Хөл хориог сунгах эсэх эрсдэлийн үнэлгээг өнөөдөр хийнэ | News.MN

Хөл хориог сунгах эсэх эрсдэлийн үнэлгээг өнөөдөр хийнэ

Хөл хориог сунгах эсэх эрсдэлийн үнэлгээг өнөөдөр хийнэ

Хөл хориог сунгах эсэх эрсдэлийн үнэлгээг өнөөдөр хийнэ

Улсын онцгой комисс, Засгийн газрын шийдвэрээр бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг 2021 оны нэгдүгээр сарын 6-ны 06:00 цаг хүртэл сунгасан. Өнөөдөр (2021.01.03) нийт 11 байгууллагын хамтарсан хурал болж, эрсдэлийн үнэлгээ хийх ажээ.

Уг үнэлгээний хариуг үндэслэн Улсын онцгой комисс болон Засгийн газар маргааш буюу Даваа гаригт хуралдаж, хөл хорионы хугацааг сунгах эсэхийг хэлэлцэн, шийдвэр гаргах юм.

Гэхдээ хөл хориог сунгах магадлал маш өндөр байгааг Эрүүл мэндийн сайт Т.Мөнхсайхан өчигдөр мэдээлсэн. Тэрбээр "Цаг үеийн нөхцөл байдал өдөр өдрөөр өөрчлөгдөж байна. Сүүлийн хоёр хоногт гэхэд халдвар өмнө нь таамаглаж байснаас амаргүй байдлаар үргэлжилж байна. Ард иргэдийн дунд халдвартай 18 тохиолдол явж байсан.

Өнөөдрийн байдлаар эх үүсвэр тодорхойгүй дөрвөн голомт байна. Нэгдүгээрт, "Мөнххада" компанитай холбоотой нэг голомт байна. Мөн Баянзүрх дүүрэгт хийсэн шинжилгээнд ирсэн гэр бүлийн хоёр хүн байна. Баянгол дүүрэгт сайн дураар шинжилгээ өгсөн хоёр хүн байна. Дөрөвдүгээрт, Баянзүрх дүүрэгт амьдардаг, биеийн дархлаа султай, гэртээ ганцаараа амьдардаг нэг хүнээс халдвар илэрсэн. 

Шинжилгээ хийсэн тоотой халдвар илэрсэн хүний тоог харьцуулахад бага байгаа боловч эх үүсвэр тодорхойгүй халдвар илэрч байгаа нь ард иргэдийн дунд халдвартай хүмүүс байх эрсдэлийг нэмэгдүүлж байна. Халдварын тархалт хэрхэн үргэлжлэхээс цаашид ямар арга хэмжээ авах нь хамаарна. Тиймээс нийт 11 байгууллага хамтран эрсдэлийн үнэлгээ хийнэ. Хөл хориог сунгах магадлал өндөр байна" гэсэн юм.

Э.БУРАМ

COVID-19-ийн халдвар тархсантай холбоотойгоор УОК-оос хоёр ч удаа хатуу хөл хорио тогтоосон. Хатуу хөл хорио нэгдүгээр сарын 6-нд дуусна. Гэвч хаанаас халдвар авсан нь тодорхойгүй 18 хүн байгаа тул хатуу хөл хориог үргэжлүүлэх зөв, буруу гэсэн маргаан нийгэмд байна.

33.3%
27.82%
38.88%
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.131.243.186

1 өрх 1 хүн шинжилгээгээ яагаад хийхгүй гээд муйхарлаад байнаа. Тэгэхгүй бол хэдэн голомт хаана байгааг мэдэж чадахгүй байгаа нь шууд л харагдаж байна. Өөрсдөө чадахгүй бол эрдэмтдийнхээ үгийг сонсооч. Хөл хориог хэчнээ сунгаад ч нэмэр алгаа байгаа биз дээ.

Avatar

1115 2021-01-03 64.119.16.45

сунгах хэрэгтэй.эрүүл байвал болноо.тэр вакцин нэхээд байгаа гарууд жоохон бодуул яасан юм бэ.алийг нь сонгох,хор хөнөөлтэй эсэх,нэг л удаа хийх юм уу эсвэл жил болгон хийх юм уу….хийлгэж байгаа улсуудыг жоохон ажихад буруудахгүй л байх….

Avatar

Эрдэнэ чимэг 2021-01-03 66.181.161.65

Хорио төр зогсооч гэртэй харамаар байна айлд байна харж болох у төр зогсоо гуйж байна гэртэй харамаар байна

Avatar

Зочин 2021-01-03 196.53.0.31

Ард иргэдээ вакцинжуулахгүй бол үхэх ээлжээ хүлээж байгаа хүмүүс шиг хэзээ болтол байх юм бэ ?
Вакцин авчирах ажилаа хийхгүй юм бол ЗГ өөр юу хийх гээд байгаа юм бэ?
Эсвэл иргэдээ гэр шоронд хорьчихоод Хүрэлсүх, Оюун- Эрдэнэ 2 юу хийх гээд байгаа юм бэ ?
Вакцин хэрэгтэй л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.126.89.195

0 зогсолт хий.

Avatar

Зочин 2021-01-03 196.53.0.31

Тэнэг минь зогсоод л байвал ээлж цаг нь болохоор чи ковидоор үхэж л таараа.
Дарга нар минь та нар вирусийг хуурч чадахгүй дээ. Цаг нь болохоор ковид хүрч л таараа. Хэзээ гэдэг нь л асуулт.
Вакцин авчираач!!!

Avatar

ы 2021-01-03 64.119.19.156

Энэ өвчнийг алдаад, хятадууд хилээ хаачихвал, энэ улс чинь жинхэнэ дампуурах гээд байна ш дээ. нүүрс, зэсээ гаргаж чадахгүй бол энэ эмнэлэг, цагдаа, онцгой чинь ажилгүй таг зогсоод, эмнэлэг нь юу ч хийж чадахаа болиод, жинхэнээсээ амар сайхандаа жаргах гээд байна ш дээ. тэр ажил, баар, үсчин гээд гуцаад байгаа юмнууд авсанд орсон хойно чинь наад юмнууд чинь хэрэггүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.126.89.185

Одоо болно биз дээ арай ч дээ хэтэрлээ .Халдвар хамгааллын дэглэмээ сахиад хөл хоригоо цуцлахгүй бол мөн бага багаар сулруулахгүй бол намынхаа яруу алдарт 100 жилийн ойгоо сонин байдалд л тэмдэглэхвий дээ

Avatar

Зочин 2021-01-03 103.26.195.111

Хэ хэ тооцоо үнэлгээ зөв үнэн бодитой хийж чаддаг чадвартай хүмүүс нь төр засагт байгаа юм уу даа юм л бол намын танил тал өгөө аваагаар төрд засагт заларчихсан баахан чадваргүй нөхдүүд байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-01-03 66.181.186.42

Сумтайбузар л эргэлдсэн шийдвэр гаргаж олон хүнийг шавуулж наалдуулж халдвар түгээчихлээ. Нууц үетэй байхад нь бөөгнөрөлдүүлж тэврэлдүүлж дугаарлуулаад байсан.

Avatar

Зочин 2021-01-03 66.181.186.42

Цахилгааны төлбөр маапаантай гарсан айлууд ЦТС ХК-г Аудитаар шалгуулахаар ерөнхий сайдад бичиг өргө

Avatar

Зочин 2021-01-03 64.119.23.125

hynd setgegdelee zyvcn bicnij xadahgyi maluud b.a.nohoi shig tolgoitoi nohoig zailuul

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.9.40.34

Хатуу хөл хориог үргэжлүүлж зунаас өмнө дарж авахгүй бол дулаараад хөдөлгөөн ихэсвэл тэгээд л тэр чигээр нь алдана.тийм учраас одооноос сайн хумиад хяналтандаа байлгаж байвал дулаарсан ч алзахгүй хянаад байна

Avatar

Зочин 2021-01-03 196.53.0.31

Хөл хориогоор дарахгүй. Зөвхөн хугацаа хожино. Одоо вакцин хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.55.188.81

Sungah bol ter 1 sayaa ug, esvel turiin alban haagchdiin tsaling buh irgeddee tegsh huvaaj ugvul shudarga bolno. 1 heseg ni orlogotoi horigdood, nuguu heseg ni orlogogui horigdood shudarga bish baina. Aldah yumgui ulsgulun humuusiig udaan horij diilehgui shuu

Avatar

bugd tusval 2021-01-03 64.119.18.135

bugd tusval hetsuu shuudee ar ger ur huuhdee bodood gerte bsan deeree

Avatar

Түрээслүүлэгчид больцгоо 2021-01-03 196.53.0.211

Баян түрээслүүлэгчид хөл хориог цуцлуулж түрээсийн орлогоо цуглуулж авах гээд худлаагаасаа ард түмэн өлсөж үхлээ, турж үхлээ, харангадаж үхлээ, нохойгоо идлээ, хөл хориогоо зогсоо, Засгийн газар, УОК, НОК, Шуурхай бүлэг, сайд, дарга нар огцор, халдвар хамгааллын дэглэмээ бариад ажлаа хийцгээе, коронавирус бол энгийн ханиад гээд солиороод байгаа юм. Нэг муу энгийн ханиаднаас болоод дэлхий тэр чигтээ хөл хорионд ордоггүй юм. Баян түрээслүүлэгч нарын түрээсийн орлогыг хангахын тулд хүн үхэх ёсгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-03 103.212.118.56

ХОРИГИЙГ ЗОГСООВОЛ МАНАЙХ ДАРАА НЬ ЮУ Ч ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ЁСТОЙ УЛСААРАА СҮЙРЭНЭ ШҮҮ.энэ хориг цуцал гээд байгаа нөхөр улсаа сүйрүүлэх санаатай л нөхөд.

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.21.108.19

Балайраад бай, корона туссан хүн бүр үхээд байдаг өвчин биш, чи бүүр коронагын сургаар үхчихсэн бшд. Яаж амьдарнаа.

Avatar

Зочин 2021-01-03 196.53.0.31

Чиний үхэх ээлж ирж л таараа. ЗГ аас вакцин нэхээч махан толгой минь.

Avatar

H 2021-01-03 202.21.109.76

Odoriin orlogooroo amidardag ochnoon olon hun buten 2 sar orloggui dampuurch bna mal mine

Avatar

харамсалтай 2021-01-03 64.119.16.138

ИЙМ үнэлгээ хэрэгтэй юү? ЭМНЭЛГҮҮДЭД, тэр тусмаа БЗД ийн эмнэлэгт, тусгайрлах байруудад голомт гарна гэж үнэлсэн үү? ОДОО нэгэнт тарсан болохоор үнэлэх хэрэг байна уу? ОДОО хаанаас ч эх үүсвэр гарах магадлал өндөр болоо гэж үнэлэх үү? ЭНЭ олон ажил хийж амьдралаа залгуулдаг хүмүүсийг хориод байсан нт дээр үү?

Avatar

Зочин 2021-01-03 43.228.131.105

Нэг мөсөн 3.31 дуустал дулаартал хөл хориог сунгачихаа тэр нь амар биш үү

Avatar

Зочин 2021-01-03 66.181.186.42

Хүнс тарааж өгвөл сунгаж болно. Одоо идэштэй байгаа ч гэсэн хоолны мөнгөгүй иргэд олон байна.

Avatar

Зочин 2021-01-03 192.82.72.234

Бид өөрийгөө авч явж чадахгүй байна. Гэр гэртээ бай, МАСК САЙН ЗҮҮ ҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮҮ. СУНГАХААС өөр аргагүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-03 122.201.22.193

Яг үнэндээ бол ковидыг гадуур иргэдийн дунд алдчихсан байна шдээ!! Коммунист засаг сурсан зангаараа тас гүрийгээд нуугаад байх юм. Ийм нөхцөлд хөл хориог сунгахаас өөр арга байхгүй, гэхдээ иргэддээ улсаас тэтгэмж олгох хэрэгтэй байна!!! Зарим айл өрх үнэхээр хэцүүдлээ шүү! Улсын төсвөөс элдэв барилга байгуулажмийн зардлаа хасаад өгөөчээ!! Хаашдаа МАН дахин сонгогдохгүй нь тодорхой болцсон учраас сонгуулийн пиарт зориулсан мөнгөө иргэддээ өг л дөө!! Күүк та нар чинь гадны хорлогч нар биш л юм бол

Avatar

Зочин 2021-01-03 66.181.178.113

Содбаатар мэтийн авлигачин арчаагүй ,өвчнөөр мөнгө хийдэг хорих цагдахаас өөр шидгүй пиздаг зайлуулья
Авилгажсан захиалгаар ажилладаг новшийн цагдаа нарыг давраахаа болимоор байна

Avatar

Зочин 2021-01-03 122.201.22.193

Ер нь нийтийн дунд ковидын халдвар тархсан бололтой байна шүү!!! Дэлгүүр, эмийн сан, такси г.м. хаана ч халдвар байж магадгүй болжээ!!!

Avatar

Зочин 2021-01-03 66.181.178.113

За одоо больё бүгдээрээ машинаа унаад ажилдаа гарцгаая авилгад идэгдсэн арчаагүй төрийг харж өлсч үхэлтэй биш

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.21.108.19

Ертөнцийн хамгийн мухарт хөмөрсөн тогоон дотор орших айдастаа хүлүүлж мөхөж буй энэ үндэстэн сэргэн мандах хувьгүй ажээ

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.9.40.158

Одоо больж үзээ! Ажлаа хийж, айдасгүй амьдарья аа. Ард иргэдээ айдсаар хорьж боодог харанхуй улс Монгол, Хойд Солонгосоос өөр дэлхий дээр байхгүй шүү! Одоо наад хоцрогдсон хорих аргаа боль, заваанаасаа болж халдвар тархаж байгаа халдвар хамгааллын дэглэмээ бариад хүмүүс ажиллах хүсэлтэй байгаа тэнэг улс төрчид төвөг болохгүй зайлаад өгвөл баярлана.

Avatar

aaksh 2021-01-03 192.82.77.99

chi uvchin tuschihval ajillaj chadah uu t1ee unuudriin mungunuus margaashiin chine ireedui eruul mend chuhal bishvv

Avatar

Зочин 2021-01-03 202.21.108.156

Chi hoolnii mongo ogohiimuu ajilgui orloggui bolchood argaa barj bna za.

Avatar

Зочин 2021-01-03 196.53.0.31

Ухаантай царайдахын оронд ЗГ-аас вакцин нэхээч.

Avatar

ы 2021-01-03 122.201.31.167

Хөл хориог цуцласан нь дээр, тэгээд өөрсдийгөө хамгаалья. Дэглэм сахихгүй байгаад нь хариуцлага тооцоод явчих. Нэг ч хүн гарахгүй дээ харж л байгаарай. Дэлгүүр хоршоонууд хүнсээ түгээгээд өгчих, тэгээд л болоо. Машин тэргийг нь чөлөөтэй явуул.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж