А.Амбасэлмаа: Эх, хүү хоёрын бие сайн байна | News.MN

А.Амбасэлмаа: Эх, хүү хоёрын бие сайн байна

COVID-19

А.Амбасэлмаа: Эх, хүү хоёрын бие сайн байна

А.Амбасэлмаа: Эх, хүү хоёрын бие сайн байна

Нийслэлийн "Өргөө" амаржих газарт төрсөн эхээс covid-19 илэрч, ХӨСҮТ рүү шилжүүлэхдээ эмч нар хүнлэг бус хандсан нь өнөөдөр Засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээр огцорч, дуулиан тариад байгаа.

Эх, хүүхдийн эрүүл мэндийн байдал хэрхэн байгаа талаар олон хүн анхаарал хандуулж байгаа юм.

ХӨСҮТ-ийн ХӨСҮТ-ийн Тандалт, судалгааны албаны дарга А.Амбэсэлмаа “Эх, хүү хоёрын биеийн байдал нь сайн байна. Covid-19 эмчилгээ, үйлчилгээ хийж байгаа” гэдгийг хэвлэлийн хурлын үеэр онцлов. Тэднийг ХӨСҮТ-д шилжин ирснээс хойш эмчилгээ хийж байгаа гэв.

"Өргөө" амаржих газраас нэгдүгээр сарын 19-ний өдрийн орой ХӨСҮТ рүү шилжүүлэхдээ дөнгөж төрсөн эхийг зузаан хувцас өмсгөөгүй, амны хаалт зүүлгээгүй, хүнлэг бус хандсан албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцоод буй.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.18

albatai yum shig haldvartai bsaar baij turj, buun hund haldvaraa taraaj, baahan hunii amidrald muugaar nuluulchihuud yu bodoj bgaa bol ene emegtein ger bul

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.18

urt hel huzuu oroono.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.18

uuruu huvsasaa umsch bolno shuu dee. Hov zuusuur turiig erguulsnee gavya gej bodoj bgaa daa. zarim mulguu ni

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.18

hovch em

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.108.54

Улс төрийн шоу байлаа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.18.233

Энэ уг нь сүржигнэх юм биш л дээ.Монголчууд яасан эрх танхи,тэнгэр язгууртай, олон 100 жил унаа тэрэгээр явж ирсэн Европын хаад,хадагтай нар шиг юмдээ.Сав л хийвэл утсаа шүүрч аваад матаач ховч болоов дээ.Бид энэ байтугай л юу ч байхгүй амьдарч л басан даа.Хөдөөнийхөн буруу сэхнэ дандаа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.91.115.49

энэ сайт ийгл тв нар 7 сарын 1 ийг өдөөн турхирч байсан. эднийг одоо хаах хэрэгтэй. тарвага эзэн нь гээ биздээ

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.91.115.49

ардчилсан намыхан л хатгаж хөөргөдсөн болохоос зузаан ноосон оймстой 4 төрсөн архаг ээж хоёрхон алхам газар яахчгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.91

Халуун байшингаас гараад гурав алхаад халуун машинд л суучхаа биздээ … Яавл гэждээ..

Avatar

зочин 2021-01-22 64.119.27.109

ИЙГЛИЙНХЭН БҮГД ман -ЫН ТАЛД АЖИЛДАГ. ЗГ-ын хэвлэл мэдээллийн албаны дарга Ганзориг Ийглд байсан Ийглийн жаргалмаа, Ер нэврүүлэг нь дандаа МАН-ыг хамгаалсан зүйл байдаг.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.218

Ийглийн эзэн нь ямар хүн байдаг вэ?

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.218

Ийгл ТЯ

Avatar

G 2021-01-22 66.181.160.95

Ха ха яав л гэж. Хүн үхэж байхад тоодоггүй ЗГ хэдэн секунд даарсаны төлөө мөн тэнэг жүжиг тавив даа.

Avatar

иргэн 2021-01-22 64.119.20.3

Засаг төрөө буулгаж Хүрэлсүх сайд уучлал гуйлгуулсан эрхэмд хүү бол ТӨРБОЛД охин бол ТӨРСУВД гэж нэр хайрлаарай.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.187.228

МАСКАА ТАЙЛАХ ӨМСГӨЛӨӨ ТАЙЛАХ НЬ ХҮРТЭГ НАРИЙН ДАРААЛАЛТАЙ БАЙХАД ТӨРСӨН ХҮНИЙГ ЯАРАН ЗӨӨВӨРЛӨСӨН НЬ ДУНД ДООД ШАТНЫ ХҮМҮҮСИЙН ХЭНЭГГҮЙХ ТЭР ЭХ Ч ГЭСЭН БАС Л ХЭНЭГГҮЙ ГАР .хАРИН САЙН АНХААРЧ СОГОГҮЙ БОЛГООД Л ГЭРТ НЬ ГАРГНА БИЗ .

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.67

таавчигтай хүн гарч ирнэ зургий нь авна гээд бэлэн байж байдаг зохион байгуулалттай жүжиг байсан сайн шалгах хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.176.151

Санамсаргүй юм болсон гэж хэлэхийн аргагүй… Зураглаач даалгавраа маш сайн биелүүлсэн дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.91.115.37

Сайн эр болноо. Монголчууд дуулиантай л угтлаа. Морин дэл дээр төрж өсдөг Монголчууд шүү дээ.

Avatar

000000 2021-01-22 66.181.180.232

Одоо бие нь гайгүй гээд яахав дээ Гам алдсан бол насны өвчтэй л хүн болсон шүү дээ

Avatar

AMBASELMAA EMGEN OGTSOR!!! 2021-01-22 202.55.188.101

Ambaselmaa emgen ogtsroochee! Zaluust zaigaa tavij uguuchee! Undur tetgeveree avchaad hanahgui bas hajuugaar ni undur tsalintai sentiid zalarchaad mungunii mashin bolj bainaa ene EMGEN zailaa!!!

Avatar

Иргэн 2021-01-22 66.181.178.220

Энэ хүүхэн одоо хэцүүдлээ яанаа төр засгийг орвонгоор нь эргүүлэх хэрэг тарив.хувцасаа өмсөхгүй гарахгүй гэж хэлж болоогүй юмуу.эсвэл эмч иргэдээс тусламж гуйж болох л байлаа шдээ.1 р төрхийн тэр авгайг хатуу арга хэмжээ ав.яагаад удирдах сэтгэлгүй хяналт тавьж өөрийн биеэр 30м тутамд шалгаж байхад илүүдэхгүй байсийм.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.55.188.101

Naadah chin zugeer l jijig shaltag baisan. Tom shaltgaan ni irgediin yaduural, ajilguidel, horio, yalgavarlal, uhel, uvchlul, hel am, … g.m. buhimdluud deed tsegtee hursen baisan iim uyed uchuuhen l shaltag garval teserhed belen baisan ni sayanii jagsaal yum

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.55.188.43

сүртэй юм болоогүй. Нэг авгайгаас болж төр солигдлоо энэ л харамсалтай бн

Avatar

123456 2021-01-22 49.0.142.40

Битггий уль, очиж очиж жидүүчин Хүрэлсуга Монголын төр болж таарч байна уу, а**а шүү

Avatar

Zochin 2021-01-22 66.181.176.178

Saihan jujig bailaa

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.66

Өргөө амаржих газраас гаргаж байгаа эмч сувилагч нар гадуур хувцас болон амны хаалтанд нь санаа тавих ёстой байсан. Тэгээд уучлал гуйх нь байтугай бусдын ард нуугдаад чимээгүй өнгөрөх шинжтэй.Эмнэлэгт ороод төрөөд 1 хоносон хүнийг заавал өөр эмнэлэг рүү яаран шилжүүлэх шаардлага байсан уу.

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.212.118.56

Манай ардчилагч,сөрөг хүчний зарим нөхөд хорио цээр сулруулж, халдвар тархалтыг чөлөөтэй болго гэж шаардаад байгаа биз дээ.Үүгээрээ халдвар тархалтыг хязгаарлах төрийн ажилд саад учруулж, бүр жагсаал цуглаан, тэрс үйлдлээрээр айлган Засгийн газрыг огцруулж,өвчин зовлонг нэмэх, үхэл хагацалыг өдөөх ажлыг идэвхтэй явуулаад байна аа. Юун нэг эхийг шилжүүлэх. Энэ бол ердөө тэдний бодлого явууллагын нэг өчүүхэн шалтгаан.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.88.213

Nyamhvv emch 1-r turuhud ochood nvtsgen shaldan hutluud irsen yum bish bizdee ! Vgvi l bailtai ! Tegeed yahaaraa ogtsordog bainaa ?! Esvel nvtsgeneer ni gadaa baahan zogssoson yum boluu ?! Oilgogdohgvi yumaa !!!

Avatar

зочин 2021-01-22 192.82.77.148

Ман-ын гар хөл болсон ийгл тв энэ зургийг авч, Хүрэлсүх эрт бэлтгэсэн жүжгээ тавив

Avatar

Эхчүүд 2021-01-22 64.119.18.98

Шуурхай хийсэн нь олон зуун эх нярайг хамгаалж дээ,

Avatar

zochin 2021-01-22 66.181.191.65

Sum darga haana b na,tsaad chin er ni yu hiigeed b gaa hun be,ugaasaa boh hun bolohoor barits ogohgui zugtasaar baigaad uldelee de

Avatar

Irgen 2021-01-22 202.131.225.229

Ter chigeeree tawilttai jvjig yawaad bn uu? Ene vyed TV camera bj taarsiimuu? Yag yasan yum bol?

Avatar

Асуулт 2021-01-22 66.181.176.180

Энэ зурагийг хэн авсан бэ. Сонирхолтой л байна

Avatar