Т.Мөнхсайхан: Эх үүсвэр тодорхойгүй 2 голомт байна | News.MN

Т.Мөнхсайхан: Эх үүсвэр тодорхойгүй 2 голомт байна

COVID-19

Т.Мөнхсайхан: Эх үүсвэр тодорхойгүй 2 голомт байна

Т.Мөнхсайхан: Эх үүсвэр тодорхойгүй 2 голомт байна

НЭМЭЛТ: 18.50 цаг

"МЭРГЭЖИЛТНҮҮД ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ СУНГАХ УРЬДЧИЛСАН САНАЛ ГАРГААД БУЙ"

Эрүүл мэндийн сайд сүүлийн хоёр хоногт олон нийтийн дундаас голомтлон халдвар тархаж байгаа талаар, вакцин, бүх иргэдээс шинжилгээ авах эсэх, гэрээр эмчилж болох эсэх талаарх мэдээллүүдэд хариулт өгч байна.

Маргааш 11 мэргэжлийн байгууллагын мэргэжлийн үнэлгээ хийгдэж дуусах бөгөөд хөл хориог сунгах магадлал өндөр байгаа гэдэг урьдчилсан саналыг гаргаад байгаа юм байна.

"МӨНХХАДА БОЛОН БУСАД ГОЛОМТЫН ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ ТОГТООХООР АЖИЛЛАЖ БАЙНА"

Эрүүл мэндийн сайд Т.МӨНХСАЙХАН:

-БЗД-ийн нэгдсэн эмнэлэгт халдвар голомтлон үүссэнтэй холбоотойгоор БЗД-т өргөжүүлсэн тандалтыг байнга хийж байгаа. Өнгөрсөн хугацаанд 85 мянган иргэнээс шинжилгээ авч, тус дүүрэгт шалтгаан нь тодорхойгүй дөрвөн голомтоос халдвар илэрсэн. Тодруулбал, Мөнххада, БЗД-ийн гэр бүлийн хоёр хүн, сайн дурын шинжилгээнээс хоёр, тус дүүрэгт амьдардаг нэг хүн зэрэг дөрвөн эх үүсвэр тодорхойгүй голомт гарлаа. Өнгөрсөн 10 хоногийн хугацаанд 130 мянган хүнд хийсэн шинжилгээгээр хаанаас халдвар авсан нь тодорхойгүй байгаа нь ард иргэдийн дунд халдвар тархсан байх магадлал өндөр байж болзошгүй гэж үзэж, шуурхай ажилласан.  БЗД-ээс илэрсэн гэр бүлийн хоёр хүн болон сайн дурын шинжилгээний эх үүсвэр нь БЗД-ийн эмнэлгээс халдвар авсан нь тогтоогдсон. Харин Мөнххада компанийн ажилчид, бие нь өвдөж очсон хоёр хүний голомтыг тогтоогоогүй байна. БЗД-ийн нэгдсэн эмнэлэг, ХӨСҮТ, эх үүсвэр нь тогтоогдоогүй хоёр голомт байгаа гэж үзэж байна. Өнөөдрийн үүсч байгаа байдлыг алаг, цоог голомтлон халдвар үүсч байгаа гэж дүгнэж байгаа ч цаашид нөхцөл байдал яаж өөрчлөгдөх нь тодорхойгүй байна. Эх үүсвэр нь тодорхойгүй голомтуудын хавьтлуудыг тогтоохоор ажиллаж байна. Голомтуудыг тодорхой болгосны дараа цаашид ямар арга хэмжээ авах вэ гэдгийг тодорхой болгоно. Мөн Монгол Улс долдугаар сарын 24-нд ковакст бүртгүүлж, арванхоёрдугаар сард албан ёсоор бүртгэлд хамрагдсаныг мэдэгдэж, хүн амын 20 хувийг вакцинд хамруулна гэсэн мэдээлэл ирсэн. Бид богино хугацаанд ард иргэдээ вакцинд хамруулахаар ажиллаж байгаа бөгөөд цаад хугацаа нь гуравдугаар сарын 1-н гэж тооцож буй.

ЭМЧ, ЭМНЭЛГИЙН 85 АЖИЛТАН COVID-19 ХАЛДВАР АВСАН

ХӨСҮТ-ийн Тандалт сэргийлэлт эрхэлсэн хэлтсийн дэд захирал Д.НАРАНЗУЛ:

-Covid-19 халдварын цар тахлын үед эрүүл мэндийн ажилчид хамгийн их өртөж, халдвар авч буй асуудал дэлхий дахинд гарч байна. Улсын хэмжээнд нийт 1200 гаруй тохиолдол батлагдаад байна. Үүнээс 6.9 хувь нь буюу 85 эрүүл мэндийн ажилтан халдвар авч, өвчилсөн. Эмч, эмнэлгийн ажилчид халдварт өртөж байгаа нь эмнэлэг, эрүүл мэндийн байгууллага нь эрсдэл өндөр орчин. Батлагдсан тохиолдлуудыг  хүлээн авч, эмчилж буй ХӨСҮТ, Цэргийн төв эмнэлэг, Сэлэнгэ аймгийн нэгдсэн эмнэлэг гэсэн гурван эмнэлэг байгаа юм. Өнөөдрийн байдлаар ХӨСҮТ-д 19 эмнэлгийн ажилтан, Цэргийн төв эмнэлэгт 13, Сэлэнгэ аймагт 19 эрүүл мэндийн ажилтан халдвар авч, эмчилгээ хийлгэж байна. Мөн Баязүрх дүүргийн нэгдсэн эмнэлэгт халдварын томоохон дэгдэлт гарч тус эмнэлгийн 27 ажилтан өвчилсөн. Говьсүмбэр аймагт эрүүл мэндийн 2 ажилтан, Хавдар судлалын үндэсний төвийн голомтод 5 эрүүл мэндийн ажилтан халдварт өртөж, тусгаарлагдан эмчлүүлж байна. Эмч эмнэлгийн ажилчид халдварт өртөж байгаа нь сүүлийн үед хүн амын дунд халдвар тархсан, нэг хүнд илэрч буй эмнэлзүйн шинж тэмдэг ихэсч байна, халдварлалтын түвшин өндөр байна. Хүнд өвчтөнүүд удаан хугацаанд эмчлүүлж байна. Үүнтэй тулж ажиллаж буй эмч нар удаан хугацаанд ажиллаж буй зэрэг шалтгаанаас үүдэж, эмнэлгийн ажилтнууд халдвар авч байна. Халдвар авсан эрүүл мэндийн байгууллагын ажилтнуудыг мэргэжлээр нь авч үзвэл халдварын голомтод 23 их эмч, сувилагч 33, ариутгагч, лаборант тус тус 7, асрагч 11, бусад мэргэжлийн 4 нийт 85 хүн covid-19 халдвар авч, эмчлүүлж байна. Халдварт өртөөд эдгэсэн эмч нар ажил үүргээ гүйцэтгэж байна.

АМАР ЗОЧИД БУУДАЛД 7 ХҮН ТУСГААРЛАГДАХ ХУГАЦААНДАА ХАЛДВАР АВСАН БАЙЖ БОЛЗОШГҮЙ

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19 халдварын нөхцөл байдлын талаарх асуултад хариуллаа.

Эрүүл мэндийн яаманд халаа сэлгээ хийж, салбарын сайд нь өөрийн хамаарал бүхий хүмүүсээ томилж байна гэх мэдээлэл байна?

Т.МӨНХСАЙХАН:

-Эрүүл мэндийн яаманд халаа сэлгээ хийсэн зүйл  байхгүй. Энэ оноос эм эмнэлгийн хэрэгслийн авиа нэгж байгууллагыг анх удаа байгуулж байгаа нь манай салбарын нэг дэвшил. Эрүүл мэндийн даатгалын ерөнхий газрын бүтэц бүрэлдэхүүн өөрчлөгдөж, өргөтгөж байна. Тус газарт тавьж буй хяналтыг өргөтгөж багаар ажиллахтай холбоотойгоор Эрүүл мэндийн яамны бүтэц өөрчлөгдсөн. Миний хувьд ямар нэгэн байдлаар хүн халсан, ойр дотны хамаатнаа Эрүүл мэндийн яаманд ажиллуулсан тохиолдол байхгүй.

-Өнгөрсөн оны долоо болон наймдугаар сард PCR шинжилгээний хариу буруу гарсныг нуун дарагдуулсан уу. PCR шинжилгээ хэр найдвартай вэ?

-Өнгөрсөн долдугаар сар болон наймдугаар сард PCR шинжилгээний хариу буруу гарсан гэх асуудал яригдсан байна. Халдвартай хүн халдваргүй гэж тогтоогдож байсан бол энэ хугацаанаас хойш гурван сарын хугацаанд халдварыг дотоодод алдалгүй барьж чадсан. Тиймээс шинжилгээнд ямар нэгэн эргэлзэх зүйл байхгүй гэдгийг бидний ажлын үр дүн харуулж байгаа болов уу.

-“Энхсаран” сувиллын нөхцөл байдалтай адилхан  “Амар” зочид буудалд үүссэн үү. Тусгаарлагдаж байсан иргэдийг ямар учраас нүүлгэн шилжүүлэв?

-Амар зочид буудалд тусгаарлагдаж байсан хүмүүсээс  Франкфуртээс тусгай үүргийн нислэгээр ирсэн 7 хүнээс covid-19 илэрсэн. Иймд тус зочид буудалд тусгаарлагдаж байсан хүмүүсийг өөр зочид буудалд тусгаарласан. Учир нь, франкфурт-Улаанбаатар чиглэлийн тусгай үүргийн нислэг арванхоёрдугаар сарын 18-нд ирсэн. Үүнээс 14 хоногийн дараа 7 хүнд зэрэг халдвар илэрч байгаа нь тусгаарлагдах хугацаанд халдвар авсан байж болзошгүй хэмээн үзэж байгаа юм. Тиймээс өөр зочид буудал руу шилжүүлсэн. Өнгөрсөн хугацаанд Амар зочид буудалд халдвар хамгааллын дэглэм алдагдсан уу гэдгийг камераар шүүнэ. Хэрэв халдвар хамгааллын дэглэм алдаагүй бол халдвартай хүмүүс ирсэн үү гэдгийг тогтооно. Энэ асуудалд өнөөдрийн байдлаар эцсийн дүгнэлт өгөх боломжгүй.

БАЯНЗҮРХ ДҮҮРЭГТ 85 МЯНГАН ӨРХӨӨС ШИНЖИЛГЭЭ АВАХАД 2 ХҮНЭЭС  COVID-19 ИЛЭРСЭН

Баянзүрх дүүргийн нэгдсэн эмнэлгийн голомтоос гадна хүн амын дунд халдварыг алдсан байж болзошгүй гэх эргэлзээ олон нийтийн дунд байна. Энэ асуудалд дараах тайлбарыг өглөө.

НЭМҮТ-ийн албаны дарга, тархвар судлаач Б.СУВД:

-Бид өчигдрийн байдлаар 4 голомт тодорхойлогдоогүй судлагдаж байна. Яагаад ийм нөхцөл байдал үүссэн гэхээр шинэ жилийн баяр болсноос гадна иргэд “би халдвар авна” гэж  огт бодохгүй байна. Мөн шинж тэмдэггүй тохиолдлууд гадуур байна гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Хүн амын дунд шинж тэмдэггүй халдварын нууц үеийн хугацаандаа байгаа хүн ч байж болзошгүй. Хөл хорионы хугацаанд иргэд хөл хорионы дэглэмийг сахиж чадсан уу гэдгийг бодох хэрэгтэй. Баянзүрх дүүргийн тухайд нэг өрх-нэг иргэн шинжилгээг зохион байгуулсан ч иргэд идэвхтэй шинжилгээ өгөхгүй, маш удаан явцтай байлаа. Тус дүүрэгт 85 мянган өрхөөс шинжилгээ авахад 2 тохиолдол илэрсэн. Үүний цаана хүн амын дунд халдвар гарч болзошгүй. Халдварын байршил тодорхойлогдвол хүмүүст тухай бүр мэдээлнэ. Дээр нь шинэ жилийн баярын үеэр ажилласан томоохон худалдаа үйлчилгээний байгууллагын ажилчдаас шинжилгээ авна.

Эрүүл мэндийн сайд Т.Мөнхсайхан цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийж байна

Эрүүл мэндийн сайд Т.Мөнхсайхан цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Saturday, January 2, 2021


ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЙД Т.МӨНХСАЙХАН МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙНЭ

Эрүүл мэндийн сайд Т.Мөнхсайхан 18.30 цагт цаг үеийн мэдээлэл хийнэ. Олон нийтийн дундаас халдвар гарч буй байдал болон хавьтлын хүмүүсийг тогтоох, халдвар авсан уг шалтгаан хаанаас вэ гэдэгт хариулт өгнө. Мөн хөл хорионы үед covid-19-халдварын эсрэг хариу арга хэмжээний гол зорилго, үр дүнгийн талаар ярих юм байна.

Бид мэдээллийг шууд дамжуулж хүргэнэ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-02 203.91.115.55

1 р эмлэгийг хувьд өгч яасан ч болохгүй шүү МАН аа Жирийн ард хөдөөний хүмүүс очих эмлэггүй болно шүү 1 р эмлэгийн үйлчилгээг өндөр төлбөртэй болгож болохгүй

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.9.47.31

ene yaamny ded said gej bna uu kkk…

Avatar

zochin 2021-01-02 103.26.195.48

Unegui vaktsin avax geed chichreed baix yum. Ter ni irex xurtel xugatsaa ix aldana ter xoorond ard tumen bugdeeree niiteeree korona tusch ovdono. Ter ued ta nar yun togtoon barix bolson baix vii. Yamar ch arga xemjee avax noxtsolgui diildexgui tarsan bolson baina daa. Ta nar xulgailj tsusalj idexeeree xeden zuun terbumaar ni iddeg mortloo xeden xuviig ni ard tumendee zoriulaxad shees chini goojix geed bna uu. 300 saya bish 3-xan saya xun shuu dee.Ard tumen teneg bish dulaan oroxoor bosno doo.

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.78.30

Цагдаа нар чинь вирусны голомт боллоо ш дээ, вакцин хийгээчээ

Avatar

Зочин 2021-01-02 64.119.24.40

Ухаантай уужуу тайван ажлаа мэддэг эрч хүчтэй ЭМ-н сайдтай болжээ. Монгол хүн болгон зөвийг таньж мэддэг болж байна. Нямхүүг маш хурдан зайлуулах хэрэгтэй Их удаж байна даа. Урам хуглахгүй байгаач.

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.188.34

Тэнэг Мөнхсайхан чи албан тушаалаа өг. Эсвэл энэ аюулт өвчнийг газар авхуулах гээд байна уу? Өрх бүрээс нэг иргэн шинжилгээнд гээд бэлэн туршлага байхад үл хайхран гүрийгээд нийт монголчуудад л хор хийгээд байна.

Avatar

зочин 2021-01-02 66.181.180.150

UB паласаас тархсан гэдгийг сайдаас бусад монголчууд яриад бна аа,бусдын үгийг сонсохгүй бол мунхаг болго шүү

Avatar

Зочин 2021-01-02 172.105.110.172

Тахлыг хумих цагт нь тэнэгтэж байгаад чадаагүй, одоо бол өнгөрсөн, Мөнхсайхааа. Чиний ачаар монгол улс тахалдаа нэрвэгдлээ.

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.187.46

Uulaasaa tarhchihsan haniadnii golomtiig haigaad nemergui shd ee, Erguu ats yum daa

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.183.96

Мөнх сайхан хатуу хөл хорионд мөнгө ч үгүй болоод мөн ч баларч байна даа. Уг нь Саран гэрэл тусаад санаа сэтгэл амар сайхан тааваараа байсан юмсан…

Avatar

Үнэн овогт Монгол цус 2021-01-02 66.181.161.116

УОК ЭМЯам үнхээр хариуцлага муу ажиллаж байна. Эрүүл мэнд энхийг сахиулдаг эмч нар өөрсдөө вирус тээгч болчихсон байхад Ард иргэд яах болж байна

Avatar

ТӨМӨРӨӨ 2021-01-02 64.119.22.95

ХАРИУЦЛАГА АЛГА БАЙНА ЯМАРЧ ХАРИУЦЛАГА ХААНА ХААНАА АЛГА ИРГЭД ЯАЖ АМЬДРАХ УУ ЗАСГИЙН ГАЗРАА

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.12

Honogiin 100 000 ugvul hedii hvrtel horigdson ch yahavdee !

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.21.120.50

Sumiya darga avtobusand chihej neg ersdeld oruulaad mahand icherluulj bas ersdeld oruulaad hezee zailah yum boldoo

Avatar

Tt 2021-01-02 66.181.161.40

Ajilgui har piz daanuud

Avatar

gerelnyam 2021-01-02 192.82.72.166

Aldaj cnadsan um humij chadah bailgui gej itgie.Harin chuhalchlan zahihad, zes.,zair,.nuurs,tomor zamynhaa hudguu l aldaj bolohgui shuu,hicheegeereii

Avatar

бид өөрсдөө 2021-01-02 64.119.20.3

Хятадын Бид хамтдаа гэж киног МҮОНТ ээр гарч байна..Ухань Хэбэй Бээжин гэх хэдэн 10 дахин сая хүн
Амтай хотуудад хөл хорио тогтоож яаж өвчтэй хүний араас явж олж шинжилгээнд хамруулж тэмцэж байгаа тухай харуулсан киног үзээчээ!!!
Бид тээр том хотын хүмүүс дэлгүүр үйлчилгээний газар зай барьж байгаа хараачээ үзэээч

Avatar

иргэн 2021-01-02 202.126.88.186

Хөл хорио сунгаад байдийн байж хоосон хориоод байжил болдгүй байх өх юмаал давхар шийдчээрэй 2 тхорио цээрийн дэглэм арай ийм байдгүй өвчин тархаад б га нь үнэн бол энэ ажлыг төгс хийж чадахгүй б га нь үнэн болж таараад б на одоо бол өвчнийг тархаагаад алдсан үнэн энэ онцгой байдлын албанд ажиллаж б га хүмүүсээ халж сольдог юмуу арга хэмжээ тооцоод явуулах чададгүй юм бол ахлаж б гаа хүмүүсл нь арга хэмжээ тооцхоос өөр арга алга хөл хорио тогтоох ямар хууль байгааг нь мэддэг хүнд нь өгчөөчээ Ж

Avatar

Нэргүй 2021-01-02 139.5.219.185

Энэ доор элдвийн юм бичээд байгаа сонин нөхөд өөрсдөө байсан бол ёстой баллаж байгаашдээ?! Өөрсдөө ажил хийж чадахгүй хүнийг ажил хийлгэдэггүй хогийн зангаа болих хэрэгтэйшдээ?! Үнэндээ ЗГ бололцоотой бүх арга хэмжээг аваад байх шиг байх юм?! Харин иргэдэд бол алдаа байна шүү?!

Avatar

Зочин 2021-01-02 172.105.110.172

Иргэд хариуцлага нэхэх эрхтэй, ямбыг нь эдэлсэн бол ялыг нь үүрэх ёстой. Ийм тэнэг юм ярьдаг новшнууд монголоор дүүрэн байхад улс яаж хөгжих билээ.

Avatar

Зочин 2021-01-02 139.5.219.185

Энэ доор элдвийн юм бичээд байгаа сонин нөхөд өөрсдөө байсан бол ёстой баллаж байгаашдээ?! Өөрсдөө ажил хийж чадахгүй хүнийг ажил хийлгэдэггүй хогийн зангаа болих хэрэгтэйшдээ?! Үнэндээ ЗГ бололцоотой бүх арга хэмжээг аваад байх шиг байх юм?! Харин иргэдэд бол алдаа байна шүү?!

Avatar

Иргэн 2021-01-02 139.5.219.185

Энэ доор элдвийн юм бичээд байгаа сонин нөхөд өөрсдөө байсан бол ёстой баллаж байгаашдээ?! Өөрсдөө ажил хийж чадахгүй хүнийг ажил хийлгэдэггүй хогийн зангаа болих хэрэгтэйшдээ?! Үнэндээ ЗГ бололцоотой бүх арга хэмжээг аваад байх шиг байх юм?! Харин иргэдэд бол алдаа байна шүү?!

Avatar

eh oronch 2021-01-02 192.82.68.75

Ene bagaar ajillana gej hamtarch avilga avch ideh uuh gesen teneglelee hezee zogsooh yam be Hurelsuh saidaa ene neg neg taliin helmegdel nuguu taliin uzel bodloor ni yalgavarlan gaduurhal bas avilgiin eh uusver,ashig sonirholiin zurchil bolsoor baigaa iim uildluudee zogsoogoochee uunees chini bolood turiin alba chini chadvargui turliin alba bolood avilga chini tsetsegleed bn

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.183.96

Одоо тэгээд багаараа цадах хүртэл хорих юм Байна гэж ойлголоо.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.9.46.55

ta nar odoo suudlaa tavij ogoo, mongo idej boloogui yu? covidoo taraachlaa, nileen mongo ch huschlaa, odoo zailaad ogooch

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.55.188.41

1 sayaa hun burt uguud hori doo, esvel turiin albanii humuusiin tsaling buh irgeddee tegsh huvaaj uguud hori. Tegehgui bol zarim heseg ni tsatgalan horigdood zarim heseg ni ulsgulun horigdood baidag. Aldah yumgui ulsgulun humuus udaan horigdohgui shuu!

Avatar

Б 2021-01-02 64.119.19.156

Энэ Хүрэлсүх гээд поп гар юмыг үнэнээр нь шууд хэлэх хэрэгтэй ш дээ. Өвчинг ард түмний дунд алдвал Хятад хилээ хаагаад, манайх нүүрс, зэсээ гаргаж чадахгүй болоод манай улс алингаа алдаад шууд дампуурах гээд байгаа тул хөл хорио тогтоосон гээд шууд хэлэх хэрэгтэй ш дээ. Худлаа хааяа гарч ирж попорчихоод л алга болоод байх юм

Avatar

УОК Содбаатар огцор 2021-01-02 59.153.115.96

ОГЦОР

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.190.213

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦРОХ БОЛЗЛОО АЛЬ ХЭДИЙН ХАНГАСАН. ШИРЭН НҮҮРЛЭЭД Л БАЙГАА БОЛОХООС…

Avatar

Zochin 2021-01-02 202.55.188.82

Niitiin teewreer hot hoorond ywuulah ersdeltei bol huwiin mashinaara ywuulah heregtei

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.55.188.82

Ydhnaa oron nutgiin humuusiig haldwar garaagui busluu shinjilgeegiin oguuleed ywuulah heregtei hol horio togtooloo togtoolool geed bsn gaduur dotuur humuus ywj mashin gj zamguu iim bjij yr ni yh gsiin bee oron nutgiin humuusiig ywuulaldaaa ymar hetsuuun bee

Avatar

зочин 2021-01-02 192.82.78.30

Хөөе Улаан Үд , Хөх хот хоёроос вакцин гуйчаач , аль хэдийн хийгээд эхэлчихсэн байна, үнэхээр ү****ц удаан ажиллах юмаа

Avatar

Зочин 2021-01-02 122.201.21.84

Аль вакцин нь сайн болохыг жаал судалбал яасан юм бэ. mRNA технологиор хийсэн шинэ вакцины удаан хугацааны нөлөө нь ямар болохыг хэн ч мэдэхгүй шүү дээ.

Avatar

ТӨМӨРӨӨ 2021-01-02 64.119.22.95

ЯМАР ХАИУЦЛАГАГҮЙ ЮМ БЭ

Avatar

keke 2021-01-02 202.21.108.246

Гуцааа гуц

Avatar

зочин 2021-01-02 192.82.78.30

хоолны мөнгө өгнө үү

Avatar

Үнэн 2021-01-02 202.9.46.37

Албан тушаалтнууд хөл хориог сунгахаас өөр юу ч хийж чадахгүй. Ажлаа хийж чадаагүй, хаариуцлага алдсан, халдварыг барьж чадаагүй Содбаатар, ОБЕР дарга Ууганбаяр, сайд нар ажлаа өгөх цаг болсон.

Avatar

зочин 2021-01-02 103.229.122.190

хол хориог чангатгах хэрэгтэй. Ажил гээд явах хэцүү байна Өрх бүрт олгох эрхийн бичгээ яаралтай өгнөүү Өнгөрсөн жил тэтгэврийн зээлд хамрагдаагүй ахмадуудадаа 1 сая төгрөгийн эрхийн бичгээ яаралтай өгөөнүү

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.189.46

gaduur haana ni hatuu hul horio baigaad bainaa. buten 10 sar beltgelgui. Uur ulsuudaas turshlaga sudlaach chadahgui bol mergejliin bag urij avchiraach.

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.161.54

Arai l dendvvv ymaa sungalaaa geed shiidwerlej bgaa ym bhgvi ydj 2-3 honog teg zogsolt higd garsan golomtiig ilrvvvlj boldogggvi muu arai l dendleee sh de sugaad l bhin ard irged chin hezvvdej bgaag mededgvi ymuuu

Avatar

огцор 2021-01-02 192.82.67.221

огцроод зайлаад өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.101

яана даа, амьдрал хэцүүдлээ

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.191.107

odoo khalvaraa dotroo aldsanaa khuleen zuvshuuruud daraagiin shatnyajildaa orvol, baidlyg zuulluj niigmiig taivshruulj ner khichheseer baital baidal ulam khundrekh ni dee …

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.26.193.123

Ажлаа сайн хийж байгаад талархаж байна

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.190.191

Халдвар вирус хоёр өөр гэдгийг иргэдэд ойлгуулах

Avatar

Зочин 2021-01-02 64.119.16.227

Уучлал гуйж мэхийгээд огцрох болов уу гэж бодсон чинь…..

Avatar

Монгол иргэн 2021-01-02 202.9.46.216

Монголчууд цөөхүүлээ байж хөл хорио тогтоосон үед зай барихгүй айл ах дүү нараараа тэнэж явна төрсөн өдөр тэмдэглэдэг ийм замараагүй юм чинь яаж салах вэ дээ.сайн дэглэм барьж байж энэ вирус чинь голомтонд орно.хорин сая хүн хөл хорил тогтоогоод үр дүн гараад байхад манай монголчууд хэнэггүй нь харагдаж байгаа шүү.дэглэмээ сайн барицгаа тэгвэл үр дүн гарна шүү.!!!!!!!!!!!!!!!!м

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.21.107.80

Амьжиргааны хэдэн төгрөг өгөөд хөл хориогоо сунга даа. Өдөр бүр л нэмэгдээд байна.

Avatar

Айдас ба амьдрал 2021-01-02 202.21.108.48

Энэ дэлхийн хамгийн аймхай хулчгар үндэстэн болохоор алив бэрхшээлээс нуугдаж явсаар хөгжлөөс хоцордог бололтой. Сошиалын авгайчуулын үгээр л явдаг Төр засагтай амбан явахгүй нь дээ.Үүссэн бэрхшээлийг сөрж ажиллан давах чадвар Монгол хүнд алга даа. Ямарч дайсан ирвэл зугатаж нуугдсаар даруй 300 гаруй жил өнгөрчээ.

Avatar

Массын шинжилгээ үр дүнгүй 2021-01-02 138.197.178.152

УБ хотын айл болгоноос 1 хүнийг шинжилгээнд хамрууллаа гэхэд коронавирус заримдаа 1 удаагийн шинжилгээнд баригддаггүй учраас үр дүн муутай юм аа. Монгол улсын эрүүл мэндийн байгууллага дэлхийн хамгийн мундаг эрүүл мэндийн байгууллага аятай өдий зэргийн сайн хамгаалж өгч байхад зарим хүмүүс давраад дотооддоо алдлаа огцор энэ тэр гээд байх юм. АНУ-д эмнэлгийн орнууд пиг дүүрэн зөвхөн коронагаар хүн үхэхэд л ор суларч байна. Эмнэлгийн ажилтнууд амны маск шиг л золионд явж өөрсдөө өвчилж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-02 38.114.114.46

jdddbdb

Avatar

mvb 2021-01-02 38.114.114.46

sain baina

Avatar

Зочин 2021-01-02 122.201.21.72

dddd

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.189.241

Тодорхойгүй голомт гэж юу байхав дэ. Салбарын сайд гэж худлаа яригч нөхөр юм. Ажлаа мэдэхгүй бол мэддэг хүнд өгмөөр юм

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.161.42

ZGR huviin unaagaa huleen zuvshuur! Humuus yadaj umd, gutal geh met baraagaa zarj mungu olog l dee!!!!! Busad buh uilchilgeenii gazar mazraa haa l daaa

Avatar

иргэн 2021-01-02 192.82.71.205

ЭМНЭЛЭГ ӨӨРӨӨ ХАЛДВАР ТАРААГЧ БОЧЛЧИХЛОО ИЙМД ТЭДЭН РҮҮГЭЭ АНХААР ХӨЛ ХОРИОГОО ЦУЦАЛ АМЬДРАЛ ХЭЦҮҮДЛЭЭ АЖЛАА ХИЙЦГЭЭМЭЭР БНА

Avatar

иргэн 2021-01-02 66.181.190.17

Чи өөрөө сайн дураараа зайлаад өгөөчэээээээээээээээээээээээ. Үгүй бол наад салж ядсан сандалнаас чинь ард олон очоод ховхолчино шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.127

Дотроо тавиад туучихжээ хар мал чинь. Ажлаа чаддаг хүнд нь өгөөд зах руугаа зайл, н**ш оо!

Avatar

Хөл хориог сунгасан нь зөв өө 2021-01-02 139.5.218.173

Маш аюултай. Одоо ч ХӨСҮТ-ынхэн их ядарч туйлдаж байгаа юм байна лээ ш дээ.

Цаашдаа эмч мэргэжилтхүүд, эмнэлгийн орны дутагдалд орохыг үгүйсгэх аргагүй.

Хөл хориог сунгах нь арай хохирол багатай байх.

Цах, дулаан, ус, түлшээ Төрөөс даалгасан юм чинь олон юм ярилгүй хөл хориондоо тайван амьдарцгая

Avatar

иргэн 2021-01-02 66.181.190.17

Битий гуцаад бай чи. Тэр 0 болгочихсон гээд байгаа цахилгаан дулаан чинь хаа байна. Тэглээгүй гээд сайд нь элийрээд сууж байна. өнгөрсөн 12 сарын цахилгаан дулааны төлбөрийн нэхэмжлэлийг аваад хүмүүс яахаа мэдэхгүй мунгинаж байна. Эднийг зайлуулчих чадалтай зүрх зоригтой парламентийн гишүүн ч байхгүй бололтой. Бүгд б**с долоогчид

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.126.90.138

Нямхүү болон уок оос болж ийм байдалд хүрсэн. Эрүүл мэндийнн сайд энэ үед маш сайн ажиллаж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.127

Өмнөх сайд чинь халдвар дотооддоо алдаагүй, алдахгүй гэж нүүр бардам хэлж чаддаг байв. Энэ дурак одоо та нар өөрсдийгөө бод, халдвар хаана ч байж магадгүй гэж хэлж байна. Ажлаа хийж чадаагүй Ковидод бууж өгч байгаагаа зарлалаа. Огцор н**ш оо????

Avatar

Зочин 2021-01-02 122.201.22.193

ЭМЯ сайд коронагийн эсрэг авсан арга хэмжээ үр дүнтэй болсон, бид сайн ажиллаж байгаа гэж яриад байх юм? Гэтэл сүүлийн хэдэн хоногт ард иргэдийн дундаас 18 шинэ тохиолдол илэрлээ гээд байх юм?!!! Үнэнийг хэлбэл, манайх ковидыг ард иргэд дунд алдчихсан юм байна шдээ!!! Төр засаг өөрийгөө өмөөрч суухын оронд бодит нөхцөл байдалд зөв шударга дүгнэлт хийж, маш шуурхай эрчтэй арга хэмжээ авах хэрэгтэй байна шүү!!!

Avatar

Zochin 2021-01-02 202.126.89.140

Hurelsuhee odoo ogtsor !!!! Bolno hugshuun. Hudlaa shaahaas oor yum alga chamd !!!! Zailj uz zaigaa taviad. 14 terbumaa avaad Australia-daa ochij hevt hugshuun suraagui bish yamar chi !!!!

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.9.40.157

Баянзүрх дүүргийг эзэлсэн ОРК-уудад: Шинжилгээгээ идэвхи санаачлагтай өг. Гадуур битгий дэмий сэлгүүц. Гараа угаа. Ер нь юм юмаа угаацгаа

Avatar

зочин 2021-01-02 66.181.191.197

тэнэгт муу мал минь, өөрийгөө хичээ

Avatar

иргэн 2021-01-02 103.26.193.150

Чи одоо зайл аа. Тэр дэнжийн 100 дээрээ очиж мөнгөө хураа, гай минь

Avatar

Оогий 2021-01-02 64.119.23.4

вакцины гаж нөлөө маш их яригдаад эхэлсэн шүү Цөөхөн ард түмнээ коронагаас ч аюлтай юмнад оруулчих вий Манай ямарч сайтуудаар энэ тухай мэдээ гарахгүй юм. Вакцины тухай сөрөг мэдээ нийтлэхийг хориглосон юм шиг санагдаад байхын.Эсрэгээр муу нуухаар сайн илчил гэдэг шиг наад вакциныхаа асуудлыг нээлттэй яриачээ

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.101

хөөе оркоо, вакцинд хамруулахгүй бол энэ вирус улам гаарна. Малнууд гай бололгүй зайлаач

Avatar

Sain duraaraa ogtsroh tuhai medegdel! 2021-01-02 192.82.72.26

Sain duraaraa ogtsroh tuhai medegdel!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж