С.Одонтуяа гишүүн Сөүлд гацсан иргэддээ туслахыг шаардсан нь үр дүнгээ өгч эхэллээ | News.MN

С.Одонтуяа гишүүн Сөүлд гацсан иргэддээ туслахыг шаардсан нь үр дүнгээ өгч эхэллээ

С.Одонтуяа гишүүн Сөүлд гацсан иргэддээ туслахыг шаардсан нь үр дүнгээ өгч эхэллээ

С.Одонтуяа гишүүн Сөүлд гацсан иргэддээ туслахыг шаардсан нь үр дүнгээ өгч эхэллээ

Засгийн газрын шийдвэрээр 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 11-ний өдрөөс эхлэн бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэнтэй холбоотойгоор өнгөрөгч арваннэгдүгээр сард төлөвлөсөн 10 удаагийн тусгай нислэгээс Сөүл-Улаанбаатарын 5, Франкфурт-Улаанбаатарын 1, Токио-Улаанбаатарын 1 гээд нийт 7 нислэгийг цуцалсан.

Нислэг цуцлагдсан нөхцөл байдлын улмаас эх орондоо ирэхээр төлөвлөж байсан иргэд гадаад улсад орон байргүй, хоол хүнсний хомсдол, санхүүгийн хүнд нөхцөлд ороод байгаа. Сөүл-Улаанбаатарын таван нислэг цуцлагдсантай холбоотойгоор Солонгос улсаас эх орондоо ирэх байсан иргэд хүнд байдалд орсонтой холбогдуулан УИХ-ын гишүүн С.Одонутяа БНСУ-д гацсан Монгол Улсын иргэддээ яаралтай туслахыг шаардаж, өнгөрсөн долоо хоногт мэдэгдэл хийж, Шадар сайд, улсын онцгой комиссын дарга Я.Содбаатарт шаардлага хүргүүлсэн.

Уг мэдэгдэл, шаардлагын дагуу улсын онцгой комисс шийдвэр гарган хүндэтгэх шалтгаантай 34 иргэнийг тусгай үүргийн нислэгээр эх орондоо авчраад байгаа юм. Энэ сарын 15-нд тусгай үүргийн нислэг үйлдэж, Сөүлд гацсан иргэдээ авахаар ажиллаж буйгаа  Шадар сайд Я.Содбаатар УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяад албан бичгээр мэдэгджээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
19
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

41 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-11 64.119.20.146

өө заа заа Одон туяаг шаардахаар л ЗГ айгаад онгоц нисгэсэн байна шд.Кккк…ёстой л мундаг гишүүн юмаа. Энэ хүнийг УИХ ын байнгын гишүүн болгох юмсан. Нээрээ шүү…Тийм хуультай болоосой. Ккк…

Avatar

Зочин 2021-01-11 103.80.210.183

тэр үедээ шаардахгүй заавал жагсаал хийлгэж тамлаж байж шийдүүлдэг муу байна даа эмэгтэй гишүүдээ. эмэгьэй гишүүд гарвад алаад өгнө гэсэн паг шүү

Avatar

Зочин 2021-01-11 202.126.88.215

Аль эрт нэг онгоц явуулана гэсэншдээ. Гол нь нэг явсаных 250 хүн явах онгоц хүссэндээ.

Avatar

Чинбаатар 2021-01-11 202.55.188.92

Энэ өөрөө төрд байсан ч гэсэн ийм шийдвэр гаргах байсан.

Avatar

Зочин 2021-01-11 139.5.217.35

Раднаасэд, Өнөрги ч ий нар угаасаа болохгүй, гэхдээ цагтааа эрдэнээгийн ш а а л туур байсан энэ авгайг шаардахаар үр дүн гараал тээ кккк, энүүний төлөө хэдийг авсан бэ танайх

Avatar

Зочин 2021-01-11 150.129.142.126

Одонтуяаг шаардахаар онгоц нисгэх болсон мэт хүмүүсийн толгойг битгий угаа. ЗГ хүмүүсээ татан авах гэж Олонтуяагаас илүү санаа тавьж байгаа. Муугаар бодоход ЗГ нэр хүндээ алдахыг хүсэхгүй учир.

Avatar

Зочин 2021-01-11 202.9.40.16

Раднаабазар, Өнөрболор нар яахаараа Сөүлрүү нисээд ирээд болдог, иргэд нь яагаад болдоггүй юм бэ?? Хүний эрх, хүнлэг ёсыг барин тэр нөхдүүдийг УИХ-ын гишүүнээс нь огцруулах бүрэн шалтгаан учраас тэмцэх хэрэгтэй. Иргэд өөрсдөө хүлцэнгүй байж болохгүй!!!

Avatar

Зочин 2021-01-11 192.82.72.85

Раднаасэд

Avatar

Зочин 2021-01-11 103.212.118.56

Энэ гишүүн ийм өчүүхэн хэрүүлээр нэр хүндээ нэмэх санаатай юм б**х даа.Үүнээс том өчнөөн асуудал байна.АН-ын нөхөд улс орноо өөд нь татахын тулд одоогийн засагтай сөргөлдөх биш хамтарч нааштай зөв зүйлийг нь дэмжиж ажилла.

Avatar

undesten 2021-01-11 124.158.65.169

erdeniin utsan huuheldei uls turiin yaagii shuu, bayangold AH ylagdsanii gol shaltgaan n ene avgai

Avatar

Zochin 2021-01-11 59.153.112.160

Iim hund hetsuu ued Ulrur hiihee boli Odontuya chamaas bolj dahij gatsaand orj magaadgui shuu Chinii ugsun bishgeer shiidber gargsan hish ubchin zoblon gaigui bolood abah shiid garsan bolhoos

Avatar

Зочин 2021-01-11 64.119.23.125

ofontuya ner tyr hyycnyldyh teneg abgai yum b.a

Avatar

Зочин 2021-01-11 66.181.161.18

Яахав дээ АН -д 2020 оны сонгуулийн үр дүн АН-н одоогийн байдал нь жирэмснн эхийн шээх газраас хол явж үзээгүй,жижиг тугалын билчээрээс цааш явж үзээгүй гэдэг үгний хүрээнд л ажиллахаас өөргүй болгосон шүү дээ Одонтуяа гишүүн энэ хэмжээндээл ажиллаж байна шүү дээ

Avatar

зочин 2021-01-11 192.82.72.92

ЯДАРСАН ХҮНИЙ зовлонгоор энэ авгай Пи А р хийчих юмаа.

Avatar

Зочин 2021-01-11 192.82.70.57

тиймшүү чаж тлглохоо мэднээ энэ авгай

Avatar

Зочин 2021-01-11 202.126.88.234

чинийхээр бол яах байсан юм чам шиг мал тэнд байсан бол алингаа алдана

Avatar

Зочин 2021-01-11 66.181.168.82

Яаралтай албан шаардлага гэж ямар нэр томъео байнаа, Салатан Туяа сайхан попрох юм даа, авчрах гэж байгааг нь мэдэнгүүтээ урьдаж мэдэгдэл хийж, ийм алиа байж болохгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-01-11 64.119.25.77

Халдвар авсан хүмүүсийн хавьтлыг гэрт нь тусгаарлаачээ. Угаасаа өвчтэйг нь эмнэлэгт хэвтүүлж байгаа биз дээ. Тусгаарлах байрандаа гадаадаад байгаа хүмүүсээ авмаар байна. Хүмүүс гадаадад хүний нутагт хэцүү байгааш дээ. Одоо бүр олон болно. Цөөн ч болтугай нислэгээр авмаар бна.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-01-11 202.9.46.66

Одонтуяа шударга хүн шүү. Наадуул чинь өөрсдийн талын хүн солонгост байхгүй болохоор нислэг цуцалж байгаа юм. Учир нь солонгост 90% нь жирийн тргэд байгаа учир. Бараг хоосон онгоц ирж байхад хүртэл авчрахгүй байгаа биз дээ. МАН бол баячуудын нам шүү дээ. Өөрсдийн нь хамаатнууд солонгост тоож амьдрахгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-11 202.126.90.39

ДЕПУТАТАА БАЯНГОЛООО АВАРААЧ ЭХЛЭЭД…..ОДОНОО ГИШҮҮН ДОР АВРАЛ ОДУУЛМУУ 🙏🙏🙏🙏🙏

Avatar

zochin 2021-01-11 202.179.26.219

zov.schaardaad avchirach estoi!!! ter Radnaased !!! ??? icheechee!!!! YOK boon ariin chaalga, baychuudad uilchildeg !!! jiriin ard irgeded dandaa chiregdel uusgedeg!!!

Avatar

Зочин 2021-01-11 103.212.119.151

Ккк.Энэ Эмээ одоо шаардаад Улс орон авчирсан бх нуу! Хэ хэ.Ёстой чадалгүй хүмүүс л тэнэмэл үг хэрэглэж солиор ч суух юм даа.Гаалиар бараа оруулж янз бүр болсрн нь хэн билээ дээ! Тэр үeдээ л энэ хүмүүсийг аёааныхаа оронд авчирах бж дээ эмээ минь!

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-01-11 202.9.46.66

Ямар ч байсан чадвартай л эмээ дээ та нарыг бодвол.

Avatar

зочин 2021-01-11 202.9.46.69

чамтай чамгүй иргэдийг авчраад л байгааш дээ. Чи дут. Би шаардаж байж авчруулсан гэж ичихгүй ярьж эхлэх нээ.

Avatar

Зочин 2021-01-11 117.111.22.144

ман д бусдын төлөө дугарах хүн байдаггүй юм бүгд хагартал баяжчихсан өөдгүй бирдүүд

Avatar

Зочин 2021-01-11 117.111.22.144

4700 хүнээс 160 хүн ганц жижиг онгоцоор авчирна гэж шоглоод байна уу бооголд байна уу эд нар ажил хийж олсон мөнгөтэй байх авилгал авцгааж шулах гээд байна уу огцроочээ чи зайлаачээ чи

Avatar

Иргэн 2021-01-11 103.212.117.207

Энэ балайнууд ингэж л хуцдаг байхгүй юу.

Avatar

Зочин 2021-01-11 192.82.70.57

тиймээ тоглолт

Avatar

иргэн 2021-01-11 103.57.93.110

Эрдэнэ вангийн аягачин авгай нөгөө тусламжийн хувцасаа тарааж түгээх болоогүй юу? Илүү зан хүзүүгээ цаашид юу ч орооно.

Avatar

Зочин 2021-01-11 192.82.76.14

hyamdhan yadarsan uls tur

Avatar

зочин 2021-01-11 66.181.161.8

АН -ын 2 авгай 100 сая доллар, чингэлэгтэй бараануудынхаа асуудлаар шоронднох гээд янз бүрийн арга хэрэглэсээр, даан ч хийсэн гэмт хэрэг нь юугаар ч хаацайллах аргагүй үйлдэл юм.

Avatar

Зочин 2021-01-11 203.91.115.39

БИ ШААРДААД АВЧРУУЛЛАА ГЭЖ ш*** НЬ ДЭЭ ЭНЭ САЛТААНЫ ОДОН

Avatar

zochin 2021-01-11 68.183.32.153

AH л ард түмнийхээ төлөө дуугарч, ард түмнийхээ эрх ашгийг хамгаалах ажлыг манлайлан хийх юм даа. Нөгөө хулгайчууд МАН-ынхан аль болох худгайлах, тендер цувчуулах, ЖДУ хулгайлах, концесс луйвардахыг л хийж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-11 203.91.115.39

ЭРДЭНЭ ЧИНЬ БҮҮ АВЧИР ГЭЭД ЧИ АВЧИР ГЭЭД ЯАСАН ЖҮЖИГЧИД ВЭ ТА НАР???

Avatar

Зочин 2021-01-11 202.131.245.243

Эрдэнэ вангийн нэг муу шивэгчин эм амаа тат. Тэр вангийнхаа бөгсний чилээг сайн гаргаад явж байвал л чамд өлзийтэй.

Avatar

харамсалтай 2021-01-11 64.119.16.138

Төр засаг боломжоороо иргэдээ авч байгаа.

Avatar

Зочин 2021-01-11 49.196.34.89

Utga alga

Avatar