Израилд “Pfizer”-ийн вакцин хийлгэсэн 12 мянган хүн халдвар авчээ | News.MN

Израилд “Pfizer”-ийн вакцин хийлгэсэн 12 мянган хүн халдвар авчээ

Израилд “Pfizer”-ийн вакцин хийлгэсэн 12 мянган хүн халдвар авчээ

Израилд “Pfizer”-ийн вакцин хийлгэсэн 12 мянган хүн халдвар авчээ

Израил улс “Pfizer/BioNTech”-ийн вакцинаар өнгөрсөн арванхоёрдугаар сарын 20-ноос ард иргэдээ вакцинжуулж эхэлсэн билээ. Ингээд нэгдүгээр сарын эхэн үе гэхэд маш богино хугацаанд хүн амынхаа 10 хувийг вакцинжуулсан анхны улс болж, дэлхийд covid-19-ийн эсрэг дархлаажуулалтаар тэргүүлэх болсон юм.

Гэтэл тус улсад “Pfizer” вакцин хийлгэсэн 12 мянга гаруй хүн covid-19-ийн халдвар авсан гэдгийг Эрүүл мэндийн сайд нь энэ долоо хоногт мэдээлсэн нь дэлхий нийтийг эргэлзээнд оруулаад байна. Вакцин хийлгэсэн нийт 189 мянган хүнийг шинжилгээнд хамруулахад зургаан хувьд нь буюу 12 мянга гаруй нь covid-19 илэрсэн байна.

Үүнээс 69 хүн нь хоёр дахь удаагийн тунгаа хийлгэсэн хүмүүс байсан бол үлдсэн нь эхний тунгаа хийлгэсэн хүмүүс байжээ. Эх сурвалжуудын мэдээлснээр 1410 хүн эхний тарилгаас хойш хоёр долоо хоногийн дараа халдвар авсан нь тогтоогдсон бөгөөд ийм хугацаанд хэсэгчилсэн дархлаа тогтчихсон байх ёстой гэнэ.

Эх сурвалж: Global Times 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Fact checking 2021-01-22 98.42.137.30

Ийм сүнсгүй худал мэдээг редакцийн сонголтонд тавьж болохгүй ээ. Global times хэдий х*******н сайт ч орж эрээд ийм мэдээ олсонгүй,Амгалантуул тусгай шугамаар олж авсан биз. Харин израилийн англи хэл дээр гардаг The Times of Israel сайт Pfizer – ийн вакцин бараг 100 хувийн үр дүн үзүүлэв. Вакцины хоёр дахь дозыг тариулсан эмч нарт эхний доз тариулсан үеийнхээс 6-20 дахин их сөрөг биет үүссэн нь нотлогдлоо гэж бичсэн байна даа. Еврей нар гаднын вакциныг үндэсгүй хамгаалах улс биш !!!????

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.31.132

Америк зориуд тарааж байж ч мэдэхээр улс юм билее!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 58.123.56.14

Амэрик вакцин . Америкаар дүүрэн корона юу ч авмааргүй б

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Хэдэн үеэрээ орос вакцинаар хүн болсон монголчуудад орос вакцин л таарна, бүр генийн түвшинд нь шүү. э****з, хурлийзууд харин өөрснөө л мэдэцгээ.

Avatar

Nara 2021-01-22 202.21.103.14

Зөв мэдээлэл өгөхийн тулд олон эх үүсэврийг нягталж сур сэтгүүлч ээ.
Хэрэв энэ линкээр ороод үзвэл огт өөр мэдээлэл байгаа. Унш даа https://www.voanews.com/covid-19-pandemic/covid-cases-rise-israel-despite-successful-vaccine-rollout.
By Linda Gradstein
January 20, 2021 02:35 PM

1. Preliminary data from the hundreds of thousands of Israelis who have received two shots of the vaccine show 98% efficacy and no risk of transmission of the virus. That’s good news for Pfizer.
2. Edelstein says the

Avatar

Зочин 2021-01-22 49.0.142.81

Еврей эрдэмтэн мэдээж өөрсдийгөө хамгаалж л мэдээлнэ шүү дээ

Avatar

Hitad ih uusveriig sobgosond haramsvui. 2021-01-22 66.181.176.121

Глобал тимэс гэсэн хитадын коммюнист намийн гар хол бологсодоос мэдээлэлийн эх сурвалжаа авах н гутмаг бишү? яджил барууны Guardian ntr iin source oor solison deer bailguide.
https://www.theguardian.com/world/2021/jan/19/single-covid-vaccine-dose-in-israel-less-effective-than-we-hoped?CMP=Share_AndroidApp_Other&fbclid=IwAR28IrGlgJot5Hw0wFmIOA27wsgorchX6ePIQ1y3ADBRP3dCHpxBUVeqnK4

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.25.78

ХАЛДВАР АВАХГҮЙ ГЭСЭН ҮГ БИШ ХАЛДВАР ИСЭРГҮҮЦЭХ ЗҮҮЛЬ ӨИ БОЛГОЖ БАЙГАА ЮМ ӨВДСӨНЧ АМАРХАН ИДГЭНЭ

Avatar

123456 2021-01-22 49.0.142.40

Худлаа, наад мэдээ чинь улааны худал суртал ухуулга. news.mn бол улаан Xятадын суртал ухуулгын сайт шүү битгий үзэцгээ

Avatar

монгол ах 2021-01-22 202.126.89.83

Бид буруу ойлгоод бие биенээ айлгаад байх шиг байнаа…2дахь тунгаа хийлгэсэн 69 хүнд л илэрсэн гэж байна шүү дээ. 1дэх тунгийн дараа бүрэн биш хэсэгчилсэн дархлаа тогтсон байх ёстой гэнэ. Тэхээр 1дэх тунгийн дараа халдвар хамгаалалаа яг вакцин хийлгэхээс өмнөх бүр тэрнээс ч чанга мөрдөж байгаад 2 дах тунгаа хийлгэсэний дараа л бага зэрэг тайвшрах ёстой .187000 аас 69 гэдэг нь 0.036% нь халдвар авсан ба 99.96% хамгаалж байгаа юм биш үү ! Эерэг байя л да…

Avatar

зочин 2021-01-22 192.82.77.140

найдваргуй гэсэн эд л байнаа.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Монголчууд “Pfizer” вакцин хийлгэх ёстой. Израйлд гарч үзүүлж байгаа практик мэдээлэл бодит судалгаа дээр үндэслээд бид цаашдаа илүү ухаалгаар энэ вакциныг хийлгэх болно. Израйлчууд Вакцин хийлгэж эхлхээс судалгаа шинжилгээгээ хийгээд улам сайжруулаад явж байгаа. Орос хятдаын вакцины судалгаа үр дүнгийн талаар ямарч бодитой мэдээлэл судалгаа байхгүй. Тэднүүсийн вакцин бол зүгээр л улс төрийн хошин тоглолт.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Спутникийн талаархи бүх мэдээлэл худлаа. Спутник бол зүгээр D витамин….Израйл зэрэг барууны орнууд мэдээллээ шударга нээлттэй зарладаг. Тэгснээрээ тэд бүгдээрээ ниймгийнхээ алдаагаа үнэн бодитоор дүгнэж улам сайжруулаад төгөлдөржөөд явдаг. Харин Орос хятад бүхнийг нууж зөвхөн улс төрийн тоглолт хийхийн тулд худлаа мэдээлэл цацдаг ингэснээр тэдий нийгэм улам ялзарч дотроосоо идээ бээрэндээ баригдаад сүйрдэг юм. ЗХУ ингэж л сүйрсэн. Одоо ОХУ-н ээлж.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.83

за тэр нь ч юу юм !

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.108.59

Манай Түгжилүүд энэ вакциныг авна гээд хөөрөөд байлуу?

Avatar

зөв мэдээлэл 2021-01-22 59.153.114.44

Эхний дозыг хийлгэсэнээс хойш доод тал нь 2 долоо хоног /тэрнээс ч илүү/ болж байж би махбод вирусыг таньдаг болж эсрэг биетийг үйлдвэрлэн вирусыг устгах чадвар сууна. Мөн бүрэн дозыг хийлгэж байж хэсэг хугацааны дараа бүрэн дархлаа сууна. Зарим хүмүүс эхний дозоо хийлгээд удаагүй байхдаа эмнэлэгт хандсан тохиолдол бий боловч тэр нь тийм ноцтой биш.

Avatar

Үнэн 2021-01-22 59.153.114.44

Израйлын ерөнхий сайд нь: тариулсан хүмүүсийн 98% нь амжилтттай дархлаа сууж байна, бид Пфайзертай энэ мэдээллээ хуваалцаж байгаа гэсэн байна шүү. Мэдээллээ олон эх сурвалжтай харьцуулж зөв гаргалгаа хийж орчуул байгаарай.

Avatar

xxx 2021-01-22 193.128.205.126

Анхнаасаа 94%-н үр дүнтэй гэж байсан батлагдаж байна, эсрэгээрээ сайн мэдээ. Вакцин амласан үр дүндээ хүрч байна, вакцин ажиллаж байна.

Avatar

1 2021-01-22 192.82.74.128

Спутник-5 авья, хэхэ. Голж болохгүй шүү

Avatar

Od 2021-01-22 124.158.84.42

Uilchilgeegui bolchijson neg ugeer helvel holdson ch ymuu haldan ch ymuu hadgalaltiin gorim n8 aldagdsan baihiig uguisgehgui baih. Gehdee l mash osoltoi ymaa. Bi bol hiilgehgui baij baigaad l uhene gej boddog ym. Uchir ni nadad Haniadnii aktsin hurtel taardaggui uhendee aldsan shuu.

Avatar

Иргэн 2021-01-22 192.82.78.67

Хэд хоногын өмнө нүүр номоор нэг хүн Израйлчуудын хийлгэсэн вакцин тариулах нь зөв гээд уриалаад байсан. Одоо юу гэх бол???

Avatar

Evrei zaluu 2021-01-22 202.179.21.214

ha ha ha Ta nard Ooriin gesen tolgoi baina uu???

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.230.50

“Pfizer” вакциныг манай дур.акууд Монгол улсын зөвшөөрөлтэй эмийн бүртгэлд оруулсан гэж зарласан шүү. Ямар санаатай байна?????????????

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.104.2

6% нь халдвар авч байгаа бол 94%-д нь дархлаа тогтсон л гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.46.235

тэр 94%-д чинь халдвартай ойр хавьтал болоогүй нь хэдэн хувь байгааг мэдээд хэлж байгаа юм уу. Бүгдээрээ коронотой хүнтэй харьцаад байхад халдвар авахгүй байвал 94% дархлаатай гэнэ. Хавьтал болсон хүмүүс нь бараг бүгд халдвар аваад байгаа юм бишүү, тэгэхээр дархлаа огт тогтоохгүй 0% гэж хэлж ч бас болно. Дутуу мэдээллээр дүгнэлт хийхгүй ээ

Avatar

- 70 C 2021-01-22 66.181.176.180

– 70 C хадгалж зөөх ёстой гэсэн. Энэ нь биелэшгүй нөхцөл байх

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.25.54

Хуурамч вакцин шаав уу

Avatar

ugaasai muu vaktsen ch dee. 2021-01-22 103.212.119.251

ugaasai baruunii vaktsenuud no-toi ch dee. orosiin vaktsen hamgiin naidvartai ch dee.. baruuniihan orosuudaas davah gej yarch sandaran hiisen ni ayultai ch dee..

Avatar

Зочин 2021-01-22 59.153.115.249

Вакцин хийлгэсэн гээд л, маадгар хэнэггүй л аашилж, сахилга хариуцлага аа умартаж дээ. Бас нөгөөтээгүүр, вакцинууд үнэхээр но-той шүү. Хүн амын тоог цөөлөх хорлол, биологын з****г, коронагаасаа илүү хор уршигтай гай гамшиг…. гээд л дэлхий даяар шуугиад байгаа нь ер нь ортой шүү. Үгүйсгэх аргагүй баримт нотолгоонууд илчлэгдээд л байгаа. Англи дах Билл Гейтсын өмч болох "пилбрайтын лаборатори" нь корона вирусын патентийг эзэмшиж байдаг. Энэ өвчин үүсгэгч хүний оюуны өмч бүтээл гэдгийг эндээс л .

Avatar

Зочин 2021-01-22 59.153.115.249

гэхэд харж болно. 2015 онд "Натур" ш/у-ны сэтгүүлд АНУ, Английн эрдэмтэд лабораторидоо бүтээсэн шинэ корона вирусын талаар хэлэлцүүлэг нийтлэлүүд ээлж дараалан хэвлүүлж байсан нь байж л байна. Үүнээс дараагын асуулт шууд урган гарна. Яах гэж өвчний вирус зохион бүтээсэн байх вэ? Хүн амыг цөөлөх, дэлхийд дангаараа ноёрхох..Мэдээж шинэ өвчин оношлогдож эхэлмэгц, хүмүүс тэмцэж таарна. Тэгэхлээр энэ шатлалыг ч гэсэн тооцож, өвчний эсрэг эм вакцин нэрээр хорлол оо үргэлжлүүлэх нь ч тодорхой шүү дэ .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж