500 гаруй иргэдээс 4 тэрбумыг залилсан хэрэг прокурорт буцав | News.MN

500 гаруй иргэдээс 4 тэрбумыг залилсан хэрэг прокурорт буцав

500 гаруй иргэдээс 4 тэрбумыг залилсан хэрэг прокурорт буцав

500 гаруй иргэдээс 4 тэрбумыг залилсан хэрэг прокурорт буцав

“Нарны хүү, сарны охин” ХХК-ийн  захирал Д.Гүрсоронз,  Д.Дариймаа нар нь 500 гаруй иргэдээс байрны урьдчилгаа нэрээр дөрвөн тэрбум гаруй төгрөг залилсан хэрэг 2019 оны наймдугаар сард гарсан.

Тэгвэл Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх өнөөдөр /2021.01.18/  дээрх хэргийг хэлэлцээд нэмэлт ажиллагаа хийлгэхээр  прокурорт буцаах шийдвэр гаргажээ.  Хэргийг эргэн сануулахад, тус компани "Амар амгалан" хотхоны 1,2, 3 байр нь 2018  оноос  эхлэн захиалга авч,  2019 оны наймдугаар сард ашиглалтад орно гэж иргэдэд итгүүлж,  цалингийн зээлтэй болон нийгмийн даатгал төлдөг эсэхээс үл хамааран тэтгэврийн насны иргэд ч  5 хувийн хүүтэй байранд орох боломжтой хэмээн санал болгосон байна.  Хохирогчдын зүгээс тухайн орон сууцны байршил нь таалагдсан, маш боломжийн үнээр байртай болох нь гэж итгэсэн талаар мэдээлсэн байдаг.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-18 66.181.184.147

Нүүдэлчин групп ба Чингис хаан банкныханд мөнгийн өгсөэ гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.55.188.103

Bairshil ni haana yum be?

Avatar

Зочин 2021-01-18 183.97.153.163

нэрнээсэж эхлээд үлгэрийн компани бна шдээ. юу гэнэ үү “Нарны хүү, сарны охин”ххк гэнэ үү

Avatar

Зочин 2021-01-18 51.195.103.249

!!!!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-01-18 59.153.114.215

Шүүгчид гэж авилгачин амьтад өөрсдөө шийдэж чадахгүй мэргэжлийн ур чадваргүйгээ нуух гэж ихэнх нь хэргийг буцаадаг.

Avatar

Бор 2021-01-18 66.181.190.31

14 тэрбум доллар гараад байхад сохор зоосны ашиггүй шалгах хянах ч эрхгүй ХАРИЙН ДЭЭРЧИДЭД дарлагдаад сууж байдаг чинь АУГАА ИХ ЭЗЭН ЧИНГИСИЙН мах цусны тасархай гэжүү … МОНГОЛЧУУДАА … бүх ард иргэд ерөнхийлөгчөөс эхлээд бүх нам эвсэл хөдөлгөөн нэгдэж эх орноо харийн луйварчидын савраас аварч хамгаалахгүй бол хожим харамсаад ч барахгүй эмгэнэлт гаслант хувь заяа хүлээж БАЙНА УХААРЧ СЭХЭЭРЦГЭЭ … ЭВЛЭЛДЭН НЭГДЭЖ … БОСЦГООЁ … ЭНЭ САЙХАН ОРОН ЗҮГЭЭР БИДЭНД ИРЭЭГҮЙ ЭЦЭГ ӨВГӨДИЙН МИНЬ МАХ ЦУ

Avatar

Зочин 2021-01-18 103.26.193.62

Төрийн 3 өндөрлөг нь, улс төрийн хүчнүүд нь бүгд хулгайч, луйварчин ш дээ. Чи одоо хүртэл мэдэгүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-01-18 146.115.161.230

Bidnii heden mongol hudulmurlusun n am tosddogiig bur martaj. Amar hyalbar, hyamd tusurt n' shunasaar am'tnii amand oroh yum daa. Amarhan olz gej has baihav dee. Yadaj neriig n sonsood l bolimoor yum daa

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.55.188.108

Муу луйварчидын ялыг чангалахгүй бол бүр мэргэшээд байгаа шүү…итгэтэл авна шүү дээ…10 блок барилга барина гэж хүмүүст итгэл авахын тулд 1 блокыг барьчихсан байдаг юм…одоо тэр блокоороо өгөөш хийгээд л одоо бүүр утгаа алдсан шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж