Трампыг дэмжигчид Оросын иргэншилтэй болохыг сонирхож байна гэв | News.MN

Трампыг дэмжигчид Оросын иргэншилтэй болохыг сонирхож байна гэв

Трампыг дэмжигчид Оросын иргэншилтэй болохыг сонирхож байна гэв

Трампыг дэмжигчид Оросын иргэншилтэй болохыг сонирхож байна гэв

АНУ-д засаг захиргаа солигдох гэж буйтай холбоотойгоор улс төрийн үзэл бодлын улмаас ялгаварлан гадуурхагдахаас айсан Трампын дэмжигчид Оросын иргэншил сонирхож эхэлсэн талаар ОХУ-ын Гадаад хэргийн яамны хэвлэлийн төлөөлөгч Мария Захарова ярьсан байна.

Тэрбээр Ням гариг (2021.01.17)-т “Россия-1” сувгийн “Воскресный вечер” нэвтрүүлэгт оролцох үеэрээ “Сүүлийн үед АНУ-ын иргэдээс хэрхэн манай улсын иргэн болох тухай асуултууд сошиал сүлжээгээр дамжин надад ирэх болсон. Бодит байдалд тавтай морил!” хэмээн ярьжээ.

Энэ сарын 6-нд Жо Байдены ялалтыг баталгаажуулах үеэр болсон үймээний дараагаар АНУ-д экстремист үзэл санааг сурталчилж байна гэж үзсэн сошиал сүлжээнүүдийг хүчээр хааж, группуудыг устгах болсон билээ.

Түүнчлэн иргэдийг хүчирхийлэл, үймээн самуунд уруу татаж, уриалан дуудсан гэж Ерөнхийлөгч Дональд Трампын “Facebook”, “Twitter” сүлжээнүүдийг хаагаад байгаа юм. Мөн дээрх үймээнд оролцсон хүмүүсийг эрэн сурвалжилж, эхнээс нь баривчилаад байна.

Эх сурвалж: ТАСС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хаха 2021-01-19 66.181.186.163

ОРОСУУД ӨӨРСНӨӨ ИЙМ ЮМ ЗОХИОЖ СУУДАГ ГЭДЭГТ ИТГЭЛТЭЙ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-01-19 59.153.114.215

Бодит үнэн ийм л байна даа. Америк сүйрлээ.

Avatar

хэхэ 2021-01-19 66.181.186.163

ХЭРЭЭ ГУАГЛАХ АРАЙ БОЛООГҮЙ БАЙНА

Avatar

Kkkk 2021-01-19 24.13.36.85

Yag oros ruu garlaa yu? Yadaj German, frants gesen bol arai unemshiltei bailaa!

Avatar

Ovgon 2021-01-19 122.201.24.244

ha ha ha ene harvaas eruul bish arhichin avgain uusan arhi ni garaagui baihda ajil deeree soliorson bna kkk. Baruunii erh choloot irged ochij ochij fashist guilgachin orosiig toohuu kkkk.

Avatar

Ha 2021-01-19 59.153.112.151

Оросыг яг тоож харагдаач…. Хамгийн бүдүүлэг ядуу орон.Хүний эрхийн тухай бодох ч хэрэггүй.

Avatar

Zochin 2021-01-19 66.181.176.178

Za ene ch hudalaado. Sogtuudaa zarim n angli ru bichih geed anduuraa biz.

Avatar

Зочин 2021-01-19 107.77.207.8

Manai Battulga orosiin hundet irgen boloh bailgui dee

Avatar

Зочин 2021-01-19 66.181.189.38

жонхуугийн хулмахстай авгай хаана байнаа

Avatar

Зочин 2021-01-19 66.181.189.38

энэ авгайн урд шөнийн архи нь гараагүй яв аа юм биш үү

Avatar

болдоо 2021-01-19 202.126.90.28

очиж очиж хулмас орос руу явна гэж юу байхав дээ, мөрөөдчихсөн юм …. худлаа ийм фейк мэдээ байх өө … ккккк юу гэж тийм хөгжилтэй орноос коммунист орон руу явах вэ дээ ….

Avatar

Зочин 2021-01-19 122.201.31.132

Зиаа! Манай ардчилал , хүний заяагдмал эрх энтр гэж гуцалдаж явдаг далдаакууд Эрх чөлөөний диваажин гэгдэх Америкд ямар байдгийг харж байгааз??!! Цаг нь тулахаар бодит байдал ийм л байдаг бн ш дээ!! Ардчилал , хүний эрх гэдэг чиний тархийг угаахад зориулсан зүгээр л үгэн тоглоом, аман зугаа төдий

Avatar

бат 2021-01-19 192.82.76.29

МАЛ ЮМДАА ЧИ

Avatar

hi 2021-01-19 150.129.142.94

als buguluu sibirt ni avcharaad hayasai

Avatar

Зочин 2021-01-19 66.181.183.160

Тархиа угаалгана гэдэг л энэ. Баттулгыг дэмжигчид Хойд Солонгос руу яваасай.

Avatar

Зочин 2021-01-19 124.158.68.48

чи тархиа угаалгаагүй байна уу, чиний санаанд нийцэхгүй бол тархиа угаалгасан болох уу

Avatar

Зочин 2021-01-19 71.178.41.85

Mudhun nusaa hatsartaa naagaad butsaya gej uilagnah biz…

Avatar

Зочин 2021-01-19 192.82.70.28

Оросын гудамжинд явж байгаад орос цагдаад зодуулна, баривчлагдана даа!!!

Avatar

Зочин 2021-01-19 59.153.114.215

Чи нохой юм чинь хохино

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж