"Нийслэлд халдвар хумигдаагүй тул гарах хөдөлгөөнийг хязгаарласан" | News.MN

"Нийслэлд халдвар хумигдаагүй тул гарах хөдөлгөөнийг хязгаарласан"

"Нийслэлд халдвар хумигдаагүй тул гарах хөдөлгөөнийг хязгаарласан"

"Нийслэлд халдвар хумигдаагүй тул гарах хөдөлгөөнийг хязгаарласан"

Улсын онцгой комиссын Шуурхай ажлын хэсэг өнөөдөр (2021.01.24) цахимаар хуралджээ.

Нийслэлд сүүлийн хоногуудад хөл хорионы дэглэмийг сулруулсантай холбоотой хүн амын шилжилт хөдөлгөөн ихэссэн, үсчин, гоо сайхан, томоохон барааны зах, худалдааны төвүүд нээгдэж байгаа нь халдвар тархах эрсдэлийг нэмэгдүүлжээ. Халдвар батлагдсан тохиолдлуудын ойрын болон хоёрдогч хавьтлуудаас илэрч байгаа юм. Халдварын хавьтал болсон хүмүүс олдохгүй, утсаа авахгүй, байршлаа хэлэхгүй байх, халдвар авснаа мэдэхгүй олон нийтийн газраар үйлчлүүлэх тохиолдол гарч буй аж.

Иймд худалдаа үйлчилгээний байгууллагуудыг нээсэн энэ үед халдварт өртөх эрсдэл маш өндөр байна. Халдвар авснаа мэдэхгүй, санаатай ба санамсаргүй хэлэхгүй тохиолдол байна. Тиймээс иргэд онцын шаардлагагүй бол гэрээсээ гарахгүй байхыг анхаарууллаа.

Монгол Улсын Шадар сайдын үүрэг гүйцэтгэгч Я.Содбаатар "Хоёр Засгийн газар солигдож байгаа  энэ үед Шуурхай ажлын хэсэг хуралдаж, үүрэг чиглэл өглөө. Улаанбаатар хотод  халдварын голомт бүрэн хумигдаагүй байна. Халдварыг орон нутагт алдахгүйн тулд нийслэлээс гарах тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөнд тодорхой хязгаарлалт тавьсан хэвээр байна.

Иргэдээ орон нутагт очсон хойно нь бүрэн хяналт тавих боломжтой аймаг иргэдээ нийслэлээс татан авч байна.

Нийслэлийн онцгой комисс хуралдаж, өчигдрөөс тодорхой үйлчилгээний байгууллагуудыг нээсэн. Үйлчилгээний байгууллагууд нь халдвар хамгааллын дэглэм мөрдөж байгаа эсэхэд хяналт тавих шаардлагатай. Улаанбаатар хотын хэмжээнд халдвар хамгааллын дэглэмийг мөрдөж ажиллаж байгаа эсэхэд хяналт тавих зорилгоор 500 гаруй бүрэлдэхүүнтэй баг нэмж гаргасан.

Бизнеийн үйл ажиллагааг идэвхжүүлэхээр тодорхой шийдвэр гаргаж байгаа тул аж ахуй нэгжүүд халдвар хамгааллын дэглэм мөрдөж ажиллах шаардлагатай.

Засгийн газраас вакцинжуулалт хөтөлбөрийг баталсан байсан. Вакцин оруулж ирэх ажлыг эрчимжүүлэх, бэлтгэл ажлыг сайтар ханган ажиллах шаардлагатай. Тухайлбал, вакцин нийлүүлэлтийг эрчимжүүлэх, авч ирэх болоход тээвэрлэлт, хадгалалт зэргийг хангахтай холбоотой ажлуудыг хийх учраас үүрэг даалгавар өглөө.

Гуравт, салбар дундын эрсдэлийн үнэлгээ хийх. Үүнд үндэслэж ойрын долоо хоногийн төлөвлөгөө гаргах шаардлагатай учраас тодорхой үүрэг чиглэлийг энэ удаагийн хуралдаанаар өглөө" гэж мэдээллээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
5
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-01-24 66.181.183.192

Sodoo sain ajilsan xvniig muulbal ooriin tolgoideer chuluu onondoo ta nar t za. mongolchuud yag vxer yum daa.

Avatar

Зочин 2021-01-24 59.153.114.21

Зөв. НОК ыг огцруул.дэндүү үлбэгэр байна

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.90.123

Содбаатар чадахгүй бноо.Зайгаа тавьж өгнө үү

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.27.48

odoo boliochee

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.212.118.56

Чи очиж ажлаад үзээч. чадахгүй,сачий чинь хүрэхгүй. Чи зүгээр л туйлширсан, хар санаатай хутган үймүүлэгч.УОК бололцоотой бүхнийг хийж байна. Чамаас ариа дээр сэтгэдэг мэрэгжлийн хүмүүсийг сонгон ажиллуулдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.55.188.84

AMBASELMAA EMGEN OGTSOR!!! Zaluust zaigaa tavij ug!

Avatar

Hh 2021-01-24 202.21.108.248

Mangar uu chi

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.32

Залуучууд ч гэх шиг. АНУ хэдэн настай хүнийг ерөнхийлөгч болгож бна? Амбасэлмаа тэрнээс чинь 20 насаар залуу.

Avatar

12313 2021-01-24 192.82.67.175

zah hudaldaanii tomoohon tuvuudiig l arai ert neechihlee dee. haldwar tarhah undes bno

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-24 150.129.143.60

Оркууд бүгд Prius ээ унаад гараад ирсэн корона хамаагүй гээд л давхилдаад байна зам битүү нүдэн балай чихэн дүлий энэ малуудаа яахуу

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.176.178

СОДБААТАР САЙН АЖИЛЛАСООН ЯРИХ ЮМ БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.67.8

ХӨӨРХИЙ ЭНЭ НЭГ АМЬТАН ЧАДЛААРАА Л АЖИЛЛАХ ЮМ НОКГЭЖ СУМТАЙ н**ш БАЙГАА ЦАГТ НЭМЭР АЛГА

Avatar

Миний хөгшид одоо болио!! 2021-01-24 202.126.88.213

Үхлээ гээд байхаар нь та нарын хүссэнээр хамаг юмийг нь нээгээд өглөөшшд. Нээчээд байхад л үхлэээ гээд байхийн. Одоо гараад ажлаа хийх нь хийгээчдээ! Засгийн газар юм хийхгүй бна ОГЦОР гэж орилсоор бгд огцоруулсан. Одо болохоор хаяад зугтлаа гэхиин. Төр засагаас буруу хайхаа больцгоо. Төр засгаас юу хүлээгээд бгаан? Өөрсдөө ухамсартай хариуцлагтай бай! Хичээж байгаа бусаддаа битгий гай болоод бай!Монголчууд их дураараа өөр өөрсдийхөөрөө зөрүүдлэх юм. Бүгд л захирагдах дургүй том толгойлсон улс!

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.21.109.80

Яг үнэнийг хэллээ. Монголчууд бусдыг шүүмжилдэг зангаа болих хэрэгтэй, бусдаас өө хардагаа татмаар байна

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.22.16

Эрх мэдлийн хүрээнд байгаа үүрэг, хариуцлага хоёрыг сайжруул. Эсвэл ерөнхийлөгчтэйгээ хамт УИХ-ын ахин сонгуулийг хий!!!

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.10.21.52

Хэрэлдэж талцаад байх юм Зүгээр л гэр гэртээ байцгаа Халдварт өртчихвөл та болоод таны ойр дотныхон л хэцүүдэнэ ӨӨРТӨӨ болоод өөрсөндөө л найд Таны эрүүл мэнд ТАНЫ л гарт ….Гадуур явж ХАЛДВАРТ ӨРТӨХ ЭСЭХЭЭ ТА Л ӨӨРӨӨ ШИЙД ….Бүх юмыг ТӨР ЗАСГААС НЭХЭЭД БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ….ТӨР ЗАСГААС АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХААР ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГАА …Тийм болохоор хүн болгон ӨӨРТӨӨ болон ГЭР БҮЛДЭЭ САНАА ТАВЬЖ өжил төрөл амьдрал ахуйгаа зохицуулах хэрэгтэй болоод байна …УБ хотоос хэнийг гаргаж болохгүй шүү

Avatar

Миний хөгшид одоо болио!! 2021-01-24 202.126.88.213

Үнэн шүү!! Монголчууд хүнээс буруу хайдаг хүмүүс шүүдээ. Төр засаг Төр засаг гэж 10 гаран жил орилсон шүүдээ. Өөрсдөө хариуцлагатай ухамсартай байх хэрэгтэй шдээ. Бусаддаа эрсдэл учруулж гай бололгүй энэ өвчнийг даваад гарахын оронд хэн нэгэн сайдаас буруу хайж талцана. Төр засагаасаа илүү нийгэм нь хог шаар болж дууслаа. Шинэ нийгэм шинэ үеийг бүтээх гэж буй залуусдаа сайхан үлгэр дуурайлал болж бнадаа

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.22.145

Ail gert huhdude hariutsdag neg urhiin tolgoilogch bhgu bol humuus uhamsargui uvhiraas yu hiihee meddegui yum hugshuun! Tur zadag bidneer shuumjluulehgui tiim uhaantai uhamsartai bag baih yostoi bdag yum uls orni nuuts bodlogo baih yostoi bdag yum! Manai hed shig teneg yum yariad hereldeed suudaggui yum

Avatar

Явуулаач ээ 2021-01-24 139.5.216.51

Шинжилгээг нь аваад, тодорхой хугацаанд машин тэрэгтэй нь Нийслэлд оруулахыг хориглоод явуулаач ээ, энэ их бөөгнөрлийг сааруулах хэрэгтэй. Харамч айл шг өөртөө ч үгүй өрөөлд ч үгүй

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.67.8

НОК ОО ОГЦРУУЛААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.22.120

fortuna pizdal zolbin shorongin reket buleg ail orh burig uzeler osgogchoor ih muuhai alaga derem huni tamlaj alsan yarij zalhaaj ailgaj mongo nehdeg shde.ene fortuna pildaga bolgoh tsag boljee.

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.22.120

oonodor hen uzele osgogchoo bidend house doromjolson olohuu chalange shuu. hen uzele osgogchor yaribaa sayhan.

Avatar

hurelee 2021-01-24 122.201.22.120

osgogchoni uzelee monhsaihani yaria. aab egdeg uhteel bushuhan bulaad abal daa. archaagui uhtele jingere saltaga zadalsan bol ashigha hubaal daa.nadig kuland ahamgaaldag chi yaj chadahgui bi 20 hong beejin aylasan hured irlee. humuuse uzele osgogchor ingej doromjolson baij yalgui. sonind zugeer neg neenteg bish unen bichiher 21 jil ugdug geju. mafia dain zarlajinaa.

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.22.120

humuuse uzeelr otgonbold ingej yarisan 20 min omno… aab ohin naadah bania deeremdeh ehregtei. aab chin uheree idej bulsh bulsh bulsha zadalj saltaga majih heregtei gej. hen chin osgocgoni yaria yumu harna HALTARA . kulandagin saltaga dolooj olson doloro ided uhel dee.

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.22.120

humuuse ene uzeler osgogchor ingej yarijina.. aab chin baina minii ohin nadah hure ideeh uheld ee geed. cham shig zolbin arhichin nad hezee aab baisin. barbashka lagaan uzeler osgogchoni jingere baij.

Avatar

Баатар 2021-01-24 202.126.90.123

Содбаатар боливол яасан юм бэ????

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.187.228

Түр орлон гүйцэтэж байгаа тул ажлаа хийж байна . чам шиг зүгээр шүүмжлээд хэвтэж байсанүй \

Avatar

иргзн 2021-01-24 202.179.26.88

нэн даруй Хатуу хөл хорио тогтоо, жаахан оройтох л юм бол Харамсаад ч барахгүй юм болнр шүү,

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.229.123.113

КОРОНА ИХ УХААНТАЙ ӨВЧИН ЮМ ХОТЫН ТӨВӨӨР ДАНДАА БАЙР ОРОНЦУУЦААР ЯВДАГ ЧИНГЭЛТЭЙ СОНГИНОХАЙРАН.ХАНУУЛ,НАЛАЙХ ДҮҮРГҮҮД РҮҮ НЭГ ИХ ХАЛДАЖ ОРОХГҮЙ,ГЭР ХОРООЛЛОЛ ГУДАМЖААР БҮҮР ЯВАХГҮЙ ДААРНА ГЭДЭГ БОЛОЛТОЙ. ТЭР БҮҮ ХЭЛ НИСЭХ,ӨЛЗИЙТӨД БҮҮРЧ ОЧИХГҮЙ ХОЛ ГЭЭД ХАЧИН УХААНТАЙ ТУУЧИЙ ӨВЧИН ЮМААА.ЕР НЬ Л УУШИГНЫ СҮРЕЭ БОЛОЛТОЙ юм

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.229.120.56

Халдварт өртсөн хүмүүс авсан үгүй мэдээгүй байх.Би халдвар авчихлаа гээд очсон хүн байгаа юу.Манайд илэрсэн бүх тохиолдол нь өөрөө мэдээгүй л байсан байх.Хэрвээ өөрөө очсон хүн байдаг бол хэлээч. Хавьтлаас нуудаг хүн байхгүй байх аа санахгүй байж болно ш дээ

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.55.188.84

Shinjilgee avch baigaa gazraas l ilrene shd, avaagui gazar haldvar baisan ch ilrehgui. Tegeheer ene shinjilgee hamrah huree ih yavtsuu baina. Ug ni ih urgun hureeg hamarch hiivel buh gazraas l batalgaatai ilerne

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.32

Содбаатар сайн ажилласан. Та нар үхлээ хатлаа гэсээр Одоо бүх юмаа нээгээд өгчихлөө. Дуугүй л УОК-т захирагд ард түмэн!!! Захирлаа, захиргаадлаа гэж хүний эрх чөлөө ярих их дуртай. Хэн нэгэнд захирагдахгүй бол улс орон 1000 толгойтой бллж сөнөнө.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.177.182

Маш буруу маш худлаа маш удаан маш хариуцлагаггүй л ажиллаж байгаа шүү дээ одоо тэгээд ард иргэд рүүгээ Бухаад л дээр нь зүгээр иргэддээ нугалаа дарамт дарангуйлал л хийж үйлдэж байна үнэхээр оюунлаг зөв хүмүүс уок-д ч засагт ч алга зүгээр л сандал суудал эрх ямба эрх мэдлээ бодсон л хүмүүс байх шиг

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.24.8

Bitii s** llrmin, bur jagsaal hurtel hiychheed. Odoo ter jagsaald dund ni bituu coronatai hun baisan. Shinjilgeegee ugtsguu maluud. Ta nar malnuud coronatai bish tur zasagruugaa l dairaad taartsgaasan. Malnuud ingeed zovood baij bai

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.21.109.80

Чи дуугай тат, тархины тураал минь. Чиний хийж байгаа чинь хаана бн.

Avatar

Эрдэнэ 2021-01-24 59.153.115.177

Улаанбаатар ч одоо голомт боллоо. Аймагуудад алдаж болохгүй. Иймд хотоос гарах хөдөлгөөнийг бүрмөсөн хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зззз 2021-01-24 192.82.68.251

Lmao. Gereesee garahgui ym bol horio sulruulj yaadiin

Avatar