ШӨХТГ-д хандах хэрэглэгчдийн гомдол, саналыг Гэрэгэ киоскоор дамжуулах боломжтой

Хуучирсан мэдээ: 2021.01.19-нд нийтлэгдсэн

ШӨХТГ-д хандах хэрэглэгчдийн гомдол, саналыг Гэрэгэ киоскоор дамжуулах боломжтой

ШӨХТГ-д хандах хэрэглэгчдийн гомдол, саналыг Гэрэгэ киоскоор дамжуулах боломжтой

Төрийн үйлчилгээнүүд цахимжиж, иргэдэд улам ойртсоор байна. Энэхүү дэвшилтэд IT-ийн салбарын хувийн хэвшлийн үүрэг оролцоо ихээхэн нөлөөлж байгаагийн нэгэн жишээ нь ШӨХТГ-д хандаж буй иргэдийн гомдол, саналыг "Гэрэгэ системс" ХХК-ийн Гэрэгэ киоскоор авдаг боллоо.

NTV

ШӨХТГ хэрэглэгчдийн гомдол, саналыг "Гэрэгэ киоск"-оор авдаг боллоо

Posted by NTV Мэдээ on Sunday, January 17, 2021

Гэрэгэ киоскны Бусад цэсний ШӨХТГ-ын логотой Санал, гомдол гаргах гэсэн товчин дээр дарахад хэнээс, хаана, ямар утгатай гомдол байх тухай цонхууд гарч ирнэ. Уг нүднүүдийг бөглөн “Илгээх” товч дарснаар ШӨХТГ-ын Мониторингийн системд гомдол автоматаар очиж, шийдэгдэх боломжтой.

Улаанбаатар хот болон 12 аймагт хамгийн хөл хөдөлгөөн ихтэй 64 цэгт 122 Гэрэгэ киоск байрлаж байгаа нь хэрэглэгч бүрд ойр, хүртээмжтэй үйлчилгээг үзүүлж байгаа юм.

Гэрэгэ киоскны байршил

Энэ талаар ШӨХТГ-ын дарга Б.Бат-Эрдэнэ албан ёсны хуудсандаа бичжээ

🇲🇳 Иргэдийн гомдол гэдэг бол нэг талаас төрийн үйлчилгээг засах гэсэн сэтгэл юм. Тиймээс л санал гомдол өгөх боломжийг…

Posted by Бат-Өлзийн Бат-Эрдэнэ on Monday, January 18, 2021

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж