МАН: Их хурлаа гуравдугаар сарын 1-нд хуралдуулна | News.MN

МАН: Их хурлаа гуравдугаар сарын 1-нд хуралдуулна

МАН: Их хурлаа гуравдугаар сарын 1-нд хуралдуулна

МАН: Их хурлаа гуравдугаар сарын 1-нд хуралдуулна

НЭМЭЛТ:

МАН-ын Бага хурал өнөөдөр цахимаар хуралдаж дууссан байна. Хуралдаанаас намын Их хурлыг 2021  оны гуравдугаар сарын 1-нд товложээ. Их хурлаар Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчийг тодруулах юм. Их хурлаар дүрэмд өөрчлөлт оруулахаар төлөвлөсөн байгаа гэнэ.

Хуралдаанд Бага хурлын 369 гишүүний 90 орчим хувь нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймаг, 330 сумаас онлайнаар оролцлоо. Бага хурлаар намын ээлжит XXX Их хурлыг  Монгол Ардын Нам үүсэн байгуулагдсаны түүхт 100 жилийн ойн өдөр буюу ирэх гуравдугаар сарын 1, 2-ны өдөр хуралдуулахаар товлов.

Их хурлыг хуралдуулах тов, төлөөлөгчдийн тоо, тэдгээрийг сонгох журмыг Бага хурал тогтооно гэж намын Үндсэн дүрэмд заасан байдаг. Энэ дагуу Бага хурлын гишүүд Их хурлын төлөөлөгч сонгох журам, төлөөлөгчдийн тоог баталж, 21 аймаг, 330 сум, нийслэлийн есөн дүүргээс нийт 1111 төлөөлөгчийг сонгон оролцуулахаар болжээ.


МАН-ЫН БАГА ХУРАЛ ЦАХИМААР ХУРАЛДАЖ БАЙНА

Монгол Ардын намын Бага хурал өнөөдөр /2021.01.10/ цахимаар хуралдаж байна. Хуралдаанаар МАН-ын 30-р их хурлын товыг зарлах болон бусад асуудлыг хэлэлцэж байна. Бага хуралд 336 төлөөлөгч онлайнаар оролцож байгаа бөгөөд хуралдааныг нээж, Монгол Улсын Ерөнхий сайд, МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх үг хэлж байна.

Хуралдааныг нийслэл хот, 21 аймаг, 330 сумаас шууд онлайнаар зохион байгуулж, 71 хувийн ирцтэй эхэлсэн байна. Монгол Ардын Намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгаланг хуралдаан даргалагчаар, орлогч даргаар УИХ-ын гишүүн Х.Булгантуяа нарыг гишүүдийн 100 хувийн саналаар сонгов. Энэ удаагийн Бага хурлаар дараах гурван асуудлыг хэлэлцэхээр товложээ.

  • Монгол Ардын Намын ээлжит 30 дугаар Их хурлыг зарлан хуралдуулах товыг хэлэлцэх
  • Их хурлын төлөөлөгчдийг сонгох тухай
  • Монгол Ардын Намын Удирдах зөвлөлийн тайлан илтгэлийг сонсох

Тус намын 30-р их хурлыг 2021 оны гуравдугаар сарын 1-нд товлох саналыг намын Удирдах зөвлөлөөр оруулжээ. Тиймээс Бага хурлаар намын Их хурлыг товлож, Их хурлаар 2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигч болон намын үйл ажиллагааг дүгнэх, улс төрийн илтгэл, тайлан дүрэмд өөрчлөлт оруулах, зохион байгуулалтын асуудал зэргийг хэлэлцэхээр төлөвлөж байгаа гэнэ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
5
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

72 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-01-10 202.9.46.228

ХКН МАН СХН л одоо засгийн эрх барьж үлдэх шив

Avatar

Цэцэг 2021-01-10 202.9.46.228

ТЭр үед 100% хатуу хөл хориотой байх юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.9.46.199

МАН ЯАГААД АРД ТҮМЭНДЭЭ САНАА ТАВИХГҮЙ УЛС ТӨР СУУДАЛЫН АРААС УЛАЙРАН ТЭМЦДЭГ АРГА БАРИЛААСАА САЛАХГҮЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛИА ЯРИАД УНАВ АА ҮҮНИЙ АРД МАШ ИХ МӨНГНИЙ ЛУЙВАР БАЙДАГ БОЛООД ҮХЭЛДЭН БАЙНА КОРОНОГООР ДАЛИМДУУЛАН МАШ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ИДЭЖ БАЙНА ЗӨВХӨН ТӨМӨР ЗАМД ГАРСАН ХАЛДВАРЫН ҮЕД ГЭХЭД ГАНЦХАН ГАЗРЫН ЗАРЦУУЛАЛТ ШҮҮ!!! 16,5 ТЭР БУМ ТӨГРӨГ АРАЙ ДЭНДҮҮ БАЙГАА БИЗ АРД ТҮМЭНОДОО МАН -Г ДАХИН ХЭЗЭЭ Ч СОНГОХГҮЙ ЗАЛЬТ ҮНЭГНҮҮДИЙН ҮГЭНД ИТГЭЖ ЭХ ОРОН АРД ТҮМНЭЭ ДОРОМЖЛУУЛАХГҮЙ !!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-10 130.253.28.11

bt

Avatar

blcny 2021-01-10 130.253.28.11

xajuud buuj dairch,nuraaxgyi baix

Avatar

xyatad ylc cotsioopoo bnaa,maniak gajigtai xylgaich xymyys baidagiig meddeg yum bn 2021-01-10 130.253.28.11

tsyglaand,cyreg shubuugaar naadaj bn,
oligtoitoi ni bygdentei ni yntaj,,byzarlaj oligtoig ni dyysgacan bn, dyyriagaad l ,shunaad l ailiin yumand shunaad,.
zasraxgyi.

Avatar

ylc 2021-01-10 130.253.28.11

xosuud naizuud,oipiin chadgyi xyneer ni- xolboo togtooj ajildaa abcan bn.
uuriixoo xergeec xalxabchilj,xet dabragch baidgyi ubchind baktsin xiine geed bns, virus darxlaagaar,b12,xulruj darui,
nusgairaxgyi baix.IF PAIN<NOIPMOGLOBOL DARUI.

Avatar

ylc 2021-01-10 130.253.28.11

yatd

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.89.185

Uhsenii chini namyn hural ve shalz huvalznuudaa!

Avatar

зочин 2021-01-10 66.181.181.96

МАН Ы ХУЛГАЙЧУУДЫН БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ТАРААЖ ТАТАН БУУЛГАЯ. МОНГОЛЫН БҮХ ГАЙ ЭНЭ НАМААС ҮҮДЭЛТЭЙ БАЙДАГ.

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.56

Ардчилал, хүнийг ёс суртахуунгүй,мөс чанаргүй, зөвхөн идэж уухыг боддог адгуус амьтан болгодог.Махан хүнстэн, чулуун зүрхэтнээр дүүргэдэг. Ийм шуналд идэгдсэн араатнууд өөр хоорондоо уралцан, улс орон төрлөх нутгаа өөрсдөө нураадаг,гадаадынханд идүүлдэг.

Avatar

МАН vs Монгол улс 2021-01-10 202.21.108.17

МАН, ЗГ тайгаа нийлэн ковидоор асар их мөнгө завшин ард иргэдийн амьдралыг бүрэн сүйрүүллээ. Эдийн засгийнхаа эсрэг бүтэн жилийн турш бойкот хийсэн тул эргэн сэргэтэл дор хаяж 2 жил шаардлагатай. ААН үүд одоо ажлаа сэргээе гэвч эргэлтийн хөрөнгөгүй болсон, ихэнхи нь дампуурч хаалгаа барьж ажилчдаа халлаа. Иргэд мөнгөгүй болсон болхоор зах худалдааны төв нээгдсэн ч борлогдох бараа бхгүй. ЭЗ ийнхаа гол судсыг тасдсан ЗГ одоо юуг хүлээж байгаа нь сонирхолтой.

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.56

Харин МАН хорио цээрийг олон улсын жишгээр хамгийн зохистой хэлбэрээр явуулж, Халдвар хамгийн их тархсан хоёр том гүрний дунд байгаа ч гэсэн халдварыг хамгийн бага хэмжээнд тогтоон барьж чадаж байна.Үйлвэрлал үйлчилгээ явуулах боломжийг аль болохоор хангаж байна.Нийтэд нийгмийн тусламж дэмжилэг үзүүлж байна, Үүнийг олон нийт дэмжиж,өөрийн хувь нэмрээ бас оруулсаар байна. Бүү гүтгэ.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.179.24

Buzar nam

Avatar

Донров 2021-01-10 59.153.114.29

За ашгvйдээ манай нутагт цэнд зайран гэж мундаг мэддэг хvн байсан гэдэг тэр хvн хэлсийм гэнэлээ энэ Cvхийн байгуулсан улаан нам cvх гэдэг даргынхаа vед 100 жилийнхээ ой дээр тамруу талийна гэж….аргагvй л шидтэй мэддэг зайран байждээ

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.24.8

Pooh, goy s*****g l** vee chichin

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.88.215

Цэнд зайрангийнхаа нэрийг балаллаадаа чи.

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.29

100 жил Монголчуудын мах цус хөлсөөр хоололлоо одоо эрхбиш ханаж цадаа байлгүйдээ энэ нам тонилох цаг нь болсоон ум маани бадмий хум

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.161.59

Горьд та

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.31.223

МАН намаараа ОРК болчхоогүй бол намд байгаа ОРКуудаасаа хурдхан салах хэрэгтэй хурлаа хийх гэж байгаа бол намын чинь оркууд намыг чинь намаг бохир үнэртэй нүх рүү оруулаад байна намын даргаасаа эхлээд ЗГ чинь их л хэцүүхэн байна даа

Avatar

ИРГЭН 2021-01-10 202.9.46.121

МАН ЁС ЗҮЙ, ШУДАРГА ҮНЭН, САХИЛГА ХАРИУЦЛАГЫН ТУХАЙ ИХ ЯРЬЖ БГА БОЛОВЧ ЯМАР Ч ҮР ДҮН ХАРАГДАХГҮЙ, МЭДЭГДЭХГҮЙ БНА ШҮҮ. ТӨРИЙН БА ТӨСВИЙН БАЙГУУЛЛАГЫН УДИРАХ ТҮВШИНД АЖИЛЛАЖ БУЙ, ТЭТГЭВРИЙН НАСНЫ ХУУЛИЙН ДЭЭД ХЯЗГААРТ ХҮРСЭН, БАЙГУУЛЛАГЫН БУГ ЧӨТГӨР БОЛСОН , ЦАЛИН ТЭТГЭВЭР 2- ОО ЗЭРЭГЦҮҮЛЭН АВЧ БГА 65-ТАЙ ЭР, 60 -ТАЙ ЭМҮҮДИЙГ ТЭТГЭВЭРТ НЬ ШУУД ГАРГАЖ, ЗАЛУУЧУУДДАА АЖЛЫН БАЙР ГАРГАЖ ӨГ. МАШ ОЛОН АЖЛЫН БАЙР ГАРНА. ОДОО ЗАЛУУЧУУДАА ХАРЖ ҮЗЭХ ЦАГ БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.179.24

Barilgiin yaamnii Magnaisuren gej avilgaliin mafiin suljee bn daaa Hurelsuhee !

Avatar

Badarch taxar 2021-01-10 192.82.76.45

Azgvi hurL yum busad ni baristana da

Avatar

Зочин 2021-01-10 133.41.91.83

Энэ нэг хэдэн эргүү лалруудаас сална гэж түүх байхгүй юм байна л даа.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.88.60

БАГААР НЬ СОНГОСОН БИ ЗА ЮУ….😉😉😉

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.97

Үхэцгээ өмхий комунистуудаа

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.97

АРД ТҮМНИЙГ ТУЙЛДУУЛЖ ЭДИЙН ЗАСАГ ЭЛГЭЭРЭЭ ХЭВТҮҮЛЧИХЭЭД Ү Х С Э Н Б А А С НЫ ХУРАЛ? А Л У У Р Ч И Н, Х У Л Г А Й Ч НАМ БОЛ МАН

Avatar

Цахим хурал гэж бөөн халтуурны юм 2021-01-10 66.181.182.82

МАН халдварт өвчин гарсан энэ үед заавал их хурлаа хийж яадаг байна аа ??

Мундаг болох гээд мунхаглана гэж энэ байх даа

Энэ хүнд цаг үед юу хамгаас чухал вээ гэдгээ эрэмбэлэж чадахгүй байна У.Хүрэлсүх.

Avatar

Unshigch ba ,irgen.. 2021-01-10 192.82.70.49

Heleed yahav ,ooriigoo orgomjilsen, jinhene kommunist , daranguolj, ,1 ih duugarsan ,,kovideer dalimduulj, ,ard tumnee daranguilj, alilgaj ,surduulsen, surtei nohor doo.,mordor baisan Ard tumnee ailgaj surduulsen, ardchillalg Ulandaa hiisen ,n****,,,, Ankh gadaa yavhdaa ,Yanr pasportoo r zah zeeliin Ardxmchillln Ah nar Yamr Uilseer ,yaj irseniig martsan, n****, ,yaj gadaa uls ru yvjinaa martsan n****, ,,1990onoos house, ardchilalg sain medehgui ,huuhduud zaluuchuudn ,tolgoig ugaaj no

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.180.29

bloody communists!!!

Avatar

de taxar 2021-01-10 192.82.76.45

Ed nar stuglaj onlaigvi huraldana gewel bvgd bosooroi busad bvh yumig horichood oorsdoo bayar temdeglene geed stuglah yum bol saihan medeerei baildana shv

Avatar

Unshigch ba irsenii bodol sanaa 2021-01-10 192.82.70.49

Ardchilliig martsan novshnuud, Ard tumen Ailgana surduulsen, ,,Ard tumenee gsn ,hiij baigaa ,Sanaachlagiin sanaataugaar demjih gui baigaa n ,Ard tumen daranguilj, surduulj, ,Daraa n tegsen ingej baina gd, Sar 21 ,14 7 honog , bur 5 honog ch gej, hudlaa yrisaar , 2sar bolj , Ard tumen bid harin tevcheertei bailaa..Ardn NAM ,ARDCHILLIIG UGUI BOLGOJ, ARD TUMBII UGEE HELEH ERHIIN ,ZORCHIJ, OORSDOO ,SAID DARGA NARAAS ,AVHUULAAD ,AJILJ BAIGAA NERTEU, ,ASHIG ORLOGOTOI BNSHUU

Avatar

Зочин 2021-01-10 203.91.115.56

МАН тэтгэвэрийн доод хэмжээг 500 мянга болгоно гэсэн үү Баяраллаа

Avatar

Хү...баатар 2021-01-10 66.181.185.174

Мөнгө байхгүй. Чи диктатор уу?

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.89.30

УОК мань 2н хооронд эргэж буцсан шийдвэр гаргаж байдлыг улам дордуулж байхаар яг 1 сар Тэг зогсолтоо УБ хотод хийгээд тэр хэлж яриад байгаа шигээ нөхцөл байдлыг хяналтдаа аваасай !!! Хаашид ард иргэд 7/1 хүртэл байдал хэцүү гэдгийг иргэд хэдийн ойлгочихсон ш дэээ….УОК минь жахн зоригтой бай !!!

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.24.8

Chi buhel buten hotiig yaaj 0 zogsolt hiylgeh gesen yum? Yamar chinii huduu oron nutag sum baiga yu! Ugaasaa hatuu hyanaltaar hyanah bolomjgui malnuud shdee ta nar hahah. Yaaj iij vaigaal uuj idej shoudhaa hiyj chaddag l****n uls

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.94.99

Еронхий сайд зевлехуудээ сольж, мэдлэг боловсролтой хунтэй ажиллаачээ!!! ШУА – г татан буулгаж, улсын тархи болсон дээд боловсролд анхаармаар!!! Улс орнууд хундээ херенге оруулж, мэдлэгийн зуун ерселдех ганц л боломжоо бэхжуулж бн!

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.179.24

Ene dampuu buzar nam hurdan svireesei. Boon avilgal huchin hun aminii hereg. COVID-19 ch utgaaa aldlaa. Tooj bgaa yum alga. Eronhiilogch bolno gej seruun zuudleed l ene pop hooson tolgoi Hurelsuh ….

Avatar

иргэн 2021-01-10 150.129.142.139

ямар балдуушаа хуралдах юм болоо – гишүүд нь яаж хууль завхруулах , яаж идэж ууж дээрэмдэхээ л ярина биз.! МАН д ч үнэхээр сүжиг буураад бна шүү. уг нь МАХН БАЙХ Үeд өсөж хүмүүжсэн юм даг : гэтэл одоо үeд ийм заваан хөгийн нам болно гэж хэн мэдлээ !!!

Avatar

ИРГЭН 2021-01-10 192.82.69.3

АН-ынхан өөрсдийгөө нэг их сөрөг хүчин гээд бодчиосон дүрдээ итгэчихсэн. Одоо боль доо түүний оронд чаддаг юм бол МАН-ын гаргаж байгаа алдаа хуулийн зөрчлийг нөхөрсгөөр засаж залруулж байвал илүү хүндтгэл хүлээх байлгүй дээ. Утга учиргүй шүүмжлэл доромжлолоос залхаж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.29

За 100 жилийн ойгоо нижгэр тэмдэглээд тарцгаадаа эсвэл бид тараана

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.24.8

Hahaha harii llrmin

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.185.174

Хятад гар уу чи

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.26.193.70

Amjilt!!! Negent zasag avsan odoo 1 ee av av

Avatar

Монгол ээж 2021-01-10 66.181.191.95

Танай нам тарвал яасийн МАН гэдэг мангас бүлэг болсон толгой нь өтөж ялзараад идээ бээр нь гоожоод бхад зомби царайлаад Монгол түмэнд өтөө цацаад өөдгүй авирлаад арай даварч бна да Үйлийн төлөөс гэдэг үнэн шудрага хууль үйлчилээд эхэлчихсэн шүү дэ. Хүүк гэдэг үнэнхүү худалч нь дэндсэн хуурамч дүртэн ам араа мэдэхгүй хэлсэн бүхэн нь худал хийсэн бүгд нь хулхи яанам дээ Ард түмэн маанаг биш шүү ам өчигийг чинь сануулаад л бгаа шүү. 30 жил МАНАН гэдэг мангас бүлэгт хууртаж ханалаа бна.

Avatar

Mongol ulsn engiin irsen. 2021-01-10 192.82.70.49

Ardchilal iig yaj irseniig martchihsan ulsuud, ,Utaa utaa geed, ter saijiruilsan freed uilvdveriig, ,said ankh ni aiilchlaaraa, mongo zeel, onoo, archilln
Buyngaar ,Ajil ajlaad amidarch baigaa, Solongos ulsn ,jijighen uilvdber hiichihdee ym ih ih yrid, surjun tm,bolj 65n suudal, ahiad bagaar bagaar n gsr 62suudal avaad, Ard tumendee hariud n iim l hariu bariad l baigaa ,ene ,bas zugeer baihgui, deern Moroo baisan Ard tumenee ailgana surduulsen,novshnuudaa..

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.24.8

Mongol eej gshaajiin hahahaha. Llrchin olon ug hutsdag shees bnshde. Chi nam taraah huchtei bailaa yu. Ta nariin ug niyleed2 heden zuuhan orkuud l hureh biz hahahaha

Avatar

Хү...баатар 2021-01-10 66.181.185.174

Чи манай намын гишүүнд элсвэл чамаар цүнхээ бариулна шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.119.76

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАТТУЛГА ӨӨРӨӨ САЙН ХҮН БОЛЖ, УИХ, ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ МУУ ХАРАГДУУЛАХ ХОРОН ЯВУУЛГАА ЗОГСООГООЧЭЭ. ТАХЛААС БОЛЖ ЭДИЙН ЗАСАГ СҮЙРЧ БАЙХАД ИНГЭЖ ШОУДАЖ, ТӨР УЛСАА ХОРЛОХОО БОЛЬМООР БАЙНАА. БҮР ДАМПУУРУУЛЖ ХҮРЭЛСҮХИЙН РЕЙТИНГИЙГ УНАГАХ АЖИЛЛАГААГ АН-ТАЙ ХАВСАРЧ ЯВУУЛСААР… МЭДЭЭЖ ИЙМ НӨХЦӨЛД ЭНЭ ХОРОН САНААГ ЗГ ХҮЛЭЭЖ АВАХГҮЙГ ТЭР МЭДЭЖ БАЙГАА. ЭСРЭГЭЭР ӨӨРӨӨ 250000000$, ОФФШОРООСОО ТӨЛӨХ НЬ ЗӨВ БУСУУ

Avatar

Зайл зайл 2021-01-10 192.82.72.178

Eрөнхийлөгч л иргэдийн ядуугийн хаиуу амьдралын зовлонг ойлгох.Унаж боссон зүдүү ядруу амьдралыг 30 жил туулж. Тэрнээс өмнө ч ямар баян тарган байсан ч биш. Монголчуудын 3 дөрвөн үeийн амьдрал ингээд өөд наргүй дуусах ёстой гэжүү.Хоногийн хоолны төлөө л зүтгэсээр зүтгээд зүтгээд босохгүй амьдрал. Яагаад ??? Энэ хэцүү цагт сая биш юмаа гэхэл хэдэн төгрөг засаг өгвөл зүрх мартахгүй тус. МАН100 жил дарга ангиа бүтээж дарга анги нь ч баян тарган болж. Харин энэ100 жилдээ ядуу тарчиг Монголыг бүтээж

Avatar

Ишш дээ 2021-01-10 192.82.72.178

Eрөнхийлөгч л иргэдийн ядуугийн хаиуу амьдралын зовлонг ойлгох.Унаж боссон зүдүү ядруу амьдралыг 30 жил туулж. Тэрнээс өмнө ч ямар баян тарган байсан ч биш. Монголчуудын 3 дөрвөн үeийн амьдрал ингээд өөд наргүй дуусах ёстой гэжүү.Хоногийн хоолны төлөө л зүтгэсээр зүтгээд зүтгээд босохгүй амьдрал. Яагаад ??? Энэ хэцүү цагт сая биш юмаа гэхэл хэдэн төгрөг засаг өгвөл зүрх мартахгүй тус. МАН100 жил дарга ангиа бүтээж дарга анги нь ч баян тарган болж. Харин энэ100 жилдээ ядуу тарчиг Монголыг бүтээж

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.179.21.240

Өнөө үед монголд ХЭРЭВ МАН нам тарж бутарвал жинхэнэ холион бантан болно АН нам шиг учраа олдоггүй намууд улс орныг ээлжлэн удирдаж дампууруулсаар дуусна шүү дээ ҮНЭНДЭЭ МАН нам шиг нам одоохондоо байхгүй гэдгииг хүн бүхэн мэднэ Тэр тусмаа Хүрэлсүхиин ЗГ ын үед өмнөх 30жилиин хиигээгүйг хииж бүтээж корона гарсан ч улс орноо бусад улсуудаас ч дээр авч явж байна Харин хэвлэл мэдээлэл болон АН намынхан л хиисэн бүхнээс нь өө шалтаг хайж сенсацалсаар байгаад хөл хориог бууруулснаас болж короно ихдлэ

Avatar

иргэн 2021-01-10 192.82.71.205

МОНГОЛД АРАЙ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТАЙ ХАРИУЦЛАГАТАЙ УЛСТӨРИЙН ХҮЧИН НЬ МАН л БОЛЖ БАЙГААД АН -г ОДОО УДИРДАЖ БГАА ДУРАКУУД БУРУУТАЙ.

Avatar

иргэн 2021-01-10 202.21.109.48

Маска гүй Гурван …."тэнэг" юун хурал яриад байна … Ардын нам чинь "зөнөөд " 90 гаруй настай зөнөг нам ..Харин залуудаа Цэдэнбалын үед арай дээр …хулгай хийж мөнгө иддэггүй нам байсан… Одоо Хулгайчдын "биеэ нуудаг…биеээ. үнэлдэг" .газар болсныг ард зон мэддэг болсон до……

Avatar

Songuulia oorchil 2021-01-10 66.181.161.98

Ta nar odoo songuulia majority system-reer yvuulaad uursduu garaad populist baihaa bolihoor yum mongol ulsiig huvichilsan songuuli bolgoson tohioldold l ylna ene bol german shine zelandiin system

Avatar

ardchilal 2021-01-10 66.181.182.78

AN g dagaj daldaganaj baga dund shatnii suudald sanaarhaad 2 udaa nugasaaraa tawiulsan daldaikuud l MAN g uzen yadaltaar muulah yumdaa huuhrhii

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.88.234

Энэ намын бага хурал чадваргүй улсдаа хортой хоосон толгой амбицтангуудын цуглуулга.Гэхдээ АН.аас хавь илүү.Аюурсайхан нь шүүхээ харлуулж баатар болж байгаа,оюука нь уул уурхайгаа муулж баатар болсон гэх мэт.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.9.46.226

90 онд тараагаад бүгд нэг гараанаас эхлэх байсан юм. соц нийгмийн үеийн хүмүүсийн сэтгэл санаан дээр тоглолт хийдэг луйварчдын нэгдэл. нам гэхэд хэцүү

Avatar

Феодалжсан ноёдын цуглаан 2021-01-10 202.21.108.17

Уг нь улстөрийн тавцанд байх цаг нь дуусчихсан, үүрэг зорилго нь 1989 оноор төгсгөл болсон нам шүү дээ. Даанч Монголд хуучин холгодог, хөлд халтай цоорхой гутлаа хаяхгүй юм. Одоо МАН оффшорчдын үүр, авлигачдын оромж л болсон. МАН улс орныг хүний төлөө нийгэмээс улам бүр холдуулж хөгжлөөсхоцроож , иргэдийг ядууруулсан буйран дээр цэцэглэдэг шарилж шиг л гадаад дотоод ертөнцөд ойлгогддог болсон.

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.21.83

Монголын авлигачдын нам үндэслэлгүй хөлжөөд байгаа гишүүдийнхээ хөрөнгийн эх үүсвэрийн нотогоог гаргаж үзүүлвэл итгье

Avatar

Малчин 2021-01-10 66.181.161.87

Хатуу гишүүнчлэлтэй, үнэмлэх гардуулж хүний үзэл бодлыг боомилдог, хайрцагладаг, ард иргэдийг талцуулдаг, тараасан үнэмлэхний тоогоороо уралддаг намын хэлбэрийг халахгүй бол Монгол улс цааш эрүүл саруулаар хөгжих боломж алга болсон. Дор хаяж сумын түвшинд намын байгууллага ажиллахыг хориглох хэрэгтэй. Ийм өөрчлөлтийг л МАН хийж чадбал 1921 онд Сохбаатар нарын хийсэн хувьсгалтай тэнцэх болно. Ийм зоригтой алхмынг хийж чадбал үнэхээр түүхтэй, хариуцлагатай нам ард түмэнд үнэлэгдэх болно.

Avatar

ХҮН ХҮН 2021-01-10 59.153.115.139

Хулгайч нарт хууртсан гэнэн иргэд олон болжээ нам дагаж бөхс долоодогоон бол Хоёр намыг ээлжлэн сонгосоор өнөөдөр монгочууд юунд хүрэв хулгайч зоолож иргэд ядуурлаа
ДОЛООН БУРХАН ОДОДЫН ЗҮГ СҮҮ ӨРГӨН МӨРГИЙ
МӨНХ ХӨХ ТЭНГЭРТЭЭН ЗАЛИВРАН ЗАЛИВРАН МӨРГИЙ
ХӨГЧҮҮ БӨӨГИЙН ОНГОДЫГ УРАН ДУУДАЖ ХУРАЙЛИЙ
МОНГОЛ ТӨРД ҮҮРЭДСЭН ШУНАЛТ ХҮН ЧӨТГӨРҮҮДИЙГ ТОНИЛГОЖ ХАЙРЛАА

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.89.39

Маскаа зүүе гэчихээд өөрсдөө зүүдэггүй гэнээ

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.128

Нэр дэвшигчээ эрт зарлах нь дээ

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.179.24

Uls orniig jivuulcheed ichihgui end yu ch boloogui yum shig huraldaad suuh yum erguu Hurelsuheee ogtsor odoo !!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.187.198

МАХН ыг устгаж э****з ,хурлийүуулын гамин нам болсон.Сүүлдээ мафийн шинж төрхтэй болоо биз дээ

Avatar

Бадарчийн найз 2021-01-10 66.181.185.174

Гоминдаан нам гэдэг нь хятадаар ардын нам гэсэн үг шүү. Монголоор бол гамин гэж дуудна

Avatar

Зочин 2021-01-10 139.5.219.56

Нам шиг нам юмаа

Avatar

0000 2021-01-10 59.153.115.139

ҮХСЭНИЙ НАМ ШИГ НАМ БАЙХАВ ДЭЭ ХУЛГАЙЧ НАРЫН ҮҮР ,МАХН, ИЙН ДОТОР ОЛОН ЖИЛ ҮҮРЛЭЖ ДОТРООС НЬ ИДЭЖ ГАДНИЙХАНЫ ГАР ХӨЛ БОЛОЖ ЭХ ОРОНЧОД ЭРДЭМТ ЛАМ НАРЫН АМЬ НАСАНД ХҮРЧ АРДЧИЛЫН ҮЕД НЭР ӨӨРЧЛӨХ НЭРЭЭР ,,,,МАХН,,, ИЙГ НЭГ МӨР УСГАХ
ӨМЧ ХӨРӨНГИЙН НЬ БУЛААХ ГЭСЭН САНААРХАЛААР ӨМЧИЙН НЬ БУЛААЖ ЧАДСАН БОЛОВЧ,, МАХН,,ШУДРАГ ГЭШҮҮД
НАМААН АВЧ ҮЛДЭЖ ЧАДСАН ЮМ ,,,МАХН,, БОЛ ӨНӨӨДӨР ЗҮҮНИЙ ХҮЧНИЙ ХАМГИЙН ҮЗЭЛ БОДОЛ АРД ТҮМЭНДЭЭН ҮНЭНЧ НАМ
БОЛООД БАЙНА

Avatar

Хүкийн гэр бүлийн хөрөнгө 1,7 тэрбум 2021-01-10 202.21.108.17

Ноён Хүрэлсүхийн 1,7 тэрбум төгрөгийн хадгаламжын хөрөнгө хаанаас гарал үүсэлтэй вэ? ЗГ ийн ордоны ард буй барилга хичнээн тэрбумын үнэтэй ба хичнээн тэрбумаар баригдсан бэ? Насан туршдаа 1 хадаас ч худалдаж үзээгүй, үйлдвэрлэж үзээгүй энэ "бизнесмэн"ий гэр бүл хаанаас энэ их мөнгөтэй болсон бэ? Эсвэл олсон юм болов уу?

Avatar

Цахим хурал гэж халтуурны юм 2021-01-10 66.181.182.82

МАН халдварт өвчин гарсан энэ үед заавал их хурлаа хийж яадаг байна аа ??

Мундаг болох гээд мунхаглана гэж энэ байх даа

Энэ хүнд цаг үед юу хамгаас чухал вээ гэдгээ эрэмбэлэж чадахгүй байна У.Хүрэлсүх.

Avatar

Bold o 2021-01-10 125.181.188.116

3.1nd ih huralaa hiigeed sain tarah heregtei mangaruud uls orniig suiruulj duuslaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж