АНУ-ын Тагнуулын төв газрын дарга Москвад айлчилжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

АНУ-ын Тагнуулын төв газрын дарга Москвад айлчилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.29-нд нийтлэгдсэн

АНУ-ын Тагнуулын төв газрын дарга Москвад айлчилжээ

 

АНУ-ын Тагнуулын төв газрын дарга Жон Бреннан энэ сард ОХУ-д нууц айлчлал хийсэн гэнэ. Жон Бреннаны Москвад хийсэн айлчлал ОХУ Сири улсаас цэргээ татах болсонтой ямар холбоогүй гэдгийг гадаад хэргийн дэд сайд Олег Сыромолотов мэдэгдсэн байна. Гэвч ОХУ нь хоёр долоо хоногийн өмнөөс Сири улсаас цэргийн гол хүчээ гаргаж эхэлсэн юм.

 

ОХУ нь өнгөрсөн есдүгээр сараас хойш исламын дайчдын эсрэг Сирид агаарын цохилт өгч эхэлсэн бөгөөд нийт 167 удаа бөмбөгджээ. ОХУ Сири улсаас цэргээ татаж эхэлсний дараа АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн дарга Жон Керри өнгөрсөн долоо хоногт Москвад айлчлан ерөнхийлөгч Владимир Путинтэй биечлэн уулзсан юм.

 

Жон Бреннан Москвад ОХУ-ын Аюулгүй албаныхантай уулзсан аж. Одоогоор түүний айлчлалын шалтгаан тодорхойгүй байна.

 

Б.АНХТУЯА

ЭХ СУРВАЛЖ: MOSCOW TIMES

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ovgon 2016-03-29 43.228.130.158

putleriin fashistuud ch mongogui bolood unen nomhorson bna da, amerik ah nar ni eeljilj ochood l tolgoi turuugui zagnaad ahiin alganii amt uzuuleed butsdag bolj he he he.

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.216

ШИМНУСЫН АНУС АХ!

ovgon 2016-03-29 43.228.130.158

putleriin fashistuud ch mongogui bolood unen nomhorson bna da, amerik ah nar ni eeljilj ochood l tolgoi turuugui zagnaad ahiin alganii amt uzuuleed butsdag bolj he he he.

medehgui ee?! 2016-03-29 115.171.120.174

Yamartai ch Amerikchuud Moskwa ruu guideltei bolchihjee

medehgui ee?! 2016-03-29 115.171.120.174

Yamartai ch Amerikchuud Moskwa ruu guideltei bolchihjee

батт 2016-03-29 202.21.106.149

керри нь чемодан бэлэг өгөөд л, обама путинд зулгуйдаал, тагнуулын дарга нь өөрөө ирж мэдээлэл өгөөд л эднүүс мөн хонь болж гүйцжээ. цагаан ордон ховсдуулчихсан ч юмуу эсвэл их л халамжтай эхнэр шиг л болчиж дээ.

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

СС-ЭЭ ЧИ ТЭНД БАЙСАН БАЙЖ МАГАДГҮЙ ЭЭ! ГЭХДЭЭ ЧИ ЯАГААД ТЭНД БАЙГААГАА ӨӨРӨӨ Ч ОЙЛГООГҮЙ БАЙСАН ГЭЖ МӨРИЙ ТАВИХАД РАВДАН АХ НЬ АЛДАХГҮЙ ШҮҮ! САЙН ТАГНУУЛЧ ГЭДЭГ БОЛ ЮУ ХИЙЖ БАЙГААГАА УХААРААГҮЙ ОЙЛГООГҮЙ ХҮМҮҮСИЙГ НЭГТГЭЖ УДИРДДАГ ХҮНИЙГ ХЭЛДЭГ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ!

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

САЙХАН АВЧ БАЙГАА ЮМ БИШЭЭ! МЭДЭЭД ХЭЛЖ БАЙНА! ЯМАР ХҮН ЯМАР НӨХЦӨЛД ЯАЖ АЖИЛЛАДАГ ВЭ? ГЭЖ БОДООД ҮЗЭХЭЭР ЧИ ӨӨРӨӨ ААНДАА ОЙЛГОНОО! ДААНЧ ҮҮНД ТУРШЛАГА, ЦАГ ХУГАЦАА ХЭРЭГТЭЙ БАЙДАГ ЮМ ДАА!

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

БИ БОЛ БРЕННАНЫГ ЯАХ ГЭЖ ИРСЭНИЙГ МЭДЖИЙНОО! ТЭРЭЭР ФСБ-Н ГҮЙЦЭТГЭХ АЖИЛЛАГААГААР БАРИВЧЛАГДСАН АГЕНТУУДАА АВРАХААР ИРСИЙМОО!ТОМ НАЙМАА Л ХИЙНЭ ШДЭЭ!

ss 2016-03-29 202.126.91.99

saihan awch bna aa.... bi bas tend bsan tegvvl wahahaa