УОК, ЗГ хөл хорио сунгах эсэхийг шийднэ | News.MN

УОК, ЗГ хөл хорио сунгах эсэхийг шийднэ

УОК, ЗГ хөл хорио сунгах эсэхийг шийднэ

УОК, ЗГ хөл хорио сунгах эсэхийг шийднэ

Covid-19-ийн халдварын тархалтыг хумих, халдвараас сэргийлэх зорилгоор 2021 оны нэгдүгээр сарын 6-ны өдрийг хүртэл бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлээд буй. Тэгвэл энэ хугацааг сунгах эсэхийг  Улсын онцгой комиссын ажлын хэсэг болон мэргэжлийн байгууллагуудын санал, дүгнэлтийг нэгтгэж, Засгийн газрын хуралдаанаар эцэслэх юм.

Харин Даваа гаригт Улсын онцгой комисс, Засгийн газар хуралдаж, бүх нийтийн өндөржүүлсэн бэлэн байдлыг зэргийг сулруулах эсэх асуудлыг хэлэлцэж, шийдвэрээ гаргах юм байна.

Монгол Улсын хэмжээнд өнөөдөр 1242 халдвар бүртгэгдсэнээс дотоодын халдвар 855, нийслэлд хамгийн олон тохиолдол бүртгэгдээд байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочид 2021-01-02 202.179.25.249

ШУУРХАЙ ШТАБ МАШ АЖИЛЛАЖ БАЙНА ТЭР УУГАНБАЯР ДАРГА НЬ АРД ИРГЭДИЙГ СҮРДҮҮЛЭХЭЭС ӨӨР ЮҮ ХИЙЖ БАЙНА

Avatar

зочид 2021-01-02 202.179.25.249

хорионоос л вирус тарХсан шүү дээ УОК ШУУРХАЙ ШТАБ ЭМЯ ХОЁР Л ЯМАР Ч ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХЭЭС БУЛТААД БАЙНА ШҮҮ ХАЛДВАР АВСАН ХҮМҮҮСИЙН ЭМЧИЛГЭЭНИЙ МӨНГИЙГ ШУУРХАЙ ШТАБ ЭМЯ-ААР ТЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

irgen 2021-01-02 202.126.89.153

UOK.NOK mash muu ajillaj bn.Shine jiliin emne hudaldagch naraasa shinjilgee avah baital been hun bujignuulj .tsuglarcani daraa shinjilgee avna gh shig.Naad 2 hun chin medrel.setgehui n zugeeruu.Tsahilgaan 00 bolgoloo gesen.Tavinbeh n tegj yriagui ch geh shig ugeiee ene tur zasagt chin eruul hun bnuu.Uuniig haraad dugneltee hgd ene ** hunee butsaaj tataj chaddaggui uomuu.Hurelsuh n uo bodood bn.Naad 2 chin ajil hiij cgadahgui.K19 taviad tuuchihsan

Avatar

Зочин 2021-01-02 122.201.22.193

Яг үнэндээ бол ковидыг гадуур иргэдийн дунд алдчихсан байна шдээ!! Коммунист засаг сурсан зангаараа тас гүрийгээд нуугаад байх юм. Ийм нөхцөлд хөл хориог сунгахаас өөр арга байхгүй, гэхдээ иргэддээ улсаас тэтгэмж олгох хэрэгтэй байна!!! Зарим айл өрх үнэхээр хэцүүдлээ шүү! Улсын төсвөөс элдэв барилга байгуулажмийн зардлаа хасаад өгөөчээ!! Хаашдаа МАН дахин сонгогдохгүй нь тодорхой болцсон учраас сонгуулийн пиарт зориулсан мөнгөө иргэддээ өг л дөө!! Күүк та нар чинь гадны хорлогч нар биш юм бол

Avatar

Зочин 2021-01-02 64.119.23.192

Цахилгаан дулааны мөнгө тэглэсэн гэж худлаа зарлаад, өмнөхөөсөө ч илүү мөнгө нэхэмжилж буй энэ жүжгээ зогсоогоод, өрх бүрд 1 сая төгрөгөө олгоод сунгах нь зүйтэй байна шүү.

Avatar

zochin 2021-01-02 66.181.160.78

huuhdiin tuluu gej handiv tsugluulj bhar vaktsinjuulaltand handiv tsugluulahgui tegsen bol negdugeer sardaa bagtaj bugd vaktsinaa hiilgeed ajil amidraldaa oroh bsan odoo vaktsin irtel horihoos uur songolt algadaa

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.76.12

Honogiin 100 000-iig ugvul naadam hvrtel horigdmoor bna.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.55.188.41

1 sayaa hun burt uguud hori doo, esvel turiin albanii humuusiin tsaling buh irgeddee tegsh huvaaj uguud hori. Tegehgui bol zarim heseg ni tsatgalan horigdood zarim heseg ni ulsgulun horigdood baidag. Aldah yumgui ulsgulun humuus udaan horigdohgui shuu!

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.177.224

hurelsuhee 0 zogsolt bolgo.chadahgui bol suudlaa tavij og

Avatar

зочин 2021-01-02 192.82.78.30

Хзрэлсүх огцор

Avatar

ТӨМӨРӨӨ 2021-01-02 64.119.22.95

АРАЙ Л ДЭНДҮҮ ХАРИУЦЛАГГАГҮЙ БАЙНА ШҮҮ ИРГЭД ЯАХ ЮМ БЭ СУНГААД СУНГААД БАЙХ НЬ ХЭНД АШИГТАЙ ВЭ

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.212.118.56

чи дураараа загнавал үүнээс ч хүнд байдалд орно. Энэ халдвар тоглоом биш. Санал болгож буй журмыг мөрдөөд,тэвч.

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.187.46

Hund baidald orood yag yah yum? Haniad hurne. 100 hunees biy sultai nastai 1-2 ni nas barna. Uur yah yum? Tertei tergui uvddug biy uregddeg ami. Bolvsrolgui orkuud aih yumaa olj yadah yum

Avatar

Zochin 2021-01-02 202.126.89.42

Sungaad sungaad ene ovchin chn burtgegdseer l bnshde sungalaa gd burtgegdehgu bga ym bnu hedne ch udaa sungachiv naad ard irgd chn hetsuudlee herev baktsin gartsn bol buh irgedee baktsiinjuurliig bodoldoo

Avatar

Үнэн 2021-01-02 202.9.46.37

Албан тушаалтнууд хөл хориог сунгахаас өөр юу ч хийж чадахгүй. Ажлаа хийж чадаагүй, хаариуцлага алдсан, халдварыг барьж чадаагүй Содбаатар, ОБЕР дарга Ууганбаяр, сайд нар ажлаа өгөх цаг болсон

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.212.118.56

Энэ хүнд үед бүү улс төрийн тоглоом ярьж заваар. Тийм цаг биш.УОК боломжоороо ажиллаж байна.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.21.107.80

Амьжиргааны хэдэн төгрөг өгөөд хөл хориогоо сунга. Өвлийн хүйтэн өнгөрөг. Өдөр бүр нэмэгдээд байх юм.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.21.108.48

Одоо амьдралаа бодоёоо хө Хүүк хөвөлзүүрээ. Хөл хориогоо хүсээд байгаа нь гэр гэртээ бүгэг.

Avatar

Зочин 2021-01-02 117.111.23.217

гадаадаас иргэдээ аваач ээ

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.179.21.226

Hol horio ur dungee ogood odoo Darhan Selenge Arhangai 0 burtgeltei bolloo. Iimd Niislel holhoriogooo sungaad baih heregtei gej bodoj bn.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.131.226.66

тэнэг мал явч ямаагаа самна л***р минь. дарханд өрх бүрээс шинжилгээ аваад хорихыш хорчихсон юм малаа. зүгээр наад малаа өсгөөд удахгүй нэхэгдэх малын хөлийн татварын мөнгөө цуглуул.

Avatar

FUCK YOU 2021-01-02 202.131.226.66

Корона гээч энэ вирусыг хүн төрлөхтөн хяналтандаа авч чадахгүй ээ. Өнгөггүй үнэргүй амтгүй нүдэн харагдаж чихэнд сонсогдохгүй зүйлийг хэн хянаж чадах юм бэ? . Одоо наад араас нь хөөдөг ХӨЛ ХОРИО гэдэг тоглоомоо боль. Хэтэрхий үнэтэй байна.
энэ мэтчилэн явах юм бол юу болохыг та нарын КОРОНА аас хамгаалаад байгаа ард түмэн яахыг хэн мэдлээ.
Өлсөөд ирэхийн цагт хорь дийлэхийг чинь харахал үлдлээдээ. ХАРАМСАЛТАЙ ТӨР УДИРДЛАГА

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.212.118.56

Сөрөг хүчний уяаны нохойнууд энэ хүнд үеийг ашиглан олны санаа сэтгэлийг үймүүлэх хоронүйл ажиллагаагаа зогсоо

Avatar

Зочин 2021-01-02 172.105.187.80

Содбаатар, Мөнхсайхан нар чинь эхний хөл хорионы хугацаанд тахлыг хяналтандаа авч чадсангүй, УОК-ын хариуцалагүй байдлаас болж дотоод халдвар тархсан, цаашдаа энэ тэнэгүүд чинь халдварыг бүүр алдана шүү гээд иргэд мөн ч их хэлж шүүмжилсэн дээ. Нөгөө, хүрэлсүх нь мээдкүүү2 пидааа гэсээр таг, чиг.

Avatar

Зочин 2021-01-02 122.201.31.201

Сумтай пиздааг нь бас огцруул

Avatar

Zochin 2021-01-02 202.55.188.82

Hed honogch boltugai neeh heregtei hodo oron nutgiin humuus ub gatssan bdaltai heden sariig awah yum bee zarim ger orondoo garahguu deglemee sn barij bgach zarim humuus arai bishee ygd busdiiga bpdoj boldguum hatuu hynaltan dor oron nutag ger oronluga ywmaar bgaa humuusee ywuulsan ni deer ter humuus ni ch oorsdoo hynalt tawij sain bh heregtei hol horiog hed honog ch boltugai neesen deer neesen deer

Avatar

зочин 2021-01-02 66.181.161.69

өвчин улам ихсэж байгаа учир сунгахаас өөр аргагүй

Avatar

зочин 2021-01-02 66.181.161.69

сунгахаас өөр аргагүй шүү

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.9.46.82

Уб хотын бүх хүмүүсээс шинжилгээ авахгүй бол хөл хориог сунгасан сунгаагүй ялгаагүй

Avatar

Zochin 2021-01-02 202.55.188.82

Hed honog ch boltugai neeh heregtei oron nutagruu ger oronluugaa ywmaar bn tsag uy hetsuu bgaa ch gsen ydhnaa ger orondoo bwal iluu deer bh

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.57.94.24

Orkuud teglee yu bi shinjilgee ugsun eruul gsn gd mask zuuhgui humus tsugluulj arhidsan dohioldol garsan shdee ed narig butsaagad.yv gd hurungu huch gargad bhad yvahgui yu hiij bsin.denduu duraaraa buduuleg humus.ORK gehees uur odoo yu geh yum be.orkud

Avatar

Зочин 2021-01-02 66.181.189.46

Arhi dars bayar naadam zugaa tsengel geheer delguur nuulgeh shahdag mungu tsaa sni urgaad irdeg 0 zogsolt hiij hul horino geheer ulberch uhdeg munugui boldog ayultai tahal gej neg l sain oishoohgui baina daa hun uur deeree l tulhaar l neg oilgoh baihdaa

Avatar

Нэг сар орчим нээх байхаа 2021-01-02 66.181.190.154

Хэд хоног нээх байх аа. Эргээд цагаан сарын өмнө 02 сарын 08-наас хаах болов уу. Цагаан сарын дараа 02 сарын 17-ноос эргээд бууруулах тооцоо харагдаад байна.

Avatar

Сунгахаас өөр аргагүй 2021-01-02 138.197.178.152

Сунгахаас өөр аргагүй. Эмч, сувилагчид нь өөрсдөө корона тусаад байхад сунгахгүй бол корона нэмэгдээд эмч, сувилагч, онцгой, цагдаагийн ажилтнууд хүрэлцэхгүй болно. Ажлын байрны түрээслэгчид түрээсийн төлбөрөө нэхэж авах гээд худлаа солиороод өлсөж үхлээ хатлаа гээд байх юм. Түрээсийн төлбөрөө л цуглуулж авч байвал хүмүүс өвчин тусаад үхэх нь хамаагүй юу? Түрээсийн төлбөрөө авахын тулд хүнийг өвчнөөр үхүүлж болохгүй. Дарга нар кофе шопын бизнестэй. Гуталчин, цагчин гэснээ кофе шопчин ч гэх шиг.

Avatar

Zochin 2021-01-02 103.57.94.101

Horiod nemergui ee uhamsaraa ondorsgo!!!!!!!!!

Avatar

монгол хүн 2021-01-02 192.82.70.80

ДАХИАД ХЭД ХОНОГ СУНГАЧИХВАЛ ГОЛОМТУУД НЬ АЛГА БОЛОХ Л БАЙХ ДА!? УГААСАА НЭЭХ УНААД СҮЙД БОЛООД БАЙХ НАРИЙН БОДЛОГОТОЙ ЭДИЙН ЗАСАГТАЙ Ч БИШ ДЭ. ТЭГЭЭД Ч ЭНЭНЭЭСЭЭ ДООШ УНАХ ГАЗАР БАЙГАА БИШ ЯДАЖ ЭРҮҮЛ БАЙЯ Л ДА. ХӨЛ ХОРИОД СҮЙД БОЛТОЛ НЬ АЛДЧИХГҮЙ ЕР НЬ ҮР ДҮНТЭЙ Л БАЙГААШ ДЭ. ЗАСАГ Ч БОЛОМЖООРОО ХАРЖ ҮЗЭЭД Л БАЙНАШ ДЭ. ӨӨР ЯАХАВ ДЭ!? ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ АЛДВАЛ БҮГДИЙГ АЛДАНА ШҮҮ ДЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-01-02 64.119.24.211

alga boloh bsan bol unuudur ter munhada tuv shuudan ntr ees elilerkuuldee ymrch yalgaa bhq

Avatar

Zochin 2021-01-02 66.181.185.237

dahiad ingeed sungaad bval ene ediin zasag chin dahin sergehgui hetsvvl bno shvv ajilgui humuus duuren bna ajiluud yavahgui amidral hetsvvdeed bn shvv!!!

Avatar

Зочин 2021-01-02 192.82.78.201

Унаад эсвэл сэргээд байх эз манайд байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-02 103.57.94.24

Хаха үнэн шдээ.

Avatar

зочин 2021-01-02 64.119.26.129

УОК, ЭМЯ, Нийслэлийн удирдлагууд ажлаа хийж чадахгүй байна хурдан огцруул. Ямар ч үр дүн алг зүгээр л тэндээс тэдэн хүн халдвар авсан гэж мэдээлэхээс өөр хийж чадах ажил алга.

Avatar

Зочин 2021-01-02 178.14.61.42

Ер н бол түвшингээр нь багасгаж ихэсгээд байх нь чухал даа.

Avatar

Иргэн 2021-01-02 103.26.194.242

Ядаж лагерь дээрээ очиж агаар амьсгалах юмсан..
Гэрт суугаад бүгчимдээд маш хүнд байна.

Avatar

Зочин 2021-01-02 139.5.218.87

Дархан,Эрдэнэт,Сэлэнгэ шиг … дахиад УБ-ыг 14 хоног тас хориод, бүрмөсөн короногүй болмоор байна. Хүмүүсээ вируснээс давж сэтгэл дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-01-02 150.129.142.150

Өчнөөн хориод үр дүн гарч байна уу? Эргүү ацнууд

Avatar

Зочин 2021-01-02 139.5.218.87

Чам шиг эргүү юмнууд нээлгээд коронотой хүмүүсийг улам ихсгээд байна. Анхнаас нь 1 сар хорьсон бол өдийд УБ короногүй болох байсан юм.

Avatar

Зочин 2021-01-02 139.5.219.89

Юун нэг сар вэ хэдэн сар өнгөрөөд байхад одоо яа гээ вэ ???. Уймраад л байгаад байна шүү дээ. Гэтэл цаана бусдын амь амьдрал минут секундээр хэмжигдэж байна. Энэ Засгийн газарт сэтгэл маш дундуур байгаа. Зүгээр л огцроод өгөөсэй. Огцор огцор огцор.

Avatar

Зочин 2021-01-02 139.5.218.87

Хоёрын хооронд 14 хоног болоод нээгээд, хаагаад байхаар короно гараад байгаа биз дээ. Короно 21 хоног амьдрах чадвартай. Дахиж голомтлоод гараад байх юм бол олон мянган хүн өвдөж, үхэх аюул нүүрлэнэ шүү. Сэтгэ Сэтгэ Сэтгэ…

1 5
Avatar

Зочин 2021-01-02 202.9.40.150

Эдийн засаг улам хүндэрч байна. Бид гадаадын баян орон биш, ажиллах шаардлагатай.

Avatar

иргэн 2021-01-02 192.82.71.205

ШИНЭ ОН ГАРЛАА ДОО МУУР ХУЛГАНА БОЛЖ ТОГЛОХОО БОЛИОРОЙ АЖИЛ АМЬДРАЛ ХЭЦҮҮДЛЭЭ ТА НАР ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХАРИУЦЛАГЫГ Л САЙЖРУУЛЦГАА ХОРИОГОО ЦУЦЛАХЫГ ШААРДАЦГААЯ МОНГОЛЧУУДАА.

Avatar

Зочин 2021-01-02 202.55.188.81

Za odoo ingej muur hulgana bolj toglohoo boliod uguurei, Horiod ch ta nar yu ch hiij chadahgui gedgee ene 2 sariin tursh hangalttai haruullaa

Avatar