PCR шинжилгээний хариу сөрөг гарч, хөдөлгөөнийг нээв | News.MN

PCR шинжилгээний хариу сөрөг гарч, хөдөлгөөнийг нээв

PCR шинжилгээний хариу сөрөг гарч, хөдөлгөөнийг нээв

PCR шинжилгээний хариу сөрөг гарч, хөдөлгөөнийг нээв

НЭМЭЛТ: 

Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газар/МХЕГ/-ын ажилтны PCR шинжилгээний хариу сөрөг гарснаар Төрийн ордонд тогтоогоод байсан хөдөлгөөний хязгаарлалтыг цуцалжээ. Мөн Барилга хот байгуулалтын яам, МХЕГ-т орох, гарах хөдөлгөөнийг түр хугацаагаар хязгаарлаж байсныг цуцалсан аж.

МХЕГ-ын ажилтан нь өнөөдөр Төрийн ордон руу нэвтрэхээр баруун хаалган дээр түргэвчилэн оношлуураар шинжилгээ өгөхөд хариу нь эерэг гарсан юм. Иймээс PCR шинжилгээний хариу гарах хүртэл Төрийн хамгаалалтын алба орох, гарах хөдөлгөөнийг түр хязгаарлаж, тус газар байгаа бүх хүмүүсийг өрөөнөөс гарахгүй, хөдөлгөөн хийхгүй байхыг анхааруулсан. Үндсэндээ Төрийн ордон, Барилга хот байгуулалтын яам, МХЕГ-т дөрвөн цагийн турш хөдөлгөөн хязгаарласнаар эцэстээ цуцлагдлаа.  МХЕГ, Барилга хот байгуулалтын яам хоёул нэг байранд байрладаг юм.

Сануулахад, өмнө нь Төрийн ордонд ажилладаг сантехникчээс түргэвчилсэн оношлуураар шинжилгээ авахад эерэг хариу гарч, орох гарах хөдөлгөөнийг хязгаарлаж байсан. PCR шинжилгээ хийхэд тухайн хүний шинжилгээний хариу сөрөг гарсан билээ.

Барилга хот байгуулалтын яам, МХЕГ-т хөл хорио тогтоолоо

НЭМЭЛТ: 

Төрийн ордонд ирсэн иргэнээс түргэвчилсэн оношлуураар шинжилгээ авахад эерэг гарсан талаар мэдээлсэн. Тэгвэл тус иргэн нь Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газар /МХЕГ/-ын  ажилтан байжээ.  Тиймээс МХЕГ болон Барилга хот байгуулалтын яаманд хөл хорио тогтоогоод байна. Уг хоёр байгууллага нь нэг байранд байрладаг тул ийнхүү  хөл хорио тогтоожээ.

Тухайн иргэний PCR шинжилгээнийх нь хариу гартал дээрх газарт хөл хорио үргэлжлэх юм. Түүнийг Баянгол дүүргийн зургадугаар хорооны оршин суугч гэх албан бус  мэдээлэл байна

Төрийн ордонд орох, гарах хөдөлгөөнийг хязгаарлалаа

Төрийн ордонд ирсэн иргэнээс түргэвчилсэн оношлуураар шинжилгээ авахад эерэг гарчээ. Тиймээс яг одоо Төрийн ордны орох, гарах хөдөлгөөнийг түр хязгаарлаад байна.  Түргэвчилсэн шинжилгээний хариу баттай эсэхийг нягтлахын тулд PCR шинжилгээ авч, холбогдох газар руу илгээжээ.

Тухайн иргэн нь Төрийн ордны баруун талын хаалгаар нэвтрэхийн өмнө  түргэвчилсэн оношлуураар шинжилж үзэхэд эерэг хариу гарсан аж. Иймээс Төрийн ордны хамгаалалтын алба доторх хүмүүсийг өрөөнөөсөө гарахгүй байхыг анхааруулжээ.

Өнөөдөр УИХ-ын чуулган хуралддаг хуваарьтай бөгөөд хуралдаан үргэлжилж байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХахаХаха
7
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.21.109.86

Энэ түргэвчилсэн оношлуураа боль гэж хэлээд байхад гүрийгээд байгаа ЭМЯ-ны сайд Манхсайхан гэгчийг яах бэ?

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.188.218

ПСР шинжилгээнд ямар оношлуур ашигласан бэ? Хятад, Солонгос, Герман, Японы алийг нь ашигласан бэ? Монголд импортолж оруулсан Герман, Японы оношлуурын праймер нь мэдрэг чанар багатай байж болох тухай мэдээлэл байгаа.

Avatar

Зочин 2021-01-08 49.0.212.165

Өө хайран юм, хайран юм, сөрөг гарчдаг мөн ч тоогүй яа, хичнээн горьдож хүлээв ээ би

Avatar

ККК 2021-01-08 66.181.185.30

МУУ 75 МИНЬ ГАЙГҮЙ БАЙГАА БИЕ ХАА МӨНГӨ ТӨГРӨГ САЙТАЙ ГЭЖ Л СОНГОСОН ЮМСААН АЙН

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.21.107.106

Хэдэн төгрөг өгөөд гэрт нь хорихоос доо. Балай юмаа.

Avatar

zochin 2021-01-08 66.181.176.100

DURAK KHOROOND NI KHUL KHORIO TOGTOOCHIKHSON BAYKHAD UKHSENEE KHIIJ TENEJ YAWDAG l***r WE

Avatar

гуйж бна,ордонд өвөлжөөрэй,kорона мини 2021-01-08 103.212.119.42

энэ сармагчингуудад санаа тавиж ,их зовсон дүр эсгээд яаах юм.сармагчингуудыг kовид тоохгүй,тэднийг үйлийн үрээ үзэж өтны баас болгох хүртэл тамлан зовоож тамд ч тамлуулах болно гэж kорона тоохгүй бгаа юм.харин миний монголын ард түмнийг л мини холуур тойрч гараасай билээ.kорона мини төрийн ордонд өвөлжөөсэй л гэж гуйяа.наадуул чини ард түмний маани зовоож бна даа

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.26.193.85

х**

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.212.118.56

Элий балай юм бичээд ямар санаа агуулдаг юм болдоо

Avatar

Чулуунбаатар 2021-01-08 64.119.19.95

Шинэжилгээ нь зүгээр л гараасай

Avatar

123456 2021-01-08 49.0.212.165

Их хурлын тамгын газар луу ордог талдаа голомт үүсэх нь дээ янз нь. Одоо тэднийг тэнд нь тусгаарла. Бүгдий нь PCR хий, PCR хийдэг тэр нарийн цагаан юмаараа сөөм сөөм гүнзгий зоогоод өг

Avatar

zochin 2021-01-08 124.158.84.42

Zereg nemehiin omnoh yvdal shid ym boloh ni bn daa. Yanaa hoorhii muu UIH iin gishuud mini orovdood nudnii nulims garlaa bn.Maniihaa toloo “SHAR MAKHTAIGAA HATAGSAD” mini. Ta nariig mini “Tenger tetgeh bhoo. b** sandartsgaagaarai !! ! Manius ni yahavee uulaasaa gazariin amitad ym chini. Ta nar mini l amid seruun enkh tunh baih boltugai !!

Avatar

Бадарчийн найз 2021-01-08 66.181.178.67

Бурхан зүг оройдоо. Ккк

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.21.109.44

76 laa yavchihad neeh haramsaad baih um bol alga gesn bol baihgu Duuchin enerel

Avatar

123456 2021-01-08 49.0.212.165

75 + Хотын дарга = 76 болж байж баланслах ёстой

Avatar

123 2021-01-08 103.229.122.216

раднаасэдээс үү

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.177.217

Раднаабазар корона туссан биз.Карго онгоцоор ирчихээд тусгаарлалтанд ороогүй шууд чуулганд сууж байна гэсэн. Үхээсэй бузар н**ш

Avatar

арайчдээ 2021-01-08 192.82.76.79

хөл хорлоо гэх боловч үнэндээн хөл хорсон зүүл алга хүмүүс гадуур дураараан яваж байна ийм байхад энэ өвчөн гаарах нь зөв юм
эмлэгүүд даанч хариуцлаг алга ариутгал хийгдахгүй байхад эмлэг өвчний ноломт болхоос яаах юм нийтийн тээвэрт зай барсан
зүүль алга ариутгал алга зарим жолооч нар замдаан хүнээн өөр тэргэнд шилжүүлэж бөөгнөрөл зориуд үүсгэж байна

Avatar

Зочин 2021-01-08 122.201.22.193

Тахлыг ч тавиад туучихлаа шүү!!!! Төрийн ордон нь тахалд өртөж байхад жирийн ард иргэд бид яах болж байнаа, та минь ээ???

Avatar

Зочин 2021-01-08 122.201.22.193

Нөгөө "Зэрэг нэмэхийн өмнө"-ийн Боролдой: "Ноёнтон таныг бол тэнгэр татаад авчихна. Харин муу Долдой бид хоёрыг бол загас хамм гээд залгичихна" гэдэг шиг?!?!

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.126.89.180

Хөөрхий минь манай энхрий хайрт нам засаг минь л өвчин авчихгүй бол ард түмэн бид яахав ээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж