Ээлжит бус чуулганы захирамжид өөрчлөлт оруулав | News.MN

Ээлжит бус чуулганы захирамжид өөрчлөлт оруулав

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.30-нд нийтлэгдсэн

Ээлжит бус чуулганы захирамжид өөрчлөлт оруулав

Монгол Улсын Их Хурлын дарга Зандаахүүгийн Энхболд 2016 оны 03 дугаар сарын 30-ны өдөр 46 дугаар захирамж гаргаж, “Улсын Их Хурлын ээлжит бус чуулган товлон зарлах тухай” Улсын Их Хурлын даргын 2016 оны 40 дүгээр захирамжид нэмэлт орууллаа.

Улсын Их Хурлын дарга захирамждаа:

Монгол Улсын Их Хурлын тухай хуулийн 16 дугаар зүйлийн 16.4 дэх хэсэг, Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуулийн 16дүгээр зүйлийн161.1 дэх хэсгийг үндэслэн Улсын Их Хурлын даргын 2016 оны 03 дугаар сарын 25-ны өдрийн 40 дүгээр захирамжийн 1 дэх хэсэгт дор дурдсан агуулгатай 6 дахь заалтыг нэмсүгэй:

“6/Ашигласан түлш, цөмийн болон цацраг идэвхт хаягдлыг Монгол Улсын хилээр оруулахыг хориглох тухай хуулийн төсөл.”

хэмээсэн болохыг Улсын Их Хурлын Тамгын газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтэс мэдээлэв.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

buka 2016-03-30 202.131.233.251

nemegdhuuni bairiig solloo geed niilber ni uurchlugduhgui dee. neriig ni solij gene kkk

Avatar

Зочин 2016-03-30 103.26.194.89

Turiin ajil gej erguu tulug , esvel salhind hiissen hamhuul shig yum uu?

Avatar

Зочин 2016-03-30 66.249.82.222

Эс чаавас эргуу ишиг шиг эргэж буцаадл торийн ажлыг хийхийг ч нэг узуулж байх шив дээ одоо сумын хурал ч илуу цэгцтэй болсон ш дээ зи овогт минь

Avatar

Зочин 2016-03-30 202.21.106.165

Энэ ***** Монголын ард түмнийг тэнэг бодоод байгаа юм байхдаа!

Avatar

болд 2016-03-30 59.153.112.93

Хэнч итгэх вэ дэ Зээд

Avatar

болд 2016-03-30 59.153.112.93

Хэнч итгэх вэ дэ Зээд

Avatar

болд 2016-03-30 59.153.112.93

Хэнч итгэх вэ дэ Зээд

Avatar

Зочин 2016-03-30 202.179.26.12

ганц орой боловсруулсан хууль гэж юу байдаг юм

Avatar

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Энэ конвенцод нэгдэх тухай хуулийн бэлэн төслийг орчуулгын хамт УБ дах АНУ-ын ЭС хатагтай Гаалт УИХ-ын ТГ-ын дарга Болдбаатарт өгч яаралтай батлах "хүсэлт" тавьсныг яагаад дурдахгүй байна? Энэ үеэр Болдбаатар нь хууль батлах талаар УИХ-ын ТГ-ын хийсэн ажлын тайланг ЭС-д илтгэснийг нэг л ойлгохгүй байна шүү.

Avatar

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЗА ЯМАРТАЙ Ч ЭЛБЭГДОРЖИЙГ АНУСЫН ӨМНӨ ФАКТЛУУЛЖ ДӨНГӨВ. ДАРААГААР НЬ ЖЕНКОГ ЧУУЛГАНЫ НЭЭЛТ ДЭЭР ТОНГОРНОО! ДАРААНЬ ЗИКАГ. ТЭГЭЭД БҮҮР ДАРАА НЬ БАТҮҮЛИЙГ! САЙХАНДОО! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Avatar

Zochin 2016-03-30 103.26.195.119

Ad tumeniig ***** huur MAN ii zuv olon ulsiin konventsi togloom bish

Avatar

монгол 2016-03-30 202.21.116.108

Зальтай гөлөг юм да. Дандаа хурган заль гаргана. Ээлжит чуулганыг ч хийгээд хэрэггүй

Avatar

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЧАЦГА ГАНСҮХ ЗӨВЛӨСӨӨР БАЙГААД ЧАЦГА ЗИ БОЛГОЧИХЖЭЭ!

Avatar

Зочин 2016-03-30 128.199.41.247

Хөөрхийдөө. Энэ Чцагаар зөвлүүлсээр байгаад Чцага болж дээ хө. Дабийгаад байсан. Сая хөдөөгүй явахдаа үнэн ирваа юм ярьж явсан. МҮОНТВ хувийнх нь тв болчихсон. Яасан ч их гаргав аа.

Avatar

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ҮНЭНЭЭ Л ХЭЛЭЭЧ ДЭЭ! НААДУУЛТАЙГАА АНУСЫНХАА ӨГСӨН МӨНГИЙГ ХУВААЛЦАХГҮЙ БОЛ ЦУГЛАХГҮЙ ШДЭЭ! ХУРДЛААЧ ЭЭ! ОБАМАА ВАШИНГТОНД ХУРЛАА НЭЭХ ГЭЭД ТА НАРЫГ ХҮЛЭЭГЭЭД БАЙНА ШДЭЭ!

Avatar

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Засаглаж чадахгүй бол ингээд чацга царайлаад сууж бай.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж