Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 98,8 хувийн саналаар дэмжив | News.MN

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 98,8 хувийн саналаар дэмжив

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 98,8 хувийн саналаар дэмжив

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 98,8 хувийн саналаар дэмжив

НЭМЭЛТ: 13:00 ЦАГ

МАН-ын Бага хурлын гишүүдийн 98.8 хувь нь Монгол Улсын 32 дахь Ерөнхий сайдад Л.Оюун-Эрдэнийг дэмжсэн байна. Уг саналаа Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөхөөр оруулах бөгөөд Ерөнхийлөгч тав хоногийн дотор Ерөнхий сайдаар томилох саналыг УИХ-д өргөн мэдүүлэхээр заасан.


УЗ: У.ХҮРЭЛСҮХ Л.ОЮУН-ЭРДЭНИЙГ ЕРӨНХИЙ САЙДАД НЭР ДЭВШҮҮЛЭВ

НЭМЭЛТ: 10.18

МАН-ын Удирдах зөвлөлийн хуралдаан Тусгаар тогтнолын ордонд дөнгөж сая эхэллээ. Тус хуралдаанаар Монгол Улсын 32 дахь Ерөнхий сайдыг тодруулж, түүний дараа Бага хурлаар хэлэлцүүлэх юм. Эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн зүгээс дараагийн Ерөнхий сайдад Л.Оюун-Эрдэнийг Удирдах зөвлөлд санал болгож, Удирдах зөвлөлийн гишүүд дэмжсэн байна.

Дараагийн Ерөнхий сайдад хэнийг томилох талаар МАН өчигдөр шөнө дөлөөр хуралдсан бөгөөд Ерөнхий сайдад Ч.Хүрэлбаатар, Г.Занданшатар нарын нэрс яригдсан боловч тэд өөрсдөө нэрээ татжээ. Ингээд Л.Оюун-Эрдэнийг дараагийн Ерөнхий сайдаар томилох дээр олонх нь санал нэгдсэн байна. Түүнийг нь Удирдах зөвлөлийн гишүүд дэмжиж, одоо Бага хурлаар хэлэлцүүлэх юм.


МАН-ЫН УЗ, БАГА ХУРЛААР ЕРӨНХИЙ САЙДАД НЭР ДЭВШИГЧИЙГ ТОДРУУЛНА

МАН-ын Удирдах зөвлөл өнөөдөр /2021.01.22/  10.00 цагаас хуралдаж,  Монгол Улсын 32 дахь Ерөнхий сайдад нэр дэвшигчийг тодруулна. Үүний дараа тус намын Бага хурал цахимаар хуралдаж, Удирдах зөвлөлөөс санал болгосон нэрийг дэмжих эсэхийг шийдвэрлэнэ.

УИХ-аас 2019 оны арваннэгдүгээр сарын 14-нд баталсан Үндсэн хуульд оруулсан нэмэлт, өөрчлөлтөөр, УИХ-ын сонгуульд олонхын суудал авсан нам, эвслээс нэр дэвшүүлсэн хүнийг Ерөнхийлөгч тав хоногийн дотор Ерөнхий сайдаар томилох саналыг УИХ-д өргөн мэдүүлэхээр заасан. Энэ дагуу МАН өнөөдрийн Бага хурлаараа Ерөнхий сайдад нэр дэвшигчийг тодруулж Ерөнхийлөгчид өргөн мэдүүлнэ.

Ерөнхий сайдыг томилсны дараа Үндсэн хуульд оруулсан нэмэлт, өөрчлөлтийн дагуу  Засгийн газрын бүтцэд “Ерөнхий сайд болон Засгийн газрын дөрвөөс илүүгүй гишүүн УИХ-ын гишүүний албан тушаалыг хавсарч болно. Ерөнхий сайд энэ асуудлыг Ерөнхийлөгчтэй долоо хоногийн дотор зөвшилцөж чадаагүй бол УИХ-д өөрөө өргөн мэдүүлнэ” гэж  заажээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
73
ТэнэглэлТэнэглэл
52
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
7
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

230 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

дорнод 2021-01-22 66.181.177.78

халамжийн газрын дарга авгай авлига хээл хахууль гэмт хэрэгт орооцолдсон чинь аймгийн дарга удирдлагууд яаж ч чадахгүй бөлдөгдүүлчээд хэцүү бнаа тээ. арга зальтай авгай доодхоо захирч чадахгүй болгоныг овжин ашиглаж хичнээн ч эртэй өвгөчүүлтэй ор хөнжил бөгсөөрөө холбогдсон юм бээ, асуудал үүсвэл ингэж ашиглана гэж мэдэж төлөвлөж тэр олон харьцаа үүсгэсэн байж. тэмбүү өвчин ч тараасан хэрүүлтэй энэ төрийн албан тушаалтаны хууль бус үйлдэл ёс зүйгүй асуудал дандаа яригдаад л өнгөрөх үү.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.189.109

М

Avatar

Оюук аймаар сэтгэдэг гар хаха 2021-01-22 202.21.108.59

Хор найруулж луйвар цавчаас хийх, долоож байгаад түгжилдэхдээ ч аргагүй сайн юм билээ, тэр чадвартай нь маргах аргагүй. Харин бусдаар бол тэр туйлын дебиль. 2050 оны хөгжлийг туйлын ядмагаар дүрсэлсэн мөртлөө 400 сая жуулчин авна гэж балайрдаг цэцэрлэгийн хүүхдийн тархитай адил сэтгэдэг олгой толгой шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.140

Хүнийг доромжлох доо мэргэшсэн гар байна өөрөө бол ар гэрийн амьдарлаа ч авч явж чадахгүй хотын хулгайчид л байгаадаа

Avatar

Иргэн Ө.Лхагвасүрэн 2021-01-22 185.100.87.207

Хүрэлсүх зөв хүн дэвшүүлж, хоёуланд нь баяр хүргье! Монголын ард түмний заяа их юм даа. Хичээгээрэй хулгайчуудтай сайн тэмцээрээ гол хийх ажил чинь байгалийн баялагаа ард түмэндээ авч өгөх, нийгэмд шудрага ёс тогтоох явдал шүү энэний төлөө тэмцэж гарч ирсэн хүмүүс та 2 шүү. АН-ын хөлсний хулгайчууд юу гэж ч солиорч бай хамаагүй бүү тоо тэдэнд одоо явах газар үгүй амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.131

Энэ бузаруудаас олигтой юм гарахгүй.

Avatar

од 2021-01-22 103.57.93.50

дэмжиж байна .зөв…. зоригтой бай. бүү няц

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

АРД ТҮМНЭЭСЭЭ УРВАХГҮЙ Л БОЛ БОР ХАЛЗАН ХОНЬ Ч БАЙСАН ЯАХАВ ДЭЭ. УРВАХЫН БОЛ БУРХАН БАЙГААД Ч ХЭРЭГ АЛГА. НАСНЫ ХУВЬД БОЛ ЭНЭ 70-ЫН СҮҮЛ 80-ЫН ЭХЭН ОНЫХОН ДЭЛХИЙД МАШ ХҮЧТЭЙ ГАРЧ ИРЦГЭЭЖ БАЙНА. МАКРОН БАЙНА ФИНЛЯНДЫН НЭГ ОХИН БАЙГАА. УУЛААСАА ХӨДӨӨНИЙ ЗАЛУУЧУУД ХОТОД ИРЭХЭЭРЭЭ ГАДААД УЛСАД ИРСЭН АЯТАЙ БОЛОМЖ НӨХЦӨЛҮҮДИЙГ ИХ САЙН АШИГЛАДАГ ДЭЭШЭЭ Ч САЙН ЦОЙЛДОГ ТЭР Л ТҮҮХ. НӨГӨӨ ДҮЛИЙ ЦЭРЭГ МӨӨЕЭ АВАРГЫГ ХАЯЧИХДАГ ШИГ. ХОТЫНХОН БОЛ ИТГЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСААР БАЙГААД ХООЛОО БУЛААЛГААД ДУУСЧ БАЙГААМ.

Avatar

зочин 2021-01-22 150.129.143.154

Допингчин Оюунболдын зиндааны л хүн шүү дээ, ерөнхий сайд хийж чадах юм уу, өөрийн толгойгүй хүнийг ашиглахад амар л гэж сонгож байх шиг байна даа

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ӨӨРИЙН ТОЛГОЙГҮЙ БИШ ӨӨРИЙН ХУВИЙН ЭРХ АШГИЙГ ЭХЭНД ТАЬДАГГҮЙ Л ХҮН БАЙХГҮЙ ЮУ. МАНАЙХАН ОДОО БҮР СУРЧИХСАН ЮУ ГЭХЭЭР ДАРГА ГЭХЭЭР Л ХУВИА БОДСОН ХАЯАГАА МАНАСАН БӨГСӨӨ ДОЛООЛГОСОН ХҮН БАЙХ ЁСТОЙ ГЭЭД САНАЧИХСАН. ХУДЛАА ХООЛОЙГОО ЗАССАН ЧУХАЛ ЦАРАЙ ГАРГАСАН ДҮР ЭСГЭСЭН ХӨМСГӨӨ ЗАНГИДСАН БИШ Л БОЛ ДАРГА БИШ ГЭХ ГЭЭД БАЙДЫНМУУ ХААШАА ЮМ. ТЭР ЗАН НЬ ХАРАГДАХГҮЙ БОЛОХООР САНДРААД ТИЙМ НЭГ ХҮЙТЭН ЦАРАЙТАЙ ХАРЦТАЙ ХҮМҮҮСИЙН ЭРЭЛ СУРАЛ БОЛЧИХЫН. ТИЙМ ХҮМҮҮСИЙН ӨМНӨ БӨХӨЛЗӨЖ ТОНГОЛЗОХОД НЬ АМАР БАЙДАГ Б

Avatar

Blink 2021-01-22 38.111.114.238

Baahan shuumj bicheed bga humuus ni uursduu ulsiinhaa tuluu yu hiisiin mundag hun bolool songoj bga ym zgr muruuruu urdahaa hiigd yvtsgaa mahan tolgoinuud min

Avatar

Чингис Хаан 2021-01-22 185.220.101.134

Оюун-Эрдэнэ дүүдээ баяр хүргэе! Өөрийн ярьж хэлж байсан зүйлээ хэрэгжүүлээрэй! Чамд одоо боломж олдож байна. Эрдэнэт, Оюу-Толгой, Рио-Тинто зэрэг Олигархуудын Мафийн бүлэглэлтэй Бидэнтэй хамт халз тулаан хийнэ гэдэгт итгэлтэй байна. АЙВАЛ БҮҮ ХИЙ, ХИЙВЭЛ БҮҮ АЙ!

Avatar

зочин 2021-01-22 150.129.143.154

Ярих нэг хэрэг, хагас дутуу амын фигуртэй байхад угаадсыг нь ахиухан өгвөл юу ч гэж донгосч болно , хийх бол шал өөр хэрэг, өөрийн толгойгүй бууны нохой бацааныг луугарууд нь нэг удаа ашиглах л гэж байна ш дээ, ихээхэн давраад байвал зайлуулчихна, асуудалгүй ш дээ, юун гэнэн юм ярьдаг юм

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-01-22 185.220.101.134

Оюун-Эрдэнэ дүүдээ баяр хүргэе! Өөрийн ярьж, хэлж байсан зүйлээ хэрэгжүүлээрэй! Чамд одоо боломж олдож байна. Эрдэнэт, Оюу-Толгой, Рио-Тинто зэрэг Олигархуудын Мафийн бүлэглэлтэй Бидэнтэй хамт халз тулаан хийнэ гэдэгт итгэлтэй байна. АЙВАЛ БҮҮ ХИЙ, ХИЙВЭЛ БҮҮ АЙ!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.27.66

Амарсайхан дээр юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ЧИ АМАРСАЙХАНЫ ЦҮНХ БАРИГЧ НЬ УУ

Avatar

Зочин 2021-01-22 158.181.80.134

л******д пиздук монголчуудыг үнэндээ доромжилж байнө ш дээ!!! Итгэл үзүүльeз залуу хүн гэж шааж бгаа б**с долоогчингууд битүү язганаж бна дөө!!!!!!!!!!

Avatar

Ек 2021-01-22 192.82.76.227

Bayar kjhurgeye. Mongol ulsiin zaya buyan ikh yum daa. MANAN tai tsemtsehee martav dvv mini

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ХЭЛ ЯРИА ЦАРАЙ ЗҮС НАМТАР ТҮҮХЭЭР ТА НАРТ ГОЛОГДОЖ БОЛНО. УЛС ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ХИЙЕ ТЭМЦЭЕ ГЭСНЭЭРЭЭ БОЛ ЭНЭ ЗАЛУУГИЙН СЭТГЭЛ НЬ СҮҮ ЮМ БАЙГААМ. ТА НАРТ С БАЯР СҮ БАТБОЛД САЙХАНБИЛЭГ МИ ЭНХБОЛД ГЭЭД ӨӨР ХЭД Ч БИЛЭЭ ЗӨНДӨӨ Л ЖЕНТЛМЭН ШИГ ҮГ ЯРИАГАА ЦЭНЭСЭН ЦЭЦЭРХСЭН НОЁН НУРУУ ТУРУУ БОЛСОН ЕС-УУД ЗӨНДӨӨ Л БАЙСАН. ХАРИН ТЭР ТӨМӨР ЗАМ НЬ ХААНА БАЙГААД БАЙГААН 34% ХААНА БАЙГААН. 49% БИДЭНД БАЙНА ХЭНИЙ ГАВЪЯА БИЛЭЭ. ЦАРАЙ ХАРАХГҮЙ ЭЭ ГОШНОГНУУДАА. ОДОО РИОГ ХӨӨЧИХӨӨД БҮСЭЭ ОЛИГТОЙХОН ЧАНГАЛЦГААЯ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

БЯМБАЦОГТ ЕС БАЙХ БАЙСЫН ГЭЭЛ БАЙХЫН. БЯМБАЦОГТ ШИГ АМАРСАЙХАН ШИГ ӨӨР ХЭН Ч БАЙДЫН НЭГ ТИЙМ ХАРАГДАХ БАЙДЛААС НЬ ТИЙМЭРХҮҮ ХҮМҮҮС БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ ШИГ СЭТГЭЭД БАЙХ. МИ ЭНХБОЛД СТАЙЛЫН Л ХҮМҮҮС ШД ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА НЬ. ХӨШИГНИЙ АРДУУР ТОГЛОЛТТОЙ ХҮМҮҮС.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.90.89

Ер нь ямар олигтой хүн МАН, МАН-ын гишүүн болохов дээ. Эх орон, ард түмнийхээ эсрэг эргэлт буцалтгүй шийдсэн хулгайч хүн л энэ 2 намын гишүүн болдог юмдаа, хүйтэн хошуутай ямаанууд минь.

Avatar

зочин 2021-01-22 192.82.75.105

Оюун-Эрдэнийг ЖДҮ-гээс мөнгө цохисон гэсэн яриа гарч байсан. Худлаа муулж байсан юм болов уу даа? Үнэн бол МАН хаанаас ерөнхий сайд болгох вэ дээ? !

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.130

Mongol ulsyg jinhene hoid solongos bolgoh gej uzej bna, MAN! Turiin mini sentiid shurgalj orson urvaachid, naimaachid mongolchuudyg doromjilj bna. Jujig tavij, suudlyn naimaagaa hiij, horoo hutgahaas uur chaddag zuil bhgui! Erunhiilugch saidaas erh medel muutai shuu dee, Mongolchuudaa ene erunhiilugchiin songuulid, ireh parlamentyn songuulid 30 jil tsus sorj bgaa MAN- g l b** songooroi, ur huuhed Mongolynhoo ireeduid sanaa odoo tavij uurchluhgui bol oroitohod oirtooj!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ЭНЭ ОЮУНЭРДЭНИЙГ ШҮҮМЖЛЭЭД БАЙГАА ГОШНОГНУУД ТЭР УС ЦАХИЛГААНЫХАА МӨНГИЙГ УЛСАД ТУШААГААРАЙ. САР САРААР БҮРЭН ТӨЛЦГӨӨ. ЧАДАХГҮЙ БОЛ ЧАЦГА ЦАРАЙЛААД УТСАА МААЖАЦГАА. НААД ЗАЛУУ ЧИНЬ ТЭР ЭРДЭНЭТИЙН 49-ЫГ УЛСАД АВЛАА. ӨНДӨР АШИГ ГАРГУУЛЛАА. 650 ТЭРБУМААР ТА НАРЫГ ХАГАС ЖИЛ ХӨНГӨЛЖ БАЙНА. ХУДЛАА ШҮҮМЖИЛЖ БАЙХААР ЭСВЭЛ ТЭР УС ТОГНЫХОО МӨНГИЙГ ГАРЧ ТӨЛЦГӨӨ. ТЭГЭЭД ДАРАА НЬ ШҮҮМЖИЛ. ЧАДАХГҮЙ БОЛ ДУУГАЙ БАЙЦГАА. НЭГ Ч ХҮН АЖ АХУЙ НЭГЖ ХӨНГӨЛӨЛТӨӨС ТАТГАЛЗЛАА ГЭЖ СОНСООГҮЙ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ХҮРЭЛСҮХ ОЮУНЭРДЭНЭ ХОЁРЫГ ШҮҮМЖЛЭХДЭЭ УУРГЫН МОРЬ ШИГ БАЙДАГ БУСАД НАМЫНХААН ЯЛАНГУЯА АН НАМЫНХАН ХҮН НАМЫНХАН МИЕЭГИЙН ФРАКЦЫНХАН БОЛОН ЛААЗ ӨШИГЛӨЖ БАЙГАА БҮЛЭГЛЭЛҮҮДИЙН СУГАНЫ ҮСНҮҮД УС ЦАХИЛГААН ДУЛААНЫХАА МӨНГИЙГ ТӨЛЦГӨӨНӨ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.55.188.101

Za daa MANgart enenees deer hun ch oldohgui baih daa

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.90.78

Ард түмнийг басаад л байна. За яахав бид ч тэнэг биш хариуг нь нэг аятайхан барьчихаа мэднээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.191.31

Өөрийнхөө бодолд өөрөө баясаад л ха ха

Avatar

иргэн 2021-01-22 64.119.26.198

Уул нь ерөнхийлөгчийн сонгуулиар бэлдэж байсан жүжиг нь цагаасаа ариа л эрт гэрэл цохчихлоо доо ккк. Тэгсэн ч ухрах зам байхгүй гээд нэгэнт бэлдсэн драммаа олон нийтэд дэлгэлээ. Энэ драммын агуулга нь Мэеэгийн үеийн драммаас дор юм. Мэеэ бүүр эхнээсээ эрдэнэбатаар ерөнхий сайд хийлгэж өөрөө нууц ноёнтны дүрд тоголох драммаа олон нийтэд дэлгээд бүтээгүй шүү дээ. Гэтэл гол дүрийн баатар маань өөрөө савж яваад хар тамга даруулцан атал зүтгээд байдаг. Явахгүй дээ.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Баттулгын гөлөгнүүд яг одооноос араа бэлдэж, аяаа бодож, замаа зассан нь өлзийтөй шүү. Эсвээс Жанхууг дагасан муу гөлөгнүүд нь бүгд жинкэн жанкуунд унаж ү.хэцгээнэ шүү. Баатараас ахвуулаад Батаа авгай бүх дагуулууд нь эртхэн уралдаж Хүрлээ ахдаа үнэд хүрэх бэлэгтэй очингооо чихэнд нь ахаа намайг бодоорой гээд Шерекийн муурын нүд гаргах нь илүү аминд өлзйитөй болой. Тэгэхгүй бол та нар нөгөө хэдээсээ хоцорвол мэдээлэл үнэгүй болж нөгөө хэд чинь түрүүлэх гээд байна шүү. Зурхай тэгж бууж байна даа

Avatar

хэхэ 2021-01-22 64.119.20.158

ЧИ МОНГОЛ ХҮН БИШ

Avatar

Nam bus irgen 2021-01-22 66.181.186.211

2 ulun gulugnuuud hooson yas bulaatsldaj ehelj bgan bhdaa Ardchilsan nam Ardiin namiin gulugnuud mine nam bus bidnariigaaan Baga dormjiltsgoogooroi muu lalruud mine!!!!!! Dahin Jagsaaal hiij zaluus bidnar hurts jagsaaal ruugaan shiljhed oirhon bnshvvv!!!!!!

Avatar

Nam bus irgen 2021-01-22 66.181.186.211

Chi Mongol bish orosch bish Hyatad ch bish zugeer gulugnuuus doloon dor p***a!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.40.131

Дүү нь ерөнхий сайд болж байхад гахай баатар тэгэж гүйлээ юу. Салаавч үзүүлээд жонхуутайгаа тэврэлдээд хэвтэж байгаа

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Баттулгын гөлөгнүүд яг одооноос араа бэлдэж, аяаа бодож, замаа зассан нь өлзийтөй шүү. Эсвээс Жанхууг дагасан муу гөлөгнүүд нь бүгд жинкэн жанкуунд унаж ү.хэцгээнэ шүү. Баатараас ахвуулаад Батаа авгай бүх лагуулууд нь эртхэн уралдаж Хүрлээ ахдаа үнэд хүрэх бэлэгтэй очингооо чихэнд нь ахаа намайг бодоорой гээд Шерекийн муурын нүд гаргах нь илүү аминд өлзйитөй болой. Тэгэхгүй бол та нар нөгөө хэдээсээ хоцорвол мэдээлэл үнэгүй болж нөгөө хэд чинь түүүлэх гээд байна шүү. Зурхай тэгж бууж байна даа

Avatar

хэхэ 2021-01-22 64.119.20.158

ОРОС ХЯТАДЫН ХОРЛОН СҮЙТГЭГЧИД МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ РҮҮ ЭЛДВЭЭР ДАЙРЧ БАЙНА

Avatar

Монголын эмгэнэлт явдал 2021-01-22 192.82.69.67

Новшийн жүжиг тоглогдож, Монголын эмгэнэлт явдал үргэлжилж байна. Хэлэх ч үг алга. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд одоо МАН-ыг заавал унагах хэрэгтэй. Үгүй бол энэ улс Хойд Солонгос боллоо!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.130

Ugaasaa barag bolchood bna, humuus n tarhi gajaatai, albaar iim bailgah zorilgotoi, MAN hyatadyn kommunist orkuud! 30 jil Mongolyn tsusyg sorloo!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.17.165

"ХҮҮКИЙН ТЭНЭГЛЭЛ" олон ангит,инээдмийн кино нээлтээ хийж байна.

Avatar

СОНИУЧ 2021-01-22 202.179.15.3

ХАХА ГЭРЛИЙН ХУРДААР ДУШААЛ ДЭВШДЭГ ЭД ШИДТЭЙ ЗАЛУУ ШҮҮ ХАХА …ЗН ЖИЛ БОЛООГҮЙ ЕРӨНХИЙ САЙД БОЛЧИХДОГ ЮУ Л БОЛООД БАЙНА ДАА МОНГОЛЧУУДАА ХАХА…НЭГ Л БИШ ЭЭ ..

Avatar

ИРГЭН БИ 2021-01-22 202.179.15.3

ХАХА МАНЫ ПЗДАГУУД ЭНЭ ТАВИЛТТАЙ ЖҮЖИГЭЭ ХУРДАН ДУУСГААД АЖИЛДАА ОРЦГОО ДОО.. ХҮРЭЛСҮГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ХҮСЭЛДЭЭ ХӨТЛӨГДӨӨД УЛС ГЭРЭЭР МААНЬ БҮҮ ТОГОЛ.. МОНГОЛЧУУД БҮГДЭЭРЭЭ ТЭНЭГ БИШ ШҮҮ ..

Avatar

ИРГЭН 2021-01-22 202.179.15.3

ХАХА МАНЫ ПЗДАГУУД ЭНЭ ТАВИЛТТАЙ ЖҮЖИГЭЭ ХУРДАН ДУУСГААД АЖИЛДАА ОРЦГОО ДОО.. ХҮРЭЛСҮГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ХҮСЭЛДЭЭ ХӨТЛӨГДӨӨД УЛС ГЭРЭЭР МААНЬ БҮҮ ТОГОЛ.. МОНГОЛЧУУД БҮГДЭЭРЭЭ ТЭНЭГ БИШ ШҮҮ ..

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.21.56

SHINE UYE , SHINE MEDLEG AAR AGUU MONGOL IIG BUTEEKH YAVDAL . OOR YUU CH BISH SHUU . UUND RULE OF MORALITY MASH CHUHAL . YAGAAD WESTERN WORLD BECOME GLOBAL POWER BOLSON BEE ? GEVEL ENE NOM ONOVHITEI HAIRUULT OGSON BAIDAG : The Right Side of History: How Reason and Moral Purpose Made the West Great is a 2019 book

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.91

Бүрэн бүрэлдхүүнээрээ огцорч байгаа юм бол бүрэн бүрэлдхүүнээрээ л зайлаач дэ . Танхимаараа хариуцлагаа үүрдэг гээл солиороод л байдаг биз дээ

Avatar

Мэргэн хүн 2021-01-22 138.197.178.152

100 жилийн түүхт аугаа МАН-ын шударга фракц, гишүүд, дэмжигчидээ, Та бүхэн намынхаа яруу алдарт 100 жилийн ойгоороо хүзүүн дээр чинь өвдөглөсөн, шанааддаг дарангуйлагч Хүрэлсүх, түүний цэдэнбал нь болох Оюун-Эрдэнэ нараас салж ангижирч, түүнчлэн дараагийн ээлжнийхэн хоолондоо орохыг хүсч байгаа бол Баттулгыг дахин ерөнхийлөгчөөр сонгогдоход нь ил далдаар болон эс үйлдлээрээ өргөнөөр дэмжээрэй. 100 жилийн ойгоороо Хүрэлсүх дарангуйлагч болон түүний бацаануудаас ангижирахын өлзийтэй ерөөлийг өргөе

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.180.147

Энэ нам ер нь БНАСАУ-ын хөдөлмөрийн нам шиг болох нь бараг бүгд л гар өргөөд баталдаг болжээ

Avatar

Дэмжигч 2021-01-22 193.176.211.78

Залуу хүн зүгээрээ яваад бай. Баг аа сайн бүрдүүл. Гол мэргэжлийн хүмүүс. Одоо байгаа хэд чинь бараг бүгд өөр хүмүүс байна. Хэрэв салбарын л хүн биш бол, тэр салбарт явахгүй ажил. Яамдуудын мэргэжлийн бус нөхдүүдийг мэргэжлийн дагуу бусад яам салбарт явуулах хэрэгтэй. Ялангуяа ТНБД, Газар, Хэлтсийн дарга. Харин мэргэжилтнүүд угаасаа л мэргэжлийн байгаа бараг л.

Avatar

иргэн 2021-01-22 64.119.26.198

Энэ яг ярьсаныхаа эсрэг залуу шүү. Энэ хоёр хүн морио сэлгэж уналаа. Нэмэгдхүүний байрлалыг солиход нийлбэр нь ижил. Та бүхний хэвлэл мэдээлэл нийтийн цахим орчноор хийдэг тавилттай жүжиг попрооны багт наадам чинь бүүр дууснаа. Сайндаа л хүүкий ахынхаа үргэлжлүүлсэн долоон сард хүрвэл их. Ард түмэнд харин ч У.Хүрэлсүхийг ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлж байгаад дүүтэй нь хамт дүнг нь тавьж үдэж явуулах замруу шулуудлаа даа. Эрх мэдлээсээ салах дургуй хүмүүс юм. Уул нь бүрэн бүрэлдэхүүнээр огцорсонсон

Avatar

Oonoo 2021-01-22 176.198.201.227

undsen huulia unsh. yahaar ogtsordog, yaj butsaaj emhlen boldog talaat tod zaagaad ugsun. Amnii zorgoor duraara chalchihaa boli.

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.21.220

?

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.21.220

Оюу толгойн гэрээг хүчингүй болгох ч онолын хувьд болох ч 15000 хүн шууд ажилгүй болж, түүний хээ үр дагавар хохиролыг сайн тооцоорой, ер нь Хүрэлсүх Улс Монголоор минь тоглож болохгүй шүү, ард түмний эв нэгдлийг буснулах ажлыг хийж байгаа нь туйлын харамсалтай, тэнэглэл

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.23.49.77

15000 хүн чухал уу МУ нийт 3 000 000 Хүний аж амьдрал чухал уу. Өчүүхэн бодолтой байгаа болоод л МУ ийм байгаа юм. Дээдчүүд нь Мөнгө аваад л ПОПОРЖ тоглоххо өөр юмгүй

Avatar

G 2021-01-22 103.57.93.35

Teged OTolgoig China l shyyreed avna! Kheden darga nart chini 50ssy $ khuvaaj ohod l ok! Kharin dataa ni Omnogovi aimagtuugaa orj vhadakhgyi bolnodoo! Naad darga nar chini Rio goos avilga nekhed bytekhgyi bolokhoor , ogdogoor ni China d l ogokhoor shiidej! Dan khulgaich nar Tolgoi deeree gargachikhaad yu gotidood bainaa?

Avatar

хэхэ 2021-01-22 64.119.20.158

ОЮУ ТОЛГОЙГОО ӨӨРСДӨӨ АЖЛУУЛБАЛ 15000-ААС Ч ОЛОН ХҮН АЖИЛТАЙ БОЛНО

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.27.201

tiim sh dee . 40-50 tonniin mashinaaar 1 jolooch ajiltai baihaar 100 saihan zaluu holsolj avaad hurzdej shuudaigaar ni uurch zoovol olon zaluus ajiltai bolno tee

Avatar

Үзэн ядагч Ман-ыг 2021-01-22 76.175.56.10

Хэнтийн 3-н Түгжил ёстой нээрээ онигооны гарууд шүү Бүх эрх мэдлийг коммунист маягаараа үзэл сурталаараа нухчин дарж монголыг маань 37 оны байдал руу аваачлаа

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.74.52

ХҮРЭЛСҮХ ҮНЭХЭЭР ҮНЭХЭЭР БОЛОВСРОЛГҮЙ БОДЛОГОГҮЙ ТЭ.НЭГ ХҮН ЮМ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ ГҮТГЭЖ АРД ТҮМНИЙ ЭВ НЭГДЛИЙГ ЭВДЭЖ ҮНДЭСНИЙ ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙДАЛ ҮҮСГЭЖ БОЛЗОШГҮЙ ЗҮЙЛ ХИЙЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.25.78

Хүрэлсүхийн Батулгын тухай мэдэгдэл өол Ямарч үндсэлгүй зүүль хэлсэн нь гайхмаар юм боллоо Сү Батболд бол хулгайч шүү МАНАН өндийх би дээ ЯМАРЧ ГЭСЭН ЗӨВ ХҮН ЕРӨНХИЙ САЙД БОЛОО ХҮРЭЛСҮХ НАМЫН ДАРАГ ХҮН ИХ ХУРАЛД ИХ НӨЛӨӨТЭЙ ӨАЙЖ ЧАДНА ОЮУНТОЛОЙН АСУУДАЛ ИХ ХҮРЭЛД ИХ НӨЛӨӨЛӨӨД БАЙСАН УЧИР ХҮРЭЛСҮХ ӨӨРТӨӨН ХҮЧ НЭМЭСЭН БОЛУУ
ГЭЖ ӨИ БОДОЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.31.163

Хамгийн тохиромжтой хувилбар.
Шинэ үеийн,олон хууль бус үйлдлийг зогсоосон зоригтой,шударга удирдан манлайлж яваа залуу .
Оюунэрдэнийг дэмжиж байна.

Avatar

123456 2021-01-22 49.0.142.40

Шинэ үе бол Нямдоржийг дэмжиж байна

Avatar

Жавар өвгөн 2021-01-22 202.9.47.28

Оюун -Эрдэнэ – Оюу толгойн гэрээг Монгол Улсад ашигтай болгож өөрчлөх эцсийн найдвар.

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.25.78

ТИЙМ ШҮҮ ЭНЭ ХҮНД ХАЙДАЖ БАЙНА ӨОЛОХГҮЙ БОЛ ЗОГСОО ОЛОН УЛСЫН ШҮҮХЭД ӨГ ДӨРВӨН УЛС ЭНЭ ГЭРЭЭГ ЛУЙВАР ХАХУУЛЫН ГЭРЭЭ ГЭЖ БАРИМТААР ДҮГЭНСЭН ӨАЙНА ШГҮҮ ДЭЭ

Avatar

Huz 2021-01-22 103.11.192.186

x.battulga ajilaa ogood hariu shag hiine uu

Avatar

ХУУРАН ДАА ХҮРЭЛСҮХ 2021-01-22 66.181.179.67

ОЮУНЭРДЭНЭ ОЮУТОЛГОЙН ГЭРЭЭГ ХҮЧИНГҮЙ БОЛГОХ ГЭЖ ЕС БОЛЖ БАЙНА ГЭЖ ОЙЛГОЛОО. ХЭРЭВ ТАНАЙ НАМ ЭНЭ ГЭРЭЭГ АРД ТҮМЭНД АШИГГҮЙ БОЛГОВОЛ УИХ ТАРААЖ ТАНАЙ НАМЫГ ТАТАН БУУЛГАНА ГЭДГИЙГ САНА.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Хурандаа биш, бэлтгэл дэслэгч.

Avatar

зочин 2021-01-22 192.82.66.247

ЗА ОДОО Л 300 000 000 ЖУУЛЧИН ИРНЭ ШҮҮ ДЭЭ. ОЮУНААГ Л ш*** ГЭЖ ИРЭХ БАЙХ ДАА

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Харин Баттулгад нам байхгүй, сайн нөхөд байхгүй, хийсэн ажил байхгүй, бөөн хор найруулсан, өөрийг нь сүйрүүлхийг хүсэгч цэргүүд нь бас дайснууд нь байна. Тэр яг л Жамухын байранд орсон байна. Халагдах өргөдлөө өгөөд ажил авсан хэдэн муу шүүгч нар нь хүртэл Баттулгыг шүд зуун тэвчиж байгаа. Гэхдээ Баттулга ямар ч муу юм хийхээс буцахгүй юу ч сэдэж мэдэх маш муухай хүн тул Хүрэлсүх Баттулгыг басах биш харин дээд зэргийн болгоомжтой байх хэрэгтэй.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Баттулгын огт тооцоолоогүй цохилт боллоо. Өчигдөр Баттулга яг л энэ Сү Батболд шиг зүрх нь амаараа гарчих гээд яриад байсан. Хүрэлсүхийг засгийн газартай нь 6 сар хүртэл мэрж, хор найруулж байгаад ерөнхийлөгчийн сонуулиар унгаана даа гэж бодож байтал Хүрэлсүх дагуулаад шидчилээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.66.247

энэ мантуу шиг бацаан Утсан хүүхэлдэй, бууны нохой.
Хүүк Баттулгатай нийлж хийсэн бүх хороо эргүүлж бухаад, дайснуудаасаа нээрээ цэвэрлээд Баттулгаар туг тахихаар шийдлээ.
БҮХ ХЭЛМЭГДСЭН ХҮМҮҮСИЙН АРД 2 УУЛАА БАЙСАН ШҮҮ.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-22 103.10.21.29

Хүрэлсүх засгийн ажлийг Оюунаад өгчөөд одоо өөрийнхөө хүч нөөц, цаг, заваа бүрэн гаргаж байгаад Баттулгыг нугсалхаар болжоо. Хүрэлсүх нь чадна. Яагаад гэвэл Хүрэлсүхийн ард асаалттай танк бүхэл бүтэн АРДЫН нам нь байна. Ард түмний дунд рейтинг өндөр хүрээлэлтэй байна. Хийсэн ажил нь бодьтой байна. Бас иргдийн цахилгааныг тэглэж хүүхдийн мөнгийг өсгөсөн нь асар их оноо түүнд авчирсан.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.46.200

МАН кноп даруулахын тулд даруу төлөв, дажгүй тэнэг, бага зэрэг оюуны хомсдолтой хүмүүсийг элдэв аргаар(хуурамч диплом, хуурамч намтар) цуглуулж дэвшүүлсэний гай ард түмний амь насаар тоглож байна дөө. МАНы дэмжигчид манай дарга сайхан идэж байна гэж хөөрсөөр үхэх юм даа.

Avatar

mgl 2021-01-22 202.55.188.40

Чи үүнд атаархах хэрэггүй. Чи бид хоёрын толгой яг л бичсэн шигээ. Та нар өөрснийхөө мууд ялагдаа биз дээ. Одоо өнгөрсөн, жингийн цуваа явсан, араас нь хоолойгоо сөөтөл хуцаад нэмэргүй.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.72.173

Mongold 300 say juulchin avchirna gdg xulgaich bna

Avatar

оллолл 2021-01-22 202.126.89.220

Яахав болж байна.залуу хүн зоригтой амжилт.ямар ч байсан о.т г бууааж аваарай.бас ч сэтгэл арай дээр боллоо.бүр уур хүрээд байсан юм.дахин амжилт

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.88.175

ЦАГ БУСЫН ӨВЧИН ГАЙ ЗЭТГЭР; ТӨР ЗАСГИЙН ЯЛЗРАЛ ЗАВХРАЛ; ЭД ЭДЛЭЛ ИДЭЭ УНДААНЫ ГАЧЛАН; БАЙГАЛЬ ЭХ ДЭЛХИЙН ДОРОЙТОЛ Аль Муу Ёрын Бүхэн Ээрээд Салахаа Байваа
….БУРХАН ТЭНГЭР минь Зөв Шударга Шүүлтээ Далайж Тунгааж Хайрлааа…..!!!! 🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-01-22 98.42.137.30

Хэрвээ Женког шоронд хийж,шон дээр суулгаж чадвал 400 сая жуулчинг нь уучилна. Хүүк ард нь байгаам байна,бараг амжуулчих бизээ,салхи нь эргэчихсэн

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Горьдсон хятадЛ.Оюун-Эрдэнэ Рио тинтогийн хандыг хага дарж л чадвал бусад нь ч хамаа алга даа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Л.Оюун-Эрдэнэ Рио тинтогийн хандыг хага дарж чадвал бусад нь ч хамаа алга даа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.90.105

Yalaa gejdee ! Ene bvhnii chini Hero nairuulaad baina shvv !

Avatar

Irgen 2021-01-22 192.82.68.167

Onovchtoi songolt. Temtseltei, shudraga , bolovsroltoi zaluu hun ard irediinhee tuluu unencheer ajillah bizee . Erh medeldee arhagshsan , hagartlaa bayajsan etgeeduudiig deesh gargaval bid bugd yaduurch Mongol min doroitno.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

БОДИЛАНГВИЖТАЙ ГЭЭЛ БАЙСАН С БАЯР МИ ЭНХБОЛД ЭЛБЭГДОРЖ СҮ БАТБОЛД САЙХАНБИЛЭГ ГЭЭЛ НЭГ Л ИХ ДАРГА НАР. ЧУХАЛ ЦАРАЙЛСАН ГОШНОГНУУД. ХҮН ХЭЛ ЯРИА САЙТАЙ БАЙЛАА ГАДААД ИМИЖ ЛАГ БАЙЛАА ГЭЭД ХУДЛАА ГЭДГИЙГ ОДОО БИД ТАНИХ БОЛСОН. АРААС НЬ С АМАРСАЙХАН ГЭЭД БАС Л БӨӨН ИМИЖ. ИЙМЭРХҮҮ ДҮЛЭГНЭСЭН ҮГ ЯРИАГАА ЦЭНЭСЭН ГАРУУДЫГ ОДОО ТАНЬЖ СУРЦГАА. ХУМСАА НУУСАН ГАРУУДЫГ ХАРАХАД САЙХАН ДАРГА ГЭЭД БӨГСДҮҮЛДГЭЭ БОЛЬЦГООЁ. БӨӨРӨНХИЙ ХЭЛТЭЙ Ч ГЭСЭН ЭНЭ ОЮУЭРДЭНЭ 49-ЫГ УЛСАД АВСАН. ХЭН НЬ ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ ЯЛГАЦГАА.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

400 САЯ ЖУУЛЧИН АВНА ГЭЭЛ БУДИЛЖ Л БАЙНА ЛЭЭ ГЭХДЭЭ ЯАХАВ ТЭР ЖУУЛЧИД НЬ ҮНЭХЭЭР ИРВЭЛ САЙН Л БИЗ ДЭЭ. 400 ГАА БАЙГ ГЭХЭД 4 САЯЫГ АВЧИХАД Л ХАВААСАГ. ГЭХ МЭТЭЭР МАНЬ ХҮНИЙ СЭТГЭЛ НЬ СҮҮ ЮМ БАЙГААМ. РИО ГЭЖ ДЭЛХИЙД НЭРГҮЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИН КОМПАНИТАЙ МОНГОЛЫН ТАЛД АШИГТАЙ ТОХИРОО ХИЙХЭД НЬ АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.90.105

Chi hedheen jilii umnu Bayr,Elbegeegee magtaad l shaaj baisan bizdee, hedhen sariin daraa Oyuk-iig muulaad l yvnadaa. Ene bol gants chinii ch zan bish, niit halhchuudiin es sytrtahuunii hem hemjee yumaa.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ЭЛБЭГЭЭГ 49% ДЭЭР ТЭГНЭ ГЭЖ БИ ЯАЖ МЭДЭХИЙН. БАЯРЫГ БОЛ АНХНААСАА ТАНЬЖ БАЙСАН. ЯРВАЙСАН ЦАРАЙНЫ АРД ЯМАР СУЛЬДААК ЭЦЭНХИЙ ЧАЛХГҮЙ ГАР БАЙДГЫГ АНХНААСАА АНЗААРЧ БАЙСАН.

Avatar

зори 2021-01-22 66.181.181.29

Оюун-Эрдэнэ күү шүү. одоо гай болох Сарангэрэл мэтийн Сайдуудаа зайлуул. Байгаль орчины асуудал тулах цэг чинь шүү. иймд зоримог ажил хийдэг хүнээ тавь

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.108.249

яг чамаас ковид гарна

Avatar

Монгол хэзээ коммунистаас салнаа 2021-01-22 202.21.108.59

Төлгөн коммунистууд улс орныг ард иргэдтэй нь самарч самарч явсан, одоо хурган коммунистууд самрах нь. Дэлхийд Хойд Солонгос, Венесуэл, Монгол 3 л үе залгамжилсан феодалжсан коммунистууадтай хөгжлийн хамгийн хойно үлдлээ дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.212.118.56

Ардчилсан намыг Анархистүүдийн нам гэж нэрлэцгээе. Энэ нэр тэдэнд илүү зохино.Тэгээд төрөө Анархистүүдээр жолоодуулах эсэхээ монголчууд өөрсдөө шийдэнэ биз.

Avatar

Биш л дээ биш 2021-01-22 103.57.94.138

БИШ

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ОЮУН-ЭРДЭНИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ГАРУУДАД БҮГДЭНД НЬ НЭГ ЛАЙК ШҮҮ ХУРУУ ДАРЖ АМЖИХГҮЙ НЬ. ГОЛООД БАЙГАА ГАРУУДАД НЬ ХАРИН ДИСЛАЙК ШҮҮ ДАРЖ АМЖСАНГҮЙ. РИО ТИНТОГ ХӨӨЖ ГАРГА АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ОЮУТОЛГОЙД АЖИЛЛАДАГ ХЭДХЭН МОНГОЛЧУУД Л БАЙРНЫ ЗЭЭЛ НЬ ХЭЦҮҮДНЭ. ИХЭНХИ НЬ ХУРДЫН БАЙРУУДАД БАЙР АВСАН ЗЭЭЛТЭЙ ЮМ ШИГ БАЙГААМ. ӨӨРӨӨР НААД ОЮУТОЛГОЙД ЯМАР Ч ОЛИГТОЙ ЮМ АЛГА. 49-ЫГ ХЭН УЛСАД АВЛАА. АШИГГҮЙ АЖИЛЛАДАГ ГЭЭЛ ШААГААД БАЙСАН ТҮҮХЭН БАЙГААГҮЙ АШИГТАЙ АЖИЛЛАЖ Л БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ОДОО НААД РИОГОО ЯНЗАЛ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.16.229

худ бооё

Avatar

Hero 2021-01-22 174.198.207.135

Jenco ahin ach shyy minii dyy

Avatar

зочин 2021-01-22 103.242.44.80

Маш зөв сонголт болсон. МАН мандтугай. Одоо ирэх сонгуулиаар ерөнхийлэгчийг авна. Ардчилсан нам будаа

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.109.44

400 000 0000 00000000000000 juulchin andlaliin balgasdaa avch irneee bers surguuliaa harvad gej nereed ahiad heden balgas heden terbumaar bariyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

БИСДАА ЧИНЬ НААД ТООГОО ӨӨРӨӨ Ч УНШИЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ. НӨГӨӨ 20 МЯНГАН ХУВЬСАГЧ ГЭДЭГ ШИГ ШААЖИЙНЭ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.27

Зөв шүү Оюунэрдэнээ амжилт

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.68.178

Хүрэлбаатар, Нямбаатар дээр нь ЗГХГ-ийн дэд дарга нэртэй хөлдүү Солонгыгоо зайлуулах хэрэгтэй. Солонго чинь ОТ асуудлаа одоо хүртэл ойлгоогүй явна. Ер нь санхүүгийн иж бүрэн мэдлэг, туршлагатай хүн энэ төслийг бүрэн ойлгох боломжтой юм шүү дээ…

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.55.188.40

Солонгыг жинхэн дарга болго. Залуу хүн юм сураг.

Avatar

Жирийн Ард 2021-01-22 202.126.90.45

Төр минь түвшин, түмэн олон минь амгалан байх болтугай.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.88.175

НӨӨҮҮҮВ….ЯДААД ӨНӨӨ БЯМБАЦОГТОО ЕРӨНХИЙ САЙД БОЛГООЧЭЭ !!!!

Avatar

Иргэн 2021-01-22 122.201.31.23

Оюун-Эрдэнийг МУ – ын Ерөнхий сайдад нэр дэвшүүлж байгааг маш зөв гэж үзэж байна, талархан дэмжиж байна. Энэ залуу Монголын төрд өөрчлөлт хийж сайжруулж чадах хүн. Эрдэнэт болон Оюу Толгойн ордуудын талаар цаашид ямар хэмжээ авах талаар, төрд байгаа шударга бус элдэв бугширсан зүйлийг соргогоор мэдэрч засч залруулъя гэж зүтгэж байгаа шинэ өөдрөг бодолтой залуу. Бид хуучин сэтгэлгээтэй, албан тушаалд дуртай юм хийхгүй хүн гаргаад хэрэггүй ээ !!!

Avatar

zochin 2021-01-22 202.179.25.76

yaachivaa bichsen setgegdliig!!!

Avatar

zochin 2021-01-22 202.179.25.76

alban tuschaaliig naimalchaad tanar bolj uz!!!, ichdeggui luivarchid bugd dald or!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.46

Удирдагч байх ямар ч давуу талгүй хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ДОНГОС. ХЭЛ ЯРИА САЙТАЙ БОДИЛАНГУЙЖТАЙ ГЭЭД БАЙСАН С БАЯР ЯАЛАА. ӨӨР БАС СҮ БАТБОЛД ЭЛБЭГДОРЖ МИЕЭ ЭНХБОЛД ГЭЭД ЦУВРАНА ЯРАВГАР ЦАРАЙ ГАРГАЧИХААР ЖУЛДАХГҮЙ БОЛЧИХДОГ ГЭЖ СЭТГЭЖ БАЙГААГААРАА ЧИ ӨӨРӨӨ ХАРИН ХҮҮХЭД БАЙНА ДАА. ХЭН 49-ЫГ ХУЛГАЙЛЛАА, ХЭН 34%-ИА ЗЭЭЛЭЭР АВЛАА. ХУДЛАА ЧУХАЛ ЦАРАЙЛСАН ГАРУУДАД ЧИ Л БӨГСДҮҮЛ. БӨӨРӨНХИЙ ХЭЛТЭЙ БАЙНА УУ ХАМААГҮЙ НААД ЗАЛУУ ЧИНЬ НААД ӨМНӨХ ЯРАВГАРУУДЫН БААСЫГ НЬ Л ЦЭВЭРЛЭХ ГЭЭД ЯВААД БАЙГАА ЗАЛУУ. ҮҮГЭЭРЭЭ БОЛ ЖИНХЭНЭ УДИРДАГЧ МӨНӨӨС МӨН.

Avatar

Зочин 2021-01-22 150.129.141.210

Түгжил түгжлээ дэвшүүлээд ард иргэдийг доромжлох шиг болж байх шив түгжлүүдийн эрин үe

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Л.Оюун-Эрдэнэ Рио тинтогийн хандыг хага дарж л чадвал бусад нь ч хамаа алга даа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.46

Хүүхдээ нэрээ татчих чи бол арай шүү. Чамд удирдагч байх 1 ч шинж чанар байхүй. Тэнэг муйхар, бүдүүлэг, мэдлэг чадвар, туршлага, зангарага гээд юу ч алга. Ичиж үхлээ яанаа

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.27

Үхээчдээ тэгээд Хаха

Avatar

Үнэн 2021-01-22 202.21.108.59

Хэнтийн 3 д үзээд өгөе ч гэсэн боловсрол мэдлэг, мэдрэмж алга, харин манцуйдаа байнга хутгатай ойртож ажилласан болгоноо Түгжилддэг муу ёрын 3.

Avatar

Odoo Tanar Ene jyjigee bolioo !!! 2021-01-22 202.9.40.101

MAN – nam Hezyy bolj baigaa yum baina da – Ardchilsan Namiin – S. Odontuya Ynen Yg helsen baina !!!

Avatar

иргзн 2021-01-22 202.179.26.88

Төрийн Эрх барьж байгаа МАН Огцорсон Ерөнхий сайд У,Хүрэлсүх, болон Парламентийн гишүүн
Су,Бөтболд тэргүүттэй МАН-ын Гишүүд болох Төрийн өндөр Албан тушаалтангууд *Монгол ялагдлаа* гэж удаа дараалан Мэдэгдэл хийж Зарлалаа, Улс орон, Ард иргэд ээ Доромжилсон энэ Мэдэгдэл Төрийн өндөр Албан тушаалтагуудын Амнаас гарах үг мөн үү, Дэлхий Улс орнууд энэ Мэдэгдэлийг юу гэж ойлгох вэ, Дэлхий Биднийг харж ажиглаж байгаа,

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.212.118.56

Ардчилал,олонхын засаглал гэж ярих дуртай атлаа, дуртай үедээ эрх чөлөө хүний эрх гэж орилолдон түүнийгээ үгүйсгэж тэрсэлж, үймээн самуун дэгдээж, төрийн ордноо шатаахаар айлгаж, бүхнийг эмх замбараагүй байдалд турхирч, төр засгийг тогтвортой хэвийн ажиллах боломж олгодгүй,ажил төрөл, хөгжил дэвшлийн саад Ардчилсан намыг Анархистүүдийн нам гэж нэрлэвэл нэр нь оновчтой болно.Хүнийг гүтгэж доромжилж дарамталж нэр төрийг нь гутааж хүн ёсноос гадуур харааж зүхдэг хүмүүст энэ сайхан нэр зохихгүй.

Avatar

иргэн 2021-01-22 64.119.26.198

Больёооооо. Жүжиг чинь хэрээс хэтэрлээ. Эрх мэдлээс салах дургуй хүмүүсийг багаар нь төрөөс зайлуулья.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.46

Хамгийн тэнэг сонголт. Ж.Эрдэнэбатыг нэр дэвшүүлэхгүй яасан юм бэ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

Хуцалгүй мантуугаа гудраад ханзан дээрээ хэвтэж бай.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.245.243

За, ингээд энэ жилийн "Ерөнхийлөгчийн сонгууль" хэмээх жүжгийн хөшиг нээгдлээ дээ. Үзээд л, комми дээр алалцаад л байж дээ? кккккккккккк

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.110

Оюутолгой, Эрдэнэт, Сү Батболдыг нам шаахад хэрэгтэй толгой. Сүх далайхад үхэр амар шүү ккк.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.46

Өө арай ч дээ аймаар муйхар, хар тэнэг хүнш дээ. Нэрээ татчаач чи

Avatar

irgen 2021-01-22 192.82.71.46

hamgiin dood taliin 2 uguulberee zaschihaach, undsen hyylia oilgohgui holij hytgaj byryy bichsen bna

Avatar

MAN - nam hezyy bolj baigaa yum bna daa ... ... ... 2021-01-22 202.9.40.101

MAN – nam Hezyy bolj baigaa yum baina . Erunhii Said – hyngui bolson yum baindaa !!!
Ardchilsan Namiin – S. Odontuya Ynen yg helsen baina !!!

Avatar

Ариунаа 2021-01-22 64.119.19.95

ЭЭ ЧААВААС. Очиж очиж энэ муу ОЮУН-ЭРДЭНЭ Монгол төрийг самарнаа Хар тэнэг чинь

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.90.111

Тэнэг с** юмдаа Хүүк еөкд үзээд ч гарахгүй хулчгар н**ш.Залгамжилдаг суудал уу.ЖБатэрдэнэ НЭнхболд Амарсайхан гээд олон сайн хувилбар байна.

Avatar

Дэмжих нь ч дэмжинэ 2021-01-22 66.181.188.24

Арай л жолдох болов уу даа. Ганцхан Монгол дотроо эргэлдэхгүй шүү дээ.
Гараад польдуулчих бх даа. Арай дөнгүүр насны хүн алга уу

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-22 158.208.192.248

НЯМБААТАР, ХҮРЭЛБААТАР, ЧУЛУУН ГУРАВЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Irgen 2021-01-22 202.131.225.229

Sejgiin nowshnuud shvv neeree, Oyun-Erdene bol omnohoosoo pop 9 bh bolno!!! bvr dordoh ni dee. Ed nar yer ni OT g daramtalj asar ih hahuuli awah tolowlogootei bgaa ulsduud yum bn

Avatar

zochin 2021-01-22 202.21.104.234

enkh amgalan su batbold munkh orgil nar ES hiij chadah humuus

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.140

Za ed nar bol jvjig tavij bna. Harin Jenkogoo notsoj baigaa ni sain hereg. Sain chihalzuurdaj chadaagvi l baigaa shvv ! Har hanhaigaar ni hiigeed uurgaa zvvgeed aldchihav aa ! Damshignuudaa !!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.68.180

ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ОЛОН САЙХАН ЗАЛУУ САЙД БАЙСАН.ОДОО ТЭД ОГЦОРНО. ХАЙРАН САЙХАН ЗАЛУУЧУД.МӨНХ САЙХАН ТАВИНБЁК НЯМБААТАР ЭНХТАЙВАН АРИУНЗАЯА САЙНБАЯР САРАНГЭРЭЛ МӨНХБААТАР НАРЫГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН АЖИЛЛУУЛАХЫГ ХҮСЬё

Avatar

Irgen 2021-01-22 202.131.225.229

Sarangerel gew uu???? Yagaad ??
EMD g samarsan setgvvlch hvn, ymar ch setgelgvi ajillasan ni odoo boltol haragdaj bgan bish vv?

Avatar

Odoo Tanar Ene jyjigee bolioo ! 2021-01-22 202.9.40.101

MAN – iim Archagui bolson gejuu ? " Neg hyzernii – 2 " Hoer tal engej Ard Tymeneer Togloom hiih hergui !!! Tanar Yag Odoo Ene jyjigee zogsoo !!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.177.72

SAIHANBILEG BAYRTSOGTOS HAV ILU SHU HULSNI BICHECHUD BOLI

Avatar

Odoo Tanar Ene jyjigee bolioo ! 2021-01-22 202.9.40.101

MAN – iim Archagui bolson gejuu ? Odoo Tanar iim jyjigee bolioo !!! Ard Tymen hyleej Avahgui !!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.27.89

Маш зөв, одоо дүү сайн ажиллаарай…. М.Энхболд Элбэгдорж нарын МАНАН-г устгаж ял өгч, Монголд шударга ёсыг тогтоогоорой…Монголчууд чамд маш их итгэж байна…. Хулгайч, худалч, авилгач, газрын наймаачид, эх орноосоо урвагч нарыг яаралтай шийтгээрэй….

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.140

Ene chini harin gunigtai bna. Sumiin tamgiin gazriin manaach baisan hvn nam dagaj namirsaar baigaad ES bolno gedeg yamar ch utgagvi yum bolj bna.
Turiin ali ch shatnii baiguullagad ajillaagvi hvn yaj ES hiihgvi dee !
MAN ingej uvaigvi zagnaj baij Jonhuugiin jvdogiin, jvvdiin mehend orj nam taviulah vii dee !

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.88.128

Ер нь өөрт нь ашигтай л бол Женкотойгоо нийлээд Хүрэлсүхийг эргээд хутгалж чадах худрагагүй эр дээ хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.68.94

Зөв амжилт

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.177.72

ZUV AMJILT

Avatar

Рио Тинто Цай овогт пастор эльбекжорж 2021-01-22 202.131.245.243

Амиа алдахаас ч айхгүй гээд

Амнаасаа цагаан хеес сахруулаад байсан

Асман дэслэгч маань цэргуудээ

Алалдааны талбарт хаяад зугтчихлаа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.177.72

ZUV HUVILDAND ORJ HULGAI HIHGUI GEDEGT ITGEJ BNA

Avatar

Oogoo 2021-01-22 64.119.17.201

Hero Baatar henii hun bilee. oyunerdene Henii duu bilee. huuk ta mini yaj bgaa yum be.yu hiichih vee

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.68.94

Зөв шийдвэр амжилт

Avatar

үнэн 2021-01-22 192.82.66.247

Сайхан тавьсан жүжиг байна.
н**ш ЮМ АА
Хүүк, Женко, Оюун-Эрдэнэ таарсан новшнууд.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.94.99

2050 хачин юм болсон шуу. Зевлехуудээ маш зев сонгож ажиллахгуй бол удахгуй л байх. Мэдлэг, туршлага нэн чухал!!!

Avatar

Монголын ард түмнийг доромжилж байна 2021-01-22 103.57.94.138

Хүрэлсүх итгэл алдлаа. Энэ шоу чинь утгаа алдлаа

Avatar

123 2021-01-22 103.229.121.238

пээээ……………..газар газрын тэнэгүүд ганц нэгээрээ байхад хан хэнтийн …….үүд паар паараараа

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.22.9

Утсан хүүхэлдэйтэй засаг тогтох нь дээ.

Avatar

Равдан 2021-01-22 150.129.142.221

Нэг Түгжилийг нөгөөгөөр солиход нийлбэрийн чанар өөрчлөгдөхгүй . Ёстой хогийн шийдвэр бна. МАН ингээд 100 жилийн босгон дээрээ мөхлийн зам руугаа одлоо

Avatar

Tawilttai jujig 2021-01-22 202.9.40.205

Uchigduriin muudaltsaan ch jujig baij dee

Avatar

Зоригоо 2021-01-22 66.181.177.35

Маш зөв шийдвэр байна. Залуу хүн эрч хүчтэй шуурхай ажиллах хэрэгтэй.

Avatar

МАН 2021-01-22 202.179.25.89

30 настайдаа Сумын ЗДТГ-ын манаач байсан эр. Нянгар хаданд гарваа

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-22 64.119.25.168

УЛС ТӨРИЙН ТОГЛОЛТЫГ АРД ТҮМЭН ОЙЛГОХ БОЛООГҮЙ БАЙНА. АРД ТҮМЭН ЖАГСААД ЗАСАГ ОГЦОРЧИХСОН МЭТ ГЭНЭХЭНЭЭР ОЙЛГОХ ЮМ. ДАРААГИЙН ЕРӨНХИЙ САЙД ХЭН БОЛОХ НЬ ТОДОРХОЙ БАЙСАН. ХҮМҮҮС ЗАРИМ ГАЙХААД ПҮҮ ПА Ч ГЭХ ШИГ. НИЙЛБЭРИН БАЙР Л СОЛИГДОЖ БАЙГАА ЮМ. ХҮК ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬДАА БЭЛДЭХ ЗАМДАА ОРЖ БАЙНА. ЮУНД НЬ ГАЙХАНА ВЭ. ӨӨР ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ҮЗЭХ ЛИДЭР ӨӨР БАЙХГҮЙ МАНД. УРД УРДЫН СОНГУУЛИЙГ САНАЖ БАЙГАА БИЗ ДЭ. БАТ-ЭРДЭНЭ АВАРГА М,ЭНХБОЛД ГЭЭД ОЛИГТОЙ ХҮМҮҮС БАЙГААГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.188.139

Очиж очиж энэ утсан хүүхэлдэй юу? Арай бишээ!

Avatar

Jenko 2021-01-22 174.192.204.55

Issssshhhhhhh Dulmaaaaaaa min

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.229.123.104

ХОГ ШОРООНООСОО САЛАЯ ГЭЭД ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОРЧ БАЙХАД ХАХУУЛЬ ЛУЙВРЫН ТОГТОЛЦООНЫ НЭГ МУУ ЭД ЭС БОЛСОН АВГАЙ ДЭРС БУТ БОЛГОНООС ЗУУРСААР ЧИРЭГДЭН ЯВЖ БАЙНА

Avatar

Nam bus irgen 2021-01-22 66.181.186.211

Za zailaaa z**l!!!!!! Ene tur Odoo yaachihaaad bganbe?

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.36

ХҮРЭЛСҮХ засагт шударга ёс тогтоосон,одоо Монголд шударга ёс тогтоох хэрэгтэй,иймийн тулд ерөнхийлөгч болох хэрэгтэй,үе үеийн ерөнхийлөгч ерөнхий сайд нар үгсэн хуйвалдаж улс орныг самардаг байжээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 27.123.213.66

Угаасаа л ойлгомжтой байсан шүү дээ . Хүрэлсүх ерөнхийлөгчийн сонгууль нэр дэвших санаатай өчигдөрийн бантанг хутгачихаад цэвэрхэн гарах гээд замдаа өрсөлдөгч нь ойлгомжтой болсон хүнээ түгжилдчихээд гарсан. Улс төрийн увайгүй явцуу арга хэрэглэж өөрөө улс төрөөс арчигдах мэхэндээ уналаа. Олон юм ярихгүй би ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөнө гээд гарсан бол ард түмэн арай өөрөөр хүлээж авах байлаа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 150.129.140.96

Зөв шийдвэр Зоримог залуу , "Эрдэнэт"-ийг аваад ирсэн юм Рио Тинто-гийн луйврыг энэ мужик л зогсоож чадна

Avatar

Зочин 2021-01-22 43.242.243.11

Ацны чинь мужик

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: Сайдаа солихоороо дордуулдаг гэмтэй шүү. 2021-01-22 150.129.143.215

Сайдаа солихоороо дордуулдаг гэмтэй шүү. Хөдөө аж ахуйн сайдаар сайн ажиллаж байсан Сэргэлэнгийн оронд ажилласан Батзориг, Улаан нар яасныг бид мартаагүй байна.. Сайд Мөнхсайхан, гишүүн Чинбүрэнг нарын зүтгэлээр хөгшид бид даатгалтай эмэндээ үүрээр очерлодог зовлонгоос ангижраад байгаа. Алдаа гаргадаггүй, амжилт гаргадаггүй ахмадаас амжилт гаргаж, алдаагаа засаад явдаг залуу хүн ирээдүйтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.36

Хүрэлсүх засагт шударга ёс тогтоосон,одоо Монголд шударга ёс тогтоохын төлөө явж байна,иймийн тулд ерөнхийоөгч болох хэрэгтэй,үе үеийн ерөнхийлөгч,ерөнхмй сайд нар үгсэн хуйвөлдаж улс орыг минь самардаг байжээ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.188.139

Очиж очиж энэ утсан хүүхэлдэй юу?

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.184.105

Тээр жил Миеэ Энхболд Ерөнхийлөгчид өрсөлдөхийн тулд Ж.Эрдэнэбатыг түр Ерөнхий сайдаар тавьсан шиг Хүрэлсүх энэ ойж буусан бандийг утсан хүүхэлдэйгээр тавьж байгаа юм байна л даа!!! Өөрөө Ерөнхийлөгч болоод Монголд засгийн бүх эрхийг ганцаар атгах санаархалтай ажээ!!! Тэгвэл Ерөнхийлөгч+Ерөнхий сайд= 2 дээд албан тушаалд зэрэг суулаа гэсэн үг л дээ!!! Даанч тийм байхаа, коммунистууд нэг муу нярай биетэй хүүхний төлөө амин чухал албан тушаалаасаа хуйгаар лгцрох ёсгүй л байсан юм!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.19.57

ОЮУН ЭРДЭНЭ БОЛ БЭРХ ТОСГОНЫ Л ЗД. САЙНДАА ХЭНТИЙ АЙМГИЙН ХЭМЖЭЭНД Л СЭТГЭЖ БНА ЛЭЭ. ТЭР МОНГОЛЫН НИЙТ АРД ТҮМНИЙГ БИШ ТӨРСӨН ЖИЖИГ СУМАА Л БОДОЖ МАШ ИХ ХӨРӨНГӨ ҮРГҮЙ ЦАЦСАН.

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.91.115.56

МАН төр барьж байсан цагт Монгол улс хэзээч хөгжихгүй маш их өрөнд орж ядуурал дээд цэгтээ хүрч ард олон ядрана гэдгийг бид 30 жилд хангалттай харлаа

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.17.209

МАН-аас ганц Энх-Амгалан л улс төрч шиг санагддагдаа

Avatar

/*-*/ 2021-01-22 49.0.142.40

Ха ха ха ха, татаж уначлаа, ёоё элэг элэг. За ямартаа ч 2-р ээлжийнхэн хоолондоо !!!

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.71.36

Өчигдөр бүр гайхаад байсан,бодоод байсан чинь Хүрэлсүхийн зөв юм бна гэж бодлоо,өмнө нь Элбэгдорж,М.Энхболд нар нийлээд хонгилддог байжээ,Баттулга тэгэх санаатай байж,Хүрэлсүх тийм зүйлтэй хэзээ ч эвлэрэхгүй учир Хүрэлсүхийн зөв юм бна,ер нь ялсан намын ерөгхийлөгч байх хэрэгтэй юм бна,Баттулга шагнал урамшуулал,халамжийг дур мэдэн хавтгайруулж байна

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.46.69

Хурандаа хуурна даа

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.96.186

Хүүк Жэнко хоёрыг хамтад нь улстөрөөс зайлуулах хэрэгтэй. Харанхуй эрдэм номгүй гарууд…. Ингэж бүр Хүүкт ойрын хүмүүс нь ярьдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.94.87

oyun erdene garwal bid neg alham uragshillaa gesn ug shuudee

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.9.46.200

МАНы тэнэгүүдийн цуваа үргэлжилсээр. н**ш юмаа яасан ч олон юм бэ дээ. Нэг тэнэгээс саллаа гэж баярлаж байтал ахиад нэг тэнэг. Түй чёрт

Avatar

зочин 2021-01-22 192.82.77.140

Эрдэнэтийн ГОК- г захирал Бадамсурэнтэй нийлж бужигнуулсан Оюун -эрдэнэ еренхий сайд болохгуй ээ. Хурэлсух Оюутолгойн асуудлаас яагаад зугтаж шалтаг хайж ажлаа егех болов гэдгийг бодох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.17.209

Залуучуудын өөрсдийн итгэл үнэмшилээр нэгдсэн, зөвхөн УОК НОК-ыг огцруулах зорилготой жагсаалыг улс төрийн баас шалбаагтайгаа хутгасан Хүрэлсүх болон Баттулга 2 үнэхээр ой гутам байлаа.

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.14.36.18

Аюурсайхан мундаг.

Avatar

аваас.... 2021-01-22 124.158.96.186

Эмгэнэлтэй нь МАНгарууд Хүүкэсээ бүгд айх юм, чааваас….

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.15.3

ХАХА МАНЫ ПЗДАГУУД ЭНЭ ТАВИЛТТАЙ ЖҮЖИГЭЭ ХУРДАН ДУУСГААД АЖИЛДАА ОРЦГОО ДОО.. ХҮРЭЛСҮГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ХҮСЭЛДЭЭ ХӨТЛӨГДӨӨД УЛС ГЭРЭЭР МААНЬ БҮҮ ТОГОЛ.. МОНГОЛЧУУД БҮГДЭЭРЭЭ ТЭНЭГ БИШ ШҮҮ ..

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-22 66.181.179.67

НААД ОЮУНЭРДЭНЭ ЧИНЬ ХЕРО БААТАРТАЙ ТӨРСӨН АХ ДҮҮ. ХЕРО ЧИНЬ ЖЭНКО ГИЙН ХАРМААНД НЬ БАЙДАГ ХҮН. СҮРЭЛСҮГ БАТТУЛГАТАЙ ХУДЛАА МУУДАЛЦААД ЖҮЖИГ ТАВИАД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. МОНГОЛЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР ЭНЭ САРЫН СҮҮЛЭЭР ОЮУ ТОЛГОЙТОЙ ГЭРЭЭ ХИЙНЭ. НААНА НЬ СҮРЭЛЭН ТОЛГОЙТ ЯАРАН ЗУГТААДАГ НЬ ТАВИЛТТАЙ ЖҮЖИГ ГЭДЭГ НЬ НОТЛОГДООД БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.96.186

Хүүк бол сагсуу өвчтэй тучий юм. Худлаа эх оронч царайулаад… би үхэхээс айхгүй, би шударга, би …..би… мээк пзка. Дандаа Түгжилдэнэ. Энхболдыг араас нь шаасан, одоо ерөнхийлөгчийг түгжилдэж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.25.57

ЭНХБОЛД БАТТУЛГА ХОЁР ЧИНЬ ХҮН ЮМ УУ. ЧИ ӨӨРӨӨӨ ХҮН МӨН ҮҮ. ЧИ Ч ОЛИГГҮЙ АРГААР ХООЛОО ОЛЖ ИДЭЖ БАЙГААД ТЭРНЭЭСЭЭ САЛСАН НУСААК УУ ТЭРЭНДЭН Л ХҮРЭЛСҮХЭД ӨШИРХӨӨ БИЗ. ТЭРТЭЭ ТЭРГҮЙ НААД ХҮРЭЛСҮХ ЧИНЬ ОЛОНХИЙН ДЭМЖЛЭГТЭЙ. ГАНЦ ХАР МАСС ГЭЛТГҮЙ АЛЬ Ч ДАВХАРГАД НЭР НҮҮРЭЭ АЛДАХГҮЙ ЯВААД БАЙНА. ХЭДЭН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ЛААЗ ӨШИГЛӨСӨН ГОШНОГНУУД Л ГОНГИНООД БАЙГАА ЮМ. ЖИШЭЭ АН УЛС ОРНЫ АСУУДАЛД ОРОЛЦОХООСОО ӨМНӨ ӨӨРСДӨӨ ОЛИГТОЙХОН НАМ БОЛЖ УЧРАА ОЛЖ ТӨЛӨВШИЦГӨӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ӨӨРСДИЙГӨӨ ЯАЯ ГЭЖ БАЙЖ НАМЫНХАА УЧР

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.191.57

Одоо л их хурал оффшорчдоо хамгаалж, буруу гарын хүн гаргаж, улс орноо улаан хугацаанд бужигнуулах уу, эсвэл зөв хүнийг дэмжиж, ажилгүй хүмүүсээ мөнгжүүлж, өлсгөлөнгөөс тэднийг аврах уу гэдэгээ шийдэх цаг ирлээ. Одоо л хэн нь хэн бэ гэдэгээ сонгогчиддоо харуулна даа.

Avatar

Зоч 2021-01-22 66.181.160.102

Одоо яая гэхэв.. Хэн нь ч тавьсан один хуй.. Хүрэлсүх шиг дайчин байгаасай гэж найдахаас.. Ёстой бүр нэг..

Avatar

Оюун-Эрдэнэ л биш юмсан... 2021-01-22 192.82.68.253

За за Монгол Улсад ингээд Ардчилал бүрэн утгаараа устаж үгүй болох үүд хаалга нээгдлээ. Өчигдрийн Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хоёрын толхилцоон ч бас дүр эсгэж байсан байх тун магадлалтай эд байж дээ хөөрхий…

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.234.194

МОНГОЛД АРДЧИЛАЛ БАЙГААГҮЙ ЭЭ ГЭДГИЙГ ХҮН БҮР МЭДЭЖ БАЙГАА ШҮҮ 30 ЖИЛ АНАРХИЗМ ХУЛГАЙ ДЭЭРЭМ НОЁРХОСОН

Avatar

Зочин 2021-01-22 103.14.38.134

Энэ хүнд үед ЕС байх хүн мөн үү дээ ?

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.21.220

Их Моногл Улсын Төр Засгийг ийм увайгүй овилгогүй новшоор самруулмааргүй байна, энэ ЗГ бүрэн бүрэлдхүүнээр огцрох ямарч үндэслэлгүй зүйл дээр ингэж дөвчигнөж болох уу? Уржигдар болсон иргэдийн тайван жагсаалд Ерөнхийлөгч оролцсон гэж огцрох үндэслэл үү, ямар эмзэг юм, бүр Улсынхаа тэргүүнээр хүртэл ингэж даажигнаж байгаа Хүрэлсүх өөрөө энэ улсыг самарч Төрийг бусниулж байгааг хараад жигшиж бна., ийм балай хүнийг үүрд Төрөөс зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.16.165

Шударга ёсны төлөө шаргуу тэмцэж байгаа шиг харагддаг. Энэ чанараараа байвал болох юм. Ах нь ерөнхийлөгчийн талын Херо Баатар ч гэлүү дээ. Энэ л тмхэн байна

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.188.88

jadamba enkhbayar OK dargaar ner devshuuleh sanaltai bna

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.131.229.94

Ул мөрөө хамгаалалуулах хүнээ олж дээ

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.21.109.44

Ene too bodoj chaddagui nus avchuul duus22 400 000 000 juulchin geesshh odoo tegeed dataa hed ch gej chaahiin

Avatar

иргэн 2021-01-22 192.82.67.136

МАНгаруудаас ямар ч хvн гарсан адилхан Оюун-Эрдэнэ бол Хvvкийн баруун гар тvvний арга барилаар л ажиллана

Avatar

11 2021-01-22 66.181.161.114

Arai l yumaa

Avatar

Зочин8891 2021-01-22 66.181.161.91

Хүүкийг орлох ганц хүн нь яалтачгүй мөндөө

Avatar

Зочин 2021-01-22 203.91.115.56

За яахав. Гол нь засаг дахиад унах мөчлөг ойрхон байж болохгүй шүү. Үүнийгээ мэдэж байгаа биз дээ. Засаг ерөнхийлөгчийн ажиллагааны суурь болно. Тэгэж байж олныг дагуулна. Та нар засагт арай хөнгөн хандаад байгаа биш биз? Одоо ядаж л танхимд луйварчид ормооргүй байна. Ерөнхийлөгчид хэнийг түлхэх нь л их сонин. Хүүкээс арай өөр сонголт олдох байлгүй дээ. Хүүк стратегиа удирддаг юм байгаа биз.

Avatar

Зочин 2021-01-22 122.201.31.135

Лол за дуус дуус

Avatar

Zochin 2021-01-22 66.181.177.249

Ene hun l bish shuu.

Avatar

Зочин 2021-01-22 64.119.24.228

Хүрэлсүх чинь харин жинхэнэ тэнэг гар уу аын. Төрсөн ах Баатар нь Женкогийн хажууд байхад салхи Женко руу эргэнэ гэдгийг адгийн тэнэг ч ойлгомоор юм

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.17.209

Өөрөө яасан ойлгодоггүй юм бэээ. Хүрэлсүх Женко 2 чинь 1 тал шүү дээ. Шоудаад байна айн

Avatar

иргэн 2021-01-22 66.181.161.11

Маш зөв сонголт байна сарангэрэл сайдад УОК өгөх хэрэгтэй байгаль түүхийн хүнд цаг үед хүн дээр ч тэр амьтан дээр ч тэр эмэгтэй нь сөрж гарч чаддаг юм

Avatar

Shudarga irgen 2021-01-22 202.70.34.70

Oyukad amjilt hysie!

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.179.27.151

Хөөрхий, нэг л биш, ах нь Баттулгын баруун гар, дүү МАН-ын дарга болох уу? Монгол хохирох байх даа

Avatar

зочин 2021-01-22 202.9.40.155

НОЙРГҮЙ ХОНОСОН СЭТГЭЛ МААНЬ ОНГОЙХ ШИГ БОЛЛОО

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-22 192.82.67.66

40.155 Чи цөөхөн үлдсэн эх орондоо хайртай монгол хүн байна

Avatar

Бат 2021-01-22 103.206.195.230

Л.Энх-Амгалан мундаг эдийн засагч даа уг нь.

Avatar

Зочин 2021-01-22 59.153.115.249

Хөлдүү хүүк зайл аа зайл…. Тэнэг н о в ш, ерөнхийгийн сонгуульд үзэх санаатайдаг. Яг сонгогдож харагдаач. Чам шиг юмны хөгийн явган залийг Монголчууд нэвт уншдаг болсон шүү дээ. Энэ нохойноос Монголд тустай сайн юм хэзээ ч гараагүй, гарах ч үгүй. Харин Оюунэрдэнэ гайгүй юм хийж магад шүү. Эрдэнэтэд тогтоосон онц байдалыг гардан хянаж удирдаад үр дүнд нь 1 их наядын орлого төсөвт төвлөрүүлсэн. Хэдийгээр цүнх баригч ч гэсэн, хуучин хулгарууд шиг улиг болтол оо 20-30 жил нохойтойгүй…

Avatar

Zochin 2021-01-22 202.126.89.139

Arai zaluudah vii dee,amidralin,ajiliin turshlaga gedeg aguu tom zuil,yalanguia ES alband

Avatar

СОНГОГЧ 2021-01-22 202.9.47.56

оюун-эрдэн дэндүү жулданаа. МАН-д өөр хүн алга гэж үү дээ??? чааваас…

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.79

Оюунэрдэнэ зөв шүү

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.116

demjij baina amjilt

Avatar

Zochin 2021-01-22 64.119.24.121

Oyun erdene mongold yamar surguuli tugssun yum be. Harvard ch yahav. Christin shashnii shugamasr yavsan bogino hugatsaanii kurssin diplom.Baatar Ahtaigaa niilj Mongol ulsiig ulam samranadaa

Avatar

Зочин 2021-01-22 192.82.77.159

Хүрэлсүх бол дүр исгэсэн амьтан Монгол төрийг самарч байна.Үүнийг зайлуулах нь зөв.Ямарч байр суурьгүй, зөвхөн өөрийнхөө эрх ашгийн төлөө явж байгаа нь тодорхой боллоо

Avatar

Т.Болд 2021-01-22 122.201.31.17

Хамгийн тохиромжтой хувилбар.
Шинэ үеийн,олон хууль бус үйлдлийг зогсоосон зоригтой,шударга удирдан манлайлж яваа залуу .
Оюунэрдэнийг дэмжиж байна.

Avatar

ДЭМЖИЖ БАЙНА 2021-01-22 202.131.236.158

ТЭР НЬ ДЭЭРЭЭ ЭРДЭНЭТ ДЭЭР ХЭН ОЧИЖ, УЛСАД 1 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛҮҮЛДЭГ БОЛГОВ. РИОТИНТО ҮНДЭСТЭН ДАМНАСАН КОРПОРАЦИТАЙ ХЭН ХЭЛЦЭЛД ОРОВ. ЗАЛУУ ШУДАРГА ГИШҮҮН ЕС БОЛОХОД БИД АЛЦАХГҮЙ ЭЭ.

Avatar

Намын ахмад гишүүн, эдийн засагч 2021-01-22 202.126.88.170

Энх-Амгалангаас өөр асуудалд эрүүл ханддаг, ажил хэрэгч, эдийн засгийн ухаантай хүн энэ УИХ-д байхгүй. Харин төсвөө ч хийж чаддаггүй зөвхөн өөрснийхэндээ мөнгө бодсон мөнгөнийкассирын сэтгэлгээтэй нябо хүрэлбаатарыг холдуулаарай

Avatar

Зочин 2021-01-22 124.158.96.186

Сү.Батболд ЕС болох нүнжигтэй шударга эр. Эсвэл Ц.Мөнх -Оргил болох ёстой. Ард түмэн эрдэм номгүй удирдагчдаас залхаж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-22 82.165.22.75

МАНАН-гийн МАЛНУУД. МӨНХӨРГИЛ 7 САРЫН 1 НИЙ а******н. МИЙЁО ОВОГТУУД ЗАЙЛ.

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.88.170

Хүүк Мөнх-Оргилын талаар өчнөөн залуус үрэгдэж гэмгүй цагдаа нар шоронд орж харин жинхэнэ буруутан нь жаргаж сууна гэж тун тодоохой хэлсэн

Avatar

Жаргал 2021-01-22 202.21.108.2

Мөнхоргилыг дэмжинэ. Эрдэм номгүй харанхуй хүмүүс бүтэхгүй

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.140

Yaaaag vneeen !

Avatar

zochin 2021-01-22 202.9.40.101

Shine hyn garan gej hyleej baigaa shuu ! Daraagiin Erunhii Said " MAN – ii Darga " bolno gej. naidaj bna !

Avatar

Баат 2021-01-22 68.100.237.110

Улс төрч нэртэй хулгайч нараас залхаж бна.

Avatar

Зочин 2021-01-22 66.181.161.109

Хүрэлсүх бол дүр исгэсэн амьтан Монгол төрийг самарч байна.Үүнийг зайлуулах нь зөв.Ямарч байр суурьгүй

Avatar

Осор 2021-01-22 202.55.188.90

Ард түмнээсээ уучлалт гуйж хариуцлагаа хүлээн огцорч байна гэх мөртлөө эргээд огцруулахад хүрсэн шалтгаанаа бусдаас буруу хайн түгжилддэг олиггүй зантай хүн юм даа.Огцрох хэмжээний алдаа олон гарсан ганцхан төрсөн эхээс болж огцорч буй мэт жүжиг огт хэрэггүй.Хүний эрхийн мэдрэмжгүй,чөлөөт эдийн засгийн тухай ойлголтгүй,ажил олгогчийн эсрэг ард түмнийг турхирдаг,төсвөөс гадуур мөнгө санхүү эргэлдүүлэн,ЖДҮ-чид 60 тэрбумын нөхдийг засаг төрийн ажилд томилсон гээд олон олон алдаатай байлаа

Avatar

Зочин 2021-01-22 202.126.89.38

Нямбаатар болвол монголд хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-22 82.165.22.75

14-ТЭЙ ОХИНЫГ ЧИНЬ БЭЛГИЙН ХАРИЦААНД ОРУУЛЖ ш****г БАЙСАН БОЛ ОДОО 12 БОЛГОНО НААД НООВШ ЧИНЬ.

Avatar

Бат 2021-01-22 68.100.237.110

Хүрэлсүхийг зайлуулах хэрэгтэй . Арай дэндэж бна.

Avatar

Ман гишүүн 2021-01-22 192.82.76.42

Амарсайхан тохирно, УБ хотыг маш сайн удирдаж бсн, том алдаа гаргадаггүй, тууштай лидер ,,,,,,,

Avatar