Фидель Кастро хөгширсөн ч гөжүүд хэвээр | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Фидель Кастро хөгширсөн ч гөжүүд хэвээр

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.29-нд нийтлэгдсэн

Фидель Кастро хөгширсөн ч гөжүүд хэвээр

 

Кубын хувьсгалын удирдагч Фидель Кастро нас дээр гарч улс орноо удирдах эрх мэдлээ дүү Рауль Кастрод шилжүүлээд байгаа. Хөгширсөн ч импералистуудыг үзэн яддаг түүний зан хэвээрээ гэдгийг Обамагийн айлчлалын дараа хэлсэн үгээрээ нотолжээ. Тэрбээр “Кубад импералистуудын бэлэг хэрэггүй” гэж хэлжээ. Түүний хэлсэн үгийг Кубын Granma сонины Даваа гаригийн дугаарт нийтэлжээ.

 

АНУ-ын ерөнхийлөгч Барак Обама өнгөрсөн долоо хоногийн эхээр Кубад айлчилсан билээ. Энэ АНУ-ын төрийн тэргүүн Кубын аралд бараг 90 жилийн дараа хөл тавьсан явдал байсан юм. Айлчлалынхаа үеэр Обама Кубын нийслэл Гавана хотын Алисий Алонсогийн нэрэмжит Их театр үг хэлж, “хоёр орны ард түмэн өнгөрснийгөө мартаж ирээдүй рүү хамтдаа найз нөхөд, гэр бүл, хөршүүд шиг хамт харах хэрэгтэй” хэмээн хэлсэн билээ.

 

Харин Фидель энэ үгний хариуд Обамагийн чихэр мэт үгэнд хууртахгүй байхыг кубачуудад сануулсан байна. “Он удаан жил үргэлжилсэн эдийн засгийн хоригийн дараа, америкчуудын устгасан далайн хөлөг, иргэний агаарын онгоцны дараа ийм үг сонссон кубачуудын зүрх зогсох магадлалтай” хэмээн Фидель Кастро хэлжээ.

 

А.ШАРАВ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-29 99.234.64.62

kommunizm ustval manaih shig bolno heveeree baisan n" batalgaatai

ovgon 2016-03-29 43.228.130.158

kubiin kommunism ustaj ard tumen ni erh chologoo olh boltugai.

Зочин 2016-03-29 103.9.90.195

ӨӨРИЙНХ НЬ АМЬ НАСАНД 638 УДАА АЛАХААР ЗАВДСАН АНУСД КАСТРО ЯАЖ ДУРТАЙ БАЙХ ВЭ ДЭ. ЕР НЬ ХЭН Ч ГЭСЭН.

Зочин 2016-03-29 103.9.90.195

хэхэ(202.5.195.*) Өчигдөр 16 цаг 34 минут арав дан гошного ч гэсэн НЭГ МОНГОЛООРОО ЯРЬЖ БИЧИЖ ЧАДДАГГҮЙ МАЛ ГОШНОГО ГОШНОГО ГЭЭД ҮГЛЭЭД БАЙСАН НЬ ХЭХЭХЭХЭ ШЭЭС БАЙСАН БАЙЖ ШҮҮ. ӨМДБААТАР МОНГОЛООР ЯРЬЖ ЧАДАХГҮЙЭЭЭ ЧАДАХ Ч ГҮЙ.

Зочин 2016-03-29 202.179.25.205

Бөмбөрцийн 2 талд хөгшин залуу 2 л АНУ -г салаавчлаад суухын.

Зочин 2016-03-29 122.201.28.7

Куба америк тивд байдгаа мартаад Оросыг дагаж жаал далдаганаад, эцэс сүүлд нь Оростоо хаягдаад одоо хөрсөн дээрээ бууваа гэж

Зочин 2016-03-29 182.160.35.148

за өөрсдийгөө хичээ. монголчууд ардчилалаас болж сүйрч байгаагаа нуугаад хэрэггүй

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.216

ШИМНУС БОЛТУГАЙ МАНДТУГАЙ ГЭЭД ШИНЭ ЮМ СУРЧ Л БАЙГАА ЮМ БАЙНА!

ovgon 2016-03-29 43.228.130.158

kubiin kommunism ustaj ard tumen ni erh chologoo olh boltugai.

Зочин 2016-03-29 89.72.146.79

Kubachuud ene lalaraas bol hichneen yaduu amidarch baina ve. Zunug kommunist

Зочин 2016-03-29 45.117.34.11

удирдагч хүн ийм тасархай байх ёстой ???? зөвхөн одоо цагийг бодож болохгүй 3 цагаа зэрэг харьцуулан бодох ёстой ?????

Зочин 2016-03-29 103.57.93.23

INGEJI TENEGTEJI UZEL SURTALDAA BARIGDAJI OLON SAYA KHUNII AMIDRALYG SUITGEKH YAMAR KHEREG BAIDAG YUM BOL DOO . LALAR GEJI , KUBA , SOLONGOS LKHOYOR SHIG YADARSAN ULSD ALGA

Зочин 2016-03-29 103.57.93.23

INGEJI TENEGTEJI UZEL SURTALDAA BARIGDAJI OLON SAYA KHUNII AMIDRALYG SUITGEKH YAMAR KHEREG BAIDAG YUM BOL DOO . LALAR GEJI , KUBA , SOLONGOS LKHOYOR SHIG YADARSAN ULSD ALGA

bayar 2016-03-29 59.153.113.55

harin manai uls shig yadarsan uls alga

Зочин 2016-03-29 150.129.141.13

Kastrogiin zuv

РАВДАН 2016-03-29 202.131.252.213

АХ НЬ СОЛОНГОСТ ДАРГЫНХАА БӨГСИЙГ ДОЛООЖ БАЙНА. БОЛОМЖ ОЛДВОЛ ХОЙШОО ОРГОЖ ГАРДААД БҮДҮҮН ДҮҮГИЙН БӨГСИЙГ БАС ДОЛООХ САНААТАЙ.

Зочин 2016-03-29 202.9.41.130

Ene yasan uhdeggui zunug kommunist ve odoo boltol baigaam uu

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

АЦДААНК ХЭХЭ ЧИ ЧИ ЯАХ НЬ ВЭ ДЭЭ! ДООГУУР ЯВУУЛБАЛ ГАР БУЗАРЛАХ, ДЭЭГҮҮР ЯВУУЛБАЛ ГАР ЦУСДАХ НУСАН БУРАНТАГ ШҮҮ ДЭЭ ЧИ!

хэхэ 2016-03-29 202.5.195.125

арав дан гошного ч гэсэн нэг зөнөсөн гар л даа ааахахахха яаж нэг юм товчлуураа орж дардын ааахахха чамайг тэр заваартуулсан коршонко цэврэл гэх хүүхдүүд чинь загнаж байна яв яв ааахахаха

хэхэ 2016-03-29 202.5.195.125

кастро ч хэдий нь зөнөсөн гар л даа хахаха

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

ТУУШТАЙ БАЙНА ГЭДЭГ ИЙМ САЙХООН! ХҮН ТӨРӨЛХТӨНИЙ ХОЁР ЗУУНЫ ТҮҮХИЙГ БИЧИЛЦСЭН СҮҮЛЧИЙН МОГИКАН ШҮҮ! ВИВА ФИДЕЛЬ, ВИВА РАУЛЬ, ВИВА КУБА! ЯАНКИЙЗ НО ПАСАРАН!