Х.Баттулга Тавантолгойг авахыг санаархдаг уу? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Х.Баттулга Тавантолгойг авахыг санаархдаг уу?

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.24-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга Тавантолгойг авахыг санаархдаг уу?

Л.Эрдэнэчимэгийг “ашиглан” Тавантолгой төслийг гацаасан хүмүүсийн нэг бол  Х.Баттулга гэж олон нийт харддаг. Тэрбээр Тавантолгойг “Энержи ресурс”-т өгөхгүй хэмээн багагүй тэмцэл өрнүүлдэг нь үнэн. Гэхдээ “эх оронч”-ийн имижээр  өөрийгөө гоёдог тэрбээр Тавантолгойг авах сонирхлоо илэрхийлж байсан талаар Монгол Улсын  Ерөнхийлөгч өнөөдөр жиргээчидтэй уулзах үеэрээ хэлжээ.

Ерөнхийлөгч хэлэхдээ “Тавантолгойг хэн авах нь гол биш, хамгийн гол нь Монголын ард түмэн хожно шүү гэж Х.Баттулгад хэлж байсан” гэв.

Тавантолгой, төмөр замыг төр хариуцна, түмэн цэргээр бариулна гээд гүйгээд байгаа Х.Баттулга үнэндээ өөрөө л авах гэсэн бодолтой байсан юм биш үү.

                                                                                                                                                              Б.БАТ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-24 202.72.245.252

idlee idlee geed buten honinii makh odortoo barah uu omsloo omsloo geed tsag tutam khuvtsasaa solikh uu Khemjee khyazgaarandaa zakhiragdmaar wm daa Zarim zuiliig khoicj uedee uldeemeer wm toriin mongiig tumnii =khishgiig uren taran khiigeed gants biend naagaad wu khiine dee

Зочин 2016-03-24 202.126.89.199

ШУНАЛЫН ТУЛАМ,ХИЧНЭЭН ХҮН ХӨЛДӨӨ ЧИРЭХИЙГ НЬ ХЭН Ч ТААШГҮЙ

ЗОЧИН 2016-03-24 49.0.186.149

ШУНАЛЫН ТУЛАМ,ХИЧНЭЭН ХҮН ХӨЛДӨӨ ЧИРЭХИЙГ НЬ ХЭН Ч ТААШГҮЙ

мо 2016-03-24 202.9.41.94

мэдээж шүү дэ. Тэгээд л эдийн засгийг элгээр хэвтүүлээд байжээ.

zagasvhin ymar olon degeetei ym be 2016-03-24 103.57.92.125

neeree ene zagaschin ymar olon degeetei ym be tetgeveriin zonoson ovogchyylees ehleed uhaangui deeree uvaigui avgaichuudiig bugdiig tv sonin biee unelegch bugdiig olon arga meheer hudaldan abchee etsest ni ERONHIILOGCHIIG avah geed olon meh heregleed baigaa ym bish uu z enhbold bol yahav dee oroo ooriigoo brend geed bodood baigaa bolohooc duuriamal brend tuuniig avah gej mongo zarah hereggui

Зочин 2016-03-24 73.170.206.93

Баттулга, Эрдэнэ, Эрдэнэбат, Эрдэнэчимэг, Арвин, Батхүү, З.ЭНХБОЛД, ГОНЧИГДОРЖ нарыг дахиж гаргахгүй юм сан.Эдний зарим нь төрөөр, зарим нь өмчөөр гараа угааж дууслаа. Энэ 8 нийлэхээрээ хөгжлийг ч хойш нь чангаах юм. Ямар гээч таарсан таар шуудайнууд вэ.

Зочин 2016-03-24 103.229.121.86

Гоё хэлсэн байнашдээ. Өөрөө л авах гээд байж л дээ цаад Жинко чинь

Зочин 2016-03-24 202.70.42.74

Манай компаниуд нарийн төмөр зам тавиад Монгол эх орноо хятадад өгөх гэж байна, тэр замаар нь хятадууд ороод ирнэдээ гээд л сүйд болж байгаад зогсоож чадсан. Өнгөрсөн намар Өвөрмонголд болсон Монголын соёлын өдрүүдээр хятадууд дөрвөн чиглэлээр төмөр зам урдаас монгол руу оруулж ирэх гэрээнд гарын үсэг зурсан. Ёстой сүйд болох байхдаа гэсэн так чиг. Монгол компанийн тавьсан замаар Хятадууд орж ирж Монголыг эзэлдэг. Хятадын тавьсан замаар бол орж ирдэггүй юм байхдаа. Сонин юм. Орос Хятад хоёр тэртээ тэргүй нарийн төмөр замаар холбогдох гэрээнд гарын үсэг зурчихсан гэсэн шүү.

janraiseg tosol Chingisiin 2016-03-24 103.57.92.125

janraiseg tosol Chingisiin molokonii laz shig hoshoo ard tumnii amdraliig yaj deeshluulsen be

Зочин 2016-03-24 103.57.95.34

Battulgiin tsaana orosuud baigaa. Ene ergvv gantsaaraa chadaxgvi l dee

Зочин 2016-03-24 103.229.121.86

Хэлээд юугхэв

Зочин 2016-03-24 202.179.26.219

5 толгойг хэн авах нь гол биш гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ? Монгол нутгийн эзэн хэн байх нь гол биш гол нь Монголын ард түмэн л хожно шүү гэсэнтэй тун ойролцоо байна шүү яасан их хүнийрхүү хүйтэн хандана вэ? Газар нутгаа өгчих тэгвэл та нарыг диваажинд жаргуулаад өгье гэдэг үлгэрт хэзээ ч бүү итгэ монгол хүний амнаас унах үг биш бүү үзэгд

mongol 2016-03-24 202.9.42.11

Elbegdorj bolimoor yum aa chi yu hiisen yum be hanaj tsadadgui eee zailaad uguuch Khudalch, hulgaich luiwarchin, hor nairuulagch heleh ug alga

Зочин 2016-03-24 182.160.0.164

Элбэгдорж ерөнхийлөгчийг сонгож чадсан нь Монголын их хувь заяа шүү. Одоо амьдрал тааруу байгаа нь нүүрсний үнэ их унаснаас болжийгоо юмаа. Манай ерөнхийлөгч авилгачид луйварчидтай зоригтой тэмцдэг цор ганц улс төрч шүү, тэгж яривал....

zochin 2016-03-24 202.21.100.102

Энэ хүнийг ерөнхийлөгч болоход тэр үедээ их баярлаж байж билээ. Одоо бол үзэн ядахын дээдээр үзэн ядаж байна. Хүн худлаа яаж ярих талаар монголын ард түмэнд ерөнхийлөгч байх хугацаандаа завсарлагагүй хичээл орж байна даа. Хийсэн бүтээсэн ширхэг ч юм энэ хүнээс олж харсангүй . Өнөө л гуйлгачин нэрнээсээ салсангүй ард түмэн бид. Хүн ганц амьдрах энэ хоромхон хугацаанд ийм шуналтай байж болох уу. 2*1,6хэмжээтэй авсанд нь юу ч багтахгүй гэдгийг мэдмээр л юм. Бид чинь 3саяуулханаа байж баялаг гэх юм юу ч байхгүй олон сая хүн амтай улсаас ядуу амьдрах ч гэж дээ. Үнэхээр харамсмаар байна ЭРХЭМ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨ ???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-03-24 202.21.116.66

Battulgad bol ugsun ch yahaw, ghdee ter hun avii gsen bodol bhgui l dee bolomj ch bhgui, MCS iin ***** nar hudlaa medeelleer bumbugduj ehelj bn daa.

Зочин 2016-03-24 202.21.116.66

Battulgad bol ugsun ch yahaw, ghdee ter hun avii gsen bodol bhgui l dee bolomj ch bhgui, MCS iin ***** nar hudlaa medeelleer bumbugduj ehelj bn daa.

Зочин 2016-03-24 202.131.252.217

СИНГАГИЙН ХӨРӨНГӨӨР ХУВЬЧИЛЖ АВСАН ХӨРӨНГӨ НЬ УЛСАД ОЛИГТОЙ ТАТВАР ӨГӨХГҮЙ БАЙГАА ХҮНД 5 ТОЛГОЙ ӨГӨӨД ЮМ БОЛОХ УУ? ХАРИН ТЭР АД ҮЗЭЭД БАЙГАА МСС ЧИНЬ ӨМНӨ ГОВЬД ОРОН СУУЦ, СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГ БҮХИЙ ХОТ БАЙГУУЛЖ БАЙГААД ОДОО ДАМПУУРАХ ГЭЭД БАЙГАА ГЭЭ БИЗ ДЭЭ. ТЭРЭНД НЬ ХАРИН ӨГЧӨӨД НЭМЖ БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТ ХИЙ БАЯЖУУЛСАН НҮҮРСЭЭ ГАРГА ӨМНИЙН ГОВЬД САЙХАН ХОТ БАРЬЖ ОЛОН АЖИЛГҮЙ ЗАЛУУЧУУДЫГ АЖЛААР ХАНГА ГЭЭД ӨГЧИХМӨӨР ЮМ. АЖИЛАЖ ЭХЭЛЖ БАЙСАН УУРХАЙ, ХОТ БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТАА ДАМПДУУРУУЛААД ДАХИАД ШИНЭЭР ЮМ БАЙГУУЛНА ГЭХ ҮҮ АЛЬ НЬ ДЭЭР БАЙНА

Бичээч 2016-03-24 103.229.122.153

Баттулгад өгсөн ч яахав. Бусад тэрбумтнуудыг бодвол өөрийн хөрөнгөө Монголынхоо төлөө зориулдаг. Тэгж яривал эх оронч хүн гэж нэрлэж болно. Сонжин болдгийг хар,Жүдог хир зэрэгт хүргэсэн, Жанрайсэг төсөл гээд хөрөнгө нь эх орондоо л бүтээн байгуулалт болж байгаа биз дээ. Бусад тэрбумтнууд мөнгөө хэний төлөө зориулдаг нь харагдахгүй л байгаа шүү.

Бичээч 2016-03-24 103.229.122.153

Баттулгад өгсөн ч яахав. Бусад тэрбумтнуудыг бодвол өөрийн хөрөнгөө Монголынхоо төлөө зориулдаг. Тэгж яривал эх оронч хүн гэж нэрлэж болно. Сонжин болдгийг хар,Жүдог хир зэрэгт хүргэсэн, Жанрайсэг төсөл гээд хөрөнгө нь эх орондоо л бүтээн байгуулалт болж байгаа биз дээ. Бусад тэрбумтнууд мөнгөө хэний төлөө зориулдаг нь харагдахгүй л байгаа шүү.

Зочин 2016-03-24 203.91.119.102

Чи мөн өнгөцхөн харж чадаж байнаа гэнэ хонгор минь

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Юун Жанрайсаг вэ, тэр төслийг Н.Энхбаяр хийлгэсэн юм.

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Тэр Монголын хамаг л том том үйлдвэр, зочид буудлыг аваад цадахгүй л байна, тэрэнд улстөр шиг хэрэггүй юм байхгүй баймаар, тэгэхэд улам л зүтгээд байх юм. ТТ-г би авья гэж Ээбээд шааасан байгаа юм даа

хүн 2016-03-24 122.201.21.13

Энэ Баттулга уул нь хүн байсын одоо энэ цаг үед ***** болсон байна арай ч дээ Миний Монголын газар шорооноос гадаадынханд бүр га гаагаар нь өгөөд нүдэн дээр баяжиж хөлжөөд бодхоор уур хүрээд байх юм чи энэ янзаараа хол явахгүй байх хөл чинь удахгүй тушигдаж, ам чинь жимийх болно оооооооооооо энэ үгийг би хаана ч хэлнэ. Сайн сана

Зочин 2016-03-24 202.131.247.12

Xanaj tsaddagui Battulga Zi Enkgbold Gansukh gesen xulgaichdyg daxin terd gargaxgui shuu Xumuuseee Songoltoo zev xiigeerei Yamarch bolovsolgui gudamjny xulgaich terd garaxaar Teriig nuraadag gej unen umaa

Зочин 2016-03-24 202.5.196.254

Ав ав Баттулгад өгье.Цаана Орос ах нар байгаа.Энержи ресурс болохоороо цаана Хятадууд байгаа өгч болохгүй

MGL 2016-03-24 122.201.26.171

Орос өөрөө хангалттай нүүрстэй дээр нь манай Тувагийн газар нутгийг нүүрстэй, юутай хээтай нь авчихсан. Өөрийн нүүрсээ эхэлж өндөр үнэ хүргэж зарчихаад дараа нь танай нүүрснээс ганц нэг шанагыг зарах зөвшөөрөл өгч болох юм гэх биз. Бүр давраад Тувагийн нүүрсийг Монголоор дамжуулж зарах шаардлагатай байна. Та нар эхний ээлжинд Арцсуурь-Эрдэнэт чиглэлийн төмөр замыг бариадах гээд зургийн ажлыг нь Женко лоббидоод эхлүүлчихсэн явж байгаа шүү дээ.

Зочин 2016-03-24 122.201.28.4

Чих шиг

Зочин 2016-03-24 103.229.120.126

Тийм

Зочин 2016-03-24 173.73.110.164

Баттулга новшийн эх оронч гэж хаашаа харсан юм байдгын, өөрт нь байгаа бүүх аж ахуй нэгжүүдийг З.Энхболдтой нийлж луйвардаж авсан ш дээ хийж сурсан чаддаг юм нь ердөө тэр, луйвардах. Улс төрд тэрний хийж чадах нэг ч юм байхгүй, сурснаараа хулгай л хийж чадна

Зочин 2016-03-24 202.179.25.130

hen negen ord gazar avay gevel erunhiilugchtei l yarichih yum bna sh dee tee? tegeheer erunhiilugchid battulga uurt ni ashigtai sain sanal taviagui MMC tavisan ni ilt baigaa yum bishuu. battulgiig hiih geed uuriiguu hiichihdeg garuu ugui yu ene chin

Зочин 2016-03-24 103.23.51.1

баттулга надад өг гэсэн гэж ерөнхиилөгч ярьсан нь учир утгагүи хэрүүл маргаан хардлага дээр тос нэмж үимүүлсэн хэрэг. өчүүхэн баина. баттулгыг өмгөөлөх гээгүи.гэхдээ өчигдөр ерөнхиилөгч баттулгын эсрэг санаатаи тоглолт хиисэн баих. өөрөө ерөнхиилөгч 5 толгоиг хятадын шенхуа компанид 70 н жилээр өгөх гэсэн шүү дээ.тэгвэл энэ ямар баина?

Зочин 2016-03-24 103.57.95.100

Энэ Баттулга ямар ханадаггүй шуналтай хүн бэ, аваад үхэхгүй биздээ

DUTUUDORJ 2016-03-24 124.158.95.139

ENE ELBEGEE SHIG ALDARTAI HUDALCH BYALDUUCH LUIWARCHIN NUHUR YOO BICHIH GESEN BUR DURGUI HURCHIHLEE ENE LALAR CHIN OORIIGOO BARAG HUJAA GEDGEE HELEE BIZDEE OILGOMJTOI MCS HUJAA EZENTEI ELBEGDORJ HUJAA CHI ER N ZAILAA

xaxa.. 2016-03-24 150.129.142.90

yaaya doo baiz..yaaaj iigeed esreg dyree sain tal bolgoj xaragduulax gej yaasan ch ix ajilsag zagnadag.yaasan ch ix ur uxaan uralduulsan bag ajiluulj internet orchind ix xar tsagaanaa duudaltsax uymb dee..mcs ynexeer chadaltai uym bna..ix olon buunii noxoi tejeedeg baij..ted nar ni ch yaasan ynench uym..yaasan ch etsej tsutsdagggyi boorlodogiim dee..za yaaxav..tsag xugatsaa uliran ongorox tusam alivaa neg zyil zaaval xuvisaj oorchlogdoj baidag gedeg bxaa..

Зочин 2016-03-24 122.201.22.12

Элбэгдорж цэцэрлэгийн хүүхэд шиг худлаа ярьдаг байна ш дээ. ямар тэнэг хүн шууд тэгэж хэлэх үү. Харин сайд байхдаа яамныхаа харьяалалд авьяа гэдгийг шууд утгаар нь хэлсэн мэтээр хүнийг гүтгэж байгаа юм байхдаа. Элбэгхудалч Баттулга, Энхболд нарыг дарах гэж аргаа барж байгаа юм байна даа...

banhar 2016-03-24 124.158.95.139

aya ay Mongolchuud mini gants banhraa ta hed yasan ch ih boorolhiim de

Зочин 2016-03-24 59.153.112.165

Тэр хүний шуналд хязгаар байна уу. Одоо болсон баймаар. Удахгүй ходоод нь хагарах байх.

Долдой 2016-03-24 122.201.22.60

Нэг сайн хусчаад хэдэн жил сууж гараад жаргана гэдэг дүүрсэн хулгайч нарын үзэл дээ Жэнко

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Баттулгыг өмөөрөх гэсэнгүй, гэхдээ л тэр ганцаараа ТТ-г авахыг санаархаагүй, нөгөө талд нь бас авахыг санаархагчид зөндөө байна. Ер нь Төрийн өндөрлөгт гарч байсан, байгаа болгон л ТТ-г, Монголын бүхий л баялагийг авахыг санаархаад байгаа юм бишүү.?

Зочин 2016-03-24 59.153.115.176

Новшын Баттулгад 2 зорилго байсан эхнийх нь оороо авах, ногоох нь МСS-ыг ороосоо баян болгохгуй байх.

Зочин 2016-03-24 103.57.95.253

Дэлхийн нүүрс шавхагдаж байхад энэ хэдэн шулмын тулам луйварчид энийг зарж монголчуудын модыг нь бариулах нь дээ. гадныхан тэнэг биш болохоороо авахгүй л байгаа болохоос тэрнээс аль эрт өгчихсөн л дөө.

Туяа 2016-03-24 103.9.90.130

Угаасаа хамгийн сайхань бас худлаа ярьж чаддаг хүн л Монголд өндөр албан тушаал хашаад байгаа ш дээ, Эцэст нь гаргаж ирсэн гэнэн ард түмний өөрсдийнх нь буруу болж байгааг хатуу ойлгож, 2016 оны 06 дугаар сарын 29-ны өдөр маш зөв биш, тэс өөр сонголт хийхийг уриалж байна.

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

туяатай санал нэг

Зочин 2016-03-24 103.57.95.68

Элбэгдорж хэлсэн болохоор үнэн болчих вуу. Том андуурч хор хутгаж байна цаад элбэжорж чинь. Элбэжогын яаж ямар замаар өөртөө бий болгосон бүхнийг шиншиж судлаачдээ сэтхэт ээ.

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Монгол улсын 3 сая иргэн нэг бүр 7-8 мянган ам.долларын өртэй боллоо. Амьдрал улам бүр ядуурсаар байгаа нь нүдэн дээр илт байна. Гэтэл Эрх баригчид, эрх мэдэлтнүүд яаж байнав, Монголын баялагийг яаж өөртөө их ашигтайгаар учрыг нь олохов гэж өдрийн бодол шөнийн зүүд болцгоож, хэд хэдэн хэсэг бүлэглэл болж хоорондоо үзэлцэцгээж байна. Ер нь аль аль нь маш том ашиг сонирхол агуулж байгаа нь илэрхий болжээ. Женко авчих санаатай тээглүүлнэ, Энхсайхан түүний ард байгаа нүүрсчдийн нам бас хусчих гээд Монголын ТТ ер нь шуналын бирдүүдийн хар санаанаас ер гарахаа больжээ. Монгол Төрийн дээд сэнтийд заларсан болгон маш их ашиг орлого олох барагдахгүй их шунал тээгчид болж байна. Нам дамнасан бүлэглэлүүд ч байна. Арай л биш болжээ. Одоо энэ сонгууль ийм хуультайгаар ийм журмаар явагдаад яг бахь байдгаараа нөгөө л луйварчид гарч ирнэ. Тэд ОТ ТТ, том том орд газруудыг яаж гадны луйварчидтай хамтарч идэж өөртөө их ашиг олохын төлөө л эрх мэдлээ ашиглана. Юун Монгол улсын хөгжил дэвшил ...

zochin 2016-03-24 103.229.123.180

1oo erxem gej nebtruulegt enxbayr xelj baisan unen baix n batbold orj ireed taban tolgoig abya an-aas elbegdorj bii gej baisan n

Pg 2016-03-24 119.40.97.94

За өнөөдөр ч Эби Женкогийн үнэнийг ёстой илчиллээ дээ.

Зочин 2016-03-24 202.179.25.195

Elbeg uurigee MCS hun gedge iljille dee

Зочин 2016-03-24 202.179.25.195

Elbeg uurigee MCS hun gedge iljille dee

иргэн 2016-03-24 43.242.242.59

яасан ханаж цаддаггүй хулгайч нар гэж ийм байдгийн.Халаасны хулгайч нар хулгай хийхгүй бол нойр нь хүрдэггүй гэдэг ,энэ нөхдүүд мөн ялгаа алгаа. Монголд хулгайн хямрал нүүрлэсэн гэдэг үнэн,монголын бүх мөнгө эрх мэдэлтнүүдийн ах дүү амраг садны банкны дансанд байна.Иргэд нь бүгд өр,зээлтэй,ААН-үүд нь цалингаа тавьж чадахгүй,ёстой хэрэг алгаа,БОЛИОЧЭЭ гэж хэлэхээс өөр арга алга

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Х.Баттулгыг эх оронч хүн гээд орилолдоод байдаг баагийнууд Элбэгдоржийн хэлснийг уншсан л байлгүй. ТТ-г авах гэсэн шунал хүслүүд энэ дээгүүр нисэлдээд алаан болж байгаан байншдээ. Баттулга ч бас л дундаршгүй шуналтай этгээд гэдгээ нотолж тэдэн дунд алалцаад цохиж л яваан байна

монгол 2016-03-24 203.91.119.122

элбэгдорж худалч шаалтуур гэж мэдэхгүй юу шударга байцгаая гээд л ***** хүзүүгүй ***** шүү дээ

Нямдорж 2016-03-24 66.249.82.89

Женко оороо авсан болоод оросуудад хэд нугалж зарах гэж байгаа хулгайч царайлаад

Зочин 2016-03-24 122.201.28.7

надаа өгчихгүй дэ

Элбэгдорж 2016.03.24 2016-03-24 202.9.41.166

Надад Тавантолгойг би авъя гэсэн. Баттулга. Би үгүй гэсэн.

bgsh 2016-03-24 103.57.92.142

үгүй гэсэн гэхийг бодоход хэн нэгэнд бас ЗА гэж хэлсэн байх магадлалтай

zochin 2016-03-24 103.229.123.180

taban tolgoi deer xeniix n zob baisniig tsag xugtsaa xaruulj baina shuu ebee. msc-xen dampuurch baigaa n jenkogiin zob l baisan baina sh dee

ДАЛАН ХУДАЛЧ 2016-03-24 202.21.106.107

ЭЛБЭГДОРЖ ШИГ ХҮНИЙГ ГАРГУУД ГҮТГЭДЭГ ХҮН-ХОГ ЕРТӨНЦӨД ХОВОР БАЙХОО. ЦЕНЗУРГҮЙ ЯРИАГААР ЯАЖ БАЛАЙ АВЧ БАЙЛАА. ДАРАА НЬ ИЛЧЛЭГДСЭН ШД. ЭЛБЭГДОРЫГ ГҮЙЦЭХ ХУДАЛЧ ЭНЭ ЗУУНД Л ЛАВ МОНГОЛД ТӨРӨХГҮЙ БАЙХОО.

Зочин 2016-03-24 202.179.17.225

Үнэнийг илчилсэн байна

Зочин 2016-03-24 202.179.25.195

Elbeg uurigee MCS hun gedge iljille dee

Зочин 2016-03-24 103.26.194.99

DAHGUI NOHOI BULU HURANA GEJ BATTULGA NURANA ODJARGAL BUTENE

Зочин 2016-03-24 202.70.34.244

энэ таван толгойгоо баттулга авна, оджаргал авна гэж хэрэлдэж байхаар төр нь олигтойхон аваад явчиж чаддаггүй юм уу

Зочин 2016-03-24 59.153.112.61

Battulga huuli buh hund ijil uilchleh yostoi!chi zugeer shalguulaadah!

жиргээч 2016-03-24 202.170.80.25

Х.Баттулга таван толгойг аваг аваг. ямар хятадын эрлийзүүд авч байгаа биш дээ. чадалтай нэг монгол хүү аваад 3,0 сая иргэнээ баяжуулаг л даа. тийм ухаан чадал Баттулгад байгаа. Арабын ШААХ шиг нэг баян гэрээд ирэг л дээ. өөрийн чадлаар баяжсан хүнтэй бид юу ярих вэ дээ. төрөөс төрсөн тэрбумтангуудад наад үгээ хэлцгээ.

Зочин 2016-03-24 202.131.226.51

chi uurt n ajillahgui bol chmd zugeer mungu uguud suuj bdg businessman gj bhku shd!!!cham shig huneer zugeer amaaraa hool tsutguulad suuj baih sanaatai nuhduudiig tarhiig n ugaaj bnshd

Зочин 2016-03-24 202.131.226.51

neg musun yarshig Khaan geed urgumjulchuuch amar bz 3 say hunee tejeehnuu yahnuu??shn amidruulahnuu???sheikh bgaad buh hunii husel sonirhliig bugdgiig n hangaj chaddguin mal min

Зочин 2016-03-24 66.249.82.83

Баттулга муу менежер гэдэгийг одоо хуртэл ойлгоогуй юм у малаа тэрний хувьчилж авсан баянгол зочид бкудлыг хар боон орноос гардагуй хулгайчид тийм мега тосол огч будаа болгох гэж мсs цэмцгэр байр уйлдвэр хар лдаа малаа газар тэнгэр 2 шиг ялгаатай бна

Зочин 2016-03-24 103.57.95.34

Battulga zvgeer l oros axdaa beleglex gej baigaa yumaa. Mongoliin irgend xamaagvi.

Хүмүүн 2016-03-24 202.21.106.114

элбэгдорж чинь өөрөө энэ таван толгойн эзэн, хууль бус өмчлөгч нь юм байна гэж ойлголоо. Учир нь, өмчийн эзэн нь элбэгдорж болохоор л Баттулга нь надад өгөөч гээд байсан байна. Гэхдээ элбэгдоржийг хууль ёсны өмчийн эзэн нь гэдэгт би эргэлзэж буй тул нөгөө АТГ -аас шалгаач гэж бүр чин сэтгэлээсээ хүсэж байна

Зочин 2016-03-24 43.228.129.65

Х.Баттулга оросуудын хөл гар болсон нь үнэн байна. Хийж байгаа үйлдлүүд нь дандаа оросын ашиг сонирхлын төлөө байна.

Зочин 2016-03-24 103.57.95.34

Orosiin gar xul uoriigoo ex oronch geed l sonin yumaa. Uoriin xvniixiig yalgaxaa baichixsan yum uu.

Зочин 2016-03-24 202.179.24.151

Угаасаа л тийм сонирхолтой нь харагдаад байсан ш дээ. Ерөнхийлөгч түүнийг нь баталж л байна.

irgen 2016-03-24 202.179.27.209

hyataduudad ugsunuus oros ni deer bish u erdenetiig hardaa

Зочин 2016-03-24 103.57.94.93

ЗА ЯМАРТАЙ Ч БАТТУЛГЫН ШУНАЛ ӨӨРИЙГ НЬ БООМИЛОХ ШИГ БОЛЛОО.БАТТУЛГА БАГА ЗАЛУУГААСАА МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ НҮДЭЭ УХСАН НӨХӨР БАЙСАН НЬ ҮНЭН ЮМ БАЙНА.ЭЛБЭГДОРЖ ЭНЭ НӨХРИЙГ ЧИХРИЙН ЦААС ШИГ БАЗААД ХАЯХ ЮМ БАЙНА. ОДОО С.ЭРДЭНЭГ БАЗААД ӨГВӨЛ АН ИХЭЭХЭН ЦЭВЭРШИНЭ. БАТХҮҮ, ЗИ,ШАЙМИЙ,АМАРЖАРГАЛ, БУРМАА НАРЫГ ДЭВШҮҮЛЭХГҮЙ БАЙХСАН. ЭЛБЭГЭЭ ЖИЛИЙН ДАРАА БӨӨН ӨСТӨН ДУНДАА ГАР МУХАР ОРЖ ИРНЭ. ӨӨРИЙНХ НЬ ХАМАГ БУЛЬХАЙ,БУЛЧИРХАЙ ИЛЭРЧ ӨСТӨНҮҮДДЭЭ БАРИУЛНА. ЭЛБЭГЭЭГИЙН ХАМГИЙН МУУХАЙ НЬ МАН АВИЛГАЧДЫГ ЕРӨӨСӨӨ ШАЛГАХГҮЙ БАЙНА

Хотын залуу 2016-03-24 202.55.180.155

ЖЭНКО муу шуналын тулам. Ямар ханаж цаддаггүй шунал вэ айн. Хамгийн анх Монголын ард түмнийг САЯТАН сугалаа гэж балай юмаар мөлжсөн. Дараа нь толгой дараалан бидний аав ээжийн социализмын үед бүтээн байгуулсан хамгийн том компаниуд болох ТАЛХ ЧИХЭР, МАХ ИМПЕКС, АЛТАН ТАРИА бас БАЯН ГОЛ зочид буудлыг өмч хувьчлалын луйвар хийж өөрийн болгосон. Өчнөөн олон тонн чингэлэг спирт хилээр оруулж ирээд түүнийгээ уё болгож хувиргасан хамгийн адгийн луйварчин. Монгол телевизээс тэр луйврыг нь илчилсэн бичлэгийг шоронгийн хадаас өөрийн гөлөг ТӨРМӨНХӨӨР хулгайлуулсан. Энэ новшийн хийсэн хэрэг ингээд дуусахгүй. Монголын төмөр замын хөгжлийг 7 жил хойш нь чангааж ТАВАН ТОЛГОЙН нүүрсийг одоо үнс болгосон арчаагүй *****. Энэ тэнэгийн үлгэрээр бол Хятадууд өнөө маргаашгүй хилээр ТАНКАА ачаад ороод ирэх юм гэнэ лээ. Үнэн увайгүй НОВШ юмаа чи. Ядаж үр хүүхдээсээ аав ээжээсээ ичээч чи.

Яг ш дээ 2016-03-24 182.160.37.223

Юун жиг жуг вээ. Цаан чинь Элбэгдорж Х.Баттулга тавантолгойг надад өг гэж надад хэлсэн гэж зарлаад байхад

энхжарг***** 2016-03-24 202.21.112.202

УИХ-ын гишүүн Л.Эрдэнэчимэг: - Зөвхөн урагшаа гарцтай төмөр зам бариулахаар Тавантолгойн сонгон шалгаруулалт хийгдэж байгаа нь ОХУ-ын эрх ашигт нийцэхгүй байна. Гадаадын хөрөнгө оруулалт хэрэггүй, нүүрсийг бид өөрсдөө хүрздээд ухаад байж чадна Х.Баттулга:-“Гашуунсухайт руу төмөр зам баривал Хятадын танкууд ороод ирнэ”, “Нэг компанид төмөр зам барих эрх өгчихвөл бусад компаниуд төмөр зам барих гээд барьцана, би ч гэсэн төмөр зам баримаар бна ш дээ”, “Төмөр зам баривал Монголын баялаг гялгар уутан доторх элс шиг гоожоод дуусна”, “Сайншандын аж үйлдвэрийн парк түүхий эдгүй болно”. “Оросын төмөр замаар нүүрс зөөж япончууд, солонгосчуудад зарна, үүний тулд эхний ээлжинд Сайншандаас Чойбалсан хүртэл төмөр зам барина”. З.Энхболд:-“Хэрвээ урагш нь төмөр зам барьж нүүрс зөөвөл хоёрхон машинист ажилтай болно, харин автомашинаар тээвэрлэвэл дугуй нөхөх, гуанз ажиллуулах зэргээр олон монгол хүн ажилтай болно” Зам тээврийн сайд асан А.Гансүх:- Хятадын хил хүртэл өргөн төмөр зам бариад хилийн боомт дээр нүүрс шилжүүлэн ачих байгууламж барина. Нэг тонн нүүрсийг 3 доллароор шилжүүлэн ачна.