Х.Баттулга нарыг шүүмжлэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Х.Баттулга нарыг шүүмжлэв

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.30-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга нарыг шүүмжлэв

Ардчилсан хувьсгалыг анхлагчдын зөвлөл өнөөдөр сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийж, мэдэгдэл гаргалаа. Тэд сүүлийн өдрүүдэд МоАХ-ны дарга, УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгатай холбоотой асуудлаар тус холбооны гишүүд хоёр хуваагдаж, талцах болсонд харамсаж буйгаа илэрхийллээ. Мөн Монгол Улсын Үндсэн хуульд шүүхээр гэм буруутай тогтоогдоогүй хэнийг ч гэм буруутайд тооцож үл болно гэсэн заалтыг үндэслэн асуудалд хүлээцтэй хандахыг анхлагчид уриалав. Ардчилсан хувьсгалын манлайд явсан хүмүүс ийнхүү хоёр талцаж, сарнин бутрах нь ардчиллыг үгүйсгэсэн эсрэг талын нөхдөд том боломж гарч ирэх аюултай аж. Нөгөө талдаа 25 жилийн өмнө байгуулсан хувьсгалаа баллуурдан хаях эрсдэлтэй болсныг ч ахмадууд санууллаа.

МоАХ-ны онц их хурлыг ирэх дөрөвдүгээр сарын 15-ний дотор яаралтай хийж, холбооныхоо дүрэм, журам цаашдын үйл ажиллагааны зорилтоо бүгдээрээ хэлэлцэж, нэг саналтайгаар батлах шаардлагатайг Ардчилсан хувьсгалыг анхлагчдын зөвлөлөөс мэдэгдлээ. Мөн тэд Үндсэн хуулийн үзэл санааг хэрэгжүүлэх үүрэг хүлээсэн улс төрийн намуудад итгэж, ардчиллын “хоточ нохой” байх үүргээ орхигдуулах болсон гэж  МоАХ-ны удирдах зөвлөл болон дарга Х.Баттулга нарыг шүүмжилсэн юм.

Засаглалын хямрал нүүрлэсэн энэ үед Үндсэн хууль, Улс төрийн намын тухай хуулиудад яаралтай нэмэлт өөрчлөлт оруулж, эрүүл төрийн бодлого, ард түмнээ бодсон улс төрийн намуудтай болох нь хамгийн зөв гарц гэж ахмад партизанууд үзжээ.Мөн эдийн засаг, төрийн хямралтай ийм үед МоАХ-ын гишүүд даацтай дуугарч, хөдлөх ёстойг ч ярьсан юм.

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Ц.АРИУНБОЛД

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-30 182.160.1.98

uhsen ***** ta nariin ter battulga chini onooder hurtel yu hiij buteesen ym be yu???????????????????????????

Zochin 2016-03-30 122.201.22.203

Bair ch gej dee baragtai ailin bann jorlongiin Uruu shig l bair baidagshde

unen 2016-03-30 202.21.106.166

ардчилсан холбооны анхны партизанууд аа. холбоогоо баттулгаас салгаж аваач ээ_ наадах луйварчин чинь зөндөө л ашиглалаа ш дээ, одоо болоо ш дээ

zochin 2016-03-30 119.40.97.94

battulga bol jinehen eh oronch hun shuu dee yadaj ta tar hiisen buteeseniig harah heregtei

ЗӨВ ШҮҮ 2016-03-30 202.179.27.81

ЗӨВ ШҮҮ. БАТТУЛГА МОАХ-ЫГ ӨӨРИЙН ХУВИЙН КОМПАНИ ШИГ ҮЗЭЖ, ХУВИЙН МӨНГӨ УГААСАН АСУУДЛАА МОАХ-ТАЙ ХУТГАН ОРООЦОЛДУУЛЖ БАЙГАА НЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА. БАТТУЛГЫГ ЗАЙЛУУЛААЧ. БҮХ ЮМЫГ МӨНГӨӨР ХУДАЛДАЖ АВААД СУРЧИХСАН ХҮН. ОДОО МОАХ-ЫН НЭРИЙГ БАРЬЖ АРД НЬ НУУГДАХ САНААТАЙ.

ЗӨВ ШҮҮ 2016-03-30 202.179.27.81

ЗӨВ ШҮҮ. БАТТУЛГА МОАХ-ЫГ ӨӨРИЙН ХУВИЙН КОМПАНИ ШИГ ҮЗЭЖ, ХУВИЙН МӨНГӨ УГААСАН АСУУДЛАА МОАХ-ТАЙ ХУТГАН ОРООЦОЛДУУЛЖ БАЙГАА НЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА. БАТТУЛГЫГ ЗАЙЛУУЛААЧ. БҮХ ЮМЫГ МӨНГӨӨР ХУДАЛДАЖ АВААД СУРЧИХСАН ХҮН. ОДОО МОАХ-ЫН НЭРИЙГ БАРЬЖ АРД НЬ НУУГДАХ САНААТАЙ.

Зочин 2016-03-30 199.58.86.213

Зөв ш дээ.

Зочин 2016-03-30 103.26.194.104

Элбэгээ хувийн өш хонзон авах, хөрөнгө баялагаа арвижуулахын тулд эрх мэдлээ эрээгүй цээргүй хэрэглэж байна аа...

Зочин 2016-03-30 103.26.194.104

Элбэгээ хувийн өш хонзон авах, хөрөнгө баялагаа арвижуулахын тулд эрх мэдлээ эрээгүй цээргүй хэрэглэж байна аа...

Зочин 2016-03-30 202.70.44.116

Эх орноо Сингапурын Билли гэх өвгөнд худалдсан хүн чинь Женко өөрөө шүү дээ. Женкогийн мэдлийн Баянгол дотор байдаг Касабаланка чинь нуль Монгол охидууд биеэ үнэлдэг, аймшгийн газар. Тэнд Хятадуудтай жинхэнэ хүний наймаа явагддаг. Хуулийнхан Женкогийн энэ үйлдлийг шалгаж байгаад хаясан гэсэн шүү.

Зочин 2016-03-30 37.58.52.15

Удирдагч нь нэг зарчимтай, нэг бодлоготой, шударга биш учраас дотроо ингэж талцаж, хуваагдаж байгаа юм даа

Зочин 2016-03-30 202.72.243.146

ЭЛБЭГДОРЖИЙН БУУНЫ НОХОД, АЛБААР ЭЭБЭЭ 2 ХУВААЖ БАЙГАА ЮМ.

Зочин 2016-03-30 202.72.245.122

MOAX neg xynii umch bish

МоАХ хариулна уу: 2016-03-30 203.91.118.70

Нам, төрийг салгана гэсэн яасан бэ? Тусгай хангамжийг хална гэсэн яасан бэ? Хээл хахуулийг устгана гэсэн яасан бэ? Хүнд суртлыг арилгана гэсэн яасан бэ?

Зочин 2016-03-30 27.123.214.95

МоАХ -оос төр засгийн өндөр албан тушаалд очоод холбоогоо мартсан хүмүүсийн орон зайг нөхөж өнөөдрийг хүртэл МоАХ-ны нэрийг Женко Баттулга авч яваа биз дээ... Монголын хоточ банхарууд эзэн рүүгээ боргодгүйшдээ...

Зочин 2016-03-30 203.194.114.118

Адгийн амьтан арга ядахаараа эх оронч болдог гэдэг үг зүгээр ч нэг гараагүй болтой догоо. Женко бол тэр үгний бодит жишээ болж таарлаа

Зочин 2016-03-30 162.243.246.160

Олсноо хураасан бол, тараахын оронд хадгалсан бол гэхээ болье. Нүүрсний үнэ хаданд гарч байсан 2011 онд Таван толгойгоо хөдөлгөсөн бол тэр үед Төмөр Замаа бариад эхэлчихсэн бол 2013 онд түүнийг төр булааж авалгүй хувийн хэвшлээр нь үргэлжлүүлээд бариулчихсан бол өнөөдөр нүүрсний экспорт өөр өнгө төрхтэй байх байлаа.

Зочин 2016-03-30 162.243.246.160

Олсноо хураасан бол, тараахын оронд хадгалсан бол гэхээ болье. Нүүрсний үнэ хаданд гарч байсан 2011 онд Таван толгойгоо хөдөлгөсөн бол тэр үед Төмөр Замаа бариад эхэлчихсэн бол 2013 онд түүнийг төр булааж авалгүй хувийн хэвшлээр нь үргэлжлүүлээд бариулчихсан бол өнөөдөр нүүрсний экспорт өөр өнгө төрхтэй байх байлаа. Ийм болохоор энэ хүндрэлийг дэлхийнх биш Монголынх, бизнесийнх бус улс төрийнх, эдийн засгийнх бус сэтгэлгээний угшилтай хүндрэл гээд байгаа юм.

зочин 2016-03-30 128.199.167.194

Нүүрсчдийн нам гэж нэр томъёо гаргаж ирээд өөрийгөө хамгаалаад байж болохгүй байхаа. Явж явж өөрөө ийм нам байгуулах бодолтой байсын биш үү. хамаг бизнес зогсоод аймар хэцүү бна шд. Хэдэн төгрөгөө зээлэнд өгөөд дууслаа. ТТ эхэлцэн бол тийшээ хэдэн ажил хийгээд овоо байхаар байсан. Тулга гишүүн даанч эх орноо муухай хүнд байдалд орууллаа даа. Ардчилсан холбооныхон энэ хүний авч хаях гэж бгаа бол дэмжиж бна шүү.

зочин 2016-03-30 128.199.167.194

Нүүрсчдийн нам гэж нэр томъёо гаргаж ирээд өөрийгөө хамгаалаад байж болохгүй байхаа. Явж явж өөрөө ийм нам байгуулах бодолтой байсын биш үү. хамаг бизнес зогсоод аймар хэцүү бна шд. Хэдэн төгрөгөө зээлэнд өгөөд дууслаа. ТТ эхэлцэн бол тийшээ хэдэн ажил хийгээд овоо байхаар байсан. Тулга гишүүн даанч эх орноо муухай хүнд байдалд орууллаа даа. Ардчилсан холбооныхон энэ хүний авч хаях гэж бгаа бол дэмжиж бна шүү.

зочин 2016-03-30 95.85.33.177

МоАХ-ынхан зөв өө зөв. Та нараар нэрээр их ч явлаа, их ч идэж уулаа. Одоо энэ нөхрийгөө явуул, орон шоронд нь хийх ёстойн бол хийлгэ. улс орноо өөд татах эрх МоАХ-ынханд байгаа шүү. Ганцхан хүнээр тоглуулчихдаг улс орон гэж байдгиймуу? Баттулга хууль тогтоогоод бна уу гэвэл үгүй. хулгай л хийгээд бна.

олоод ирлээ энэ мэдээллийг 2016-03-30 46.101.89.227

Баянхонгорын 2 суманд Шинэ сум төсөл хэрэгжүүлэхдээ 30 тэрбум төгрөг зарцуулсан юм. Мянга гаруй хүн амтай сумдад улсын төсвөөс хийсэн хөрөнгө оруулалт энэ юм. Ямар ч бодлогогүй, тооцоо төлөвлөгөөгүй үйлдэл байсныг Бууцагаан сумын зөвхөн сургуулийн барилгаас ойлгохоор бна. Бууцагаанд шинэвтэр сургуулийн барилга хамаг цонх нь хагарсан, дахиад нэг сургууль 930 сая төгрөгийн санхүүжилтээр баригдахаар 2 давхар бетонон цутгалт хийгдсэн эзэнгүй данхайж бна. Сургуулийн насны 600 хүүхэдтэй Бууцагаанд ашиглалтгүй шинэвтэр нэг сургууль, цутгалтаа хийгээд рам нь боссон бас нэгэн сургууль, Шинэ сум төслийн хүрээнд баригдсан цоо шинэ сургуультай гэж үзвэл сургуулийн зориулалттай 3 нь ч барилгатай. 600 хүрэхгүй сурагчтай ганц сум 2000 суудалтай сургуультай гэсэн үг. Гэтэл яг хажууд нь байх Баянбулаг сум өнөөг хүртэл сургуулийн байргүй, 500 хүүхэд дотуур байранд хичээллэдэг. Женко улсын төсвийн хөрөнгийг юман чинээ санадаггүй, хэн ч хариуцлага тооцдоггүй дур зоргоороо авирладгийн ганц жишээ энэ. Бууцагаан нь Баянбулагаасаа олон сонгогчидтойг бол харин тооцсон байгаа юм.

Тулгын фэнүүдэд 2016-03-30 128.199.83.245

Баттулга та нарыг амьдралыг мэдлээ юу? худлаа эх оронч царайлаад, нэг л их сайхан сайхан юм ярина, хийсэн бүтээсэн түй ч байхгүй. Байнга ард түмнээ Хятадын аюул заналхийллээр айлгана, энэ но вшид итгэхийн арга алга. толгойнд багтахгүй хөрөнгө мөнгөөр тоглоно, улс орноос минь орос эхнэрээ аваад явсан байгаарай. чамтай чамгүй болоол байсын. гай бололгүй явж үз. угаасаа Сингапурт хачин том орд харштай гэх чинь билээ.

Зочин 2016-03-30 182.160.39.73

МоАХ ны дотрох нуурсчдийн толоолол Баттулга руу дайрч байгаа бизээ АН ыхан нэг хун руу джндуу зохион байгуулалттай дайрахлаар тэр нь улс торийн зорилготой НО той л байдаг даа АН ч тэр Ардчилсан холбоо ч ард иргэдээсээ тасарчээ Ард иргэдийн амьдралыг арай илуу мэддэгээрээ Баттулга багаа аваад иргэдийн оргон толоололтэй ходолгоон байгуулсан нь дээр байхаа 21 оны партизан гэдэг шиг байнга л бид ардчиллын анхдагчид гэж гоншигнох нь хоцрогджээ

зочин 2016-03-30 128.199.83.245

МоАХ ямар Женког хамгаалах байгууллага юм уу? би энэ байгууллагын чинь төлөө арван цаасаа хандивлаад 7 буудал руу алхаж явлаа. энэ муу Женко ***** жирийн партизануудыг дандаа байр өгнө гэж худлаа хулхидана. өгсөн юм юу ч байхгүй. зайлуулцгаая. одоо болоо1

зочин 2016-03-30 128.199.83.245

МоАХ ямар Женког хамгаалах байгууллага юм уу? би энэ байгууллагын чинь төлөө арван цаасаа хандивлаад 7 буудал руу алхаж явлаа. энэ муу Женко ***** жирийн партизануудыг дандаа байр өгнө гэж худлаа хулхидана. өгсөн юм юу ч байхгүй. зайлуулцгаая. одоо болоо1

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Хоорондоо сайн алалцацгаа.

Зочин 2016-03-30 162.243.246.160

Женко энэ 4жилд Шинэ сум төсөл гэж 30 тэрбум, Сайншанд төсөл гэж 30-40тэрбум, Дарханы буудай хадгалах сав 14 тэрбум гм ямар ч эдийн засагт өгөөжөө өгөхгүй зүйлст төсвөөс өөрөө санаачлан их хөрөнгө зарсан. Улс ард түмэнд ямарч ашиггүй, эдгээр төслүүдийг хийсэн нөхдүүд нь Монголн эдийн засаг байдлыг мэддэггүй гадаадад амьдардаг тэнэг бацаанууд

Зочин 2016-03-30 162.243.246.160

Женко энэ 4жилд Шинэ сум төсөл гэж 30 тэрбум, Сайншанд төсөл гэж 30-40тэрбум, Дарханы буудай хадгалах сав 14 тэрбум гм ямар ч эдийн засагт өгөөжөө өгөхгүй зүйлст төсвөөс өөрөө санаачлан их хөрөнгө зарсан. Улс ард түмэнд ямарч ашиггүй, эдгээр төслүүдийг хийсэн нөхдүүд нь Монголн эдийн засаг байдлыг мэддэггүй гадаадад амьдардаг тэнэг бацаанууд

Зочин 2016-03-30 198.7.58.97

Тийм л эх оронч юм бол Яагаад Женкогийн компани нь татвар төлөлтөөрөө улсад эхний 5-д биш юмаа гэхэд 10-т ч байхгүй байна? Энд л бодоод үзэх хэрэгтэй. Татвар төлөх хүсэл сонирхолгүй л эх орончийн компани байгаа байхгүй юу. Хамаг мөнгөө зөвхөн хэн нэгнийг харлуулахад зарцуулна. Хайран хөрөнгө мөнгө, цаг хугацаа? Өдийд тэр их мөнгөөр улсдаа метро байтугаа тавих байсан биз? эх орончоо ч хатдаа. Ард түмний шүүхээр оруулж цаазалбал таарна

Зочин 2016-03-30 162.243.246.160

Орос эхнэрийн хормойг дагасан хувалз. ТТ-г 8 жил гацаалаа. Үр дүнд нь Монгол яаж хожив? Женко л эх орончийн дүрд тоглож, худлаа ш88в. Женко бол май шүү.

Зочин 2016-03-30 202.70.38.18

Нүүрсний үнэ хаданд гаргасан 2011 онд Таван толгойгоо хөдөлгөсөн бол, төмөр замаа бариад эхэлчихсэн бол, 2013 онд төр булааж авалгүй хувийн хэвшлээр нь бариулчихсан бол өнөөдөр нүүрсний экспорт өөр өнгө төрхтэй байх байлаа.

Зочин 2016-03-30 202.61.97.81

Үүнийг яг хэн нь шургаад хэн нь санаачлаад хэн нь дэмжээд, хэн нь санхүүжүүлээд хэн нь оролцоод яваад байгаа юм бээ?

Зочин 2016-03-30 198.7.58.97

Женко муу гөлгөөс улс даяараа айх уу? Ерөнхийлөгч айх уу? Цагдаа хууль хүчнийхэн айх ёстой юу? Хаанахын хэн гээч дарангуйлагч гараад ирээ вэ чи? Ёстой тйим дээрээ тулсан бол иргэд хамт жагсана шүү!

МНХ 2016-03-30 59.153.115.112

ардчиллыг үгүйсгэсэн эсрэг талын нөхдөд том боломж гарч ирэх аюултай ТОМ ТЭНЭГТДЭГ БАЙНАШДЭЭ ТАМИНЬ,АРДЧИЛАЛЫГ ҮГҮЙСГЭДЭГ УЛС ТӨРИЙН ХҮЧИН ӨНӨӨДӨРТӨӨ МОНГОЛД АЛГА ДАА

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Хоорондоо сайн алалцаад бай, сайн байна.

Зочин 2016-03-30 122.201.31.99

Gantshan Jenko hulgai hiij boldog yum uu?

Зочин 2016-03-30 95.211.185.54

Орос эхнэрийн хормойг дагасан хувалз. ТТ-г 8 жил гацаалаа. Үр дүнд нь Монгол яаж хожив? Женко л эх орончийн дүрд тоглож, худлаа ш88в. Женко бол май шүү. Чамайг нарсанд оруулж бид нэг жарганаа ккк

бибид 2016-03-30 202.72.245.252

Баттулга бол эх оронч,та нар бол иөнгөний төлөө эхээ худалдахаас буцахгүй улстөрийн банзалуу

Авлигач Женког бөхийлгөе 2016-03-30 146.185.31.216

МоАХ анх Монголын ардчиллын салхийг хагалж байсан байгууллага. Тэр үеийд эрхтэн дархтан одоогийнхоор авлигач эрх мэдэлтнүүдтэй тэмцсэн. Хэхэхэ юу гэж нэг өөрийгөө эх оронч гээд нэрлэцэн хөгийн гарт дээрэлхүүлээд сууж байх билээ дээ хахаха. Женко төмөр зам хаана байнаа? Байхгүй байж, тэгвэл мөнгө нь хаана байнаа айн?

Зочин 2016-03-30 202.21.106.118

ХӨГШИН ЯНХНУУД ХАЛААСАА ГӨВСӨН ОДЖАРГАЛААС ХЭДЭН ЮМ ГОРЬДОВ УУ? ХЭДЭН ЮМТАЙ ҮЛДСЭНЭЭР НЬ БАТТУЛГААС ШАНТААЖЛАХААР САНААРХАВУУ? ИХ САНАСАН ГАЗАР ЕСӨН ШӨНӨ ХООСОН ГЭЖ. МӨНГӨ Ч ҮГҮЙ ШАВХРУУ Ч ҮГҮЙ ҮЛДЭХ БИЙ ДЭЭ. ТА МУУСАЙНУУДЫГ БОЛ НУСЫГ ЧИНЬ СУГА ҮСЭРТЭЛ ХОШГИРУУЛИЙ Ш ДЭЭ ХАХАХА

Зочин 2016-03-30 182.160.42.163

Өгөр мал гэдгээ нотлохиймдаа чи эргүүү халтараааа

Gg 2016-03-30 203.91.117.4

Женко энэ 4жилд Шинэ сум төсөл гэж 30 тэрбум, Сайншанд төсөл гэж 30-40тэрбум, Дарханы буудай хадгалах сав 14 тэрбум гм ямар ч эдийн засагт өгөөжөө өгөхгүй зүйлст төсвөөс өөрөө санаачлан их хөрөнгө зарсан. Улс ард түмэнд ямарч ашиггүй, эдгээр төслүүдийг хийсэн нөхдүүд нь Монголн эдийн засаг байдлыг мэддэггүй гадаадад амьдардаг тэнэг бацаанууд

Зочин 2016-03-30 182.160.0.131

Монголын амьдрал Хятадаас их хамаардаг энэ үед Монголчуудыг Хятадаар айлгадаг энэ тэнэг явдлаа болих хэрэгтэй. Хятадын зах зээлгүйгээр, барууны технологигүйгээр Монгол яаж хөгжих юм бэ? Ийм тэнэглэл яагаад ч хол явахгүй.

Зочин 2016-03-30 119.40.97.88

ХАРХҮҮ ТЭРГҮҮТЭЙ ЗААЗЛАГДСАН МАЛНУУД ЗАЙЛ

Зочин 2016-03-30 198.7.58.96

Одоо цэнхэр үст юу гаргаж жүжиг тавих бол? Тэрийг л хармаар байна хахаха. Том нохойг нь барих гэхээр гөлөгнүүд нь хуцалдаж өгнө биз хахаха

Зочин 2016-03-30 198.7.58.81

Хүний бие өтгөнөө гадагшлуулж цэвэршдэг шиг, нам бас авлигачаа гадагшлуулж цэвэрших хэрэгтэй. Байр хэнд хамаа байнаа? Улсын эрх ашгийг ярьж байхад Женко бол май шүү. Хөхүүл хүүхнүүдээ дагуулаад хол очиж гуцна биз

Хурлийз Женкод 2016-03-30 95.211.185.41

Эх оронч Женкогийн Хужаа нарт зарсан Төгрөг нуурын ор юу болсон бол? ТТ-г авсан бол бас л ***** нарт зарах байсан байхдаа?

Ard 2016-03-30 68.100.193.179

Эх оронч гэсэн хуурамч нэр зүүгч, мэдлэг, мэдээлэл нимгэн ард иргэдийн тархи угаагч, эдийн засгийн *****, цаагуураа дан хулгай хийж явдаг, хөхүүл хүүхэдтэй эмэгтэй нь ард нуугдаж, Монгол эмэгтэйгээс илүү орос биеэ үнэлэгчийг илүүд үздэг жонхуу баттулга улсаас хулгайлсан 580 сая ам доллараа төлж, гишүүний эрхээсээ түдгэлзэж хэргээ шалгуул !!!

Зочин 2016-03-30 150.129.143.111

ХУЦДАГ ГӨЛӨГНҮҮД ВЭЭ С.ЭРДЭНЭ ГЭЖ ТАНАЙ АНХДАГЧ АРГАА БАРААД ӨӨРИЙГӨӨ ШАТААЖ БАЙХ ВЭ ДЭЭ

Зочин 2016-03-30 202.70.44.116

Энэ бузар луйварчныг мундаг агуу гэж ард түмэнд харагдуулах гэсэн бүхэд бүтэн пиарын баг ажилладаг, зөвхөн фейсбүүк-д 200.000-аад хуурамч дэмжигчидтэй... БНХАУ-ын “China CNP Corporation limited” корпорациас авсан ашиглагдах боломжгүй, стандартын шаардлага хангахгүй 60 сая ам. долларын зургаан зүтгүүрийн цавчаа, мах талх өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнийг тогтворжуулахад гаргасан 720 млрд төгрөг, МИАТ-ийн 9.3 млрд төгрөгний хэрэг, сүүлийн үед шуугиан дэгдээгээд буй гэх “Зоос” банк, “Голомт” банк, Худалдаа хөгжлийн банкаар 2009-2013 оны хооронд 13,9 тэрбум төгрөг, 323 сая ам.долларын буюу нийтдээ 475 орчим млрд төгрөгний хэргийн гол толгойлогч нь Жонхуу баттулга юм.

Зочин 2016-03-30 203.194.114.118

Женко МоАХ-ын даргын суудлыг мөнгөөр авсан гэхийм байна лээ. ТТ-г бас мөнгөөр эрх мэдлээр авах гэсэн санаархал нь унасан. Одоо яая гэхэв дээ, хүний хийсэн хэргийн хариулт хэзээ нэгэн цагт ирдэг нь хорвоогийн жам юм даа

иргэн 2016-03-30 43.242.242.59

ШУНАЛ ИХЭДВЭЛ ШУЛАМ болно гэдэг үг санаанд орох юмаа

Зочин 2016-03-30 202.21.106.118

ЧААВААС ХӨГШИН ЯНХНУУД. ҮХЭХЭЭСЭЭ ӨМНӨ АРЫНХАА ХААЛГААР ҮМХ МАХ ИДЭХ ГЭСИЙН БАЙХ ДАА.

Зочин 2016-03-30 182.160.42.163

Хүн доромжилсон доромж бүхэн чинь чамруу түи түмээрээ үржээд очно доо хар малаааа хохи чинь

Зочин 2016-03-30 43.242.241.151

Зөв шүү

Баатар 2016-03-30 202.131.7.196

Ардчилал 1996 онд ялаад төрийн албанд ажиллаж байсан албан хаагчдыг хэдэн мянгаар нь хоморголон ажлаас нь халаад Засгийн газраа жил бүр огцруулаад нэр хүнд нь ард түмний дунд навс унаж билээ.Одоо Ардчилсан нам, МОАХ-ны нэр хүндийг Х.Баттулга төмөр замын 580 сая доллар луйвардсан хэргээр навс унагаад явж байна.Сонгуульд Ардчилсан нам ямар ч горьдолтгүй болжээ, хөөрхий. Ардчилсан намынхан Алтанхуягаа хүртэл өөрсдөө унагааж билээ.Дуракууд юм даа.

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.219

ҮЗ ҮЗ! БАЙРТАЙ БАЙРГҮЙГЭЭРЭЭ ҮЗЭЛЦЭЭД БАЙ!

Зочин 2016-03-30 202.179.8.6

Жэнкогийн үед МОАХ сөнөх тавилантай гэж багш лам хэлсээн

Зочин 2016-03-30 203.91.118.70

Ховдынхон Элбэгдоржийнхоо хатгаасанд ороо юу? Танай АН улс орныг дангаараа, бас хамтарч самарч, гадныханд худалдаж байхад нь дуугарахгүй яасан юм бэ?

Зочин 2016-03-30 182.160.40.40

МОАХ одоо харин хятад монголоороо хуваагдлаа. Баттулгын монголчууд гамингийн талыг ялна биз дээ.

Зочин 2016-03-30 182.160.42.163

Ugur mal!

Зочин 2016-03-30 182.160.40.40

одоо нөгөө тал нь хурал хий

Дүрмийн Бямба 2016-03-30 5.254.65.32

Женко Х.Баттулга гэдэг хүн магадгүй хөрөнгө санхүү, гишүүддээ тусласан талаасаа Ардчилсан холбооны үе үеийн удирдлагаас хамгийн их юм хийсэн хүн байж магадгүй, үгүйсгэхгүй. Гэхдээ өнөөдөр яагаад Ардчилсан холбоог бүхэл, томоор нь нийгмийн сайн сайхны төлөө авч явах тэр үүргээ улс төрийн амбицдаа ашиглаад холиод байгаа юм. Тэгэхээр энэ хүн холбооны удирдагч байх насандаа хүрээгүй байхдаа ерөнхийлөгч болж. Магадгүй өнөөдрийн холбооны ерөнхийлөгч нь улс төрийн карьер нь ханаж, цадчихсан. Тайван амгалан, нийгмийн сайн сайхны төлөө гэсэн философитой хүн аваад явбал энэ гэгээлэг, шүхэрлэг байгууллагыг аваад явбал хэрэгтэй. Түүний дараа улс төрийн намууд нь холбоогоо дэмждэг юм байгаа биз. Тэгэхгүйгээр өнөөдөр Ардчилсан холбоо намын хавсрагын хавсарга, фракцын хавсарга болоод үндсэндээ сөнөж байна. Ардчилсан холбоог Х.Баттулга улс төртэй холиод давхичихаар асуудал үүсээд байна. Энэ хүн хамгийн ойрын хүрээллээ албан тушаалд тавьж байна. Хамгийн том шүүмжлэл гэхэд л Б.Батзаяа гэдэг нөхөр юу болж байгааг нийгмээрээ мэдэж байна. Гэтэл Батзаяатангууд нэг биш шүү дээ. Женкогийн дэмжлэгээр гарч ирсэн Батзаяанууд арав, хориороо байгаа. Энэ нөхдүүдийг 1990 онд тэмцэж байсан хүмүүс танихгүй л байхгүй юу. Тийм учраас нэгэнт тэд өөр байдлаар улс төрд, засаглалын төлөө явж байгаа бол тэр хүрээллийнхээ тоглолтоо л хийх хэрэгтэй. Эцэг байгууллагынхаа нэр төр, байр суурийг ашиглаж, шим шүүсийг нь сорж болохгүй.

Дүрмийн Бямба 2016-03-30 5.254.65.32

Женко Х.Баттулга гэдэг хүн магадгүй хөрөнгө санхүү, гишүүддээ тусласан талаасаа Ардчилсан холбооны үе үеийн удирдлагаас хамгийн их юм хийсэн хүн байж магадгүй, үгүйсгэхгүй. Гэхдээ өнөөдөр яагаад Ардчилсан холбоог бүхэл, томоор нь нийгмийн сайн сайхны төлөө авч явах тэр үүргээ улс төрийн амбицдаа ашиглаад холиод байгаа юм. Тэгэхээр энэ хүн холбооны удирдагч байх насандаа хүрээгүй байхдаа ерөнхийлөгч болж. Магадгүй өнөөдрийн холбооны ерөнхийлөгч нь улс төрийн карьер нь ханаж, цадчихсан. Тайван амгалан, нийгмийн сайн сайхны төлөө гэсэн философитой хүн аваад явбал энэ гэгээлэг, шүхэрлэг байгууллагыг аваад явбал хэрэгтэй. Түүний дараа улс төрийн намууд нь холбоогоо дэмждэг юм байгаа биз. Тэгэхгүйгээр өнөөдөр Ардчилсан холбоо намын хавсрагын хавсарга, фракцын хавсарга болоод үндсэндээ сөнөж байна. Ардчилсан холбоог Х.Баттулга улс төртэй холиод давхичихаар асуудал үүсээд байна. Энэ хүн хамгийн ойрын хүрээллээ албан тушаалд тавьж байна. Хамгийн том шүүмжлэл гэхэд л Б.Батзаяа гэдэг нөхөр юу болж байгааг нийгмээрээ мэдэж байна. Гэтэл Батзаяатангууд нэг биш шүү дээ. Женкогийн дэмжлэгээр гарч ирсэн Батзаяанууд арав, хориороо байгаа. Энэ нөхдүүдийг 1990 онд тэмцэж байсан хүмүүс танихгүй л байхгүй юу. Тийм учраас нэгэнт тэд өөр байдлаар улс төрд, засаглалын төлөө явж байгаа бол тэр хүрээллийнхээ тоглолтоо л хийх хэрэгтэй. Эцэг байгууллагынхаа нэр төр, байр суурийг ашиглаж, шим шүүсийг нь сорж болохгүй.

Дүрмийн Бямба 2016-03-30 5.254.65.32

Женко Х.Баттулга гэдэг хүн магадгүй хөрөнгө санхүү, гишүүддээ тусласан талаасаа Ардчилсан холбооны үе үеийн удирдлагаас хамгийн их юм хийсэн хүн байж магадгүй, үгүйсгэхгүй. Гэхдээ өнөөдөр яагаад Ардчилсан холбоог бүхэл, томоор нь нийгмийн сайн сайхны төлөө авч явах тэр үүргээ улс төрийн амбицдаа ашиглаад холиод байгаа юм. Тэгэхээр энэ хүн холбооны удирдагч байх насандаа хүрээгүй байхдаа ерөнхийлөгч болж. Магадгүй өнөөдрийн холбооны ерөнхийлөгч нь улс төрийн карьер нь ханаж, цадчихсан. Тайван амгалан, нийгмийн сайн сайхны төлөө гэсэн философитой хүн аваад явбал энэ гэгээлэг, шүхэрлэг байгууллагыг аваад явбал хэрэгтэй. Түүний дараа улс төрийн намууд нь холбоогоо дэмждэг юм байгаа биз. Тэгэхгүйгээр өнөөдөр Ардчилсан холбоо намын хавсрагын хавсарга, фракцын хавсарга болоод үндсэндээ сөнөж байна. Ардчилсан холбоог Х.Баттулга улс төртэй холиод давхичихаар асуудал үүсээд байна. Энэ хүн хамгийн ойрын хүрээллээ албан тушаалд тавьж байна. Хамгийн том шүүмжлэл гэхэд л Б.Батзаяа гэдэг нөхөр юу болж байгааг нийгмээрээ мэдэж байна. Гэтэл Батзаяатангууд нэг биш шүү дээ. Женкогийн дэмжлэгээр гарч ирсэн Батзаяанууд арав, хориороо байгаа. Энэ нөхдүүдийг 1990 онд тэмцэж байсан хүмүүс танихгүй л байхгүй юу. Тийм учраас нэгэнт тэд өөр байдлаар улс төрд, засаглалын төлөө явж байгаа бол тэр хүрээллийнхээ тоглолтоо л хийх хэрэгтэй. Эцэг байгууллагынхаа нэр төр, байр суурийг ашиглаж, шим шүүсийг нь сорж болохгүй.

Зочин 2016-03-30 207.244.77.4

Нөгөө МоАХ нь дотроо талцаад наасан. Эх оронч удирдагчийн МоАХ-ны дүр төрх ийм л байна

Зочин 2016-03-30 103.10.23.1

Женкогоос байр авсан хүмүүс ялалтын талбайд очиж

Дэмжинэ 2016-03-30 5.254.65.12

Манай Ардчилсан Холбооныхон Женкогоос бүр залхаад байсан юм. Овоо ш дээ. Баянхонгорын сонгогчид шиг алийн болгон байранд явах вэ. Цаг нь болсон.

Дэмжинэ 2016-03-30 5.254.65.12

Манай Ардчилсан Холбооныхон Женкогоос бүр залхаад байсан юм. Овоо ш дээ. Баянхонгорын сонгогчид шиг алийн болгон байранд явах вэ. Цаг нь болсон.

Дэмжинэ 2016-03-30 5.254.65.12

Манай Ардчилсан Холбооныхон Женкогоос бүр залхаад байсан юм. Овоо ш дээ. Баянхонгорын сонгогчид шиг алийн болгон байранд явах вэ. Цаг нь болсон.

uher zochin 2016-03-30 103.57.93.45

news.mn bol ebi giin huvii omch shuu dee

Зочин 2016-03-30 202.126.91.216

zaaa ingeed 2 huvaagdjee ugaasaa genco taliinhan ni hudlaa jagsaal hiigeed l baij bn henii zasgiin ued hen jagsaal hiigeed bn aa oilgohoo bailaa

РАВДАН 2016-03-30 202.70.46.230

ТА НАР ЖЕНКОГООС БАЙР АВААГҮЙ БОЛОХООРОО Л ИНГЭЖУУГАА ШДЭЭ!