ТТ-г авч үлдсэн З.Энхболдод баярлалаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

ТТ-г авч үлдсэн З.Энхболдод баярлалаа

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.24-нд нийтлэгдсэн

ТТ-г авч үлдсэн З.Энхболдод баярлалаа

Одоогоос яг нэг жилийн өмнө Таван толгойн асуудал босч байжээ. Өнгөрсөн жилийн  өдийд сэдэрсэн Таван толгойн асуудал өнөөдөрч чухал сэдэв хэвээрээ шийдэл нэхсээр. Улс төр дэх бизнес бүлэглэлүүдийн тулааны гол талбар болчихоод байна гэхэд хилсдэхгүй.

Засгийн газраас Таван толгойн нүүрсний ордыг ашиглах консерциумтай байгуулахаар төлөвлөж байсан "Хамтын ажиллагааны гэрээ", "Хөрөнгө оруулалтын гэрээ", "Ухаа худаг-Гашуунсухайт чиглэлийн төмөр замын суурь бүтээн барих-өмчлөх-ашиглах-шилжүүлэх гэрээ"-г байгуулахаар  Монгол Улсын сайд М.Энхсайхнаар ахлуулсан ажлын хэсэг ажиллаж байв. Гэрээ ч байгуулагдахаар болж Ерөнхий сайд болон оролцогч талууд гарын үсэг зурж баталгаажуулхад бэлэн болоод байсан хэрэг.

Гэтэл УИХ-ын дарга З.Энхболд 2015 оны хаврын чуулганыг нээж хэлсэн үгэндээ "Ард түмний мэдлийн Таван толгойн төслийг ийм хэлбэрээр явуулж болохгүй. УИХ-аас ажлын хэсэг гаргаж шалгуулна" гэж товчхон хэлсэн нь ард түмний нүднээс далд өрнөсөн хуйвалдааныг илчлэх эхлэлийг тавьсан байжээ. Хэрвээ З.Энхболд дарга тухайн үед Таван толгойн хэлэлцээрийг зогсоож, УИХ-ын гишүүн Л.Эрдэнэчимэгээр ахлуулсан ажлын хэсэг гарган, шалгалт оруулж авч үлдээгүй бол өнөөдөр ММС компани дампуурч ард түмний Таван толгойг алдах байжээ. ММС компани хийгээд Энержи ресурс дампуурсанаар ард түмний Таван толгой 800 сая ам.долларын өрийн барьцаанд орж Хятадын компанид шилжих байв.

Таван толгойгоо гадны компанид сохор зоосны төлбөргүй алдаж байснаас, ард түмний мэдэлд авч үлдэх З.Энхболдын шийдвэр зөв байж.

С.ТУЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-24 122.201.28.4

Юу вэээ, ТТ-г аварсан биш, хямраасан, улсаа унагасан, ард иргэдээ ажилгүй, орлогогүй болгосон хүн шүү дээ

Зочин 2016-03-24 176.126.252.11

news bvr gaлзуурч,,,

AD 2016-03-24 122.201.31.120

Ухаж облорлох ажил байсан болохоос ямар тусггай зөвшөөрлийг нь авна гээ юу. Балай юм

З 2016-03-24 103.57.95.92

Ийм солиотой төлбөртэй мэдээ гаргахгүй байгаач News.mn ээ.... Нэр хүндэд чинь ядаж муу биз дээ? Ямар ч үндэслэлгүй, цэвэр З.Энхболдын захиалгат юм гаргаад сууж байдаг. Тавантолгойг гацаасан тооцоог Энхболдтой ярих ёстой байхад...

Зочи 2016-03-24 103.57.95.92

Бурхан минь, энэ сэтгүүлч эрүүл үү????? Юун ТТ-гоо аврах вэ? ЗИ Энхболд Харин ч Тавантолгойг гацаагаад, одоо түүхий нүүрсээ Хятадын өрөнд ачуулаад л байж байнашд тэнд. Тавантолгойд цогц менежмент нэвтрүүлж, 4 тэрбум доллар татах гэхэд З.ЭНхболд, Женкотойгоо нийлээд гацаагаа биздээ? Төлөөсөнд нь ард түмэн бид 2000 гарсан долларын ханшийг биеэрээ мэдрээд л сууж байгаа биздээ???

Зочин 2016-03-24 203.91.115.46

Монголд хэдэн ч таван толгой байсан дотоод гадаадын лууварчидад нэгийг ч зүгээр өгч болохгүй Энхболдын зөв

кккккккк 2016-03-24 1.11.143.122

Аваад үлдсэн гээд бгаа тэр ЭТТ чинь хятөдын мэдэлд бгааа шүүүүү тэгж ярьв*****

Зочин 2016-03-24 103.229.121.113

МОНГОЛ УЛС ядуу ядуу гэхийн ҮГЭЭ ЗӨВ БИЧМЭЭР БАЙХ ЮМ МОНГОЛ УЛС мөнгөтэй байна ХАМГИЙН ГОЛ НЬ хэдэн танхай жолоочоос болж машины түгжрэл шиг гацчихаад байна Эрх мэдлийн төлөө зодолдсон замын цагдааг танхай жолооч нар мөнгөөр атгасан байна Үүний шударга хуулиар зогсоочихвол машины түгжрэл өдөртөө арилна шүү дээ ДАХИН ХЭЛЬЕ МОНГОЛ УЛС ядуу БИШ мөнгөтэй УЛС ШҮҮ БУРУУ ЗАРЦУУЛДАГ ҮРДЭГ ХУЛГАЙЛДАГ СИСТЕМДЭЭ ИДЭГДЧИХЭЭД БАЙНА

Зоригто. 2016-03-24 208.54.80.170

150 тэрбум тонн нүүрсийг хэнээсээ хармалдаг байна аа? Монголд ганц ТТ байгаа биш цанаа нь зөндөө л нүүрсний орд бий ш д.Тэгээд ч нүүрс бол дэлхий дээр түгээмэл олдоцтой ашигт малтмал шүү дээ.Биднийг ингэж гэдсэндээ хөлөө хийлцэж байх хойгуур айлын хүүхдүүд ажилаа амжуулаад гялалзуулаад байдаг.Зи,ЖЕНКО хоёрыг эх орончийн баг зүүсэн эдийн засгийн алуурчид юм уу гэмээр.

Зочин 2016-03-24 202.21.111.2

таван толгойн нэг толгойг нь луйванчин MCS үнэгүй авчихсан ш дээ хэрүүл хийж байхаар юм судлаач

Зочин 2016-03-24 202.155.216.68

yahaaraa MCS gej. mongoliin umchiig aliv 1-n company ezemsheed ashig bolgon avdagiig sain oilgodoggyi. busad companyt ch hamaatai

Зочин 2016-03-24 202.21.111.2

Mэргэн одоо ашигладаггүй юмаа гэхэд үр хүүхдүүд мань ашиглана ]тэнэг халтар

[[ 2016-03-24 150.129.140.136

Зика гэнэээ ккк

МЭРГЭН 2016-03-24 202.170.71.163

ТЭГЭЭД НААД ТАВАНТОЛГОЙГОО ОДОО ЯАХ ГЭЖ БАЙНА. Л.ЭРДЭНЭЧИМЭГ ТВ-ГЭЭР ЯРИХДАА ТАВАНТОЛГОЙД ГАДААДЫН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ШААРДЛАГАГҮЙ ЮМ БАЙНА ГЭЖ ТЭНЭГТЭЖ БАЙСАН ШҮҮДЭЭ. ЗИКА ЭНХБОЛДОД ГАВЬЯАСААД БАЙХ ЮМ ЮУЧ БАЙХГҮЙ.

тархт угаалт 2016-03-24 68.100.238.115

Энэ одоо баатар дүрээр ард түмний тархийг угаахаа болимоор юм. Тавантолгойг эдийн засгийн эргэлтэнд оруулаагүй нь харин ч эх орноо дампууралд хүргэж байна даа.

Зочин 2016-03-24 103.23.51.1

их хурлын дарга шударга тэмцлииг толгоилж 5 толгоин гэрээ их хурлаар баталуулчихаад их тэнгэрт хүлээн авалт хиихээр төлөвлөчихсөн баисаныг зогсоосон.

11111 2016-03-24 183.177.98.26

Таван толгойд бас асар их нөөцтөй Байгалийн хий байгааг нуугаад байх хэрэггүй ээ

11111 2016-03-24 183.177.98.26

Таван толгойд бас асар их нөөцтөй Байгалийн хий байгааг нуугаад байх хэрэггүй ээ

11111 2016-03-24 183.177.98.26

Таван толгойд бас асар их нөөцтөй Байгалийн хий байгааг нуугаад байх хэрэггүй ээ

Зочин 2016-03-24 122.254.126.2

З.Энхболд өөрийгөө хаан болсон гэж бодож байвал эндүүрэл шүү . Ийм байгаа нь их юм гэж ард иргэдээ басамжилдаг УИХ-н дарга , эрх мэдэлтэн гэж байдаг юм уу .

123 2016-03-24 122.254.126.2

Ашигт малтмалын гэнэтийн ашгийн татварын хуулийг батлуулахад идэвхийлэн оролцож байсан З.Энхболд ямар хариуцлага хүлээсэн юм бэ . Одоо ямар хариуцлага хүлээх юм бэ .

Зочин 2016-03-24 45.117.32.5

Төмөр замын бариулахгүй тээврийн зардалын хэт өндөр болгож ашиггүй болгуулж байгаад дампууруулсанаа Зи Жи хоёр их юм хийсэн гэж бодож байх шивдээ. Зи дарга бүр баяртай байх чин лээ, үндэсний компани дампуурч 9000 Монгол хүн ажилгүй болж байхад

Зочин 2016-03-24 202.131.7.34

tiim baij

би 2016-03-24 103.26.194.251

энхболд пибоди

Зочин 2016-03-24 59.153.113.59

Z.Enhbold bol barag hamgiin novshiin gulug shtee.

Зочин 2016-03-24 202.9.41.220

Jinhen dampuurtsan gazar chini ene tor baina. Ooriinhoo tom tatbar tologchidruu ulairan dairna, hiisen gereegee duraaraa tsutslana- tegeed yamar ch hariutslaga huleehgui. MMC- giin berhsheel tomor zamyg oorsdoor ni ch taviulaagui, bulaaj avsan tor ni tavilgui horongiig ni idej uusnaas uudeltei. Oor yunaas ch bish. Tatvar tologchid ruugee eldveer dairch, jinhneesee dampuurlaa zaralj baigaa haa baisan USA iin Peabody d og gez Mongol Toriin inder deerees tsamnah Zi. Enhboldoos oroo neheh tsag irnee. Ene ni Zi huviin ataa jotoogoo toriin inder ashiglan ilerhiileed baina uu, AN-yn bodlogo uu, ali esvel Mongol Toriin bodlogo boltson yum uu? үндэсний компани дампуурч энэ компанид ажиллаж өсан олон мянган залуус ажилгүй боллоо

ZUV 2016-03-24 49.0.160.143

MMC iim hund baidald orson ni anh tumur zam tavi gej zuvshuurul ugchihuud, heregjuulj bsan tusliig ni bulaaj avsnaas l bolson shde. Tegcheed Mongol compani dampuurch bhad dampuuruulsan humuus ni Baatar boldog iim uls gej Africa-iin araas ura

Зочин 2016-03-24 182.160.1.105

gutsoo *****

MMC 2016-03-24 150.129.140.168

Mongolchuud aa, taivan baitsgaa! Japan d Tsunami bolohod Mongolchuud Yoponuudad gazar olgono, olgohgui gej hoorondoo daitah shahsan. Tegehed Yoponchuud: Mongolchuud aa, taivan baitsgaa. Bid ochihgui gesen gedeg. Mongolchuud bid ingetlee hiirhuu bolson hereg. Tuuntei adil default gedeg bol dampuural bish. Sanhuugiin zondoon arga baigaa. Jinhen dampuurtsan gazar chini ene tor baina. Ooriinhoo tom tatbar tologchidruu ulairan dairna, hiisen gereegee duraaraa tsutslana- tegeed yamar ch hariutslaga huleehgui. MMC- giin berhsheel tomor zamyg oorsdoor ni ch taviulaagui, bulaaj avsan tor ni tavilgui horongiig ni idej uusnaas uudeltei. Oor yunaas ch bish. Tatvar tologchid ruugee eldveer dairch, jinhneesee dampuurlaa zaralj baigaa haa baisan USA iin Peabody d og gez Mongol Toriin inder deerees tsamnah Zi. Enhboldoos oroo neheh tsag irnee. Ene ni Zi huviin ataa jotoogoo toriin inder ashiglan ilerhiileed baina uu, AN-yn bodlogo uu, ali esvel Mongol Toriin bodlogo boltson yum uu?

бэлтрэгээс болж 2016-03-24 1.11.143.122

Бэлтрэг,женко 2с болж үндэсний компани дампуурч энэ компанид ажиллаж өсан олон мянган залуус ажилгүй боллоо.Чацга,зи,бинз,жензо хулгайч та нар ойссдуулах цаг чинь хаяанд ирлээ

Зочин 2016-03-24 184.188.140.11

Jonhuu battulgiig Eh oronch gej yu balairaad bgaa mal ve ene door, jonhuu hulgaichaa olon yum dongosolgui gishuunees tatgalzaad shalguul, chinii hulsnii commentchid gej yah chamtaigaa taarsan bichig usgiin bolovsrolgui temee gehed yamaa gej yarisan maluud bna! Davhar em ci Es odjargaliig ch gesen shorond hii !!!

Зочин 2016-03-24 122.201.22.12

Энхболд, Баттулга нарын ноход хотоо хамгаалан чонотой нийлсэн Баяр, Баярцогт, Сайханбилэг, Элбэгдорж мэтийн ноходтой их сайн үзэж байна. Амжилт хүсье ....

Зочин 2016-03-24 122.201.22.12

Тэр үнэн шүү. Чонотой нийлсэн ноход болох Элбэгхудалч, Муухайбилэг, Хөөрцог нар өгөхөөр одоо хүртэл чардайн зүтгэсээр...

Зочин 2016-03-24 184.188.140.11

Jonhuu battulga, beltreg enhbold, shivertei oims bayartsogt, luivarchin bayar nariig shorond hii, tegeed uuruu uter turgen ogtsor, jonhuug tsaaguuraa haatsailaigui yum bol gishuunii erhiig ni tudgelzuuleech.

Зочин 2016-03-24 59.153.87.17

ерөнхиилөгч 5 толгоиг хятадад 70 н жилээр хувьчлах гэж засаг унагасан. үүнииг нь энхболд баттулга гээд олон гишүүн араихииж зогсоосон. тиимээс баттулга гансүх нарыг шоронд хих аян эхэлсэн.з.энхболд монгол улсын эрх ашгииг хамгаалж дуугарч чадсан .баттулга нарын хүмүүст талархал дэвшүүлэх нь зөвөө. элбэгдорж ерөнхиилөгч үүнд их дургүицэж хууль бусаар шүүхээс өмнө хүмүүсииг хулгаи луиварт буруутгаж хууль зөрчлөө.энэ сонгуулиар ерөнхиилөгч МАН ыг сонгуульд ялуулах төлөвлөгөөтэи юм баина. наанаа шударга ёс ярьж иргэдииг гошгоруулах санаатаи,цаанаа цагдаа хуулиин баигууллагыг сүрдүүлж тэднииг заавал шорон илгээж ман ыг ялуулахаар баяртаи тохирсон юм шиг баина.

Zochin 2016-03-24 103.229.123.235

Jenko battulga ta 2 avah gej uzev uu butehgui dee hudlaa 2 bas uursdiiguu showdaad bna aa songuulid boli ta 2.

Irgen 2016-03-24 103.57.93.98

Uhsen baasnii tenger zaya. Guilgachin tsarailaad yavj baihdaa taarsan malnuud. Genco muu ***** zailaasai bilee.

Зочин 2016-03-24 213.162.68.116

MONGOLCHUUDAA ELBEGDORJ BOL ONGORSON HORVOO ODOO BID SHINEER BODOJ SETGEJ SHINEER SONGOH ESTOI BID MONGOLCHUUD ; MAHN ; BNN ;HUN ; ZEREG SHINE HUMUUS MONGOLIIN TOLOO ZOHILOH ZURHTEI BUYANGIIN JAGAA NAMBARIIN ENHBAYAR S GANBAATAR NARIIG SONGOH ZAG NI BOLJEE

Зочин 2016-03-24 213.162.68.116

MONGOLCHUUDAA ELBEGDORJ BOL ONGORSON HORVOO ODOO BID SHINEER BODOJ SETGEJ SHINEER SONGOH ESTOI BID MONGOLCHUUD ; MAHN ; BNN ;HUN ; ZEREG SHINE HUMUUS MONGOLIIN TOLOO ZOHILOH ZURHTEI BUYANGIIN JAGAA NAMBARIIN ENHBAYAR S GANBAATAR NARIIG SONGOH ZAG NI BOLJEE

Зочин 2016-03-24 213.162.68.116

MONGOLCHUUDAA ELBEGDORJ BOL ONGORSON HORVOO ODOO BID SHINEER BODOJ SETGEJ SHINEER SONGOH ESTOI BID MONGOLCHUUD ; MAHN ; BNN ;HUN ; ZEREG SHINE HUMUUS MONGOLIIN TOLOO ZOHILOH ZURHTEI BUYANGIIN JAGAA NAMBARIIN ENHBAYAR S GANBAATAR NARIIG SONGOH ZAG NI BOLJEE

Зочин 2016-03-24 202.9.40.252

Songuuli bolnoo Enhboldoo. Ushigluh laazaa haigaarai. Saaliin uneegee aldsan humuus yundaa bayarlana gej

Зочин 2016-03-24 202.9.41.177

Ийм эргүү тэнэг хүн үү эсвэл энэ ЗИ Энхболд биднийг тавлаад байна уу? Нэртэйгээр нь улс аа дампууруулчих

Зочин 2016-03-24 213.162.68.116

BAYARLLAA ENHBOLDOO BUR MASH IH ODOO ELBEGDORJ TERGUUTEI ZUS SOROGCHIDIIG DARAN SONOOH HEREGTEI BAINA CHINII ARD MONGOLIIN ARD TUMEN BAIGAA SHUU HEREGTEI UED TUSLAMJ AVAARAI

Зочин 2016-03-24 103.26.195.107

Баярлаад байх юм байхгүй ээ хөө. Харин дампуурлын хэрэг үүсгэчээд байгаа Пибодид өгөх гэж дайраад бсаныг тайлбарлаарай. Түүхий эдийн үнийн циклийг мэдэрч улсдаа тэрбумаар нь татвар төлсөн компанийг одоо хэн ч орлож чадахгүй тэр тусмаа ЭТТ. Татвараа төлөөд бүтээн байгуулалт Монголдоо хийсэн нь буруу юу тэгээд? ЭТТ-н бүтээн байгуулалт гэж юу ч байхгүй шүү. Орлогоо бүгдийг нь өрөндөө өгөөд үйл ажиллагааны зардлаа ч нөхөж чадахгүй байгаа бизнест баярлаад байгаа юм уу?

Ах 2016-03-24 122.201.22.60

Бэлтрэгийн авгай Солонго авгайтай нийлээд төрийг хутгаж байгаа Атигар өөрөө нам дотроо амьтан болсон одоо улс төрд гөлөг болох нь Эрдэнэ Жэнко Дашууд гэсэн дандаа хулгайч дээрэмчдээр хүрээлүүлсэн Мексик атигарын монгол хувь

ha ha ha 2016-03-24 150.129.140.118

teneg *****

Зочин 2016-03-24 103.26.195.69

Тэжээвэр монгол нохойг ч буудаж болно тэнэмэл монгол нохойг ч буудна кк

Энхболд бэлтрэг 2016-03-24 1.11.143.122

ЭТТ г гацаагаагүй бол монголд дор хаяж 10,000 дээшлээд 60,000 залуус ажилтай бх блаа.Бас нүүрсээ зараад төр маань өргүй бх блаа

Zochin 2016-03-24 202.9.40.109

Nerteigeer ny Mongoliin mash olon company-iig ajilgyi bolgoj, dampuurdald hyrgej baigaa, olon zaluuchuudiig ajilgyi, orlogogyi bolgosond ny "Bayarlalaa" gej bichihgyi yasan yum be? Zi, Jenco 2 Mongoliig dampuuruulj baina, udahgyi namaa ch dampuurald hyrgeh ny todorhoi baina. Odoo songuuli hyrtel bas zygeer baihgyi shyyh, prokuror, tsagdaag yimyyleh horoon yavuulga hiij baina. Mongol ulsiig yynees ooroor, yynees ikheer horlon syitgene gej baih yy?

Зочин 2016-03-24 103.26.193.214

МОНГОЛ КОМПАНИ Ч ГЭХ ШИГ УХАА ХУДГИЙГ АВЛАА ОДОО ТЭГЭЭД БАС ЯАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БЭ

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

ТТ, ОТ ч бай Монголын баялгийг зөв хөдөлгөх "зүтгэлтэн" өнөөдөр Төрд алга. Харин хэн нь илүү ихийг хусах вэ гэдэг марафон бол ид өрнөж байна.

sdfsdf 2016-03-24 27.123.214.2

mongol company dampuurahad bayarlaad baih yu baihav dee. ul suuritai gaigui niitlel bish bolohoor zahialga bhoo ene niitlel, hehe (mangar hardamtgai shaas)

Их баяарлалаа 2016-03-24 103.229.123.17

Одоо архиа уугаад хулгай дээрмээ хийгээд газар доорх шороо үнсээрээ гайхуулаад хойч үедээ шороо үлдээснээ яриад л байждээ...

Зочин 2016-03-24 103.26.194.2

Таван толгойгоо хөдөлгөсөн бол улс, ард түмэнд ашигтай, эх орны хөгжил, эдийн засагт ямар их ач холбогдолтойг, төслийг нураасан тэр нөхдүүд ч өөрсдөө маш сайн мэдэж үүнийг хийсэн шүү. хуурамч эх орончдоо гэж

Зочин 2016-03-24 59.153.113.172

ТТ-г өгсөн бол одоо гадны банкнуудын өрөнд хэвтээд нохойн замаар орос байсан. Ойлгомжтой шүү дээ. ММС-ыг Тоёото, форд, самсунг гэх мэтийн жинхэнэ баялаг бүтээгдчтэй адилтгаж, андуурч болохгүй, эд бол зүгээр л монголын баялагыг зүгээр л зөөж, хэт баяжигсад. Энхсайхан, Элбэгээ хоёр одоо нэг ойлгож байгаа байх.

Зочин 2016-03-24 202.21.106.107

Тэд ойлгохгүй . тэд сайн мэдэж байсан. тэднээс одоо ямарч аюултай шийдвэр гарч мэднэ. тэдэнд одоо мөнгө хөрөнгө л чухал. та би, бид цөм, ард түмэн тэдэнд хайрцаг тамхины ч үнэнд хүрэхгүй.

zochin 2016-03-24 202.70.46.218

zi jenko hoer bol mongol nohoi

Зочин 2016-03-24 103.57.95.253

Дэлхийн нүүрс шавхагдаж байхад энэ хэдэн шулмын тулам луйварчид энийг зарж монголчуудын модыг нь бариулах нь дээ. гадныхан тэнэг биш болохоороо авахгүй л байгаа болохоос тэрнээс аль эрт өгчихсөн л дөө.

ZUB 2016-03-24 118.244.254.71

MASH ZUB SHIIDEBER BSAAN. GADNIIHANTAI NIILSEN MCS- n URUND UGUUD DUUSAH BJEE. BATULGA, ENHBOLD ERDENECHIMEG NAR MONGOLOO GESEN SETGEL ZUREH GARAGSAND TALARHAJ BNAA ARD TUMEN BID !!!!!!!!!!!!!!! ZUB, ZUB 1000% ZUB SHIIDEBER BOLSIIMAA.

Зочин 2016-03-24 103.229.122.143

З. Энхболдыг Женкотой нь гянданд оруулаад нүүрэлдүүлж энэ хэргийг илрүүлэх хэрэгтэй! Бас Гансүх, Эрдэнэчимэг, Зоригт нартай нь хамт

Зочин 2016-03-24 103.10.22.59

samruulakh baisaan

Зочин 2016-03-24 202.131.252.209

zi tavan tolgoig avch uldej battulgadaa ogoh gej baisan baih ni. nogoo eh oronch battulgiig eronhiilogch ilchilsen shuu dee.

Зочин 2016-03-24 202.70.38.29

energy resource tawan tolgoig awsanaaraa uls oron mongotei bolokh baisan !!! yalaa gej dampuurakh yum be aliwaa nuursiig ukhaj gargakhad zardaltai baidagshdee odoo baigaa bayalag ne gazriin gunruugee orood zardal ikhtei bolood tolj chadahgui boloo biz!!! Ene iig zowkhon yum buteej uzsen uls l medekh bkhadaa!!!

Зочин 2016-03-24 64.235.154.34

За одоо ийм утгагүй юм бичихээ болимоор юмаа. З.Энхболд бол АН-ыг авсалсан хүн

Зочин 2016-03-24 202.9.41.177

З.ЭНХБОЛД УДАХГҮЙ ЦАГДААГИЙН ГАЗАРТ ШАЛГАГДАНА

Зочин 2016-03-24 202.126.89.175

Таван толгойн тухай Н. Энхбаярын хэлсэн үнэн байж, З. Энхболд ард түмний өмч гэж авч үлдсэн нь маш зөв зүйл болсон.

Туяа-д 2016-03-24 202.180.220.172

Тавантолгойг авч үлдсэн нь харин ч гомдмоор байна хөө. Энэ үндэсний компаниудын зогсолт, иргэдийн ажилгүйдэл, эдийн засгийн хямрал, нүүрсний үнэгүйдэл зэргээс үзвэл. Хэрвээ Тавантолгойг 1 жилийн өмнө хөдөлгөсөн бол эдийн засагт орох бараг мөнгөний хэмжээ нэмэгдэж арай дээр байх байсан. Ерөнхийлөгчийн ярианаас үзвэл "Зи эх оронч сэтгэлдээ биш Женко-д өгөх гэж" Тавантолгойг харамласан юм бишүү.

Зочин 2016-03-24 59.153.87.34

unuuduriin tsuvdaa bodoj bitgii amidraach

жарг***** 2016-03-24 104.131.89.85

зөвөө зөв. ингэж хэлсэнээр их ажил бүтсэн шүү

зочин 2016-03-24 202.9.40.207

За За ЗИКА вируст хазуулаад тархи нь хатчихсан амьтад юм уу хаашаа юм... Наад бэлтрэг чинь Монголыг самарч дуусах нь ээ...

хас 2016-03-24 83.221.132.154

чи л тархиа сэргээгээч. энэ бол үнэн. мэдээ үздэггүй юмуу. жилийн өмнө ингэж хэлсэний ачаар таван толгойг гадаадынханд өгчихгүйхэн шиг аваад үлдсэн нь их юм шүү.

tarhia bariulsan mongolchuud 2016-03-24 202.21.117.34

ene tsoohon mongolchuud ingej 2 taltsah ch gej dee. gadny tarhi ugaalt, ediin zasgiin aluurchdiin bodlogiin ur dun yum baih daa.

ганаа 2016-03-24 178.62.121.175

олон хүн ажилгүй болж байсаныг санаж байна. ажлын хэсэг оруулж шалгуулаагүй бол өдийд юу ч үгүй үлдэх блаа

хүслэн 2016-03-24 167.114.196.205

ashguidee. yadaj 5 tolgoigoo awch uldej. bayrlalaa saidaa

төрөө 2016-03-24 43.242.240.86

1 jiliin omno tm yum nolj bsaan bsan. enhbold said bgagui bol odiid yu ch gui uldeh blaa gj. unen shu

Яана даа. 2016-03-24 122.201.28.4

Энэ олон ажилгүй болж байгаа хүмүүс одоо яана даа.

ЗОЧИН 2016-03-24 202.131.230.238

ЭНХБАЯРЫН ХЭЛЭЭД БАЙСАН БҮГД Л ҮНЭН БАЙНА ДАА. ЭНЭНЭЭС БОЛЖ ЭНХБАЯРЫГ НУХСАН УДАХГҮЙ ДАРААГИЙН НӨХДҮҮДИЙГ НААДУУЛ ЧИНЬ НУХНА ДАА. ЗИ МИНЬ БОЛГООМЖТОЙ БАЙГААРАЙ ТЭД НАР ЮУ Ч ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ ШҮҮ. БҮГД ГАДНЫХАНТАЙ НИЙЛЧИХСЭН. ЯВЖ ЯВЖ МОНГОЛ БАНХАР ЧИНЬ Л ХЭРЭГ БОЛОХ БАЙХ ШҮҮ.

Зочин 2016-03-24 65.19.167.130

Ёоёёоё. Доорхи сэтгэгдэлүүдийг уншсан чинь дхйн байолоод байгаа юм уу. Бодлогын зөрүүтэй асуудал ш дээ зүгээр. Эрдэнэс ТТ-н өнөөгийн байдлыг харахад З. Энхболд дарга буруу бодолтой байсан нь улайм цайм харагдаж байна ш дээ. Эрдэнчимэг гишүүн бүр худлаа ярьсан. Дээрхи сэтгүүлч асуудлаа ойлгоогүй юу эсвэл Энхболд дагад тал зассан мэдэхгүй. Ямартай ч Хэвлэлийн Хуудаснаа гэсэн гарчиган дор нийтэлж.Миний баталгаатай мэдэж зүйл бол дээрхи нийтлэл ямар ч сонин гараагүй. Маргааш Ардчилал сонин, Өнөөдөр сонин гарна. Тэр бол баталгаатай.

Зочин 2016-03-24 65.19.167.130

Ёоёёоё. Доорхи сэтгэгдэлүүдийг уншсан чинь дхйн байолоод байгаа юм уу. Бодлогын зөрүүтэй асуудал ш дээ зүгээр. Эрдэнэс ТТ-н өнөөгийн байдлыг харахад З. Энхболд дарга буруу бодолтой байсан нь улайм цайм харагдаж байна ш дээ. Эрдэнчимэг гишүүн бүр худлаа ярьсан. Дээрхи сэтгүүлч асуудлаа ойлгоогүй юу эсвэл Энхболд дагад тал зассан мэдэхгүй. Ямартай ч Хэвлэлийн Хуудаснаа гэсэн гарчиган дор нийтэлж.Миний баталгаатай мэдэж зүйл бол дээрхи нийтлэл ямар ч сонин гараагүй. Маргааш Ардчилал сонин, Өнөөдөр сонин гарна. Тэр бол баталгаатай.

zochin 2016-03-24 122.201.21.66

novshiin nuurschin

Зочин 2016-03-24 65.19.167.130

Ёоёёоё. Доорхи сэтгэгдэлүүдийг уншсан чинь дхйн байолоод байгаа юм уу. Бодлогын зөрүүтэй асуудал ш дээ зүгээр. Эрдэнэс ТТ-н өнөөгийн байдлыг харахад З. Энхболд дарга буруу бодолтой байсан нь улайм цайм харагдаж байна ш дээ. Эрдэнчимэг гишүүн бүр худлаа ярьсан. Дээрхи сэтгүүлч асуудлаа ойлгоогүй юу эсвэл Энхболд дагад тал зассан мэдэхгүй. Ямартай ч Хэвлэлийн Хуудаснаа гэсэн гарчиган дор нийтэлж.Миний баталгаатай мэдэж зүйл бол дээрхи нийтлэл ямар ч сонин гараагүй. Маргааш Ардчилал сонин, Өнөөдөр сонин гарна. Тэр бол баталгаатай.

18 2016-03-24 85.142.103.6

Зи сайн улс торч

181818 2016-03-24 85.142.103.6

Zich sn ulstorch shyy

Зочин 2016-03-24 103.26.192.154

зи баярлалаа

Зочин 2016-03-24 103.26.192.154

зи баярлалаа

Даргын зөв 2016-03-24 122.201.28.4

Яадаг ч байсан даргын зөв шүү. ДАРГА АА ТАНЫ ЗӨВ ЗӨВ ЗӨВ

zochin 2016-03-24 27.123.214.104

Yag unen helsen bna. Undesnii auylgui bdald notstoi bj bolhoor barimtuud garsan shu de. Tuuniig n il bolgoh heregtei. Yunii chin tarhi ugaah uls tur. Teneg maluud ugaalgadga ugaalgachihaad ugaahgui yumand itgehgui. Buur zaya n buruu hoisho bolson ard tumen boljde

xaxa 2016-03-24 49.0.160.143

Zi Jenco Benz nar Energy resource geed dampuurah gej bgaa Mongol company TT-g avah gej bn, Peabody geed companid uguh yostoi geed orilood bsan Peabody ni ch yalgaagui dampuurch bshdee. Yagaad dampuurah gej bgaa gadaadiin company TT-g uguh yostoi ve gedegt ZAAVAL hariult ug!

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Монгол улсын 3 сая иргэн нэг бүр 7-8 мянган ам.долларын өртэй боллоо. Амьдрал улам бүр ядуурсаар байгаа нь нүдэн дээр илт байна. Гэтэл Эрх баригчид, эрх мэдэлтнүүд яаж байнав, Монголын баялагийг яаж өөртөө их ашигтайгаар учрыг нь олохов гэж өдрийн бодол шөнийн зүүд болцгоож, хэд хэдэн хэсэг бүлэглэл болж хоорондоо үзэлцэцгээж байна. Ер нь аль аль нь маш том ашиг сонирхол агуулж байгаа нь илэрхий болжээ. Женко авчих санаатай тээглүүлнэ, Энхсайхан түүний ард байгаа нүүрсчдийн нам бас хусчих гээд Монголын ТТ ер нь шуналын бирдүүдийн хар санаанаас ер гарахаа больжээ. Монгол Төрийн дээд сэнтийд заларсан болгон маш их ашиг орлого олох барагдахгүй их шунал тээгчид болж байна. Нам дамнасан бүлэглэлүүд ч байна. Арай л биш болжээ. Одоо энэ сонгууль ийм хуультайгаар ийм журмаар явагдаад яг бахь байдгаараа нөгөө л луйварчид гарч ирнэ. Тэд ОТ ТТ, том том орд газруудыг яаж гадны луйварчидтай хамтарч идэж өөртөө их ашиг олохын төлөө л эрх мэдлээ ашиглана. Юун Монгол улсын хөгжил дэвшил ...

ugui 2016-03-24 124.158.88.56

ugui

Зочин 2016-03-24 122.201.31.250

Ер нь аль аль нь маш том ашиг сонирхол агуулж байгаа нь харагдаад байна. Женко авчих санаатай тээглүүлээд, Энхсайхан түүний ард байгаа нүүрсчдийн нам бас хусчих гээд Монголын ТТ ер нь шуналын бирдүүдийн хар санаанаас ер гарахаа больжээ. Монгол Төрийн дээд сэнтийд заларсан болгон маш их ашиг орлого олох барагдахгүй их шунал тээгчид болж байна. Нам дамнасан бүлэглэлүүд ч байна. Арай л биш болжээ. Одоо энэ сонгууль ийм хуультайгаар ийм журмаар явагдаад яг бахь байдгаараа нөгөө л луйварчид гарч ирнэ. Тэд ОТ ТТ, том том орд газруудыг яаж гадны луйварчидтай хамтарч идэж өөртөө их ашиг олохын төлөө л эрх мэдлээ ашиглана. Юун Монгол улсын хөгжил дэвшил ...

Зочин 2016-03-24 203.194.114.124

Монголын сэтгүүл зүйн уналт, эмэгнэл

Зочин 2016-03-24 122.201.24.135

Энэ Туяа чинь Яашка байсан ш дээ. Хэзээ бичиг сурсан юм болоо?

Зочин 2016-03-24 122.201.24.135

ЧИ ЯМАР ТЭНЭГ АМЬТАН БЭ? ЗИ ЭСВЭЛ ЖЕНКОГИЙН ЗАХИАЛГА УУ

Зочин 2016-03-24 27.123.214.2

Ард түмнийг дэндүү басаж байна даа, монголчууд ч юмны зөв бурууг ойлгохтойгоо байгаа шүү

Зочин 2016-03-24 146.185.28.62

amjilt husey iluu iluu ig=hiig hiij buteegeerei

Зочин 2016-03-24 59.153.113.247

Нээрээ л энэ комментүүдыг уншаад ийм хөдөөний жалга довны маланцар сэтгэхүйтэй гаруудтай нэг нийгэмд нэг улсад амьдарч байгаагаа бодхоор үнэнхүү дур гутах юмаа.Яг л Женкотойгоо таарсан маланцарууд.

Зочин 2016-03-24 59.153.87.61

монгол хэл мэдэхгүй монгол хүнд дургүй чи хэн бэ

Зочин 2016-03-24 103.57.93.219

Чамаас илүү эх орондоо хайртай хүн байна.Чам шиг худлаа эх орон гэж цээжээ дэлдэж , женког хулгайчийг чинь шүтэг явдаггүйгээрээ чамаас ялгаатай.Эрүүл ухаанаараа чамаас бас ялгарч байна.

Зочин 2016-03-24 202.21.117.190

хэ, хэ монгол хэл мэдэхгүй монгол хүнд бол хүн дургүй байх нь юу нь буруу юм бэ? Чам шиг монгол хэлгүй юмнууд Женког дэмжиж, эх орон гэж орилцгоодог шүү

Зочин 2016-03-24 202.9.41.46

Та нар битгий ард түмний тархи толгойг угаагаад бай.Захиалгат нийтлэл байна.

Зочин 2016-03-24 37.130.224.22

ih tom zuiliig avch uldjee amjilt husii tsaashdiin uilsed ni

Зочин 2016-03-24 159.253.145.183

sain bna shuu amjilt husii

Зочин 2016-03-24 146.185.28.59

unuudriin gants eyreg medee ym daa

Зочин 2016-03-24 43.242.240.86

uuregt ajilaa buyu uls orniihoo tuluu baisand bayrlaa gej heley daa

Зочин 2016-03-24 59.153.112.95

Энэ Туяа гэдэг 4-р ангийн боловсролгуй нохор бол албан есны мангуу тэнэг юм байна, бас энд тэр мангуугийн угээр Бэлрэгт баярлаж байгаа халтарууд бол галзуу мялзан тусануться ухэрээс ч дор тэнэгууд юм.

зочин 2016-03-24 37.130.229.149

tavan tolgoig avch uldene gdg uneheer tom zuil shuu bayrlalaaa dargaa

зочин 2016-03-24 146.185.31.214

hiih ystoi zuiliig uneheer olj hiij chadsn bna. bayrlallaaaa

зочин 2016-03-24 37.130.224.22

bayrlalaaaa gj helmeer yum hiiisn bna shuuu mundag bna

зочин 2016-03-24 37.130.224.21

enhbold darga uneheer mundag ajillj chadj bgaa toirogtoo amalsn amlaltaa ch sain biyluulsn shuuu

Zochin 2016-03-24 130.56.207.177

Bayalgaa gadaadiihand aldhaa duhluu gd maltaj ughiima. Bayalag geech zuiliig gargaj irj une tsenetei bolgoj hudaldan borluulj bj bayalag boldog bolhoos avdar duuren hool beldcheed uuruu ch idku uruuld ch uguhgui turj uhehiig heldeggui yum.

Зочин 2016-03-24 103.26.195.147

Та нарын хүслээр боллоо боллоо. Одоо үнэ хүрэхгүй үнстэй үлдчихээд ннүрсийг нь хүн авахаа болихоор битгий цалин хөлсгүй үхлээ хатлаа гээд өлсгөлөн зарлана гээрэй дээ. Үлдээгээд баярласан чигээрэй л байж үзээрэй.

Зочин 2016-03-24 178.62.120.191

Үнэхээр хэрэгтэй зүйл хийжээ баярлалаа даргаа

зочин 2016-03-24 159.253.145.183

enhbold ih hurliin darga hiisn ene jiluuded heregtei zuil ih hiilee shuu iluu ihiig hiigeeerei

Зочин 2016-03-24 104.236.39.55

Ёстой зөв шийдвэр гаргажээ бид авч үлдэж чадлаа баяртай байна

Zochin 2016-03-24 130.56.207.177

Setgegdel unshaad Iim olon malnuudtai tsug amidarch bgaa gj bodhoor amerik ruu zugtmaar bgaa ch tend bas trump gj mal yerunkii bolkood bhiin. Bur delhiigees zailmaar sanagdchlaa

Зочин 2016-03-24 162.243.192.98

Мундаг байна шдээ

Зочин 2016-03-24 46.101.11.119

тийм ээ тэр чадлаа бид авч үлдэж чадлаа их юм хийж байгаа хүндээ баярлалаа

Зочин 2016-03-24 46.101.78.152

Мэдрэмжтэй цаг үеээ мэдэрсэн хүн юмаа үргэлж зөв шийдвэр гаргаж байхын

Зочин 2016-03-24 202.21.106.107

хулгайч нарт алдчихаа дөхсөн шүү, хулгайч нар ёстой нүдэн дээр л шааадагын байна лээ. тэр энхсайхан, оджаргал нарт нарантуулын халаасны хулгайчид хаана нь ч хүрэхгүйн байна лээ дээ.

zochin 2016-03-24 103.229.123.180

biene xund unxeer durgui gexdee taban tolgoi deer unxeer l ex oronch shiidber gargaj unxeer l mundag.enxbayr gedeg xun xediigeer muu xeluuldeg ch gesen orosod tolox 11 terbumiig tsairuulsan tuuxt xun enxbold gedeg xun taban tolgoig mongold uldeesen tuuxt xun ymaa

Хаха 2016-03-24 202.21.96.158

Таван толгойг Зи Женко 2 авч үлдсэн юм биш !!! Үнс болтол нь үнэгүйдүүлж одоо Хятадууд хүссэнээрээ ухаж байгаа очоод үз дүүрэн ***** нар ажиллаж байгаа!!! Эргүү мал аа!!!

Зочин 2016-03-24 202.179.17.225

Эдийн засгийг элгээр хэвтүүлж өгсөн хүнтэй хариуцлага тооцох ёстой.

erdenechuluun 2016-03-24 43.228.129.94

З.Энхболд даргаа таван толгойн асуудлыг шийдэж чадсанд баяр хүргеэ. одоо баян зүрх.сонсголонгийн гүүр барих ажилыг хятадуудаар өндөр үнэ зээлээр хийлгэх биш Монголчуудаар өөрийнхөө хөрөнгөөр бүтээн байгуулалтыг хийлгэх хэрэгтэй. монголчууд бид хийж чаддаг болчохсон шүү дээ. энэ асуудалыг та анхаар ч зөв шийдвэр гаргах талаас авч үзээрээ.

Зочин 2016-03-24 146.185.30.93

Төрийн түшээ түмний төлөө гэсэн сэтгэлтэй хүний хийх л үйлдэл ш дээ. Ямар өөрөө идэх гэж аварсан биш. Эх орныхоо ард түмнийхээ төлөө ихийг хийж бүтээж байгаа цаашлаад төрийн үйл хэргийг сайн ч удирдаж байгаа хүн гэж би хувьдаа боддог. Танд баярлалаа.

Doloo 2016-03-24 203.91.115.38

77777 doloo

erdene 2016-03-24 43.228.129.94

зөв гадны хулгайч нараас ард олныхоо өмч хөрөнгийг хамгаалан авч үлдсэн танд баяраллаа.

Nick 2016-03-24 103.9.90.230

Hun medehgui yumniihaa daisan gej yutai unen ug ve? Ene Tuya nert amitan huurhii doo yostoi tarhia bazuulaad l Jencogoo doloogood medehgui yumaa bicheed l talhniihaa mongo-g oldog shig bn. Yaana da ene setguul zui

бибид 2016-03-24 202.72.245.252

Муу сайн нүүрсчдийн намын хулгайчуудыг барьж хорь

Зочин 2016-03-24 103.26.194.99

ENHSAIHAN GEJ EH ORNO HUDALDHAS SIHGUI NOHROR SAID HILGEHER MONGOL YAJ ODLOH VE DE

Зочин 2016-03-24 46.101.74.197

Зөв зүйл болсон Монголоо гэсэн сэтгэл энэ хүнд байна. Энэ муулаад байгаа хүмүүс хэлхэд цаг хугацаа.....

Зочин 2016-03-24 46.101.74.197

Зөв зүйл болсон Монголоо гэсэн сэтгэл энэ хүнд байна. Энэ муулаад байгаа хүмүүс хэлхэд цаг хугацаа.....

darmaa 2016-03-24 162.243.207.24

Sanaa zow bol zaya zow, zow zvil yrij olon bvteen baiguulalt xiidegt n bayrladag shv

Зочин 2016-03-24 59.153.113.247

Манайхныг хэрэлдэж байх хойгуур чинь Оросууд тэр нарийг төмөр замаа бариад хятадад нүүрсээ зараад эхэлчихсэн.Энэ бүх хэрүүлийн эцэст хэн хохирвоо ? Улсаараа эдийн засаг нь хямарч бид л хохирлоо.Хаа байна тэр 1072 хувьцаа ? Хаана байна тэр төмөр зам , аж үйлдвэр , ажлын байр ? Хэн биднийг зурагтаар талцуулж хуваагдалд хүргэв ? Эрүүл ухаанаар бодох хэрэгтэй.Улсын том татвар төлөгч санхүүгийн хүндрэлд ороход баярлаж байгаа хүмүүсийг эх оронч гэж хэлэхэд хэцүү л байна.

Зочин 2016-03-24 202.70.38.18

yamar teneg ym bichdeg har huuur we? ysn mulgui har haltar we? iim l niigmeiin dund amidarch baigdaa gutarch bna.

Зочин 2016-03-24 202.21.106.161

З. Энхболд даргын санаа зув, санаа зув байхад заяа зув гэж нег монголчуудын уг байдаг да. Таныг дэмжих хумуус бол зундуу олон доо та битгий шантраарай

Зочин 2016-03-24 103.26.193.214

ЭНХБОЛД САЙН БАЙНА ГЭХДЭЭ ТАЙВШИРЧ БОЛОХГҮЙ СЕХ.ШҮҮХ,ПРОКУРОР,АТГ ХЭСЭГ ХҮМҮҮСИЙН ГАРТ БАЙНА ИЙМД ЗАДАЛЖ ӨӨРЧЛӨХГҮЙ БОЛ ИРЭХ СОНГУУЛИАР МАНААС НИЛЭЭДГҮҮЙ ХҮМҮҮС ГАРЧ ДАЙРАХ БАЙХ ДАА

gh 2016-03-24 122.201.26.210

яамай даа 1-ийнч гэсэн авч үлдэж байгаад

Зочин 2016-03-24 77.247.181.165

Яг одоогийн байдлаар Зи Энхболдын Яриад байсан Пийбооди Бүр дампуурлаа зарлачихсан. Эрдэнэс ТаванТолгой Хятадын төрийн өмчийн мэдэлд бүрэн орсон байгаа. С.Эрдэнэ гэдэг хүн үүнийг эсэргүүцэж өөрийгөө шатаасан. ТТ-н нүүрсийг дан хятадууд зөөж байна.

Зочин 2016-03-24 77.247.181.165

Яг одоогийн байдлаар Зи Энхболдын Яриад байсан Пийбооди Бүр дампуурлаа зарлачихсан. Эрдэнэс ТаванТолгой Хятадын төрийн өмчийн мэдэлд бүрэн орсон байгаа. С.Эрдэнэ гэдэг хүн үүнийг эсэргүүцэж өөрийгөө шатаасан. ТТ-н нүүрсийг дан хятадууд зөөж байна.

Зочин 2016-03-24 77.247.181.165

Яг одоогийн байдлаар Зи Энхболдын Яриад байсан Пийбооди Бүр дампуурлаа зарлачихсан. Эрдэнэс ТаванТолгой Хятадын төрийн өмчийн мэдэлд бүрэн орсон байгаа. С.Эрдэнэ гэдэг хүн үүнийг эсэргүүцэж өөрийгөө шатаасан. ТТ-н нүүрсийг дан хятадууд зөөж байна.

дагва 2016-03-24 122.201.24.140

Энэ хэруул дор Ажнай жижиг уурхайгаас зоож хятадуудтай нийлэж баяжиж намаа санхуужуулэхийн толоо зутгэж байгаа

иргэн 2016-03-24 202.21.113.106

Дотор муухайртал долоох юм аа цусаар тээгэлсэн юм

Зочин 2016-03-24 202.21.106.161

Mонголчууд аа насан туршдаа улсух уу? 3-4 жил тэвчих уу гэдэг асуудлыг зарчимын хувьд З.Энхболд шийдсэн шуу дээ

АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. 2016-03-24 202.21.106.107

БАТТУЛГА, З.ЭНХБОЛД , ЭРДЭНЭЧИМЭГ НАРТ БАЯРЛАЛАА. ХУДАЛДАГДАЛГҮЙ ҮНЭНЧ БАЙЖ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ӨМЧИЙГ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДААС ХАМГААЛСАНД ТАНЬ БАЯРЛАЛАА. ТА БҮХНИЙ АЖИЛД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Зочин 2016-03-24 202.70.38.18

HAHA HAHA HAHA XAXAXAXAXAXA setguulch ta hyamraad Mongo avch bichij bgaan bishuu. Naad humuus chini chinii karmaanaas avsan shdee hu

Tiim shuu. 2016-03-24 202.21.117.34

Yag onoodriin huvid bol, hen ch margahiin argagui zov shiidver baijee.

Зочин 2016-03-24 202.21.106.161

Бие жижиг ч бэлчээр томтой хун бол яахийн аргагуй З.Энхволд дарга шуу. Энэ хун бол монголын ард тумний тулуу монголын турийн тулуу зутгэх манай шинэ уеийн улстурчдийг манлайлах хун гэж итгэл найдвар тавьж таныг дэмжиж, узэл бодлыг тань хундэтгэж явдгаа илэрхийлж энэ угуулбэрийг бичив

Tugs 2016-03-24 45.79.207.176

эрүүл хүн бичсэн гэхэд гайхжийн. тавантолгойд нэмүү өртөг шингээсэн үйлдвэрлэл явуулаад, хөрөнгө оруулалт, доллар татах байсан юмыг энхболд гацаагаа биз дээ? одоо доллар хэдтэй байна? 5,000 хүргээгүйд баярлалаа Энхболд даргаа гээд сууж байх уу???

Зочин 2016-03-24 202.21.117.34

MMC-iin ochigdor toloh huvaaritai 600 sayiin baritsaand buhleeree oroh baisiin.

Зочин 2016-03-24 178.62.84.4

xedii mmc dampuursan ni olon xvnd xetsvv asuudaltai bgaa ch gesen ternees ilvv 5n tolgoigoo awch vldsen ni chuxal shdee bayrlaj bnaa enxbold dargad

Зочин 2016-03-24 43.242.242.57

С.Туяа гэж сэтгүүлч туяхан богинохон захиалгат мэдээг болиод сэтгүүл зүй , уул уурхайн боловсролдоо анхаардаа зайлуул.

Зочин 2016-03-24 202.21.117.34

MMC-iin ochigdor toloh huvaaritai 600 sayiin baritsaand buhleeree oroh baisiin.

Hoho 2016-03-24 77.247.181.162

yu beeeee, Z Enhbold shig ediin zasgiin aluurchind odoo tegeed bayarlah uu???? hurungu oruulalt gatsaaj tugjsen, amin hubiin tuluu daranguilagch tsarailaad suuj baigaa hund uu? news.mn-iin medee lav bisih baih, harvaas tulburtei medee bn. yamar ch erguu setguulch iim yum bichihgui

Зочин 2016-03-24 202.21.117.34

MMC-iin ochigdor toloh huvaaritai 600 sayiin baritsaand buhleeree oroh baisiin.

Зочин 2016-03-24 183.177.97.14

уучлаарай саналаа бичсэн хүмүүсээ Х. Баттулга, З. Энхболд нарт буруу байхгүйг та нар дараа нь ойлгоноо ОДоо болохоор сонгуулийн шоу хийгээд ИХ-д гаргахгүй гэсэн хэсэг бүлэг, мөн МАН намыхны хийж байгаа ажил шүү дээ.

irgen xvn 2016-03-24 107.170.141.208

bayarlaa tand iim chuxal medee duulgaj bidniig bayarluulsand

irgen xvn 2016-03-24 107.170.141.208

bayarlaa tand iim chuxal medee duulgaj bidniig bayarluulsand

irgen xvn 2016-03-24 107.170.141.208

bayarlaa tand iim chuxal medee duulgaj bidniig bayarluulsand

зочин 2016-03-24 162.217.133.122

Энэ муулж байгаа хүмүүс харин таван толгойг хувааж идэх гэж байсан хүмүүс юм бишүү луйвар нь илчилэгдэж баригдсандаа шаралхаад ягаад муулаад байгаан бэ та нар бол зүгээр л мөнгөний боол болсон хүмүүс, та нар шиг хүмүүсээс баялагаа гадаадыханд худалдахаас сэргийлсэн хүнээ муулаад байгаан гайхалтай өөдөггүй хүмүүс олон болж энэ сайт ч зөв зүйл гаргасны төлөө та нарт муулуулах алба байхгүй энэ бол та нар хувааж иддэг гэрий чинь хоол биш энэ бол Монгол орны баялаг энийг З.Энхболд хамгаалсан байна сайн мэдээ энэ бол

SUWD 2016-03-24 198.15.118.143

Mongold iim l ym xiij bvteey gsn vr dvntei sain xvmvvs olon baigaasai. Gants daichin gantsaardaxgvi

Batsaihan 2016-03-24 203.91.115.38

Vneheer zuw shiidwer baisaan Enhbold dargiin vzel bodol ene 2016.n ond Ardchilsan nam olonh boloh boltugai 2.rhon huwiin ashigtai gereeg vneheer gaihamshigtai gej ireel gaihaad baisan enhsaihan mongoloor togloh mongold olimf bolohgvi gej yarij baisan baihaa bid mongolchuud bid chadnaa sain bna Enhbold dargaa

Зочин 2016-03-24 43.228.129.94

todorhoi hemjeegeer ch gsen iimerhuu ajil hiih l heregtei

Зочин 2016-03-24 104.236.39.55

Арчаагүй нэг нь авилгалаа бодоод сууж байхад эх орныхоо төлөө гэсэн сэтгэлтэй нэг нь улсаа аварч чадаж байна шүү дээ

Зочин 2016-03-24 178.62.8.233

эх орондоо энэ мэтчилэн тустай зүйл хийх хэрэгтэй шүү дээ З.Энхболдод баярлалаа

Зочин 2016-03-24 43.242.242.224

Солиор Женко л авах гэж байсан юм байна лээ шт

Zaya 2016-03-24 159.203.15.10

Z.Enhbold oron nutgaar yawj taniltsaj bgaan mash sain nudee olson hereg bolj bna 5tolgoi manai ulsiin hugjild mash chuhal ach holbogdoltoi enhbold dargiig demjij bna

Зочин 2016-03-24 202.126.91.151

Хөлсний сэтгүүлч, сайт, мэдээг хошгоруулан тааж дэмжин бичигч..... news.mn .... ичмээр дамшиг даа

Зочин 2016-03-24 183.177.97.14

Таван толгойг тухайн үеийн шунахай сэтгэлтнүүдээс аварч авч үлдсэн УИХ -ын дарга З.Энхболдод бүх монголчуудын өмнөөс баяр хүргэе З.Энхболд дарга шиг шудрага үнэний талд байлдаа гишүүдээ

Зочин 2016-03-24 202.126.91.151

үнэгүй нүүрсээ тэврээд үхэж далд ор.

зочин 2016-03-24 104.131.89.91

энэ чинь сайхан л мэдээ байшд юунд муулдаг байнаа зөв л үйлдэл хийсийшд шалгалт оруулаагүй бол үнэн дээ таван толгойгоо алдах нь үнэн байсан бид далд хуйвалдаан ямар хор уршигтайг мэднэ дээ ийм байж баярлах хэрэгтэй хуйвалдаанаар 5 толгойг алдаж байсанаас байгалдаа байж байг зөв шийдвэр гартал хүлээх хэрэгтэй ашигтай шийдвэр Монголд хэрэгтэй далд биш ил шалгалтаар гарч ирсэн компанид өгөх хэрэгтэй

чука 2016-03-24 43.228.129.94

баяраллаа

Зочин 2016-03-24 178.62.84.4

Ард түмний өмчийг ариг гамгүй хэрэглэхээс аварч үлдсэн УИХ-ын даргадаа баярлалаа

Зочин 2016-03-24 73.239.111.213

hahaha news.mn mindee jaahan mungutei bolj avbuu ene niitleliig bicheed. Tolbortei bicheed bval ta nar oorsdoo yamar ch unshigchgui bolj dampuurna shuu

Zoshin 2016-03-24 122.201.22.204

Enhboldod bayarlalaa mongoliin ard tumenii horongiig hytaduudad unegui shahuu aldaaguid enhsaihan elbegdorj 2-g hen bolohiig dundad ulsiin toloo zutgedegiig mongolshuud mini medej avlaa

dljas 2016-03-24 77.247.181.163

гажиг юм бичихээ болиочээ. энхболд шиг диктатор монголд алга. хамаг юмыг дарангуйлж байнашд. Тавантолгойг зогсоогоод, эдийн засгийг бүр л хөмрүүлээ биз дээ тэр тагжаак

Зочин 2016-03-24 202.170.71.163

ЭНХБОЛДООС БОЛЖ ДАМПУУРЧ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ ХЭРВЭЭ ЗИ ЖЕНКО НАР ГЭРЭЭГ ЗОГСООГООГҮЙ БОЛ ӨДИЙД МОНГОЛ УЛС ТАВАН ТОЛГОЙГОО АШИГЛААД ТӨМӨР ЗАМАА БАРИАД БАЙЖ БАЙХ БАЙСАН МОНГОЛЫН НЭГ КОМПАНИ ДАМПУУРАХГҮЙ 2000 ХҮН АЖИЛГҮЙ БОЛОХГҮЙ БАЙСАН ЮМ ШҮҮ. ЖЕНКОГИЙН ШУНАЛААС БОЛЖ МОНГОЛ УЛС ИЙМ ХҮНД БАЙДАЛД ОРООД БАЙНА https://www.periscope.tv/w/1lPKqWrWQWYJb

Зочин 2016-03-24 43.228.129.24

хаха элгийн юм бичүүлэх юмаа. Зи ТТ-г Пийбоди д өгөх гээд гүйгээд байсан. Пийбоди дампуурлаа зарлуулах өргөдлөө АНУ-н шүүхэд өгчихөөд байна. Тенперт ялсан консорциум гэрээгээ хийж ажлаа эхлүүлсэн бол ТТ одоо амьд байх байлаа

Зочин 2016-03-24 183.81.171.98

Иш хөөрхий, news.mn ичиг ичиг!

Зочин 2016-03-24 49.0.160.89

З. Энхболд үнэхээр мундаг ухаантай сор болсон залуу шүү, олон чухал шийдвэрүүдийг гаргаж чадсан, баярлаж явдаг шүү энхболд оо

Зочин 2016-03-24 183.81.171.98

Иш хөөрхий, news.mn ИЧИГ ИЧИГ!

Зочин 2016-03-24 27.123.213.195

үхсэн ац юу солиороод байгаа юм баярлалаа ч гэх шиг хэнд ч хэрэггүй хог болчоод байхад, ан одоо үхсэн гэж

тЭНЭГ 2016-03-24 171.25.193.131

Энэ сэтгүүлч одоо юу бичээ вэ? Мэдлэггүй, мэдээлэлгүйгээ гайхуулаад бгаму? Тавантолгойд олон улсын хөрөнгө оруулалт татаад, нэг цогц бодлогоор хөгжүүлье гэхэд шаамий хүүхэн, зи 2 нийлээд гацаасан. Одоо төрийн тавантолгой уурхайн аман дээрээсээ түүхий нүүрс Чалкогийн өрөнд өгөөд, ард түиэнд 1 ч цент орж ирэхгүй л байдалтай байна. Энэ тэгээд Зи Энхболдын гаргасан амжилт уу? Энхболдоос харин ял асуумаар байхад

Монгол хүү 2016-03-24 27.123.213.234

Монгол газар шороо маань хэсэг хугацаанд ч болов нуруугаа ухуулахгүй байхаар болжээ. Энхболдод баяр хүргэе. Энхсайханыг оймсыг нь гозолзуулвал таарна.

d 2016-03-24 202.179.25.205

З.ЭНХБОЛДОД БАЯРЛАЛАА.

зочин 2016-03-24 103.10.21.66

хөөрхий дөө өөр хэлэх ч үг алга даа Зи-д баярлах уу гомдох уу