Хаврын баяраар Нийслэлийн удирдлагууд хийсэн ажлаа дүгнүүлнэ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хаврын баяраар Нийслэлийн удирдлагууд хийсэн ажлаа дүгнүүлнэ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.30-нд нийтлэгдсэн

Хаврын баяраар Нийслэлийн удирдлагууд хийсэн ажлаа дүгнүүлнэ

Өнөөдөр Нийслэлийн Ардчилсан намын байранд Нийслэлийн засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Э.Бат-Үүл, Нийслэлийн ИТХ-ын дарга Д.Баттулга,НАН-ын ХЭГ-ын дарга П.Нүрзэд болон албаны хүмүүс "Улаанбаатарын хавар", "Нийслэлийн ардчилсан намын баяр"-ыг зохион байгуулах тухай сэтгүүлчдэд мэдээлэл өглөө.

1990 оны дөрөвдүгээр сарын 7-8-ны өдрүүдэд Ардчилсан намын анхдугаар хурал Улаанбаатар хотноо зохиогдож байсан бөгөөд энэ жил 26 жилийн ой тохиож байна. Намын дүрмээр дөрөвдүгээр сарын 7,8-ны өдрүүдийг Ардчилсан намын төрсөн өдөр хэмээн тэмдэглэлт өдөр болгохоор тусгасан байдаг.

Тэмдэглэлт өдрийн хүрээнд дөрөвдүгээр сарын есөнд "Улаанбаатарын хавар" баярын үйл ажиллагааг цаашид уламжлал болгон тэмдэглэх аж.

Хаврын баяртай зэрэгцээд Нийслэлийн удирдлагууд сонгогчиддоо өнгөрсөн дөрвөн жилд хийсэн ажлаа дүгнүүлэх аж. Хаврын баярын гол үйл ажиллагаанаас өмнө намын шат шатны байгуулгууд хийсэн ажилдаа үнэлэлт өгөх бөгөөд ингэхдээ сонгогч дэмжигчдэд захидал хүргүүлж нээлттэй санал асуулга явуулан Нийслэлд өрнөсөн бүтээн байгуулалт, бусад хийсэн ажлаа дүгнүүлэх юм байна.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-30 103.229.123.111

Сонгуулиар хурдан зайлаасай, худлаа амлагч нар,үзэн ядаж байна

Зочин 2016-03-30 103.57.93.110

Шинэ Авто цогцолбор гээд баахан хүмүүст газраа зарсан. Гэтэл зах нь ашиглалтанд орохгүй бололтой. Бусад захууд ч тийшээ нүүхгүй болсон. Тэгэхээр газар дуудлагаар авсан хүмүүсийн хохиролыг Бат Үүл өөрөө төлөх үү?

Зочин 2016-03-30 122.201.24.176

АРЬС ШИРНЫ ҮЙЛДВЭРҮҮДИЙГ ХОТООС ГАРГАЖ ЭМЭЭЛТРҮҮ НҮҮЛГЭНЭ ГЭСЭН ЯАСАН БЭ ЧИ.

ЧД иргэн 2016-03-30 202.179.24.139

Одоо энэ ойгоо мойгоо больмоор байна. Нодлин жил тэмдэглээгүй байж энэ жил сонгуулийн жил зориуд ингэж хууль зөрчиж сонгуулийн сурталчилгаа явуулж болохгүй. Хэрэв эд нэр ингэж баяр тэмдэглэх нэрээ сонгуулийн сурталчилгаа явуулвал Ардчилсан намыг сонгуулийн хууль зөрчсөн гэж сонгуулиас хасах хэрэгтэй.

n**** 2016-03-30 103.57.93.100

Yun bayarlax ve! Ard tymnii xycheer ardchilal yalsan,avax idexii ni xeden gaxai xuvaasnaa temdeglex gee yu. Ard tymen xetsyy baigaag toxuurxaj tsadgaldsanaa gaixuulax gee yu. Ardchilliin toloo temtsej yavsandaa gutarch baina, malnuud aa

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ЭНЭ ОЛОН ОЙГОО БОЛИМООР ЮМ ДАА ЭРХ АВЧ ҮЗЭЭГҮЙ ХҮМҮҮС БҮР ӨВЧИЛЧИХСӨН БАЙДАГ ЮМ БАЙНА ЗА ДАА ХУГАЦАА НЬ БОГИНОХОН ЮМ ДАА ТЭГЭЭД ЗАЙЛЖ ҮЗ ДЭЭ

8978778788 2016-03-30 103.9.90.98

Ардчилалын нэр барьсан хэдэн луйварчинд, дахиад залилангийн аргаа хэрэглэж олны итгэлийн авах нэг пиар хийж байна у, танайхан төрийг ч дампуурууллаа өөрсдийгөө ч булшиллаа, төрийн мөнгийг сайн хулгайлч чадсан гээд баяраа тэмдэглэх гэж байна у

Зочин 2016-03-30 103.229.123.38

Баяр тэмдэглэх яахав ээ, тэр мөнгөө ?

Зочин 2016-03-30 202.21.106.148

Дуракууд чинь Сонгуулийн хууль зөрчих нь дээ.

Зочин 2016-03-30 202.126.91.95

Бат-Үүл худал амлагч түүнийг үзэн ядаж байна.

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Нам, төрийг салгана гэсэн яасан бэ? Тусгай хангамжийг хална гэсэн яасан бэ? Хээл хахуулийг устгана гэсэн яасан бэ? Хүнд суртлыг арилгана гэсэн яасан бэ?

Зочин 2016-03-30 103.229.123.38

Энэ хэний гавъяа вэ? Бидний сонголтын алдаа. Алдаж болно, алдаагаа давтаж болохгүй

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.212

ЗА ЗАА БАЯРЛУУЛЧИХЬЯ! УУР ХҮРЭЭД БҮР ӨМДӨНДӨНДӨӨ ӨТГӨН МӨР ГАРГАЧИХЛАА!

Зочин 2016-03-30 202.21.106.118

ДОЛООГЧИДОД НЭГ ДАЛИМ ГАРСАН НЬ IP-НИЙ СҮҮЛЧИЙН ОРОН ИЛ БОЛСОНТОЙ ХОЛБООТОЙ.

Зочин 2016-03-30 202.179.26.52

Ravdan umdunduu sheesen gev uu (medeenii ehnii comment).. Whahahaha... Hotiinhond Ravdang umdunduu baatal ni bur ih ajil hiihiig husye! Amjilt!

dnkkk 2016-03-30 202.21.112.202

Баруун 4 замын тэнд, МҮЭСТО-ны баруун талд төмөр хашаа барьчихаад хэчнээн олон жил болж бна аа, тэнд юу барих гэж байгаа юм бол? Хотын үзэмжийг үнэхээр гутааж байна. Мөн Барилгын политехникумын хашаан дотор байгаа нэг муухай төмөр ТҮЦ-ны хогийг гаргаж хаяач ээ. 4 замын Барилгын коллежийнхон арай дэндүү муухай бохир заваан бна шүү, яг хотын төвд байж

Зочин 2016-03-30 59.153.115.197

ЗӨВ ШҮҮ

Доржсүрэн 2016-03-30 182.160.32.42

Бат-Үүл бол үнэхээр хийсэн ажилтай, хэлэх үгтэй хотын дарга. МАН-ынхан 7 сонгогдож, 22 жил болохдоо Улаанбаатарыг хот биш болгосон. Бат-Үүлийн баг их өөрчлөлтийг эхлүүлсэн. Юу үнэн, нүд үнэн. Хотод их ажил хийснийг хоёр нүдээрээ харж болно шүү дээ. Бүр атаархтал нь их ажил хийгээрэй, Бат-Үүл ээ

Зочин 2016-03-30 103.229.123.111

Өр тавьж ,худлаа амлахаас өөр юу хийсийм бэ салга толгой,хотын захиргааг нүүлгэн гэсэн,гэр хороололыг барилгажуулна гэсэн хаана байна,салга өвгөн ,хурдан зайлаасай

Иргэн 2016-03-30 202.70.42.98

Шоу биш хийсэн ажлаа тайлагнах нь зүйн хэрэг шүү дэмжиж байна.

Зочин 2016-03-30 103.26.193.192

Хар үст, цагаан үст, үсгүй 3 маникений толгой Нийслэлийн өнгийг тодорхойлох мэт ...

хотын иргэн 2016-03-30 124.158.74.185

УБ хотод АН энэ богино хугацаанд эерэг үр дүнтэй олон ажил хийлээ дээ.

Зочин 2016-03-30 202.21.106.118

ЦАГААН ҮСТ ҮСГҮЙ ХОЁР ЧӨӨГИЙГ БАЙЖ БАЙГААГ.

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Мүүнийн хаврын баяр уу?

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.219

БАЛИАР ЮМНУУДЫН БАЙЖУУГААГ! ХАРАХААС НҮД ХОРСОЖ ШЭЭС ГООЖИХ ЮМ!

Зочин 2016-03-30 119.104.31.21

xotiin zowloliin xoroo gej ed nariig shalgadag gazar baimaar bnaa . ed nar ch yamarch xyanaltgui idej uuj bga