У.Хүрэлсүх: Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооцох ёстой | News.MN

У.Хүрэлсүх: Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооцох ёстой

У.Хүрэлсүх: Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооцох ёстой

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх олон нийтэд хандаж мэдэгдэл хийж байна

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх олон нийтэд хандаж мэдэгдэл хийж байна

Posted by News.mn on Thursday, January 21, 2021

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх олон нийтэд хандаж мэдээлэл хийлээ.

У.ХҮРЭЛСҮХ: ТЭР ЭМЭГТЭЙ, ТҮҮНИЙ АР ГЭР, НИЙТ АРД ТҮМНЭЭСЭЭ УУЧЛАЛ ХҮСЧ БАЙНА

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.ХҮРЭЛСҮХ:

-Манай улсын иргэдээ, та бүхэнд хандаж, Ерөнхий сайд таагүй мэдэгдэл хийж байгаадаа хүлцэл өчиж байна. Хоёр хоногийн өмнө дөнгөж төрсөн эмэгтэйг ХӨСҮТ-рүү зөөхдөө хариуцлагагүй, хүнлэг бус үйл явдал болсон. Би эцэг хүн. Энэ үйл явдал эцэг хүний хувьд, Ерөнхий сайдын хувьд сэтгэлийг маань эмзэглүүлсэн үйл явдал болсон.

Ийм хариуцлагагүй байдал гаргасан нөхдийн өмнөөс тэр эмэгтэйн ар гэр, иргэдээсээ чин сэтгэлээсээ уучлал хүсч байна. Тиймээс Ерөнхий сайд, Засгийн газар хариуцлага хүлээх ёстой гэж бодож байна.

Би Монголын төрийн шударга, ард иргэдэд ээлтэй, ард түмэндээ үйлчилдэг төр засаг байгаасай гэж өнгөрсөн хугацаанд ард түмнийхээ итгэлийг эрх хүний ёсоор хариулахын тулд хичээж ирсэн. Дэлхий, улсын түүхэнд нийтийг цочроосон цар тахлын хүндрэлтэй нөхцөл байдал цөөхөн тохиосон. Энэ цар тахлыг даван туулахын тулд бид бүхий л хүчээ дайчилж, цаг тухайд нь арга хэмжээ авч, өнөөдөр Covid-19-өөр нэг ч хүн нас бараагүй  байна. Цар тахлаас үүдэж бид тэг зогсолт хийж, цаг алдалгүй арга хэмжээ авсан ч алдаа оноо гарсан. Гэхдээ миний хувьд цар тахлын төлөө тэмцэж байгаа, өдөр шөнөгүй, нойр хоолгүй, цаг наргүй цар тахлын голомтод ажиллаж байгаа хүмүүстээ талархаж байна. Гэхдээ бас хариуцлага алдаж, зарим хариуцлага хүмүүсээс бол нэгэн эмэгтэйд хүнлэг бус хандсан. Алдаа гарвал төр засаг үүрч чаддаг байх ёстой. Би үүнийг байнга сануулж ирсэн ч бид тэр эмэгтэйг элэг шимшрэм байдалтай авч явсанд дахин гүнээ хүлцэл өчиж байна. Энэ алдаанаас болж хоёр сайд огцрох өргөдлөө өгсөн. Би цэргийн хүн дайны галд хамт олонтойгоо орж, бөхдөг. Тиймээс би элэг бүтэн бүрэлдэхүүнээрээ ажиллана гэж төлөвлөсөн ч харамсалтай нь ийм зүйл болсонгүй. Саяны болсон үйл явдлын талаар иргэд, залуучууд талбай дээр цуглаж, хариуцлагагүй байгаагаа илэрхийлж, жагсаал хийсэн. Энэ маш зөв зүйл байсан. Ерөнхий сайдаасаа хариуцлага нэхсэнийг би үүрч байна.

Ёс зүйтэй төр, Ерөнхий сайд байх ёстой, алдаа гаргасан бол түүнийгээ үүрч чаддаг, хариуцлагыг хамтаараа үүрдэг гэсэн зарчмын дагуу хариуцлага үүрч, Ерөнхий сайд гэсэн эрхэм албан тушаалаас огцорч байгаагаа албан ёсоор мэдэгдэж байна.

У.ХҮРЭЛСҮХ: ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ДАГУУ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ЁСТОЙ

Ард түмний жагсаал цуглааныг далимдуулж, улс төрийн үйл ажиллагаа явагдсан. Миний итгэж, найдаж, хамтарч явсан Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ард түмнийг үймэн самуунд турхирч, хөрөнгө санхүүжилт хийж, ард түмний тайванаар илэрхийлсэн жагсаалыг улстөржүүлсэн. Миний итгэл найдвар алдарч байгаа. Цаашид гудамж, талбайн жагсаалыг зохион байгуулалттай хийж, Засгийн газрын тогтворгүй байдлыг бий болгож, ард түмнийг өдөөн турхирахыг үгүйсгэхгүй гэж бодож байна. Би улсынхаа эрх ашгийг дээдэлдэг Ерөнхий сайдын хувьд Ерөнхийлөгч, Засгийн газар гэсэн институт хооронд улс төрийн зүй бус харьцаа үүсэх вий, үүнээс болж олон нийтийг хамарсан үймэн самуун үүсч, Монгол хүний амь нас хохирох вий гэхээс урьдчилсан сэргийлж байна. Бид долдугаар сарын 1-нийг мартаагүй, дахин ийм зүйл гаргахгүй байх ёстой. Тиймээс миний шийдвэр ч бас үүнтэй холбоотой. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгч, ард түмний аюулгүй байдлын хангах үүрэгтэй ч үүнийг хийж чадахгүй, зөвхөн өөрийнхөө сонгуульд зориулсан улс төрийн оноо авах гэсэн, ард түмний сэтгэл санааг үймүүлсэн ийм мэдээ, мэдээллүүдийг өөрийн харьяа хэвлэлээр дамжуулж явуулж байгаа.

Цаашид Монгол Улсын ард түмний эрх ашгийг хамгаалах хүн ийм зохисгүй үйлдэл битгий гаргаасай гэж хүсч байна. Дээрээс нь Ерөнхийлөгчид Үндсэн хуулийн дагуу хариуцлага тооцох ёстой гэж эрх баригч намын даргын хувьд үзэж байгаа.

Тиймээс улс орныхоо тогтвортой байдал, амгалан тайван байдлыг бодож цар тахлын хүнд цагт төр засгийн хэвийн үйл ажиллагаа явуулахын эсрэг асуудал үүсэх вий гэж үзэж байна. Монгол Улсын Ерөнхий сайд бүрэн эрхийнхээ хүрээнд үйл ажиллагаагаа явуулах боломж надад алга боллоо. Би ард түмнээ боддог. Маргааш шинэ Ерөнхий сайд томилогдож, Засгийн газар байгуулагдах ёстой.

Улс төрийн үймээн самуунаас болж улс орон эмх замбаараагүй байдалд хүрэхийг би хүсэхгүй байна. Цар тахлын ийм хүнд цагт улс төр хийхгүй, хурдан давж туулах ёстой.

Цаашид аюулт цар тахлаас ард түмнээ аврах ёстой. Цагаан сарын дараагаас эхлэн вакцин оруулж ирнэ, эхний ээлжинд Энэтхэг улсын Засгийн газар өгөхөө мэдэгдсэн. Олон Улсын байгууллага, ДЭМБ гээд олон байгууллага вакцинаар туслана гэдгээ мэдэгдсэн. Тиймээс дараагийн Засгийн газрын хурдан эмхлэн байгуулж, ажилдаа орох ёстой. Би улс төрөөс явахгүй. Надад итгэл хүлээлгэж, намайг дэмжсэн Монголынхоо нийт ард түмэнд чин сэтгэлээсээ талархаж байна. Би цаашид шударга ёсны, шударга шүүхтэй байх, Монгол Улсынхаа төлөө зүтгэнэ. АТГ нэг хүнээс хараат бус байх, хэн нэгэн дуудаж ял өгдөг, гэмгүй хүмүүст ял өгдөг, сонгуулийн өрсөлдөгчийг улс төрийн зорилгоор намнаж, хуулийн байгууллагын удирдлагад нөлөөлдөг, улстөрчдийг айлгадаг төрийн тэргүүн байж болохгүй. Тиймээс ард түмэн хариуцлага тооцож ажиллана гэж итгэж байна. Надад таван жил итгэл хүлээлгэж, хариуцлагатай албанд ажиллуулсан ард түмэндээ баярлалаа. Надад дэмжлэг үзүүлсэн нийт ард түмэн, УИХ-даа чин сэтгэлээсээ талархлаа.

Монгол Улсын төлөө зүтгэе.

Сануулахад, Монгол Улсын Засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцрохыг МАН-ын Удирдах зөвлөл, бүлэг дэмжээд байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ЗөвЗөв
26
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
9
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

186 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Адъяамаад баяр хүргэе 2021-01-21 23.92.142.182

Институт гэж зөвөөр бичсэнийг хараад уйлах шахлаа. Хэдэн ч хувилбараар бичсэн байхыг харав.

Avatar

Иргэн 2021-01-21 192.82.77.7

Ард түмэн хэн нь хэн бэ гэдгийг ойлголоо..миё.гийн араас орчлоо.өөрөөсөө боллоо шүү .6.9нд харагдана.

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-21 103.212.116.147

ХАНИЛЖ ЯВААД НӨХРӨӨ ГЭЖ ЖИНХЭН АР НУРУУНД НЬ ХУТГА ШААЛААДАА ӨӨДГҮЙ ХУРАНДАА ВЭ ХАЛЗ ҮЗЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАС ТЭГЭЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД САНААТАЙ САЛААВЧ ӨГНӨӨ

Avatar

иргэн 2021-01-21 202.179.26.88

МАН-ынхан болон Хүрэлсүх Сү,Батболд нар *Монголчууд ялагдлаа* гэж Бахархалтайгаар орилолдож байна, Магадгүй эд Оюутолгойн хөрөнгө оруулагч Гадныханы гар хөл болсон байхыг үгүйсгэхгүй ,

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.70.184

Зхмгийн газар огцрох асуудал биш, ажил хийж чадахгүй өөдгүй юмнууд яах гэж улс төр хийдэгийн. Ажлаас зугатаж байгаа нь тэр., дахин сонгохгүй ээ.,

Avatar

Зочин 2021-01-21 124.158.109.232

ХҮК одоо болио худлаа шоудаад одоо бүр Баттулгын нэр хүндийг унагаах гэж байна ЖҮЖИГ ЖҮЖИГ

Avatar

Зочин 2021-01-21 98.42.137.30

Хөөрхий муу Женко харин ходруулчихлаа. Өөрөө асар том тоглох гээд өөрийн мадандаа уначихлаа. Хүүк сайн хөдөллөө. Одоо Женко ковид хоёрыг монгол зэрэг дарна. Салхи нь зөв эргэсэн. Голомтоо хумьчихсан,вакцинжуулалт удахгүй эхэлнэ. Шинэ ЗГ- т амжилт,харин Женко явж жангаа цусал !!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.161.255.218

Хоёр хэрээ нэг нэгнийхээ харыг гайхав гэдэг шиг л юм болж байх шиг байна….хүүк ч тэр шенко ч тэр аль аль нь адгийн шаарнууд…..

Avatar

T. Batbold economist 2021-01-21 74.105.51.49

Uls turiin yamar ch tootsoo toglolt orson bai yalgaagui, Mongoliin erh barigch namiin darga Erunhii said hun shine ueiin Uls turchdud iim gaihamshigtei ulger duurail uzuulj baigaad talarhaya. Gootchlolgui tungaaj bodotsgoo: uls ornii erh ashigiig erhemlesen ardchilald unench uls turch hun iim luildel hiih ni niigmiin huleelt, heviin uzegdel baih yostoi bishuu? Uurhee guitegeed, tsaash yavahgui bol zaigaa tavij ugch surtsgaamaar baina. Shine zasagtsangiin said Hurelbaatariig uldeehiig zuvlie

Avatar

Эхнэртэйгээ муудсан юм болов уу? 2021-01-21 138.197.178.152

Монгол улсын Ерөнхий Сайд Хүрэлсүх урд орой нь эхнэртэйгээ муудалцсан уурандаа өөрийгөө огцруулчихдаг юм байх даа?

Avatar

Гардан байлдаан дуусаагүй байна 2021-01-21 138.197.178.152

Монгол улс ковидтой хийж байгаа гардан байлдаанаа дуусаагүй, ид үзэлцэж байхад Ерөнхий Жанжин Хүрэлсүх нь өөрөө бууж өгөөд ковидтой байлдаж байгаа цэргүүдийнхээ сэтгэл санааг унагаачихдаг гэнээ. Ерөнхийлөгч Баттулга жагсаал зохион байгуулсан учраас Хүрэлсүх миний бие огцрохоос өөр аргагүй боллоо гэсэн утгатай юм яриад байх юм. Ерөнхийлөгч жагсаал зохион байгуулсан ч бай, зохион байгуулаагүй ч бай ганцхан удаа жагсаал болсоны төлөө ий яанаа дахиад 7-р сарын 01 болох гэж байна гээд огцорчихдог?

Avatar

Мо АХ партизан 2021-01-21 202.179.25.121

Хүйтэн дайны үеийн хэнээрэхэлээ одоо ч ухаараагүй УХНА овогт хүүхэдүүд хүртэл энэ жүжигийг ойлгоно гэдгийг мэдсэнгүй дээ хөөрхий??? Төрөөр тоголсон нялхасаар халхавч хийсэн та нарыг тэнгэр нэргэж бурхан гэсгээх байх даа

Avatar

Zochn 2021-01-21 49.0.142.150

Iim muuhai urvagch huvia hcheegch hukig erunhilugch bolgovol tavilan ym da! Irgede bsh uurin daragin zogsooloo bodloo doo

Avatar

Зочин 2021-01-21 98.37.87.139

Hurelsuh ooriigoo taniullaa daa Uls turuus zailuulah hergtei

Avatar

Amar 2021-01-21 66.181.161.44

Хүмүүс өөрсдийн үзэл бодлоороо цугларсан байна.Юун улстөрийн захиалга.хатгаас вэ.Топор т1тлээ

Avatar

Д 2021-01-21 66.181.160.118

энэ чинь харин адгийн чацга байж. ингэж өөрийгөө таниулсан нь болоо доо.

Avatar

Зочин 2021-01-21 203.91.115.46

Хулгайч адгийн шааруудын угшилтай АН зүгээр л зайлах хэрэгтэй. Та нар одоо хэзээ ч сонгогдохгүй. Хулгайчийн хүүхэд хулгайч л байдаг гэдгийг ард түмэн ойлгосон шүү.

Avatar

irgen 2021-01-21 84.202.59.238

bolj bn aa, 2020 onii songuuliig yaj zavharuulsaniig tv r zøndøø uzsen. bøøn budlian, zali ednii nam.

Avatar

Зочин 2021-01-21 98.42.137.30

Хүрэлсүх маш зөв,моментийг олж хөдөллөө. 2017 оноос хойш монголд нүүрэлсэн хямралаас ийм аргаар ,зоригтой хөдөлж уравсан хулгай Женкогоос сална. ҮХ- аар олгогдсон төр УИХ хурдан шуурхай ажиллаж Женко новшийг огцруулан шоронд хийх хэрэгтэй. Тэгсэн цагт монгол жинхэнээсээ ялна. Амжилт!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.130

2017 onoos hoish MAN zasag barij bgaa shd, umnu n ch barij bsan, tegeed hyamrald oruulaa biz dee, medrel chini zugeer ???

Avatar

Болохгүй! УИХ тарна шүү. 2021-01-21 138.197.178.152

Манай улсын иргэдээ, Халаад өмсөөд, таавчиг жийгээд өвлийн үдэш цасан дээгүүр явбал ард иргэдээ өрөвдөөд УИХ тарчихна шүү. Гадаа хүйтэн байхад халаад, таавчиг өмсөж эрх баригчдынхаа санааг зовоолгүйгээр нэхий дээл, годон гутлаа өмсөн дулаан хувцаслаж Төрөө хямралаас гаргаж, Түмнээ даарахаас аварцгаая. Ковидийн цар тахлыг Хүрэлсүхтэйгээ Хамтдаа Давна гэсэн чинь Хүрэлсүх замын дундаас няцсан шүү.

Avatar

Хүрэлсүх голжээ 2021-01-21 138.197.178.152

Хүрэлсүх Монгол улсын Ерөнхий Сайдын албан тушаалыг голдог болжээ. Үнэн бурзгар цулайсан байгаа юм бна даа. Хүрэлсүх ЕС-ын албан тушаалаасаа уйдаад Ерөнхийлөгч болохоор шийджээ. Ганц халаад, ганц таавчигнаас болоод огцордог Засгийн Газар гэж байх уу? Өрөөсөн таавчиг нь сугараад унасан бол УИХ тараад бүр сүйд болох байжээ. Шинэ төрсөн халаадтай, таавчигтай эхийг хараад Хүрэлсүхийн нүдэнд нулимс дүүрээд л Засгийн Газар онхолдов оо гэж. Баттулга Еөк Хүрэлсүхэд хошин урлагийн Ардын Жүжигчин цол олго

Avatar

монгол хүү 2021-01-21 69.251.251.84

үнэн инээдтэй гар өөриинхөө энэ алхамииг ард түмэн оилгохгүи ээ гэж бодож баигаа ни доромжлол л доо монголиин ард түмнииг доромжлоод зогсохгүи хагардуулах эхииг тавиж баина шдээ…

Avatar

Зочин 2021-01-21 139.5.218.23

МАНАЙ ЕРӨНХИЙ САЙД ХАРИУЦЛАГААС ЗУГТАЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ ДАЛБААН ДОР ГАРЧ ИРСЭН УИХ -АА ТАРААГААД ХАМТ ЗАЙЛАА. МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ИТГЭЛ СЭТГЭЛИЙГ ХӨСӨРДҮҮЛЛЭЭ Ш ДЭЭ

Avatar

fg 2021-01-21 64.119.17.83

mundag shu

Avatar

Зочин 2021-01-21 139.5.218.13

Хүнд өгсөнөө хөрөнгөлж дээ чааваас, наймаа нам 2 өөр шив дээ. Олны хүчийг овооны ламанцар дийлэхгүй ээ. Айлын авгай хүүхдийн нулимсыг алтан очиртой аалзанцанцар барахгүй ээ Шахсан нулимс, шавардсан зовлонг тогтоосон сүг тойглосон хувалзтайгаа хахаж бөглөр, хамартаа бөглөр. Хуурай хуууууурай

Avatar

Kazinoch 2021-01-21 202.179.24.229

Xotgortoi z**l

Avatar

Зочин 2021-01-21 139.5.218.13

Жонхуу нүүргүй зугтлаа, дуустал чуулганд сууж чадсангүй. Энэ улс шоронгын, ялын улс биш. Ураа

Avatar

Zochin 2021-01-21 202.126.89.139

Eronhiilogch shokond orchihson haragdsan hoorhii

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.40.196

Х.Баттулгад монголоо гэсэн сэтгэл байдаг юм шүү, бид мэднээ!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.179.27.57

Bejin zaluu

Avatar

Иргэн 2021-01-21 124.158.97.55

Хариуцлагаа ухамсарлаад өөрөө огцрох зориг баыгаа нь сайн хэрэг ! Гэвч цагаа олсонгүй.Энэ хэцүү үед ажлаа хаяна гэдэг эр зориг биш!!!! Энэ бол ичих нүүргүй урвалт !!!!! Хамгийн гайтай нь үүнийгээ ухаарах чадваргүй…ээ хөөрхий монголын төр гэж…

Avatar

Хүрэлсүх үг даадаггүй 2021-01-21 196.53.0.19

Хүрэлсүх энэ жил нас 53-тай. Тэгсэн мөртлөө ажлаа сайн хийж чадахгүй байгаа хүмүүстэйгээ тулж ажиллаач ээ гэхээр үг даадаггүй эрх жоохон охин шиг өөрөө огцордог гэнээ. Баттулга битгий огцор оо хамтдаа Монгол улсын зүтгэе гэхээр Хүрэлсүх нь Баттулгыгаа огцруулаад өөрөө ерөнхийлөгч болох юм гэнэ дээ. Энэ Монголын улс төрд нам хамаарахгүйгээр жинхэнээсээ нөхөрлөчих эрчүүд байна уу ер нь. Дандаа шалчигнасан, гоншигоносон жоохон охин шиг юмнууд байх юм. Хүрэлсүх нөхөрлөсөн бүх хүнээ шоронд хийдэг.

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.212.118.218

Яасан айхтар толгой вэ. Хөлдүү хүүк л гээд байдаг овоо нүүдэл хийж байна уу үгүй юу. Эсвэл ард нь овоохон нэг гар залуурдаад байна даа. Нөхцөл байдлыг тун овжин ашиглаж байна шүү. "Ухамсараараа хариуцлагаа үүрсэн анхны ерөнхий сайд" гэсэн томоохон оноо аваад, бас риотинто эсвэл эх орны эрх ашиг гэсэн сөргөлдөөний завсар хавчуулагдсан эвгүй байдлаас мултараад, жинхэнэ ажлын хариуцлагаа тооцуулах 2024 оноос бултаад, тэгээд бас рейтингээ дордуулахгүй нэр цэвэр ерөнхийгийн сонгуульд үзэхээр шийджээ

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-21 192.82.71.12

БАТТУЛГА ЧУУЛГАН ДЭЭР ЮУ ЯРЬЧИХАВ АА.БАНТАХДАА МУУ СҮ.БАТБОЛДЫГ БАРЬЖ БУУГААД ТЭР НЬ ХЭНД Ч ХҮРСЭНГҮЙ. ТУЛСАН ЮМАН ДЭЭР ХЭМЖЭЭГЭЭ Ч ХАРУУЛЛАА ДАА. ХҮРЭЛСҮХ,НЯМБААТАР, ЭНХБАЯР НАР БУЛАЙГ НЬ САЙН ХЭЛЛЭЭ. ОДОО УИХ ТҮҮНД ИТГЭЛ ҮЗҮҮЛЭХ ЭСЭХ АСУУДАЛ ХЭЛЭЛЦЭНЭ. МУУ САНАА МУУ ЮС МНЫ УЛБАА ИНГЭЖ ГАРДАГ.

Avatar

Хүрэлсүхийн даамны нүүдэл 2021-01-21 196.53.0.131

Хүрэлсүх эхлээд өөрөө огцрохдоо Баттулгыг харлуулж буруутгана, нэр хүндийг нь унагаах гэж оролдоно. Дараа нь өөрөө еөкт дэвшиж еөк болоод Монгол улсыг еөкийн засаглалтай болгоод 6 жил хаан суухыг мөрөөдөж бга. Ж.Эрдэнэбат ЕС-ын үед Хүрэлсүх шоронд орчих гээд сандарч явахад нь Баттулга улсынхаа төлөө эр хүн шиг нөхөрлөе гээд МАН-ын дарга, ЕС болоход нь тусалсан. ЕС-аар ажиллаж уйдаад хариуцлагаас зугтааж еөк болохыг мөрөөдөж бна. Хүнтэй эр хүн шиг нөхөрлөж чаддаггүй нөхөддөө хэрэг тохож шоронддог

Avatar

ard 2021-01-21 192.82.68.75

MAN jujig tavij bn

Avatar

irgen 2021-01-21 192.82.68.75

Hurelsuh yu yariad bn yag unen gevel hurelsuhiin erunhiilugch boloh huseldee heterhii ih avtaat ard irgediinhee itgeliig huser hayaj bn herev erunhii said heveer baigaad baival ner hund ni ulam unaj erunhiilugch boloh ni luuluu boloh bailaa tegeed iim nuudliig bodoj olson bn 62 suudaltai MAN gants jijighen jagsaal hiilee geed ogtsorloo yu bas hevlel medeelleer ogtsortol ni shuumjilsen biluu,erunhiilugch huseed huseed zasag ogtsordog biluu suheer tsohisonch unahaargui zasag bailaa getel yu bolov

Avatar

/*-*/ 2021-01-21 49.0.142.40

Би энэ жидүүчдийн нам засгийг анхнаасаа үзэн яддаг байсан хүн. Гэхдээ энэ Хүрэлсүхийг чинь мулгуу зөрүүд ч гэлээ эрийн хугархай гэж бодож байсан бүр шал усан тэнэг амьтан юм. Зүгээр л ганц Содбаатар гэдэг жидүүчнээ золигт гаргаад л бүх зүйл асуудалгүй өнгөрөх байсым даа. Дээр нь энэ Хүрэлсуга чинь тонилох мөрөөрөө тонилохгүй нотолгоо баримтгүйгээр хүн гүтгэж авгай хошуу гаргаад эрийн шинжгүй худалч хулгайч ажээ. Энийг одоо хэн тоож ерөнхийлөгч болгох юм шал завхарсан балай хог байх шив

Avatar

Хайран залуу сайдууд 2021-01-21 196.53.0.131

Өө энэ муу Хүрэлсүх чинь шанаа өгдөг овоо гар юм уу гэсэн чинь чурчаакуудыг шанааддаг хулхи атаман байсан бна. Өөрөөсөө өмнөх баахан ерөнхий сайдуудад хэрэг тохож шоронд хийчихээд одоо бас еөкт хэрэг тохох санаатай. Хүнтэй нөхөрлөж чаддаггүй гар байна даа. Еөкт дэвшихийн тулд ингэж балайрах байсан юм бол үхсэнээ хийж баахан залуучуудыг сайд болгочихоод буцаагаад татаж унагадаг байнаа. Өөрөө ч яахав еөкийн сэнтий баттай гэж бодож байгаа, харин ажил хийх чин сэтгэлтэй залуу сайдуудыг огцруулчдаг

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.184.220

"Хүнтэй нөхөрлөж чадах…" гэдэг чинь яг юуг нь хэлээд байна вэ?

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.184.220

"Хүнтэй нөхөрлөж чадах…" гэж юуг хэлээд байна?

Avatar

СОНГОГЧ 2021-01-21 202.9.47.56

У.Хүрэлсүхийн ЗГ бол сүүлийн 30 жилийн хугацаанд хамгийн үр бтээлтэй, итгэл дааж ажилласан зг мөн. Харин эв нэгдлийн бэлгэдэл болох ерөнхийлөгч маань юу хийчихвээ? Трампыг дуурайх гэсэн юм болов уу? халуухан улс төртэй хавар болох нь тодорхой боллоо.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.90.119

Anduuraad like darchlaa, 30 baitugai 3 jil sain ajillaj uzeegui MAN 30 jil Mongolyn shuusiig shahsan tsus sorogchid munuusuu mun!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.40.158

Бүр нэг хүн муутай энэ Топор ! 2017 онд Топор Женкогийн тусламжтайгаар л Миеэг унагаж ерөнхий сайд болж 5 жил е сайд хийсэн бх шүү ! Хохь чинь ээ Топороо намынхаа хэдэн өгөр өвгөчүүлд тархиа бариулсаны чинь хар гай ! Сүүлийн 30 жилийн Монгол улсын уналт доройтол танай намын өгөр өвгөчүүлтэй салшгүй холбоотой шүү !

Avatar

зочин 2021-01-21 66.181.180.130

Уг нь огцроё гэсэн бодолтой бсан юм байна гэж хэлсэн үгнээс нь бодогдлоо. Ерөнхийлөгч маань өөрийн нь дэмжээд л байхад, буухдаа муулж аваад буучихлаа. Манайд сонин шүү ерөнхий сайд байсан хүмүүс ихэнх нь хэрэг татагдсан байдаг санагдах юм.

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.180.147

Монгол Улсын эдийн засгийг элгээр нь хэвтүүлж, Мөнхсайханы карманд орчихоод түүнийг дотоодод ковид-ийг дэлгэрүүлээд алдаж бан тушаалаа урвуулан хувийн явцуу эрх ашигтаа хөтлөгдөн цаг алдалгүй зогсоох талаар мэргэжлийн хүмүүсийн үгийг ойлгохгүй дүр эсгэн монголчуудын эрүүл мэндэд заналхийлэх бололцоогоор хангасан Хүрэлсүхийг Мөнхсайханийх хамтаар Энхсайханий жишгээр эрүү үүсгэх шаардлагатай. Одоо юу ч хийж чадахгүй. төрөөс идэх мөнгө байхгүй болсоныг мэдээд огцрох нэрээр зайлж байгаа юм

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.96

Дунд шатныхны ажилдаа хандаж байгаа бугшмал байдал,хариуцлага харагдаж байна.Өргөө амаржих газрын даргыг ч бас ажлаас чөлөөлөх хэрэгтэй.дээд шатны удирдлага хариуцлага хүлээгээд өнгөрдөг юм гээд цалин авдаг мануухайнуудад ийм жишиг тогтоод удаж байна ш дээ.Төрөх эмнэлэгт төрсөн эмэгтэйг тийм байдалтай аваад гарч байхад хээв нэг ХӨСҮТ-н ойртуулаагүй гээд амиа хоохойлохын оронд нэг эмчээ ч юмуу эсвэл өөрөө ч ингэж гаргаж болохгүй гээд нэг булангаас ч орилж хашгирч б

Avatar

Зочин 2021-01-21 133.32.224.127

Zugtlaadaa l***r chini

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.180.147

Zugtlaadaa lаlаr chini

Avatar

Иргэн 2021-01-21 103.143.41.2

УИХ нь дэмжихгүй Засгийг хэвээр нь үлдээх хэрэгтэй, хүмүүс Засаг солигдоход тоодоггүй байсан харин энэ удаа битгий солигдоосой гэж анх удаа иргэдийн олонхи нь харж байна шүү, буруу алхам битгий хий, олон нийтийн сүлжээгээр хэсэг хүмүүс юу гэх нь хамаагүй зөв бодлогоо л баримтлах хэрэгтэй, олонхийн эрх ашгийн төлөө алсыг харж түүхэнд сайн нэр дуулгасан ЕС байгаач битгий ийм жижиг юмаар огцрох хүсэлт гаргаад бай, зүгээр л чадлаараа ажил, олонх дэмжиж итгэж хүлээж байна

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.90.119

Durguid huchgui gej. Chadahgui gej helj bgaa hun yaaj cahadah yum be, bur uls turuus avch hayah hetegtei, uls tur namyn ashig sonirhlyn naimaa hiigeed, ard irged n bol tui ch hamaagui, doromhilj chadaj bna mongolchuudyg!

Avatar

Иргэн 2021-01-21 202.9.46.188

Иргэдийн эгзэгтэй үеийг ашиглан Ерөнхийлөгчийн сонгуульдаа бэлдэхээр ажлаа өглөө Харин ч хариуцлагаа доод хүмүүстэй тооцож ажиллах естой Ард түмнээсээ урвалаа

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.19.23

Засгийн газарт ирсэн олон шахалт, дарамтаас няцаж, халширсан овилгогүй, туйлбаргүй Хүрэлсүхийг нам дах эсрэг фракцийн зүгээс хөөрөгдөж, ерөнхийлөгч болж намдаа дахин нэг баатар болох гэнэн хүслийг төрүүлэв бололтой. Их хүссэн газар есөн шөнө хоосон гэдэг үг болох вий дээ. Эцэстэээ…

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.19.23

Засгийн газарт ирсэн олон шахалт, дарамтаас няцаж, халширсан овилгогүй, туйлбаргүй Хүрэлсүхэд нам дах эсрэг фракцийн зүгээс хөөрөгдөж түүнийг ерөнхийлөгч болж намдаа дахин нэг баатар болох хүслийг төрүүлэх хүртэл онгироов бололтой. Их хүссэн газар есөн шөнө хоосон гэдэг үг болох вий дээ. Эцэстэээ…

Avatar

З 2021-01-21 202.126.89.7

МАНгарууд хүрэлсүгийг ёрөнхийлөгч болгох санаарххлаа нэг нярай эмэгтэй 2 р далимдуулж гүйцэлдүүлэх хэлбэр юм уу даа

Avatar

Zochin 2021-01-21 67.81.184.102

Iim hund ued zasgiin gazar ogtsroh …Mongold hund thus na

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.27.158

Өчигдрийн жагсаалд оролцсон хүмүүст хандаж хэлэх нь та бүгд хэдхэн төгрөгний төлөө эх орон төр засгаа худалдчихлаа. Өнөөдөр тэр мөнгөөрөө жаргаад гэртээ сууцгааж бна уу. Тэнгэр бурхан харж байгаадаа. Үнэхээр харамсмаар….

Avatar

З 2021-01-21 202.126.89.7

Чи үнэхээр үхэр мал юм бна би эд нар малнууд гэж хүн хэлэхэд итгэдэггүй байсан юм

Avatar

зочин 2021-01-21 202.9.46.201

одоо хүрэлсүх чи хүн занаад байх хэрэггүй ээ шүдгүй арслан яаахын чи.

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.27.158

Өчигдрийн жагсаалд оролцсон хүмүүст хандаж хэлэх нь та бүгд хэдхэн төгрөгний төлөө эх орно

Avatar

Иргэн 2021-01-21 103.143.41.2

Монголчууд эвтэй байхдаа хүчтэй, ийм цаг үед ОТ болон хятадууд баясаад л хараад сууж байгаа, ухаантайхан шиг байгаад төр улсаа тогтвортой, энэ төрийн төлөө чин сэтгэлээсээ зүтгэх хүн хэрэгтэй, Хүрэлсүх минь уужуу ухаантай хандаарай

Avatar

123456 2021-01-21 49.0.142.40

Гуцдаг улианууд вэ

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.47.54

Хүрэлсүх гуай таны үйлийн үр боловсорч гүйцэх цагт энэ насандаа үйлээ эдлэхгүй ч халуун тамд зовох цаг ирнээ.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.55.188.103

Jenkog hugatsaanaas ni omno ogtsruulj shorond hiie. Tumur zamiin mongo idsen, offshor dans geed olon shalgah zuil baigaa. Tumur zam barih ajiliig zogsoogoogui bol mongol uls ali hediin bayajchih baisan.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.90.119

Yaaj ve, busad n ch adil bugd hulgaichuud bhad yaaj bayajihyn?

Avatar

иргэн 2021-01-21 66.181.161.119

элбэгээ эрдэнэ миегонбо з.энхболд батүүл баярцогт сайханбилиг нар босож ирээд эрдэнэт оюутолгой тавантолгой эрчимхүч уул уурхай за тэгэад юү байдгийн бүгдийг нь хувааж авах нь дээ

Avatar

Зураач Лондон 2021-01-21 176.251.28.4

Ерөнхий сайд ард олны итгэлийг эвдэж хариуцлагаас зугтаж байна!

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.212.118.56

АН-ын араатнуудын Төр бусинуулж төрийн эрх булаах,ард нийтийн хөрөнгөнд гараа лав дүрэх,тэгээд улс орны эдийн засгийг унагах,,ард олны амьдралын төвшнийг бууруулах, улс түмнээ дааж давашгүй гадаад дотоодын өр зээлэнд оруулах гайхамшигт туршлагаа үргэлжлүүлэх бодолтой бололтой. Ямар ч засгийн газар байгуулаад нэмэргүй,энэ араатнуудын дайралт давшилт, доромжлол гүтгэлэг гүжирдлэгт тэсэхгүй .Сөрөг хүчнийхэн гэх идээ бээр ярьдаг шахдаг хэд нөхөд үнэндээ тэд өөрсдөө идээ бээрээр дүүрчихсэн,бээртэн.

