Ажлаа сайн хийсэн хүмүүсээ авч үлд, Л.Оюун-Эрдэнэ сайд аа! | News.MN

Ажлаа сайн хийсэн хүмүүсээ авч үлд, Л.Оюун-Эрдэнэ сайд аа!

Ажлаа сайн хийсэн хүмүүсээ авч үлд, Л.Оюун-Эрдэнэ сайд аа!

Ажлаа сайн хийсэн хүмүүсээ авч үлд, Л.Оюун-Эрдэнэ сайд аа!

Л.Оюун-Эрдэнэ Ерөнхий сайдаар томилогдох нь тодорхой болсон. Одоо шинэ Ерөнхий сайд багтаа хэнийг урих нь улс төрийн шинэ сэдэв, олны анхаарлын төв болж байна.

Мэдээж,  шинэ засагт сайд болохыг горилогчид Л.Оюун-Эрдэнийн үүдийг сахиж суугаа биз. Гэвч, одоогоор 61 суудалтай, үнэмлэхүй эрх мэдэлтэй намын тамга У.Хүрэлсүхэд байгаа. Намын даргын дэмжлэг, тусламжгүйгээр Л.Оюун-Эрдэнэ ч Ерөнхий сайд болохгүй байсан юм.

Шинэ Үндсэн хуулийн дагуу Л.Оюун-Эрдэнийг Ерөнхий сайдаар томилох саналыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга тав хоногийн дотор УИХ-д оруулах ёстой. Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөж чадаагүй бол Ерөнхий сайд өөрөө долоо хоногийн дотор УИХ-д оруулна. Ирэх долоо хоногт Ерөнхийлөгч дэмжсэн ч, эс дэмжсэн ч Л.Оюун-Эрдэнэ Монгол Улсын 32 дахь Ерөнхий сайд болж, хожмоо түүний зураг Төрийн ордны хананд өлгөгдөх нь баараггүй болсон.

Мэдээж, шинэ засагт сайд болохыг горилогч МАН-д хар мянгаараа, даанч сайдын тоо 16. Үндсэн хуульд зааснаар МАН-ын бүлгээс 4 хүн давхар дээлтэй байх ёстой. Бусад нь УИХ-ын гаднаас томилогдно гэсэн үг.

У.Хүрэлсүхийн багтаа ажлаа муу хийсэн сайд, дарга нар ч бий. Улстөржиж попордоггүй, урдах ажлаа мэргэжлийн төвшинд хийж яваа сайд, дарга ч байсан. Тэгээд ч иргэд эрх баригчдаас “нисдэггүй бор морь”-nо огцруул гэснээс “нисдэг бор морь”-уудаа соль гээгүй. 

Тэгэхээр шинэ Ерөнхий сайд багаа сонгохдоо сошиалын сэвээ, горилогчдын хүсэл, хэн нэгний хатгаас, түлхээсээс ангид байхгүй бол “Нуухаа авах гээд нүдээ сохолчихож мэднэ”. Үүнийг ч МАН-ын удирдлагууд тооцож, томилгоогоо хийх биз.

У.Хүрэлсүхийн засгаас Л.Оюун-Эрдэнийн засагт өвлөгдөх ёстой сайдууд бол мэдээж Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар. Монгол Улсын эдийн засгийг сүйрүүлэх Ерөнхийлөгчийн улс төрийн тоглолтод гэдийж, “салаавч” гаргаж чадах ганц хүн бол Ч.Хүрэлбаатар. Ч.Хүрэлбаатарын оронд Сангийн сайдаар ажиллаж чадах хүн МАН-д хараахан “алга” байна.

Л.Оюун-Эрдэнэ танхимд үлдэх бас нэг сайд бол Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар. Ямар ч байсан ҮАБЗ-ийн даргад төвлөрсөн эрх мэдлийг хязгаарлахад түүний оролцоо, зүтгэл багагүй байсныг бас үгүйсгэж болохгүй.

Түүнчлэн Гадаад харилцааны сайд Н.Энхтайван, Хүнс хөдөө аж ахуй хөнгөн үйлдвэрийн сайд З.Мэндсайхан, Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд А.Ариунзаяа, Эрчим хүчний сайд Н.Тавинбэх, Батлан хамгаалахын сайд Г.Сайханбаяр, Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.Ёндон, Эрүүл мэндийн сайд Т.Мөнхсайхан зэрэг улстөржөөд, олон нийтийн сүлжээнд хувийн тоглолт хийгээд явдаггүй мэргэжлийн сайд нараа Л.Оюун-Эрдэнэ багтаа улируулан ажиллуулах хэрэгтэй болов уу.

Эрчим хүчний сайд Н.Тавинбэх бол цэвэр салбарын хүн, зовлон жаргалыг нь мэднэ. Өмнөх сайд асан Ц.Даваасүрэнгээс лав хол илүү ажиллаж байгаа.

Уул уурхайн сайд Г.Ёндонд салбарынхан нь ам сайтай байдаг. Уул уурхай бол Монголыг тэжээж яваа тэргүүлэх салбар болохыг эрүүлээр ойлгож, сэтгэдэг цөөн сайдын нэг. Тиймээс Оюутолгойн маргаан олон улсын анхаарлыг татаж байгаа, уул уурхайн салбар эмзэг цэг дээрээ ирсэн энэ үед салбарынхаа зовлон жаргалыг ойлгодог мэддэг сайд  байвал Л.Оюун-Эрдэнэд ч, Монголд ч хэрэгтэй.

Түүнчлэн Ерөнхий сайдын ажлыг олон нийтэд үйл ажиллагааг нь зөвөөр  сурталчилан таниулахад хэвлэлийн албанд хэн ажиллахаас хамаардаг. У.Хүрэлсүхийн хэвлэлийн алба хариуцлагатай, мэдрэмжтэй сайн ажилласан.

Мэдрэмжгүй хэвлэлийн албаны дарга даргаа ч давхар татан унагаадгийн хамгийн сүүлийн сонгодог жишээ өнгөрсөн Баасан гаригт мэдээлэл хийсэн Ерөнхийлөгчийн хэвлэлийн төлөөлөгчийн хийсэн хэвлэлийн бага хурал.

Хөөрхөн хүүхэн байлаа ч хөлдүү, мэдрэмжгүй, туршлагагүй бол хэвлэлийн албыг авч явж чадахгүйг О.Батхандаас харсан биз.  Тэр тусмаа  хар пиараар гаршсан “Херо” Баатар Л.Оюун-Эрдэнэд бүр ч хэрэггүй.

Тэгэхээр Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ бодлого, стратеги мөрийн хөтөлбөрөө олон нийтэд зөв таниулахад, мэргэшсэн, мэргэжлийн баг чухал. У.Хүрэлсүхийн засгийн хэвлэлийн албыг улираан ажилуулахаар болсон нь нүдээ олсон сонголт байх.

Одоо Л.Оюун-Эрдэнэ өмнөх шигээ улстөржиж, попорч, Херо энтертаймент хийж, хэрүүл уруул болж явах цаг биш. Хөл хорионд орж, эдийн засгийн хямралд орсон аж ахуйн нэгжүүд, ажлын байраа хамгаалж үлдэх, эдийн засгаа хүндрэлээс гаргах хуучин засгийн бодлогуудаа үргэлжүүлэх, сэргээх, цар тахлаас иргэдээ хамгаалах, вакцинаа яаралтай оруулж ирэх гээд цаг алдалгүй ажиллах шаардлагатай юм. У.Хүрэлсүхийн хэлсэн гэм зэмгүй иргэдийг захиалгатайгаар шүүдэг, улстөрчдийг айлгаж ичээдэг шүүхийг тогтолцоог сайжруулах, Төрийн ордны зүүн жигүүрт хуулийнхан хуйвалддаг, даалгавар авдаг явдлыг зогсоох нь Л.Оюун-Эрдэнээс бас хамаарна. Л.Оюун-Эрдэнэ багаа хэрхэн бүрдүүлэхээс лидерийн стратеги харагдана. Хэрэвзээ багаа зөв сонгохгүй бол иргэдийн энэ их хүлээлтийг унагааж мэднэ. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд гүйцэтгэх засаглал хэр оноо цуглуулах нь  МАН-ын гол хүн Л.Оюун-Эрдэнэтэй хамааралтай. Зуун жилийн ойдоо Л.Оюун-Эрдэнэ намдаа сюрприз барих уу, эсрэгээрээ Х.Баттулгад бэлэг барих уу гэдгээс улс төрийн карьер нь ч шийдэгдэнэ.

МАН 2020 оны УИХ-ын сонгуульд У.Хүрэлсүхийн нэр нүүрээр 62 суудал авсан. Энэ том өгөгдөл дээрээ  олон нийтийн дэмжлэг авсан хуучин засгийн ажлыг залгамжлаад цаг үеийн хүндрэлээ хэрхэн шийдэхээ юун түрүүнд зарла. Хэт их Харвард, Оксфорд гэж чамирхан гадаадын сургуулийн дипломаар хүний нөөцөө бүрдүүлж, нийгэмд ялгаа каст бүү үүсгээрэй.

Ийнхүү У.Хүрэлсүх нутгийн дүүгээ залгамжлагчаар тодруулж, ардчилсан Монгол Улсын хувь заяаг даатгууллаа. Харин Л.Оюун-Эрдэнэ Монгол Улсын Ерөнхий сайд уу, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн төлөөлөгч үү, лидер үү, лойдор уу гэдгийг өөрөө ч, цаг хугацаа ч харуулах биз.

Б.БАТ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
21
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

138 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-01-24 64.119.26.213

Ëndon bolohgui shuu ogtsruulaad honi bsan hamaagui

Avatar

zochin 2021-01-24 64.119.26.213

Naad Ëndongoo said bolgoj bhgui shuu yuch hiihgui nuhur

Avatar

zochin 2021-01-24 66.181.191.34

no no tsedevsuren, nyambaatar 2 l bish shuuuuuu!!!!

Avatar

Нэргүй 2021-01-24 192.82.77.196

Оюунэрднэ гэдэг ерөнхий сайдтай болж байгаач түүний эхний шалгуур нь танхимаа хэрхэн бүрдүүлэх явдал шүү!? Дотроо бодолтой дороо суурьтай л хөдлөх хэрэгтэйдээ!?

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.77.196

Оюунэрднэ гэдэг ерөнхий сайдтай болж байгаач түүний эхний шалгуур нь танхимаа хэрхэн бүрдүүлэх явдал шүү!? Дотроо бодолтой дороо суурьтай л хөдлөх хэрэгтэйдээ!?

Avatar

Иргэн 2021-01-24 192.82.77.196

Оюунэрднэ гэдэг ерөнхий сайдтай болж байгаач түүний эхний шалгуур нь танхимаа хэрхэн бүрдүүлэхээс явдал шүү!? Дотроо бодолтой дороо суурьтай л хөдлөх хэрэгтэйдээ!?

Avatar

Чука 2021-01-24 202.9.46.107

Хамгийн гол юм С.Ганбаатарыг сонс. Эх орныхоо, ард түмний Оюу толгойг өмч хөрөнгөө аврах ажлыг л хий. Монголын засгийн газрын нэхэмжлэлийг явуул. Энэ л таны хэн гэдгийг тодорхойлно.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.46.168

Хүрэлбаатар, Энхтайван, Мөнхсайхан, Содбаатар нар болио. Дахин сонгогдвол бас л жагсаал, тэмцэл өрнөнө гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Эднээс өөр хүнолдохоо байсан биш. Зөндөөл шударга залуус байна:. Ах нартайгаа нийлж Хотгор шанагын уурхайг Солонгосчуудад зарсан Хүрэнлбаатар Хүзкийн ЗГ -т их гай авчирсан.

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.9.90.100

Б.Бат гэдэг чиний л санаа. Өөрийнхөө санал бодлыг л бичих юм.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.40.160

Sangiin said huuli zuin saidaa l sain shaudraga ekh oronch humuusee tomilooroi doo.

Avatar

Болд 2021-01-24 192.82.71.88

За болье Сарангэрэл Хурэлбаатар Нямбаатар Чулуун Цэдэвсурэн Ендон Халтар ногоо хоер оргодол огсон сайд нар бол нэр хунд муу намын нэр унагасан ноход шуу дээ солих хэрэгтэй шуу

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.27.154

Хүрэлбаатараас өөр хүн байхгүй гэж үү, Сангийн сайдад эрч хүчтэй, шуналгүй залуу хүн тавих хэрэгтэй

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Хариулт хүлээсэн асуултууд 2021-01-24 150.129.143.215

Урагшаа тавьж буй төмөр замыг маань Хятадын элчин яагаад “МУХАР ЗАМ” гэв? Зүүн тийшээх төмөр замаар ямар ачааг ямар өртөг зардлаар аль улсад борлуулах, орос, хятадын нутгаар дамжуулан гуравдагч улсад борлуулна гэвэл хөршүүд дамжин өнгөрүүлэх зардлаа өндөр тогтоох эрсдэл байгаа биш үү? Манай улсаар дамжих нефтийн хоолойн асуудал нааштайгаар шийдэгдэх эсэх нь бүдгэрээгүй биз? Цар тахлаас үүдэж улсын маань өр ойрын ирээдүйд дааж давашгүй болох эрсдэл үүсээгүй биз?

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Хариулт хүлээсэн асуултууд 2021-01-24 150.129.143.215

Хариулт хүлээсэн асуултууд.Оюутолгойд Монголын талын үр өгөөжийг дээшлүүлэх асуудал мухардалд орж, цаад талын тулгалтыг хүлээж авах, эсвэл төслийг зогсоох эрсдэлтэй байдал үүсээгүй биз? Нефть боловсруулах үйлдвэрийн түүхий эдийн хангамж эрсдэлтэй байдалд ороогүй биз? Оюутолгой шиг хөрөнгө оруулалтын зардал нь явцын дунд нэмэгдээд хямд шатахуун хэрэглэх гэсэн монголчуудын хүсэл талаар болох биш биз?

Avatar

Зочин 2021-01-24 104.59.120.41

ямар тэ1 юм бичсийн, бүх сайд нь тэгээд сайн ажилласан болж бна уу, Хүрэлбаатар, Нямбаатар, чулуун 3-ыг солих хэрэгтэй.Оюун-эрдэнэ улсаа бодох уу намаа бодохуу гэдгийг л эхэлж бодох хэрэгтэй. Намаа бодвол улс сүйрнэ, улсаа бодвол нам чинь сүйрэх биз

Avatar

зочин 2021-01-24 66.181.179.199

Засгийн газар огцорсон нь Боловсрол, соёлын сайдаа Содбаатартай хамт өөрчлөрийн тулд огцорсон болж байх шив. Мөнхсайхан нь хөрөнгөтэй учраас яамныханаа жагсааж, үүрэг өгч гарын үсэг цуглуулаад огцрохгүй бололтой.

Avatar

зочин 2021-01-24 66.181.179.199

Засгийн газар эрүүл мэндийн салбараас болж огцроод байхад Мөнхсайхан сайдаараа байна гэдэг нь Оюун-эрдэнийн сонголт уу, шахаа юу. Тэгвэл шинэ ерөнхий сайд буруу сонголт хийлээ дээ.

Avatar

Uur uurchluhguim bol unah hereg yuun!!! 2021-01-24 202.126.89.171

Solih l heregtei, solihgui yum bol zasag unah hereggui bsan, yern tuuhen unasan bolgond uliraaj tomiloson tuuh bdaggui, 100% solij bj irhed unelne

Avatar

дорнод 2021-01-24 150.129.143.44

аймгийн дарга удирдлагууд ор хөнжлөөр холбоотой авгай хүүхнүүдээ төрийн албанд томилчоод тэднийхээ ажлын охид бүсгүйчүүдээс тэр энэ нь таалагдаж байна чи зохицуулж надруу явуул гэснээр хүний наймаа, ажлын байрны бэлгийн дарамт, төрийн албан хаагчийн ёс зүй, … хуулиуд зөрчсөөр.!!! ххүг ын дарга авгай мөнхгэрэл гэгч ор хөнжил буруу аргаар албан тушаалд очсондоо ч тэр үү! дарга нартаа өөрийн ажилтнуудаас охид хүүхэн зуучилж өвөрт оруулж гаршижээ. олон ч айл гэр бүл үймүүлж архи шоунд живсээр.

Avatar

d 2021-01-24 64.119.22.143

id hvnd ved MAN..Hvrelsvh uls orniig samarlaadaa.gaitai yum.hudlach…

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.229.123.173

Маш муу нөхар, олтгтлй үг хэлэ чадаргүй

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.179.27.23

Өргөө амаржих газарт гарсан алдаа дутагдал нь ХӨСҮТ-ийн удирдлагуудтай холбоотой.Зохион байгуулалт , халдвар судлаач, эмнэлзүйч эмч нарыг цар тахлын бэлэн байдалд ажиллах сургалт,мэдлэг ,дадлага олгоогүй, мэрэгжил арга зүйгээр удирдах арга чадваргүй байгаа нь харагдаж байна.

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-24 202.179.27.23

Ажил хийж сурсан туршлагатай, сэтгэлтэй, хувийн тоглолт багатай, ялангуяа хамт олон удирдаж сурсан.Үг үйлдлийн зөрөөгүй ,ямарч үед ноён нуруутай, шунал багатай, хөдөлмөрч хүнийг шадар сайд, эрүүл мэндийн сайдаар тавих хэрэгтэй. Гол нь аппарат тоног төхөөрөмж авахад бус, доод , дунд шатандаа мэргэжлийн зохион байгуулах чадвартай , мэрэгжлийн хүмүүсийг ажиллауулах хэрэгтэй. Алдааг зөв өнцгөөс харж , түүхэнд нэрээ үлдээх сайн ЕС болоход нь эргэлзэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.178.68

Шинэ засгийн газарт Дэд сайд, газар, агентлагын орлогч дарга нар хэрэггүй ээ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.59

Өөрөө танхимаа бүрдүүлээд ажилна биздээ эрч хүчтэй шудрага зөв залуу харин ах дүүсээд ар өврөөрө ажил төрлөө амжуулаад эхэлбэл дорооол нэр хүнд чинь унана херо ахтайга ажил амиа ялгаж явна бизэ

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.178.68

Дэд сайд, орлогч дарга нарыг цомхотговол ард түмэн дэмжинэ.

Avatar

Халххүү 2021-01-24 64.119.23.135

news.mn сайт ер нь бол Монголын гэхээсээ Увсын сайт шүү дээ. Увсынхан ойрдуудаа яаж авч үлдэх үү гээд тархиа гашилгаж суугаа биз. лав л сангийн сайд хүрэлбаатар шиг муу ажиллаж сайд байхгүй дэг

Avatar

Zochin 2021-01-24 66.181.161.111

Ajlaa hen ni sain hiij, hen ni poporch, hen ni yuu ch hiigeeguig erhbish Ouynerdene medej baigaa bailgui dee. Hamt heden sar bolloo sh dee ene heden said nartaigaa. Bugd butsaad said bolohiin bol yaahgej ogtsortsgoosiin bee…zorigtoi ooriin bagaa shineer burduuleech

Avatar

Zochid 2021-01-24 202.21.107.106

"Sain shine zaluusaar bag burduulbel Shine uyiin zasgiin gazar" nerendee niitsne. Huuchtsuul ogtsorson l bol ogtsorson. Zasgiin gazar togloom bish shuu !!!!!!!!

Avatar

Пик 2021-01-24 66.181.161.21

Нусан тагалцаг чи хоосон толгойноос өөр юмгүй мал царайлсан тэнэг 90 онд гадаадыг дуурайсан залуус улс орныг самраад тэрний гай нь одоо ч дуусаагүй байна

Avatar

Зочин 2021-01-24 31.220.0.249

! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

зочин 2021-01-24 192.82.69.75

Тэр ч сайдыг үлдээ, тэр ч сайдыг явуул гээд байхийн, энэ хүнд чинь өөрийн эрх мэдэл байхгүй ш дээ, цаад жинхэнэ эздийнх нь хүссэнээр л томилгоо хийгдэнэ, оюунэрдэнэ бол зүгээр л ковидын үеийн нэг удаагийн маск, болохгүй авч хаяаад дараагийнхийг гаргаад л ирнэ, өөрөө ч энийгээ сайн мэдэж байгаа байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.22.16

Утсан хүүхэлдэй болчихоор өөрийгөө бодоод эрсдэлтэй шийдвэр гаргахгүй.

Avatar

иргэн 2021-01-24 59.153.115.189

Эрүүл мэндийн сайд болох гэж санаархагч хүмүүс олон байгаа нь мэдрэгдэж байна. Хийсэн юмтай хүнийг харлуулж чадахгүй шүү. 17000 эмч, ажилчдынхаа дэмжлэгийг авсан эрүүл мэндийн сайдаар бахархаж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.27.251

За ёстой ХХХАХҮ-ийн сайдыг огцруулахгүй бол босоод ирнэ шүү. Баатаосаыхантай Улаан буудайн хахуулаар тохирохгүй зодолдсоор. олон но бна

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.182.134

ЭНЭ ОРКУУД ДУНД АЖЛАА САЙН БАЙТУГАЙ ДУНД ХИЙСЭН НЭГЭН ОГТ БАЙХГҮЙ ЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.55.188.84

ZG chin bid hamt zutgesen andaa zolihgui geed bugd hamtdaa ogtsroo biz dee, tegeed tedneesee urvaad said heveeree uldeh hun baigaamuu? Guiee yadaj 2-r eeljiig hoolond oruulaachee, naaduul chin ulirch suuval ulam ih ideh ni baina shd saya genet ogtsorson bolohoor idej hanaagui baisan biz tegeel odoo dahij ideh sanaatai l dairaad baigaam

Avatar

Огцорсон шиг огцорч бүгд явцгаа. Бүгд явсан одоо эргэх зам үгүй. 2021-01-24 64.119.23.105

Мэргэжлийн салбарын туршлагатай хүмүүсээр чадвартай ЗГ байгуулаарай гэж хүсье

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.187.228

Самарагч гэж ийм хүнийг хэлдэг юм.

Avatar

Sarangerel zailn uu 2021-01-24 66.181.186.172

Ter salgansan sarangerel a gai chin odoo bgaa yamaa dampuuruullaa hurdan zailuul

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.89.92

– ГАДААДАД АЯЛАГЧДЫГ АВЧИР ГЭХЭЭР АВЧИРЛАА
– ХАЛАМЖ ӨГ ГЭХЭЭР ӨЧНӨӨН ХАЛАМЖ ТАРААЛАА
– ҮХЛЭЭ ХАТЛАА ДАМПУУРЛАА ГЭХЭЭР БҮХ ЮМЫГ НЬ НЭЭЛЭЭ
– ОГЦОР ЗАЙЛ ГЭХЭР ОГЦОРЛОО
ЗАСАГ ТӨР ЧАДЛААРАА Л ЧАРДАЙЛАА….
ҮҮНЭЭС ИЛҮҮ ЯАХАВ.

ХАРИН ОДОО " АРД ТҮМЭН" НЬ ШҮҮМЖЛЭЭД МУУЛААД ГОМОРХООД ҮГҮЙСГЭЭД Л СУУГААД БАЙЖ БАЙГ УУ ??? ГОЁ УЛС ШҮҮ МОНГОЛИА….

Avatar

Зочин 2021-01-24 104.143.92.37

БАРИЛГЫН ЯАМНЫ АРХИЧИН ХАР ЮМЫГ ЯВУУЛААРАЙ.

Avatar

иргэн 2021-01-24 103.212.118.22

Томилоо л үздээ ямар үр дүн гарах нь уу хаха. Энэ засаг чинь одоо уначаад байгаам уу магтуулах гэж огцроно гэж одоо байх уу

Avatar

зочин 2021-01-24 66.181.179.199

Салбараас нь болж Засгийн газар огцорч байхад Мөнхсайханыг авч үлдвэл асар их эсэргүүцэлтэй тулаад Шинэ Засаг дахин огцорно шүү. Жагсаал хийлгэж, гарын үсэг цуглуулсан, огцрох өргөдлөө өгсөн сайд ажиллах хэрэггүй.

Avatar

Иргэн 2021-01-24 103.212.116.193

Зөв тодорхой бичжээ ажлаа мэддэг,хаанаас яаж ажиллах аргаа олсон нэр заасан сайдуудаа үргэлжлүүлэн ажиллуулах нь улс орон ард түмэнд хэрэгтэй ямарч утгагүй тэнэг юм бичдэг нөхдүүд жааханч гэсэн юм бодож байгаачээи

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.6

Энэ news сайт Хүрэлбаатарт хичнээн хайртай болчихвоо,бас Оюутолгойн гэрээг монголд ашигтайгаар сайжируулах тухай анх удаа бичиж байх шиг сонин юм даа

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.185.98

Энэ угаасаа Эбигийн сайт шд. Эби Сү Батболд хоёр ихрийн өрөөсөн байлгүй. Сү Батболдын бууны нохой нь Хүрэлбаатар.

Avatar

zochin 2021-01-24 192.82.73.113

Barilga hot baiguulaltyn yam sain ajillaj baigaa shuu dee! Munkhbaatar saidyg uldeegeerei!

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.46.171

Хүрэлбаатар,Содбаатар 2-ыг шүүхэд өгөөд СЯСайдад Булгантуяаг ав.ГХЯ-ны сайдад анхааруулга өгөөрэй. Мэдээж ЭМЯ сайдыг ард түмний саналаар өөрчлөнө. УУХҮЯ-ны Ёндон соль цэвэр ариун хүн байж л таарна.

Avatar

сонгогч 2021-01-24 64.119.20.3

БОАЖЯ ыг залуучуудаар тавих.Сарангэрэл та ИХ ын гишүүний ажлаа сайн хийсэн дээр гэж олонхи бодож хэлж буй.!

Avatar

Zochin 2021-01-24 192.82.70.137

Eruul mendiin sistem dund dood tuvshimduu Uvchinduu shanalj yavaa humuusiig mungu bolgoj hardag ulun tsarialsan ubgu mungu harj haritsdag uursdiiguu delhiin hemjeenii emch gej taniltsuuldag yos zuigui shunaltai tsuun toonii zaluus ni busad ajilchid emch nariinhaa salbariinhaa ner hundiig shorootoi hutgaj bna do!!!!!! Tsalin baga geed ingej deerem hiij amidarch yavahiig tugssun huviin surguuliud ni zaaj uguud gargadag bololtoi!!!!! Uvchtunuu uzeheesee umnu ar geriig l ih nooldog modtoi bolj dee

Avatar

зочин 2021-01-24 139.5.216.236

Бүрэн бүрэлдхүүнээрээ огцорлоо л гээд байсан, буцаад нөгөө огцорсон сайдууд нь сайд болж байгаа болтой.Яах гэж огцорсон юм бол. Мангартуулах юмаа хүмүүсийг.

Avatar

Ө 2021-01-24 202.9.46.214

Бүгдийг нь явубл

Avatar

Миний хөгшид одоо болио!! 2021-01-24 202.126.88.213

Энэ news.mn чинь хөлсөөр юм бичээд байдгиймуу. Илт мэдэгдээд бншд. Хувийн үзэл бодлоо битгий бичээд бай.

Avatar

сонгогч 2021-01-24 64.119.20.3

БОАЖЯ ыг залуучуудаар тавих.Сарангэрэл та ИХ ын гишүүний ажлаа сайн хийсэн дээр гэж олонхи бодож хэлж буй.!

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.185.98

Эбигийн сайт шдээ. Одоо хүртэл мэдээгүй юм уу.

Avatar

Ы 2021-01-24 192.82.67.8

НОКОО ОГЦРУУЛААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.67.8

КОВИД СУМЪЯАА ЗАЙЛААЧЭЭ

Avatar

Иргэн 2021-01-24 202.9.46.106

Бохирдон завхарсан хуучин улс төрчид биш шинэ залуу салбар салбарын сайдууд ажилласан богино хугацаандаа салбарт ажиллагсадынхаа хүндэтгэлийг хүлээж байлаа. Тэд үлдэх нь улс нийгэмд хэрэгтэй.Амжилт хүсье.

Avatar

Цулман тролл news.mn 2021-01-24 196.53.0.99

2021 онд Баттулга ерөнхийлөгчөөр дахин сонгогдвол Элбэгдоржийн цулман тролл news.mn-ийнхэн амиа хорлох юм байна даа. Хэнийг ямар сайд болгох, болгохгүй нь фракцуудын тохиролцоо. news.mn хадны цуурай шиг илүү хошуулах хэрэггүй. Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ эзэд нь өөрсдөө юмаа, сайдуудаа мэддэг юм.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.94.99

БШУяамны сайд тэдэнтэй адилхан л ажиллаж байсан шуу. Улдээе. Харин тэр мэргэжлийн биш дэд сайд, газрын дарга нарыг бугдийг солих естой!!!

Avatar

Зочин 2021-01-24 195.46.106.44

Наад засагтаа өөрийгөө худлаа рекламдаад байдаггүй чадвартайхан шиг хүмүүс авбал өөрт чинь цаашилбал энэ улсад хэрэгтэй юм даа. Хуучин засаг дотро чинь ч мөн ч янз бүрийн юмнууд бий шүү дээ. Төрийн минь сүлд өршөөх болтугай

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.10.23.136

Утаагаа мартсан сайдаа яах гэж бнаа

Avatar

Дүү нь Миеэ эзнээ хутгалсан 2021-01-24 66.181.184.224

Одоо нөгөө ах л**** нь ЖАНХУУ эзнийхээ хажуу хавирганд хутга шаана. АХ ДҮҮ ХОЁРЫН МӨН ЧАНАР НЬ АДИЛ БИЗ ЭЭ.

Avatar

aha ha h 2021-01-24 202.179.21.214

Dargaa hayachihaad ogtsruulaaad yamar nuureeree ergej irehve dee???????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2021-01-24 64.119.26.121

Энэ сайт Төрийн тэргүүнтэй тэмцэлдэх чадвартай засгийн газар байгуулж,хэн нь ялагдахаа үз гэсэн утгатай бичсэн байх юм.Энэ 2 талыг хэрэлдүүлээд,ард түмэн хараад суух нь хэнд ашигтай болж байна????Оюунэрдэний бодол ийм бол Аюурсайхан дээр гэмээр.Сү.Батболдын фракц болон Сүү гэгчийн дуйлаан айл бүрт цурайтан орлоо.Нам нь дуугарахгүй байсаар байх уу?

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.16

Хүрэл ба Ням баатарууд л лав биш шүү. Эрхэм нэр дэвшигчээ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.185.98

ГОРЬДООД ГОРЬДООД ТАНАЙ ХҮРЭЛБЭЭТЭР, НЯМБААТАР ТЭРГҮҮТЭН ЦУГААРАА ЗАЙЛНА ЗА АЦНУУДАА.

Avatar

увс хүн биш 2021-01-24 202.9.46.9

нүүрсний хулгайч. рио тинтогийн гар хөл бологч, нисэх буудлаас нь 40 тэрбүмыг гулгуулагч, хулгайлсан мөнгөөрөө сөүлийн баячуудын хороололд 2-3 байр авсан,улсын тосвийг дандаа алдагдалтай хийдэг хорлонтой новшийг хамгийн түрүүнд зайлуулж, ял асууж шоронд хатааж шонд дүүжлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.179.24.126

А.Ариунзаяа, зэрэг залуучуудыг дэмжиж бна. Тэд өнгөрсөн хугацаанд өөрийгөө сайнаар харуулсан.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.89.73

Одоо өөрөө асуудлаа шийдэх ёстой ш дээ

Avatar

иргэн 2021-01-24 59.153.115.189

Сайдад хэнийг томилох вэ? Энэ асуудал бол та бидний шийдэх асуудал биш. Ерөнхий сайдын ажлыг хийчих санаатай

Avatar

irgen 2021-01-24 192.82.71.46

yg n tanhimaaraa hariytslaga huleegeegui bil u, odoo bugd l ergej tomilogdoh geed baih yum,oilgohoo ch bailaa

Avatar

иргэн 2021-01-24 59.153.115.189

Цар талын үед энэ ЗГ сайн ажилласан. Хэн нь юм хийснийг олон түмэн, салбарынхан нь мэдэж байгаа. Оюун -Эрдэнэ хуулийн дагуу эрхээ эдлэн өөрийн ЗГ-аа өөрөө байгуулж, хариуцлагаа өөрөө үүрэх тул түүнд заах эрх өөрт чинь болон бусдад байхгүй билээ.

Avatar

иргэн 2021-01-24 202.179.26.88

за Хүрэлбаатар хэрэггүй дээ , түрүүчийн ЗГ-т олигтой ажиллаж чадаагүй Улсын Өрыг улам л зузаатгасан Нөхөр, одоо наад нөхөр сайн ажиллана л гэж байхгүй Гай л болно шүү

Avatar

зочин 2021-01-24 122.201.22.169

hero Баатар бол оюунэрдэнийн ах тул яаж хуйвалдахгүй байж чадах билээ? хэцүү цагт хүрэлсүх огцордог хамгийн буруу байлаа. 12 сард жагсаал хийхдээ оюунэрдэнэ би огт албан тушаалд очихгүй гэж байсан гэтэл дарга болсон. ичих нүүр гэж даанч алга даа ????? монгол хүн бүрийг доромжилж байна дээ энэ төр засаг!!!!!!!!!!

Avatar

И 2021-01-24 103.26.193.13

Жагсаж мэднэ шүү. .. Гэж олон хүн: АН -атаархагчид, ажлаа алдахаас эмээсэн ерөнхийлөгчийн ажилтнууд … Сүрдүүлжээ. Засгийн газраа дахиж унагаж тоглохгүй юм байгаа биз дээ? Хорионд уйдсан ПС чид одоо ингэж тоглож эхэлсэн ш дээ. Засгийн газар ийм хэврэг байхыг хүсэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.41.6

Маш зөв бичсэн бна. Ямартай ч гэсэн хэдхэн сар болсон ч гэсэн хийж байгаа нь үнэнд үзэгдэж, гарт баригдаж эхэлж буй мэрэгжлийн хэдэн сайд нар байна. Энэ хүмүүсийг багтаа авах хэрэгтэй. Хэдий чинээ сайн баг бүрдүүлж чадваас төдий чинээ үр дүнтэй бөгөөд тогтвор суурьшилтай ажлаа сайн хийнэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.185.98

ЭРГҮҮ ӨВЧИН ТУССАН БОЛ СҮРЭГТЭЭ ОЧИЖ МӨӨР ЗА. ЭНЭ ПАРЛАМЕНТ ЧИГЭЭРЭЭ Ч ОГЦОРСОН БУРУУДАХГҮЙ ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ ХУЛГАЙЧ ХУЛХИУД.

Avatar

Иргэн 2021-01-24 66.181.178.220

Ерөөсөө ОюунЭрдэнэ Хүрэлсүх 2 ын байрыг л сольдог байж.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.161.18

Угаасаа арчаагүй засгийн газар иргэдээ гадаадаас татаж чадаагүйгийнхээ төлөө, 22-ын товчоон дээр хүний амь нас алдсаны төлөө, эхний өвчний тохиолдлыг өөрийн бүрэн хяналтанд байдаг тусгаарлах байрнаасаа алдсаныхаа төлөө угаасаа огцрох ёстой байсан.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.187.228

Та гадаадаас яаж бөөнөөр нь хүмүүсээ татан авчирах аргаа бичээч чадахгүй байж дэмий юм ярихаа болж үз Боломж бололцоо гэж нэг юм байдаг юм .

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.21.108.59

Рио ийн , Сү гийн хүмүүсийг үлдээ гэжүү.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.185.98

ЭНЭ САЙТ ЭБИ-ГИЙНХ. СҮ БАТБОЛДЫН ХАМСААТАН ХҮЗҮҮГҮЙ ТАРВАГА ХҮССЭНЭЭРЭЭ ДОНГОСОЖ БАЙГАА ЮМ.

Avatar

zochin 2021-01-24 192.82.75.7

Нөхдөө орхихгүй гэж танхимаараа огцорсон нөхөд арай үлдэхгүй байлгүй дээ

Avatar

Иргэн 2021-01-24 43.242.243.118

Сарангэрэл no shuu, Хүрэлбаатар no shuu , Мөнхсайхан no shuu

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.40.227

Эрдэмтэй мэдлэгтэй улсууд нь хэлж өгөөд жишээ баримт харуулаад бхад УБ таа 1 өрх 1 иргэн шинжилгээ хийгээд хумихаа мэдэхгүй муйхарлаад суугаа ЭМ сайдаа заавал зайлуул

Avatar

зочин 2021-01-24 192.82.73.10

ЭНЭ САЙТЫН НИЙТЛЭЛ БҮР ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЭСРЭГ ЧИГЛЭЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.74.15

Кабинетаараа хариуцлагаа л хүлээсэн нь дээр.
Намын дарга болох хүнд ажлаа өгсөн нь дээр
Япончуудыг дуурайхын оронд Путиныг дуурайвал дээр
Гэхдээ монголчууд тэнэг биш.

Avatar

Даниа 2021-01-24 150.129.141.178

Энэ ямар сонин юм бичдэг нохор вэ юу гэж урьд нь ажиллаж бсан хумуустэй ажиллах вэ дээ тэр тусмаа нэр хунд ард тумний дунд унасан хурэлбаатар нямбаатар чулуун цэдэвсурэн ендон ,сарангэрэл гм ноходууд олон бна шуу дээ эд нарыг солих хэрэгтэй шуу

Avatar

3очин 2021-01-24 103.229.120.56

Мөнхсайхан сайд мэдрэмжгүй залуу байна Цагаан.сарын үеэр ковидын 2 дахь давалгаа явна гээд байсан.Юун 2 дахь давалгаа 1дэхээ ч дараагүй байжээж. Тэгснээ ковидтой зэрэгцэн амьдрах цаг ирлээ ч гэх шиг.

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.21.223

chi harin yanar medremjgui huuhed ve …urd davalgaa daragdaagui ued l daraagiin davalgaa davalgaalah suuri ni boldog yum shuu de !!! coronatai zeregtsen orshihiig delhii dayaraa huleen zuvshoorood baina da

Avatar

Зочин 2021-01-24 193.36.225.177

6 хуьийн ипотек гэж ш****г барилгын Мөнхбаатар маанагийг зайлуулаарай

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.189.20

Бүгдийг нь солих хэрэгтэй ялангуяа эрүүл мэндийн сайдыг тэр ажлаа муу хийж засаг огцорсон

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.41.0

Ц.Ганзориг, А.Ариунзаяа, Т.Мөнхсайхан зэрэг залуучуудыг дэмжиж бна. Тэд өнгөрсөн хугацаанд өөрийгөө харуулсан. Эх оронд хэрэгтэй зүйл хийсэн хүнийг ард түмэн хар аяндаа дэмждэг юм байна.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.9.40.227

Мөнхсайхан муу ажилласан зайл гэж анх жагссын биш үү? Үлдвэл бүр том жагсаал болох биз

Avatar

зочин 2021-01-24 202.55.188.90

Зөвөө.Ажлаа мэддэг залуу сайд нараа үлдээсэн нь дээр. Шинэ хүн ажилтайгаа танилцах гэсээр бас л нэг жил болно. Баттулга, Хүрэлсүх, неро Баатар 3 ийн дунд хэцүүхэн л байх нь дээ. Оюука.

Avatar

Зочин 2021-01-24 139.5.216.195

Hentiihen Mongoliin Zasgiin Gazaraar futbol togloj bna. Hero Baatar paas uguud Genko gool hiichihvii dee ?!

Avatar

Соёл 2021-01-24 192.82.74.159

салбарууд сайдаа сайн ажилласан гээд л авч үлдэнээ л гээд жагсаад фб ээр шуураад л байх юм,Манай сослын салбрынхан чимээгүйл бх юм бодвол муу ажиласан л юм бх даа,Хүүхдийн төлөө фонд монд сумдын Соёлын төв энэ тэр гээд сайн л зүтгэсэн дээ уул нь КККК,Ер нь ойлгохгүй юм кабинетаараа огцорлоо гэдэг нь сайн ажилласан нь үлдэнэ шүү гэсэн үг юм болов уу даа

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.89.107

СЭТГЭЦИЙН АСУУДАЛТАЙ ХҮН ЯАМ УДИРДАЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ, СОЁЛ ГУАЙ

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.24.60

СС-Хүрэлбаатөар зээл аваад байлтгүй….. ДОТООДЫН уул уурхай…… бусад орлогыг УХААН САЙТАЙ сайн ажилсаг, алсын хараатай НӨХӨРТЭЙ жавхаатай хүүхэн шиг голч ухаанаар хандаач дээ эээээээээээээээээээээ. Овоо хэдэн жил ажилчих лаа шд

Avatar

d 2021-01-24 66.181.185.98

ЭРГҮҮ МАЛ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.24.60

У.Хүрэлсүхийн БҮХ сайдууд маш сайн хөрбөх оюун ухаантай мэргэжлийн залуучууд байсан шд, Заавал солих шаардлагагүй ш д, Харин хамтарч ажиллаж чадөх эсэх дэээр л асуултууд, цаашид илүү өндөр ур чадвартай ажиллах эсэхийг……………..л ,

Avatar

d 2021-01-24 66.181.185.98

УЛИН х**.

Avatar

иргэн 2021-01-24 202.21.109.35

Сарангэрэл … Тавинбэх… Содбаатар… Мөнхтайван нарыг дахин нэрийг нь яривал…ТОМ ЖАГСААЛ БОЛНО шүү….

Ялангуяа УВС- ад ах дүүтэйгээ нийлж
Уурхай зарсан Хүрэлбаатар МОНГОЛЫН сан хөрөнгийг хоосолж мэднэ шүү….

Avatar

Зочин 2021-01-24 122.201.24.60

Бараг 100% бөайсан нь Оюун эрдэнд хэрэгтэй . Яагаад сайдууд Оюунэрдэнийн өгөгдсөн үүрэг даалгаварыг сайн хэрэгжүүлж чадах хүн л сайдууд байх ёстой,Сошиалд ЭМС Анужинг гээд бичсэн харагдсан, Яаж болдолг юм бэ болохгүй шд.Хөөрхөн хүүхэн байлаа ч хөлдүү, мэдрэмжгүй, туршлагагүй бол хэвлэлийн албыг авч явж чадахгүйг О.Батхандаас харсан биз. Тэр тусмаа хар пиараар гаршсан “Херо” Баатар Л.Оюун-Эрдэнэд бүр ч хэрэггүй. Үнэн хэлжэээээээээээээээээээээ????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.181.139

Тавинбэх эрчим хүчний үнийг нэмэх биш харин бууруулах тал дээр гарч хайж олох хэрэгтэй шүү. Ард түмэн туйлдаж байна. бас 5 дугаар цахилгаан станц, Амгалангийн станцын өргөтгөл гээд олон ажил байна даа

Avatar

Баянзүрх дүүргийн 16 дугаар хорооны иргэн Ч.Чулуунбаатар. 2021-01-24 202.21.109.35

Нэгэнт огцорсон бол 100 хувь шинэчлэх хэрэгтэй….. Гоншигнох хэрэггүй зайлах хэрэгтэй…… Өргөдлөө өгчихөөд дахин ажиллана… гэж байх уу…ТэгвэлХүрэлсүх юу гэж хэлээд огцорсон бэ… Тэгвэл ..СОДБААТАР….Т.МӨНХ САЙХАН нар т хавтас хэрэг нээгдэх байх шүү….. ХАРИЦЛАГАГҮЙ . Эдний балаг.. мулгуу явдлаас болж …. хохирогчид нь сайн хуульч .., өмгөөлөгч эрээд явж байгаа шүү….

Avatar

Иргэн 2021-01-24 64.119.26.82

Олон хүн солих хэрэггүй дээ. Дараагийн улсууд хоолондоо орох гээгүй л юм бол хууччуулийг нь үлдээх нь зөв.

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.26.195.122

Бат гэдэг чинь жинхэнэ эргүү мал байна даа.

Avatar

Их мэдэх 2021-01-24 66.181.182.190

Сайл болох гэж алалцаж байхад худлаа тархи угаасан юм бичих юм даа. Хуучин сайд нараас бараг үлдэхгүй баых.

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.77.175

Сангийн сайд Хүрэлбаатарыг өөрчилж болохгүй. Тэр улсын төсвийг барих дээр хатуу чанга байж чадаж байгаа. Ямар сайндаа байнга гүтгүүлж хараалгаж байхав дээ. Чадалтай эдийн засагч.

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.18.98

-Ерөнхий шүүгч, Ерөнхий прокуроруудаар өргөдлийг нь бичүүлээд авчихсан дарамталж байдаг,
-Хэнд ямар шийтгэл өгөхөө тэд нь ирж авдаг,
-Шүүх, Прокурорын, АИГ-ын хуулиудыг шинэчлүүлэхгүй өөрийнхөө хонгилыг байлгаж байна гэж Сайдыг дарамталдаг,
-Өөрөөсөө илүү нэр хүндтэй нөхдийг дорно намнадаг,
-Оффшороо оруулж ирэхгүй гүрийгээд байгаа гэж улаан цайм хэлж байгаа болохоор үнэн л юм байх даа,
-Ерөнхийлөгчийг худлаа гүтгэвэл хуультай юм чинь үнэн л болохнээ дээ

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.90.24

Дээрх бичсэн зүйлтэй санал нэг байна. ОюунЭрдэний ажилд НЁРО хуруу дүрэхгүй бол шүү дээ.

Avatar

Иргэн 2021-01-24 202.9.46.172

Энэ чинь харин зөв санаа шийдэл байна. Үүнийг сонговол Оюунэрдэнэ дэмжинэ. Гишүүн 3 нөхөр тэр тусмаа Сарангэрэл авгай сонговол хамт яваарай гэж хэлэх хүн олон гарна. Жагсаж мэднэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.55.188.84

KHURELBAATAR ZAI.L ZAI.L ZAI.L

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.55.188.84

KHURELBAATAR z**l z**l z**l

Avatar

Баатар 2021-01-24 202.126.90.123

Нэгэнт огцруулсан юм бол 100 хувь өөрчлөх хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.212.119.191

Ард олны шаардлагаар алдаа гаргаснаа хүлээн зөвшөөрч, уучлал гуйж өргөдлөө өгсөнөө, маргааш өглөө нь Засгийн шийдвэрийн эсрэг төлбөрт жагсаал зохион байгуулснаар МАН-ын Засгийг унагаасан Эрүүл мэндийн сайд байсан Мөнхсайханыг дахин ажиллуулах бол ёстой тархигүй ерөнхий сайд байна гэж хэлнэ. Эрүүл мэндийн сайд чинь сөрөг хүчний шүүмжлэлийн бай болно. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд садаа болно. Намын болон Засгийн газрын нэр хүндийг унагаана. Бас Хүрэлсүхэд хийсэн мэхээ сайжруулж Оюун-Эрдэнэдээ хийнэ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 203.91.115.55

хүрэлбаатар нямбаатар нэмээд явуулаа

Avatar

Эб 2021-01-24 66.181.178.220

З.Т. Я.ны сайд Л.Халтар 1 д мэргэжлийн хүн 2 т улс төржөөгүй шударга нэр цэвэр Налайхын замыг гүйцээсэн одоо Дарханы замыг асуудалгүй …г м. Ийм сайдуудыг улирааж дутууг нь хийлгэж үлдээсэн дээрээ…

Avatar

Иргэн 2021-01-24 139.5.218.213

МАН нам хүний хэлсэнийг зөв ойлгож сурах нь чухал байна. Сталин лам нараа цөөл гэсэн байтал лам нараа алж сүм хийдээ нураасан. Ард иргэд УОК- ын гол удирдагчдыг огцруулж ажлыг нь сайжруул гэсэн байтал засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцорч иргэдээ доромжилж
, байлдааны талбараас зугтаж , ард иргэдээ хөсөр хаяв.

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.126.88.197

Enhbayaryg huiliin saidad demjeerei

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.184.183

hurelbaatar tsedewsuren nyambaataaraa zailuulaarai

Avatar

Иргэн 2021-01-24 66.181.161.105

50 хувь нь солигдоход зөв. Яг мэргэжлийн хүмүүс нь байнаа энэ хэд. Ажлаа мундаг хийсэн хүмүүсшүүдээ

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.180.154

enhtaican ged balai etgeedee zailuulaarai, salbariinhan ni teneg mangaryg ni gaihaad ugee helj bn, bichig usegt tailagdaagui, tal huudsaas iluug unshij chadaggui ged zarim darga nar ni tolgoi segserdeg geh

Avatar

Равдан 2021-01-24 139.5.216.235

Засгийн газар огцорсон шиг огцорч шинэ хүмүүм оруулах хэрэгтэй шүү. Өмггөх Засаг маш муу ажилласан шүү. Сарангэрэл, Хүрэлбаатар, Нямбаатарыг бүгдийг солих хэрэгтэй. Харин Амарбаясгалан Энхбаяр, Булганчимэг гээд шилж байгаад шинэчлээд үзэх хэрэгтэй юм

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.179.21.214

Хүрэлбаатар, Мөнхсайхан, зөв. Харин Нямбаатараа Б.Энхбаяраар сольж чадах уу. Ер нь Б.Энхбаяр их ирээдүйтэй. Оюун-Эрдэнэтэй хосолбол их хол явна даа.

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.23.204

Энхбаяр гэж худлаа гарыг мэдэхгүй л байна даа

Avatar

Зочин 2021-01-24 192.82.77.220

Ендонг явуулах хэрэгтэй. Уул уурхай сөхрөч байгаа. ажилчид ямар хэцүү нөхцөлд ажиллаж байгааг газар дээр очиж үзээрэй. Хэн хүүхдийн сургуулийн мөнгөөр хэний мөнгөөр төлүүлээ…. хувийн амьдралдаа, татвар төлөгчийн мөнгийг ашиглах сэтгэлтэй хүн яаж ард түмний төлөө ажиллаж чадах билээ.

Avatar

Зочин 2021-01-24 66.181.184.135

САЙДЫН СУУДАЛЫН ЗӨРҮҮГ ӨГӨӨД ХӨӨЖ ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ӨМНӨХ ЗАСГИЙН САЙДУУДЫГ. ЯЛАНГУЯА ЭМЯ МӨНХСАЙХАН ГЭЖ АМБИЦЛАГ БАЦААНЫГ ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД. ХҮҮК ӨӨРӨӨ ОГЦЛРНО ГЭЧИХЭЭД БАЙХАД СУВИЛАГЧ АСРАГЧ НАРАА ХҮЙТЭНД ӨДӨРЖИН ГАДАА ЗОГСОРЖ ХАНИАД ХҮРГЭЖ ХООЛОЙ НЬ ӨВДЛӨӨ ТЭР ЭМЯ АЖИЛЧИД НЬ.

Avatar

иргзн 2021-01-24 202.179.26.88

ЗГ Солигдлоо гээд одоо МАН-ын Нэр хүнд Үйл ажиллагаа нэгэнт олигтой явахаасаа өнгөрсөн , одоо МАН шинэ ЗГ-аас олигтой юм хүлээгээд хэрэггүй, МАН Хүрэлсүх Ерөнхийлөгчийн сонгуульд хамаг Анхаарлаа төвлөрүүлж байгаад МАН Хүрэлсүх бүх зүйлээ алдаад л дуусна, Ард түмэн ч Дэмжихээсээ өнгөрсөн, Ард иргэд аль хэдийн Дүнгээ тавиад эхэлсэн,

Avatar

Зочин 2021-01-24 64.119.23.204

Ёндон дэмий. Хэл аманд бас их орооцолдсон

Avatar

Зочин 2021-01-24 202.21.108.5

yaj sain ajilsan um dee.

Avatar

Зочин 2021-01-24 103.10.23.136

Суудалдаа буцаад суухыг огцрох гэнээ

Avatar

Зочин 2021-01-24 5.186.114.231

Nus mn-ii setguulchintseriin ereechsen zuils bur hereggui. Hench bishiin uzel bodol hend ch hereggui ugaasaa

Avatar

d 2021-01-24 66.181.185.98

ЭНЭ НЭГ ЭБИ-ГИЙН УГААДСЫГ ДОЛООСОН УЯАНЫ НОХОЙ БИЧСЭН ЮМ УУ ДАА. БҮР ҮХЭХ НЬ ЭЭ. СҮ БАТБОЛДЫН БАРУУН ГАР ХҮРЭЛБААТАР БАС АХИЖ САНГИЙН САЙД БОЛОХ УУ ТЭЭ. ГОРЬД ХОШНОГУУДАА.

Avatar

Ажлаа хийсэн юм бол юу гэж огцорсон юм бэ ??? 2021-01-24 64.119.23.105

Хариуцлагаа хүлээж огцорлоо гээд хэд хоноод хариуцлага хүлээхээ болилоо гээд

Засаг төр, Ард түмнээр тоглоод байгаа юмуу ?? Хаашаа юм ??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж