Н.Энхбаяр өргөдөл гаргажээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Н.Энхбаяр өргөдөл гаргажээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.30-нд нийтлэгдсэн

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр Монголын өмгөөлөгчдийн холбоонд өргөдөл гаргажээ. Тэрээр АТГ-ыг ГЭТГ буюу “Ганцхан Энхбаяртай тэмцэх газар” гэж нэрлэсэн байна. Тэрээр өөрийг нь шалгаж байгаа явдлыг балмал, хууль бус ажиллагаа гэж дүгнээд гэр бүл болон хамтран зүтгэгчдийг нь дарамтлах үйл ажиллагааг тасралтгүй явуулж буйг дурдаад Монголын өмгөөлөгчдийн холбооноос эр зоригтой, ур чадвартай өмгөөлөгч олж өгч туслахыг хүсчээ.

Учир нь өмгөөлөгчид түүнийг өмгөөлөхөөс татгалзсан хариу өгөх болсон байна.

Л.ХАЛИУ  

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-30 103.242.47.66

Мөрөөрөө байж, болохгүй байгаагийн цаад утга нь юу вэ? З дахь Ерөнхийлөгчөө дэндүү өрөвдөх юм

Зочин 2016-03-30 122.201.31.205

ЭНХ БАЯР ОДОО БОЛОО ЮМ БИШ ҮҮ

РАВДАН 2016-03-30 150.129.140.171

ЦОЛМОН БИД 2 РАВДАН НЭРЭЭР МӨН Ч ИХ ӨӨРСДИЙГӨӨ БИЧЛЭЭ. ХОЛ ЯВДАГГҮЙ ШҮҮ. ОДОО СОЛОНГОСТОО ОЧИЖ ЖААХАН АМАРЧ АТГ-С ХОЛ БАЙЖ БАЙГААД ИРНЭ. НАМЫН НӨХДҮҮД АРААС ИРЖ УУЛЗААРАЙ. ТУС БҮРДЭЭ НАМД ӨГӨХ ХАНДИВАА МАРТАВ!!!... МОНГОЛ УЛСЫН 3ДАХЬ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ. Н. ЭНХБАЯР.

МОНГОЛ 2016-03-30 122.201.24.63

Муу явахаар САЙН ҮХ за юу Энхбаяр аа.............

РАВДАН 2016-03-30 103.229.121.89

МИНИЙ ШҮТЭЭН МИНИЙ ХАМТРАН АМЬДРАГЧ Н.ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ. БОЛОХГҮЙ БОЛ СОЛОНГОС ГАРЧ АМЬДАРНА ГЭЖ ЯРЬЖ БАЙГАА. ГЭХДЭЭ Н.ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ.

Зочин 2016-03-30 103.229.121.89

энэ бичгийнх нь байгаа царайг, төрийн чадварлаг мэргэжилтэнүүд байхгүй бол Н.Энхбаяр юу ч хийж чадахгүй л юмдаа. Ганц албан бичгийг гаргацтай бичичихэж адахгүй хүн яаж төрийг удирдах билээ дээ.

12345 2016-03-30 202.21.106.110

Н.Энхбаярыг дэмжиж бна

Зочин 2016-03-30 43.242.243.235

ӨМГӨӨЛӨГЧ ОЛДОХГҮЙ БОЛТОЛ НЬ ДАРАМТАЛНА ГЭДЭГ Ч САЙХАН НИЙГЭМ ШҮҮ СОЦ ҮЕД Ч ИЙМ БАЙГААГҮЙ ЮМ ДАА

Зочин 2016-03-30 150.129.140.242

Угаасаа энэ байлай хэргийг өмгөөлөх шалтаг олдохгүй дэндүү улай цайм лувйар болохоор ямар тэнэг хүн өмөөрөх вэ дээ. Тэр Баасанхүү одоо өмгөөлөх хэрэгтэй шүү дээ

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.213

ФРОМ МОНГОЛИА! ГООД ЭНХБАЯР!

From USA 2016-03-30 103.57.94.29

Н.Энхбаярыг дэмжиж бна

зз 2016-03-30 202.9.41.162

зүгээр зайлж чаддгүй юм байх даа хүмүүс их мартамхай болж дээ хичнээн жил бүх эрх мэдэл гарт нь байхад монголыг өөд татах нь яасий одоо энэ нөхөр амжихгүй ээ цадаагүй болохоор гараа өргөөд дахин хоолоо нэмүүлэх гээл ядаад байх юм хогийн хутгуур хорны тулам

монгол хүн 2016-03-30 202.179.24.138

угаасаа том байгаа л биз дээ. одоо тэгээд яагаад жижиг зан гаргаад өш зангидаад өрвөлзөж гүйгээд тэртээ тэргүй тэнэгэрдэг нөхдөд өгөөш өгөөд байдаг ах вэ тэр Энхбаяр гэдэг чинь

Монгол хүн 2016-03-30 202.179.24.138

өнөө өөрийгөө хамгаалуулаад байсан өмгөөлөгчдөө голсон уу яасан. шүүх хурлыг хойшлуулж, хоног хожих гэж хөхүүл хүүхэдтэй хүүхнээр хүртэл өмгөөлүүлээ биз дээ. өнөөх нь одоо эрүүгийн хэрэгт шалгагдаж байгаа. сайнцэцэг гэдэг билүү дээ , ядаргаа тэр лайнуудтайгаа өөрөө ч гэсэн амар жимэр дурсамжаа бичээд суу л даа. ямар чадахгүй юм биш янзын орчуулга хийж ч бас болно ш дээ Ерөнхйилөгч асан "ах" аа

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЭНХБАЯРЫГ ТӨР БАРЬЖ БАЙХ ҮЕД ӨРТӨЙ УЛС ГЭЭД ЯМАРЧ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ЗЭЭЛ ОЛДДОГГҮЙ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ ДЭЭ ЭНХБАЯР ИХ ӨРИЙГ ТЭГЛЭЖ УЛС

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЭНЭ ХҮНИЙГ ТӨР УДИРДАЖ БАЙХАП БҮГД Л АЖИЛЛАЖ АМЬДАРЧ БАЙСАН МУУ Л БАЙГААГҮЙ ОТ.ТТ НОЁН УУЛ БҮГД Л БАЙДГААРАА БАЙЛАА

Зочин 2016-03-30 202.9.40.230

Хэнд гомдоно вэ? Дуудахад нь очоод ярилцахад яагаад байсан юм бэ? хууль ярьдаг мөртөлөө өөрөө биелүүлэхгүй бол дараа нь оймстой хөл гозолзоно ш дээ ккк

Зочин 2016-03-30 202.9.40.230

3 дахь ерөнхийлөгч гэж дандаа бичиж ярих юм. Асан гэдэг үгээ орхиод байна Зөнөг нь ихдээд мартаад байж болох л юм даа.

Багш 2016-03-30 112.72.9.86

энхбаярыг дэмжээд байгаа хүмүүсийн ядаж эх эцэг нь энэ хүнийг төр удирдаж байхад ямар байсныг мэддэггүй юм байх даа. ард түмэн энэ хүний үед үнэхээр хоосон, тойрон хүрээлэгчид нь улсыг идэж байсан юм шүү. энэ засгийн үед би газраа улсад өгч 2 өрөө байранд орж 8%-ийн зээлд хамрагдсан. яг энэ шиг хүмүүс энхбаяр гэдэг хүний гэм нүгэлд ялыг нь оноох хэрэгтэй гэж үзэх байх.

иргэн 2016-03-30 202.179.31.95

Энхбаярын үед иргэдэд газар өмчлүүлсэний буянаар өмчилж авсан газраараа чи энэ засгийн үед 2 өрөө байртай болсон байна. Иймд чи Энхбаярт хонзогноод байх зүйл байхгүй л баймаар юм.

From USA 2016-03-30 103.57.94.29

Ардчилсан нийгэмд бид амьдарч л байгаа юум бол энэ хүнд боломжыг нь өгөөч ээ Шударгаар л өрсөлдөөч ээ

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ОДОО Л ШУДРАГА НИЙГЭМД АМЬДРААД БАЙГАА ЮМ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ ЭНХБАЯР ТОМРОХ БОЛНО ГАНЦ МАХН МӨНГӨ ХАНДИВ АВВААД БАЙГАС ЮМ БИШ БҮХ Л НАМУУД АВЧ БАЙНА ЛАЙ Л БАЙНА

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЕР НЬ ДЭЭРЭЭС ГЭДЭГ ҮГИЙГ АШИГЛАЖ ХҮСЛЭЭ ГҮЙЦЭЛДҮҮЛСЭН ХҮМҮҮС Л ОДОО МАНАН БОЛЧИХООД СУУЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ МАХН ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Тийм шүү, тэр алдаа оноогоо дэнсэлж чаддагаа ХӨТӨЛБӨРөөрөө нотолж байна. Тэр чадна.

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

МОНГОЛЛ ОРНЫГ АРДЧИЛАГЧИД ТЭР СҮЛЖЭЭНД ЧИНЬ ОРУУЛСАН ЮМ ШҮҮ ДЭЭ ХАА ХАМААГҮЙ НЭГ СУМЫН ЦЭЦЭРЛЭГИЙН БАГШ АЖИЛААСАА ХАЛАГДАХАД Л ЭНХБАЯР ДЭЭРЭЭС ИРСЭН ЗААВАР ГЭДЭГ ҮГИЙГ МӨН ОЛОН ХҮН АШИГЛАЖ ХУВИЙН ХҮСЛЭЭ ГҮЙЦЭЭЖ БАЙСАНМДАА ХЭНЭГГҮЙ ТОЛГОЙ НЬ ЕР ТООХГҮЙ ЯВЖ БАЙГААД ОДОО ИЙМ ЯРИА ГАРАХ ҮНДДЭС БОЛСОН ЮМ ШҮҮ ДЭЭ ТЭРНЭЭС АДЧИЛАГЧИД ШИГ САВ Л ХИЙВЭЛ ШҮҮХЭЭР ГҮЙГЭЭД БАЙСАН БОЛ ЯАХ БАЙСАН ЮМ БЭ ХАА ОЧИЖ ХЭНИЙГ Ч ШҮҮХЭД ӨГЧ БАЙГААГҮЙ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ШҮҮ ДЭЭ ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО ҮНЭН ГЭЖ ЮМ БАЙДАГ ЮМ

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.218

ННХБХЯРЫН ДАЙСНУУД ИХ СОЛИОРЧ БАЙНАА! НАМ ТА ТӨРИЙН ДЭЭР ГАРЧИХААД НАХИЛЗААД БАЙ ГЭЖ ҮНДСЭН ХУУЛИНД ЧИНЬ ЗААСАН ЁСООР Л ЭНЭ БҮХ ӨНӨӨДРИЙН ПРОЦЕСС ӨРНӨЖ БАЙГААГ АРДЧИЛАГЧИД НЭРТЭЙ ТАРХИ НЬ ӨТСӨН ДУРААКУУД ЭНХБАЯРЫН БУРУУ БОЛГОЖ ХАРУУЛАХ ГЭЖ ИХ ХУЦАЛДЖИЙНАА! ИХ РЕФОРМАТОРЧ ЭНХБАЯР ЭНЭ БҮГДИЙГ ЗАСНАА! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.218

МОНГОЛЧУУДАА ИХ РЕФОРМАТОРЧ ЭНХБАЯРТАА БОЛОМЖ ОЛГОЖ ИРЭЭДҮЙДЭЭ ИТГЭЛТЭЙ АМЬДАРЪЯ! ЯАГААД МОНГОЛЧУУД БИД УНХИАГҮЙ ХЭДЭН УЛС ТӨРЧ НЭРТЭЙ ДАРГА ЦОЛТОЙ ДУРААКУУДААС БОЛЖ ИНГЭЖ ХОРВООГИЙН ШИВШИГ БОЛЖ АМЬДАРЧ БАЙХ ЁСТОЙ ЮМ БЭ! ДЭЛХИЙН ДУНДАЖ НЭГ ХОТЫН ИРГЭДТЭЙ ТЭНЦЭХ ТИЙМ ЦӨӨХӨН ХҮНТЭЙ МӨРТЛӨӨ ТЭДНИЙ МӨРӨӨДӨЖ Ч ЧАДАХААРГҮЙ ХЭДЭН АРВАН МЯНГА ДАХИН ИХ ГАЗАР НУТАГ, БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГТАЙ, БҮХЭЛ БҮТЭН, БҮРЭН ЭРХЭТ УЛС БАЙЖ ИНГЭЖ ӨӨРСДИЙГӨӨ ДООШ ХИЙЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ! ИХ РЕФОРМАТОРЧ ЭНХБАЯРЫГАА ОРОЙ ДЭЭРЭЭ ЗАЛЪЯ! БҮГДЭЭРЭЭ ДАРГА УДИРДАГЧ БОЛЖ БОЛДОГГҮЙ ХОРВОО ШДЭЭ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-30 150.129.141.45

ЭНХБАЯРЫГ ДАХИЖ СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ! ЗӨВХӨН ХЭДХЭН САЙН ТАЛЫГ НЬ ДОР БИЧСЭН БАЙНА, ҮНЭЭН. ГЭВЧ ХАМГИЙН ТОМ МУУХАЙ НЬ МОНГОЛ ОРНЫГ АЛБАН ТУШААЛЫН СҮЛЖЭЭ, АВИЛГАЛЫН ЗАВААН СҮЛЖЭЭНД ОРУУЛСАН. ОДОО Ч ЯГ ХЭВЭЭРЭЭ, ЭНЭ АРГА БАРИЛАА НАМЫНХАА ДОТРОО ХАНДИВ НЭРЭЭР ХУЛГАЙ ХИЙЛГЭЖ ӨӨРТӨӨ МӨНГӨ ОЛУУЛЖ БАЙГАА НЬ ЭНХБАЯРЫГ ДАХИН СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ ХҮН ГЭДГИЙГ НЬ БҮРЭН НОТЛООД БАЙНА. БИ ИРЭЭДҮЙД ҮР ХҮҮХДЭЭ ЗӨВ ЭРҮҮЛ ШУДАРГА НИЙГЭМД АМЬДРААСАЙ ГЭЖ ХҮСЭЖ БАЙНА. ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЛЧ, АЛБАН ТУШААЛЫН СҮЛЖЭЭ БИШ!!!

Зочин 2016-03-30 202.179.24.111

Ardchilsan namiinhnig avilgiin muuhai suljeen oruulsan yum baihdaa bas ha haha

Зочин 2016-03-30 150.129.141.45

ЧИ ЗӨВХӨН ЦӨӨХӨН САЙН ТАЛЫГ НЬ ХЭЛЛЭЭ. ҮНЭЭН. ГЭХДЭЭ ХАМГИЙН ТОМ МУУХАЙ НЬ МОНГОЛ ОРНЫГ АВИЛГАЛЫН СҮЛЖЭЭНД ОРУУЛСАН. ЯГ ТЭР АРГА БАРИЛАА ОДОО Ч НАМЫН ДОТРОО ХАВДИВ НЭРЭЭР ХУЛГАЙ ХИЙЛГЭЭД БАЙГАА НЬ ДАХИН СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ ХҮН ГЭДГИЙГ НЬ НОТЛООД БАЙНА. БИ ИРЭЭДҮЙД ҮР ХҮҮХДЭЭ ЗӨВ ЭРҮҮЛ ШУДАРГА НИЙГЭМД АМЬДРААСАЙ ГЭЖ ХҮСЭЖ БАЙНА. ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЛЧ, АЛБАН ТУШААЛЫН СҮЛЖЭЭ БИШ!!!

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

МОНГОЛЫН БҮХ ӨРИЙГ ТЭГЛЭЭД ЯНЗЫН ЦЭВЭРХЭН УЛС БОЛОНГУУТ НЬ МАНАН ХӨӨРХИЙГ ШОРОНД ХОРЬЖ АВААД ХИЙСЭН АЖИЛ НЬ ЭНЭ ИХ ӨР ТЭГЭЭД ТЭР ҮЕЭЭС БИД ЮУГААРАА САЙЖИРСАН ЮМ БЭ БХАЬ БААЙДГААРАА Л ӨЛӨН ЗЭЛМҮҮН БҮР ИХ ӨРӨНД АВТСАН ЮМНУУД СУУЦГААЖ БАЙНА БАС ТЭРНИЙГЭЭ ЗАХ ЗЭЭЛИЙН НИЙГЭМ ГЭЖ ӨӨРСДИЙГӨӨ БАЯСГАХ ЭНХБАЯРЫН ТЭР ТТ ХӨТӨЛБӨРТ БОЛ ҮНЭГҮЙ БАЙР СУУЦТАЙ БОЛООД ЗОГСОХГҮЙ АЖИЛЫН БАЙРААР ХАНГАГДАХ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ОДОО Ч ТТ ЗАРЖ Л БАЙНА ХААНА ХЭНД ЯМАР МӨНГӨ ОРООД БАЙГАА НЬ ОЙЛГОМЖГҮЙЙ Л ББАЙНА ШҮҮ ДЭЭ ЭНХБАЯРЫГ МАХНЫГ ДЭМЖИЦГЭЭЕ

Зочин 2016-03-30 150.129.141.45

ЧИ ЗӨВХӨН ЦӨӨХӨН САЙН ТАЛЫГ НЬ ХЭЛЛЭЭ. ҮНЭЭН. ГЭХДЭЭ ХАМГИЙН ТОМ МУУХАЙ НЬ МОНГОЛ ОРНЫГ АВИЛГАЛЫН СҮЛЖЭЭНД ОРУУЛСАН. ЯГ ТЭР АРГА БАРИЛАА ОДОО Ч НАМЫН ДОТРОО ХАВДИВ НЭРЭЭР ХУЛГАЙ ХИЙЛГЭЭД БАЙГАА НЬ ДАХИН СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ ХҮН ГЭДГИЙГ НЬ НОТЛООД БАЙНА. БИ ИРЭЭДҮЙД ҮР ХҮҮХДЭЭ ЗӨВ ЭРҮҮЛ ШУДАРГА НИЙГЭМД АМЬДРААСАЙ ГЭЖ ХҮСЭЖ БАЙНА. ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЛЧ, АЛБАН ТУШААЛЫН СҮЛЖЭЭ БИШ!!!

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

МАНАН бол Монголын идээ бээр болсоон

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

АЛИВ ТЭР КОМЕТЧИД ҮНЭНЭЭС АЙСАН УУ

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЭНЭ ЭНХБАЯРЫН ЭСРЭГ ДАЙРААД БАЙГАА ХҮМҮҮС ҮНЭНДЭЭЭ ЗОЛГҮЙ ТАХИАНУУД НАСААРАА ЭБЭГ ШҮТЭЖ ЯВАХ ЮМ БИЗДЭЭ ЛА ЛА ЛА ӨМХИЙ ЧАЦГАНУУД ЭРГҮҮЛЭН БОДОХ УХААН БАЙХГҮЙ ЦАГААН ХООЛОЙНУУУД НИЙГЭМ БУЗАРЛАГСАД

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

АН УНАЖ МАН ГАРАХ ЮМ ГЭНЭ МӨН МӨРӨӨД ВӨӨ МАНЫГ СОНГОСНООС ДУУЧИН НАРА НЬ ЯДАХДАА СЭТГЭЛ НЬ ЦАГААН ЮМ ДАА СОНГОЛТ ИХ БАЙГАА ШҮҮ МАНЫ ЯРГАЧИНГУУДАА ТА НАР ЭНЭ УДААД ЯЛНА ГЭЖ БИТГИЙ БОД ЯЛАГДАНА ТАВЬСАН ӨР ЧИНЬ ЯАЖ ДАРАМТ БОЛЖ БАЙГААГ АРД ТҮМЭН МЭДЭРЧ БАЙНА МАХН ТОМРОХ БОЛНО

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ӨР ШИРНИЙ УЧИРЫГ ОЛДОГ НЭГ Л УЛС ТӨРЧ МОНГОЛД БАЙГАА ТЭР НЬ ЭНХБАЯР ТТ ХӨТӨЛБӨРИЙГ ДЭМЖИН АЖИЛЛАЖ МАХН-Г ДЭМЖИЦГЭЭЕ ЭНХБАЯР ТОМРОХ БОЛНО

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.236

ИХ САЛХИ НИЖИГНЭНХЭН ХӨДӨЛБӨЛ ХӨДӨЛТҮГЭЙ! ЭНХБАЯРЫН УРИА ДУУДЛАГЫГ ТҮГЭЭХ БОЛТУГАЙ! МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР ЭВЛЭЛДЭН НЭГДЭГТҮН!

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Яагаад манай ЭЗ "СЭХЭЭН"-д орох болов.?! Хэн анх ажил хийхгүйгээр ашиг, халамж хоёрыг зэрэг хүртчихээд баян цатгалан амьдарч болно гэж ойлгуулж хошгируулсан билээ.?! МАН-АН. Их өрийг хүртэл тэглэчихсэн байхад хэн ахин өр үүсгэж хүн нэг бүрийг 16 сая төгрөгийн өртэй болгов.?! МАН-АН. Монгол хүний өөрөө өөртөө итгэх итгэлийг өрөөлд найдах горьдлого болгож хувиргасан нүгэлт гэмийг хэн хийв.?! МАН-АН. Нийгмийн ядуурал хоосрол, бухимдлыг хэн үүсгэв.?! өнөөх л МАН-АН. МАНАН-ийн 26 жилийн үр дүн юу вэ.?! Өнөөдрийн Монголчуудын бодит амьдрал шүү дээ. Өрөнд баригдаж өлсөж ядуурсан 3 сая иргэн өнөөдөр дампуурсан нийгэмд хямарсан Төрдөө бухимдацгаагаад сууцгааж байна.

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЭБЭГИЙН САТААНД НАСААРАА САВИРЧ ЯВЪЯ ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ САЙН СУРЧ СЕМИНАРТ НЬ СУУЦГААЖ БАЙ ӨӨРИЙН ТОЛГОЙГҮЙ ӨМХИЙ ЧАЦГАНУУУД МАХН ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Энхбаяр МАНАН-ийн ашиг сонирхлын өмнө хөндөлсөж ялгадсанд нь зуурч өгөх болно. МАНАН бол Монголын идээ бээр болсоон. Улстөрд алдаж онож, туг ч барьж тугал ч хариулж, үхэхээс бусдыг үзсэн хашир туршлагатай улстөрч Энхбаяр тэр идээ бээрийг шахаж илааршуулах болно

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

ЭНХБАЯР ЦОЛМН 2 Л ӨӨРСДӨӨ БИЧЭЭД СУУЖ БАЙХ ЮМ БИЗДЭЭ БҮХ ХҮНИЙГ ӨӨРСӨД ШИГЭЭ САНАХ ЮМ ДАА ЭЛБЭГДОРЖ ШИГ 200 ААР НЬ ЦАЛИНЖУУЛААД ТӨРИЙН ОРДОНД УРЬЖ АВЧИРААД СЕМИНАР ХИЙГЭЭД БАЙДАГ ХҮН ХААНА БАЙНА РАВДАН БОЛ ЖИРИЙН Л НЭГ ДЭМЖИГЧ БИ Ч ГЭСЭН ЖИРИЙН Л НЭГ ДЭМЖИГЧ

Зочин 2016-03-30 103.229.120.93

Н.Энхбаяр мөн ч олон хүний баяжих замд балагтай садаа болж байна даа, нөгөөдүүл нь тун ч их хилэгнэцгээж маш ихээр агдганацгаах юм. Энхбаярын хөтөлбөрийг уншиж үзээд л шууд ойлоо. Одоо эргэлт буцалтгүйгээр Энхбаярыг л дэмжихээс өөр гарц байхгүй болсон байна. Үе удам үр хүүхдүүдээ ч бодсон ингэж л шийднэ.

зочин 2016-03-30 183.81.171.135

Юу вэ . Монгол Улсын Хуулийн байгууллага болон хуульч мэргэжлийг доромжилж болохгүй шүү, Одоо л ямар өмгөөлөгч болох чадвараа харуулаад өгөх цаг нь болж дээ.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.236

ЭНХБАЯРЫГ ДЭМЖИХ АРДЫН СЭДХИЛ ИРЭХ ӨДРҮҮДИЙН ТУРШИД ЭРЧЛЭН ХУЙЛАРЧ, ЗАМДААН ТААРАЛДСАН БҮХНИЙГ ЗАД ТАТАН ЗАСАГ ТӨРИЙН ЗАЛУУРТ ЭНХБАЯРЫГ ЗАЛАН ГАРГАХ ЦАГ ОЙРХОН БАЙНАА! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ИХ ШУУРГАНЫ ӨМНӨ НАМУУХАН БОЛДОГ БИЛЭЭ!

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

МАХН ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО ХАРААРАЙ ОЛОНХИ Ч БОЛЖ МЭДЭХ БАЙХ НУЛИМАХ ТУСАМ НЬ РЕИТИНГ НЬ ӨСӨЖ ӨДРИЙН ОД ШИГ ГЯЛАЛЗАХ БОЛНО

Зочин 2016-03-30 150.129.141.81

Яасан их дарлаж байна аа МАНАН

РАВДАНД 2016-03-30 202.131.252.217

ЧИ ЧИНЬ РАВДАН ГЭЭД Л БАЙСАН ЭНХБАЯР ӨӨРӨӨ БАЙСАН ХОГ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ТАНАЙ НАМД ЧАМААС ӨӨР ЧАМАЙГ ХАМГААЛАХ ХҮН ҮГҮЙ БОЛЛОО. ЧИ ДАНДАА АШИГЛААД ХАМАГ АВИЛГА МӨНГӨ ТӨГРӨГӨӨ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧДИЙНХЭЭ НЭРЭЭР АВАХУУЛААД АРАЙ ГЭЖ МӨНГӨ ОЛЖ ИРЭНГҮҮТ НЬ ЧИ ӨӨРӨӨ ЯМАРЧ ГАРЫН ҮСЭГ ӨГӨЛГҮЙ ХУРААГАД АВЧИХДАГ. ОДОО НӨГӨӨ ХЭД ЧИНЬ ЭНД ТЭНДЭЭС ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРЖ АВСАН ӨӨРӨӨ АШИГЛААГҮЙ МӨНГӨНИЙӨӨ ТӨЛӨӨСӨНД ШОРОНД ОРООД ДУУСЧ БАЙНА. ТЭГЭХЭЭР ЯАЖ ЭНХБАЯРЫГАА ДЭМЖИХ ВЭ ДЭЭ.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.236

ЭЛБЭГДОРЖИЙН 150 ШИРХЭГ КОММИНУУДАА! ТА НАР АРГАА БАРААД РАВДАН МИНИЙ КОММИБРЕНД НЭРИЙГ АШИГЛАЖ АГУУ УЛС ТӨРЧИЙГ ГУТААХ ГЭЖ БАЙГАА ЧИНЬ ТА НАРЫГ ӨРӨВДМӨӨР ӨЧҮҮХЭН ӨТ БОЛОХЫГ ХАРУУЛЖ БАЙНАА! ЭР ХҮН ЗОРИГТОЙ БОЛ ЧОНО ЧАЦГА АЛДДАГ. РАВДАН ЗОРИГТОЙ БОЛ ЭЛБЭГДОРЖИЙН КОММИ НЭРИЙГ НЬ ЛУЙВАРДДАГ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

РАВДАН 2016-03-30 202.170.84.188

ЦОЛМОН БИД 2 РАВДАН НЭРЭЭР МӨН Ч ИХ ӨӨРСДИЙГӨӨ БИЧЛЭЭ. ХОЛ ЯВДАГГҮЙ ШҮҮ. ОДОО СОЛОНГОСТОО ОЧИЖ ЖААХАН АМАРЧ АТГ-С ХОЛ БАЙЖ БАЙГААД ИРНЭЭ. НАМЫН НӨХДҮҮД АРААС ИРЖ УУЛЗААРАЙ. ТУС БҮРДЭЭ НАМД ӨГӨХ ХАНДИВАА МАРТАВ!!!... МОНГОЛ УЛСЫН 3ДАХЬ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ. Н. ЭНХБАЯР.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.236

ЭР ХҮН ЗОВОХ ТУСМАА ХАТУУЖИЖ, ЭРДЭНИЙН ЧУЛУУ ЗҮЛГЭХ ТУСАМ ӨНГӨ ОРДОГ БИЛЭЭ! ЭНХБАЯРЫГ БАРАХ УЛС ТӨРЧ ЭНЭ УЛСАД АЛГА ДОО! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

ХҮЗҮҮГҮЙ ХҮНЭ 2016-03-30 202.179.24.7

ХУУЛЬ АРААС НЬ ОЧИХ БОЛНО.АМЛАЯ

zochin 2016-03-30 202.5.196.254

ene xvn setgel medreliin uwchtei baihaa, 3 dahi erunhiilugch geed bichchihej. iim xvneer tur udirduulj baisdan gehees aih yumaa neeree. ene xvn zvgeer l tamdaa ochoosoi

Зочин 2016-03-30 49.0.161.175

Эби удахгүй бууна тэгээд яах гэж байгаа юм бол нэг хүнийг хэтэрхий даратлах юм. Өөд шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр гэж. ganaa.mn уншаарай

Зочин 2016-03-30 122.201.24.176

МОНГОЛЫН УЛС ТӨРД ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮН ОРЖ ИРЭЭД БУЗАРЛАСАН БАЙДАГ, 5 ХҮН ХӨӨЖ БУУДАЖ АЛСНАА ХААШ НЬ НУУХ ГЭЭД БАЙНА ЧИ.МОНГОЛ ТӨР ЭНХБАЯРГҮЙГЭЭР ЦЭВЭР АРИУН БОЛОГ.

Зочин 2016-03-30 124.158.109.62

3 ДАХ ГЭХЭЭ. БОЛИВОЛ ЭНЭ ХҮНИЙГ ЖААХАН ЭРҮҮЛЖИХ ХАНДЛАГА ТӨРЖ ГЭЖ БОДООРОЙ ХҮМҮҮСЭЭ ЗАЙЛУУЛ ТЭД ДЭХ САЙД ГЭЭД Л АРААС НЬ ДАГАЛДАН ӨВЧТӨНГҮҮД ГАРААД ИРВЭЛ ЭНЭ ТОНГОЛ ЯАНАА,,

Зочин 2016-03-30 202.179.31.6

Энхбаяр мэтийн даварсан этгээдүүдийг дахин сэхэхгүй болтол нь дарахгүй бол монгол улс дээшлэхгүй нь .Иймд хууль яаж хэрэгждэгийг эдэнд жинхэнэ номоор нь үзүүлэх л хэрэгтэй.Энэ л манайд байхгүйгээс дараа дараагийн даврагчид өндийж улам олширч байна

Зочин 2016-03-30 103.57.93.110

Н.Энхбаяр одоо хөгшин хонины насгүй болсон доо. Удахгүй Намбарынхаа араас тонилох байх. ТВ9 тв-ийг нь ядуусын тв болгох хэрэгтэй.

Зочин 2016-03-30 202.21.106.124

Ноёнтой оролдвол толгойгүй нохойтой оролдвол хормойгүй гэгч болждээ хөдөө гараад хоньчин болвол сэтгэл нь амрана даа

zochin 2016-03-30 182.251.251.2

ravdan ni emgeelvel hamgiin sain emgeeleh ym bish uu

Зочин 2016-03-30 150.129.140.25

ЭнэРавдан гэж үнэн тэнэг үхэр байнаа,ёо яахаараа ийм болчихдог байнаа

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.216

ЭЛБЭГДОРЖИЙН 150 ШИРХЭГ КОММИНУУДАА ГАРААД ИР! ХҮНИЙ ХҮҮ ЮМ БОЛ ЦУВААД ИР! НОХОЙН ГӨЛӨГ ЮМ БОЛ ШАВААД ИР! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-30 202.131.252.217

ЧИ ЧИНЬ РАВДАН ГЭЭД Л БАЙСАН ЭНХБАЯР ӨӨРӨӨ БАЙСАН ХОГ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ТАНАЙ НАМД ЧАМААС ӨӨР ЧАМАЙГ ХАМГААЛАХ ХҮН ҮГҮЙ БОЛЛОО. ЧИ ДАНДАА АШИГЛААД ХАМАГ АВИЛГА МӨНГӨ ТӨГРӨГӨӨ ТОЙРОН ХҮРЭЭЛЭГЧДИЙНХЭЭ НЭРЭЭР АВАХУУЛААД АРАЙ ГЭЖ МӨНГӨ ОЛЖ ИРЭНГҮҮТ НЬ ЧИ ӨӨРӨӨ ЯМАРЧ ГАРЫН ҮСЭГ ӨГӨЛГҮЙ ХУРААГАД АВЧИХДАГ. ОДОО НӨГӨӨ ХЭД ЧИНЬ ЭНД ТЭНДЭЭС ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРЖ АВСАН ӨӨРӨӨ АШИГЛААГҮЙ МӨНГӨНИЙӨӨ ТӨЛӨӨСӨНД ШОРОНД ОРООД ДУУСЧ БАЙНА. ТЭГЭХЭЭР ЯАЖ ЭНХБАЯРЫГАА ДЭМЖИХ ВЭ ДЭЭ.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.221

ЭЛБЭГДОРЖИЙН 150 ШИРХЭГ КОММИНУУДАА ГАРААД ИРЦГЭЭ! РАВДАН АХ НЬ ТА НАРЫГ БӨН БӨН ГҮЙГЭЭД ИРЭХЭЭР ЧИНЬ БӨӨРӨН ДУНД НЬ ШААГААД УНАГААД ӨГНӨӨ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

Энхбаяр эргэж ирнэ махн ч томрох болно Равдан тараагаад өгөөрөй наад чацгануудаа

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

Чамд ямар хамаатай болчихоод амь тавих гээд байгаа юм бэ хүний зовлонд дуртай ***** вэ чи

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.221

ЭЛБЭГДОРЖИЙН КОММИ НАРАА! ТА НАРЫГ ЭНХБАЯРЫН КОММИ РАВДАН БИ АМЛАН АВЧ ТАМЛАН ТАРААГААД ӨГНӨӨ ГАЙГҮЙ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ЭЛБЭГДОРЖ СӨНӨТҮГЭЙ!

zochin 2016-03-30 182.251.251.2

enkhbayar ni eeree ravdan ym bish uu he he

Арчаагүй төр 2016-03-30 122.201.21.142

Авилгалын загалмайлсан эцэг, гэмт хэрэгтэн, яллагдагч Н.Энхбаярыг дийлэхгүй ийм ч төр засагтай байх гэж дээ. Н.Энхбаярын өдүүлсэн олон хэргүүдийг шалгаад байх ёстой газарт нь байлгаач ээ.

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

Болохх болохгүйгээ чамаар заалгах уу

Зочин 2016-03-30 122.201.22.230

Цолмон Энхбаяр хоёр одоо болноо Монголоос зайл та хоёрын хийсэн тарьсан бузар үйлс цэцэглээд үржээд эх орныг минь бузарлаж байна

Зочин 2016-03-30 122.201.22.37

АТГ энэ жигшүүрт ажиллагаагаа зогсоогоочээв Ард түмэн илхэнээ харж хэлэгнэж байгаа шүү

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ХН ХҮҮХДЭЭ ХОЁР ГУРВААР НЬ ШАТААГААД ХАЯЧИХНА.ХАЗААД ЗААЗУУРДААД ХАЯНА ОРЦ ХОНГИЛД ХАЯЧИХНА БАЙШИН САВНААС НИСЭЭД ҮХНЭ БҮГД ӨРНӨӨС ӨРНИЙ ХООРОНД СЭХЭЭ СӨГӨӨГҮЙ ГҮЙЛДЭЖ БАЙГАА НЬ САЙХАН БАЙГАА ХЭРЭГ ҮҮ ХАРИН Ч ЭНХБАЯРЫН ҮЕД ДОЛЛАР ТОГТВОРТОЙ ДУНДАЖУУД СЭХЭЖ ЭХЛЭЖ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ ЮМАА МЭДЭЖ БАЙЖ БИЧДЭЭ ШОУЧИН ГУАЙ

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ОДОО ТИЙМ САЙХАН БАЙГАА БОЛООД НИСЭЖ ҮХЭЭД.ӨӨРИЙГӨӨ ШАТААГААД ХУЛГАЙ ДЭЭРЭМ НЬ ХЭТРЭЭД БАЙГАА НЬ САЙХАН БАЙГАА ХЭРЭГ ҮҮ ХАА ОЧИЖ ЭНХБАЯРЫН ҮЕД ИЙМ ЮМ БОЛЖ БАЙГААГҮЙ ЮМ ШҮҮ

Зочин 2016-03-30 202.131.252.213

Хийсэн хэрэг нь даан ч жигшмээр...Монголын мянга мянган иргэдийг эрх мэдэл, эд хөрөнгө, албан тушаалд шунагч, атаа хорсол шударга бусыг цэцэглүүлсэн гай.... шударга явбал юу ч хожихгүй гэдэг ойлголтыг биеэрээ үлгэрлүүлсэн хүн. Муу юм модон улайтай гэгчээр түүнийг тойрон хүрээлэгчдийн бялдууч зан, хувиа хичээх үзэл хэдэн арван жил арилахгүй орших нь...өнөөдрийн эрх мэдэлд шунагч, бие биеэ химлэгчдийн дүр төрхөөс харагдаж байна.

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

СУРГАЛТАНДАА СУУГААД ТА ХЭД ТӨЛБӨРӨӨ АВЧИХАА ЮУ ОВОО ӨМХИЙРЧ БАЙХ ЧИНЬ НУЛИМАХ ТУСАМ НЬ ӨНГӨ ОРЖ ӨДРИЙН ОД ШИГ ГЯЛАЛЗАХ БОЛНО ЗА

Зочин 2016-03-30 122.201.21.61

Энхбаяр оноо авсаар л байна. Тэр Монголыг аварна.

Зочин 2016-03-30 203.91.115.36

Энэ тэнэг солонгосруугаа зайлаасай

showman 2016-03-30 104.59.120.41

Энхбаяр Монгол улсын иргэн юм бол Монгол улсын хуульд захирагдах ёстой, хуулийн баайгууллага дуудсан бол очоод мэдүүлэг байна уу юу байна тэрийг нь өгчих хэрэгтэй, үнэхээр л тийм гэмгүй юм бол яагаад очоод уулзчиж болдоггүйм, энэ шар дээлт одоо монголын улс төрийг самарч дуусах болоогүй юу, бүх өндөр суудалд 10 хэдэн жил суучаад одоо ямар ч хамаагүй албан тушаал голохгүй гээд яваад байх юм , ичиж амьдраач, идэж уусан их мөнгөө идээд төр улс, нийгмийг тайван орхиоч, могнолы бүх л албан тушаалыг зарсан хүн яасан цадаж ханадаггүй шунал вээээ

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ТИЙМ Л САНАА ЧИНЬ ЗОВООД БАЙГАА ЮМ БОЛ ӨӨРӨӨ ЗОСООГООЧ ДЭЭ ҮХСЭНДЭЭ ЭНД УЙЛАГНААД БАЙГАА ЮМ БЭ

ok 2016-03-30 182.160.41.128

enhbayr gyai tanii ehluulsen, tsetsegluulsen avilgal chin mongol ulsiig herj odoo buur ulam gaarlaaa.

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ТЭР Ч ҮНЭН ШҮҮ ОЛОН УЛСЫН БАЙГУУЛЛАГААС БҮР ТОДРУУЛБАЛ АМЕРИКААС МӨНГӨ ЗЭЭЛХИЙН ТУЛД М.ЭНХБОЛДЫН ЗАСГИЙН ҮЕД БАЙГУУЛАГДСАН ШҮҮ ДЭЭ

ахахах 2016-03-30 103.57.92.215

Ганцхан хүнтэй тэмцээд байгаа юм биш,өөр олон төрлийн ажил хийж байгаа,харин ганцхан хүн албаны хэнээндээ автаад зүгээр байж чадахгүй учир өөрт нь тэгэж санагдаад байгаа хэрэг,мөрөөрөө ял эдлэж байсан ялтаныг уучилаж байгаа нь энэ гэж ял завшуулсанаас хамаг юм эхэлсэндээ,удахгүй ялыг нь эдлүүлвэл таарна.

Зочин 2016-03-30 150.129.141.93

АТГ ийм байгаа нь үнэн, гэвч анх үүнийг байгуулахдаа хард дискнийх нь суурь программыг буруу хийчихсэн юм чинь аргагүй шүү дээ!!! Н.Энхбаяр МУ-ын 3 дахь Ерөнхийлөгч байх үед АТГ үүсгэн байгуулагдсан шүү дээ!!!!!!! МАХНЫ МАШИН эзнээ барьж иддэг гэж энэ дээ!!!!!

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ТВ-9 ГЭХ ШИГ 5 КАМЕРААР ДУТААД ҮХЛЭЭ ЮУ ЧИ ТЭНЭГ ЧАЦГА ҮГЭЭ ОЛЖ ХУЦ

Цэрэн 2016-03-30 103.57.93.80

Энэ бол Элбэгдоржийн хийж б/гаа ажил гэдгийг тэнэг ч хүн ойлгоно шүү дээ С.Баяртай нийлээд Энхбаярыг унагааж Оюу толгойг зарсан шүү дээ 17 онд ерөнхийлөгчийн сонгууль болох учраас эртхэн шиг дарж авах санаатай С.Баярыг ерөнхийлөгчөөр тавих юм гэсэн Эд нар ингэж төрөөр тоглож сурсан шүү дээ Энэ бүгдэд Энхбаяр саад болж б/гаа шүү дээ

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

БАТЗАНДАН УЯНГА.МАГНАЙ.БАТЦОГТ НАР ЭНХБАЯРЫГ МУУЛЖ ГҮЙСЭЭР БАЙГААД ИХ ХУРАЛД СУУГААД АВЛАА ОДОО ХАЛИУ ГЭДЭГ ГИШҮҮН ИХ ХУРАЛД ОРЖ ИРЭХ ЮМ БИЗДЭЭ ИНЭЭДТЭЙ ЮМ ЭНХБАЯР ҮНЭХЭЭР МӨЛЖҮҮРТЭЙ ЭРХЭМ ЮМ ДАА МӨН ТЭР ҮЕИЙН ХҮЧНИЙХЭН ШАГНАЛАА АВААД ДАРГА БОЛЧИХСОН СУУЦГААЖ БАЙНА ХҮНИЙ ЗОВЛОНГООР ЖАРГАЖ ХАНАХГҮЙ Л БАЙНА ДАА ГЭХДЭЭ ЭНЭ ЦАГ ХУГАЦААНЫ АСУУДАЛ ЭРГЭХ УЛИРАЛ ГЭЖ БАЙДАГ ДАА ХАРААРАЙ МАХН ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

БАТЗАНДАН УЯНГА.МАГНАЙ.БАТЦОГТ НАР ЭНХБАЯРЫГ МУУЛЖ ГҮЙСЭЭР БАЙГААД ИХ ХУРАЛД СУУГААД АВЛАА ОДОО ХАЛИУ ГЭДЭГ ГИШҮҮН ИХ ХУРАЛД ОРЖ ИРЭХ ЮМ БИЗДЭЭ ИНЭЭДТЭЙ ЮМ ЭНХБАЯР ҮНЭХЭЭР МӨЛЖҮҮРТЭЙ ЭРХЭМ ЮМ ДАА МӨН ТЭР ҮЕИЙН ХҮЧНИЙХЭН ШАГНАЛАА АВААД ДАРГА БОЛЧИХСОН СУУЦГААЖ БАЙНА ХҮНИЙ ЗОВЛОНГООР ЖАРГАЖ ХАНАХГҮЙ Л БАЙНА ДАА ГЭХДЭЭ ЭНЭ ЦАГ ХУГАЦААНЫ АСУУДАЛ ЭРГЭХ УЛИРАЛ ГЭЖ БАЙДАГ ДАА ХАРААРАЙ МАХН ЭНХБАЯР ТОМРОХ Л БОЛНО

Зочин 2016-03-30 103.57.93.110

Н.Энхбаяр ТВ9 ТВ-ийг ард түмэнд буцаагаад өгчих. Тэгвэл оролдохоо болъё.

Зочин 2016-03-30 202.9.40.138

Яандаа яан. Бидний хэдхэн монголчуудын ихэнх нь солиорчихсон мэт сэтгэгдэл төрөх юм даа

Зочин 2016-03-30 202.9.40.138

Энхбаяр хөөрхий юм юм л үзлээ. Одоо л нэг юпм үзсэн бүх талаар төлөвшсөн жинхэнэ төрийн түшээ болсон. Ирээдүйн манай Монгол улсын авралын од Энхбаярыгаа 1917 онд болох ерөнхийлөгчийн сонгуульд одооноос эхлэн сойх хэрэгтэй байна даа

Зочин 2016-03-30 203.169.50.62

МИЕЭ, ЖУНАЙ НАРЫН ОЙМСЫГ ГОЗОЛЗУУЛБАЛ МӨН Ч ОЛОН ХҮН БАЯРЛАНА ДАА...

Зочин 2016-03-30 202.9.40.138

Оймсыг нь гялалзуулахдаа тулбал 76-гаас 40-өөдийг нь оймсыг нь гялалзуулахад их л ойрхон болсон байна даа.

Зочин 2016-03-30 77.206.149.131

АТГ= ГЭТГ юм бол Авилгал= Ганцхан Энхбаяр болж таараад байна даа,

Irgen 2016-03-30 91.183.239.238

Жирийн нэгэн нь байсан бол юун өмгөөлөгч, ***** гээд л аваачаад хийчихсэн дээ, мундаг юмаа, өөр хэлэх ч үг алга. Тэгээд ер нь заавал энэ хүн манай улс төрд ингээд заваараад л байж байх ёстой гэж үү, мэдэхгүймдаа

Зочин 2016-03-30 103.26.193.6

Xereg ni exseed daaxgui bolno doo. Ertxen deelee nomor. Yalnii baga ni amttai shuu.

Зочин 2016-03-30 103.26.193.6

Ilersen herguudiig ni yallah gej baigaa biz dee. Ilereegui tum bumaaraa yum baidag biz. Nogoo Jagaagiin heldgeer shugel patsaan ni yu hiij yabnaa. Xandiig ni daraad yal edluuleech dee. Yadargaatai yum. Nasnii zaluud ter yaliig ni er hun shig umalzuulaad garaad ir. eronxiilogch bolgoj ogie, za.

Зочин 2016-03-30 49.0.160.136

энэ хулгайч энхбаярыг шууд барьж аваачаад л байцаагаач дээ, айгаад байгаа юм шиг л нялганаад байх юм. аргадаад аяыг нь хараад байх шаардлага байхгүй.

zochin 2016-03-30 203.194.114.111

энхбаяр нүглээ хангалттай эдэлсэн одоо зүгээр байлгаачээ бусад новшнуудийг яагаад шалгахгүй бна энхбаяраас адгийн цагаан захтнууд монголоор дүүрэн байгаад лбайна шүү дээ ерөнхийлөгчөө

Мгл 2016-03-30 43.242.243.143

Энэ хулгайчииг ирвэлбарина гээд баримттай юм узуулээд л орхичих. Хун болгон анхаараад байхаар богс долоочид чааваас амьсгаануудтайгаа тодроод л том том дуугарч хэвлэлээр гараад ядаргаа болж гуйцлээ, оор сонин хачин их байнашдээ

Зочин 2016-03-30 103.26.192.190

Энхбаяртай холбогдсон болгон өмнөөс нь шоронд ороод дуусч байгааг харж л байгаа байлгүй дээ энэ өмгөөлөгчид.

Зочин 2016-03-30 203.91.116.94

дагаж гүйж байгаад УИХ-ын гишүүн болчих юм биш үү

БАЯР 2016-03-30 124.158.77.27

АЛБАДАН АВЧРАХ ХУУЛИЙН ХУГАЦАА ГЭЖ БАЙДАГГГҮЙ ЮМ УУ. МОНГОЛЫН ТӨР ИЙМ АРЧААГҮЙ БОЛСОН ШҮҮ ДЭЭ. ЭНГИЙН ИРГЭДЭД Л ЭР БАР, ЯГ ХҮҮХЭН ЗОДДОГ АДГИЙН ЭР ШИГ

Зочин 2016-03-30 203.194.114.248

Neg mungund durtai hoshnogond nugasgui yum ochih l baih daa

Зочин 2016-03-30 202.70.46.20

Өмгөөлөгчид шударга ёс зүйтэй хүмүүс байдаг юм байна.

Бямбасайхан 2016-03-30 202.9.40.171

Алуурчин хулгайч хүртэл өмгөөлөгч авах эрхтэй биш үү Монголчуудаа

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.215

ЭНХБАЯРЫГ ЯАЖ Ч ГУТААХ ГЭЖ ОРОЛДООД БАРАХГҮЙ ДЭЭ! ХАРИН Ч ЭНХБАЯР ДАЙСНУУДААРАА МУУР ХУЛГАНЫГ БАЗДАГ ШИГ Л ТОХУУРХАЖ БАЙНА! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

11 2016-03-30 202.179.24.137

Хуцдаг хулгач вэ чи. Авилгач Энхбаяртайгаа таарсан авилгач байгаа даа. Эсвэл Энхбаярын бөгсийг долоогч байгаа даа.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.217

ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

55 2016-03-30 202.179.6.66

Авилгын загалмайлсан эцэг, зууны манлай авилгач Энхбаярыг өмгөөлөх өмгөөлөгчийг Монголоос байтугай дэлхийгээс хайгаад ч олохгүй Эрдэнэжамьяан л уйлж өмгөөлөхгүй бол...

55 2016-03-30 202.179.6.66

Авилгын загалмайлсан эцэг, зууны манлай авилгач Энхбаярыг өмгөөлөх өмгөөлөгчийг Монголоос байтугай дэлхийгээс хайгаад ч олохгүй Эрдэнэжамьяан л уйлж өмгөөлөхгүй бол...

55 2016-03-30 202.179.6.66

Авилгын загалмайлсан эцэг, зууны манлай авилгач Энхбаярыг өмгөөлөх өмгөөлөгчийг Монголоос байтугай дэлхийгээс хайгаад ч олохгүй Эрдэнэжамьяан л уйлж өмгөөлөхгүй бол...

Зочин 2016-03-30 202.21.101.226

Нам замаа тараагаад бусад ерөнхийлөгч нар шиг улс төрлүү зүтгэлгүй амар жимэр амьдарч болдоггүй л юм байхдаа. Өс хонзон ч муу зүйлдээ

sds 2016-03-30 202.9.42.3

ene xulgaichiig bariachee samaraad k bxiin ATG ajilaa xiijeechee,

Шанага Ганболд 2016-03-30 103.229.120.205

Н. Энхбаяр дарга Танд үйлчлэх эр зоригтой хуульч олон бий. Жишээ нь: Шанага хоччид Ганболд гэх хуульч таныг бол маш сайн өмгөөлнө.

Зочин 2016-03-30 182.160.40.65

хуурамч шинжаан равдан гараад ирж

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЭНХБАЯР ӨМГӨӨЛӨГЧӨӨР ДУТНАА НЭГ БАЙХГҮЙ! ТА НАРЫГ Л ДООШ ХИЙЖ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ! БОДДОО МОРИН ТЭРЭГ ХИЙХ ГЭЭД ШҮДНИЙ ЧИГЧЛҮҮР ХИЙДЭГ ХҮН ШИГ Л АЖИЛЛАЖ БАЙНА ШДЭЭ МОНГОЛЫН ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГУУД!

Зочин 2016-03-30 202.9.41.65

Н.Энхбаяр өмгөөлгч олж ядаж буй бололтой. Өмгөөлөгчид чинь хуульчид биш юм уу? Хуульд заасан ял шийтгэлийг зөв оногдуулах л үүднээс өмгөөлдөг юм биш үү? Өмгөөлөгч олдохгүй байгаа бол тэдгээр хуульчид Энхбаярыг хууль ёсонд зааснаар л өмгөөлөх учраас хуульд заасан ялыг л зөв оноосон шүүхийн өмнө юу ч хэлж чадахгүй л биз дээ.Өмгөөлж байгаа нь энэ гээд амь амьсгаагүй өмөөрөөд байхгүй биз дээ. Гэтэл Энхбаяр ямар ч байсан намайг авар гэж хүсэлт тавиад байвал хэцүү болохоор өмгөөлөгч олдоогүй л биз Өмгөөлөгч яаж ч сайн өмгөөлөөд хэрэгтнийг ялгүй гаргаж чадах уу? Яаж учирлаад ч, яаж уйлаад ч,яаж уурлаад ч ,яаж сурдүүлээд ч,яаж авилгадаад ч шудрага шүүхийг мохоож чадах уу? Энхбаяр бол чад л гэнэ. Тийм болохоор нь энэ хонзогногчийг өмгөөлөх хүн олдохгүй байгаа л даа. Төрийн тэргүүн явсан хүн гэхэд ийм хэрэгт уначихаад тийчилж байх гэдэг бас арчаагүй хүмүүжилтэй эрээ. Ерийн иргэн ч биеэ зөв авч яваад нэг насаараа "аавын" хаалга таталгүй ,аавынхаа нэрийг хугалалгүй яваад хорвоог илээдэг дээ.Балай хүн юмаа.Нам нь ч нам,Энхбаяр ч энхбаяр юмдаа зайлуул.Ялангуяа МАХН-ыг хойшид сонгогчид дэмжих бол уу? Тун больчихсон хэсэг нь дэмжинэ дээ.Ямар намыг дэмжджг вэ? гээд асуухаар" ху" нам гэвэл тэр чинь энхбаярын "цэрэг" нэг л энхбаяр гэсэн үг шүү дээ.

Зочин 2016-03-30 202.179.25.174

Хуульчдийн холбооны Өмгөөлөгчдийн хороонд хандах байтал Хуульчдийн эрхзүйн байдлын хуулиар эрх олгогдоогүй, дампуу Өмгөөлөгчдийн холбоо гэх байгууллагад ханддаг нь яаж байгаа юм. МАХН-ын хуулийн зөвлөх гэж ямар хүн байдаг юм. Гайхалтай нь ур чадвартайнууд Өмгөөлөгчдийн холбоонд байх нь юу л бол.

Зочин 2016-03-30 103.229.123.101

АТГ бол Энхбаярын байгуулсан байгууллага. Энхбаяр бол бас Авилгалын загалмайлсан эцэг, АТГ -ын бас эцэг нь

Зочин 2016-03-30 103.57.93.49

enhbayariig demjij bna

Зочин 2016-03-30 91.183.239.238

ard tumen n hamgaalna gej hunii ner ***** zeeleed bai muu avilgalchid aa. ard tumenni diilenhi n Enhbayaryg huseed umuuruud hamgaalaad bgaa zuil bhgui bgaa baih shuu, lav minii oir havid alga!!! ATG anh hen henii esreg yah gej baiguulsan bilee Enhbayar hulgaichaa. uuduu shidsen chuluu uuriin tolgoi deer gedeg bolj bn daa. chi Sangiragchaatai niilj yadag bailaa...martaa yu

Бат 2016-03-30 202.9.41.143

Хүмүүс өөр дээрээ тулахаар үхчих гээл ганц хоёр өдрийн дарамтлал даахгүй үгээ хэлээд нулимсаа гоожуулдаг байхгүй юу. Энэ хэдэн элбэгдоржийн хацар гоо фейсбүүк твиттерийн донтонгууд ингэж Энхбаяр шиг дарамтлуулвал Мүүнд хацраа алгадуулаад биеэ үнэлдэг даргатайгаа 2 хонохгүй амь тавина биздээ. АН МАН-ын нөхдүүд Гансүхээс эхлээд яаж нусаа хацартаа нааж байна. Энхбаярыг хэлмэгдүүлж барьж байхад инээгээд байж байсан нөхөд одоо би хэлмэгдэж үхлээ гээд үгээ хэлж байгаа биздээ сүүлийн үед. Та гө.лөгнүүд нэг өдрийн өл даахуу

Зочин 2016-03-30 91.183.239.238

ard tumen n hamgaalna gej hunii ner ***** zeeleed bai muu avilgalchid aa. ard tumenni diilenhi n Enhbayaryg huseed umuuruud hamgaalaad bgaa zuil bhgui bgaa baih shuu, lav minii oir havid alga!!! ATG anh hen henii esreg yah gej baiguulsan bilee Enhbayar hulgaichaa. uuduu shidsen chuluu uuriin tolgoi deer gedeg bolj bn daa. chi Sangiragchaatai niilj yadag bailaa...martaa yu Mongolyn ard tumen uneni tuloo Enhbayaryn deglemiin esreg neg udur bitgii hel hugatsaag daaj irsen

Зочин 2016-03-30 202.21.110.186

Энхбаярыг зөнд нь орхиоч. Өөр шинэ сэдэвтэй болоё, уйдаж байна

баяр 2016-03-30 202.9.40.80

АН, МАН нийлж энэ хүнийг дарах гэж алингаа барж байгаагийн цаад учрыг эгэл иргэд их сонирхож байна. ТТ, ОТ -г харьд өгсөн, өгөх гэж нэлээд юм хуссан АН-МАН- ын том хулгайчуудын хамаг булхай гарч ирэх вий гэхээс их айж 4 жил бүхнээ шавхлаа. Яана даа.Булавч бултайна даа. баригдана даа ,

Зочин 2016-03-30 202.55.180.155

АТГ тэр новшийн ЗУУНЫ АВИЛГАЧЫГ шоронд нь хийгээчээ.

Зочин 2016-03-30 202.21.106.164

АТГ нь жинхэнэ авилгачидтайгаа тэмцэж чадахгүй байна. Тэднээс хахууль авчихаад л Энхбаяртай тэмцээд ,улс төрийн захиалгаар ажиллаад байна. Жинхэнэ авилгачдаасаа айгаад халдаж чадахгүй ,тойрч давхиад байх юм..Жишээ нь Эрдэнэтийн албан тушаалтангууд хэдэн мянган еврогоор цалинжиж байдаг байна. Уул уурхай ,ашигт малтмал,зам ,барилгын тендерүүд хэдэн авилгачдын гарт орсон байна.

Зочин 2016-03-30 202.21.106.164

АТГ нь жинхэнэ авилгачидтайгаа тэмцэж чадахгүй байна. Тэднээс хахууль авчихаад л Энхбаяртай тэмцээд ,улс төрийн захиалгаар ажиллаад байна. Жинхэнэ авилгачдаасаа айгаад халдаж чадахгүй ,тойрч давхиад байх юм..Жишээ нь Эрдэнэтийн албан тушаалтангууд хэдэн мянган еврогоор цалинжиж байдаг байна. Уул уурхай ,ашигт малтмал,зам ,барилгын тендерүүд хэдэн авилгачдын гарт орсон байна.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЯМАР Ч ХОРЛОНТОЙ БӨЛДӨГ НЬ РАВДАН МИНИЙ НЭРИЙГ АШИГЛААД ЭНХБАЯРЫГ ГУТААЖ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ! ЭНЭ МЭДЭЭ УГААС ШАР МЭДЭЭНД БИЧИГДСЭН. ТЭГЭЭД Ч ЭНХБАЯР ӨӨРӨӨ ГЭТГ ГЭЖ БИЧСЭН БАЙНА. ЭРҮҮ ИРГЭНИЙ БҮХ ЗҮЙЛ АНГИАР ЭНХБАЯРЫГ ЯЛЛАХ ГЭЖ ОРОЛДОХООР ЧИНЬ ҮҮНИЙГ ОЙЛГОХ ХУУЛЬЧ ӨМГӨӨЛӨГЧ Ч МОНГОЛД БАЙТУГАЙ ДЭЛХИЙД ОЛДОХГҮЙ ШДЭЭ! ЭНХБАЯРЫГАА РАВДАН БА АРД ТҮМЭН ДЭМЖИНЭЭ!

Зочин 2016-03-30 103.10.23.105

ЭНХБАЯРИЙГ ШАЛГААД С БАЯР СБАЯРЦОГТ Т БАДАМЖУНАЙ ТЭРГҮҮТЭЙ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ШАЛГАДГҮЙ НЬ ХАМГИЙН ХАЧИН ҮЗЭГДЭЛ

zochin 2016-03-30 68.174.162.130

AGUU JUJIGCHIN!

Зочин 2016-03-30 202.179.31.11

3 dahi eronhiilogch ch geh shig iim alban yosnii helleg baina uu. Mayanbayariin 3 dahi ehner ged bichih uu aan

hehe 2016-03-30 202.5.195.125

Энхбаяр бол гэмт хэрэгтэн гэмт хэрэгтэн гишгэх газаргүй тэр шоронруугаа ш а а ш а а

Иргэн 2016-03-30 202.9.41.145

Хүний эрхийг хамгаалж өмгөөлөх өмгөөлөгч олдох байлгүй дээ

Зочин 2016-03-30 202.179.31.75

Өмгөөлөгч олдохгүй бна гэж жүжиг тавиад хэрэггүй дээ

Зочин 2016-03-30 183.81.171.135

Баасанхүү ч барьцгүй, Эрдэнэжамьяан л найдвартай даа Даргаа..

Зочин 2016-03-30 202.21.120.66

Энхбаяр даргаа та энэ үйл ядвлыг яг хэн ингэж зохион байгуулаад ч юмуу үүрэг даалгавар өгөөд таныг хилсээр баривчлах гээд байна гэж үзэж байна тэрийгээ ард түмэнд тодорхой нэрээр нь хэлж зарлаач тэгвэл ард түмэн чинь тэр хүнийг мэддэг болно тэгэхгүй та нэг болохоор МАН нэг бол АН нэг болохоор МАНАН гээд тодорхой эзэнгүй зүйл яриад байхаар чинь хүмүүс сайн идэвхжихгүй байна тиймээс тэр захиалагчийг зарлаачээ

Зочин 2016-03-30 202.179.26.52

Ravdan-d amjilt... Kkkkk

Zochin 2016-03-30 103.14.36.18

Mongol ulsiin Erunhiilugch bsn hun geed baigaa, huuliig guuli bolgoj bn daa, erunhiilugch bhdaa huuliig yaj heregledeg bsniig tod tomruun haruulj bn daa

Зочин 2016-03-30 116.84.121.180

Enhbayariig arai l helmegdyyleed baina daa. Mongolchuud tyynii hiisen ajliig ynelj baigaa.

Мулгуу иргэн 2016-03-30 202.55.191.76

Би бүүр гайхаад байх юм юу ч хийгээгүй хүнийг шалгаад дарамтлаад байдаг юм бол шүүх байгаад ч хэрэг алга Овоо босгоогүй бол шаазгай юун дээр суух вэ Энхийн цагаан тагтааны дүр эсгээд тэрэндээ итгээд яваад байдаг хөлдүү дурак вэийм нөхрөөр удирдуулж байсан гэхээр бид дэндүү арчаагүй ард түмэн юмаа даа одоо яая гэхэв дээ өөрсөдийгөө доромжлуулааад явж байхаас

Оюунбаатар 2016-03-30 78.250.164.103

Өмгөөлөгчийн мөнгөө надад өгчихөө 1 сая доллар шүү. Бүх муу муухайг хийж байгаа чи бид 2 ялнаа. Шүүх манай талт байгаа.

Зочин 2016-03-30 103.26.193.192

МАНАН бол Монголын идээ бээр болсоон. Хол замд туг ч барьж тугал ч хариулж, үхэхээс бусдыг үзсэн хашир туршлагатай улстөрч Энхбаяр тэр идээг шахаж эмнэх болно

РАВДАН 2016-03-30 103.26.193.84

ЭНЭ ЭНХБАЯР ӨӨРИЙГӨӨ "УЛСЫН 3ДАХЬ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ" ГЭЖ СОЛИОРООД ЯВАХААР Л БӨӨЛЖИС ХҮРЭЭД БАЙДАГ ЮМ... ЯМАР ИХ АМБИЦТАЙ ХҮН БЭ!!!

Зочин 2016-03-30 103.26.193.192

Түүхийг яалтай, байснаас л хойш

Зочин 2016-03-30 202.179.31.75

Байсан хүн бүхэн байгаа мэт солиориод байвал яахуу Монгол улс хэдэн дахьтай болов, бусад орнуудыг хар даа Ж

Зочин 2016-03-30 202.179.31.75

Равдантай яг адил бна даа

Зочин 2016-03-30 103.9.90.130

ravdan mon uu

Зочин 2016-03-30 202.131.247.12

3 daxi erenxiilegch genee odoo sejigten bolson bizdee yadaxdaa erenxiilegch asan gej bichvel arai unend oirtox bizdee ene enkhbayar nasan turshdaa erenxiilegch baixyg xusdeg tul ereesee suudlaa tavixgui baix um menxiin erenxiilegch menxiin xaan baix xuseltei shunaltai nugelten

11111 2016-03-30 203.91.119.163

Хүүхэд хуурч байгаа юм шиг болох нь ээ? Яасан, оймсонд дахин хавчуулагдчихаар эсвэл сайн уйлчихдаг залуучууд олдохгүй нь үү?

Зочин 2016-03-30 202.21.106.118

НӨГӨӨ НӨХРИЙН АЖЛЫНХ НЬ ХУГАЦАА ДУУСНА . ТЭР ҮЕД ЭНД АЖИЛЛАЖ БАЙСАН НӨХДҮҮД ХААШАА ХАРЖ ҮХНЭЭ. ЧИНГИС ХУРЦУУД ЯААНАА. ЭЗНИЙГЭЭ ДАГААД ОДОХУУ ЭНДЭЭ ГЭРТЭЭ БҮГЭХҮҮ. АМЬГҮЙ АЛБАТ БАЙХ Ч ХЭЦҮҮ БАЙХАА ДАА.

Зочин 2016-03-30 202.9.42.4

Энхбаяр аа, бузар булайгаа хүлээн зөвшөөрч улс оронг хохиролгүй болгох ёстой биш үү. Ичиж амьдраач.

Зочин 2016-03-30 203.91.115.43

РАВДАН хам өмгөөлнө байгаа андаа

Зочин 2016-03-30 112.72.15.61

Нөгөө Баас-хүү, Эр-жамьян энэ тэр нь хаачиваа, одоо өмгөөлөх хүнч олдохоо байхнуу, за за РАВДАН өмгөөл

ӨХ-д 2016-03-30 202.179.24.242

эрдэнэжамьяанг нь өгчүүл нус нулмистайгаа холилдчихдым болов уу

Зочин 2016-03-30 103.229.178.2

tegne shde hahaha shuux deer uilaad salaxgyi gai bolno

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.219

ЭНХБАЯРАА ТЭСЭЭРЭЙ! РАВДАН НЬ ЧАМАЙГ ӨМГӨӨЛНӨӨ! АРД ТҮМЭН НЬ ЧАМАЙГ ХАМГААЛНАА! МОНГОЛЫН НАЙДВАР ГАНЦХАН ЧИ Л БАЙНА ШҮҮ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-30 202.170.67.244

uhsen nohoin otsgor