Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг Даваа гаригаас бууруулна | News.MN

Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг Даваа гаригаас бууруулна

Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг Даваа гаригаас бууруулна

Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг Даваа гаригаас бууруулна
Шадар сайдын ажлын хэсэг өнөөдөр хуралдаж, ЗГ-ын тогтоолын дагуу ирэх Даваа гаригт буюу 1-р сарын 11-нд бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэглэлийг бууруулах нь зүйтэй гэж үзжээ. Улмаар Нийслэлийн Онцгой комисс ажиллах салбаруудын талаар хуралдаж, 19:00 цагаас олон нийтэд мэдээлэл өгөхөөр болов.
Цаашид БЗД-ийн эмнэлэг / 300 гаруй хүн халдвар авсан/ шиг том голомт гарахгүй бол хэсэгчилж  хязгаарлалт хийх байдлаар халдварын хүрээг тогтоож, тандалт хийх ажлууд хийхээр төлөвлөсөн байна. Тухайлбал, БГД-ийн 5 болон 6-р хорооны 8000 өрхийн 23 мянга орчим иргэнийг хязгаарлаж тандаж байна.
ААН-үүд иргэн бүр халдвар хамгааллын дэглэмийг ягштал барьж чадвал халдварын эрсдэлийг бага хохиролтой давж гарна хэмээн Засгийн газрын ХМОНХХ-ийн дарга Ц.Ганзориг мэдээллээ.
Б.ТУЯА
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
24
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
3
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

85 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Огцороо 2021-01-09 192.82.93.3

Ямар ч өвчингүй бхад бүх юм хориод бсан. Өдөрт 40 хүн өвчилж бхад хориогоо тавиад хэвийн амьдралдаа орьё гэнэ үү ???????????????

Avatar

Зочин 2021-01-09 222.101.121.6

энэ хүнийг огцор Хатуу хөл хорио тавиад ч ямарч нэмэр алга Тэглээ Ард иргэд амьдрал улам дордсоор л бхйна Огцор Огцор

Avatar

Зочин 2021-01-09 49.0.212.165

Халдвар нь улам эрчимжээд байхад хөл хорионы дэглэмээ сулруулахаар болдог нь ямар учиртай вэ

Avatar

Зочин 2021-01-09 212.95.5.3

Хорьсон хориогүй угаасаа тархана гэдгээ ойлго хүлээн зөвшөөр. Европт тусаад байгаа ч эдгээд байгаа. Тэдний хөл хорио бол манайхаас хамаагүй хөнгөн. Аль болох хэвийн амьдралыг хадгалах талаас нь ажилладаг. Тоо судалгаан дээр үндэслэж шийддэг. Манайх шиг ингэж тэнэгтэж байгаа улс алга.

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

Бусад улс орнууд хөл хориогоо дахин тогтоож байхад манайх сулруулж байдаг ОРОС улс өнөөдрөөс 1сарын 24 хүртэл КИЕВ т хөл хорио тогтоож байхад манайд эсрэгээрээ ….УЛС УЛС өөр байгаа л байх ….Манайд ГОЛОМТЛООД байгаа нь хэцүү байна 2 4 6 8 16 32 64 128 256 512 гээд явж өгдөг юм гэсэн Хөл хориотой үедээ нийлээд ууж идээд байгаа улс одоо ч УЯА НЬ АЛДУУРСАН НОХОЙ шиг л болно ….Хоногтоо 100…200аараа эрүүлжигддэг улс одоо 300 400 аараа эрүүлжигдэх байлгүй амар амар

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.57.95.99

та нар ойлго вирус тардагаа тарчихсан барьж дийлэхгүй болсон амь амиа хийчээ гэсэн үг

Avatar

Tauren chieftain 2021-01-09 66.181.183.203

Yas yman dere nad corona chin hamriin haniad nad muu hujaa gadaad ulsuud chin hariugui blhoor hudlaa surjignej bgaa bolhoos

Avatar

,зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Эд нарын цалин хөлсөнд асуудал үүссэн бололтой

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.55.188.91

Horiod ch barij chadahaasaa ungursun gej odoo l uhaarch baihgui yu. Bas horih yum bol irged hoolnii mungu neheed unana gej aigaad aldaj hayasan hariutslagaasaa multrah gej l surlruulj baigaam yamar medehgui bish. Nodnin dotroo zugeer baihad l horiod tenegteed baisan odoo ingej ih tarhsan baihad sullaj bainaa gedeg chin zugeer l baigaliin shalgarald daatgasan gesen ug

Avatar

зочин 2021-01-09 103.26.195.31

ЗГ УОК эрх баригчидаа тоглоод байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

ХАЛДВАРТЫН МЭРГЭЖЛИЙН БАГ ХАМТ ОЛНЫ ҮГИЙГ СОНСООЧ ЭЭ…..Эд нар чинь НАСААРАА АЖИЛЛАЧИХСАН ТАНГАРАГ ӨРГӨСӨН мэргэжлийн эмч нар ХӨСҮТийхэн анхнаасаа ЗӨВ ТАКТИК барьж байсан ….ХЭД хоноод илрэх нь яах вэ дээ …21 хоног зөв байсан нь батлагдсан .14 болго гэсээр байгаад үр дүнг нь ОДОО ХАР….Хөл хориог сулруул гэсээр байгаад ОДОО СУЛРУУЛНА гэнэ.. Сошиалаар орилолдоод байгаа хүмүүсийн санаа бодол чинь 3.2 сая иргэний чинь 00.5 хувьд ч хүрэхгүй шүү гэхдээ ЕС нэгийг бодож 2ыг тунгааж байгаа байх

Avatar

Зочин 2021-01-09 59.153.114.29

Гуцоо чи гэрээсээ битгий гар чиний эрх

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Зөв шийдвэр байна аа. Хүн бүр хариуцлагатай байж гэмээнэ болно доо

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

ЯАЖ БАЙНА АА ЗГ аа УОК оо Юун сулруулах вэ ….Итгэж байсан юмсан ХАЛДВАРГҮЙ үед нь хөл хорио тогтоож тогтоожчихоод ДОТРОО алдлаа гэж хорьж хорьчихоод ОДОО БҮҮР ГОЛОМТЛООД ИРЭХЭЭР НЬ сулруулчихдаг ямар учир байна вэ …Эсэргүүцээд байгаа нь лав МОНГОЛ хүн биш … МАН д атаархагчид эсвэл урвагчид …Олоод дайны үеийн хуулиар хариуцлага тооц ….Маш олон хүн эрсдэлд орохыг мэдсээр байж АРАЙ Ч ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-01-09 192.82.76.12

Ta yag 1937 oni Do yamnii hvnii svns bna !

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

Баярлалаа танд Дэлхий дахин өндөр хөгжилтэй орнууд дийлэхгүй ТЭВДЭЖ байна ЗАРИМ улс орнууд иргэдэж зүгээр л зөнд нь хаячихсан шүү дээ Тэр улс орнуудын заримд нь ХҮН ЧАНАР ХҮНИЙ МӨС гээч нь өчүүхэн төдий ч алга гэж ярьж бичээд л байсан даг …Харин бид 3.2 хон сая БҮГДЭЭРЭЭ ЭРҮҮЛ ЭНХ ЭСЭН МЭНД ДАВААД ГАРЧИХ ЮМСАН гэсэндээ л бичлээ …ТАНЫ ӨНЦӨГ ӨӨР бас МИНИЙ ӨНЦӨГ ч өөр Гэхдээ бид ЭВТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2021-01-09 150.129.143.110

Хүмүүс өөрсдөө хариуцлагатай байж өөрсдийгөө сэргийлэх болж дээ. Өвчин нэмэгдэж байдаг, зарим хүмүүс хөл хориогоо болиул гээд шаардаад ажил хийж буй хүмүүсэд шаардлага тавиад байсны дүн дээ. Маскаа зүүж, зай барьж хөдөлгөөнд оролцож, гэртээ ариун цэврийг сайн сахих хэрэгтэй дээ. Өөрөөр хэлбэл гараа сайн савандаж угаа, ариутгал сайн хий.

Avatar

Зочин 2021-01-09 122.201.22.193

Хүн амын зарим давхаргын шахалтаас айж дэглэм сулруулдаг ч маш буруу даа!!! Халдварыг хяналтаас нэг л алдвал дахин хумина гэж байхгүй шүү!!! Оросыг харж байгаа биз???

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.126.89.82

Масктай үйлчлүүдэг жижиг худалдаа, үйлчилгээ баячуудын бизнес биш борчуудынх тул NO, маскгүй идэж уудаг ресторан баячуудынх тул YES гэнээ.

Avatar

kk 2021-01-09 202.9.40.110

Peeh yamar uchirtai yum be odort 20,30 gedeg chini tsaashaa yavj ogno sh dee

Avatar

Zochin 2021-01-09 202.9.46.215

Mashinaa dugaariin xyazgaarlaltaar yavuulxaar tegsh sondgoigoor yavuulaachee. Tegvel yadaj xudulguun arai siireg bx yum bish yy.

Avatar

ш*****а 2021-01-09 139.5.216.79

Анх бусад орнуудад корона гараад эхлэхэд бэлдээд бгаа л гээд хуцаад бсан. Баахан хандивын тоглолт шаагаад хөрөнгө цуглуулаад бсан одоо юу ч хийсэн юмгүй арчаагаа алдаад бгаа тэгсэн мөртлөө мөнгөгүй болсон бдг шаасан

Avatar

Иргэн 2021-01-09 66.181.185.86

Үнэнхүү хариуцлаггүй шийдвэр гаргаж байна УОК. Содбаатар ЖДҮ чинь, олон нүгэлтэй хүн ажлаа эртхэн өг! Шаардаж байна.

Avatar

Zochin 2021-01-09 203.91.115.49

Bas l ih teneg humuus yumaa omg… gaduur golomt ni togtoogdoogui haldvaruud garaad bhad sulruulna gd soliorood bhyn… n**** gej, socialyn commentoor ajlaa hiideg ene heden mulguu said darga naraa boliulaacheeeeeeee…

Avatar

Зочин 2021-01-09 139.5.217.35

Толгойгоороо харицдаг худалч гарын байж байгааг

Avatar

Эрүү Мэндийн Сайдыг огцруул!!! 2021-01-09 192.82.69.94

Эрүүл мэндийн сайд банди сайн дураараа огцор.

Avatar

Зөв санал 2021-01-09 92.38.134.27

Энэ группт байдаг тэтгэвэрийн татвар төлөгчдөөр тэжээлнэдэг хэсгийг хурдан өвчлүүлээд нөгөө ертөнц рүү явуулчихбал нийгэм цэвэршээд эдийн засагт хэрэгтэй. Зөв санал хурдан нээгээд нэг хэсгийнх нь маанийг хурдан уншья дэмжиж байна

Avatar

Оршуулга хийхгүй амар 2021-01-09 92.38.134.27

Ар гэрт нь амар өвчтэй хүн асарч эдийн засгаар хохир ч байхаар вирус далимдуулаад чадруулбал хаана хаанаа гомдолгүй

Avatar

Иргэн 2021-01-09 66.181.185.86

УОК дарга эртхэн ажлаа чаддаг хүнд өгмөөр байна шүү. Үнэнхүү туршлага, зангараг алга

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.229.123.251

Uschin goo saihan bol hamgiin haah yostoi gazar shu. Mash oiroos uilchildeg. Barag l aman deer n irchih gd.

Avatar

Баатар 2021-01-09 202.126.90.123

Содбаатар Огцор

Avatar

Зочин 2021-01-09 122.201.24.201

Uuganbayar gej urgashgui albatiin achaar Sodobaatariig ogtsoruulj bolohguiee

Avatar

Зооз 2021-01-09 66.181.185.125

Бүр хамгийн анх тэг зогсолт хийхгүй яасын. 2 ийн хооронд юм хийж эргэж буцаад элийрээд байхын

Avatar

Зочин 2021-01-09 5.8.24.232

Хүнсний дэлгүүр захууд нээлттэй хирнээ хамгийн цөөхөн хүн үйлчлүүлдэг барааны худалдааг хориглоод байх юм. Ийм гажиг шинжлэх ухаанч бус шийдвэр гаргаж байдаг. Үсчинг хүртэл хаачихсан.

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.55.188.91

Maskaa avch shulsee uschuulj idej uudag restaurant, hoolnii gazraa neesen baij, masktaigaa beeliiteigee yavdag baraanii delguur zahiig needeggui yostoi teneg

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.179.25.140

Ертөнцийн төв Лондон хот хүмүүсээ вакцинжуулаад эхэлчихсэн байхад бид энд зодолдоод байж байдаг.

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Төсөв бүрдүүлдэг ААН, иргэдээ чөлөөлөхгүй бол эд нар баларч байгаа бололтой.

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.179.25.140

Вакцинаа оруулж ирж хийгээчээ. 3 сая хүнд хийж ядах юу байна аа.

Avatar

Тт 2021-01-09 66.181.161.82

Эмнэлэгүүд дээр онцгой нөхцөл байдалтай байж болох уу? Тийм болмж байгаа юу? Эмч сувилагч өвчтөн гээд бодохоор зай барина гэж байх боломжгүй. Маск тайлах шаардлага гарч болно. Яавал эрсдэлийг бууруулах боломжтой болдоо.

Avatar

Хүк гуайд нөхөрсөг зөвлөгөө 2021-01-09 202.21.108.17

Ер нь Хүрэлсүх гуай Та гялс ажлаа өгчихвөл яасын. Олны х****л идэж ажилласан ч биш ажлаагүй ч биш 2 ын хооронд ингэж гай болж явахаар чаддаг хүн нь хийваа гээл явчихдаг газар юм бишүү. Өөрт ч амар өрөөлд ч тустай байхгүй юу. Ард түмнээсээ уучлал гуйяаа миний хийдэг ажил биш юм байнаа өршөөгээрэй л гэчихгүй юу. Хүрэлсүх гуайн ойр дотныхон, гэр бүлийнх нь хүмүүс ч бас уурыг нь хүргэлгүй аятайханаар зөвөөр ойлгуулахад бас ч гэж яахаа алдчихсан мулгуу л биш бол ойлгоно дөө.

Avatar

Хүүк Ерөнхийлөгчийн сонгуулиас өөр юм бодож байгаа юмуу хөөрхий 2021-01-09 192.82.76.252

УОК, ЗГ-т ямар ч нэгдсэн бодлого төлөвлөгөө алга.

Савалсан аргацаасан арга хэмжээ аваад байна.

Ковидын дараа Монгол улс хэцүүднэ ээ

Avatar

МАНын заль мэх болио 2021-01-09 64.119.19.100

Аж амьдрал хүндэрсэн иргэд орлогогүй болсон ЖДҮ жижиг найиаачдад мөнгө тагрөгөар туслахгүй гэсэндээ энэ засаг хөл хориог сулруулж тоглож даапаалж байгаа МАНынхны заль төдий. Халдвао эргээд дэгдэхэд барих бүүр л хэцүү болдог гэдгийг өмнөхөөсөө харсаан. Хоолны газраа нээлээ гээд бараг хүн орохгүй барааны дэлгүүр нээлээ гээд мөнгөгүй хүмүүс юугаа ч авахав. МАНынхны муу санаа хар заль ч агуу юмаа. Бас МАНын том том барилгатай гарууд түрээсээ хураачихна. Тал талын ашиг гэж үүнийг хэлнэ ба

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.187.171

24 онд тоос үлдээхгүй ЗАЙЛУУЛЪЯ энэ муусайнуудыг! ЗАНАЛТАЙГААР!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.212.118.56

Сөрөг хүчин гэгдэгчид ийм л өвчин зовлон нэрэвсэн,хүндрэл бэрхшээл учирсан хэцүү байдлыг ашиглан нийгмийг буруу зүйлд турхирч улс төрийн ашиг хонжоо эрсэн муу санаатай арчаагүй хүмүүс байх юм.

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.55.188.91

Dahiad l luivardaad garna shd sursan zang suraar boohguiee

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.21.107.114

Халдвар өдөр өдрөөр нэмэгдэж байхад хагас дутуу хөдөлгөөн оруулж яах гээд байгаа юм бэ. Хаасан чигээрээ амьжиргаанд хэрэглэх хэдэн төгрөгний баучер тараагаад хорьж л бай. Өвлийн хүйтэн өнгөрөг.

Avatar

зочин 2021-01-09 66.181.181.172

халдвар нэмэгдээд байхад бэлэн байдлын зэргийг бууруулна гэснийг ойлгосонгүй, яаж байгаа юм болоо

Avatar

Зочин 2021-01-09 122.201.24.125

Hurelsuhee odoo ogtsor !!!!

Avatar

Зочин 2021-01-09 59.153.115.238

Монгол минь хүрэлсүх ба нөхдийн тоглоом болоол дуусах байж дэ.

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Одоо л ойлгож байгаа бололтой Хорьсноор бүх юм шийдэгдэхгүй юм гэдгийг . .Коронагүй болно гэж одоо нэгэнт тархсан энэ үед байхгүй .

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.22.16

фейсбүүкээр хүмүүсийг буруу зүйлд уриалаад бга муухай хүмүүс байх юм! Амны хаалт зүүдэггүй, коронаг бүү тоо, вакцин битгий хийлгэ гэх мэт улс, ард түмэнд хортой зүйл байнга постлоод байгаа хүмүүст анхааруулж өгөх, хариуцлага тооцох хэрэгтэй байна! Хэдэн зуун саяараа өвчилж, олон хүн нас барж байгаа тахлаас сэргийл гэхийг оронд тоолгүй хая гэж байгаа хүмүүсийн ард хэн байна вэ? Монголчууд цөөхүүлээ ш дээ! Эмч нар энэ бол үхэлд хүргэдэг хүнд тахал гээд байхад л үгүйсгээд бга нь ямар зорилготой вэ

Avatar

Худлаа 2021-01-09 66.181.187.171

Наад маскийг чинь хаа саагүй, эмнэлэгт бүр ч ихээр зүүж байгаа. Илүү их дэглэм барьж байгаа. Тэгээд хаа байна? Эмнэлгүүд яахаараа голомт болоод байгаа юм?!

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.184.208

Дахиад 7х сунгах бсан юм даа. Халдвар буурахгүй бна ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.212.118.56

Олон талаас шахуулж шүүмжлүүлж,, хүмүүсийн амь зуух амьдрах боломж бас хүндэрч, төрөөс үүнд дэмжлэг тусламж үзүүлэх нөөц хомсдож, арга үгүйн эрхэнд л хөл хориог сулруулахад хүрч байх шиг байна. Халдварын тархалт бүрэн хумигдаагүй шинэ голомт үүсэх магадлал өндөр хэвээрээ байна. Дэлхий даяар харанга дэлдэж дохио өгсөөр байхад ганц сарын хөл хорио тэвчих боломж нөөцөө хүн бүр хангачиж чадахгүй, ядуу орон, арчаагүй хүмүүс ч хэцүү юм даа.Одоо халдвар тархалт өсөх эсэх нь ирган танаас хамаарна.

Avatar

Зочин 2021-01-09 124.158.86.132

Зөв шийдсэн байна. Засгийн газар. Уок иргэд рүү чиглэсэн олон шийдвэр гаргаж хэрэгжүүллээ. Одоо аж ахуй нэгж. Байгууллага. Иргэж хариуцлагатай ажиллах цаг болсон. Урлаг соёл. Спортынхон их хариуцлагагүы хүмүүс байдаг шүү.

Avatar

Ганзориг гэж үлбийсэн амьтан 2021-01-09 192.82.76.252

Бас хэлсэн ярьсан нь иргэдэд хүрдэггүй, ойлгомжгүй

УОК эрсдэлтэй алхам хийж байна. Нэг л биш ээ ???

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.212.118.56

Энэ үгээ УОК-д биш хорио цээр сулруул гэж шахаж шаардаад байгаа сөрөг хүчин, цаашид амьдрах чадваргүй болсон гээд байгаа иргэддээ хэл. Бид ядуу орон, улсын маань боломж нөөц шавхагдаж байгаа бололтой.Иргэд бид өөрсдийнхөө төлөө санаа тавьж хариуцлагатай байх цаг нэгэнт ирсэн байна.Сөрөг хүчин гэгддэг нөхөд ийм хүнд байдлыг улс төрийн ашиг хонжоо гаргах шалтаг болгон буруу зүйлд хортой бүү ашигла.Бид ч бие биенээ мэрсээр байгаад сүйрэх төлөвтэй байна дөө.

Avatar

Иргэн 2021-01-09 23.249.172.146

COVID-19 vaccine хийлгэчихсэн бол гадуур явж болно биз дээ.

Avatar

Иргэн 2021-01-09 23.249.172.146

Вакцин хийлгэчихсэн бол гадуур явж болно биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-09 122.201.24.8

Yaatsan l****n niygemd amidraad bainaa. Horioo tavihlaar malnuud horiloo gene, sulruulhaar butsaagaad changalaachee gshaahiimaa. Yaatsan malnuud dund amidraad baiga yum be bi chin odoo s** s**, uur heleh ug alga

Avatar

Үнэн овогт Монгол цус 2021-01-09 66.181.161.70

Ард түмэн хохирч байна, Шийдвэр гаргаж чадахгүй байж яаж төр бариад байгаа юм бэ? Дотроо алчихаад хөл хорио сулруулна гэх шигээ, Эдийн засаг эрүүл мэндээрээ хохироод үлдэх шийдвэр байна

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Коронатайгаа эвлэрсэн үү

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.16.227

Коронатайгаа эвлэрсэн үү.

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.18.238

Тэгэхгүй бол ирэх сонгуулиар энэ засаг ерөнхийлөгчөө алдах болно

Avatar

Зочин 2021-01-09 59.153.115.238

хүрэлсүхийн ерөнхийлэгч болох шуналын төлөөсөнд Эх орон Монгол минь хохирхоно дээ.бид бол Монгол улсын иргэн биш хүрэлсүх ба түүний нөхдийн наадгаа болож дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-09 59.153.115.238

Үнэн үнэн.хүрэлсүхийн ерөнхийлөгч болох шуналаас болож Эх орон Монгол минь хохирхоно дээ.бид чинь Монгол улсын иргэн биш хүрэлсүх ба түүний нөхдийн наадгайна юм байна шдээ.ард иргэд Эх орнооснь илүү ямар аймар шунал бэ.ПОП байж болноо гэхдээ хүрэлсүх шиг ийм байж болохгүй ээ.

Avatar

fghghf 2021-01-09 122.201.21.136

jhfjhjh

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-09 202.126.88.184

Корона тусах ч гарцаагүй боллоо хөнгөн л тусаасай гэж залбирч явахаас ахиад хэд хоног сунгаад байдалыг харах естой байсийм

Avatar

Ард 2021-01-09 202.126.88.50

Хатуу хөл хориог дахин бүү сунгах болтугай. Ковид бүү тархаасай билээ.

Avatar

Осор 2021-01-09 202.55.188.99

Хэсэгчилсэн хөл хорио тавих хувилбар руу шилжиж байгаа нь зөв.Алдаж байж л ухаарах юм даа Энэ мэт асуудлыг урьдчилж харах чадварыг л ард түмэн энэ засаг УОК-Ноос хүсэж байгаа.

Avatar

kk 2021-01-09 202.9.40.110

hervee hayaj baigaa bol fitness-ee meechiheerei ovchin tusahaasaa omno jaahan kaif avaadhaya

Avatar

Setgegdel 2021-01-09 202.126.88.150

Tenger zayat, mah iddeg mongolchuud tusdaggui uvchin hee bizdee manaihan

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.22.16

тусаад, өвчлөөд, хүндэрсэн нь нас барсныг мэдэхгүй байна уу оркоо

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.22.16

бүх асуудал иргэдээс хамарна ш дээ. орк зан гаргаад байвал халдвар дахин дахин ихсэнэ

Avatar

Иргэн 2021-01-09 64.119.17.84

УОК зөв шийдвэр гаргажээ. Одоо харин иргэд бүр дор бүрнээ өөрсдөө хичээж маскаа зүүж олон хүн цугларсан газраас зайлсхийх г.м-ээр үзэжтарах болж дээ.

Avatar

Иргэн 2021-01-09 66.181.185.86

Амьдралгүй зүл ярих юм. Хорио тогтоогоод байхад дүрэм мөрдөхгүй иргэд маш их байсан. хорио суларсан нөхцөлд Ковидын тархалт улам ихсэх нь ойлгомжтой шүү дээ!!!!

Avatar

Badarch taxar 2021-01-09 192.82.76.45

Herwee changalsan bol bosoh bsan tuildaj gvistlee

Avatar

иргэн 2021-01-09 202.21.109.48

Одоо л нэг ойлгож эхэлж дээ…. Гэхдээ ЭМНЭЛЭГТ… Ачтан… Мөнгөн гүүр… Баянзүрх ….эмнэлэгт халдвар гаад байхад

…МЭРГЭЖЛИЙН ХЯНАЛТЫН ДАРГА…. ЭРҮҮЛмэндийн МӨНХ САЙХАН нар юу хийв ээ…..АЖЛАА ӨГӨХ хэрэгтэй байна….

Хотын
ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ГАЗРЫН ДАРГА ГЭЖ НЭГ НӨХӨРИЙГ ТЭТГЭВЭРТ НЬ ГАРГААЧ ээ…… ЭМЯ ..НАРАНГЭРЭЛ …АМБАСЭЛМАА нар тэтгэвэртээ гарч залууст ажлаа өгөөч ээ… ярьж байгаа нь ч ойлгогдох оо болих боллоо…….. Вирус судлалаар залуусыг ажилуулаач ээ..

Avatar

Бат 2021-01-09 192.82.93.3

Оркууд чинь л үхлээ хатлаа гээд орилоод байна шд, өөрөө унасан хүүхэд уйлдаггүй биздээ, хариуцлагаа өөрсдөө л үүр гэж байна

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.25.52

Хэлээд яах вэ.иргэдийхнь ихэнхнь ОРК тэд нар юун зай байрах гээл эхлэнэ шдээ.хэцүү дээ оркууд тийлдэхгүй бүдүүлэг дураараа амиа бодсон.амиа бодсимуу гэхэр амиа биш ашиг хонжоо нэг хүний урдуур орчох юмсан гэсэн л жижигхэн бодолтойхэл амна бүүр царай шигнь буртагтай

Avatar

Мөнхжаргал 2021-01-09 103.212.119.166

Хамгийн Орк хүмүүс Америкчууд л юм билээ дэг.

Avatar

hotiin irged 2021-01-09 202.21.109.44

ingej bolj baigaa yumuu. haldvar nemegded baihad horiogoo buur changaldaggui yumuu

Avatar