Улсын аварга Э.Оюунболд 30 сая төгрөгөө төлөхгүй луу унжсан уу? | News.MN

Улсын аварга Э.Оюунболд 30 сая төгрөгөө төлөхгүй луу унжсан уу?

Улсын аварга Э.Оюунболд 30 сая төгрөгөө төлөхгүй луу унжсан уу?

Улсын аварга Э.Оюунболд 30 сая төгрөгөө төлөхгүй луу унжсан уу?

Хувиараа бизнес эрхэлдэг О.Гончигсүрэн таван жилийн өмнө Э.Оюунболд аваргад 30 гаруй сая төгрөг зээлүүлсэн ч авч чадалгүй өнөөдрийг хүргэжээ.

Эхлээд энэхүү 30 сая төгрөгийг авахдаа эхнэртээ автомашин худалдан авахад урьдчилгаа төлбөр 10 сая төгрөг шаардлагатай байна гэж хэлж, зээлжээ. Удалгүй ээжид нэг сая төгрөг шилжүүлэх шаардлага байна, эхнэрт гутал авахад нэг сая төгрөг хэрэгтэй, цолны найр хийхэд мөн мөнгө хэрэг болж байна гэхчлэнгээр цувуулж авсан аж.

Найр ч болж, цолны мялаалгад ирсэн мөнгөөрөө 30 сая төгрөгийг төлөхөөр маргааш нь хандахад О.Гончигсүрэн “Цолны мөнгийг шууд авчихаж арай болохгүй байх. Дараа авъя” гээд хойшлуулжээ.

Гэвч аварга зээлсэн мөнгөө хойшлуулсныг нь “бэлэг” болгож харав уу,  хэчнээн нэхээд өгөлгүй луу унжсаар өнөөдрийг хүргэсэн байна.

О.Гончигсүрэн энэ хугацаанд шүүх байгууллагад хандсан ч  Э.Оюунболдын хаягийн байршил тодорхойгүй байна гэдэг хариу ирүүлснээр хандах ч газаргүй болжээ.

Одоогоор аварга Э.Оюунболд эл асуудалтай холбоотойгоор тайлбар хийгээгүй байгаа юм.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Эрдэнэ 2021-01-13 192.82.76.68

Хохь нь ээ. Юу гэж ийм малуудад мөнгөө өгсөн юм. Өөрөө л пялдагаад өгсөн юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-01-13 64.119.25.47

Бөхүүдийн цус нь тэнгэрээд олгойдог

Avatar

Иргэн 2021-01-13 202.9.46.170

Хүний сайхан сэтгэлийг ингэж алдаг байхгүй юу? Энэ бөхчүүд ер нь яачихсан хүмүүс вэ? Ард түмний хүндлэлийг юу гээд бодчихсон үхрүүд вэ?Ичмээр юм аа?

Avatar

иргэн 2021-01-13 124.158.94.9

Том цолтой бөхчүүдийн ихэнх нь ийм ичих булчирхайгүй байдаг шүү дээ. Ховдог шунахай. Амьдралдаа ажил хийж үзээгүй байж том том машин унасан баян тансаг гарууд байдаг. Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүмүүсээс ч дор залхуу гарууд байдаг

Avatar

zochin 2021-01-13 73.75.216.185

aav B.B.baterdenesee aavaad ugduu hudlaa gar bna daa

Avatar

Зочин 2021-01-13 192.82.74.22

Оюунболд муу махан бөмбөлөг минь хүнээс зээлсэн мөнгөө өгөөч чи

Avatar

Зочин 2021-01-13 122.201.31.132

Бөх гэх энэ хачин бүдүүлэг хөдөөний залуус ёстой хашрааж бн аа!! Авсан юмаа хэзээч өгдөггүй юм! Хоолны мөнгөө ч төлж сураагүй байдаг юм билээ! Нэг юм харчихаараа гуйгаад салахгүй Ёстой ядаргаатай! Хажууд суугаад байх нь ч муухай ! Тэр амьсгаадаад л болхи энтр гэж яаваа!! Онигооноос өөр ямарч ярих юм байхгүй!! Ёоооё!

Avatar

Zo 2021-01-13 59.153.115.55

Ter hun odoo tegeed icjij zovohoo bolio yu.hohchuudiin ner gutaasan zavaanbhog ve.hunii mongo ohooch chi.yaaj hool chini hool noldgiin .teneg gahai ve.erguu yumuu ene odoo

Avatar

Зочин 2021-01-13 139.5.217.35

Хэнтийхэн худрагагүй

Avatar

Tr 2021-01-13 66.181.184.211

Ингээд л хадуураад эхэлдэг юм. Аймаг, сум ямар хамаа байна аа?! Дундад зуунаасаа салж үз!

Avatar

Асуудлаа эвээр шийд. 2021-01-13 192.82.67.54

хаягийн байршил тодорхойгүй байгаа бол харьялагддаг албан газарт нь өг. Бүр болохгүй бол Хүрэлсүхэд ханд.

Avatar

Зочин 2021-01-13 192.82.78.229

ӨНӨӨГИЙН БОЛОВСРОЛГҮЙ БОДЛОГОГҮЙ МОНГОЛЧУУДЫН НИЙТЛЭГ ДҮР ЗУРАГ ТЭР МӨНГӨ ЗЭЭЛСЭН ГЭЭД БАЙГАА ЗАЛУУГААС ХАРАГДСАН ДАА. ТЭНД НЭГ БӨХ НААДАМД ТҮРҮҮЛЭЭ Л БИЗ ТЭГЭЖ БАЙХАД ХҮН ТҮРҮҮЛСЭН БӨХТЭЙ ТАНИЛЦУУЛЪЯ ГЭСНИЙ ЗОРГООР ОЧИЖ Л БАЙДАГ ТЭГЭЭД БҮР ТЭРЭГ ДАГАДАГ НОХОЙ ШИГ ХЭНТИЙ ДАГАЖ ЯВЖ Л БАЙДАГ. ЕР НЬ ЯРЬСАН ЗҮЙЛД НЬ АНАЛИЗ ХИЙХЭД ТЭР ОЮУНБОЛДТОЙ ТАНИЛЦУУЛСАН АХ НЬ ХЭН ГЭЛЭЭ БАТ-ЭРДЭНЭ ГЭЛҮҮ ТЭР НЬ ДАВХАР ХУТАГА БАЙНА ЛЭЭ ДЭЭ. ОБОГИЙН ЗАНГ МЭДЧЭЭД ХУУРАЙ ДҮҮ ГЭЖ ГҮЙДЭГ МАНГАР БАЦААНЫГ УРДА БАРЬЖ

Avatar

Зочин 2021-01-13 192.82.78.229

ЕР НЬ МОНГОЛЧУУД ИХ НЭР АЛДАРТАЙ ЮМ УУ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ ХҮН ДАГАЖ ГҮЙХ ДУРТАЙ БОЛСОНЫ ХАР ГАЙ ШҮҮ ДЭЭ. ЭНЭ ХӨДӨӨНИЙ ЗАЛУУ БАС Ч ГАЙГҮЙ ТАВАН ЦААСААР ХОХИРООД ҮЛДЭЖ. УЛС ТӨРЧДИЙН ЦҮНХ БАРЬЖ ГҮЙДЭГ МАНГАР БАЦААНУУД БОЛ ИХЭНХ НЬ ИНГЭЖ ДАГАЖ ДАЛДАГНАЖ БАЙГААД ЯЛ АВААД НАРНЫ БАНДИ БОЛДОГ ЮМ Ш ДЭЭ. ЦААДУУЛ ЧИНЬ ХОШХИРУУЛЖ БАЙГААД Л ЮМАНД УНАГААДАГ ЮМ. ЕР НЬ ХҮН ӨӨРӨӨ НОЁН НУРУУТАЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ҮГҮЙ ГЭЖ ЧАДДАГ БАЙХ НЬ ЧУХАЛ. ӨӨРИЙГӨӨ ХҮНДЭЛ, ХҮН ДАГАЖ БИТИЙ ГҮЙЦГЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-01-13 202.21.113.238

Аварга биш болоод л тэрв Угаасаа муриадг хүүхэд ш дээ. Унасан машины мөнгөө төлөхгүй явсаар илүү үнээр өөр хүнд зарцсан байдаг. Лаларийн бацаан доо

Avatar

Кса 2021-01-13 66.181.188.179

26 хан настай бацааныг улс орон даяараа дэвсэлж зулгааж идэж байна даа. Ямар ч байсан 30 саяыг өгөх гээд л аваад очиж, нөгөөх нь онгонтож энэ тэр.

Avatar

зочин 2021-01-13 66.181.176.154

Угаасаа бөх нэртэй ийм юмнуудтай орооцолдох, тэр тусмаа мөнгө цаасаар бол дэмий, бөх гэдэг чинь үндсэндээ хүн биш л гэсэн үг, шуналаа хязгаарлаж чадахгүй юу ч хийж мэднэ, осолтой

Avatar

Зочин 2021-01-13 202.126.89.58

Энийг дэмжих том бизнесмэн олдохгүй,найраа хийх гэж алийгаа алджээ.Ийм малыг дагаж гүйгээд хулхидуулсан нь тавилан юм даа.Дамбын хишгээд талыг нь ав талыг нь олж өг гэвэл таарна.

Avatar

хувалз 2021-01-13 192.82.78.107

Сумтай нөхөр дөө. Наадмын талбайд зүгээр явж байснаа гэнэт чавхны чулуу шиг хурд авч энэ тэр,

Avatar

Зочин 2021-01-13 66.181.176.154

Энэ Оюунболд гэдэг амьтан одоо моодноос гарсан, угаасаа хэн болох нь тодорхой, энийг одоо хэн ч сонирхохгуй, арай еер гэгээлэг юм бичээч

Avatar

Зочин 2021-01-13 202.55.188.90

Mongold hund mungu zeelvel teneg, zeelsnee butsaaj ugvul bur teneg gej ug baidag medeeguimuu

Avatar

n**** 2021-01-13 66.181.161.64

Zavaan baasnii tsuvdai naraas garaxgyi yum algaa.

Avatar

Зочин 2021-01-13 43.242.243.134

Наад Оюунболд гэж нэг бузар булай хулгайч луйварчин
Допингчин бөхийн нэр бузарласан амьтнаа бөхийн дэвжэанээс ор сураггүй зайлуулаач юу хүлээгээд байгаа юм бэ

Avatar

Зочин 2021-01-13 66.181.161.37

Ер нь ямар ч хүн хүнээс авсан юмаа буцааж өгдөг ухамсартай жудагтай байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-13 202.21.98.178

ажлын газарт нь хандаач ЦЕГ биздээ

Avatar

Зочин 2021-01-13 64.119.19.48

харин тэрэнд чинь л учир бна

Avatar

Зочин 2021-01-13 64.119.26.93

ДОПИНГ АВАРГА

Avatar

Зочин 2021-01-13 124.158.96.162

Зүгээр л дээрэлхэж байгаа юм, наад допинг махан бөмбөг чинь…..

Avatar

зочин 2021-01-13 192.82.77.140

залилан хийсэн гээд эруугийн хэрэг уусгуулж шоронд нь явуулаа Гончигсурээн. Чи их хулээцтэй хандсан байна. Одоо зах хязгаар нь болсон байна.

Avatar

саран 2021-01-13 192.82.66.218

Хүний мөнгийг авсан бол өгөөч !!!!!!!!! Нүдний булай вэ

Avatar

хээ 2021-01-13 202.179.27.201

юүү уншаад байнааа … уншсан зүйлдээ ч итгэсэнгүй… Иймхэн хямдхан арслан байх нь уу

Avatar

Tomorbaatariin Tsolmon 2021-01-13 43.242.243.180

ene iuch bish. saund orood VIP yilchilgee avaad tolboroo tolohgyigeer zugatsan gee biz dee. Gonchigsyren mongiig n tolson gesen dee. yrgelj ene hyneer daalgana gej iu gesen ug ve? tsagdaa hyn luivar hiij bolohgyi shyy

Avatar

Зочин 2021-01-13 192.82.76.12

Tsagdaagiin hurandaa nar, gants Oyunbold bish bvgdeeree er haa ch tulbur hiij meddeggvi shvv dee ! Buzar luivarchid baidagiim daa !

Avatar

Зочин 2021-01-13 149.28.129.151

Нилээн хэдэн жилийн өмнө Сүхбат аваргад 100 н хэдэн сая төгрөгөө зээлүүлээд авч чадахгүй байна гээд энэ залуу шиг хохирсон, нэгэн бизнес эрхлэгч сонинд ярилцлага өгсөнийг н уншиж байлаа. Бодвол арга ядаад л сонинд хандсан байх.Аврага Сүхбат зодог тайлаад нээх удаагүй байсан үе. Тэгэхээр Хичнээн нэр алпартай байлаа гээд тэр хүн сайн хүн гэсэн үг биш шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-13 64.119.25.241

Аавтайгаа нийлээд архидаж суудаг юм гэсэн.Авгай даа гутал машиндаа бензин ч авч чадахгүй арчаагүй гүзээ .Хүний мөнгө өгөөч

Avatar

Зочин 2021-01-13 202.72.247.58

ОЮУНБОЛДОО АВСАН БОЛ ХҮНИЙ ИӨНГИЙГ ӨГӨӨЧ. ЧИ н**ш ХЭРЭГТЭЙ БОЛООД АВСАН.ХҮН ӨГСӨН ЗЭЭЛИЙН МӨНГӨӨ АВЪЯ ГЭЖ БАЙНА. ЧИ ХУРДАН ӨГ, НОВШОО.

Avatar

ИХ БӨӨ 2021-01-13 202.137.144.62

БӨХЧҮҮДЭЭ ХҮНДЭЛЖ ДЭЭДЭЛСЭН СЭТГЭЛ ДЭЭР ТОГЛДОГ ЛУЙВАРЧИН БӨХ АСАР ОЛОН БАЙДГИЙН БОДИТ ЖИШЭЭ ЭНЭ. АДУУ МАШИН ҮНЭ НЭМЖ ЗАРЖ ӨГНӨ ГЭЭД ЛУУ УНЖСАН ОЛОН БӨХ БИЙ, УЛСЫН ЗААН БАЯРСАЙХАН ЗАЛИЛАНГИЙН ХЭРГЭЭР ЯЛ АВААД 2ДАХЬ ЖИЛДЭЭ ШОРОНД СУУЖ БАЙГАА 1ЖИШЭЭ, УЛСЫН НАЧИН УЛААХҮҮ ХАР ТАМХИ ЗАРЖ ӨГНӨ ГЭЭЭД БАРИГДАЖ ЯЛ ЭДЭЛСЭН ЖИШЭЭ. ХҮҮХНҮҮДИЙГ СУУНА ГЭЖ ХЭСЭГ БАВААД ХАЯДАГ БҮР ТОООГОО АЛДСАН ХЭ ХЭ

Avatar

Д 2021-01-13 149.28.129.151

Допинг шаачихаад, бүхэл бүтэн ард олныг хуураад. Би юу ч хэрэглэээгүй гээд сийхгүй худал ярьдаг. Одоо ч гүлдийсээр байгаа.хүний итгэлээр тоглож 30 саяыг залилхад жижиг асуудал. Оюунблд сайн бөх биш. Сайн луйварчин бол мөн.Хүмүүсээ энэ мэт луйварчидыг сайн таньж авцгаа. А бас та бидний дунд өөр цусанд н шингэчихсэн луйварчид, хууран мэхлэгчид ч олон шүү. Анхаарууштай.

Avatar

Г 2021-01-13 66.181.161.27

Халхын заяагаар төрсөн хүчит аварга Оюунболд аварга минь энэ мэт хорон санаатнуудын хэл амыг бүү тоо. Сэтгэл төв байж өндөр амжилтандаа тууштай зүтгэгтүн

Avatar

Зочин 2021-01-13 192.82.76.12

Buriadiin zayagaar buruu tursun balai gar hog !

Avatar

Зочин 2021-01-13 203.91.115.46

Гончигсүрэн ч гэж гончигсүрэн. Өгье гэж байхад нь авдаггүй яасан золиг вэ.

Avatar

Зочин 2021-01-13 149.28.129.151

Оюунболд хүмүүсээс өгсөн бэлгээ нөгөө хүнд өгөх гэсэн н цаанаа учиртай. Нөгөө хүн н санаа зовоод бэлгийн юмыг н авч чадахгүй гэдэгийг тооцоолсон. Энэ н луйварчидын хэрэглэдэг нэг арга мэх н лдээ.

Avatar

Иргэн 2021-01-13 66.181.181.84

Арчаагүй шаар юм даа энэ гүзээ

Avatar