Avatar

монгол 2021-01-21 66.181.161.119

одоо яанадаа элбэгээ миегонбын хүү эрдэнэ сайханбилиг баярцогт з. энхболд батүүл за тэгээд хэн хэн билээ идээчин уугаачингууд босон ирж эрдэнэт оюу толгой эрчим хүч бүгдийг хувааж авах болно

Avatar

зочин 2021-01-21 103.26.195.31

ерөнхийлөгч ямар хамаатай юм бэ сүүлийн хэдэн жил хэн засаг бариж байгаа билээ. зүгээр үнэн ээ хүлээх хүсэл зориг алга уу

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.185.137

Хамаатай, бүр хамгийн хамаатай. Сурсан зан, аргаараа байнга хор хутгаж, эрх мэдлээ хэтрүүлэн албан тушаалаа хувийнхаа зорилгод ашигладаг. Муу нэртэй Элбэгээ ч, Энхбаяр ч ийм байгаагүй

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

MAN Hurelsug ashig sonirhol alban tushaalyn holio solio, togloom, hor nairuuldgaa zogsoo. Buren bureldehuuneeree bur uls turuus b** sugnuudee!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Genet nuuvchaasaa garch ireed gatdan baildaand orsnoo yaridag hun ch argagui dee, icheech ee Hurelsugee!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Erunhiilugch yaasan n hamaagui, iim hol yavuurgui hund saidyn suudal heterhii nuserdej bna, hov jiv huuj ashig sonirhloo yariad, turiin tolgoid mini hor hutgaj yavaa huniig uls turuus gargahgui bol Mongold mini asar hor urshigtai, yamar geechiin sul doroi huniig erunhii saidyn ajild tavisan yum be? b** uzegd! Ard tumneesee archaagui zangiinhaa tuluu bas uichlal gui!!!! Er em n medegdehgui nuhur uu gui yu ene chini harin!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Yamar ichdeggui uudgui erunhii said ve? Iim yum yariad ch bj bh gej dee! Hamaaguu davuu erhtei atlaa, hov jiv huuguud ashig sonirhloo bodood uuruusuu erh muutai erunhiilugchiig bailaad archaagui ye!!! Ard tumnee bodson uchuuhen ch setgel, tarhi alga daa en hund! Bi ali ch namyn hun bish, novshiin yalzarsan turtei, azgui mongol irgen yum bi!!!

Avatar

зочин 2021-01-21 66.181.180.130

Одоо цагт интернетээр хүмүүс харьцаад хаана юу хийх гэж байгаагаа дор нь мэдээд залуучууд өөрсдөө цугласан байлгүй дээ. Юу гэж ерөнхийлөгч зохион байгуулах вэ дээ. Ер нь тэгээд хаана хүмүүс бужигнаж тэнд улс төрийнхэн яваад очдог. МАН ныхан засаг бариагүй байх үе дээ бас л жагсаал хавиар явж л байсан даа.

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.212.119.122

амьдрал асар хүндэрч байхад хууль шүүх эгэл жирийн ард түмэндээ л ээлтэй байх ёстой. Шоронжуулж болохгүй! Хүүхэд өлсч байхад төр иргэддээ энэрэнгүй байх ёстой!

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.243.143

УИХ-д 65 суудалтай МАН-ын дарга, Монгол Улсын Ерөнхий сайд хүн өөрөөсөө эрх мэдэл багатай ерөнхийлөгчдөө алдаагаа чихээд хариуцлагаас мултрах гэж оролдож байгаа нь даанч харамсалтай. МАН ерөнхийлөгчийн санаачилсан бүхнийг унагагаагаад өөрсдийнхаөөрөө бүхнийг шийдээд явж байхад ийм инээдэмтэй юм ярих нь өөрийгөө бүр ч хэнч биш сул гэдгийг гэдгийг харууллаа. Хүрэлсүхийн хэлж байгаа нь үнэхээр үнэмшилгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-21 31.151.236.21

Монголчуудын 10 хүн дутмын 9 нь ачаалал даах чадваргүй, үлбэгэр дорой, тиймдээ ч түүхий боловсордог, бусдаар тэжээлгэх зарчим барьдаг, хурган зальтай, овжин нэг нь үймээн самуун ашиглаж урваж шарваж өөрт ашигтай хувилбарийг нь сонгодог оппортунистууд, болоогүй өөрийгөө бүрэн таниагүй, хариуцлага гэдэг ухагдахууны ул мөр тархинд нь ор ч үгүй байж сэтгэлийн хөөрлөөр улс төржиж, намжиж, уяангын халилаар мэхэлж байгаад эз нь таараад өөрт ТОХИРООГҮЙ суудалд морилчихно. Ийм хүмүүс КОРОНА д шалгагдлаа,

Avatar

Зочин 2021-01-21 31.151.236.21

айлаа, бууж өглөө. Одоо араас нь УИХ. Арай дөмөг 300000 саа л бид НАМЧИРХАЖ солиоролгүй зөв хүнээ зөв суудалд нь залж сурах юмсан. Нийтлэг эрх ашигтаа л нэгдэж сурах юмсан.

Avatar

Зочин 2021-01-21 31.151.236.21

Дээрээ ч доороо ч ХҮРЭЛСҮХЭЭ, БАТТУЛГАА. 3 саяулаа хамтдаа хөгжье л дөө, дэвшье л дээ, дэлхийн хөгжлөөс чаргууцалдая л даа!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.184.253

Яг дайн эхлэх үед нэр төрөө бодоод хариуцлагаас зугтаад тэгээд сонгуульд хавар ороод Ерөнхийлөгч болчихно гэж ёстой горьдсны гарз байх даа. Ард түмэн бүгдээрээ тэнэг биш. Ийм хөгийн хариуцлагагүй байж болохгүй. Чадахаасаа чадахгүй хүртэл үзэх ёстой хүн чинь Ерөнхий сайд биз дээ

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.69.7

Ардын жүжигчин Chicken Хүрэлсүх ээ гэж….

Avatar

Одоо дахин ард түмнээс гуйх юм байхгүй шүү У.Хүрэлсүхээ. 2021-01-21 202.179.24.161

Энэ хүн хариуцлагаас зугтаж байна гэж ойлголоо. Ерөнхийлөгч рүү бүх муу, буруу зүйлээ чихэж болохгүй шүү. Өөрөө ойчсон хүүхэд уйлдаггүй. Чамд эрх, бололцоо нь бүрэн байсан. Чамайг шүдтэй арслан болгосон. Тэгээд ажиллаж чадааггүй.Чамд монголын ард түмэн итгэл үзүүлэн, танай намыг олонхи болгосон. Намаа ч засгаа удирдаж чадсангүй дээ. Танай нам одоо өнгөрсөн, уруудах зам руугаа орсон гэж хэлж болно. Одоо дахин ард түмнээс гуйх юм байхгүй шүү У.Хүрэлсүхээ.

Avatar

Иргэн 2021-01-21 202.126.88.55

Дэмий юм битгий донгос, чи ард түмнийг төөлдөг хэн юм бэ ???????

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.131.245.243

Тэгээд бэлтгэл дэслэгч Сүрэлсүг чинь нэг жагсаалаас л айгаад огцорчихож байгаа юм у? Үгүй байх аа? Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн бэлтгэл ажил л болов уу?

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.70.3

ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.212.119.122

улстөрийн намуудад хүмүүс итгэл үнэмшлээрээ элсдэг ш дээ. Гэтэл жиргээнд нэг сэтгэцийн хувьд хэвийн биш нөхөр байнга МАНгарууд гэж доромжилсон пост оруулах юм. Тэр тролл хэдийг авдаг бол? МАН-ын үйл ажиллагаанд жирийн гишүүд нь буруугүй. Тэд яагаад доромжлуулахыг тэвчээд байна вэ?

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.70.3

МАНгарууд ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА

Avatar

Зоч 2021-01-21 66.181.160.102

Чамайг МАН-ын гишүүн гэдэг үүднээс хувь хүний чинь үүднээс дэмжсэн юм дэмжиж ч яваа юм.. Үхсэн хойноо чиний ард байгаа чамайг урдаа барьдаг тэр хүмүүс ажлыг чинь хийх үү.. Ёстой ацаараа.. Чи бол жинхэнэ ардчиллыг монголд авчирч яваа манай шилдэг сэхээтэн шүү дээ..

Avatar

Copy 2021-01-21 202.9.40.160

Баттулгыг хүмүүсийг үймэн самуун руу турхирсан, санхүүжүүлсан гэх асуудлыг УИХ-аар явч хэлэлцэж, түүнд итгэл үзүүлэх эсэх асуудлаар санал хураалт явуулаах хэрэгтэй байна. Ер нь хусах хэрэгтэй. Copy

Avatar

zochin 2021-01-21 66.181.161.123

ashiggui humustei ih hural tarah heregtei,namaar songoh buru

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.70.3

МАНгарууд ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД СУУЖ БАЙ ЗА

Avatar

Зочин 2021-01-21 124.41.67.231

Усан онгоц сүйрэх үед хархнууд зугтаадаг

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.90.102

Zuv heljee said maani. Demjij baina. Ugaasaa Jenko ali hezee hudluud ehelsen baih. Ene udagiin yavdal zugeer l ehlel ni baih

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.40.177

Зөв адилхан улс эх ороныхоо төлөө сонгогдчихоод зүгээр үлдэж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.24.195

чамайг сурж байхад сурлага муутайнууд нь ордог байсан юм аа дээд сургуульгүй үлдчих гээд жонхуу хорчинтой бөгсөө нийлүүлээд улсыг самарчихсан аа ойдоо ч ойлгоогүй яваа амьтан танай намын увс бүлэглэлийг нямдоржид суудал өгөөд авчихна гэж бодсон уу наадах чинь төрийн хутгуур гэж ойлгоогүй юу 5 богдын чой чинь халуун ундаа тараагаад явсан

Avatar

Зочин 2021-01-21 46.101.185.51

ХҮРЭЛСҮХ БОЛОМЖ ГАРВАЛ ШААЧИХААД ЗУГТДАГ, МАНАН-гийн БҮХ ХУЛГАЙЧЫГ УИХ-ын ГИШҮҮН БОЛГОСОН , ТЭД ШҮҮХИЙГ ӨӨРИЙН БОЛГООД БҮХ ХУЛГАЙЧУУДАА ШОРОНГООС ГАРГАЖ АВЛАА. ОДОО ТАРВАГА ШҮҮХЭЭР ОРООД БААТАР БОЛНО, ОЮУ ТОЛГОЙ ҮРГЭЛЖЛЭЭД ШУЛНА. ЭНЭ АМЬТАНД ШУДАРГА ЁС ТОГТООХ ЗОРИЛГО Ч БАЙГААГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.55.188.34

Bolovsrol medleggui MANgar mongoliig iim baidald hurgesen yal shiitgelee edleh yostoi

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.90.102

Troll l** min chamaasaa deer hun. Chi llrmin judaggui ter EOK teigee hamt dald oroo

Avatar

мгл 2021-01-21 192.82.67.117

сбатболдын тонуулчидад боломж олгож,риогын дарамтаас зугатаж хувиа бодлоо!!!засаг авч явахад толгой хурэхгуй,ажлын дарамт их,ингэж зовж байснаас еронхиилогч болчихвол жаргачих юм бодоод байсанлдаа!!!

Avatar

Үсчин 2021-01-21 202.21.108.250

Боломжийг ашиглаад ээлжилт зугталаа хийж байна дөө,

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.19.23

Шившиг, шившиг. Хүрэлсүх угаасаа тэвчээргүй, сэтгэлийн хатгүй, туйлбаргүй хүн. Тэр зан нь л гарлаа. Мань хүн дээр ачаалал дарамт аль аль талаас нь эртнээс ирж байгаа нь тодорхой. Ерөнхий сайд ачаалал дарамтгүй ажиллах ямар ч боломжгүй. Хүрэлсүх энэ бүх ачааллыг тэсвэрлэхээ болиод, няцаж эхлэсэн нь тодорхой ба энэ жижиг үйл явдал нь хариуцлага, ачаанаасаа зугатах боломж олголоо. Амаараа том ярьдаг ч амьдрал дээр жижиг амьтан болох нь улам тод харагдлаа…

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.229.121.50

Ийм хүнд үед ард түмнээ хаях байсан юм бол яах гэж өдий хүртэл цаг алж е.сайд хийж шавар болсон юм.
одоо чамд ухрах эрх байхгүй ажлаа хий !

Avatar

ard tumen 2021-01-21 142.114.4.127

ИЙМ НЭГЭНТ МАФИЙН ГАРТ ОРСОН ЯЛЗАРСАН НИЙГЭМД ХЭН ХУРДАН ЦЭРЭГ АРД ТҮМНЭЭ ХӨДӨЛГӨСӨН НЬ ХОЖДОГ!

Avatar

zochin 2021-01-21 142.114.4.127

ИЙМ НЭГЭНТ МАФИЙН ГАРТ ОРСОН ЯЛЗАРСАН НИЙГЭМД ХЭН ХУРДАН ЦЭРЭГ АРД ТҮМНЭЭ ХӨДӨЛГӨСӨН НЬ ХОЖДОГ!

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.180.183

Монголчууд минь жоохон бодлоготой боловсролтой хүнээр улсынхаа ерөнхий сайдыг томилж байхгүй бол хүрэлсүх мэтийн богино бодолтой юмаар тавиад байвал үндэсний аюулгүй байдалд заналхийлж байна шүү. му ерөнхий сайд хүн хээв нэг улсын ерөнхийлөгчөө буруутгаад үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн гишүүдээ хагаралтай байгааг олонд зарлаад байж байдаг зг тэргүүн гэж байж болох уу. үнэндээ сонгууль бодоод явж байгаа биз дээ. бас от гэрээний асуудлаас бултаж бна коронагаас бултаж байж байна.

Avatar

zochin 2021-01-21 142.114.4.127

БАЯРХҮҮ ЭДИЙН ЗАСАГЧИЙН ЗАМААР Л ЯВАХ ХЭРЭГТЭЙ!!!

Avatar

Зоч 2021-01-21 66.181.160.102

Улс төрийн нүүдэл ч бай энэ цаг үед ажлаа өгөх нь зөв үү?!.. Чамаас өөр хүн МАН-с хийж чадах хүн байгаамуу?! Бодох л байсан юм даа.. Сайхан сайхан ажил эхлүүлчихээд тэр ажил нь овоо бүтэмжтэй явж байхад.. Өөр хүн хийж чадах уу.. Ёстой нэг…

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.85

h**** idsen ardchilsan nam mongol ulsad gai tarij hanahgui ymaa heden tolgoinuudiig ni gar hult ni tsug tasalj hayj ustgahgui bol mongol uls suirne

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Hromosom dutuu erguu mini, end nam ogt hamaagui!!!

Avatar

Tsetse 2021-01-21 192.82.65.29

Amarhan hulchiiv aa! Haramsaltai!

Avatar

Зочин 2021-01-21 150.129.143.11

Бөхчүүд нэг мэхээр 2 давдаггүй гэдэг Хүрэлсүх УИХ ын гишүүн байхдаа намынхаа 20 иод гишүүнийг хаяад австрали уруу хариуцлагаас зугатааж байсан одоо засгийн газрын нэр хүнд нь унаад ирэхээр eрөнхийлөгч үрүү буруугаа чихээд хариуцлагаас зугатлаа бас eрөнхийлөгч болох мөрөөдөлтэй гэнэ энэний хошин шог яаж үргэлжлэх бол

Avatar

Зочин 2021-01-21 109.252.29.81

Хурэлсух худалаа жужиг тавьж байгаа. Одоо еронхийлогчийн сонгууль гарахын тулд женког муулж оороо нэр цэвэр Хун болох гэж байна. Еронхий сайд хийх Хун гол нь эдийн засаг улс торийн мэдлэгтэй Хун байж улс ороноо хогжуулнэ. Ямарч мэдлэггуй цэргийн дарга захирахаас он юуч хийж чадахгуй улс орон дампуурна. Хурэлсухийг найруулсан жужиг оплон тоглогч нь оюунэрдэнэ.

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.85

h**** idsen nam mongol ulsad gai tarij hanahgui ymaa heden tolgoinuudiig ni gar hult ni tsug tasalj hayj ustgahgui bol mongol uls

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.166.134

Үнэн худал хоёрыг ялгаж салгаж ойлгох,харах цаг ирлээ.Оюун-Эрдэнэ тэогүүтнй шинэ засгийн Газар байгуулж,шинэчлэн өөрчлөгдөж,өөдлөх дэвжиж хөгжихийн бэлэг дэмбэрэл,ерөөл хутаг буй заа. сайн үйлс дэлгэрэн дэвжихийг харж,үзэцгээе.

Avatar

Zochin 2021-01-21 202.131.232.117

Muusain bizdanuudaas bolj taraad baxdaa yadag yum neg muu namiin nuxur l baisan baina lee shuu dee tegeed AN baaxan ulsuud oruulaad uls turjuulchixej bsigaa yum

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.243.143

Чинийхээр бол хэдхэн муусайн п-нүүдээс болоод УИХ-д 65 суудалтай намын дарга, Ерөнхий сайд хүн буугаад өгчихөж байгаа юм уу? Энэ бол зүгээр л хариуцлагаас бултаж байгаа арчаагүй амьтан. Чадваргүйгээ л харуулж байна даа найзаа

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.242.59

Ковид-19 өвчинтэй тэмцэх тал дээр Засгийн газар маш муу ажилласан. Түүнийг олон хүмүүс ярьж шүүмжилж ирсэн биз дээ. Тийм болохоор огцрох нь түмэн зөв. Одоо хамтарсэн Засгийн газар байгуулвал жаахан удаан ажиллаж магад

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.185.31

Erunhiilugch bolohoor zutgej bna

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.176.178

ХҮРЭЛСҮХ МАШ САЙН АЖИЛЛАСАН. ИХ ХУРАЛ ОГЦОРУУЛЖ БОЛОХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-01-21 203.91.115.40

дэмжиж байна

Avatar

Иргэн 2021-01-21 64.119.16.143

ХҮҮК УЛС ТӨРИЙН НҮҮДЭЛ ХИЙЖ БАЙНА. ӨНӨӨДРӨӨС ЭХЛЭЭД ХҮРЭЛСҮХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛИЙН ШОУГАА ЭХЛҮҮЛЭН, АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛАГЧ БААТАР БОЛЖ ТОДРОХ НЬ ТОДОРХОЙ. БИ Л ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЖ БАЙЖ ЭНЭ БҮХ БОЛОХГҮЙ БҮТЭХГҮЙ ЮМЫГ ДАРЖ ЦЭВЭРЛЭХГҮЙ БОЛ БОЛОХГҮЙ НЬ ГЭСЭН ӨНГӨ АЯСААР ЯВЖ ӨГӨХ БАЙЛГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Irgedee boddoggui turd amilsan chutguruud, bugd horoo hutgaj eejit jujigee tavij, nuudluudee hiij bna. Ard tumen bidend padliigui!

Avatar

olon hyn yhlee shdee 2021-01-21 60.104.114.248

chamaas bolj olon hyn yhlee shdee novshoo ter humuusin amig yah gej bnaa

Avatar

Зочин 2021-01-21 77.119.129.167

Barimt bga bol teriige gargaj ireed heleech Battulga erunhiilugvh yaaj ymar arga zamaar jagsaal hiisen gedgiin ard tvmend in bolgooch!!! Uuruu hudalaa hvn gvjirdej jinhen songuuliin showu hiiged ehlejnbga ym bishvv! Unasan buhd shaltag mundahgvi gj. Hudalaa uls turiin soel haruuulah gj svvliin ved hvmvvs heseg hulgai hiij hiij sanasandaa hvrch awaad namaig uuchil gj ireel alban tushaal ugdug bolj. Hudalaa ym bol hudalaa bdag, ingej buuj erunhiilugchiin songuuli.d bie beldeh bugj bgaa chin ilt bn

Avatar

Europe 2021-01-21 37.170.195.0

Amia hicheesen hulchgar hun yumuu ene, hun, ene, ued iim yum yarij ehelsen ajlaa orhidog archaagui amitan be,, hiij chadahgui bol erthen boliod uhaantai zorigtoi tuushtai hund ajlaa ogood holdson zuv

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.237

Сдакууд жагсахаар тардаг ямар хямдхан төр вэ.новшийн жонхуу адьшаа тэрний боол отгонбаатар тэнэгүүд угаасаа хуцаж л байдаг.тоох хэрэггүй байсан юм.

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.69.193

Баттулгыг хүмүүсийг үймэн самуун руу турхирсан, санхүүжүүлсан гэх асуудлыг УИХ-аар явч хэлэлцэж, түүнд итгэл үзүүлэх эсэх асуудлаар санал хураалт явуулаах хэрэгтэй байна. Ер нь хусах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.179.21.214

Tui mai!!!!

Avatar

Zochin 2021-01-21 202.126.89.140

Таныг сонгосон ард иргэдийн итгэл найдвар түй юм байна л даа. Зүгээр ажлаа хийгээчээ Хүрэлсүх ээ бидэнд ингээд явах цаг зав, хугацаа, хүчин чадал, эдийн засгийн боломж хомс байна ш дээ. Ийм амархан нумрах байсан юм уу. Эр хүний зангараг хаана байна вэ? Ердөө ингээд бууж өгөх байсан юм уу.

Avatar

Батбаяр 2021-01-21 202.9.40.72

Монгол улсыг минь цэвэр нэр төртэй залуу хүн аварч үлдээх болно. Итгэлтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.71.36

Одоо яана даа,Хүрэлсүх шиг Ерөнхий сайд олдохгүй,Женко н**ш юм даа,ялсан намаас Ерөнхийлөгч бхгүй бол болохгүй юм байна.

Avatar

Санаа зовж байна. 2021-01-21 202.21.108.2

Дайны цагт амиа бодоод зугтчлаа. 2012 онд бас ингэж явчаад цагийн аясыг харж байгаад гарч ирсэн санагдах юм. Женко асуудал гаргасан бол баримттай тайлбарлах ёстой. Эс тэгвэл гүтгэлэг.

Avatar

зочин 2021-01-21 43.228.130.188

кккк өчигдөр =1-н гар хөл нөхөд болох баянхонгорын бидон ганбат, нөгөө царайлаг гэгддэг хүүхэн, туваан гээд нөхөд жагсаал дээр ирээд турхираад л байсан биш үү_бичлэг ТВ үзэл дээ хө

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.55.188.34

Bayar ah shigee tom idej uuj amjsan uchraas zugataj baina tuunees bish hezee ed nar ingej taivan zamaar suudlaasaa buuj bailaa

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Harin thh, haha

Avatar

ёндоо 2021-01-21 64.119.18.3

сайд хийж чадахгүй байж ерөнхийлөгч болох санаатай хахаха

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.88.195

иймхэн шуурганд цэргүүдээ дагаад уруудчих гэж дээ урам хугарч байна 2 -2ын 2 сайхан цэргээ аварч үлдээд үзүүлээд өгөх байх даа гэж итгэж байсан юмсан даан ч дээ ёстой одоо хүмүүсийн сэтгэл чамайг ерөнхийлөгчид нэр дэвших санаатай баашилж бна гэж үзэж бна энэ явдал чинь юун ерөнхийлөгч цаашаа одоо хэн ч чамд итгэхгүй залуу насны халуун цжсны алдаа буруу бруу харамсаад барахгүй нь зүгээр л харсаар байтал чиний эсрэг тавьсан жоохон шоу байсан штээ иймхэн зүйлд хийсээд зөвлөх хүнгүй юм уу ?

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.55.188.34

S.Bayar ah shigee tom yum idej uuj amjsan uchraas zugataj baina tuunees bish hezee ed nar ingej suudlaa taivan zamaar tavij ugch bailaa

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.242.59

Огцор огцор гэж хашгирчихаад огцорсон чинь хариуцлагаас мултарч огцорлоо ч гэх шиг хамгийн новшийн зангаа ингэж ярьж байгаа хүмүүс яаж гаргаж чадаж байна. Огцроогүй бол 7сарын 1 шиг юм болно. Огцрохоор буруу, огцрохгүй болохоор бас буруу бүх зүйлд буруу болж гарах гарцгүй болж байна даа. Улс төрчдийн тоглоом гэж хортой зүйл байх юм.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Yaduu ulsyn irged bugd uls turchid baidag. Yamar ulsyg guravdagch ertunts, yaduu uls geh ve? Tur n avilga heel hahuulid idegdsen ulsyg helne!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.203

Ugaasaa yamar zorilgoor uls turd orson n haragdaj bna, tumniihee tuluu lav bish yum bna. Iim ch hevreg humuuseer Mongol uls udirduulah gej dee,
Hiivel b** ai, aival b** hii! Yaah gej turiin alband ordog humuus ve?!

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.55.188.34

S.Bayar ah shigee tom yum idej uuj amjsan uchraas zagataj baina

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.183.143

АВЧ ЧАДДАГ ӨГЧ ЧАДДАГ МУНДАГ УДИРДАГЧ ШҮҮ ЖАНХУУГ АМЬТАН БОЛГОНО ОО

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.243.143

Яахав даа хийгээр авчихаад хийж чадахгүй болохоороо хариуцлагаас зугатаж байгаа нь тэр. Энэ хооронд аль хэдийн өөрийгөө болгоод авсан байгаа. Яг С.Баяр шиг.

Avatar

Баяраа 2021-01-21 66.181.179.212

Огцорч байгаа шалтгаан нь үнэмшилгүй сонсогдож байна.

Avatar

Зочин 2021-01-21 124.158.126.107

нээх ухамсартай, ёс зүйтэй болохоороо огцорсон биш л дээ. ерөнхийлөгчийн сонгууль зэрэг дараагийн юмаа бодсон.

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.242.59

Одоо хамтарсэн Засгийн газар байгуулаад эвтэй найртай идэж уугаад яв. Ард түмэн ч тэгэж хүсээд байх шиг байна. МАНАН яллаа. Ан-ынхан ерөнхий сайдыг огцруулахыг хамгийн их хүссэн хүмүүс. Тэд санасандаа хүрлээ. Харин дараагийн засгийн газрыг бас өөнтгөлж байгаад дахиад битгий огцор гээд жагсаал цуглаан хийгээд байгаарай даа. Монгол улсын эрх ашигт нийцсэн зүйл хийгээрэй

Avatar

Зочин 2021-01-21 203.91.115.56

ЭНЭ БҮХНИЙ АРД ОЮУТОЛГОЙН ЛУЙВРЫН ГЭРЭЭ НУУГДААД ҮЛДЧИХ ШИГ БОЛЛОО. ОЮУТОЛГОЙН ЛУЙВРЫН ГЭРЭЭГ ӨӨРЧИЛЖ ЧАДАХ ЗОРИГТОЙ ЗАСГИЙН ГАЗАР ГАРЧ ИРНЭ ГЭДЭГТ МАШ ИХ ЭРГЭЛЗЭЖ БАЙНА. МОНГОЛ ОРОН МИНЬ БАЯЛАГАА ЛУЙВАРЧДАД ЗӨӨЛГӨЖ ӨРӨНД ОРСООР Л БАЙХ УУ?

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.243.143

Улс орныхоо ЭЗ-ийг хүнд байдалд оруулчихаад (эрдэмтэн, эдийн засагчид г.м) гаргах гарцгүй байдал улам хүнд болох үед амжиж хариуцлагаас зугатаж байна гэж харж байна. Хэрэв тийм биш бол нэг эмэгтэйгээс болж бус цаашид улс орноо ,ЭЗ-аа авч явж чадахгүй нь гэдгээ шударга хэлэл ёстой биш үү..

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.52

ждү хулгайч явл аа жүжиглэх хүнгүй болов сайн

Avatar

Зочин 2021-01-21 85.218.48.83

Дэлхий дахинд Совид гарч олон хүн үхэж бна,дэлхий даяар маш хүнд бгаа үед Хүрэлсүхийн ЗГ шиг ингэж хичээн зүтгэсэн засаг хаана ч байхгүй,маш олон сайн ажил эхлүүллээ..Ийм чадалтай,дайчин хүн ховор.Одоо хийж эхлүүлсэн сайн бүхэн нь үр дүнгүй болох нь…яанадаа.Хошгируулагчид,хошгирогчид МАНАН – Рио гийн уяаны ноходыг үзэн ядаж бна!

Avatar

Зочин 2021-01-21 211.36.134.201

ман ерөнхийлөгчийн эсрэг залуусын тэмцлийг овжноор ашиглачихав уу даа

Avatar

Nam bus irgen 2021-01-21 66.181.186.211

Ene gishuuud Namiin nereeer irgediiig 2 huwaaaj bna Odoo buged z**l !!!!!!!! Odoo buh gishuudiiig shalguuulhiiig shaardaj!!!!!! Irged zaluuus dahij jagsaaal hiih heregtei!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.24.121

МАН ард түмнээрээ яаж тоглодгыг харуулж бна даа

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.70.80

ЧАМАЙГ ЭРИЙН ХУЙХ ГЭЖ АХ НЬ ОЙР ОРЧНЫХОНДОО ХЭЛДЭГ БАЙЛАА. ЧИ ХУДЛАА ДӨВЧГӨНСӨН ХООСОН АМ БАЙЖЭЭ. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭЕ ГЭХИЙН ТУЛД МОНГОЛЫНХОО ТӨЛӨӨ ЦОХИЛОХ ЗҮРХТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ ГЭЖ АГУУ ХАТАНБААТАР ТЭРТЭЭД ХЭЛСЭНИЙГ МАРТАА ЮУ! ЧИ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ТАНГАРГАЛСАН БОЛОХООС ХАРИУЦЛАГАГҮЙ ХЭДЭН САЙДАД АРД ТҮМЭН,АЛДАР НЭР,ЭХЭЛСЭН ҮЙЛ ХЭРГЭЭРЭЭ ДЭНЧИН ТАВЬЖ ТАНГАРАГ ТАВИАГҮЙ БАЙЛТАЙ …

Avatar

Иргэн 2021-01-21 192.82.78.67

ЖЕНКО ингээд өөрийнхөө хүзүүнд олс угладаг юм байжээ. Ерөнхийлөгчийн эрх мэдэл чинь удахгүй дуусна. Шударга иргэд төмөр замаас идсэн хөрөнгийг чинь нэхэж хариуцлага тооцох болно.

Avatar

irged 2021-01-21 66.181.161.49

HURELSUHEE HAMGAALTSGAAYA MONGOLCHUUDAA

Avatar

Зочин 2021-01-21 43.242.243.143

За за нэг их шударга царайлсан цэргийн хүн болох юм. Ерөнхий сайд бол цэргийн хүн биш! Цэргийн хүнээс илүү улс орны бүхий л асуудлыг харж шийдвэр гаргаж чаддаг чадвартай байх ёстой. Ийм чадваргүй учраас бууж өгч байна гэж харж байна. Дараа нь улс төрийн асуудал гаргаад гонгиноод байхгүй байх хэрэгтэй. Ерөнхийлөгчид тэнцэхгүй гэдгээ энэ үйлдлээрээ шулуухан хэлчихлээ.

Avatar

зочин 2021-01-21 192.82.77.8

Юундаа дутуу нийтлээд бгаам

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.160.78

Бүтээн байгуулалт, хариуцлага сахилга бат гэж сэлэм эргүүлж явахдаа хүний эрх, эдийн засаг гэж бүр чухал зүйл байдгийг мартсанаас л хамаг юм болсон. 2017 оноос хийш хийсэн ганц сайн мэдэгдэл нь байлаа даа.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.179.15.71

Эхлүүлсэн ажлаа дуусгаагүй ард түмний итгэлийг алдлаа та нар

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.229.123.37

Жонхуугийн цаана Оросын мафи байгаа, Оросын мафиудад төмсөгдүүлсэн Жанхуу улсаа зарахад бэлэн байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-21 64.119.19.23

Хүрэлсүх угаасаа тэвчээргүй, сэтгэлийн хатгүй, туйлбаргүй хүн. Тэр зан нь л гарлаа. Мань хүн дээр ачаалал дарамт аль аль талаас нь эртнээс ирж байгаа нь тодорхой. Ерөнхий сайд ачаалал дарамтгүй ажиллах ямар ч боломжгүй. Хүрэлсүх энэ бүх ачааллыг тэсвэрлэхээ болиод, няцаж эхлэсэн нь тодорхой ба энэ жижиг үйл явдалаар хариуцлага, ачаанаасаа зугатах боломж өглөө. Амаараа том ярьдаг ч амьдрал дээр жижиг амьтан болох нь улам тод харагдлаа…

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.85

Hurelsuh said ni ardchilsan namin tarisan balgiig zasah gj ovoo ajillaj bsn ymsan daanch tsar tahlaas bolj hundrel uchirsan odoo ajliig ni oligtoi urgeljluuleed hiichih zasgiin gazar heregt

Avatar

зочин 2021-01-21 103.80.211.37

ЖДҮ-чдийн фракцын дарга огцрох нь зөв. Одоо Жоонк дараачийнх нь шүү

Avatar

Иргэн 2021-01-21 66.181.161.75

Уг нь ард түмэн Хүрэлсүхийг сонгосон Гэтэл авилгачдаа хулгайчдаа хариуцлагөгүй хүмүүсээ ард түмнээсээ илүүд үзэж байна Чи бас 2012 оэд ингээд л дайны талбараас зугтаад л явсан Жинхэнэ цэрэг жинхэнэ эр хүн цөөнхи дорой сул талд зогсож хүч тэнцвэргүй тулаанд ордог Эдийн засаг иргэдийн амьдралыг шалбаант хутгаж хаялаа Нефть үйлдвэр байхгүй Юань 450 хүрлээ ЖДҮ хулгай зөрчлийн хууль гээд чамаас нэхэх хариуцлага байгаа шүү ард түмэнд.

Avatar

hhhh 2021-01-21 66.181.190.154

jenvo ogtsruuulah heregtei

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.59

АН хүслээр боллоо. Харамсалтай, одоо иргэд өөрсдийгөө л хамгаалах хэрэгтэй боллоо.

Avatar

Цэнд 2021-01-21 202.9.40.83

Манай

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.46.211

OYU TOLGOI RUU ANHAAR DAA HUMUUSEE NEG YUM BOLOOD BH SHIG SANAGDAAD BN.

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.9.46.224

Хүрэлсүхийг огцормогц цагдаа барьж хориод Монгол иргэдийн эсрэг терор хийсэн хэргээр шалгаад яллах ёстой. Тэрний бодлогогүй хийсэн алдаанаас болж амь насаараа хохирсон хүмүүсийн хохирлыг хэн хариуцах юм бэ? Алдаатай шийдвэр гаргасаны хариуцлага хүлээн зөвшөөрдөггүй ухамсарладаггүй жишиг тогтоод мөнгө иддэг байснаа одоо хүний амиар нааддаг болоод байна. Монголчуудаа үхэл өдөр бүр хаалганы чинь гадаа отож байна. Энэ нь Хүрэлсүх МАНы тархигүй тэнэг үйлдэлийн үр дагавар болж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.176.68

Ямар юмны тэмцэлийн үр дүн байхав. Ээлжит алхамаа л хийж байна. Ерөнхийлөгч У. Хүрэлсүх. Ерөнхий сайд Амарсайхан.

Avatar

Баяр 2021-01-21 66.181.182.221

ЖДҮчин Ерөнхий САЙД ОГЦОРСОН ЗӨВӨӨ

Avatar

Энхмаа 2021-01-21 192.82.73.10

ЁС ЗҮЙ МЭДДЭГ, САЙН ХҮНИЙ ДҮР ЭСГЭЖ СОНГУУЛИЙН ПИАРАА ИНГЭЖ ХИЙДЭГ ЮМ БАЙЖ, ДАРААГИЙН НҮҮДЭЛ НЬ ЮУ ВЭ

Avatar

Зочин 2021-01-21 202.126.89.114

СУЛ ДОРОЙ ГЭДЭГ НЬ ХАРАГДЛАА. ШИНЭ засгийн ерөнхий сайд эрүүл мэндийн хүн байгаасай.энэ бол цаг үеийн шаардлага шүү

Avatar

Зочин 2021-01-21 46.114.33.211

ЗАЙЛ ЗАЙЛ!!! Хэндээ эрхлээд тунирхаад байгаа хогийн г***й вэ чи!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-21 103.26.194.183

САЙН ДУРААРАА ЦАГ ЗАВ, СЭТГЭЛ ЗҮРХ ГАРГАН ИРЖ ЖАГССАН ХҮМҮҮСИЙГ ЮУ ЮУ ГЭЖ ДОРОМЖЛОВ ОО?! ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ТУРХИРСАН ГЭНЭ ҮҮ. ЗАЙЛ ЦААШАА ПОПЧИН

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.176.68

Ямар юмны тэмцэлийн үр дүн байхав дээ. Хийх алхамаа л хийж байна. Хүрэлсүх Ерөнхийлөгч. Ерөнхий сайд Амарсайхан.

Avatar

Зочин 2021-01-21 66.181.161.42

Haramsaltai

Avatar

Зочин 2021-01-21 192.82.71.209

Женко шаарыг огцруулах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-01-21 192.82.66.247

Одоо женкөгөөс салчихвал болчино шүү.

Avatar

зочин 2021-01-21 192.82.66.247

За одоо олигтойхон хүн гаргаад ирээсэй.
Ингэж байж л бид тэмцдэг үр дүнгээ хардаг болно.
Дараагийн ээлж нь л хоолонд орох гэсэн мэх биш байгаасай даа.

Avatar

Зочин 2021-01-21 103.229.120.99

Одоо яан да ард иргэд минь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж