Х.Баттулга нэр бүхий улстөрчдийг улс төрөөс таягдан хөөхийг уриалав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Х.Баттулга нэр бүхий улстөрчдийг улс төрөөс таягдан хөөхийг уриалав

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.30-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга нэр бүхий улстөрчдийг улс төрөөс таягдан хөөхийг уриалав

-МоАХ “Эв нэгдэл” цуглааныг дэмжиж оролцлоо-

 

 

Монголын Ардчилсан холбооныхон өнөөдөр Эрх чөлөөний талбайд зохион байгуулсан “Эв нэгдэл” цуглааныг дэмжиж оролцлоо. Цуглаанд оролцсон ардчилсан холбооны мянга мянган гишүүд дэмжигчдэд хандан УИХ-ын гишүүн, МоАХ-ны дарга Х.Баттулга хэлсэн үгэндээ “Өнөөдрөөс 26 жилийн өмнө Та бүхний барьж жагсаж байсан уриа лоозон үг үсэг нь ч солигдоогүй барьж байсан хүмүүс нь ч хэвээрээ байгааг одоо бид харж байна.Тэр үеийнхээс амьдрал өөрчлөгдсөн нь үгүй байна. Харин 20-иодхон гэр бүл л удаа дараа эрх мэдэлд хүрч хагартлаа баяжиж харин 3 сая ард иргэд цалин тэтгэврийн зээлийн дарамтад байна. МАН-аас Сү.Батболд, Л.Энх-Амгалан, Я.Содбаатар, Ч.Хүрэлбаатар, Л.Элдэв-Очир, Д.Цогтбаатар, Д.Хаянхярваа, Д.Зоригт, АН-аас Ч.Сайханбилэг, Г.Батхүү, С.Баярцогт, МҮАН-аас М.Энхсайхан нарын цөөн тооны эх орондоо элэггүй улстөрчдийг төрөөс таягдан хаяхыг МоАХ-ны нийт гишүүд дэмжигчид монгол орон даяар уриалж байна” хэмээн онцоллоо.

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-30 103.57.93.56

Хоош Баттулгаа - чи тэр бумтан , банкны эзэн луйварчин Лу . Болдыг яагаад нуун даргдуулаад байнаа ?

Зочин 2016-03-30 103.57.94.195

ТЭНЭГТЭЖ ОРОСЫН ХҮҮХЭЛДЭЙ БОЛЖ ЭХ ОРНОО ХОРЛОСОН ХЭН БИЛЭЭ. ТАРХИНЫ ХЭМЖЭЭГЭЭ МЭДЭЖ БАЙЖ ДОНГОСОЖ БАЙ Л ДАА, БАТТУЛГАА. ЧИНИЙ МАНГАРЫГ ЧИНЬ ГАДААДЫНХАН АШИГЛААД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ.

Zochin 2016-03-30 43.228.128.166

bitgii songo /ugiig bi hasdag bololtoi/

Zochin 2016-03-30 43.228.128.166

Erdemten, doctor, erdem nomiig deedlegch, eh oronch tiim humuusiig songoh ni zov bololtoi. busines erkhlegchdiig ***** songo ard tumen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zochin 2016-03-30 202.70.40.26

Battulga uuruu hamgiin turuund zailah yostoi hun dee.

Зочин 2016-03-30 73.170.206.93

Их хуралд хувийн компанитай нэг ч эрхэмийг сонгохгүй байя.хувийн компанитай гишүүд өмч хөрөнгийнхөө төлөө үхэн хатан тэмцэлдсээр улсаа нураахыг бид харж байна.энэ зогсож байгаа эрхмүүд ээсэн эхлүүлэээд

zochin 2016-03-30 188.63.23.145

uneheer Battulgiin xelj baigaa unen bol ter nohduudiig bugdiig ni uls toroos zailuuliya

Зочин 2016-03-30 202.126.91.95

ИЙМ ТЕОРЕМ БАЙНА: УЛС ТӨР + БИЗНЕС = МАФИ

Зочин 2016-03-30 103.229.120.85

Battulga shudarga hun yum bol uuruu ih hurliin gishuuneesee tudgelzej baigaad shalguul, ter hezee ch tegej chadahgui

зочин түүний зөв 2016-03-30 112.72.12.14

Сү.Батболд, Л.Энх-Амгалан, Я.Содбаатар, Ч.Хүрэлбаатар, Л.Элдэв-Очир, Д.Цогтбаатар, Д.Хаянхярваа, Д.Зоригт, АН-аас Ч.Сайханбилэг, Г.Батхүү, С.Баярцогт, МҮАН-аас М.Энхсайхан нарын цөөн тооны эх орондоо элэггүй улстөрчдийг төрөөс таягдан хая

бизнесмен 2016-03-30 106.138.27.61

Чи ч өөрөө ялгаагүй. Ер нь улс төрд хувийн бизнес хийдэг компанитай хүмүүсийг сонгуульд оролцуулахгүй байх хууль гаргамаар юм аа. Уих аар дүүрэн хувийн компанитай новшнууд байна.

бизнесмен 2016-03-30 106.138.27.61

Чи ч өөрөө ялгаагүй. Ер нь улс төрд хувийн бизнес хийдэг компанитай хүмүүсийг сонгуульд оролцуулахгүй байх хууль гаргамаар юм аа. Уих аар дүүрэн хувийн компанитай новшнууд байна.

Зочин 2016-03-30 103.229.123.65

BATHUU BOL NUMBER ! HOGIIN NOVSH.HUN CHANARGUI LUIVARCHIN HULGAICH SH DEE.BATTULGATAI SANAL 1 BNA

Zochin 2016-03-30 2.25.183.218

Ene hunii zuv ,,,,,,

ghghghg 2016-03-30 103.57.95.38

Баттулга л хэлсэн болохоос ер нь оноод хэлчихсэн юм биш биз,дээр нь өөрийгөө нэмчихвэл бүр ч давс хужир нь тааранадаа.

Зочин 2016-03-30 103.229.123.65

BATHUU G HUUH HEREGTEI.BAS DAHIAD BIDNII SANALIIG LUIVARDAH VII DEE.

Аргагүй дээ 2016-03-30 122.201.24.171

Энэ Баттулгын асуудалд хандаж буй байдлыг хараад байхад аргагүй боловсрол нь дутах юм аа. Аргагүй дээ, бөх л хүн шүү дээ. Мань эр боловсрол огт хэрэггүй, би боловсролгүй ч баян гээд бодоод буруу замаар будаа тээсэн л дээ.

Аргагүй дээ 2016-03-30 122.201.24.171

Энэ Баттулгын асуудалд хандаж буй байдлыг хараад байхад аргагүй боловсрол нь дутах юм аа. Аргагүй дээ, бөх л хүн шүү дээ. Мань эр боловсрол огт хэрэггүй, би боловсролгүй ч баян гээд бодоод буруу замаар будаа тээсэн л дээ.

Аргагүй дээ 2016-03-30 122.201.24.171

Энэ Баттулгын асуудалд хандаж буй байдлыг хараад байхад аргагүй боловсрол нь дутах юм аа. Аргагүй дээ, бөх л хүн шүү дээ. Мань эр боловсрол огт хэрэггүй, би боловсролгүй ч баян гээд бодоод буруу замаар будаа тээсэн л дээ.

Дэмжигч 2016-03-30 202.55.182.146

Мөн ч олон хүн сэтгэгдлээ бичжээ. Тэгэхлээр энэ хүн аргагүй л ажил хийж байгаа юм байна. Хэн ч биш байсан бол хэн ч тоож юу ч бичихгүй шүү дээ. Тэгэхлээх та МОНГОЛЫН ТӨРД хэрэгтэй хүн гэдэг нь харагдаж байна. Та чадна аааааааааааааа

Зочин 2016-03-30 202.126.91.95

Х.Баттулга өөрөө энэ зайлуулах тоонд орохгүй юм уу.

ok 2016-03-30 202.179.31.87

demjinee. sain bna shu

Зочин 2016-03-30 203.91.116.34

Худлаа эх оронч болж хөгжлийн гацаа болж байгаа Баттулга өөрөө л зайлаасай. Бас хэрэг нь хурдан шийдэгдээсэй. Өөрөө улсаас өч төчнөөнөөр нь идчихээд.

Зочин 2016-03-30 103.229.122.65

Баттулга муу муухай хүн байлаа ч энэ удаад зөв дуугарлаа. Нэрлэсэн этгээдүүд нь Монголын улстөрөөс үтэр арчиж хаях төрийн бөөснүүд шүү

Өмөөрөгч 2016-03-30 202.70.36.58

Бие бялдар сайтай, нүдэнд дулаахан хүн дээ.

Ragnar 2016-03-30 122.201.22.154

Battulga ooroo barliga Hot Baiguulaltiin Said baihdaa zondoo mongo idej shamshigduulsan hun shuu dee.Odoo Barligiin olon salbaruud ajil ni zogschihson gatschihsan bj l bna.Oooroo Battulga hogiin gar shdee yas yuman deeree.

z 2016-03-30 202.70.37.34

heterhii ih yariad bgaa humuusiig harahaar showdaj bna gej boddog bolood bnaa

sain bna 2016-03-30 202.179.31.87

Battulgaa bid demjinee

Зочин 2016-03-30 202.131.234.126

Аль чнамын гишүүн биш миний нүдээр харахад З.Энхболд Х.Баттулга 2 шиг энэ улс орныг хорлож хохироосон шуналын туламууд алгаа. Женко та буруу нэрс уншаад байнаа, өөрихөө нэрнээс эхлэх ёостой шүү. Цаг хугацаа өнгөрөх тусам үнэн тодорч таны нэр Монголын түүхэнд улам бараанаар тодрох нь гарцаагүй. Нэг онигоо байдаг шүү дээ, Женког манай нүүрс кэсний гол өрсөлдөгч болох Австрали, Мозамбик руу явуулчихвал иөн ч их хэрэгтэй байнаа даа гэж, тэдний бүх экспортыг зогсооно шүү дээ. Кккккк.

Зочин 2016-03-30 202.179.25.124

Баттулга боловсрол нь багадаад, бизнес хийж чадахаа больсондоо бусдад хорсож явдаг л хүн болжээ.

zochin 2016-03-30 103.229.120.252

elbegdorjiig l hurdan zailaasai gej boddog Mongolyn ard tumend mash ih gai tarisan hun dee

àëò 2016-03-30 202.179.25.149

áàòòóëãà áîë æýíõýíý ìîíãîë õ¿í ø¿¿ àðä ò¿ìýí áàéãàà ÿàìàãò

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Баттулга муу муухай хүн байлаа ч энэ удаад зөв дуугарлаа. Нэрлэсэн этгээдүүд нь Монголын улстөрөөс үтэр арчиж хаях төрийн бөөснүүд шүү

z**l 2016-03-30 182.160.33.163

BATTULGA 8JIL GATAASNA NI YNEN SHYY.GANSUKHIIG BAS SAIN SHALGA.

z**l 2016-03-30 182.160.33.163

BATTULGA 8JIL GATAASNA NI YNEN SHYY.GANSUKHIIG BAS SAIN SHALGA.

***** 2016-03-30 182.160.33.163

TUMUR ZAMIG 8 JIL GATSAAASAN UUDGYI AMITAN.

Зочин 2016-03-30 202.179.31.75

Баттулгыг дэмжиж бнааа, эх орноо боддог хүн. Бямбасүрэн гуай худлаа хэлэхгүй

Огцор 2016-03-30 202.179.26.35

Бүрэн эрхээсээ сайн дураараа татгалзаж шалгуулаад бүх асуудлыг шийдэх хэрэгтэй. Гол чадахгүй л дээ

Баттулга Огцор 2016-03-30 202.179.26.35

Х.Баттулга Капитрон банкыг Петровисын Оюунгэрэлээс дээрэмдсэн авсан. Баянгол зочид буудал, Талх чихэр, Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэрийг 3 төмрийн уурхайтай нь луйвардаж авсан.

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Одоо Х.Баттулга Мөнхбаттай хамтарч "Хар жагсаалт"-ыг гаргалцах хэрэгтэй. Нүглээ бага ч гэсэн нимгэлэхийг бод

Огцрох зүрхтэй байх хэрэгтэй 2016-03-30 202.180.220.35

Баттулга та нэг мөр санлаараа огцорчихоод тэгээд тэмцэлдвэл яасан юм бэ.УИХ гишүүний бүрэн эрхийн далбаан дор нуугдаад өлөн нохой шиг боргох муухай харагдаж байна. "манай нохой уятай байхдаа хүнрүү их ноцдог уянаас нь алдуурахаар дайрхаан болчидог"-той яг адилхан харагдаж байна

mongol 2016-03-30 202.9.42.3

Zochin nereer tarhi ugaagchid zailaa gar hul bolj idej uuj tsadaagui yu eh ornoo bodooch Eswel ta nar ***** khurliiz gadnii tagnuul gar huluud yum uu Elbegdorjtoi tsug zuragaa awuulsan tarhi ugaachid MANAN zailaach ee Ur huuhdedee gai bolohgui uhej dald or Ta nar ch huuhduudee ch bodohgui har amia bodno doo ulun buusnuud Ta nar bol chudenznii mod khugalahaas ch amarhan shuudee Ard tumniig teneg gej ***** bod Ur undeseer chin ch dald hiij chadah l baih Ur huuhduudee bodoo ta nar awsandaa tsugluulsanaa awch orj chadahguigees khoish Aliwaa yumand hemjee khyazgaar baidgaas khoish Turiin n ner barisan luiwarchdad,

зочин 2016-03-30 103.229.120.187

женко Баттулга одоо болноо арай дэндлээ ичсэн хүн ***** гэдэг шиг юм болж байгааг хүн болгон, бүр хөлс мөнгөөр таны талд ажиллаж байгаа хүмүүс энэ доор ..бид дэмжиж байгаа шүү гэж бичсэн нөхөр ч дотроо мэдэж байгаа л даа Юунд найдаж тэр хуульч нэртэй гууль нь цухуйсан Гансүх мэттэй ниилж АН ыг хөлдөө чирээд байна ? улиг болсон МоАХ яах нь үнэн сонин биш байна

Зочин 2016-03-30 202.21.106.164

АН-ыг тэр чигээр нь дахин сонгоод хэрэггүй.Дандаа бүлэглэлийн явцуухан хүрээнд ажилладаг нам.

Зочин 2016-03-30 122.201.22.37

Баттулга гишүүн үнэнийг ярвж байгаа. Бид дэмжиж байгаа шүү.

Зочин 2016-03-30 122.201.21.61

ЖЕНКО БОЛ БОЛОВСРОЛГҮЙ, ЗҮГЭЭР Л НЭГ ПАНЗЧИН. СҮҮЛДЭЭ ЭХ ОРНЫХОО ЭСРЭГ ПАНЗ ХИЙГЭЭД ТЭР НЬ ИЛ БОЛОВ ОО ХӨӨРХИЙ.

энгийн Иргэн 2016-03-30 103.26.195.44

Баттулга ТЗ-ын асуудалд үнэхээр НО-той

ZOCHIN 2016-03-30 202.9.40.19

mash zuv DEERNE NEMEED M. ENHBOLD . OTGONBAYR GEED USHEE OLON HUN ALTANGADSII TOLGOI GONCHIGDORJ EN HUN ARDCHILALIIG USTGAJ BAIGAA HUN SHUU

ZOCHIN 2016-03-30 202.9.40.19

mash zuv DEERNE NEMEED M. ENHBOLD . OTGONBAYR GEED USHEE OLON HUN ALTANGADSII TOLGOI GONCHIGDORJ EN HUN ARDCHILALIIG USTGAJ BAIGAA HUN SHUU

Zochin 2016-03-30 89.82.89.190

Battulga uuruu guilagchin ymuu hamgiin ih deerem hiij ulsiin buh obektiig avsan hogiin hulgaich

Ari 2016-03-30 103.17.109.131

Shorond orchihgui geed l baidgaaraa uzeed bn aa daa yanz ni. Hussan munguu l butsaagaad ugchihvul ug ni zaaval oron shorondoo tulahgui bailgui dee

Зочин 2016-03-30 103.229.123.101

Даан чхэн ч сонсохгуй, хэн ч дэмжихгуй дээ

germany 2016-03-30 77.181.146.167

Unen ug khelsen khund khun ushuutei gej!

Зочин 2016-03-30 103.229.123.101

За тэгээд томчуулын хавсаанд орж дээ

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЭНЭ ЖЕНКО Ч ЭЦСИЙН ҮГЭЭ ХЭЛЖ БАЙНА ДОО! ЧУУЛГАНЫ НЭЭЛТЭН ДЭЭР АМАРБАТ ПРОКУРОР ХАЛДАШГҮЙ БАЙДЛЫН ХОРООНД БИЧИГ БАРЬЖ ОРООД Л ГҮЙЦЭЭ! ЖЕНКО НАЙДВАРТАЙ ШОРОН ШААНА!