Төрийн ордны 3 давхраас хэн шүүгчид нөлөөлдөг байсан бэ? | News.MN

Төрийн ордны 3 давхраас хэн шүүгчид нөлөөлдөг байсан бэ?

Төрийн ордны 3 давхраас хэн шүүгчид нөлөөлдөг байсан бэ?

Төрийн ордны 3 давхраас хэн шүүгчид нөлөөлдөг байсан бэ?

Засгийн газрыг бүрэн бүрэлдэхүүнээр нь огцруулах УИХ-ын Пүрэв (2021.01.21) гаригийн чуулганы хуралдааны үеэр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатарын хийсэн онц ноцтой мэдэгдэл хийсэн.  Тэрбээр “Төрийн ордны зүүн жигүүрийн 3 давхарт шүүгчид ирж, хэнд хэдэн жилийн ял оноох вэ гэж асуудаг явдлыг өөрчлөхийн тулд Шүүхийн тухай хууль, Авлигын тухай хуулийг шинэчлэн батлуулсан” гэсэн юм. Браво, Х.Нямбаатар.

Магадгүй Ерөнхийлөгчийн хууль бус үйлдлийг ил тод зарласнаараа тэрбээр хамгийн том галыг өөр дээрээ дуудсан байхыг үгүйсгэхгүй. Удахгүй түүнийг харлуулан гүтгэх зохион байгуулалттай ажиллагаа ч эхлэх биз. Угаасаа манай Ерөнхийлөгчийн гэм биш зан нь юм.

Төрийн ордны зүүн жигүүрийн 3 давхарт Ерөнхийлөгч Х.Баттулга суудаг.

 Тэгэхээр хуулийн сайд үнэн хэлсэн бол М.Энхсайхан, С.Баярцогт, С.Баяр, Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан, Ж.Эрдэнэбат, Н.Номтойбаяр, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нарыг яллах даалгаврыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өгдөг байжээ.

Ерөнхий сайд асан У.Хүрэлсүх ч “АТГ нэг хүнээс хараат бус байх, шүүгчийг хэн нэгэн дуудаж заавар өгдөг, гэмгүй хүмүүсийг ялладаг, өрсөлдөгчөө улс төрийн зорилгоор намнаж, хуулийн байгууллагын удирдлагад нөлөөлдөг, улстөрчдийг айлгадаг төрийн тэргүүн байж болохгүй. Тиймээс ард түмэн хариуцлага тооцож ажиллана гэж итгэж байна” гэсэн нь сэтгэлийн хөөрлөөр хэлчихсэн үг огт биш нь нэн ойлгомжтой.
Тэгээд ч Ерөнхий сайд, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд гээд хоёр ч хариуцлагатай том албан тушаалтан баримтгүй мэдээлэл цацвал хуулийн хариуцлага хүлээхээ сайн мэдэж байгаа.

Ийнхүү олны хардлага ортой болохыг У.Хүрэлсүх, Х.Нямбаатар хоёрын үг нотлож байна.

2019 оны гуравдугаар сард Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр шүүх, прокурор, АТГ-ын удирдлагыг түдгэлзүүлэх хуулийн төслийг санаачилж батлуулсан. Бүх шатны шүүгчийг, Авлигатай тэмцэх газар (АТГ), Улсын ерөнхий прокурор (УЕП)-ын удирдлагыг Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл (ҮАБЗ)-өөс зөвлөмж гаргавал чөлөөлж, огцруулж болдог байхаар УИХ-аас хуульчилж өгсөн.

Ингэснээр ҮАБЗ-ийн зөвлөмж нэрээр Х.Баттулга хууль, шүүхийн удирдлагыг өөрийн хүслээр солих, удирдан чиглүүлэх Үндсэн хуулийн бус эрх мэдэлтэй болсон билээ.

Энэ бол өмнөх парламентын хийсэн хамгийн том алдаа байлаа. Энэ алдаагаа МАН цэвэрлэхээр, Шүүхийн багц хуулийг шинэчлэн батлуулсан. Мэдээж,  шүүхийн шинэчлэл дээр ажилласан Х.Нямбаатар, Б.Энхбаяр зэрэг гишүүдийн эсрэг хар пиар хэрхэн явагдсаныг, үүний ард хэн гэгч “эзэн” байгааг тэнэг хүн ч олж харахаар ил байсан билээ.
Улсын дээд шүүхэд ШЕЗ-өөс зүтгүүлсэн “Голомт”-ын хуульч С.Батхүлэгийг хүлээж аваагүй МАН-ын багагүй дайралтад өртсөн, үнэндээ Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга шиг хар пиараар гаршсан улстөрч Монголд байхгүй гэхэд болно.

“Шударга бусын хонгилыг нураахын тулд Шүүхийн багц хуулийг энэ Засгийн газар хийлээ. Ерөнхийлөгчийн зүгээс Шүүхийн тухай хуулиа тат гэх шахалтыг хууль санаачлагчийн хувьд надад тавьж байсан” тухайгаа ч Х.Нямбаатар сайд өөрийн амаараа чуулганы индэр дээрээс мэдэгдсэн.
Үндсэн хуулийн бус аргаар хууль, шүүхийн удирдлагуудыг ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр сольж, томилдог эрх мэдлийг өөртөө олж авсны дараа Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын эхний золиос нь М.Энхсайхан болсон юм.

Түүнийг Тавантолгой төслийг боловсруулахдаа эх орны худалдсан, терроризм хийсэн гэх ялаар зүйлчилж, эцэстээ автомашины жижигхэн хэрэг тохоод 4.6 жилийн ял оноосон билээ. Үүний дараагаар Оюутолгойн Хөрөнгө оруулалтын гэрээг баталсан, Дубайн санхүүжилтийн төлөвлөгөөнд гарын үсэг зурсан, Оросод байсан “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг Монголд авчирсан хүмүүсийг “толгой дараалан” шоронд суулгасан нь Х.Баттулгын заавар, захиалга байсан нь ийнхүү батлагдаж байна.

Монголын шүүх засаглал өнгөрсөн хоёр жилд өргөсөн тангарагтаа биш, томилсон хүндээ үйлчилж ирсэн.  Үүнийгээ цайруулахаар өөрсдөө ч захиалга, даалгавраар өгсөн ялаа  буцааж, хөнгөрүүлэх шийдвэр эхнээсээ гаргаж байна. Жишээлбэл, Ж.Эрдэнэбатын хэргийг прокурорт буцаан, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нарын хорих ялыг торгох ялаар сольж, Н.Номтойбаярын 5.5 жилийн ялыг нэг жил болгон өөрчилсөн.

Бусдыг өс хонзонгийн сэдлээр, өрсөлдөгчөө зайлуулах зорилгоор албан тушаалаа урвуулан ашигласан, гэмгүй хүмүүсийг улс төрийн хилс хэрэгт ялласан нь үнэн бол Ерөнхийлөгчид импичмент үзүүлэхээс гадна, шударга шүүхийн өмнө түүнийг дуудах ёстой. Улс төрийн хилс хэрэгт гүтгэгдэн, ял шийтгэл амссан М.Энхсайхан, С.Баярцогт, С.Баяр, Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан, Ж.Эрдэнэбат, Н.Номтойбаяр, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нарыг цагаатгах ёстой!

Ж.ЭРХЭС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
75
ТэнэглэлТэнэглэл
48
ЗөвЗөв
22
ХахаХаха
12
БурууБуруу
10
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

171 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-23 203.91.115.50

Яанаа нэр бүхий хүмүүсийг өөр улс оронд бол аль хэдиинээ там руу нь тонилгосон байгаа шүү яагаад гэмгүй гэж!!!! Ард олныг олон жил ядуу амьдруулж өөрсдөө яаж тансаглаж бн.Яагаад анх ярисан тодорхой байсан хэрэг нь сүүлдээ замхраад хөгийн шүүхийн тогтоолоор хаагдаад бн .Монгол хүмүүс үйл үрд итгэдэг болохоор тайван хандаж бг

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.155

Ялгаж салгаж ойлггох хэрэгтэй ж.эрдэнэбат бол алыан тушаалын хөдлөшгүй гэмт хэрэг хийсэн

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.155

Ж.эрдэнэбат бол хөдлөшгүй албан тушаалаа урвуулан ашигласан гэмт хэрэг үйлдсэн

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.46.224

Улсын хөрөнгийг эдсэн хүмүүсийг суллана гэдгийг ойлгохгүй бна. Эдгээр хүмүүсийг шүүх хэлмэгдүүлсэн гэж үзэж байгаа юмуу. Та шүүхдээ гомдлоо гарга. Энэ хүмүүс ямар ч гэмгүй гэж үзэж байгаа бол өөрөө нотолгоо гаргаач!!!

Avatar

Fuc k you 2021-01-23 202.55.188.87

Gishuun hun ter tusamaa huulin said n ih hurald helsen ugendee ezen bj ugee batalj chaddag baih heregtei!hudlaa helsen bol busdadaa ulger bolj hariutlagaa huleeh heregtei!hen n hudlaa helseniig n hartsgaay!

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.9.90.100

тэрбум тэрбумаар идмэн хүмүүс яахаараа хилс хэрэгтнүүд болдог юм бэ. Хүмүүсийг тэнэг гэж бодох юм даа.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.161.81

Улс төрийн хэрэгтэн биш ээ.Эрүүгийн хэрэгтнүүд ш дээ эд нар чинь

Avatar

Сонгогч 2021-01-23 202.126.88.210

Бид УИХаа хэзээ ч зөв сонгож байгаагүй Харин ёрөнхийлөгчийг бол эөв сонгодог

Avatar

62 2021-01-23 202.126.88.210

65 айлгахийн тулд ард түиэн АН аас ёрөнхийлөгч сонгосон юм шүүдээ Харин 62 айхдаа ёрөнхийлөгчийг эрх мэдэлгүй болгох шүүхийн хууль баталлаа. Нэг ёсондоо ард түмнээ эсрэг ажилж байна гэсэн энэ 62

Avatar

Пүүжээ 2021-01-23 66.181.161.59

Жонхуу бол яг чадах л***р даа.Муу банди

Avatar

зочин 2021-01-23 150.129.140.129

ерөнхийлөгч огцрох хэрэгтэй өөрөө нотой хүн шүү дээ

Avatar

зочин 2021-01-23 150.129.140.129

ерөнхийлөгч маш их нотой хүн шүү.ард иргэд сайн ойлгохгүй бн аяндаа цаг хугацаа харуулнаа

Avatar

zochin 2021-01-23 59.153.115.196

Jonhuugiin muhul munchig oirtoj bna daa hugtsaanaas n umnu ogtsruulya

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.185.31

Монголд шударга ес уландаа гишгжгдэж дуусч залуу ирээдуйдээ ямар муухай улгэр болж байнаа

Avatar

Зочин 2021-01-23 192.82.71.12

Ж.Эрхэс зөв л бичиж

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.41.6

Баяр, Энхсайхан, Эрдэнэбат, Номтойбаяр нарыг эн түрүүнд яаралтай суллаж, сэтгэл санааны хохирлыг төлөх ёстой

Avatar

Erleg nomun Haan 2021-01-23 202.9.40.50

Soliotoi setgetsiiniin emgegtei hulgaichuud terguun hulgaich naraa umuuruud uheh ni shivdee!! Hezee neg udur ta nar bugdeeree gazriin gavaar ornoo!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.26.195.121

Монголыг талцуулан хагаралдуулж байгаа Баттулгыг болон түүний саналаар томилсон нохойнуудын үтэр түргэн зайлуулахгүй бол энэ улсад хууль бүр үйчлэхээ байлаа.

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.23.2

Battulga taniiig madh ih demjij bga shuu bid hurelsuhdnovsj

Avatar

zochin 2021-01-23 64.119.23.2

Mongol ylna Eronhiilogchoo

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.57.92.75

C.Баярцогт, С.Баяр нар бол луйварчид шүү дээ. Энэ бол Х.Баттулгатай Х.Баттулгагүй тодорхой болчихсон зүйл шүү дээ. Харин Х.Баттулга өнөөг хзртэл Жое Байденд баяр хүргэсэнгүй. Маш чухал Гуравдагч хөршийн бодлогосоо ухарсан хөгийн амьтан. Элчин сайд нарыг ерөөс томилсонгүй. Ямар сонин юм бэ? Сү.Батболдын бүлгийг төрийн эргэлт хийлээ гээд байсан. Тийм юм болсонгүй. У.Хүрэлсүх өөрийн найдвартай хүнээ нэр дэвшүүллээ. С.Одонтуяа авгай намын дотоод зөрчилдөөн гээд мэргэлээд байсан унгас алднаа л бн

Avatar

Зочин 2021-01-23 49.0.135.130

Энд нэг л юм хөгийн санагдаад бна. Томилогдохдоо огцрох өргөдлөө өгдөг ч гэх шиг, хэнд ямар ял өгөхөө төрийн ордны 3 давхраас ирж асуудаг ч гэх шиг. Энэ юу вэ? Шүүгчдийг дэндүү доромжлоод бна уу? Эсвэл үнэн бна уу? Хэрэв үнэн бол хөөрхий манай шүүгчид гэж ямар өрөвдөлтэй өчүүхэн амьтад болохыг харуулж бна. Даанч дээ! Дуугараач, үнэнээ хэлээч шүүгч нэртэй бөөснүүд минь!

Avatar

Зочин 2021-01-23 203.91.115.41

Чи Баттулгаасаа асуу. Ойлгомжтой юмыг бүү мэдэн будлиад бай.

Avatar

тулгаа 2021-01-23 203.91.115.54

ерөнхйилөгч ард түмний талд байгаа юм байна.

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.57.92.75

УИХ-ыг 3 удаа тараах санал гаргаж байсан нөхөр шүү

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.216.195

Genkogiin trillion bag nileen idevhtei ajillaj bna. Gehdee l olon tvmnii setgel sanaag ergvvlj chadahgvi l bna shvv! Odoo oron too, tsalingii ni nemehgvi bol demii l yum boloh geed bna daa !

Avatar

Zochin 2021-01-23 202.9.47.24

Elbegdorj geed buh humuusiin ard Jenko baisan bna.erh medliin tuluu yu ch hiihees butsahgui Hurelsuh uneheer shudarga hun baina.Erunhiilegchiin huuliig zavhruuldag hor nairuuldag mongoliin esreg ajilladagiig ilchleed ogtsorch humuust oilguuljee.tegehgui bol mongol uls ene hunii atgand orchih geed bna shuu de.Erunhiilegchiin songuulid Hurelsuhiig demjne.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.86

Нямбаатар гэдэг нөхөр ихэд зуумхай нөхөр бололтой.дахин Хууль зүйн сайдад битгий хараарай.Монголыг ч яллаж мэдэх нь.Ерөнхийлөгчөөс эхлээд жирийн ард Навчаатай хүртэл нэгийгээ үзэж нэгийгээ тайлалцах бололтой

Avatar

Иргэн 2021-01-23 192.82.69.102

Төрийн өмчийг луйвардан авдаг олигархиудын хөлсний бичээчид Баттулгыг шороонд булгадтал муулах аятайхан боломж олджээ.

Avatar

иргэн 2021-01-23 202.126.88.42

тэгээд эдгээр новшнуудыг Нямбаатар пялдага суллуулсан юм уу

Avatar

иргэн 2021-01-23 202.126.88.42

цаазын хүмүүст ял нь хэт багадсан. ҮҮНИЙГ БИЧИГЧ ЭЛБЭГДОРЖ БИЗ.ардын хүүхдүүд шоронгоор дүүрч авилгалчид рнзнн ч шоронд ордоггүй ёсыг халсан юм байна. Женко энэ тал дээр дэмжинэ

Avatar

Зочин 2021-01-23 192.82.71.153

Улс оронд тарьсан гайндаа багадсан ял авсан азтай новшнуудыг улс төрийн хэлмэгдэгчид болгож суллана айн? Үүндээ ард түмний төлөөлөл болох ерөнхийлөгчийг маань золионд гаргах юм биздээ. Санасны чинь гарз.

Avatar

Зочин 2021-01-23 124.158.96.124

Жэнко Хүүк хоёулангий нь төрөөс зайлуулах хэрэгтэй. Ухаан муутай энэ хоёрыг олон жил давраалаа. Ерөнхийлөгч хийх олон хүн МАН -д бий. Баахан поопорч, бантан хутгаж түгжилдчихээд ерөнхийлөгчид бас санаатай. Хүүк төрөөр тоглохоо боль.

Avatar

zochin 2021-01-23 202.9.40.232

zuv ll humuusdee yal ugsun bn.Erenhiilegch zassan bol sain bn gehees uur yu gehev.Dan luivarchidiig shuusen bn

Avatar

Зочин 2021-01-23 203.91.115.48

энийг бичээд байгаа тарвага өөрөө байсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.54

Энэ монгол бөх шудрага үнэний төлөө офшоруудад нухуулж бна.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.54

Улаан луйварчдыг тэгээд зөвтгөх болж байнуу,юу болоод байна даа.

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.57.94.49

Nyambaatar gej chadvar medleggui ork bas heree medehgui huviin huuliin surguuliin diplom hudaldaj avchaad umguulugch hiine gej shuuh huraldaa d orj onigoo bolsnoosoo hoish shuugchdiig uzen yaddag bolson. Umguulugch hiihgeed chadahgui bolohooroo uls turchdiin b.ugs dolooj yavaad mgl niigmiin yalzralin ur dund zaid bolchood shuugchdees us avch bgaa

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.176.211

НЯМБААТАР ХЭН ЯМАР СНТГҮҮЛЧЭЭР БИЧҮҮЛЖ ХЭНИЙГ ӨМГӨӨЛЖ БАЙГААГ ЭНЭ МЭТЭЭС ХАРЦГАА. ХҮМҮҮС ЭЭ. НЯМБААТАР ГЭГЧ ХЭН ЮМ БЭ. ,,ТООДГОР,, ЖА- ЛАМЫН БИШ. ОФШОР БҮЛЭГЛЭЛИЙН ТООДГОР.

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.217.88

Энэ боловсролгүй бөх өөрийнх нь но-г илчэлсэн монголын аль өөдтэй өнгөтэй болгоныг хэлмэгдүүлэн намнасан.Өөрийнх ньТөмөр замыг гацааж монголын эдийн засгийг хоролсон хэрэг, спиртийн хэрэг, төр лүү турхисан хэрэг, хүн хэлмэгдүүлсэн хэрэгүүд нь удахгүй илчлэгдэхүй гэсээс суудалын төлөө улааран тэмцэж байна.Хурдан импичментээр зайлуулж улс орноо аврах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.40.134

Энэ муу л*****н гичийнүүд яахаараа улс төрийн хилс хэрэгтэнгүүд байдгийн. Муу новшийн хөлсний бичээчид зайлаач чи

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.186.152

… аймгийн ХХҮГ-ын дарга, ХХҮЕГ -аас зарлагдаж дуусаад шалгаруулаад 14 хоноцон тендэрт хуурамч гарын үсэг он сар тавиад Номтын нэрийг бариад хувийн ашиг сонирхол шуналаа хууль бусаар бүтээж л байсан. Номтын итгэж … аймагт ХХҮГ ын даргаар томилсон хүн авлига ашиг сонирхол хууль бус үйлдлүүд олон удаа хийсэн!! Тэр бүхэнд түүний нэрийг барина цаад хүмүүс ч Номтоос асууж зүрхэлдэггүй л байсан. 2016 онд томилсон тэр хүн нь одоо ажиллаж байгаа ч АТГ, цагдаа … шалгагдаж эхэлсэн!!! тэ

Avatar

Зочин 2021-01-23 176.31.239.78

)))))) Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Zochin 2021-01-23 66.181.161.17

Ted avah yestoi yalaa avch bgaa hench helmegdeegui ulsaa hudaldaj idsen hulgaichuud shu de tovchhondoo Battulga end yamar hamaa bn odoo tuunii esreg olonhiin hucheer ardiin nam songuulidaa beldej har hiaraa hiij ehelj bgaa ni tov todorhoi haragdaj bn

Avatar

Зочин 2021-01-23 192.82.71.14

От дандаа холбогдсон хүмүүс л бна.Женко биш ЗГ-ын хийсэн хүмүүс л бна.хар жагсаалтаас гарна гээд авилга хээл хахуультай тэмцэж бна гээд ял өгөөд байсандаа

Avatar

boli doo 2021-01-23 75.155.149.227

Setguulch gesen ner zuusen hooson tolgoitoi hov hoozoldohoos oor chadvar medleggui avgai naraa uhriin saravchindaa ochij demiirel hovoo chalchizgaaval taarna, Olon niitiin heregsleleer ooriin erguu tolgoiodoo orson yumiig zazah erkh bain uu?

Avatar

Zochin 2021-01-23 202.21.107.107

Hudlaa

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.179.200

Манайнхны ихэнх нь женкогоор толгойгоо угаалгаад худал үгэнд итгэдэг болчихсоон. Цаадах чинь ийм юмандаа гаргууд штэ. Шүүх шударга бусааар ажилладагыг эхлүүлсэн хүн бол элбэгдорж түүнийг нь төгөлдөржүүлсэн хүн нь женко. Женко ч аймар нохой л доо.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.55.188.36

Jenko gej muu buhnii uur uurhai bolson hun bainaa

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.161.51

Авилгачид улс орноо доллараар зарсаар байхад жил нь харин ч багадаад байна.

Avatar

Зочин 2021-01-23 172.58.140.254

Gargachih a l n a shuu ta nariig!!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 172.58.140.254

Avilgachidiig sullaval **** suu ted nariig chini!!!

Avatar

Дорж 2021-01-23 43.228.131.105

Дээрхи нөхдүүд хэлмэгдээгүй харин миний эх орныг цөлмөсөн нөхдүүд шүү дээ харин ял нь багадсан шүү

Avatar

Зочин 2021-01-23 43.228.131.105

Дээрхи нөхдүүд хэлмэгдээгүй харин миний эх орныг цөлмөсөн нөхдүүд шүү дээ харин ял нь багадсан шүү

Avatar

Zochin 2021-01-23 210.158.57.219

Үүнийг үзэхэд бүхний учир тайлагдана

http://iapps.courts.state.ny.us/iscroll/SQLData.jsp?IndexNo=656507-2020&Page=1

Avatar

Иргэн 2021-01-23 192.82.75.161

Одоо ээлжээ хүлээн ав

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.22.145

Bi lav ter troll ene ter bish! Tehde ene hun arai busdasa uur eh oronch yum shig sanagddag! ..
Yamarch bsan huni hiisen uildel helsen ugnii 75% unen bdag! Su batbold hurelsuh 2t ih no baih shig sanagdsan! Su batbold bol turd mash olon jil ajillasan jild gishuuni tsalin 40 -100 saya gej bodohod arai ingetle bayajin chadahguildee

Avatar

Zochin 2021-01-23 66.181.161.17

Ehleed borogouldiin uurhaig kanaduudad zaraad bayjaa bizdee ehlel ni ter yum bishu ard tumen tegj l yaridag olnii ug unen bizdee.Ard tumen bidnii umch shu de ug ni boldog bol zarsan ter olon say $-g ni odoo nehej ard tumen huvaaj avah yumsan

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.47.11

Нямсүрэн гэдэг чинь өөрийн толгойгүй ну а Уншихын ч хэрэггүй Харин уншиж эсрэгээр нь ойлговол !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.92.99

Цагаатгах ёстой. Тэд эх орныхоо тусгаар тогтнолын төлөө өөрийн эрх ашгийг үл ойшоож төр ард түмнийхээ төлөө эх оронч шийдвэр гаргасан гавьяатай хүмүүс шүү.

Avatar

Zochin 2021-01-23 66.181.161.17

h****** chi huvi hurtegch ni bn

Avatar

Er jun 2021-01-23 90.243.50.16

Zov

Avatar

Зочин 2021-01-23 192.82.68.220

Гавьяат эдийн засагч Голомтын Баясгалангийн цусны даралт 220*180 болсон доо

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.212.118.56

Шүүх хуулийн байгууллагад АН-ын зүгээс нөлөөлөөд байна гэж бүтэн 8 жил буюу 2 сонгууль дараалан л шүүмжиллээ шүү дээ.Энэ талаар УИХ дээр байн байн ярьж,сануулаад шүүхийнх нь хөдөлдгүй,шалгаж илрүүлэх зоригтой хүн байгууллага байдгүй гээд яах учраа мэдэхгүй сууцгааж л байсан биз дээ.Төрд АН-ын байх үед гарсан их хөрөнгөтэй холбоотой ноцтой хэргүүд одоо хүртэл шийдэгдэхгүй байгаа нь үүнтэй холбоотой юм биш үү.Үүнийг засах гэж чармайж буй Нямбаатар сайдыг яагаад үзэн ядах элдвээр дайрах болов.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.40.126

Муу ардын НАМын ДОЛООгч бичээч

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.229.122.49

М.Энхсайхан, С.Баярцогт, С.Баяр, Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан, Ж.Эрдэнэбат, Н.Номтойбаяр, Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нар чинь Монголын шоронд өөрчлөлт шинэчлэлт оруулах гэж л тийшээ дурлацгаасан юм биш үү. Одоохондоо энэ ажил нь дуусаагүй байгаа биз дээ. Ажил хийвэл дуустал, давс хийвэл уустал гэдэг биз дээ, бид нар чинь. Ажил нь дуусахаар аяндаа тэнд байх шаардлагагүй болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-23 211.36.142.69

Хогын муу хувалз.Эрх мэдлүүдээ бүгдийг нь УИХуралд эргүүлж өг.Монгол улс парламентын засаглалтай улс.

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.216.195

Genkoog ogtsruulna ntr geed oroldood ehleheer Oros yamar reaktsi vzvvleh ni tun sonindoo !!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.216.195

Yal ugch shorond suulgahaasaa umnu olon hvnii ner turiig Jenko gutaasandaa!! Shudarga busiin hongiliig vvsgen baiguulagch ni Jenko shvv dee !

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.89.199

Цаг хугацаа гэж маш сайн шүүлтүүр байгаа даа. Бусадыг орхиё Гашуун Сухайтын төмөр замд саад учруулаад байгааг нь харахад одоогийн Ерөнхийлөгчийг эх орон ч гэхэд туйлын эргэлзээтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-23 203.91.115.51

Энэ үнэн бол ерөнхийлөгч огцорч хуулийн хариуцлага хүлээх нь тодорхой л юм байна. Ийм ерөнхийлөгч арай биш байлгүй гэж л найдахаас МУ-ын ерөнхий сайд хэлсэн болохоор үнэн байх л даа. Баттулга өнгөрчээ.

Avatar

бас нэгэн ануужин 2021-01-23 192.82.73.10

НЯМБААТАРЫГ ЯМАР САЙД ГЭХ ВЭ, ИЧИЖ ҮХМЭЭР ЮМ

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.216.195

Battulga,Nyambaatar ali ali ni harahaas er seheeten tsaraigvi ! Yalanguya Genko bvr aimaar tsaraitai, ter nvd ntr ii ni harsachtig, ……… shig.

Avatar

зочин 2021-01-23 66.181.187.204

Захиалгатай донгосогч

Avatar

?зочин 2021-01-23 202.9.40.48

Ерөнхийлөгч тийм хүн биш балайрахаа зогсоо

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.19.168

НӨГӨӨ НАСАНД ХҮРЭЭГҮЙ ОХИДЫГ ХҮЧЭРХИЙЛСЭН БОЛ ДАРАА НЬ ТОХИРОЛЦСОН ГЭЖ БОЛНО ГЭДЭГ ХУУЛЬ САНААЧЛААД БАТЛУУЛСАН ХҮНИЙ АМНААС ГАРСАН ҮГ ҮҮ ?

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-23 103.26.194.183

АРД ТҮМЭН ӨӨРСДӨӨ ДҮН ТАВИНА. ЯДАРГААТАЙ ГАРУУД ВЭ ЭНЭ ЭБИГИЙНХЭН

Avatar

Ajaa taij 2021-01-23 202.9.46.81

Eebii eebii geseer ever hushuut tsolond hurlee. Hort helee biluudseer Hon heree bolovoo chi…

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.229.123.173

Анх элбэгдорж л хэлж бсан даа. Өрөөндөө дуудаж он саргүй халагдах өргөдөл бичүүлдэг гэж!

Avatar

Монголзаяа 2021-01-23 122.201.31.7

Урвагч хулгай Ухнаагийн Хүрэлсүх нь 20 оны луйврын сонгуулийн дүнд байгуулагдсан шившигт жидүүчдийн Засгийн газраа огцруулсан нь түүнд тулгах ялаас түүнийг чөлөөлөхгүй. Чамайг Ерөнхийлөгч болгохгүйн төлөө хөх тэнгэрийн ивээл дор тэмцсүү

Avatar

сонгогч 2021-01-23 192.82.76.215

Энэ хүн өмч хувьчлалаар социализмын үеийн сор болсон хөрөнгүүдийг авсан, баахан сприт зарсан, төмөр замаас баахан мөнгө хуссан, экспортын төмөр замын бүтээн байгуулалтыг гацааж асар их валютын алдагдлыг эх орондоо авчирсан гэдэг. Ийм хүнийг эх орноо гэсэн сэтгэлтэй хүн дэмжиж болох уу

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.188.165

тролл та нар уг нь зам шүүрдээд болтугай мөнгө олбол илүү цэвэр

Avatar

Зочин 2021-01-23 122.201.22.243

Ард нь бас А.Гансүх гэж хумсаа нуусан муур байгаа шүү. Тэр Баттулгын хатгуур нь байгаа юм. Сүүлийн үед Шижир бас их хуцдаг болоод байгаа. Хүмүүсийг нийлж ялладаг 3 байгаа юм.

Avatar

Хуульч 2021-01-23 66.181.177.18

Ж.Эрдэнэбат, Н.Номтойбаяр 2ыг У.Хүрэлсүх л сүхдсэн гэж ойлгосон ш дээ. Одоо энэ 2 суллагдаж байгаа байгаа болохоор У.Хүрэлсүх айж анхаарлыг өөр тийш хандуулж байна даа.

Avatar

Жавар өвгөн 2021-01-23 202.9.46.92

Баттулга бурхан биш болохоор түүнд алдаа дутагдал байдаг л биз. Наад зах нь уран гоё ярьж чаддаггүй. Удирдагч хүнд байх ёстой чанаруудын нэг байхгүй. Тэрнийгээ ч сая Хүрэлсүхийг огцрох үеэр өөрөө хүлээн зөвшөөрч байсан. Бас мэдлэг боловсрол нь дутах ч юм гардаг. Гэхдээ энэ улсын төлөө цохилох зүрхтэй, эгэл жирийн ард иргэдийнх нь жаргал зовлонг ойлгож мэдэрдэг хүн шиг санагддаг. Төрийн хүний цөлх хар ухаан гэж юм байдаг. Тэр нь гайгүй юм уу даа.

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.216.195

Ulin GUTSOO chi muu troll !

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.46.163

ёстой сайхан ярьдагшдээ

Avatar

Зочин 2021-01-23 122.201.31.89

Туйлбаргүй, тэвчээргүй, онгироо, хоосон амт Хүрэлсүх нэг их удахгүй, шударга ёс тогтооно гээд Ерөнхийлөгчид нэрээ дэвшүүлэх юм биз дээ. Ийм хүнд ард түмэн итгэх үү ??? МАН-д эрх мэдэл багадаагүй, харин шунал нь ихдээд байна. 4 хөн сарын дараа энэ бүх тэнэглэлийг чинь мартахгүй байж байгаад ард түмэн шийдвэрээ гаргачих байх. Харин хоосон амтын улс төрийн карьер уруудах шатандаа орлоо. Олны итгэлийг буцааж олж авна гэдэг бараг боломжгүй зүйл шүү дээ…

Avatar

Яг яг 2021-01-23 66.181.188.160

Санал нэг. Ард түмний итгэлийг өөрийнхөө карьераар солилоо хүрэлсүх гуай

Avatar

мгл 2021-01-23 192.82.67.117

эрдэнэбатыг женко,номтойг топор захиалсан гэхээр хоер эзэнтэй л байнадаа! авилга огдог хулгайч нарыг нь тооцвол гурван ч эзэнтэй хуульчид юмуу????

Avatar

Шүүхээр тэнэгч 2021-01-23 64.119.22.58

Даалгавар биелүүлсэн шүүгч нарыг яах вэ?

Avatar

монгол ах 2021-01-23 202.126.88.136

ХҮМҮҮС ХООРОНДОО ЖААХАН МУУДАЛЦАНГУУТ Л САЛХИЙГ НЬ СЭВЭЭД ,ГУЯА АЛГАДААД Л ХАШГАРААД ГҮЙЧДЭГ ХҮМҮҮС ОЛОН ЮМАА. ХЭРҮҮЛЭЭР БАЯР ЖАРГАЛАА ОЛДОГ ЮМ БАЙХ ДА

Avatar

Нямсүрэн үү? Эрхэс үү? 2021-01-23 196.53.0.211

Энэ нийтлэлийг Нямсүрэн бичсэн үү? Эрхэс бичсэн үү? Дээрээ Нямсүрэн гээд доороо Эрхэс гэсэн байх юм. Эрхэс нь Нямсүрэнгийн нууц нэрнүүдийн зөвхөн 1 нь юм уу? Энэ нийтлэлч Нямсүрэн авгайн босс болох Элбэгдорж нь өөрөө еөк болоод тухайн үеийн АТГ-ын даргыг шоронд хийгээд өөрийн хүнийг тавьсан. Ерөнхий прокурорыг өөрөөр нь огцруулаад найз Дорлигжаваа ерөнхий прокурор болгосон. Ерөнхий шүүгчийг өөрөөр нь огцруулаад өөрийн хүн болох Зоригийг томилж байсан. Хонгилыг анхлан байгуулсан хүн нь Элбэгдорж.

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.19.168

ЯМАР ЮМНЫХ НЬ НИЙТЛЭЛ БАЙДЫН ЗҮГЭЭР Л БУСДЫН ӨМНӨӨС БУСАДРУУ БОРГОСОН БОРГОО Л БНА

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.9.46.79

Эрдэнэтийн 49,ОТ-н ХО-ийн гэрээ,Дубайн гэрээ,ЖДУ-чид,ТТ гэрээ,бусад авилга албан тушаалын гэх улсыг өрөөнд оруулсан,улсын хөрөнгө мөнгийг шамшигдуулсан,түүгээр төрийн өмчийг авч ашигласан гэмт хэргүүд юу ч биш шоу болж гэмт этгээдүүд нь хэлмэгдсэн болж таарах нээ.Ингэж тархи угаахаа болил доо.

Avatar

ҮЛ ТААЛАГЧ 2021-01-23 64.119.26.121

Дээрх зарим хүмүүс нь их хэмжээний авилга авсан нь үнэн. Одоо дэлхий даяар монголын улс төрчдийн авилга хахуулийг баримтаар бичээд байхад энэ нэг Эрхэс гэдэг нөхөр хэл мэддэггүй, уншдаггүй юм уу??? Аль эсвэл энэ нөхөр их мөнгөний бараа хараад аль нэг талыг хамгаалж бичив үү??? Чиний бичсэн зүйл үнэмшил багатай л юм бна.

Avatar

Zochin 2021-01-23 124.158.66.171

Erhem erunhilugch ene Erhes gedeg huni bichsen zuiludig unshad! Iregded! Unen bodit medelelig uurin bier hiih heregtei! haruytslaga aldsan l bl shudrga bh estoi

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.18.233

Энэ сайт элбэгдоржийн үгээр гуцаж байна.хамсаатнуудыг нь суллуулах гэж байн даа.

Avatar

3 сая хүнээс хулгайлагч Засгийн газар, МАН -ы үйлийн үр яана даа 2021-01-23 103.26.195.27

Сү Батболд тэргүүтэй МАН, Засгийн газар одоо ард түмнээрээ тоглохоо больчих л доо. Ингэж их идэж уусан мөнгөөрөө юу хийж амьдардаг байна вэ? Үхэхдээ хоосон буцна, харин үхэхдээ нүглээ тээгээд явна даа хөөрхийс!!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.18.47

За за. Манангийн бүлэглэлд шүүх эрх мэдэл оччихжээ.

Avatar

Зочин 2021-01-23 64.119.18.47

За за. Манагийн бүлэглэлд шүүх эрх мэдэл оччихжээ.

Avatar

Зоч 2021-01-23 66.181.188.173

Нямбаатараа! Захиалагч нь Баттулга юм байж. Гүйцэтгэгч шүүгчдийн нэрсийг яаралтай зарла! Ойлгомжтой зүйл бол 2,3 шүүгч гүйцэтгэхгүй нь мэдээж!!!

Avatar

Зочин 2021-01-23 193.36.225.42

Bayartsogtoog lhilsdiilsen gechij haha

Avatar

иргэн 2021-01-23 64.119.26.121

Үнэнийг ярьдаг,бичдэг хүн энэ төрд байдаг юм уу? Толгой самуурч гүйцлээ.Одоо төрийн тэргүүний ,асан ер..сайдын тал гээд сайд дарга нар нь маналайлаад хэрэлдээд байх уу?Баяр,баярцогт,эрдэнэбат,энхсайхан гэх эрх мэдэлтнүүдийн идэж уусан нь ил болоод хэрэг нь шийдэгдлээ гэсэн. Одоо шүүх биш ерөнхийлөгч ял өгсөн.буруугүй болох нь уу?Өчигдөр төрийн тэргүүн бүү огцор гээд УИХ-нь сайн ажилласан гээд байхад огцор гэж бичээд огцруулсон.ч Бас сү.батболд,хүрэлсүхийн цоо шинэ дуулиан сошеолоор гарч эхлэв.

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.212.118.56

Ардчилагч нэртэй араатнууд, та нар энэ сэтгэгдэл гэгчээр хүн доромжилж, гүтгэж, харлуулж, харааж,шантаажилж ханахгүй байна уу. Та нөхөд нэг хүний хариуцлагагүйгээс халдвар авсан эхийг дулаан хувцасгүй, түргэнээр шилжүүлэхийг овжин ашиглаж, сүр дуулиан дэгдээж,жагсаал цуглаан зохион байгуулж,үймээн самуунд турхирлаа. Ийм байдлаар байнга дарамталсаар өөлж хавчсаар Засгийн газрыг огцрууллаа.Засгийн газар халдварын энэ хүнд үед тогтвортой хэвийн ажиллахгүй бол улс орон,ард олонд туйлын хохиролтойг

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.212.118.56

гэдгийг та нар мэдэж байгаа.Энэ байдлаа цаашид Ерөнхийлэгчийн сонгууль хүртэл үргэлжлүүлнэ,Засгийн газрын үйл ажиллагааг саатуулна,Удирдагч,гол ажлыг зангидагсдыг гүтгэнэ доромжлоно нэр төрийг нь сэвтээнэ унагана,үүндээ халдварын энэ хүнд нөхцлийг ашиглана гэдгээ ч төлөвлөсөн байгаа.Одоо бүр энэ жагсаал цуглааныг МАН өөрсдөө зохион байгуулсан,огцрох нэрээр хариуцлагаас зугтлаа гэж мушгин гуйвуулж хэн гэдгээ харуулаа.Тэр Ерөнхийлэгчийн хэлсэн ЗГ-ыг огцруулахгүй гэдэг ч бас худал хоосон дүр.

Avatar

Иргэн 2021-01-23 202.9.46.115

Төрийн ордоны 3 давхарын шатан дээр Шүүгчдын хов ярьдаг бдг өмбүү баатар

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.212.118.56

Ер нь хууль шүүхийн байгууллагад АН-ын зүгээс байнга нөлөөлөөд байна гэж бүр хоёр сонгууль дараалан л шүүмжлүүллээ шүү дээ.Үүнийг бүр УИХ дээр ил тод яриад, шүүхийнхэнд хэлж сануулаад огт хүлээж авахгүй байна гээд яах учраа олохоо байцан сууцгааж л байсан биз дээ.Илэрхий хууль зөрчсөн шийдвэр шүүхээс гаргаад тэр нь ОУПХ-ны шалгалтаар нотлогдоо биз дээ.Хууль сахиулах гол байгууллага хуулиа өөрөө мэдсээр байж санаачлагаараа ийм ажил хийх үү. Ер нь энэ байдлыг сайтар шалгаж,зогсоох ёстой

Avatar

иргэн 2021-01-23 202.21.109.35

Иргэн ..Цагаадахгүй.. Харин эднийг цагаатгаж яах юм.. Адил байгаач ээ….

Шүүхээр буруу ньтогтоогдсон шүү дээ…Дээр нь Нямбаатарыг нь хийгээч. ээ

Avatar

Монгол Хүн 2021-01-23 66.181.181.161

Шүүхийн шинэчлэл хийх нь зөв! Нямбаатарыг огцруулах нь ч зөв! Нямбаатар бол мэдрэмжгүй бяцхан коммунист!!!

Avatar

Өмбүүбаатар 2021-01-23 202.9.46.115

Төрийн ордоны 3 давхарт бас Хов ярьдаг Цэг байдгыг Өмбүүбаатар хэллээ

Avatar

Өмбүүбаатар 2021-01-23 202.9.46.115

Ордонд тамхины цэгээс Гадна. Шат дээр Хов ярьдыг юмуу Өмбүү баатараа

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.181.19

aimhai hurel shuh chi muu ailiin erh huuhed shig teneg duark chaimaig demjsen uurtuu gomdoj bn

Avatar

Бодол 2021-01-23 202.126.89.240

Цагаан цахтай , эх орноо зардаг улсыг шүүдэггүй шүүх байхын байхдаа гэж . Энэ ерөнхийлөгч цочоосон л юм даа

Avatar

Zochin 2021-01-23 67.81.184.102

Tednii horongiig huraaj yllah ni zov

Avatar

Toriin hulgaich nariig tsaazal 2021-01-23 67.81.184.102

Erhes henii daalgavaraar yu bichij b.a?
Eronhiilogchiin zov.Hulgaich luivarchdiig avilgaltai ni hamt tsaazaar avah ch bagadna.

Avatar

ЮҮҮ ГЭСЭН Ч ҮГ ЮМ. 2021-01-23 202.179.24.242

ШҮҮХИЙН ЗӨВЛӨЛ Ч БИЛҮҮ ДАРГА НЬ ГЭЖ НЭГ НӨХӨР ГАРЧ ИРЭЭД НАА ТӨЛГӨӨ ШҮҮХЭЭР ОРУУЛААЧ ЭЭ…. ЯАЖ БОДОХНЭЭ ШҮҮГЧ НАР ШҮҮХ ХУРАЛ БОЛОХООР Л ТӨРИЙН ОРДОНЫ 3-Н ДАВХАРТ ГАРЧ ОНООХ ЯЛАА АСУУГААД ЯВДАГ Ч ГЭЖ БАЙХ ШИГ. ТӨЛӨГӨН КОМУНИСТЫГ МАЙЛАХАА БАЙТАР НЬ ЗАСАХ ХЭРЭГТЭЙ ШД. ШҮҮГЧ НАРЫН НЭР ХҮНД БҮР ДУУСЛАА ШД…

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.131.233.10

Луйварчидыг шоронд хийж болохгүй юу

Avatar

Ахмад 2021-01-23 64.119.25.61

Оюун-Эрдэнэ ийг битгий өөлөх гээд бай.Урам өгөө.Энэ хүү шуналгүй,авилга,хээл хахуулиас ангид,тууштай шинэчлэгч
зоримог нэр цэвэр залуу хүн.Монголын төрд ийм л хүн ус агаар мэт хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-23 82.165.22.75

МАН ДАВАМГАЙЛСАН, МАНАН ДЭМЖЛЭГТЭЙ ИЙМ МУУХАЙ ХУЛГАЙЧУУДЫН ЗАСАГЛАЛЫН ЭСРЭГ ОДООГИЙН ХУУЛИЙН ХҮРЭЭНД ЗОГСОЖ ЧАДАХ ХҮН БОЛ БАТТУЛГА Л БАЙНА. МАНАН ХОРСООД МАН-ыг ӨӨРТӨӨ УРВУУЛААД ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЭСРЭГ АЖЛАА ЭХЭЛЛЭЭ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.63

ЗАСГИЙН ГАЗАР ӨӨРӨӨ ТАВИАД ТУУСАН ХОЙНО ТОМ БОЛСОН ХҮҮХДҮҮД ӨӨРСДӨӨ УЧРАА ОЛЦГОО ГЭЖ БУЙ АЯТАЙ ҮСЧИН ГОО САЙХАН ЗАХ ДЭЛГҮҮР Ч ГЭХ ШИГ….ӨНӨӨ АРДУУД НЬ Ч ЁСТОЙ САЙХАН АРДУУД ДАА ЧААВААС…..

Avatar

Иргэн 2021-01-23 192.82.73.142

Нива жийп 13000 америк долларын үнэтэй. Оросын смартфон 200000 төгрөгийн үнэтэй.

Avatar

zovhin 2021-01-23 64.119.25.61

Засгийн газартаа зарим өөрчлөлт оруулахад гэмгүй байх.Соёлын яамыг БШУ-ны яамтай нь нийлүүлэх хэрэгтэй.Эдийн засаг, хөгжлийн яамыг нэмж байгуулах хэрэгтэй.бусад яамдыг хэвээр нь үлдээх нь зөв байх.Харин ЗГ-ын гишүүдийн бүрэлдэхүүний хувьд өнгөрсөн хугацаанд олигтой ажиллаагүй,нэр нь сэвтсэн нөхдөөс салах боломжийг ашиглах хэрэтэй.Тухайлбал,Боловсрол Соёл 2-гнэгтгээд сайдаар нь Мөнхбат гишүүнийг сайдаар нь тавих,Ёндон,Халтар,Чулуун нарыг өөрчилж шинээр томилгоо хийхийг олон хүн хүсч байгаа.

Avatar

Равдан 2021-01-23 139.5.216.235

ШИНЭ -МАНАН буюу Баттулга +Хүрэлсүх нар задарчээ. Энэ 2-ыг Монголын улс төрөөс зайлуулбал таарна

Avatar

Зочин 2021-01-23 82.165.22.75

ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА, МИЙЁО ОВОГТ, СБУЗАРЫН ХҮСЭЛ….

Avatar

Зочин 2021-01-23 150.129.142.22

Genco g buulga

Avatar

Зочин 2021-01-23 82.165.22.75

АЦ ТАХАЛАА

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.90.63

Хүрэлсүхийн ЗГ; ТЭР ДУНДАА МАН ДЭНДҮҮ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ СЭТГЭЛГҮЙ ХАРГИС ГЭДГЭЭ СҮҮЛИЙН 3 САР ТОДОРХОЙ ХАРУУЛЛАА….ОГЦРОХ НЭРЭЭР АЖЛААС ЗУГТЛАА; ОДОО ӨНӨӨДӨР ЯАВАЛ Ч ЯАА ГЭЖ БАЙГАА АЯТАЙ ХАМАГ ХОРИГОО СУЛРУУЛААД АРД ИРГЭДИЙГ ХАР ЗӨНД НЬ ХАЯЛАА….
"ӨНДӨРЖҮҮЛСЭН БЭЛЭН БАЙДАЛ" БОЛ "ӨНДӨРЖҮҮЛСЭН" Л ХЭВЭЭРЭЭ БХ ЁСТОЙ Ш ДЭЭ ХИЧНЭЭН Ч ЭРГЭЖ БУЦДЫН…АРД ТҮМНИЙ ЦӨӨНХИЙН ХҮСЛЭЭР НИЙТ УЛС ҮНДЭСТЭН; ХОТЫГ ХОХИРООЖ БОЛДОГ ХЭРЭГ ҮҮ ????

Avatar

Зочин 2021-01-23 59.153.85.68

УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН 2020 СОНГУУЛИАР АРД ТҮМЭН ХҮРЭЛСҮХИЙГ ШУДАРГА ЁСЫГ СЭРГЭЭЖ ХУЛГАЙЧУУДЫГ ШУДАРГААР ШҮҮГЭЭД БАЙНА ГЭЖ ХУУРТАГДААД ХҮССЭНИЙ ДАГУУ НЬ БАГААР НЬ СОНГООД ӨГСӨН. ТЭГСЭН ОДОО БҮХ ХУЛГАЙЧУУДАА ШОРОНГООС ГАРГААД ШУДАРГА БУС ХОНГИЛЫН ШҮҮХ БАЙСАН МЭТЭЭР ЖҮЖИГЛЭЭД ЭХЭЛЛЭЭ. МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАТТУЛГА Л ШУДАРГА ЁСЫГ ТОГТООЖ БАЙЖ ГЭДГИЙГ ОДОО Л ОЙЛГОЛОО,

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.89.185

Монгол ялна гээд л байсан. Монгол минь ялаасай.

Avatar

Зочин 2021-01-23 59.153.85.68

Тэгээд энэ 76 Улсын Их Хулгайчидыг чинь зүгээр л толгойг нь илээд сууж байх юмуу?ӨнөөдөрХүрэлсүх огцорч байгаа нь дараагийн Их хулгайдаа бэлдэж анаж тооцоолсон асуудал шүү дээ.

Avatar

ГУЦНА БЭЭЗ 2021-01-23 202.179.24.242

ТӨЛГӨН КОМУНИСТ БАЦААН ХУЦАЖ БАЙЖ ЗАСУУЛАХ ВИЙ ДЭЭ….

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.126.89.46

жэнко, түүний дагалдагсад удахгүй муугаа үзнээ гайгүй

Avatar

Зочин 2021-01-23 103.57.92.75

С.Баярцогт бол Х.Баттулгатай Баттулгагүй ял авахаар луйвар нүгэл хийсэн хүн шүү дээ. Гэхдээ ганцхан Х.Баттулгат буруу өгөх хэрэггүй. Жинхэнэ эхлэлийг нь Ц.Элбэгдорж тавьсан. Х.Баттулгат ёзгүй муугаар нөлөөлсөн гол буруутан бол Зика Энхболд шүү дээ. Хамаг хорийг найруулж хоролж хаячихаад явсан шүү. Тэр ч бас хариуцлага хүлээх ёстой

Avatar

Зочин 2021-01-23 94.214.181.162

ER NI BOL GURILSUG JANHUU ER BUGDEEREE NEG TEREGNIII DUGUINUUD.ODOO HOOROND NI ALALTSUULJ ALALTSUULJ .NERTEI ZUSTEI BOLGON HUDALCH HULGAICH HUJAA BOLSONII DARAA NEG MENGETEI TSOOVOR CHOTGOR CHUDRAGA YS JRIAD L GARAAD IRNE.ODOOGOOR DUUGARAH BOLOOGUI HYARCHIHAAD L OMHIII HANHALUULJ HEWTEE

Avatar

jiriin neg hun 2021-01-23 66.181.161.73

ter humuus chin baga ch gesen gem notoi baisan n batlagdaad yl ynhanaa awsan bizdee ugui baisan bol yul gej huleen zowshoorhiin ene yeronhiilogchiig harluulah gej ydchih yumaa

Avatar

Зочин 2021-01-23 94.214.181.162

ER NI BOL GURILSUG JANHUU ER BUGDEEREE NEG TEREGNIII DUGUINUUD.ODOO HOOROND NI ALALTSUULJ ALALTSUULJ .NERTEI ZUSTEI BOLGON HUDALCH HULGAICH HUJAA BOLSONII DARAA NEG MENGETEI TSOOVOR CHOTGOR CHUDRAGA YS JRIAD L GARAAD IRNE.ODOOGOOR DUUGARAH BOLOOGUI HYARCHIHAAD L OMHIII HANHALUULAAD HOR TARAAGAAD HEWTEJ BGAA.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.191.103

Монголын дайснууд эргээд толгойгоо өндийлгөж эхэллээ. Уг нь нэр дурдагдасан нохойнуудын ял нь хөнгөдсөн юм ш дээ. Гэтэл одоо бүр цагаатгах, суллах болоод явчлаа. Тэгээд араас нь нөхөн төлбөр гавъяа шагнал нэхэж эхэлнэ дээ. Энэ нийтлэл үйл хэрэг болох шатруугаа орвол хүүк жинхэнээсээ урвасан гэсэн үг. Эндээс нэг зураглал тодорч байна.Хүүк сөргөлдөгч талуудын хэнд нь ч бүрэн дүүрэн үйлчлэхгүй, өөрт нэн ашигтай төлбөр нөхцөл шаардан бөөрөнхийлж, дунд нь алцагнаж явсаар, сиймхийг ашиглан ЕС-д заларч

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.191.103

Тэгээд ийм өндөрлөгөөс л үзүүлж чадах "тусламж ивээл үйлчилгээ"-г ялагдаж буй талд амлаад, хариуд нь сэтгэлдээ мөрөөдөж явсан ханасан үнэ төлөөс өө шаардаж. Ялагдаж сүйрч буй ноход өнөөхийг нь зөвшөөрөлгүй яахав. Нэгэнт сэтгэл ханамж 100% наймаа хийсэн хүнд, араасаа бөөн хэл ам, тайлан тооцоо, хариуцлага дагуулдаг ЕС-ийн албан тушаал ямар хэрэг байна. Тэгээд л өчүүхэн шалтаг гармагц мурихгүй хаачих вэ. С Баяр яг л ингээ биз дээ. Баригдана даа… баригдана… Та нар Монголыг барах уу

Avatar

Зочин 2021-01-23 82.165.22.75

УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН 2020 СОНГУУЛИАР АРД ТҮМЭН ХҮРЭЛСҮХИЙГ ШУДАРГА ЁСЫГ СЭРГЭЭЖ ХУЛГАЙЧУУДЫГ ШУДАРГААР ШҮҮГЭЭД БАЙНА ГЭЖ ХУУРТАГДААД ХҮССЭНИЙ ДАГУУ НЬ БАГААР НЬ СОНГООД ӨГСӨН. ТЭГСЭН ОДОО БҮХ ХУЛГАЙЧУУДАА ШОРОНГООС ГАРГААД ШУДАРГА БУС ХОНГИЛЫН ШҮҮХ БАЙСАН МЭТЭЭР ЖҮЖИГЛЭЭД ЭХЭЛЛЭЭ. МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАТТУЛГА Л ШУДАРГА ЁСЫГ ТОГТООЖ БАЙЖ ГЭДГИЙГ ОДОО Л ОЙЛГОЛОО, МУУ ТҮГЖИЛ ҮХВЭЛ ТААРНА…

Avatar

Шүүгч нарыг гайхдаг 2021-01-23 66.181.188.160

Бүх хэрэг хуулийн дагуу шийдэгдэх ёстой. Хууль нь нь байна. Тэгээд яагаад хуулийн хүрээнд аливаа хэргээ шийдэхгүй авилгал, хэл аманд ордог юм бэ ?? Шүүгч бол тийм ч хэцүү ажил биш. Гагцхүү хуулийн хүрээнд шударга л ажиллахад болчихно. ГЭТЭЛ одоо цагт -ШҮҮХ,ШҮҮГЧИД" гээд томоос том проблем болоод бөөн юм болоод баййх юм ???

Avatar

Зочин 2021-01-23 139.5.217.42

Баярцогтыг яавч суллаж болохгүй ЯЛЫГ НЬ НЭМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Нүүрсний мафи 2021-01-23 202.21.108.59

Нүүрсний мафи эргэн сэргэжээ . Тэргүүнээр нь Сү байдаг бололтой. Энэ мафийн санхүүжүүлэгчид нь Хятадууд байдаг болхоор цаанаа л ямаан омогтой, яс хаяаад чимээгүй бүгдэг, нарийн тооцоотой, нэг зуусан хүнээ шороонд булж байж ханадаг ихээхэн нууцлагдмал бүлэглэл байдаг. Тэд Монголын хэвлэл мэдээллийн байгуулагуудыг худалдаж аваад хяналтандаа байлгаж бүрэн чаддаг тул хэвлэлийнхэн тэднээс эмээдэг нь нууц биш.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.161.91

Нөлөөлдөгч бай ,үгүй ч бай ,шийдвэр гаргаж байгаа шүүгч нь л адгын шаар , хүний оронцог байх юм бол хогын л шийдвэр гарн шдээ .Хэнч шүүгчид бууу тулгаж байгаад шийдвэр гаргуулдаггүй биздээ !.
Хүн хогнууд хогын л шийдвэр гарганаа..!

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.179.26.111

Үнэн шүү. М.Энхсайхан яав ч авлигачин биш. Өөрөө дэргэд нь жинхэнэ хулгайч.

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.55.188.84

Bitgii hutsaa chi muu ugaadas doloogch! Mongoloo zaraad USA-d 10-d house avsan hulgaichiig umuuruud baigaamuu? Mongoloo zaraad offshoretoo olon saya $ martsan hulgaichiig umuuruud baigaamuu? Tegvel chi ted nariin ugaadsiig doloogch baina daa

Avatar

BOLD 2021-01-23 192.82.71.170

ODOO BUHCHUUDEE TURIIN UNDUR ALBANAAS CHULUULJ TEMEE NI JIN TEELEGMEER BNA.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.183.100

Нямбаатар ядаж гар утасан дээрээ хэдэн шүүгчийн зураг дарсан болоод УИХ -ын танхимаас чанга дугараа байлгүй дээ. Хүлээгээд сууж байяа

Avatar

Uy 2021-01-23 202.126.89.127

Buzar n**** yumaa did burhan zalah gej baij chutgur songojee

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.191.136

яг оросын КБГ ийн бохир технологи

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.177.171

улсын их хулгайчдыг шүүхээр үнэн зөв шүүдэг бил үү. Үнэн зөв шүүдэгггүй учраас ерөнхийлөгч шүүгчдийг дуудаж уулзсан байсан ч яадаг юм.

Avatar

Уншигч 2021-01-23 139.5.219.47

МАН-ынхан хамт санаа нийлээд хулгай хийдэг хулгайч нараа хэргээс мултлах гээд бүр солиорох юм даа. Өнгөрсөн хугацаанд улс орноо ядууруулсан, төрийн мөнгөөр баяжсан хүмүүс бүгд буруугүй болж таарах нь ээ. Энд ерөнхийлөгч ямар ч хамаатай юм.

Avatar

Зочин 2021-01-23 192.82.77.94

xulgai xiisen tedgeer xumuus yalaa edlex yostoi. Yalanguya Sanjiin Bayar bol yaltan shuu

Avatar

Долгор 2021-01-23 64.119.20.206

Хэрэг үүсгэж шалгах зайлшгүй шаардлагатай шүү

Avatar

Зочин 2021-01-23 82.165.22.75

ЧИ МОНГОЛОО ХУДАЛДААД ИДСЭН ХУЛГАЙЧУУДАА ХАМГААЛААД БАЙНА УУ? ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН ГЭДЭГ АВИЛГАЛЖСАН ШҮҮХИЙГ ШУДАРГА БАЙ ГЭЖ АЙЛГАХААС ӨӨР ЯМАР АРГА БАЙНА. МАНАНГИЙН БҮХ ХУЛГАЙЧУУДЫГ СҮҮЛИЙН ХЭДЭН САР МАН ШОРОНГООС ГАРГАЛАА. ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ЧИНИЙ ХҮСЭЛ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-01-23 211.36.132.53

яасан.жаст батхүү с.баяр эрдэнэ бат нарт ял өгөөд байнаа болохгүй ээ гэж уурлаад байгаа юмуу хаан заанууд минь ундармаа авгайгаа гаргаад авчаа биздээ

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.179.21.197

Ерөнхий сайд, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд гээд хоёр ч хариуцлагатай том албан тушаалтан баримтгүй мэдээлэл цацвал хуулийн хариуцлага хүлээхээ сайн мэдэж байгаа. бол хариуцлагаа ухааралгүй огцорлоо доо

Avatar

Зочин 2021-01-23 202.179.26.37

ЭЛБЭГДОРЖИЙГ Л ШААЧМААР БАЙГАА ЮМ ДА. САЙТААРАА ИНГЭЭЛ ТАВЛААД СУУХ.

Avatar

мөнх 2021-01-23 66.181.160.123

өмнөх хүзүүгүй малыг хэлсийн биш үү

Avatar

zochin 2021-01-23 150.129.142.23

End buhimdaad bauh yum alga bolson yavdaliig bichsen bna.Bid bodit baidaliig huleen zuvshuuruhuus uur argagui !!!

Avatar

зочин 2021-01-23 202.21.120.66

2017 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулиар АН-хан Баттулгыг тэнгэрт тултал магтаж байсан одоо болохоор муулаад зайгаа бариад байдгийн учрыг олохгүй юмаа АН-хан тийм хүн муутай хүмүүс үү эсвэл ерөнхийлөгч тийм хүн муутай болчихсон уу

Avatar

Шүүгчид шударгаар ажлаа хий 2021-01-23 66.181.188.160

Шүүгч хуулийн дагуу асуудлыг шийддэг амархан ажил. Шударгаар л ажлаа хийл дээ тэнэгтээд байхаар.

Avatar

Хардах 2021-01-23 202.9.46.31

Нямбаатар гишүүн их хурлын танримд хэлсэн үгэндээ хариуцлага хүлээхгүй гэж бултах байх.гэхдээ ЕӨКөө тагнасан болох гээд байгаа юм даа хууль ёсоор уу хууль бусаар уу

Avatar

ZOCHIN 2021-01-23 101.189.0.28

AVILGACHDIIG TEGEED YAH BAISIIN.SHAGNAH BAISIIMUU TENEG SETGUULCH EE.MUNGUNII BICHEECHID YANADAA…AVILGACHID AVILGACHID AA L UMUURUH YM.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.188.165

өмнөх Еөк юм биш шүү

Avatar

Иргэн 2021-01-23 202.55.191.138

Хэн шүүгч хэний хэрэг дээр захиалгын дагуу ял өгсөнийг тодорхой хэлээд нэг тийш нь болгох хэрэгтэй. Тэгэхгүй бол Монгол Улсын ерөнхий сайд, хууль зүйн сайд байсан хүмүүс, гудамжны худлаа хов яридаг авгайчууд шиг харагдаж байна

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.161.38

Номтойбаяраас бусад нь бол үйлдсэн хэрэгтээ л ялаа авсан, битгий туйлширч авилгачдыг хамгаалаад бай Ньюс.мн

Avatar

харамсалтай 2021-01-23 64.119.16.83

ХУУЛИЙН сайд яагаад арга хэмжээ аваагүй юм вэ? ӨӨРӨӨ онц ноцтой хэргийг нууж байсан юм уу? ХУУЛИЙН байгууллагуудыг удирдаж байж ийм сонин мэдээлэл хийж байдаг сайд байж болох уу?

Avatar

Хаха 2021-01-23 43.242.243.86

Бүгдийг нь шоронд хий л гээд байсан одоо яагаад еөк буруутай болчив. Тэр хүмүүс бүгд буруу зүйл хийж улсын мөнгө идээд л шоронд орсон.

Avatar

Зочин 2021-01-23 66.181.161.47

энэ ньюс мнийг өөриийг нь шалга мөнгө аваад л куцаж бдаг сайт энэ эрхэс гэдэг юмыг бас шалга

Avatar

Зочин 2021-01-23 172.56.42.217

Хүрэлсүх, Нямбаатар 2 хоёулаа арилах хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж