С.Одонтуяа “Бид эх орондоо ирмээр байна” суулт эхлүүллээ | News.MN

С.Одонтуяа “Бид эх орондоо ирмээр байна” суулт эхлүүллээ

С.Одонтуяа “Бид эх орондоо ирмээр байна” суулт эхлүүллээ

С.Одонтуяа “Бид эх орондоо ирмээр байна” суулт эхлүүллээ

УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа “Бид эх орондоо ирмээр байна” суултыг Төрийн ордны хоёр давхарт эхлүүлж байгаа талаараа  өнөөдөр /2021.01.18/ мэдээлэл хийлээ.

УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа суулт хийх болсон шалтгаанаа тайлбарлахдаа  “Маш олон Монголчууд эх орондоо ирэхийг хүсч байгаа боловч ирж чадахгүй байна. Өнгөрсөн зун нэлээд олон нислэг хийсэн боловч, сүүлийн үед тусгай нислэг хийхгүй, товлосон нислэг цуцлагдаж байгаагаас маш олон иргэдийн амь нас, аюулгүй байдал эрсдэлд ороод байна. Ялангуяа БНСУ-д 4000 гаруй иргэд түүнээс 1000 гаруй иргэдийн нөхцөл туйлын хүнд байна.  Тэнд олон хүн өлсгөлөн зарласан. Жирэмсэн, өвчтэй, бага насны хүүхэдтэй гээд хүндэтгэх шалтгаантай маш олон хүн эх орондоо ирэхийг тэсэн ядан хүлээж байна. Тэнд байгаагаас зарим нь онгоцондоо суухын өмнө нас барсан. Монгол Улсад хүний эрх зөрчигдөхийг зүгээр хараад сууж болохгүй" гэсэн юм.

Тэрбээр гадаадад гацсан иргэдийн эрх ноцтой зөрчигдөж байгаа талаарх шаардлагыг ҮАБЗ-д хүргүүлж байгаа аж.

ҮАБЗ-д хүргүүлж буй шаардлагад,

  • Эх орондоо буцах хүсэлтэй, шинжилгээний хариу сөрөг гарсан маш олон иргэд БНСУ, АНУ, Турктбайгаа иргэдийг яаралтай татан авах. Энэ хүмүүс эх орондоо ирэхийн тулд зарим нь жил хүлээж байна.
  • Буцах өдрөө хүлээн хоолхүнсгүй,  амьдрах байргүй байгаа хүмүүсийн нөхцөлийг анхаарах
  • Төлөвлөгөөт нислэгийн хуваарийг тодорхой болгож иргэдэд нээлттэй мэдээлэл өгч төлөвлөх боломжийг олгох гэсэн гурван асуудлыг тусгажээ.

УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа өнгөрсөн оны долдугаар сараас хойш гадаадад байгаа, эх орондоо ирэх хүсэлтэй иргэдийг яаралтай татан авах асуудлаар холбогдох байгууллагууд руу  захидал явуулжээ. Тэрбээр "Би өнгөрсөн хугацаанд маш хүлээцтэй хандсан.  Зам, тээврийн хөгжлийн яам, Гадаад харилцааны яам зэрэг 10 гаруй газарт хандсан. Гэтэл УОК, Засгийн газраас доривтой арга хэмжээ авсангүй. Миний захидалд  хариу өгөхдөө “Гадаад байгаа иргэдэд санхүүгийн тусламж үзүүлж,  хоноглох байраар хангаж байгаа гэсэн мэдээлэл  өгдөг боловч бодит байдалд иргэд Элчингүүдийн үүдэнд цаасан дээр хэвтэж байна. Тийм учраас энэ суултыг зарлаж, бусад гишүүдийг нэгдэхийг уриалж байна” гэлээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-18 122.201.21.71

Хилээ нээ гээд байгаа нөхөр бол их бодлогогүй тэнэг маягийн хүн бололтой…Лав цэвэр монгол угсааны хүн биш байх аа.УОК ганцхан энэ хүнийг тэр х***а руу нь гараж явуулж өгнө үү.

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.126.89.28

Хилээ нээ!!! Эргүү малууд харанхуй халтрууд хүний эрхийг уландаа гишгэхээ болих хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-01-18 192.82.70.80

Гадаадад гацаад байгаа элэг нэгтэнгүүд маань эх орондоо ирэхэд анхаарал тавьж байгаа хүнийг яагаад ингэж үзлийн муухайгаар хэлж болж байнаа.Цаад иргэд маань ямар хүнд байдалтай байгааг ойлгож өрөвдөх сэтгэл алга уу? Үндэс угсаагаа уландаа гишгэж нэгнийгээ ад шоо үзэж болно гэж үү ! Монголчуудын төлөө дуу гарч байгаа УИХын цорын ганц зоригтой гишүүн эрх үүргийнхээ дагуу ажлаа хийж байна .Үүнийг МОНГОЛ биш хүн л эсэргүүуэх байх да !!!!

Avatar

Зочин 2021-01-18 103.212.117.150

Энэ х*******н э****з авгайд хэдэн мантуу жууцаятай хоол өгчих сэтгэлиэй хүмүүс байна уу.

Avatar

Зочин 2021-01-18 124.158.80.143

Энэ хүүхэн их хуралд яах гэж ирсэнээ мэддэг болов уу. Хууль санаачлахгүй юм. Хууль хэлэлцэхээр санал хэлэхгүй мөртөө хэрүүл өднө. Одоо гадаадад ямар хамаатан нь гацсан юм болоо. Онгойсон балай хүүхэн

Avatar

Teneg ytree ve 2021-01-18 192.82.78.225

Eniig chini harin gaigyi yum bolov uu gej bodoj bailaa,jinhene dyr esgegch durak uu daa chaavaas! Teneg avgai ve gadaa garch suugaach temtsel l yum bol ha ha

Avatar

b**s avgai 2021-01-18 192.82.78.225

Gudamjind talbai deer suudag gej bodsiin shde he ge bi bas gertee bas siult orondoo hevtelt zarlaj boloh ni ee ha ha ha baasnii zalitai avgai

Avatar

СОНГОГЧ 2021-01-18 202.9.46.18

ОДОНТУЯА АВГА МИНЬ ЭЭ …..ЧИ БУРУУ ГАЗРАА СУУЖЭЭ. ….ТАНАЙ АН- ЫН ДАРГА АГСАН С.ЭРДЭНЭ ЧИНЬ КОРОНА АНХ ГАРАХАД ГАДААДАД БАЙГАА МОНГОЛЧУУДЫГ БИТГИЙ АВЧИР ГЭЖ ЗАРЛАСАН ЮМ ШҮҮ ДЭЭ. ТИЙМЭЭС ЧИ ЭРДЭНЭИЙН ГЭРИЙН ГАДАА ОЧИЖ СУУХ НЬ ЗӨВ…..

Avatar

Зочин 2021-01-18 103.212.118.56

Халдварын голомтууд үүсч үүнийг дотооддоо хэт хавтгай тархаахгүйн тулд л гадаадаас иргэд татах ажлыг түр зогсоох шийдвэр гаргасан биз дээ. Боломж байвал үүнийг юунд зогсоох билээ. Солонгост халдварын байдал харьцангуй гайгүй,ажил чөлөөтэй хийгээд байгаа гэж ярьж байна лээ Харин халдвар тархалтын хувьд манайх тэднийхээс илүү эрсдэлтэй байгаа юм биш үү.Суулт хийсэн хийгээгүй иргэдээ татах ажлыг ЗГ-аас эхлэх б**х аа.

Avatar

зочин 2021-01-18 64.119.20.27

. юундаа сагаад байгаа ав гай вэ. Тэнүүлчдэд хайр зарлаад байгаа хэрэг үү

Avatar

Зочин 2021-01-18 66.181.183.201

Turiin ordond tuhlan suuj dur esgeed yahav de Onigootoi yum

Avatar

Зочин 2021-01-18 64.119.16.209

Чи боль доо. Аятайхан бай.

Avatar

zochin 2021-01-18 192.82.73.70

Ene saihan setgeltei Odontuyad ayaga cai hool avaachij ugmuur baina. Ergelt yaj oruulah ve

Avatar

zochin 2021-01-18 43.228.129.68

balai pop luivarchin bolij uzeeeeee

Avatar

Зочин 2021-01-18 192.82.68.61

Энэ авгайг өөрийг нь хол аваачиж цөл эд нар эх оронд минь юу хийсэн юм.

Avatar

Зочин 2021-01-18 66.181.161.3

Зөв , дэмжиж байна . Монгол улсын иргэн хүн гэртэй ирэх эрхгүй байхдаа яах вэ дэ .

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.9.47.9

эргүү авгай гэртээ харьж хэвтээрэй, дур чинь хүрээд байвал. төрийн ордоныг бузарлаад яахав .

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-01-18 192.82.69.193

Ардчилсан намын дампуурлыг сааруулж анхаарал татах гэсэн өрөвдөлтэй тэнэглэл.

Avatar

Unshigch 2021-01-18 202.21.107.125

Olnoo angaaraliig tatah gsn 1 arga

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.179.26.235

Ард иргэдийг үгээ хэлэхээр Цар тахлын үед хорих цээртэй гээд барьж хориод торгоод байсан. одоо наад Одонтуяагаа Төрийн ордонд суулт хийгээд байхад барьж хориоч ээ. Тийм юм бол өөрөө тэр хүмүүсээ авчираад өөрөө тусгаарладаа. Дотооддоо короно алдаад тусгаарлах байрны хүрэлцээ муу болоод татаж авч чадахгүй байгааг одоо хүртэл ойлгоогүй УИХ-н байж болох уу.

Avatar

Зочин 2021-01-18 66.181.161.81

энэ тэнэг юмуу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.55.188.109

Eniig yun suult gedgiin. Undur tsalingaa avaad zuvhun ajliinhaa tsagaar dulaan bairand tuhtaihan shig zuulun sandal deer suuj idej uugaad zugeer suuj baina dag

Avatar

Irgen 2021-01-18 202.131.225.229

Nisleg vildeh shiidwer garah surgaar show hiij ene ter…. Neg tsagiin daraa shiidwer garlaa gj medeelel orson bn shd….

Avatar

Зочин 2021-01-18 43.242.242.59

АН-ынхан хүмүүсийг хатгах өдөөн турхирахдаа сайн.Нэг намын нөхдүүд байж хоёр өөр юм ярьдаг. ийм л нэгдэлгүй нам. Ирсэн хүмүүс нь удалгүй буцөж явна гэх биз. Тэгээд суулт энэ тэр зарлах байлгүй. түүнийг нь АН-ынхан дэмжих биз

Avatar

бибид 2021-01-18 202.72.247.58

С.Эрдэнэ босс чинь вирус импортоллоо гээ биздээ. Ноёныхоо үгийг сөрж болж байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.21.98.238

UGLUU 9 TSAGAAS OROI 6 TSAG HURTEL SUUNA BIZ… HARIN CH TATVAR TULUGCHDIIN MUNGUUR TSALINJIJ BJ ZUGEER SUUGAAD BAIH SANAATAI!!! HUDLAA DUR ESGEGCH!!!

Avatar

zochin 2021-01-18 49.0.171.112

Ovoo doo. Odontuya gishuund bayar hurgeye. mash zuv shuu. Olon hunii nus nulimsaar ZG togloj baina daa.

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.21.98.238

HUDLAA POPORSON TENEG AVGAI… CHAMTAI CHAMGUI CHADLAARAA ZOHITSUULAAD YAVJ BN. NEEH MUNDAG HUN BOLOH GEED JUJIG TOGLOJ UGUH YUMAA TENEG AN-II SUGANUUD!!! ED NAR OLONH BSAN BOL UDIID UVDUJ, UHSEN HUMUUSIIN TOO HAMAAGUI UNDUR BGAA… GUITSEE!

Avatar

зочин 2021-01-18 103.14.38.142

Таны оролцоогүй хүмүүсээ боломжоороо авчирч байгаа байх шүү авгай минь

Avatar

Иргэн 2021-01-18 202.21.108.199

Чи яг юу хийсэн юм бэ ? Хэн ч мэдэгдэхгүй галзуу хүн юм уу.

Avatar

Зочин 2021-01-18 192.82.69.238

Энэ АН-йн тодотголтой лидер гэж өөрийгөө ихээр бодсон нөхдүүд ард түмний төлөө ажиллад байна уу, Төрийн ажилд саад болж эх орноосоо урван тэрслэх, хорлон сүйтгэх үйл ажиллагааг санаатайгаар явуулаад байна уу?

Avatar

Алтай хотхоны сонгогч чинь 2021-01-18 64.119.16.149

Энэ хүн ганцаараа сайхан сэтгэлтэй бусад нь …………………….. өөр юмуу . Чи ёстой тэнэгтэж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.21.97.30

МАН суулт зарлахаараа дивантайгаа ирдэг байж билээ
АН-д ганц хатуу сандал л харагдаж байнаа

Avatar

Зочин 2021-01-18 49.0.149.20

ОДОНТУЯА ЧИ ОДОО БОЛИО ИНГЭХЭЭР Л ШУДРГАГА ХҮН БОЛЧИХДОГ ГЭЖ ЗҮҮДЛЭВҮҮ ЭРДЭНЭ НАЙЗТАЙГАА ХУВААЖ ИДСЭН ХӨРӨНГӨӨ БУЦААГААД ӨГВӨЛ ХАРИН ХҮМҮҮС ДЭМЖИХ БАЙХ ШҮҮ САЛДАН ГЭДЭГ ХҮН ЧАМАЙГ ИНГЭЖ ХҮМҮҮЖҮҮЛСЭН ЮМ БАЙХДАА НААД ГАДААДАД ЯВСАН ХҮМҮҮС ЧИНЬ САЙН ДУРААРАА ЯВЧИХААД ОДОО БОЛОХООР ҮХЛЭЭ ХАТЛАА АВААРАЙ ГЭЭД БАЙХ ЮМ ЕР НЬ НААД НӨХДҮҮД ЧИНЬ Л АНХ ЭНЭ ВИРУСЫГ АВЧИРСАН Ш ДЭЭ ҮҮНИЙГ ХҮМҮҮС МЭДЭЖ БАЙГАА ЁСТОЙ ЧИ ДУТ

Avatar

Х х 2021-01-18 122.201.21.247

Тэнэгтээрэй, гишүүн ээ. Онгоц нисгэх чинь ямар такси явуулахтай адил уу?? Энэ талаар эрхэм гишүүн Та жирийн иргэдээс хавь илүү мэдээлэлтэй байгаа. УОК, ГХЯ байдагаараа л ажиллаж байна. Монгол улс дотооддоо халдвар авсан учраас бусад улсууд ч бас аюулгүй байдал, халдвар хамгаалалтаа бодоод онгоц хүлээж авөх зөвшөөрөл өгөхгүй байгаа талаар иргэдэд ойлгуулах ёстой байтал буруу зүйлд турхирч байгааг чинь юу гэж ойлгох вэ? Дураараа нисч очоод аваад ирдэг юм гэж байхгүй шүү. Тэнэгрэлээ зогсоо

Avatar

Зочин 2021-01-18 203.91.115.55

Улс эх орныхоо боломж чадавхийг мэдэхгүй , мэдэхийг ч хүсэхгүй улс төр ашиг хонжооноос өөр юм харах чадамжгүй амьтанцар шүү. дээ. Чаддаг юм бол гадаа талбай дээр суугаа чээ. Хуурамч дүр эсгэсэн амьтан чадахгүйл дээ.

Avatar

Одонтуяа 2021-01-18 103.212.116.243

Монголчуудаа авчраад гэж эртнээс дуугарч тууштай хөөцөлдөж байгаа хүн Одонтуяа гишүүн. Харин эсэргүүцэгчид та нар гадаадад гарсан иргэдээ авчрахгүй гэж амиа бодож биеэ маажиж суудаг бэртэгчингүүд байгаа нь ойлгомжтой, тиймээс энэ хүн шиг тэмцэж хийж чадахгүй бол дуугүй байцгаа

Avatar

Зочин 2021-01-18 122.201.24.8

Llrmin ene malnuud orilsoor baigaad manaih dotroo virus aldaa bizde. Zuv zugeer baisan oron shuu

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.21.98.238

ALBATAI YUMUU SDAA MINEE! UURSDUU DURTAIDAA YAVSAN HUMUUS YOSTOI ALBA BOL BHGUI SHUU ATSAA!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-18 66.181.190.153

маш зөв тэмцэх л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-18 122.201.24.8

Bitii s***! Ene malnuudaas bolj dotroo aldsan. Erdene ii huu hen ch bilee ter muu shees odoo haana baina

Avatar

Zochin 2021-01-18 202.9.46.36

Eeljit uls toriin togloom gadaadad bga mglchuudiig target bolgoj uls tor hiinee gej

Avatar

Иргэн 2021-01-18 124.60.114.164

Одонтуяаг тавлаад байгаа хүмүүс ийм хорон муухай сэтгэл гаргасныхаа төлөөсийг авна.ааНамайг авраач гэж орилох цаг өөрт чинь ирнээ.Нүглийн төлөөс бол үхэл

Avatar

Зочин 2021-01-18 202.21.98.238

GO SCREW YOURSELF!!!

Avatar

ядаргаа 2021-01-18 66.181.161.114

Erguu avgai

Avatar

Иргэн 2021-01-18 124.60.114.164

Зав өө.иргэдээ авах хэрэгтэй.шинжилгээтэы хүмүүсиыг бусад орнууд шиг гэрээр нь тусгаарлаач.Байр сав хүрэлцэхгүй бол

Avatar

Зочин 2021-01-18 122.201.24.8

Chamshig tenemel yumnuud yi gej gertee togtood hariutslagatai baihavde. Yadaj geriihndee haldaah yum bishuu malaa? Sain bodooch

Avatar

ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛАЛ 2021-01-18 202.126.88.219

Наанаа 1 сар суу. Чадахгүй бол ………..

Avatar

дел 2021-01-18 202.55.188.102

Энэ авгайд өөр хийх ажил байхгүй юм чинь аргагүйдээ зайлуул.

Avatar

UB irgen 2021-01-18 150.129.142.88

угаасаа л ордонд суудаг биз дээ

Avatar