НЗДТГ: Барааны захуудад бөөгнөрөл үүсгэхгүй байхыг уриалъя! | News.MN

НЗДТГ: Барааны захуудад бөөгнөрөл үүсгэхгүй байхыг уриалъя!

НЗДТГ: Барааны захуудад бөөгнөрөл үүсгэхгүй байхыг уриалъя!

НЗДТГ: Барааны захуудад бөөгнөрөл үүсгэхгүй байхыг уриалъя!

Нийслэлд бүх төрлийн барааны худалдаа, үсчин, гоо сайхан, хумс заслын үйлчилгээг хязгаарлалтаас гаргаж, өнөөдөр (2021.1.23)-өөс  хэвийн горимд шилжүүлж байгаатай холбогдуулан НЗДТГ-аас хэвлэлийн хурал хийлээ.

Хурлын үеэр иргэддээ хэт бөөгнөрөл, дараалал үүсгэлгүй ухамсартай үйлчлүүлэх, иргэний QR кодыг тогтмол уншуулахыг уриалав.

Цагаан сарыг зөвхөн гэр бүлийн хүрээнд тэмдэглэх тул бэлэг цуглуулах гэж гадуур явалгүй, халдвар хамгааллын дэглэмээ чанд мөрдөхийг зөвлөлөө. Мөн зах худалдаа, үйлчилгээний төвүүдийг шаардлагаа биелүүлж ажиллахыг анхааруулав.

Түүнчлэн аймаг, нийслэлийн онцгой комисс хамтран орон нутгийн иргэдийг нутагт нь буцаах ажлыг зохион байгуулж байгаа билээ. Одоогоор нутаг буцах хүсэлтэй 7500 хүн байгаа юм. Нутаг буцах хүсэлтэй иргэдээс PCR шинжилгээ авч, Даваа гаригаас орон нутаг руу нь явуулж эхэлнэ гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
5
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.26.195.27

бөөгнөрөхгүй байна гэж бараг үгүй. нэг нарийхан лангууны дэргэдүүр зөрөх гэж шүргээд биенээ илээд авч байна лээ.

Avatar

Уян 2021-01-23 103.10.23.136

Эрүүд мэнд эдийн засаг 2оо хамт аврах супер ухаан хэнээс гарах бол олцгооё бүгдээрээ

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.26.195.27

Дэг журам дээр нэмээд жаахан тэвчээр л байхад болох байх шүү. биенээсээ өрсөөд нэг их сүрхий сэргэлэн болж харагдах гэдэг нь гай татаж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.10.21.52

Нээхээр нээлээ гэнэ хорихоор хорилоо гэнэ АРГАГҮЙ Л ОЛОН хүн ОЛОН үзэл бодол ОЛОН ургальч үзэл ОЛОН дэмжлэг ОЛОН өнцөг ОЛОН этгээд хорон санаа ОЛОН муу санаа ОЛОН тэрслүүд бодол ОЛОН гүтгэлэг ….НИЙГМИЙН энэ ОЛОН ОЛНЫГ тэнцвэржүүлэх МЭРГЭН УХААНТАН л улс орноо аварна даа

Avatar

иргэн 2021-01-23 202.179.26.88

яг л Бөөгнөрөл үүсэхгүй байж харагдаа ч

Avatar

Зочин 2021-01-23 176.31.239.78

!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Хов 2021-01-23 150.129.142.168

УОК НОк бусад байгууллагын хумуус нээгдсэн дэлгуурт ,яваад шалгаач! Битуу хун байга гэж байна ,Тэнд дэглэм барих асуудал плга!

Avatar

Өөрөө л уначихсан 2021-01-23 139.5.218.186

Бөөгнөрөөд тэндээсээ вирус авбал өөрсдөө эмчилнэ биз

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.89.240

Тэгээд идэхгүй хар гэсэн үгүү

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.18.86

Харагдаач н**ш гэж бүгдийг нурааж байна НОК

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.18.86

СУМЪЯАБАЗАР ҮНЭНДЭЭ ТАРХИ НЬ ХҮРЭХГҮЙ БАЙНА ЭНЭ ӨВЧНИЙГ САНААТАЙ ТАРААЖ БАЙНА ОГЦРОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

зочин 2021-01-23 64.119.20.172

Угаасаа барааны зах, гоо сайхан, үсчин зэрэг газрыг нээх нь өндөр эрсдэлтэй, ер нь бол өвчний хяналтыг гаргуунд нь гаргаад хаяж байгаатай утга нэг, уг нь зах дээрээс хямд хятад хувцас авч өмссөнгүй, урт ургасан үстэй, гоо сайхангүй явлаа гээд үхчихгүй л юм шүү дээ, нээхийнхээ өмнө л бодох ёстой байсан нээсэн хойноо юу ч яриад нэмэргүй дээ

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.55.188.84

Буцах бэрд хонь хурга нийлэх хамаагуй гээд хаяж байна даа. Амь амиа бодоорой!

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.191.239

МАН 100 жил дээрээ дууслаа. Монголын ард түмэн ахиж МАН-д санал өгөхгүй.

Avatar

Лангуу 2021-01-23 66.181.177.68

Лангуунуудыг тэг сондгойгоор ажилллуулах хэрэгтэй. Хөөрхий угаасаа бүгд адилхан бараатай бие биенийхээ орлогыг хаадаг нэг өдөр ажиллаад хоёр өдөр амрах ч юмуу зохицоод явах хэрэгтэй. Бүгдэд нь эрүүл энхийг хүсье.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.191.239

5 хоногт нэг өдөр ажилладаг байхаар хувааж ажиллах хэрэгтэй. Битүү байшин дотор байгаа лангууг бүүр хорих хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж