Элон Маск дэлхийн хамгийн баян хүн боллоо | News.MN

Элон Маск дэлхийн хамгийн баян хүн боллоо

Элон Маск дэлхийн хамгийн баян хүн боллоо

Элон Маск дэлхийн хамгийн баян хүн боллоо

Сүүлийн үед асар их амжилтанд хүрч буй Tesla, SpaceX компаниудын эзэн Элон Маск өдгөө дэлхий дээрх хамгийн баян хүн боллоо.

Тодруулбал, өчигдөр/2021.1.7/ цахилгаан машин бүтээгч Tesla компанийн хувьцааны үнэ 4.8 хувиар өссөнөөр Маскийн нийт хөрөнгө огцом өсч, 2017 оноос хойш дэлхийн хамгийн баян хүн байсан Amazon.com компанийн үүсгэн байгуулагч Жефф Безосынхоос давжээ.

Өмнөд африкт төрсөн инженер тэрбээр өчигдөр/2021.1.7/ 23:00 цагт ийнхүү нийт 188.5 тэрбум ам.доллар буюу Безосынхоос 1.5 тэрбум ам.доллараар илүү хөрөнгөтэй болжээ.

Сансар судлалын салбарт бол SpaceX компанийн захирал Элон Маск болон Blue Origin хувийн сансар судлалын компанийн захирал Жефф Безос нар өрсөлдөгчид билээ.

Эх сурвалж: FINANCIAL TIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ГайхмаарГайхмаар
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-08 192.82.69.217

SUPER LUIVARCHIN

Avatar

Зочин 2021-01-08 66.181.161.81

10 жилийн өмнө хэдэн ширхэг хувьцаа авчихсан байсан бол ч …..

Avatar

Зочин 2021-01-08 103.10.21.22

1

Avatar

зочин 2021-01-08 103.26.194.183

ЭЛОН БИШ ИЛОН УНШДАГ ЮМ!!!

Avatar

Зочин 2021-01-08 202.126.89.122

Амьдралд огт нэвтрээгүй сонин хийсвэр ажил хийдэг ш дээ

Avatar

Зочин 2021-01-08 64.119.16.52

mongoliin amidrald l newtreegui bolohoos undur hugjiltei ornuudad bol hamgiin hergtei ajliig l hiideg shuu dee

Avatar

123456 2021-01-08 49.0.212.165

Маргаашаа харж, маргаашаар амьдардаг хүн л тийм айхтар хийсвэр юм сэдэж явдаг байхаа

Avatar

Зочин 2021-01-08 59.153.114.29

Кк tesla хараагvй юу оркоо монголд ороод ирцэн явж л байна

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-08 103.10.21.22

Илон Рив Маск 1971 оны 6-р сарын 28-нд Өмнөд Африкийн Трансвааль мужийн Преториа хотод төрсөн бөгөөд түүний ээж нь Канадын Саскачеван хотод төрсөн боловч Өмнөд Африкт өссөн загвар өмсөгч, хоолны дэглэм судлаач Майе Маск юм. Түүний аав нь Өмнөд Африкийн цахилгаан механик инженер, нисгэгч, далайчин, зөвлөх, үл хөдлөх хөрөнгийн хөгжүүлэгч Эррол Маск. Түүний эхийн өвөө Жошуа Халдеман нь Америк гаралтай Канад хүн байжээ. Түүний эцгийн эмээ нь Их Британи, Пенсильванийн Голландын удам угсаатай байжээ.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-08 103.10.21.22

Маскийн аав Элоныг Претория дахь коллежид сурахыг шаардаж байсан ч Маск Америк руу нүүхээр шийдэн "Би дэлхийн бусад улс орнуудаас илүү агуу зүйл хийх боломжтой орныг Америкыг гэж бодож, харж байснаа санаж байна." Маск Канадаас АНУ-д очих нь илүү хялбар болохыг мэдэж байсан бөгөөд 1989 оны 6-р сард 18 нас хүрэхийн өмнөхөн, Канад гаралтай ээжээрээ дамжуулан Канадын паспорт авсны дараа аавынхаа хүслийн эсрэг тийшээ нүүсэн.

Avatar

Монгол хүн. 2021-01-08 103.10.21.22

Хаана хүнд эрх чөлөө, сэтгэх боломжийг нь хуулийн хүрээнд тултал өгнө тэнд чи дэлхийн хамгийн баян болох болно. Тэр мөрөөдлийн орон бол Америк.

Avatar

oh man 2021-01-08 192.82.76.194

Олон хүчин зүйл бий тийм эрх чөлөө нь тултал байгаад
-ЗАХ ЗЭЭЛ нь жижигхэн бол боломжгүй
-ЗАХ ЗЭЭЛ нь том байгаад тэр нь дэлхийн хэл бүхий биш бол тухайн улсын хүрээнд л бас бна.
– Тухайн хүний билэг ухаан, боловсрол, хичээл зүтгэл, боломж давуу тал үүссэн байх зэрэг олон хүчин зүйлс бий.
Тийм биш зөвхөн улсаас нь шалтгаалдаг байсансан бол АНУ-ын бүх хүн ӨНӨӨДӨР ТЭРБУМТАН БҮХ ХҮН ЭЛЛОН МАСК байхсан!!!

AMЕРИК материализ шүтэгчид, таван мэдрэхүйн таашаал хөөцөлдөгсөдийн МӨРӨӨДЛЫН ОРОН

Avatar

123456 2021-01-08 49.0.212.165

Хүн гэдэг амьтан чинь байгалийн бусад ан амьтдаас ялгардаг ганц шинж нь материаллаг юм бүтээж материаллаг юм эдэлж хэрэглэдэг амьтан шүү дээ. Чи тэгээд материаллаг юм шүтэхгүй гэвэл байгалийн амьтан шиг бүх хувцсаа тайлаад биедээ үс ноос ургуулаад талд зээр гөрөөстэй цуг билчээрлэж амьдар!

Avatar

ӨӨРИЙН НУТГАА ДИВААЖИН БОЛГОЁ 2021-01-08 192.82.76.194

ЯЛЗАРСАН УЛС ТӨР, ДОРОЙТСОН НИЙГМИЙГ ЭС ТООЦВОЛ
ДЭЛХИЙД ТААВААР АМЬДРАХ ДЭЭДЭС ЗАЯАТ МОНГОЛ Л МИНИЙ МӨРӨӨДЛИЙН ОРОН БИЛЭЭ!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-08 192.82.74.169

Materiallag zuils hunii hereglee bolhoos shuteen bish.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж