Г.Түвшинжаргалыг цагдан хорих шаардлагагүй гэж үзжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Г.Түвшинжаргалыг цагдан хорих шаардлагагүй гэж үзжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.29-нд нийтлэгдсэн

Г.Түвшинжаргалыг цагдан хорих шаардлагагүй гэж үзжээ

УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын туслахаар ажиллаж байсан, эдүгээ ШШГЕГ харьяа хорих 461 ангид сэжигтнээр цагдан хоригдож байгаа Г.Түвшинжаргалыг цаашид цагдан хорих шаардлагагүй гэж үзжээ. Цагдаагийн байгууллагын зүгээс Г.Түвшинжаргалын хувийн нөхцөл байдлыг харгалзан батлан даалтад гаргах саналыг прокурорт хүргүүлсэн байна. Ингэснээр прокурор саналаа шүүхэд гаргах юм байна. Улмаар эцсийн шийдвэрийг шүүх гаргах аж.

Дашрамд дуулгахад, Г.Түвшинжаргалыг Монгол Улсын Эрүүгийн хуулийн 148.4, 1661.3 зүйл ангиар ял сонсгож яллагдагчаар татсан билээ. Харин Г.Түвшинжаргалын өмгөөлөгчийн зүгээс хөхүүл хүүхэдтэй хүнийг хууль бусаар цагдан хорьсон хэмээн мэдээлсээр байсан юм. Харин цагдаагийн байгууллагын зүгээс хуулийн хүрээнд үйл ажиллагаа явуулсан хэмээн мэдээлсэн.

Өмнөх үйл явдлыг ЭНД-ээс харна уу.

М.КЕЙТ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

АН-н луйварчид, алуурчид 2016-03-29 183.81.171.135

АН-Өөрсдөө хоорондоо хоолоо булаацалдан алалцаж, дунд нь Монголын ард түмэн маш их хохирч байна. Энэ намыг татан буулгах ёстой.

Зочин 2016-03-29 217.86.167.157

Элбэгдорж бууж угсун. Ойлгомжтой.

Ард 2016-03-29 184.188.140.11

Эх оронч гэсэн хуурамч нэр зүүгч, мэдлэг, мэдээлэл нимгэн ард иргэдийн тархи угаагч, эдийн засгийн *****, цаагуураа дан хулгай хийж явдаг, хөхүүл хүүхэдтэй эмэгтэй нь ард нуугдаж, Монгол эмэгтэйгээс илүү орос биеэ үнэлэгчийг илүүд үздэг жонхуу баттулга улсаас хулгайлсан 580 сая ам доллараа төлж, гишүүний эрхээсээ түдгэлзэж хэргээ шалгуул !!!

Зочин 2016-03-29 112.138.35.55

TARBAGAA CHI ICHIJ AMIDARH HEREGTEI SHUU. YILIIN YREE EDLEH ODOR IRNEE CHAMD

Зочин 2016-03-29 103.229.121.251

ЭЛБЭГЭЭ ХҮЧИРХЭГ БОЛЖЭЭ АРДЧИЛАГЧИД Л ДАРАХГҮЙ БОЛ ТЭЖЭЭСЭН БЯРУУ ТЭРЭГ ЭВДЭХИЙН ҮЛГЭР БОЛЖ БАЙННА

Зочин 2016-03-29 182.160.5.62

ЖЕНКОГ ЯАХ ЮМ ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ.БӨХИЙЦГӨӨ ТЭНЭГҮҮД

Danzanbaljiriin Enkhtaivan 2016-03-29 202.61.97.10

увс хүн төрөөс төрсөнТэрбумтан Дорлигжавтай холбоотой дуулиант хэргүүдийг яагаад шалгахгүй байна? шударга нь дэндсэн ерөнхийлөгчөө !!! bМонголыг тонон дээрэмдсэн бүх гадаадынхныг хилээр гарч явхад нь хориг тавихгүй байнаа !!.Х .Баттулга бол олон салбарт Монголын төлөө зүтгэж хөлс туслуулан хөдөлмөрлөж яваа хөдөлмөрч хүн ,

Зочин 2016-03-29 202.61.97.10

увс хүн төрөөс төрсөнТэрбумтан Дорлигжавтай холбоотой дуулиант хэргүүдийг яагаад шалгахгүй байна? шударга нь дэндсэн ерөнхийлөгчөө !!! bМонголыг тонон дээрэмдсэн бүх гадаадынхныг хилээр гарч явхад нь хориг тавихгүй байнаа !!.Х .Баттулга бол олон салбарт Монголын төлөө зүтгэж хөлс туслуулан хөдөлмөрлөж яваа хөдөлмөрч хүн ,

увс хүн төрөөс төрсөнТэрбумтан Дорлигжавыг шалга.Х 2016-03-29 202.61.97.10

увс хүн төрөөс төрсөнТэрбумтан Дорлигжавыг шалга.Х .Баттулга бол олон салбарт Монголын төлөө зүтгэж хөлс туслуулан хөдөлмөрлөж яваа хөдөлмөрч хүн ,

Зочин 2016-03-29 103.57.95.12

ҮХСЭН ҮЛИЙНИЙ ЧИНЬ ХУУЛЬ, ЯДАРСАН ЭМЭГТЭЙЧҮҮД, ЯЛАНГУЯА ХӨХҮҮЛ ХҮҮХЭДТЭЙ ЭХЧҮҮД, ХОНОГИЙН ХООЛОО ЯАЯ ГЭЖ БАЙГАА АРД ТҮМНИЙГ ХУУЛИЙН НЭР БАРЬЖ ДАРАМТАЛЖ, ЭРХ БАРИГЧДЫН ГАР ХӨЛ БОЛЖ БАЙГАА ЖУДАГГҮЙ ЦАГДАА НАРАА ЭР ХҮН ШИГ БАЙЖ ҮЗ....

Зочин 2016-03-29 122.201.22.92

Хэрэгтэй мэдүүлгээ авчихаж одоо халдашгүй эрх дээр ёстой асуудал гарна да барахгүй бол цагдаа онигоо л болно.

zochin 2016-03-29 122.201.22.207

batttulga uuruu ochood shalguulchihad yanaa

ГУНИГ 2016-03-29 202.179.25.206

ТОМЧУУДЫН ХЭРҮҮЛ ЗОДООН ДУНД ЖИЖИГ ГАРУУД,ТҮҮНИЙ ДОТРООС ЭМЭГТЭЙ АЛБАН ХААГЧДЫГ ХЭЛМЭГДҮҮЛЭХ ХЭРЭГГҮЙ Л БАЙХГҮЙ ЮУ.ХУУЛЬ ЦАГДААГИЙН ХӨГИЙН НОВШНУУД МӨНГӨГҮЙ,АЛБАН ТУШААЛГҮЙ,ТАНИЛ ТАЛГҮЙ ХҮНД СҮРЖИГНЭХЭЭ Л БОЛЬЧИХ Л ДОО.хҮЗҮҮГҮЙ ХҮНИЙ ХЭЛСЭН ГАНЦ ҮНЭН ҮГ НЬ ЭНЭ ЮМ ДАА.ГЭВЧ ЭНЭ НЬ ДООДОСТ ХАМААГҮЙ ӨӨРИЙГӨӨ ХААЦАЙЛЖ НИЙГЭМД САЙХАН ХАРАГДАХ ГЭСЭН ЯДАРСАН АРГА ДОО ЧААВААС

Зочин 2016-03-29 202.9.41.130

Sum ergen toiron tusaj baina daa baigaa onohno uu

Зочин 2016-03-29 202.21.106.149

хөөрхий эмэгтэйг хятад хавнууд барьчихаа алдаж билээ.хөхнийх нь сүүг эхээс нь булаалдаж амаа олохгүй хэсэг гударлав даа.

Зочин 2016-03-29 150.129.141.134

Хорих шаардлагатай байсан, одоо шаардлагагүй болсон байна. Мөрдөн шалгах ажилд ахиц гарч авах шаардлагатай мэдээллээ авч чадсан бололтой. Ингэж ойлгогдож байна.

Зочин 2016-03-29 150.129.142.15

Нэг хүүхэн нялх хүүхэдтэйгээ хамт байхын гэж шоронгоос гараад нэг нялх хүүхэд ээжтэйгээ байхын тулд шоронд оржээ. Монголын энэ амьдрал ойлгоход улам л хэцүү болоод байх юм. Ийм л учраас дарга нар хуулийн өмнө бүгд тэгш эрхтэй гэдэг байтал энгийн бид хуулийн өмнө дэндүү өөр ялгавартай эрх эдлэх юм даа

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

ШАЛГАЖ БАЙГАА ЦАГДАА ӨӨРӨӨ ИЙМ ХҮСЭЛТ ГАРГАХЫГ БОДОХОД ХЭРЭГТЭЙ МЭДҮҮЛГЭЭ АВЧ ЧАДСАН Л ЮМ БАЙНА. ОДОО УИХ-Н ЧУУЛГАНД ПРОКУРОР АМАРБАТ САНАЛ ТАВИХ БИЗ.

aaaaa 2016-03-29 103.194.176.4

Bugdeeree adilhan baij heniig e ereesee bitgii hori

Зочин 2016-03-29 202.21.110.214

Муу ч сайн ч хүний эрхийг дээдлэдэг АН-аа сонгоноо. тэмүүжин, батзандан нар төрд хэрэгтэй

зочин 2016-03-29 103.14.36.6

хууль гэж дээ Түвшинжаргалыг хорьж байхаар Баттулгыг хорих нь дээр дээ. тойроод байх юмаа

Огт хамаагүй 2016-03-29 202.180.220.172

Түвшинжаргалыг угаасаа л суллан шүүдээ, Женко л хулгайгаа нуух гэж шалтагласан болохоос, Түвшинжаргал Женкогийн бүх хулгайг илчилсэн тул, одоо Женкод түүний ой 6 сартай хүүхэд болоод суллах, суллахгүй асуудал огт хамаагүй болсоон.

Иргэн 2016-03-29 103.57.94.164

Одоо дараагийнх нь хэн бэ?! Хэргийн эзэн үү