МҮОНРТ-ийн Ерөнхий захирал Н.Дэмбэрэлийг чөлөөллөө | News.MN

МҮОНРТ-ийн Ерөнхий захирал Н.Дэмбэрэлийг чөлөөллөө

МҮОНРТ-ийн Ерөнхий захирал Н.Дэмбэрэлийг чөлөөллөө

МҮОНРТ-ийн Ерөнхий захирал Н.Дэмбэрэлийг чөлөөллөө

Монголын Үндэсний олон нийтийн радио телевиз (МҮОНРТ)-ийн Ерөнхий захирлаар томилогдоод удаагүй Н.Дэмбэрэлийг чөлөөлөх шийдвэрийг өнөөдөр (2021.01.19) гаргажээ. Тодруулбал, өнөөдөр МОҮНРТ-ийн Үндэсний зөвлөл хуралдаж, Н.Дэмбэрэлийг чөлөөлөн, Г.Гэрэлийг МҮОНРТ-ийн Ерөнхий захирлын үүрэг гүйцэтгэгчээр томилсон байна. 

Н.Дэмбэрэлийг Монгол Улсын ерөнхийлөгч Х.Баттулгатай ярилцлага хийх үеэрээ тус телевизийн уран бүтээлчдийг хөөж гарган, "Херо" энтертайнментын уран бүтээлчдийг 600 студи рүү нэвтрүүлэн, ярилцлагын бичлэгийг хийлгэсэн, хууль бусаар томилогдсон, мөрийн хөтөлбөрөө уран бүтээлчдэд танилцуулаагүй гэсэн асуудлыг МҮОНРТ-ийн уран бүтээлчид тавьж, эсэргүүцлээ илэрхийлсэн. Н.Дэмбэрэл нь өнгөрсөн арванхоёрдугаар сарын 21-нд уг албан тушаалд томилогдсон билээ. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
9
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-19 192.82.73.184

Тэр ГЭРЭЛ гэж муухай ааштай хүүхэн өмнөх захиралуудаас дээрдлээ юу. МҮОНРТ ГЭЖ ЧӨТГӨР Ч ТОГТОХГҮЙ ГАЗАР БОЛЖЭЭ. АЖЛАА МЭДДЭГ АЖИЛЛАГСАДАД НЬ ХҮНДЛЭГДСЭН ТЭДНИЙ ЭРХ АШГИЙГ ОЛИГТОЙХОН ХАМГААЛДАГ УДИРДАХ ЧАДВАРТАЙ ҮНЭНЧ ШУДАРГА ЗАХИРАЛ ОЛДОДГҮЙ Л ЮМ БАЙХДАА. САЙН ЗАХИРЛЫН ДАЛЛАГА АВХУУЛАХААР ГАЗАР БОЛЖЭЭ ЗАЙЛУУЛ ГЭЖ.

Avatar

Зочин 2021-01-19 202.126.88.132

Одоо баттулгыг шорон руу нь хөөж явуул

Avatar

Зочин 2021-01-19 103.14.36.18

хахаха, хошин шогийн тоглолтыг ч МАН үзүүлж өгөх юмаа.

Avatar

иргэн 2021-01-19 202.179.8.118

албан тушаалд байхад нь ашиглаад дараа тоодоггүй улс төрчдын зан ашиглуулахгүй хууль дүрэм журмаа бариад ажиллах хэрэгтэй хэдэн удаа шахаад оролдоод дарамтлаад дараа болих байлгүй дээ айхгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-19 107.117.172.19

женкогийн гошногоны алчууруудыг хаа байгаа газраас нь хөөж зайлуулж байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-19 202.126.88.132

Яг үнэн

Avatar

Зочин 2021-01-19 202.126.89.66

Kik.jonhuugiin balag.

Avatar

Зочин 2021-01-19 103.57.95.163

Баярлаад хэрэггүй ээ, хулганууд аа. Пүрэв сэтгүүлчтэй ярилцахыг нь хараа биз, орж ирэхийг нь муур багш шиг эрхээ эргүүлээд хүлээцэн сууж байсан шд. Асууж, айлгахаар орсон өнөөх Пүрэв нь ээрч муураад хөөрхий. Барж идэхгүйм билээ, угаасаа. Баярлаж тойрсоор бариулж идүүлцгээнэ. Юун олон нийтийн тэлвиз. Мөрөөдөцгөө!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-19 192.82.76.12

Zvitei zvitei. Ingeed l haraat busaar ajillaad yavchih heregtei !!!

Avatar

МУИС-ийн сургуулийн захирлуудад 2021-01-19 158.69.126.135

МУИС-ийн багш нарийн эрх ашиг үргэлж нам дагасан хөгийн Пялдага захиралуудын гаргасан шийдвэрээр зөрчигдөж байна.Өнөрөө сурвалжлаарай!

Avatar

иргзн 2021-01-19 202.179.26.88

МҮОНРТ гэж Чөтгөр ч тогтохоо байсан газар нэг байнаа, Нэг эсвэл Ажилчидынх нь санаанд тохирохгүй, үгүй бол Томилогдож очсон Захирал нь Буруу үйл ажиллагаа явуулна, МҮОНРТ Ном уншуулж Засал хийлгэж Муу юмаа нэн даруй зайлууахгүй бол *Дарханы зам* шиг болчихсон Хэрүүл хэл ам салахаа байсан , Дарга захирал тогтохоо байжчихсан Хэрүүлийн бузар болсон
Эвгүй л байгууллага болсон байна шүү,

Avatar

Зочин 2021-01-19 192.82.76.12

Jenkoo gej uulzsan yariltssan hvndee ulzii muutai amitan yum. Haya muutai ail gedeg shig havitsan oirtsondoo gai bolj yavna. Stafvormig bol MYONRT- iin Yndesnii Zuvlul ni margaash ogtsirnoo. MAN ogtsruulchihaj medeh l baih !
Mongol yalj baigaa ni ene yum bolovuudaa.?

Avatar

Ялзарсан МҮОНРТ 2021-01-19 64.119.25.59

Одоо хар ичинг захирлаар тавь

Avatar

Зочин 2021-01-19 64.119.21.249

Хүнээр тоглож байгаа юм шиг Хачин л шийдвэр байна

Avatar

Зочин 2021-01-19 185.220.101.17

МУИС-ийн хэдэн Пялдага захирлуудаа яах гэжийн? Өнөрөө сурвалжлаарай!

Avatar

зочин 2021-01-19 66.181.177.21

ЭНЭ ЧИНЭ ЯМАР ТОГЛООМ БОЛООД БАЙНА АА. ОДОО АЛБАН ТУШААЛД ОЧИЖ БАЙГАА, АЖИЛ АЛБА ГҮЙЦЭТГЭЖ БАЙГААГИЙН УЧИР ОЛДОХОО БАЙЛАА.ИЙМ БАЙХАД АЖИЛ ЯАЖ ЯВАХАВ ДЭЭ. ЮУНААС БОЛЖ ӨРСӨЛДӨХЛӨРӨӨ ИЙМ ЮМ БОЛДОГ БАЙНА аа.

Avatar

zochin 2021-01-19 66.181.176.100

JINKHENE ERGUU ATS BAYNA DAA ,

Avatar