Фолклэнд арал Аргентинд харъяалагдах болов | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Фолклэнд арал Аргентинд харъяалагдах болов

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.29-нд нийтлэгдсэн

Фолклэнд арал Аргентинд харъяалагдах болов

 

НҮБ-ын комиссын шийдвэрээр Өмнөд Атлантын тэнгис дэх Аргентины усан хилийг 35 хувиар өргөтгөснөөр Фолклэнд арал тус улсын газар нутагт хамаарах болов. Аргентины Гадаад хэргийн сайдын мэдээлснээр тус улсын усан хил 1.7 сая кв/км-ээр өргөжсөн байна.

 

Фолклэнд арлыг өөрийн эзэмшилдээ авахын төлөө Их Британи болон Аргентин улсууд 1982 онд бага хэмжээний дайн хийсэн юм. Хоёр сар орчим үргэлжилсэн цуст дайнд Аргентин улс ялагдал хүлээсэн байв.

 

Нефтийн олборлолтоос Фолклэнд арлын эдийн засагт олон сая ам.доллар орж ирдэг аж. Фолклэнд арлын хувьд өөрийн удирдлагатай боловч батлан хамгаалах, гадаад харилцааны асуудлыг Их Британи хариуцдаг аж.

 

Б.АНХТУЯА

ЭХ СУРВАЛЖ: THE GUARDIAN

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-29 119.235.93.31

Hudlaa buh irgediin sanal asuulgaar Ikh Britanii harialald bna gej garsan.

ovgon 2016-03-29 43.228.130.158

ha ha ha ene "батт(202.21.106.*)" hemeeh orhidos ooroo mongoliin saihan busguichuud tooj neg nudeeree ch harahiin argagui oros hiatadiin ali ni boloh ni medegdehgui umhii orhidos baidag yum, tiim uchraas halhiin saihan busguichuudiin talaar end tendgui muu helj, mongoliig uzen yadaj yavdag azgui tahia, orhidos shde, ha ha ha.

батт 2016-03-29 202.21.106.149

энэ 49-тэй авгай их л гансарч мөрөөдөх юм даа. эм хүнийг ойлгожээноо ойлгожээнэ.

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Согтуу толгой чи юуугаа мэддэг юм бэ? Дуу чи муу нохой.

Зочин 2016-03-29 49.0.162.104

gehdee tanart neg yum sanuulchihay udahgui oros zadrana dotoodiin dain garna udahgui tanar harna

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Согтуу толгой чи юуугаа мэддэг юм бэ? Дуу чи муу нохой.

Gochoo 2016-03-29 49.0.162.104

uuln n ravdaan mongoliin erh ashigt erchim huch shig heregtei yum baihguig chi medej l baigaa harin chi bolon uyatai heden nohoi mongoliin esreg baigaad chin bi haramsaj baina

Зочин 2016-03-29 49.0.162.104

ravdan duu ahiigaa arai dutuu uneleed baih shig ah n chamaig hunguhuun tongorchih bailgui

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

ЯДАЖ Л НААД КАМЕРТАА ЗАЖИЛЖ БАЙГАА БОХИО НААЧИХААД БИЧ Л ДЭЭ!

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

РАВДАН АХ НЬ МОНГОЛЫН КИБЕР БАТАЛЬОНЫ КИБЕР СНАЙПЕР ШҮҮ ДЭЭ! ЧАМАЙГ ОНИЛООД Ч ЮУ ХИЙХ ВЭ! ЧИ БОЛ СОНИРХОЛ ТАТАХ БАЙ БИШ! ЧИ УГААСАА ДЭЛГЭЦЭН ДЭЭР НӨГӨӨ ХИЙДЭГ ЮМАА ХИЙГЭЭД ЯНЗ БҮРИЙН ӨТГӨН ШИНГЭН ЮМНУУДТАЙГАА Л ХОЛИЛДЧИХСОН Л СУУЖ БАЙГАА ЧИНЬ ХАРАГДААД БАЙНА ШДЭЭ!

Зочин 2016-03-29 49.0.162.79

ravdan nadaas aihdaa tag duugui bolno esvel ***** zuhel bolno huurhii chadah yum n l ter yum da

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Согтуу толгой чи юуугаа мэддэг юм бэ? Дуу чи муу нохой.

Зочин 2016-03-29 49.0.162.230

tsumiin hayagdliig kazakhstan urani bank baiguulchihaad avch l baigaa shu de harin orosiin bolon kazakhstani taliinhan manaid sain ajillaj tsumiin hutulbur heregjeegui orosuudaa gej yahleeree manai buh tusluudiig ingej gatsaadag bainaa ravdan chi bas salaavcchaa uguh yum bish beez unend guitsegdeheeree tegdeg zurshiltai yum huurhii iluu yu chadah bilee de

ХЭХЭ 2016-03-29 202.5.195.125

ОРОСУУДЫГ ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИХ ХЭРЭГТЭЙ ТҮҮНД БИД ОРОЛЦОЖ БАЙЖ ОРОСД АЛДСАН ГАЗАР НУТГАА ЭРГҮҮЛЭН АВАХ БОЛОМЖТОЙ

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

ЧИ БИД БИЕ БИЕНЭЭ АЙЛГАХ Ч ЯАХ ВЭ! ХАРИН ДЭЛХИЙН БАЙДЛЫГ САЙН АЖИГЛАЖ БАЙХ НЬ МОНГОЛЧУУДАД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ ШҮҮ! МАНАЙ ГАДААД ЯАМНЫ ДАРГА НАР ЯМАР МАНИЙГАА БОДХИЙМ БИШ! ӨӨРСДИЙН АМЬЖИРГААГАА Л ИЛҮҮД ҮЗДЭГ ХҮМҮҮС! ХАМГИЙН НААД ЗАХ НЬ 2-ХОН ХОНОГИЙН ДАРАА ЦӨМИЙН ХАЯГДАЛТАЙ ХОЛБООТОЙ ДЭЛХИЙН ТОМ ХУРАЛ БОЛОХ ГЭЭД ШИЙДВЭР ГАРГАХАД ЦӨӨХӨН ХЭДЭН УЛСЫН ШИЙДВЭР ХЭРЭГТЭЙ БОЛЧИХСОН БАЙНА! АНУСЫН ЭРХ АШГИЙГ НОЦТОЙ ХӨНДӨЖ БУЙ ТУЛ ЭЛЧИН САЙДААРАА ДАМЖУУЛАН МОНГОЛЫН ГҮЙЦЭТГЭХ БОЛОН ХУУЛЬ ТОГТООХ ЗАСАГЛАЛЫН ЭРХ МЭДЭЛД ШУУД ОРОЛЦОЖ ХОЛИОН БАНТАНГ НЬ ХУТГАЧИХААД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ! ГАДААД БАЙДАЛ ДОТООД БАЙДАЛД НОЦТОЙ НӨЛӨӨЛДГИЙН СОНГОДОГ ЖИШЭЭ НЬ ЭНЭХҮҮ ҮЙЛ ЯВЦ ЮМ ШҮҮ!

лхагва 2016-03-29 59.153.87.49

Равданг айлгаад байгаа нөхөр нуугдах хэрэг байдаг юмуу нэр хаягаа бичиж байгаад хүн айлгах хэрэгтэй шүү дээ

Зочин 2016-03-29 49.0.162.230

ravdan nadtai haritsahdaa nadaas aihdaa sogtuu tolgoi hemeen gujirdene unendee ravdan nadaas aihgui yum bol oor henees ch aihav de

Зочин 2016-03-29 49.0.162.230

orosuud uvs huvsgul selenge aimgaas gazar nutag tasalj avchihood zugeer l ineej suusan geheer neg l tiimerhuu sanagdah yum da

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Согтуу толгой чи юуугаа мэддэг юм бэ? Юун чечень, маанагтаарай.

Зочин 2016-03-29 49.0.162.230

Elcinii tushaalaar Chechenii dain ehelj baisantai yag adil zuil ajee gehdee ter dain 10 garui jil urgeljilj Chechenii hun am 40% buursan baina

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

НҮБ-Н КОМИССЫН ШИЙДВЭРИЙГ НӨГӨӨ БРИТАНИЧУУД НЬ ОДООХОНДОО ТООХ Ч ҮГҮЙ Л ДЭЭ! ГЭХДЭЭ Л 1983 ОНООС ХОЙШ ОЛОН УЛСЫН ХУУЛЬ ЭРХ ЗҮЙН ХУВЬД АРГЕНТИНЧУУДЫН ОЛЖ АВСАН ТОМ ОЛОЛТ Л ДОО!

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

АРГЕНТИНЫ ХҮНД КРЕЙСЕРИЙГ АНГЛИЙН ЦӨМИЙН ШУМБАГЧ ОНГОЦНООС БУУДАЖ ЖИВҮҮЛЖ МЯНГА ХОЛ ДАВСАН АРГЕНТИН ЦЭРГИЙГ УСТГАЖ МАЛЬВИНЫ АРЛЫГ ЭЗЭЛЖ АВСАН. МАРГАРЕТ ТЭТЧЕРИЙН ТУШААЛААР ШҮҮ!

Зочин 2016-03-29 45.117.32.4

Дебилүүдээ!!! Энэ мэдээгээ уншчаад тэр Сири Оросоо бичээч

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Ракка руу дайрна гэж байгаад гэнэт Дэйр Эз Зор луу дайрч магадгүй.

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

АНХ СИРИЙН КАМПАНИЙГ ЭХЭЛЖ БАЙХАД РАВДАН БИ ОРОСЫН ТУСГАЙГИЙНХАН ПАЛЬМИРЫН ДУРСГАЛУУДЫГ ХАМГААЛАХААР ОЧСОН ГЭЖ ХЭЛЭЭД РАВСАЛД АМАА АСУУЛГАЖ БИЛЭЭ! ГЭТЭЛ ОРОСЫН ТУСГАЙ ЗОРИУЛАЛТЫНХАН ПАЛЬМИРТ ОЧСОН Л БАЙНА ШДЭЭ! БИ ЧИНЬ АРАЙ ИРЭЭДҮЙГ ХАРДАГ БОЛЦИЙМ БИҮ БЭЭЗ! КОММИ НАРАА ТА НАР ЮУ ГЭЖ БОДЖИЙНАА?

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.235

АРАБЫН АРСЛАН АССАД ИСИСИЙН НИЙСЛЭЛ ГЭГДЭХ РАККА ДАЙРЧ ЭХ НУТГАА ЭРГҮҮЛЖ АВАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ! СИРИЙН АРМИ ҮНЭН ХҮЧИРХЭГЖЛИЙГ ОЛЖЭЭ!

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

“Лалын улс” бүлгээс буцаан авсан Палмира хот руу Орос улс тэсрэх бөмбөгний мэргэжилтнүүд болон техник хэрэгслийг илгээхээр болжээ.

Зочин 2016-03-29 103.9.90.195

ОВООШ ДЭ. БОЛОХ ЁСТОЙ ЮМ БОЛДГООРОО Л БОЛЖ ДЭ.

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Бабамаа, Камерон хоёр Путинд гомдоод их ууртай байна.

Зочин 2016-03-29 203.91.118.70

Сирийн арми Пальмирыг чөлөөлсөн. Ракка руу довтлох бэлтгэлээ базааж байна.

РАВДАН 2016-03-29 202.70.46.234

ЯАМАЙ ДОО! ГЭХДЭЭ ОДОО ИХ Л ТЭМЦЭЛ ЭХЛЭХ БИЗ ДЭЭ! АНГЛИЧУУД ИСПАНИЙН ГИБРАЛТАРЫГ ХҮРТЭЛ БУЛААЖ АВЧИХААД ИХ БУУГАА ТАВЬСАН ШҮҮ ДЭЭ! 2-Р ДАЙНЫ ҮЕД АНГЛИЧУУДЫГ НУТГААСАА ХӨӨГӨӨГҮЙ УЧРААС Л ГЕНЕРАЛ ФРАНКОГ АНГЛИЧУУД Л ҮХТЭЛ НЬ АМАР ТАЙВАН ОРХИСОН ДОО! БҮҮР 70-ОНЫ ДУНД ҮЕ РҮРТЭЛ ШҮҮ! УГ НЬ ФРАНКО ЧИНЬ ГИТЛЕРИЙН НАЙЗ ЮМ БАЙСИЙМ ШДЭЭ!