Оффшор бүсээс орж ирсэн хөрөнгөөр өрх бүрд сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх төсөл өргөн барилаа | News.MN

Оффшор бүсээс орж ирсэн хөрөнгөөр өрх бүрд сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх төсөл өргөн барилаа

Оффшор бүсээс орж ирсэн хөрөнгөөр өрх бүрд сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх төсөл өргөн барилаа

Оффшор бүсээс орж ирсэн хөрөнгөөр өрх бүрд сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх төсөл өргөн барилаа

Коронавируст цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэхтэй холбогдуулан иргэн, аж ахуйн нэгжийн үйл ажиллагааг 9 сарын турш хязгаарласан, нийт 38 хоног бүрэн зогсоосон зэргээс үүдэн айл өрхүүдийн амьжиргаагаа залгуулдаг орлого нь тасалдах, огт орлогогүй болох, үндэсний үйлдвэр, аж ахуйн нэгжүүд дампуурах эрсдэл үүсэж, улс орны эдийн засаг туйлдан, сэргээн босгоход туйлын хүнд нөхцөл байдал үүсээд байна.

Иймд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулга “өрх бүрд нэг сая төгрөг”-ийн тэтгэлэг олгох бодлого, арга хэмжээг хэрэгжүүлэх “Коронавируст халдварын цар тахлаас үүдэлтэй амьдралын доройтол, нийгэм, эдийн засгийн бэрхшээлийг даван туулах онцгой арга хэмжээний тухай” УИХ-ын тогтоолын төслийг боловсруулж, өнөөдөр УИХ-ын дарга Г.Занданшатарт өргөн барьсан юм.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн өргөн барьсан тогтоолын төсөлд өрх бүрд нэг сая төгрөгийг, үүнээс 200 мянган төгрөгийг бэлнээр, 800 мянган төгрөгийг зөвхөн үндэсний үйлдвэрлэгчээс архи, согтууруулах ундаа, тамхины төрлөөс бусад бараа, бүтээгдэхүүн худалдан авах тусгай болзол бүхий эрхийн бичиг хэлбэрээр олгож, санхүүжилтийг оффшор бүсээс татагдан орж ирсэн хөрөнгийн эх үүсвэрээр шийдвэрлэх зохицуулалтыг тусгажээ. Ингэхдээ оффшор бүсээс орж ирсэн мөнгөн хөрөнгийг Монголбанканд төрийн сангийн тусгай данс нээн байршуулахаар заасан байна.

Цар тахлын аюул гамшгийг даван туулахын тулд ард иргэддээ мөнгөн тусламж үзүүлэх, худалдан авалтаар нь дамжуулан үйлдвэр, аж ахуйгаа санхүүжүүлэх зэрэг нэн оновчтой, тодорхой арга хэмжээг шуурхай авч хэрэгжүүлж буй дэлхийн улс орнуудаас манай улс туршлага судалж, цаг алдалгүй авч, хэрэгжүүлэх шаардлагатай гэж Монгол Улсын Ерөнхийлөгч үзэж байна.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн өргөн мэдүүлсэн УИХ-ын тогтоолын төсөл, үзэл баримтлал, танилцуулгыг эндээс үзнэ үү.

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ХАЛТМААГИЙН БАТТУЛГА:
  • 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 17-ны өдөр цар тахлын үед иргэн, өрх, аж ахуйн нэгжийг эрсдэлээс хамгаалах асуудлаар Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд албан бичиг хүргүүлж, төрөөс өрх бүрд нэг сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх хөтөлбөрийг боловсруулж хэрэгжүүлэхийг санал болгосон.
  • 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 25-ны өдөр 2021 оны улсын төсвийн тухай хуульд хориг тавих тухай албан бичгийг УИХ-ын дарга Г.Занданшатарт хүргүүлж, өрх бүрд нэг сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх хөтөлбөрийг боловсруулж, хэрэгжүүлэх зорилтыг хангахын тулд улсын төсөвт өөрчлөлт оруулах зайлшгүй шаардлагатай гэж үзэж байгаагаа илэрхийлсэн.
  • 2020 оны арванхоёрдугаар сарын 31-ний өдрийн он солигдох мөчид ард түмэндээ хандан дэвшүүлсэн мэндчилгээгээрээ дамжуулан өрх бүрд нэг сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх санаачилгаа дахин дэвшүүлсэн билээ.

Эх сурвалж: president.mn

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
16
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2021-01-08 64.119.26.121

Сү.Батболдын обшорт байгаа 700 гаруй сая -г барьцаалж зээл аваад,энэ саналыг ажил болгох нь иргэн,аан-д альч талдаа өгөөжтэйг судалмаар.Монголын хаад хаан ширээнд залрахдаа иргэддээ бэлэг тараадаг байсныг яг энэ тахлын үед ганцхан удаа хиймээр.Цахилгаан,уур ,усны зардлыг зогсоож ч болох талтай.

Avatar

Баттулгын Оффшор 2021-01-08 103.208.221.92

Еэээ манайхан! Ерөнхийлэгч маань өөрийхөн гадаадад гаргасан хөрөнгөөрөө ард түмнээ тэтгэхнээ!

Avatar

Dc za d 2021-01-08 192.82.78.3

Corona mongold garhaad umnu 7 sariin hugtsaa bhad sudalgaa plana beldeed suuj bhgui. Yu hiij giiguulsen novshnuud ve.

Avatar

Өмхий амт?! 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?! Ер мөнгөгүй ЗГ-аа шахаанд оруулах, мөнгө нь байгаа ч дансыг нь улайлгах эрсдэлтэй алхам луу түлхэж дарамтлаж шоудна гэдэг төрийн хүмүүст байж болошгүй авир шүү?!

Avatar

Солгой Сандаг 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?! Ер мөнгөгүй ЗГ-аа шахаанд оруулах, мөнгө нь байгаа ч дансыг нь улайлгах эрсдэлтэй алхам луу түлхэж дарамтлаж шоудна гэдэг төрийн хүмүүст байж болошгүй авир шүү?!

Avatar

Сономдандар 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?! Ер мөнгөгүй ЗГ-аа шахаанд оруулах, мөнгө нь байгаа ч дансыг нь улайлгах эрсдэлтэй алхам луу түлхэж дарамтлаж шоудна гэдэг төрийн хүмүүст байж болошгүй авир шүү?!

Avatar

Нэргүй 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?!

Avatar

Зочин 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?!

Avatar

Иргэн 2021-01-08 139.5.219.185

Эхлээд хэний ямар мөнгийг хэдий хэмжээгээр оруулж ирэв гэдгээ тодорхойлчих?! Дараа нь наад саналаа тавьж хуулиа гаргаад шийдчих?! юүч хийгээгүй болоогүй байхад худлаа шоудах хэрэгггүй?!

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.17.178

Эр хурга Еөк маань өөрийнхөө ОФШОРТ байгаа мөнгөө оруулж ирж тараах гэж байгаа байх.

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.212.119.141

Undarmaagiin ndiin sangiin 370 terbumiig tuluulj yal onooh ayan davalgaa urnuulie gants hun yagad buhel buten uls oron ard tumnees iluu erh medelt bna ve

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.23.192

Оффшор гэлтгүй Монгол дахь 1 тэрбумаас дээш хадгаламжийн хүүнээс авдаг 10%-ийн татварыг нэмэгдүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Жамсран 2021-01-08 64.46.6.187

Тэнэглэлээ зогсоо

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.81

Хаанаасч ирсэн бай , эзэнгүй хөрөнгө мөнгө гэж байхгүй дээ …Бас л хэн нэгнийхээ юмийг булааж хуваахнээ ! .Тийм бол би авахгүйээ. … Миний аав ээж.намайг ,,,Хүний юмнд огт гар хүрж болохгүй ,, гэж л хүмүүжүүлсэн . .. Харин манай улс төрчидийг эцэг эх нь арай өөрөөр хүмүүжүүлсэн байдаг болтой ..

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.212.118.56

Уг нь цар тахал дэгдэж,хөл хорио тогтоон, үйлдвэр үйлчилгээний газруудын үйл ажиллагаа саатаж,хүн ам цалин мөнгөөр гачигдсан энэ үед нийгмийн халамжийн бодлогыг ямар нэг хэмжээгээр хэрэгжүүлэх нь зүй ёсны хэрэг. Гэхдээ Ерөнхийлэгчийн сонгуулийг угтсан ажил ид өрнөж байгаа энэ үед , нийгмийг хуурах хэлбэрийн, ийм үйлдэл одоогийн Ерөнхийлэгчийн зүгээс гаргах нь тийм ч зохистой ажил биш санагдана.Харин УИХ-ын гишүүд Засгийн газрын зүгээс бол өөр хэрэг..

Avatar

Зочин 2021-01-08 59.153.114.29

Пааа жонхуу хэдийг хаанаас хэзээ оруулаад ирсийн тэгээд юунд нь нуугаад байсын бол

Avatar

Рина 2021-01-08 103.57.93.222

Офшороо хураана уу ,Өрөө тавина уу , ард олон өлсөхгүй,Өвчинд нэрвэгдэхгүй, энэ хүнд үеийг давах хэрэгтэй..тэр 1 сая нь ямар ч байсан ард олонд очино..
Мөнгө олдоно..Эрүүл мэнд..олдохгүй..Үндэсний аюулгүй байдал яригдаж байна шүү..Юун тэр нам энэ тэр вэ..Хүрэлсүх цэргийн жанжин шиг, Сумьяабазар бөх шиг,Хүрэлбаатар нягтлан шиг байгаад байх цаг биш ээ..Энэ цагт өлсөж даарч байгаа өвгөд хөгшид,нялх балчир хүүхдүүд олон байгаа да..

Avatar

Зочин 2021-01-08 122.201.22.193

"Офшор бүсээс ирсэн мөнгө" гэдэг чинь хувийн мөнгө үү, төрийн мөнгө үү??? Хувийн мөнгө бол шүүхээр хулгайн мөнгө гэдэг нь нотлогдох хүртэл төр шууд дайчлан авч болохгүй шүү дээ!!! Зарим хүмүүс уул мөнгийг хулгайн гэдгийг мэдэж байлаа ч гсэсэн албан ёмсоор шүүхээр баталагаажуулах ёстой!!! Энэ бол зарчим!!! Зарчим гэхээр зарим бүдүүлгүүд нулимаж магадгүй, цаг,аа тулахаар бүдүүлэгүүд дээр тусдаг юм шүү!!!!

Avatar

batboldoo 2021-01-08 126.35.19.196

Su Batboldin mongo orj irjee

Avatar

ЧИНГИС 2021-01-08 66.181.176.10

Өөрөө үлгэрлэ жанхуу, улсаас хулгайлсан 1.2тэрбум доллараар чинь өрх бүрт нэг саяыг өгөөд, өрх бүрийн 5 сая төгрөг хүртэлх өр зээлийг тэглэх боломжтой.

Avatar

Эрдэм 2021-01-08 103.57.93.222

Бүгд адилхан…Уг нь адилхан..Баттулга..сийрэг юм а..түрүүлж 1 сая ыг ..санаачилсан…Харамч хүн 10 төлнө гэж….Хүрэлсүх…баахан…хөдөлмөр, баахан,мөнгө,цаг хугацаа,…баахан…улс төр ,, ,Үр дүн нь ,,,Ард түмэнд баахан ..Өвчин..тараалаа…тэр хоорондоо биш Өвчинтэй тулалдаж байгаагаа ойлгосонгүй….Суудлаа өг өө..хангалттай …алдаа…Ард нь чадах хүн байгаа…Одоо бүүр их мөнгө хөрөнгө зарах болж байна..

Avatar

мгл 2021-01-08 66.181.178.94

хаанаас хэнии оффшорыг хэн оруулж рэх гээд байгаан???ингэж хулхидаж улсаа самрахаа хэзээ болих луйварчид вэ???Хажуудаа язганаж байгаа тэрбумын луйварчидынхаа хоронгииг хураа!!!

Avatar

Зочин 2021-01-08 59.153.114.29

Нэг тэгсэн байхшvv гадна байгаа юмаа оруулж ирвэл яахчгvй ершеене энэ тэр гээд ганц хоёр хvн жоохон менге оруулсан сураг дуулдсан тэрэн дээрээ новшрох нь тэрий нь тараагаад айл бvрт 1000 тегрег л тараах байх харин еерийнхее офшорыг оруулж ирэхээр шийдсэн бол болохоор барахуу илvv гарна

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.63

ундармаа… Нийгмийн даатгалын хуримтлал 340 трбум төгөргийг буцаагаад сангий дансанд нь хий. Чадахгүй бол олсоо хүзүүндээ угла. Чамад ийм хоёр зам байна.

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.72

Хэний хичнээн төгрөг хаанаас орж ирсэн юм бэ?Үнэн бол эгэ их хөрөнгөөрөө тав дугаар цах станцаа бариачээ

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.119

5 barigdad hiden jil bolj bn hoe

Avatar

Dandar 2021-01-08 66.181.161.119

5 barigdad hiden jil bolj bn malaa

Avatar

Зочин 2021-01-08 59.153.114.29

Хаана оросодуу

Avatar

Bolor 2021-01-08 103.57.93.222

End sanal bichij bgaa humuus yum medeh humuus bna..Yag uls turning Nohoinuud bna…Yumii chini ..songuuli…..Uvchin garaad ard olon hetsuudej bna…Uvchin…Virus shuu…Ali ert 11 sard ter 1 saya iig uguud..buur ..O zogsolt hiisen bol…uvchin ingej aldahgui bsaan..Nirgesen hoino ni hashgirna gej….Zasgiin gazar odoo magadgui 2 say iig ni uguud..O zogsolt hiine de..Teneg…..Erunhii said….mash ihtsag aldlaa..uvchin taraalaadaa..

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.9.46.66

za zailaa p***a nar mine 2sar garuin hgtsaand nadah 1sayiig chin uchnuuniig aldaad bna

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.57.93.43

Сонгууль дөхөөд ирэхээр ямар ч хамаагүй аргаар ард түмэнд таалагдах гээд арга ядаж байна даа хөөрхий гэж

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.55.188.34

2 am bultei urh ch baigaa, 10 am bultei urh ch baigaa. Bas l nuguu zeeltei zeelguigeer ni yalgadag shig yum boloh ni. Tiim biyelehgui yum amlaj baisnaas nasand hursen irgen burt sard 200000 hunsnii talon ugsun ni deer

Avatar

m 2021-01-08 202.179.26.57

Busad bux uls opnuud irgeddee mongon bolom busad tuslaltsaag ali hediin uzuilsen,, Odoogiim baidlaap karintin ene baidlaapaa urgeljilwel umuus etses tuildaa hurme, Hm
bolgomiim songuuli metchile geed bodoxoo bolix heregtei, Eronhiilogchiin erh uurgee l bieluulj baina

Avatar

зочин 2021-01-08 202.21.100.210

Олон ам бүлтэй айл яах болж байна аа

Avatar

Зочин 2021-01-08 203.91.115.55

Тэтгэвэрийн хэдэн ахмадаа тоох хүн алгаа Баттулга Хүрэлсүх нараа МАН аа тэтгэвэрийн доод хэмжээ дэндүү арай дэндүү бага байна Та нар ганцхан сар 350 мянгаар амьдраад үз л дээ Тэгвэл мэдрэнээ Ядаж 550 мянга болгоод өгөөч

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2021-01-08 103.212.119.54

Сонгууль дөхөөд сайн дүрд тоглож эхлэх шив.улс оронд санхүүгийн боломж бхгүйг ерөнхий сайд нь хэлээд бдаг.гэтэл монгол гэгч дүр гаргагч боломж бий гэж харуулах гэж их зүтгэж бна.унаж болохгүй шалтгаан бий бха даа хөөрхий.

Avatar

Иргэн 2021-01-08 64.119.17.84

Өөрийгөө л боддог улсаа боддоггүй ерөнхийлөгч….

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.179.21.236

Өөрөө оффшорчин байж.Нэртэйгээр нь өөрийнхөө хөрөнгөөс 1 сая гэчихгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.78

Баттулга бол олигтой бизнес байхгүй дан нийтийн мөнгөнөөс хулгай хийж мөнгө цуглуулсан хулгайч хүн. Хулгайлсан мөнгөө охиныхоо нэрээр оффшорт нуусан мөртлөө бусдыг оффшорчингоор дуудаж их улс төр хийсэн дээ. Одоо бодвол өөрийн хулгайлсан мөнгөө оруулж ирэх гэж байгаа юм байлгүй дээ. Нэг тэрбум орчим доллар байдаг гэдэг. Айл бүрт мөнгө тараахад хангалттай.

Avatar

Зочин 2021-01-08 139.5.217.138

Иргэн бүрт мөнгөн тусламж үзүүлэх хэрэгтэй, зарим өрх 10 ам бүлтэй, зарим нь 2 ам бүлтэй, шударга байцгаа

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.16.190

Хүйтэн өвөл шилний цаанаас оффшор долоож наалдаж үхэв

Avatar

Зочин 2021-01-08 122.201.21.78

Энэ хулгайчид сонгуульд ялж л байвал улс орны эдийн засаг огт хамаагүй бололтой шүү

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.9.46.140

оффшороос орох мөнгөний нарийвчилсан тооцоо, судалгаа үзмээр байна. Тогтоолын төслийг эрхбиш тооцоо, судалгаанд үндэслэж боловсруулсан байх.

Avatar

123456 2021-01-08 49.0.212.165

Хэрэв оффшороос хулгайн, авилгын хөрөнгөө тэгж олон тэрбумаар оруулж ирэх тийм хүмүүс бодитой байгаа юм бол тэр мөнгийг зүгээр тараагаад хоол хүнс бараа болгоод баас болгоод дуусгах зүйлд зарцуулах нь ёстой жинхнээсээ буруу зүйл шүү, хамгийн сайн халамж бол ажлын байр гэсэн юм бол ажлын байрнуудаа авч үлдэх, эргэлтийн хөрөнгийн зээлийн сан байгуулах ёстой

Avatar

Халх 2021-01-08 202.131.236.170

Оффшороос орж ирсэн мөнгийг хатуу хяналтан дор бага, өсвөр насны хүүхдийн чанартай болосврол олгох хөтөлбөрт зориул. Хэрэгжилтийг хянах.

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.9.46.8

1 өрхөө тодорхой болгох хэрэгтэй. ганц бие хүн байна, 8-н ам бүлтэй айл байна. 2 лаа тус тусдаа 1 өрх гэж явахуу.

Avatar

zochin 2021-01-08 66.181.176.100

UURIINKHUU OFFSHOROOS UGUKH GEJ BAYGAA YUM BIZ , HA HA

Avatar

Zochin 2021-01-08 66.181.161.51

Ofshorooos mungu oruulj irehguu bol uuruu ogtsorno enter gj bj garch ireed genet songuli boloh bolson chine, teer jil elbege eronhilogch mongoloo zuudelj serlee gdg shig l udur bolgon urh burt say tugrug gd zuudleed serdimuu haashaayiin

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.110

Хүрэлсүх үнхээр эргүү хоосон толгой юмдаа

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.16.190

Өө за за Женко шамбарам ч эмчилдэг дээрээ тавчихаж

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.16.190

Өөрөө оффшор дансаа өдөр болгон өөр нэрээр солиод байхаа болимоор юмаа.

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.182.92

Өөрөө мөнгөө оруулж ирэх юм болов уу

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.55.188.34

4 jil yu ch hiij chadaagui baij genet songuuli duhuud irheer offshore-g sanaj gene ene tom offhsorechin

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.10.22.40

Танай поп хаанаас хамаагүй дээр байгаа биз!!

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.176.10

ухна, жанхуу 2 түрийвч нэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.110

kkutsaarai huuk bandi yu hiisiin chi hamgiin turuund say togrogoo avah geed uhen hatan guine biz shuumaraa atsaa

Avatar