Улсын онцгой комисс хуралдаж байна | News.MN

Улсын онцгой комисс хуралдаж байна

Улсын онцгой комисс хуралдаж байна

Улсын онцгой комисс хуралдаж байна

Улсын онцгой комиссын шуурхай штаб хуралдаж байна. Тодруулбал, хөл хориог сулруулах эсэх асуудлаар  хуралдаж байгаа аж. Өнгөрөгч Даваа гаригт болсон Засгийн газрын хуралдаанаар бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн хугацааг 14 хоногоор буюу нэгдүгээр сарын 11-ний өдрийн 06:00 цаг хүртэл сунгаж, сар шинийн баярыг тэмдэглэхгүй байх шийдвэр гаргасан билээ.

Одоогоор УОК, Засгийн газар хөл хориог хэсэгчилсэн байдлаар сулруулах эсэх талаар шийдвэр, мэдэгдэл хараахан гараагүй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.57.93.50

сонгуулийн өмнөх уок сайн байсан даа.тэр хэвээрээ ажиллаж байсан болоосой. сургамж ав л даа

Avatar

Иргэн 2021-01-09 202.126.89.21

Дахиад 14 хоног сунгах хэрэгтэй. Хүнсний тусламжаа жаахан өргөтгөөд өгчих. Цалингаа авч байгаа хүмүүст туслалцаа хэрэггүй. Ажил, бизнес нь зогссон хүмүүст хүсвэл нь хүнсний туслалцаа үзүүлэх хэрэгтэй. Сул тавих юм бол гэрлийн хурдаар тархана шүү дээ. Тэр үед яах билээ цөмөөрөө?!?!?!

Avatar

УОК-т ямар ч төлөвлөгөө зорилт алга 2021-01-09 192.82.76.252

Савлуур шиг л байх юм. Эрсдэлтэй алхам хийж байна. !!!!!!!!!!

Хэр хэмжээгээ мэдмээр юм.

Avatar

Зочин 2021-01-09 212.95.5.3

Сүрданзан хүүк гошного царайлаад бултаастай. Хамгийн түрүүнд цэргийнхэа араар ороод зугтах хурандаа дааъ

Avatar

Бат 2021-01-09 192.82.93.3

Хориогоо тавь гэж орилоод байгаа тэнэх дуртай хүн та оршуулгынхаа газарыг эртхэн захиална уу

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.229.122.6

0 zogsolt hiigeech zuulegbaataraa

Avatar

иргэн 2021-01-09 202.21.109.48

Эмнэлгүүдээс гарч байна…… Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий гарын дарга нэмээд хурган …..Дарга нар нь…. ЭРүүл мэндийн сайд Мөнхсайхан нар ажлаа өгсөн дээр байх аа…

Онцгой байдлын сүржигнүүр хурандаа нөхөр бүр ч хэрэггүй…. Мэргэжлийн хүний урдуур орж биш ганцхан Содбаатар нь өөрөө толгойгоор оо хариуцаач …. ажлаа хийгээч ээ. Худлаа сүржигнэх ээ боль…. Чадахгүй бол Ч.Улаан шиг болиод өгөөч ээ…..
КОВИД оор дахин Хүн нас баравал Та нартай заргалдана шүү……

Avatar

Иргэн 2021-01-09 202.126.90.123

Онцгой комисс маш муу ажиллаж байна
Содбаатар удирдаж чхдахгшй байна ОГЦРУУЛ

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.161.66

uher tsarait mongolchuuda mask zuu beelii oms zuv zugeer za erguu pizdu nar hooroondoo sshaaltsahaas ooor yum medehgui uher mongoluud erchuud n bboovoo saaj avgai nar n allruugaa arhinii shil gulguuilaad hevtej baihdaa taarsan l*******d

Avatar

Заавал сунгах хэрэгтэй 2021-01-09 138.197.178.152

Хөл хориог буулгавал хотод ковид сад тавьж, 10 хоногийн дараа гэхэд өдөрт 100-200 хүнээс ковид илэрдэг болно. Гар утасны наймаачин, ломбардны эзэн мэтийн нөхдүүд л хөл хориогоо цуцал, өлсөж үхлээ гээд солиороод бга юм. Элэнцгээрээ өлсөж үхдэг юм бэ. Гэртээ хоригдож чадахгүй маяглаад өвчин тусвал эмнэлэгт хоригдоод сэтгэлээрээ өлсөөд гүзээ нь шуугдаад амьтан болцгооно. Эмнэлгүүд ажиллаад эмнэлэгт халдвар гарч байгаа юм чинь худалдаа үйлчилгээ ажиллавал худалдаа үйлчилгээний газарт халдвар гарна.

Avatar

Арай ч дээ 2021-01-09 66.181.179.66

2 сар хаалаа үр дүн гарахгүй юмаа одоо содбаатар эрүүл мэндийн сайд хоёр огцор шинэ хүмүүсээр салхи оруул

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.22.51

Хэзээ нэг зүгээр сайхан амьдрах юм бол доо, хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.187.171

Хэд хоног ч сунгасан дараа нь ямар ч үр дүн гараагүй үлбийлдээд сууцгааж байна. Боль энэ сүржигнэлээ. Содбаатар, Сумъяабазар нараа нэн даруй зайлуул Хүрэлсүх гуай, эсхүл өөрөө зайл. Монгол чинь ардчилсан улс юм шүү!

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

Төр засгийн тэргүүн ЕС.аар Хүрэлсүх байгаа нь харин ч МОНГОЛЧУУД зөв сонголт хийсний гэрч биш үү ЭХ ОРНОО АРД ИРГЭДЭЭ боддоггүй өөр хүн өөр удирдагч байсан бол бид ӨНӨӨДРӨӨС ДОЛООН ДОР БАЙДАЛД ОРОХ Ч БАЙСАН ЮМ билүү хэн мэдэх вэ гэж Сүүлийн 30жилд төр засгийн тэргүүнүүд АРД ТҮМЭНДЭЭ ӨГӨӨЖТЭЙ ЮУ ХИЙСЭН БЭ

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.181.104

энэ одоо хүрэлсүх өөрөө бичжээ янз нь хахахаха

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.55.188.97

Barag buten jil yamar ch tuluvluguugui dandaa genetiin shiidveruud gargaad ergej butsdag, horihoos uur yamar ch yum hiij chadaagui, ajlaa hiij chaddaggui ulam aldaad teleed l baidag iim zasgaas olon yum huleeltgui ni notlogdloo. Tegeheer eruusuu baigaliin shalgarald uuriin darhlaad daatgaad ariutgaliin deglemee sahiad heviin uye shigee ajillaj amidartsgaaya. Aigaad baigaa humuus ni bolomjtoim bol gertee uuriiguu tusgaarlaad l garahgui baina biz, tegeh bolomjgui humuus ni ajillaj amidarmaar baina

Avatar

Зочин 2021-01-09 103.10.21.52

Халдвар нэмэгдээд байхад СУЛРУУЛ гэж орилолдоод байгаа этгээдүүд өөрсдөө өвдвөл АВРАЛ ЭРЖ ТУСЛАМЖ ГУЙЖ арчаагаа алдах байж …ГАЛЗУУРЦГААХАА болимоор юм Та нарын муу хэлээд гоочлоод байгаа ЗГ УОК эмч цэрэг цагдаа тагнуул бүгд АРД ИРГЭДИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ мөн ТА бол.д ТАНЫ ГЭР БҮЛИЙН ЧИНЬ ТӨЛӨӨ ажиллаж байгааг мэдсээр байж САНААТАЙ ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГАА ЧИНЬ ЭХ ОРНООСОО УРВАСАНТАЙ адил хэрэг ….Ажилгүй орлогогүй иргэд хэцүү байгаа ч ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ ХАЙРЛАДАГГҮЙ ХҮН гэж байхгүй дээ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛ нь зөв дөө

Avatar

Ооо 2021-01-09 202.131.250.130

Хичээл ээ оруул болохгүй

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.126.90.2

Сунгаа сунга!!!! Юун сулруулах улам чангаруул!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-09 59.153.114.29

Fuck you

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.126.94.99

Хел хориогоо сулруулж, эруул мэндээ хамгаалаад ажлаа хийцгээе. Ийм бутэхгуй улбэгэр УОК хэзээ ч хумиж зогсоож чадахгуй! Дарханы нехрийг даргаар тавьчихвал болмоор, тувэгтэй юм!!!!

Avatar

хорлоо 2021-01-09 139.5.218.142

саршинэ ч гэх шиг ийм муухай баярыг бүо жагсаалтаас хас ёстой тэнэг баяр хамаг хооллоо нэг дор иднэ наадам шиг бол бас яая гэхэв хөдөөнийхөн л хийнэ биз хотын бид нарт ёстой хамаа алга даа

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.55.188.45

Чи л хийхээ больчихооч…голоо нүдээд байгаа бол…Монгол баярыг харин ч улам өргөн дэлгэр тэмдэглэдэг болох хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.181.104

харин тийм хамгийн тэнэг баяр, хөдөөнийхөн баяр тэмдэглэх найр наадамд дуртайгийн илрэл

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.183.251

14 хоногоор 01.11 хүртэл сунгаагүй шүүдээ сэтгүүлчээ анхаараачээ, алдаатай мэдээлэл бичнэ.

Avatar

Ард 2021-01-09 202.126.89.165

ЗГ, УОК минь их сайн ажиллаж байна даа. Болж өгвөл бүгдийг нь нээх л санаатай байгаа даа.

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.21.108.17

Сайн долоогоод бай. Хүк шоколадаар баадаг ч байх юм билүү хаха

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.187.171

Мөнгөөр баадаг алтан цээжтэй, мөнгөн бөгстэй юм гэнэ лээ

Avatar

Зочин 2021-01-09 212.95.5.3

Ичиж амьдарч сур бацаанаа

Avatar

Зочин 2021-01-09 66.181.161.94

Хөл хориог цаашид үргэлжлүүлэх нь зөв шүү. Хамгийн эхлээд ядахдаа эмнэлгийн албан хаагчид, онцгой цагдаа гэх мэт эрсдэлт бүлгийн хүмүүс ээ вакцинд хамруулсны дараа хөл хориог цуцлах хэрэгтэй. Эс тэгвэл эмнэлгийн анхан шатны тусламж авахаар эмнэлгийн байгууллагад эрүүл очоод л эмч сувилагчидаас нь халдвар авч байх шиг байна. Бүтэн жил тэссэн юм чинь ахиад нэг сар яаж ийгээд тэсээд л үлдэх хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-09 202.21.108.38

Наадуул чинь албаар вакцин оруулж ирэхгүй удаагаад байна. Коронатай холбоотой хамаг цавчаа нь дуусчих гээд.

Avatar

Зочин 2021-01-09 64.119.19.249

Халдвар нэмэгдэж бхад сулруул2.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж