АН: Ц.Тувааныг намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээс чөлөөлжээ | News.MN

АН: Ц.Тувааныг намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээс чөлөөлжээ

АН: Ц.Тувааныг намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээс чөлөөлжээ

АН: Ц.Тувааныг намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээс чөлөөлжээ

НЭМЭЛТ: 14.00 цаг

Ардчилсан намын ҮБХ-ны ээлжит бус цахим хуралдаан өнөөдөр /2021.01.10/ боллоо. Хуралдаанд Ардчилсан намын ҮБХ-ны 200 гаруй  гишүүн оролцож, санал солилцсон юм. Энэ удаагийн ҮБХ-ны гишүүдийн ээлжит бус цахим хуралдаан Ардчилсан намын Үндсэн дүрмийн хүрээнд зохион байгуулагдсан бөгөөд намын байгууллагуудын хурлын үйл ажиллагаа, зохион байгуулалт, дэгийн тухай журамд “Цахим хурлын дэгийн тухай” нэмэлт оруулах тухай хэлэлцэж, цахим хуралдааны дэгээ баталлаа.

Түүнчлэн намын гишүүдийн татварыг тэглэж, сонгуульт гишүүдийн татварыг хөнгөлж, бууруулахаар шийдвэрлэв. Мөн ҮБХ-ны ээлжит бус цахим хуралдаанаар Ц.Тувааныг Ардчилсан намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээс чөлөөлжээ.


АРДЧИЛСАН НАМЫН ҮБХ ЦАХИМААР ХУРАЛДАЖ БАЙНА

НЭМЭЛТ:

Ардчилсан намын үндэсний бодлогын хороо /ҮБХ/-ны ээлжит бус цахим хуралдаан эхэллээ. Хуралдаанаар,

  • Намын байгууллагуудын хурлын үйл ажиллагаа, зохион байгуулалт, дэгийн тухай журамд “Цахим хурлын дэгийн тухай” нэмэлт оруулах тухай,
  • ҮБХ-ны гишүүдийн бүрэн эрхийг хүчинтэйд тооцох тухай,
  • Намын гишүүдийг татвараас чөлөөлөх тухай,
  • Сонгуульт гишүүдийн татвар бууруулах тухай,
  • Бусад гэсэн асуудлыг хэлэлцэхээр төлөвлөсөн.

АРДЧИЛСАН НАМЫН ҮБХ-НЫ ГИШҮҮД ЯАРАЛТАЙ ЦАХИМААР ХУРАЛДАНА

Ардчилсан намын үндэсний бодлогын хороо /ҮБХ/-ны ээлжит бус цахим хуралдаан өнөөдөр /2021.01.10/болно. Баасан гаригт Ардчилсан намын “Цахим зөвлөлдөх уулзалт” зохион байгуулагдсан бөгөөд УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа, Улсын баатар С.Бат-Үүл нарын 200 гаруй ҮБХ-ны гишүүн оролцсон юм. Тус “Цахим зөвлөлдөх уулзалт”-д оролцсон ҮБХ-ны гишүүд үндсэн гурван асуудлын хүрээнд санал солилцсон бөгөөд ҮБХ-ны ээлжит бус цахим хуралдааныг яаралтай зохион байгуулах шаардлагатай гэж үзсэн. Тиймээс ч 2021 оны нэгдүгээр сарын 10-ны өдөр ҮБХ-ны ээлжит бус хурал цахимаар зохион байгуулагдахаар боллоо. Энэ удаагийн ҮБХ-ны гишүүдийн ээлжит бус цахим хуралдаан Ардчилсан намын Үндсэн дүрмийн хүрээнд зохион байгуулагдаж байгаа аж.

Цахимаар хуралдах ҮБХ-ны хуралдаанаар дараах асуудлыг хэлэлцэнэ:

  • Намын байгууллагуудын хурлын үйл ажиллагаа, зохион байгуулалт, дэгийн тухай журамд “Цахим хурлын дэгийн тухай” нэмэлт оруулах тухай,
  • ҮБХ-ны гишүүдийн бүрэн эрхийг хүчинтэйд тооцох тухай,
  • Намын гишүүдийг татвараас чөлөөлөх тухай,
  • Сонгуульт гишүүдийн татвар бууруулах тухай,
  • Бусад

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
26
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.179.3.253

Zailaad ogooch…

Avatar

Зочин 2021-01-10 93.90.205.140

БАХ МЭЛХИЙ ТАХАЛТАЙ ТАРВАГНЫ ДЭМЖЛЭГЭЭР ТОЛГОЙ ӨНДИЙЛГӨХНӨ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.161.75

Яана даа энэ нам

Avatar

Зочин 2021-01-10 67.247.101.247

а******н даргатай нам ч хол явахаа өнгөрлөө. Одоо тар тар. С.Эрдэнэ гэж нохойн басс үхэж байж л АН овоо цэгцрэх байх даа хөөрхий. Овоо гэрэл асах нь гэж найдах байсан ч талаар болов. Эмгэнэл.

Avatar

Зочин 2021-01-10 72.140.194.106

Зөв ийм муухай Тувааннуудыг цэвэр зайлуулах хэрэгтэй . Ийм Тувааннуудаас болж төрд хулгайч худалч, мэдлэг боловсрол муутай хүмүүс гардаг баярлалаа

Avatar

Зочин 2021-01-10 68.249.160.193

AN gerel asaad untarlaa gj

Avatar

Зочин 2021-01-10 130.253.28.11

ylc

Avatar

NOTICE -UPIDCHILAN MEDEGDEL, CHULUULUGDX 2021-01-10 130.253.28.11

copyud ,tsooj ongolgoj bgaa shyy.
ob

Avatar

zochin 2021-01-10 66.181.160.57

joomoo ***h geed geree shataana gej eniig heldeg bhdaa Battulgiig dahin devshuulehgui gej zutgesen ni hen ch ner devshsen AN dahin yerunhiilugchiin songuulid yalagdah ni todorhoi bolj bn Erdene van mundag ajil hiilee uunees hoish neg mur tetgevertee gartsgaa bayartai

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.31.132

Батлага хулгайчид итгэж болдгүй гэдгийг мэддэггүй юм байж дээ!!?? Нэг муу эрийн хугархай зан гаргаж байгаад нам тавиуллаа! Ккк.

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.31.132

Ккк. Гоё! Одоо Тувааны АН хуралдаад Эрдэнэ ванг чөлөөл! Улам үзүүштэй хэсэгтээ орлоо!

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.185.30

ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ӨГСӨН АРДЧИЛАЛД БИ ХАЙРТАЙ

Avatar

Б 2021-01-10 66.181.161.43

Нохой долоосон Эрдэнэ хэзээ болих юм бээ?

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.181.122

АН партизануудаасаа салахгүй бол хол явахгүй. Бат-Үүл бол моод нь хуучирсан загьар л гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.181.122

Эрдэнэ вангийн хошуу ноён хүзүүгүй толгойт С.Эрдэнэ улс төр, ёсзүйн хариуцлага хүлээлгүй өнөөг хүрч ирлээ Улаанбал нэвтрүүлэгт орохдоо УИХ-н сонгуульд ялдагдсан шалтгааныг асуухад тулга төөрсөн жмжиг асуудал хэмээг ундуйцаж, уцаарлаж байв. С.Эрдэнэ Арьсаа хамгаалсаар, АН-ын даргын албыг хууль бусаар хашсаар байгаа нь зөв үү эрхэм АН-ын гишүүдээ

Avatar

ИРГЭН 2021-01-10 66.181.161.97

АН -н даргаар энэ бүдүүн гахайд салаавч өгч чадах хуучин нөлөөтэй бурхинуудаас тавих хэрэгтэй.ЭС БӨГӨӨС ЗАЛУУЧУУДААР ТОГЛООД ХАЯЧИХАЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

АН-ын анхдагч БИД 2021-01-10 66.181.176.155

С.ЭРДЭНЭ ХУЛГАЙЧЫГ АН-аас МАШ ЯАРАЛТАЙ зайлуулцгаая..

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.189.103

Батгана суусан газар өттэй. Батүүл байгаа газар бантан

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.90.68

Хайран намыг хогын бузар нам болгож байна даа . Дуусаа .

Avatar

Зочин 2021-01-10 122.201.24.8

Ugaasaa buzar nam yun bolgoj bn gen

Avatar

Ард. 2021-01-10 202.126.90.125

Туваан эв эеийг бодсон байна. Тэрнээс биш бяртай байгаа.

Avatar

Зочин 2021-01-10 192.82.78.152

хааяа хааяа хошин жүжиг үзэж баясах юм… Үнэн хүчтэй, хор ихтэй, том амтай, вах мэлхий нэг байнаа….Энэ бах мэтийн юмнаасаа салахгүй бол АН гууд бай….

Avatar

ZOCHIN 2021-01-10 101.185.154.223

ARDCHILSAN NAM YG ODOO BOL MUHUJ SUNUJ BAIGAA UGUIREN HOOSORCH BGAA NEG TIIM AVILGACHIDIIN UUR UURHAI SHIG L HARAGDJIINASHUU.ELBEGDORJ BATUUL,BAYRTCOGT ,SAIHANBILEG GEED UE ZALGASAN AVILGACHID. MI .ENHBOLD TERGUUTEI MAN IIN AVILGACHIDTAI HELHEE HOLBOOSNII CHINI L GAISHDEE… MAN YLGAAGUI AVILGACHID OLONTOISHDEE…GEHDEE IRGED HUMUUS AMID GEDGIIG ALI ALI N OILGOHGUI L BNADAA. YG TER UED BURUUTAN N AVILGACHID TA NARSHUU…

Avatar

Иргэн 2021-01-10 64.119.17.84

АН зөв шийдвэр гаргажээ.

Avatar

Улсын хулчгар баатар Бат-Үүл 2021-01-10 196.53.0.83

Ялагдсан Эрдэнэ ван, улсын хулчгар, шийрэгнүүр баатар Бат-Үүл нар шорондоо ор доо. Дээд Шүүх, УБЕГ дээр байгаа бүртгэлээр түрээ барьж ерөнхийлөгчийн сонгуультай жил ингэж АН-ыг шившиг болгодог урвасан муу ардын намын нохойнууд юм даа. Ардчилсан хувьсгалаар МАХН-ыг татан буулгаж чадаагүй ийм хогийн новшнууд АН-ыг илээр, далдуур удирдах юм бол үүнээс хойш яршиг зүгээр МАН-аа дэмжиж амьдарцгаая. Ялагдсан фракц нь буулт хийчихгүй үргэлжийн мөнх хэрэлдэж байдаг яачихсан х****л идсэн АН вэ! Зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.26.193.93

За одоо Тувааны нам хуралдаж Эрдэнээг АН-ын даргаас чөлөөлнө. Бат Үүл баатар бас оролцож асууплыг шийпэлцэх байх даа.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.9.40.53

АН үнэхээр өрөвдөлтэй бллжээ. Ер нь бүх намуудыг татан буулгаад хаячих. Намгүй аиьдарчгаая

Avatar

Зочин1 2021-01-10 203.91.115.53

Туваан лаг хоолойдоо инээгээд цахиур төмөр шиг "хаха хэн нь хэнийгээ чөлөөлөх юм болж байна даа" гээч.

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.76

Ер нь нийт гишүүдээс сонгогдох нь зөв юм байна. Борис Жонсон намын сунгаагаар тодорсон гэхээр болохгүй гэх зүйл байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.161.75

Тувааныг ажилгүй ядарч явахад нь С.Эрдэнэ сайд байхдаа өөд нь татаж ажил өгч дарга болгож, сүүлдээ Их Хурлын гишүүн хүртэл болгосон, гэтэл Туваан өөх өгсөн хүнтэй өглөө босоод заргалдана гэдэг шиг урвачих юм аа хөгийн гар шүү, дунд сургуульд байхдаа аймхай байнга зодуулж атмануудад долигнож явдаг байсан, хүний унаган зан өөрчлөгдөхгүйм аа

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.76

Тэгээд нэг мэдэхэд Х.Баттулгын утсан хүүхэлдэй болчихсон.

Avatar

16 дугаар хорооны иргэн Чулуунбаатар. 2021-01-10 202.21.109.48

Элбэгдорж. БатҮүл…Тэмүүжин..Эрдэнэ нар бүүр баяртай….. Та нар шүүхээр асуудлаа шийдүүлээрэй…. Элбэг дорж..хүүгээ. Эрдэнэ . бэр ээ.. Бат-Үүл хүүгээ төрийн мөнгөнөөс хол байлга…..өөрсдөө … өгөх өчиг өө.. сайн бодож

Харин Туваан….. Гантөмөр….Залуучууд урагшаа….. Шинэ Ардчилсан НАМЫГ байгуулъяа…. Шинэ нам байгуулъяа…. Үндэсний Сэргэн мандалын нам…..

Шинэ Нам байгуулъяа …батлахыг чинь авах олон хүн АРДЧИЛСАН НАМ БАЙНА ШҮҮ… Ц.ТУВААН аа

Avatar

партизан 2021-01-10 66.181.185.30

ҮЗЭЛ БОДОЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ӨГСӨН АРДЧИЛАЛД БИ ХАЙРТАЙ

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.76

Одоо л нэг ном журмаараа явах нь.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.9.46.240

ерөнхийлөгч х.баттулгад том сургамж боллоо доо. хулгайчтай найзалж түүнд итгэж тохирч болдоггүй гэдгийг одоо л ойлгож байгаа байх даа. с.эрдэнээг намын даргаа туваанд өгсөний дараа хууль хяналтынханд саад бололгүй олон хэргээр нь шоронд нь явуулчихсан бол одоо юу гэж ийм балай юм болохов дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.179.21.208

harin tiiim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.88.71

Их бузар юм болж байна. Үхсэн бах мэлхий амилсан байна.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.191.95

Энэ нам гэсэн үл бүтэх луйварчидийн цуглуулга тармаар юм да. Монголыг мандуулах байтугай мөхөөж тарааж зувчуулж зарж үрэж дуусгаж бгаа булай булгай нь хэтэрсэн эрх мэдлийн донтнууд эд мөнгөний шуналтнууд эмс хүүхнүүдийн эрлэгүүд эрүүгийн гэмт хэрэгтнүүд эцэс төгсгөлгүй элийрэгчид шүү дэ

Avatar

партизан 2021-01-10 66.181.185.30

ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ӨГСӨН АРДЧИЛАЛД БИ ХАЙРТАЙ

Avatar

Зочин 2021-01-10 192.82.69.15

Элбэгдоржийн амь нь тэмцэж, Эрдэнэ ван хутган уймуулж байгаа нь энэ л дээ.

Avatar

Zochin 2021-01-10 122.201.21.250

Бутэхгуй дураараа гарууд юмаа ийм хумуусийг тор луу ойртуулах ч хэрэггуй юм бна

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.21.108.181

Чамд ямар хамаатай юм бэ? Авгай нөхрийн хооронд битгий жороол.

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.119.76

Эрдэнэ гээд нөгөө луйварчид нь зохион байгуулж байна. Тувааныг чөлөөлсөн нь хагарал дээд цэгтээ хүрснийг нотолж байна. Намаа цоо шинээр зохион байгуулахгүй бол хулгайч хулигаануудын нам нэрнээсээ салахгүй ээ

Avatar

ИиттӨа 2021-01-10 192.82.67.16

Ардчилсан нам гэж үнэн лайтай нам юмаа МАнгарууд шиг байлдаа эрдэнэ гэж л***р буруу зөнөж

Avatar

Зочин 2021-01-10 103.212.118.173

Ажлаа өгчөөгүй билүү? Энэ чинь одоо, завхарсан юм

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.115.60

Эрдэнэ даргад амжилт !!!

Avatar

Баяр 2021-01-10 139.5.216.201

Эрдэнэ даргыг дэмжиж байгаа шүү Амжилт

Avatar

Зочин 2021-01-10 150.129.143.162

Ийм нам байдаг билүү?

Avatar

Jov 2021-01-10 66.181.161.63

Jov muu buusnuud

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.126.90.11

Аль ардичилсан нам нь юм болдоо их хуралын 9 тооцохгүй бол АН гэж байхгүй гэж боддог болсон .энэ 9 цоо шинэ мундаг хүчтэй нам байгуулмаар юм даа эртхэн

Avatar

pacificharborelectrical@yahoo.com 2021-01-10 65.140.97.114

amjilt

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-10 192.82.71.12

АН 2016 ОНД ТӨРИЙН ЭРХЭНД ГАРСАН БОЛ ӨНӨӨДӨР ТУСГААР ТОГТНОСОН МОНГОЛ УЛС БАЙХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. АЛЬ ХЭДИЙНЭЭ ДАМПУУРЛЫГ НЬ ДЭЛХИЙ ДАХИН ЗАРЛАЧИХСАН. МИНИЙ МУУ МОНГОЛЫН ЗАЯА ИХ ЮМ БОЛОХООР ХАРАНХУЙ ГЭЖ ХЭЛҮҮЛДЭГ Ч ЯДРУУХАН АРД ТҮМЭН НЬ ХУДАЛЧ ХУЛГАЙЧЫГ НЭГ МУУХАН ТАНИАД БАЙДАГ НЬ ЯМАР ӨНДӨР ХУВЬ ЗАЯА ВЭ.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.21.108.181

Хэхэ тэгвэл Ковид?

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.185.30

ҮГ ХЭЛЭХ ҮЗЭЛ БОДЛОО ЧӨЛӨӨТЭЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ӨГСӨН АРДЧИЛАЛД БИ ХАЙРТАЙ

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.187.57

Улсын Баатар Бат-Үүлээ Ардчилал аа авар…

Avatar

Зочин 2021-01-10 192.82.76.234

Ер нь корона тусаагүй байсан улсад хүрэлсүхийн зг нууцаар коронатай хятадуудыг оруулж ирж тахлын голомт болгосон шүү дээ. ер нь их сонин шүү хятадын гадаад хэргийн сайд ван и ирээд хүрэлсүх дараагаас нь хужааг шөнөөр оруулаад эхэлсэн удаа ч үгүй корона алдсан шдээ. хүрэлсүх гэж боловсролгүй пүлтүүшийг огцруулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-10 202.9.46.161

Bitgii tenegteed bai.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.187.228

Хайр зохидоггүй нам үзмэр ташаарав

Avatar

Зочин 2021-01-10 192.82.76.234

АН ынхан та нар маш хурдан шуурхай ажиллаж Эрдэнээгээс хамгийн түрүүнд салахгүй бол АН биш Монгол сөхөрлөө МАН ынхан улс орныг авч явах чадваргүй гэдээ өдөр бүр харуулж байна. Одоо бүр тахлыг зөнд нь орхихоор шийдсэн байна.Энэ бол Хүрэлсүх пүлтүүшийн амиа бодсон увиагүй үйлдэл юм. МАНд боловсролгүй хэдэн троллуд л байна. Өөр боловсон хүчин алга. АН бушуу түргэн намаа цэвэрлэж дараад нь эх орноо цэврлэ. Монгол орныг хүк корона хятад хоёроор дүүргэж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.185.176

Ардчилсан хулгайч нар төрд байсан бол балрахгүй юу

Avatar

Зочтн 2021-01-10 202.21.108.181

Яг үнэн ганцаараа хулгайлж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-10 59.153.114.76

Намын дарга тодронгуут Эрдэнэ чөлөөлөгдөнө санаа зоволтгүй. Гэхдээ сунгаагаар.

Avatar

Zochin 2021-01-10 202.126.88.71

Yasan olon huralddag yum. Odoo bolno naad bah melhiineesee salaagui tsagt hezeech uudluhgui.

Avatar

зочин 2021-01-10 139.5.217.23

Эрдэнээгийн намынхан уу, Тувааны намынханы ҮБХороо хуралдах юм уу. Одоо АН гэхээр аль нь юм бол гэж эргэлзэх боллоо, лүд юмаа.

Avatar

Зочин 2021-01-10 66.181.161.102

оюунтуяаг яаж шоронгоос аврах вэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж