ХӨСҮТ: Нийслэл хотын зүүн хэсгээр халдвар маш эрчтэй тархсан | News.MN

ХӨСҮТ: Нийслэл хотын зүүн хэсгээр халдвар маш эрчтэй тархсан

COVID-19

ХӨСҮТ: Нийслэл хотын зүүн хэсгээр халдвар маш эрчтэй тархсан

ХӨСҮТ: Нийслэл хотын зүүн хэсгээр халдвар маш эрчтэй тархсан

Эрүүл мэндийн яамнаас  өнөөдөр /2021.01.08/ дахин мэдээлэл хийлээ. Энэ үеэр Covid-19 халдварын улмаас тогтоосон хөл хорио үр дүнгээ өгсөн эсэх талаар ХӨСҮТ-ийн тархвар судлаач Э.Тэмүүлэн мэдээлэл өглөө. 


Тэрбээр "Олон улсын судалгаанаас харахад Covid-19 халдварын нэг онцлог шинж нь халдварын шинж тэмдэг илрэхээс өмнө бусдад халддаг. Халдвар аваад эдгэрэх хүртэлх хугацаанд ямар ч шинж тэмдэггүй явна. Тиймээс халдварыг нийгэмд тархаахгүй байх хамгийн үр дүнтэй арга нь хөл хорио юм. Өнөөдрийн байдлаар дотоодын халдвар 897-д хүрсэн.

Монгол Улсад 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 10-нд дотоодын халдвар бүртгэгдэж, маргааш нь улс орон даяар хөл хорио тогтоосон. Төмөр зам дагасан халдвар арваннэгдүгээр сарын сүүлээр оргил үедээ хүрсэн. Хөл хорио тогтоосон хугацаанд ойрын хавьтлуудыг олж, тусгаарласнаар халдварын тархалтыг бууруулж чадсан. Улаанбаатар хотоос бусад аймагт гарсан голомтуудыг мөн хөл хорионы үед хумьж чадсан. 2020 оны арванхоёрдугаар сарын 14-нд нийслэл өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэний дараа Баянзүрх дүүргийн нэгдсэн эмнэлгийн халдварын тохиолдлын тоо эрс ихэссэн. Ингээд арванхоёрдугаар сарын 23-нд нийслэлд ахин хатуу хөл хорио тогтоосноор халдвар харьцангуй  тогтворжсон. Covid-19 халдвартай хүн дор хаяж 3 хүнд халдвар тараах эрсдэлтэй  байсан бол хөл хорионы хүчинд 1 болж буурсан. Нэг өвчтөн бусдад халдвар тараах хүний тоо дундаж тоо 1 байгаа тохиолдолд халдварыг барьж чадаж байна гэж үздэг. Ерөнхийдөө төвийн зургаан дүүрэгт ялангуяа хотын зүүн талаар халдвар маш эрчтэй тархсан. Энэ нь нийгэмд халдвар тархах боломжтой болсон гэсэн үг.

 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-08 49.0.142.158

тэгэлгүй яахын хөсүт рүү бүх халдвартай хүмүүс зөөж авчраад тэр хавийг ариутгаж цэвэрлэхгүй хөсүт ордог гардаг машины замаар дугуйгаар хүний хөл хөдөлгөөнөөр бөөн вирус тарж байгаа биз шавар шалбааг болсон замаа цэвэрлэхгүй бзд түк ажлаа хиймээр бн!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.185.71

Одоо тэгээд нэгэнт л вирус мутацлагдаж өөрчлөгдөөд хүмүүс цаашдаа вирустэй хамт амьдрах юм чинь эртхэн дасан зохицоод сүргийн дархлаатай болсон нь дээр юм бишүү!

Avatar

зочин 2021-01-08 192.82.68.8

НЭМГ дарга Төмөрбаатарын шийдвэрээр хот руу оруулаагүй насбарсан иргэний "22 -ын товчооны хэрэг" яаж шийдвэрлэгдэв ээ УОК оо

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.9.46.39

odoo zugeer l hayaacheee. araas n hechneen hootsoldood nemerguie.

Avatar

Зоч 2021-01-08 66.181.161.77

Одоо цаг алдаад яах вэ.. Хотын зүүн хэсгийг онцгойлон хашчихья!! Хотонд байгаа хонь шиг л майлалдаад байж байцгаана биз..

Avatar

Зочин 2021-01-08 192.82.70.39

Өвчин арилах цаг ирнээ. Харин хүмүүсииг талцал хуваагдал муухай санаанд рроигүй үгээр доромжилох, муу амлах, аливааг хайрлахгүй байх зэрэг нь дэндүү, арай дэндүү байна

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.55.188.34

Hotoor ter chigeeree tarhsan baigaa shd ta nariig ingej uhanatsaar baital

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.181.122

Чамд тэгээд сайхан санаа байхгүй л биздээ

Avatar

зочин 2021-01-08 66.181.184.136

Ene dooguur esus gesen buruu nomtnuud uvchnoor dalimduulaad surtalchilgaa hiisen sh aaj bna. Aavaa namaig ashiglaach gej zalbirdag sejgiin isdanuud zalaaarai.

Avatar

Zochin 2021-01-08 49.0.212.165

За яахав дээ, ямар шашин сонгох нь тэр хүний л асуудал. Бид ч бас шарын шашинтан гэчихээд тэрийгээ огт тоохгүй мэдэхгүй, дор хаяад шарын шашны бүх ном уншлага нь Түвд гэж гадаад хэл дээр байгаа юмыг яаж ойлгохов дээ. Харин тэр Христийн шашны бүх материал нь Монгол хэл дээр байдаг юм шдээ

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.21.108.165

одоо болсон шүү

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.21.108.165

бүтэхгүй одоо гүйцэхгүй дэлхийн эрдэмтэд хүний өөрийх нь дархлаанд орхиод сүргийн дархлаа гэдэг дээр санал нэгдээд байна

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.9.40.69

Төрсөний газрыг нь үндэслэн хүмүүсийг дахин хуваарилмаар байна. Орон нутгаас ирээд хувийн сургууль сураад үлдсэн ОРК-ууд Улс төр улсын минь нийслэлээс зайлцгаануу

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.212.118.56

Манай улсын хувьд хөл хориог нилээд боломжийн төвшинд хэрэгжүүлж байгаа шүү.Шүүмжлэх хараах шиг хялбар зүйл байхгүй.Хамгийн гол нь хол хорионы ач холбогдлыг зөв ойлгож,иргэн бүр халдвараас өөрийгөө хамгаалах,бусдад халдаахгүй байхыг хичээх хэрэгтэй байна. Энгэж чадвал халдвар тархалтыг сааруулах боломж байгааг бусад орны туршлага харуулаад л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-01-08 49.0.212.165

5 шарын голомт үүсээд эхэлсэн сурагтай гэсэн тэр талаар яагаад нуугаад байна

Avatar

bat 2021-01-08 202.9.40.142

esus mn avarnaa

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.176.238

Есуси архийг уугаад байвал аврагдах нь ээ

Avatar

Зочин 2021-01-08 192.82.75.150

Зайл

Avatar

Иргэн 2021-01-08 66.181.188.252

Эрдэмтэдийнхээ үгийг сонссон бол Дархан шиг Улаанбаатар халдваргүй бүс болох байлаа.
Өвчний араас нь хөөгөөд гүйцэхгүй гээд байхад өөрсдийнхөөрөө зүтгэсээр байгаад шал дэмий 2 сар алдлаа.
Одоо Оном сангийн эрдэмтдийн үгэнд орох хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.94

х** за

Avatar

Ezend chin... 2021-01-08 64.119.26.172

Ezen bidniig hamgaalj chadna gj hiisver zuil husej baihaar ulamjlal bolon tuuhee sudlaj suugaasai.

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.180.60

ЭЗЭН биднийг эдгээж хамгаална аа… Ертөнцийн ЭЗЭН, Аврагч Есүс Христэд залбирсаар л байя.

Avatar

Zochin 2021-01-08 66.181.184.136

sh aa sh aa teneg isda ve. Ta nar aavaa namaig ashiglaach gej zalbirdag bizde kkk.

Avatar

Зочин 2021-01-08 59.153.115.205

ер нь бол оркуудаас болж байгаа ш дээ. гайтай малнууд маск зүүхгүй, халдвар хамгааллын дэглэм барихгүй явж байсны гай!!!! Хоосон толгойтой малнуудыг хотоос хөөж гарга. Цэцэрлэгт хүүхдээ авах гээд очиход л маскгүй авгай нар олон байдаг байсан!!!!!

Avatar

одоо баруун талдаа гарчихаад байгаа юм биш ?? 2021-01-08 192.82.77.168

ХӨСҮТ

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.126.88.215

Ачтан баруун талдаа багтахуу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж