Иргэд торгууллаа, эрх мэдэлтнүүдээ хэзээ торгох вэ? | News.MN

Иргэд торгууллаа, эрх мэдэлтнүүдээ хэзээ торгох вэ?

Иргэд торгууллаа, эрх мэдэлтнүүдээ хэзээ торгох вэ?

Иргэд торгууллаа, эрх мэдэлтнүүдээ хэзээ торгох вэ?

Цар тахалтай тэмцэх хууль иргэдэд үйлчилдэг, эрх мэдэлтнүүдэд хүчгүйддэг байж таарах уу, Улсын онцгой комисс (УОК)-ын удирдлагууд аа!

Цагдаагийн ерөнхий газрын Нийтийн хэв журам хамгаалах, олон нийтийн аюулгүй байдлыг хангах албаны дарга Н.Лхагвасайхан​ы мэдээллээр хзгаарлалтын дэглэм тогтоосон үед зөрчил гаргасан үндэслэлээр 55 иргэнийг 28.9 сая төгрөгөөр торгож, зургаан иргэнийг шүүхийн шийдвэрээр баривчилжээ.

Зөв, цар тахал дэгдсэн үед хөл хориог зөрчсөн хэнбугай ч хуульд заасан үндэслэлээр торгуулж, ял эдэлж болно. Гагцхүү төр хуулийг хэрэгжүүлэхдээ иргэн, эрх мэдэлтэн гэдэг ангиллын дор ялгаж, хоёр өөрөөр хандаж болохгүй. Учир нь шинэ он гарахын өмнөх өдөр Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын санаачилгаар Соёлын яам , Херо энтертайнмент хамтран хүүхдийн фондыг мөнгөжүүлэх нэрийн дор салбар, салбарын олны танил хүмүүсийг цуглуулан “наадам” зохион байгуулсан.

Тухайн үед Засгийн газар, УОК-ын шийдвэрээр Улаанбаатар хотын иргэд хатуу хөл хорионы дэглэм дор амьдарч байв. Өдөрт 30, 40-өөрөө Covid-19 халдвар илэрч,  хүмүүсийг олноороо цуглан, арга хэмжээ зохион байгуулахгүй байхыг Эрүүл мэндийн яамнаас анхааруулж байсан үе. Гэтэл эрх мэдэлтнүүдийн санаачилсан арга хэмжээ хөл хорионы хатуу дэглэмтэй байхад ч зохион байгуулагдаж болдог, эрх мэдэлгүй орлогогүй болсон иргэд нь дэглэм суларсан үед ч Төрийн ордны гадаа цугларч, шаардлага хүргүүлснийхээ төлөө торгуулдаг болж таарч буй.

Хуулийг зөрчсөн хэнбугай ч зохих хариуцлагаа хүлээдэг болсноор  Монголд шударга ёс тогтоно.

Болж өнгөрсөн хоёр үйл явдлаар жишээ авъя. Цар тахлын өндөр идэвхжилтэй үеэр хүүхдийн фонд босгох зайлшгүй шаардлага байсан уу. Фондод цугларсан хөрөнгөөр хүүхдийн номын сан, хүүхдийн театр барих юм гэсэн. Энэ яг хоолойд тулсан асуудал мөн байсан уу, бодоод үзээрэй.

Олонх хүн хоолойд тулсан, хоног өдөртэй уралдаж зохион байгуулахаас гарцаагүй ажил байсан гэж хариулахгүй л болов уу.

Харин Төрийн ордны гадаа зогсон, шаардлага тавьсан иргэд бол хоёр сар гаруйн хугацаанд ажилгүй сууснаас орлогогүй болж, ам бүлээ тэжээх боломжгүй болсон иргэд.  Аргагүйдээ Төрийн ордон бараадан, жагссан. Цар тахлын үеэр жагссан иргэдийг өмөөрөх гэсэнгүй, гагцхүү агуулга талаас нь харвал аргаа бараад л хийсэн алхам.

Гэтэл хүүхдийн фондод хандив босгох нүсэр арга хэмжээ болж өнгөрсний маргааш УОК-ын Шуурхай штабын дарга Б.Ууганбаяр Эрүүл мэндийн яамны 11.00 цагийн хэвлэлийн хуралд оролцож мэдээлэл хийхдээ Цар тахлын хууль зөрчин олон нийтийг хамарсан үйл ажиллагаа зохион байгуулсан уг “наадам” шахуу зүйлийн талаар юу ч яриагүй. “Энхсаран” сувилал дээр болсон шиг асуудал үүсэхээс сэргийлж “Амар” зочид буудалд тусгаарлагдсан байсан иргэдийг нүүлгэн шилжүүлсэн гэдэг мэдээлэл хийгээд л өнгөрсөн.

Уг нь бол цагдаагийн байгууллагатайгаа хамжиж, дэмжээд л “Цар тахлын хуулийг  зөрчин, хэд, хэдээрээ цугларсан байсныг  таслан зогсоолоо.  Тусгаарлагдаж байгаа иргэд хоолоо, байраа голж байна. Тусгаарлалтын дэглэм зөрчин, гаднаас согтууруулах ундаа авахыг завдсаныг таслан зогсоолоо” зэргээр  хов зөөж, торгох тухай сануулга өгдөг хурандаа  бүлх залгисан мэт дуугүй өнгөрсөн.

Гэтэл UB Comedy-гийн залуус халдварт өвчнөөс үеийнхнээ сэрэмжлүүлэх зорилгоор хошин хэлбэрээр яриа өрнүүлэн, шинэ жилд зориулсан хөтөлбөр бэлтгэсэн нь  хариуцлагад татагдах үндэслэл болсон.

Энэ талаар УОК-ын Шуурхай штабын дарга Б.Ууганбаяр “Цар тахалтай хүнд үед залуус УОК-ын нэр барин бусдаар тоглон марзагнаж буй бичлэгээ олон нийтийн сүлжээгээр дамжуулан цацсан. Халдварт өвчин бол тоглоом биш, тийм учраас хуулийн байгууллагад хандаж шалгуулна” гэж мэдэгдсэн билээ. Хариуцлага ч тооцсон л байх.

Харин Цар тахлын хууль зөрчсөн эрх мэдэлтнүүдэд хэзээ хариуцлага хүлээлгэх вэ, хурандаа Б.Ууганбаяр аа.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-01-14 103.26.194.21

Ямар ард түмэн байна. Тийм л тө засагтай байна. Өөрсдөө багаар нь сонгоо биз дээ.

Avatar

иргэн 2021-01-14 202.179.26.88

Монголчуул энэ байдлаарай хэзээ ч Өөдлөхгүй Бие биенээ үзэхгүй, Хөрш орнуудаа үхтэл муулж харааж доош нь хийнэ Өөрсөдөө хөгжиж дэвжсэн юм байхгүй, Дэлхийд байхгүй Сонин араншинтай Ард түмэн,

Avatar

Зочин 2021-01-14 72.140.194.106

138,197,178,152, Энэ чи ямар ч насных байж болно гэхдээ чамд зөв бурууг ялгах ямар ч мэдлэг чадвар алга зөвхөн өөрсдийгөө. Ямар арчаагүй цүнх бариач вэ гэдгийг л хүмүүст харуулж байна даа!! Баттулга бол мэдлэг боловсрол муутай ямарч мэдрэмжгүй зөвхөн яаж хүн хуурах вэ яаж дахин сонгогдож бодох арга заль хайдаг юм . Уучлаарай чамд хэлэхэд сайн суралцаж зөв бурууг ялгаж салгаж ойлгох хэрэгтэй за!!!!! Ийм ядуу сэтгэлгээтэй хүн хол явдаггүй юм ..

Avatar

news.mn ковидын голомт болоосой 2021-01-14 138.197.178.152

Монголын ардчиллын сүүлийн тулах цэг ерөнхийлөгч Баттулгыг өдөр болгон муулан харлуулж ард түмний ой санамжинд хар муугийн тод жишээ болгон үлдээхээр оролддог энэ news.mn-ийнхэн ковидын голомт болоод бөөнөөрөө үхээсэй. news.mn-ий офис дээр газар хөдлөөд бүгдээрээ нэг дор бөөнөөрөө үхээсэй. АН-д Баттулгаас өөр чанга гар буюу tough guy байхгүй байхад Баттулга руу өдөр болгон дайрах юм пиз-данууд чинь. news.mn-ий шүтдэг, эзэн нь болох Элбэгдорж нь үхээсэй. МАН-ыг шүүмжилж чадахгүй хэвтэж байж н**ш.

Avatar

Hhhhh 2021-01-14 202.55.188.88

Tsagdaa nar hetsuu ydarsan irged ruugee urgelj dairch davshilna er n shudarga bus negnuudiig burhan urshuuh boltugai

Avatar

Зочин 2021-01-14 192.82.71.151

Жанхууд хууль үйлчлэх үү???

Avatar

Зочин 2021-01-14 31.220.40.163

!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.178.113

Захиалгаар ажиллаж авилгаар амьдардаг монголын цагдаа ард түмнээ дарамтлахаас өөр чадваргүй авилгачдаар дүүрсэн ёрыг алба татан буулгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-14 64.119.24.185

Өөрсдийгөө фашист германы сс офицер маягтай юм бодцон энэ УОК шуурхай штабын хурандаанцар байнаа. Ямар гэрбүлд ямар нийгэмд хүмүүжхээрээ ийм экстрэмист фашист үзэлтэй болдог байнаа. Неонацист үзэлтэй юм болвуу ккк

Avatar

Зочин 2021-01-14 103.26.194.21

Ард түмнийхээ эсрэг шүү.

Avatar

Zochin 2021-01-14 202.21.108.195

Хууль нь батлагдаагүй байхад яаран сандран Хүүхдийн төлөө фонд нэрээр ТББ-ийн дансанд хандив авсан нь бүр сонин. Хууль батлагдахаар фондын мөнгийг Засгийн газрын санд тушаана гээд байгаам. Фондод хэдэн төгрөгийн хандив цугласныг бүрэн мэдэх боломж бидэнд бий юу, байхгүй л байхаа даа. Яарсаны шалтгаан энэ л байх гэж хардах эрх бидэнд бий юу.

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.126.94.99

Гэнэт нойрноос сэрсэн юм шиг нэг асуудлыг шуурч аваад шоуддаг терийн ендерлегуудтэй улс!!! Цогц бодлого гэж мэдэхгуй, мэдлэг боловсрол ноль, еерийгее яг тийм тувшний хумуусээр хурээллуулсэн, улс нурааж тоглож бн!

Avatar

Зочин 2021-01-14 192.82.70.80

Хууль зөрчихдөө хүүхдийн фондын үйл ажилгааг бамбай болгох хэрэггүй ээ! Ямар хүний хоолойд хүүхдийн асуудал хоолойд нь тулахгүй байж болох вэ? Үргүй ирээдүйгүй хүнд үү?! Тэр нэвтрүүлэг хорио цээрийг өнгөрүүлж байсан сайн санат ард олонд сэтгэлийн маш их урам дэмжлэг болсон .Гэгээлэг зорилготой зохион байгуулалт сайтай үйл явдал байсан.Нөхцөл байдал ч өнөөдөрийнхөөс арай дээр байсан .Өнөөдөр УБт 10 газар шинэ голомттой болчлоо шүү дэ. Хууль зөрчсөн бөл шийтгэлээ хүлээх л хэрэгтэй дэ !

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.187.228

тахал дэгдсэн энэ үед хүлээцтэй хандаж хүний бөөгнөрөл үүсгэхгүй байж байгаад тахлын дэгдэлтийг хумих хэрэгтэй байна аа.Тэвчээртэй баймаар байна залуучуудаа.Тахал олон хүнийг хамарч О зогсолт хотынхоо хэмжээнд болвол улам хэцүүдэнэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.187.228

т

Avatar

Amar 2021-01-14 124.158.68.170

За за. АН Авилгачдын Нам болоод бүр жагсаж ч чадахгүй болж дээ.Яршиг цаашаа.

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.55.188.42

Хурандаа Ууганбаяр чинь хуучин нийгмээс үлдсэн хий дөвчигнүүр зантай ,үеэ өнгөрөөсөн тэтгэврийн хөгшин.Тэрүнтэй юү гэж ч яриад нэмэргүй .

Avatar

Хх 2021-01-14 66.181.190.97

Тэр нэвтрүүлгийг зохион байгуулсан улсуудыг хатуу шийтгэ. Мөнгийг улсын орлого болго. 2 нүүр гаргаэ болохгүы ээ. Онцгой

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.179.27.120

Мөнгө нь улсынх

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.9.40.51

Ene aldaa gargaad bgaa isdakuudiig halchij chaddaggui yasan unhiagui ESaid ve

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.9.40.51

Tolgoigooroo hariutsana feel darvaitlaa ineegeed bsan, odoo chi tolgoigoo tasdaad tavgan deer taviad alhah heregteishd yankan isda mine, saan ch guldiicheed bj bgaa tsaraig ni

Avatar

Иргэн 2021-01-14 202.55.188.41

ХУУЛИЙН ДАГУУ ИЖИЛ ТЭГШ ЭРХ, ҮҮРЭГТЭЙ БАЙЖ БОЛДОГГҮЙ Л ЮМ БАЙХ ДАА????

Avatar

Зочин 2021-01-14 140.78.5.102

за яахавдээ, энэ хүмүүсийн торгуулийн мөнгийг тэгээл жанку эзэн нь төлчинө шд. угаасаа төлбөртэй жагсагчид л байна харваас

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.184.163

Hurelsuhee odoo ogtsoroo bolson hugshuun

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.179.21.239

зөв өө

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.179.97

ИХ -г Бүгдийг нь шүршиж шүүрэн шанага болго

Avatar

Зочин 2021-01-14 66.181.160.44

Нөгөө хүк хаана бна?
Тусгай дэлгүүр, машинтай , ард түмнээ айлгасан
Социализмын үеийг санагдуулж бна шүү

Avatar

Зочин 2021-01-14 202.55.188.90

Ugaasaa tusvuu torguuliar sanhuujuulne geed suulgasan biz dee

Avatar

иргэн 2021-01-14 202.179.26.88

Цар тахалын үеэр ЗГ УОК ЭМЯ -аас гаргасан Тогтоол шийдвэр , Хууль журам зөрчсөн Төрийн өндөр Албан тушаалтан, Эрх мэдэлтэнгүүдэд Яагаад хариуцлага тооцдоггүй юм вэ, Жнь Солонгосоос Каргоны онгоцоор ирсэн Раднаасэд яагаад Тусгаарлалтанд байлгахгүй шууд ажилдаа орчихдог юм, гээд тоочоод байвал Дарга нарын Дураараа авирлалт хэрээс хэтэрлээ, Эдэнд Хэн Хариуцлага тооцох вэ

Avatar

Nam bus irgen 2021-01-14 192.82.73.129

Harts arduudad arslan bar shig. Deedchuuld gulug sh dee. Iim uchraas Mongol hugjihgui baigaa yum.

Avatar

Иргэн 2021-01-14 66.181.161.102

Нямбаатараас асуу Тэрний гай одоо иргэдэд иржсбайна Сонгоод байгаарай МАН г Тэгээд харцгаа авцгаа торгууль шийтгэлээ Хонь шиг дуугай байцгаа

Avatar

Б 2021-01-14 64.119.25.185

Олон юм гуцаад бай. Хууль дүрмээ барих хэрэгтэй шүү дээ. Өөр гудамжинд хэн олон хүн цуглуулаад байгаа юм бэ? Комеди нтр гэсэн гэртээ олон цуглуулаад тэрийгээ цацаад байгаа далдагнасан юмнуудыг ч гэсэн сайн торгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-14 192.82.68.148

Хyц

Avatar

иргэн 2021-01-14 202.131.227.82

торгуульсан хүмүүс нь торгуулийн мөнгө төлөх нь битгий хэл идэх уух юм, хоолны мөнгөгүй байгаа гээд жагссан биз дээ.
зөрчлийн хууль ард түмэнд л зориулагдсан хууль юм байна даа.

Avatar

Иргэн 2021-01-14 202.126.88.194

Өлссөн аргаа ядсан хүмүүс л бичиг өргөсөн. Өнөөдөр төрдөө хүрэхэд хүртэл холдож. Их удаан ийм тодорхойгүй байвал өссөн аргаа ядсан хүмүүс хувьсгал хийдэг шүү дээ. Яах гэж өнгөрсөн онд сонгуульд зориулж урт удаан хөл хорио тогтоосон юм бэ. Тэрний хариуцлагыг хэн хүлээх вэ. Эмнэлэг нь ч бэлтгэлгүй хэлбэрдсэн байсны горыг өнөөдөр амсаж байна даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж