М.Энхболд: 2000 онд ӨМЧГҮЙ төр үлдээсэн Ардчилсан нам 2016 онд ӨРТЭЙ төр үлдээх нь гарцаагүй боллоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

М.Энхболд: 2000 онд ӨМЧГҮЙ төр үлдээсэн Ардчилсан нам 2016 онд ӨРТЭЙ төр үлдээх нь гарцаагүй боллоо

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.23-нд нийтлэгдсэн

М.Энхболд: 2000 онд ӨМЧГҮЙ төр үлдээсэн Ардчилсан нам 2016 онд ӨРТЭЙ төр үлдээх нь гарцаагүй боллоо

-Эдийн засгаа хямралаас
-Эх орноо өрнөөс
-Иргэдээ ядуурлаас 
-Төрөө дампуурлаас аварья!

 

"Монголоо аврах цаг ирлээ" УИХ дахь МАН-ын бүлгийн иргэдтэй хийсэн тайлан уулзалтын хэсгээс…

 

2000 онд ӨМЧГҮЙ төр үлдээсэн Ардчилсан нам2016 онд ӨРТЭЙ төр үлдээх нь гарцаагүй боллоо. -Эдийн засгаа хямралаас-Эх орноо өрнөөс-Иргэдээ ядуурлаас -Төрөө дампуурлаас аварья!"Монголоо аврах цаг ирлээ" УИХ дахь МАН-ын бүлгийн иргэдтэй хийсэн тайлан уулзалтын хэсгээс…

Posted by Миеэгомбын Энхболд Enkhbold Miyegombo on Tuesday, March 22, 2016

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ZOCHIN 2016-03-23 202.9.40.19

MAL MINE CHI YU HIISIIN . GAZAR ZARJ UURTEE IDSNEES UUR HIISEN ZUILGUI. HARIN HIISEN YUMTAI .ULS URTEI BAIHGU YAAHVEE . UHER NUDELSEN MALLL

саран 2016-03-23 103.9.88.210

тэр үнээн тэгэх нь дээ яанаа

Худал чалчаа яригч 2016-03-23 202.70.43.34

Би таны үгэнд итгэхгүй. Та нарын хэн нь ч ялгаагүй. Угаасаа та нарын хийсэн бантангаас болж энэ орон сүйрч байна. Та нарт албан тушаал хэрэгтэй, өөр юу я хэрэггүй, өрөндөө энэ орон баригдана уу, ард түмэн нь өлсөж үхнэ үү, хэнд ямар хамаа, хаданд ямар чимээ... та нарт ямар ч падлийгүй шүү дээ. Та нар байхдаа ч дампуу л байсан, дооо бүүр дампуурсан, өөрөө ерөнхий сайд болно, тэгээд Монгол оро үлгэрийн орон болно гэх гээд байгаа юм уу. Бүх юм бахь байдгаараа л 2020 онтой золгоно. Дэлхий банкны хийсэн судалгаа, тооцоо

Бат 2016-03-23 95.188.246.28

ХОТЫН ГАЗРЫГ БАДАМЖУНАЙТАЙ ХАМТ ЗАРСНЫГ ЧИНЬ НОХОЙ ХҮРТЭЛ МЭДНЭ.

kkkkk 2016-03-23 183.81.169.23

Unen ugend buur chatsga savirahnee ene Ardchilsan Namiin bicheech nar. Ternees engiin irgen unen ugend ingej oshirhoj bichihguildee azaardaad baishd

zochin 2016-03-23 119.40.98.162

AN omchgui toriig 2000 ond ogch bsan, ortei toriig 2016 ond huleelgen oghoor l bolchloo do edend tor barih yamar ch chadamjgui yum da

зочин 2016-03-23 202.179.31.23

Тухайн үед төр барьж байхдаа хийхгүй юу хийж байсан юм өөрийнхөө өврийг түнтийлгэж л чадсан байх одоо нөгөө тал юм хийгээд байхаар шээс нь гойжчих гээд хүний хийсэн юман дээр тонгочих гээд байж ядаж байна МАН хан ард түмэн хэн юу хийж чадсаныг нүдээрээ харж байгаа биздээ тийм л юм бол УБ газрыг худалдсан мөнгөөрөө шинэ хот байгуулчих нь яасан юм төв аймгийнхныг молгидож л гараад байдаг хүмүүс нь ч яасан сайхан сэтгэлтэй юм гаргаад байдаг одоо жаахан өөр өнцгөөс хармаар даа ,одоо 3- 4 удаа сонгогдсон нөхдүүдийг улс төрийн тэтгэвэрт гаргавал таарна ам ажил нь зөрсөн юм яриад байх юм залуучууд эмэгтэйчүүдийг дэмжвэл таарна

Зочин 2016-03-23 43.242.243.174

Доор сэтгэгдэл бичсэн зарим хүмүүс их л бухимдаж байх шиг. Үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өстэй гэдгийг санагдуулчихлаа. Үнэнийг нь хэлэхээр байж ядаж, муу хэлэх аргаа олохоо байчих юм аа. Улс орныг АН-ын засаг дампууруулж, өөрсдийн чинь амьдрал хүндэр байгааг ойлгохгүй л байгаа юм уу, одоо хүртэл.

Зочин 2016-03-23 202.21.106.118

Энхболд гуай одоо албан тушаалдаа ханаагүй юм байхдаа хөдөө гарч хурдан морио уралдуулаад хонь хариулбал таарна

Зочин 2016-03-23 49.0.160.68

БИТГИЙ ХУДЛАА УЛС ТӨРЖИЖ СҮРЖИГНЭЭД БАЙ.... ЧИ УЛС ТӨРД ХЭДЭН ЖИЛ БОЛЛОО.... ЮУ ХИЙСЭН ЮМ.... ОДОО УИХ ГИШҮҮН БОЛОХООРОО МОНГОЛ УЛСЫГ САЙХАН БОЛГООД ӨГНӨ ГЭДЭГ БИЗ ДЭЭ... ОДООГИЙН ЭДИЙН ЗАСГИЙН УНАЛТ ТА НАРААС ҮҮДЭЛТЭЙ ШҮҮ... ТЭГЭЖ ЯРИВАЛ ЧАМААС Ч ҮҮДЭЛТЭЙ.... ЗЭЭЛ, ӨР ХОЁРОО ЯЛГАЖ СУРААД ЧАЛЬЧ... ОДОО АРД ТҮМНИЙГ ДАХИН БҮҮ БАСАМЖИЛ.... ТА НАРЫН ТАРХИЙГ НЬ УГААДАГ АРД ТҮМЭН ОДОО УХААЛАГ БОЛСОН.... НЭГ Л ИХ УХААЛАГ ЮМ ЯРЬЖ БАЙНА ГЭЖ ИТГЭСЭН ХҮН.... ХУУЧИРСАН ЭЛИЙ БАЛАЙ ЮМ ЯРЬСАН ХҮН ... ОДОО УЛС ТӨРӨӨС ЗАЙЛААД ӨГ... ДАРААГИЙН ЗАЛУУСТ БОЛОМЖ ОЛГО... ЯАХААРАА ИЙМ ТЭНГҮҮД ТӨРЖ ТЭГЭЭД УИХ ГИШҮҮН БОЛДОГ БАЙНА АА

Зочин 2016-03-23 59.153.114.38

сонгуульд ялвал М.Энхболдыг Ерөнхий сайд болгохгүй гэж МАН шийдвэрлэвэл энэ нам гарцаагүй ялна.

Иргэн 2016-03-23 203.91.115.39

Байгаагийн нь хуваагаад зохичихсон АН ы нөхдүүдэд өр тавьж л амиа аргацаахаас өөр юм үлдээгүй АН бол үнэн бүтэхгүй хүмүүс гэдэгээ 2 дахь удаагаа харууллаа

Зочин 2016-03-23 150.129.143.238

ХЯТАДЫН ЭРЛИЙЗ МОНГОЛЫН ТОМ НАМЫН ТОЛГОЙД ГАРАХ ГЭЖ, УЛААН ЛУЙВАРЧИН БАЙЖ ХҮНИЙ ТОЛГОЙ ДЭЭРХ ӨВСИЙГ БАС ЯРИНАА.

Зочин 2016-03-23 122.201.31.250

Дэлхийн 2-р дайны үед Японы Армийн туршилтын лабораторид олзлогдогсдыг хорт хийгээр амьсгалуулж хороодог байсан. Таныг хотын захирагч байх үед гэр хороолол асар хурдтайгаар өргөжин тэлж, Монголын тэн хагас нь УБ-т суурьших болж, Нийслэлчүүд өнөөдөр хорт хийгээр амьсгалж яллуулж байна. Эхийн хэвлийдээ ураг бүрэлдэж амжихгүй амь тавьж байна. Яасан гэж, яалаа гэж энэ вэ.?!

tungalag 2016-03-23 202.179.27.172

Өртэй хирнээ үлүи улсын жишиг гудамж замаа шинэчилсэн,Төрийн үйлчилгээ нь ярвагар бус иргэддээ ОЙР төртэй болсонг иргэд бид ойлгосон шүү.Гэвч ажиллагаа бүрийг шүүмжилж дордуулан муулдаг ноход одоо болимоор юмаа...Та өөрөө Улаанбаатарт ямар бүтээн байгуулалт хийсэн юм бэ?Шавааралдсан барилга байгууламж чинь одоо ч үргэлжилж байгаа шүү...

Zochin 2016-03-23 89.82.89.190

Ta nar anh ur tavij taraagaa biz dee martchihdag ymuu huduunii malaa *****

gahai enhbold 2016-03-23 103.10.20.85

uursduu yutai dur uldeesiin. Teneg umnuud sain chalch. yu ch hiihgui bgaa uchraas naad am chin ih ajillaj bgaa um. hezee tuuhendee ajliig ingej manalztal hiij baisiin tur zasag. chadahgui um baij chatga tsarailaad ardiin tolgoi uimuuleh gj oroldood bai. sain muulaad chalchaad bwal songogdono gj bodj baiwal gonj shuu. Ardchilsan nam ene jil oluulaa bish olonhi bolj garch ireh ni todorhoi. ta hed garaaraa toolood bulhaitssan ch amjihgui ee6 hu.

ghghghghg 2016-03-23 202.179.31.17

Өөрсдөө урд нь өртэй төр хүлээлгэж өгсөнөө эхлээд дурд,бас өр авлага үүсгэх зарж борлуулах алга дарам газар ч хотод үлдээгээгүй гэдгээ дурьдвал өгөө аваа тэнцэх биздээ,олны яриа шүү-ортойл байх.

0810 2016-03-23 103.57.93.201

chamd cham shig hujaad mongolin zayag atguulna gej hen helsen yum zuudleed baigaa yum uu. Eronhii said hiij chadahgui ogtsorch baisnaa martaa yu

Зочин 2016-03-23 37.120.92.85

ГАЗРЫН ПАНЗ БУЗАР ЛУЙВАРЧИН БYР ЕС БОЛЧИХЛОО ГЭЭД ЗYYДЭНДЭЭ ИТГЭЧИХСЭЭН МАНАРГАЖ ЯВНА УУ!!!!!

Зочин 2016-03-23 122.201.31.250

МАН АН хоёулаа өр үүсгэсэн. Хоёулаа хариуцлага хүлээх ёстой

Зочин 2016-03-23 103.9.90.39

Үнэнийг хэлжээ...

дэмжинэ шүү 2016-03-23 103.26.194.134

та нар эрх мэдэл авахаараа АН-ын бонд, үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр, хотын зэрэг идэж уусан нөхдүүдэд шийтгэл оноож шудрага ёсыг сахина гэвэл саналаа өгнө шүү

turuu 2016-03-23 183.177.98.130

zutgeed uzdee itgel uguud uznee

ganaa 2016-03-23 202.179.31.13

энэнээс өөр юм олдоогүй л юм бх даа МАН-д

зочин 2016-03-23 202.179.31.76

шууд хүчээр хийдэг хүн дээ ямар ч яриагүй хүүхнүүд минь болгоомжлоорой

гооёо 2016-03-23 202.179.31.76

инээд хүрчлээ хүүхэд хуурч бгаа биш дээ энэ нөхөр зүүдэндээ юу бодож бга бол та нар төсөөл дөө кккккккк

админ 2016-03-23 202.179.31.76

тушаал булаалдаад нүд хаадаг нүд хаадаг улсууд даа

энхбаяр 2016-03-23 202.179.31.76

чухал царайлсан Энхбаярын тугал 2007 онд ОБЕГ-н хайран сайхан залуусыг бичлэг (өөрийгөө пи ардах) хийлгэх гэж явуулаад аваарт оруулсан шоучин

zochin 2016-03-23 202.179.25.117

ok sain ajillaarai

Зочин 2016-03-23 122.201.31.250

Нам доторх ОЛИГАРХИУДдаа Төрийн сэнтийг худалдаж авилгаар тэжээгддэгээ больчих. Ухамсраараа Намаа шинэчлэх ажлыг эхлүүлчих. Тэгвэл үнэмших гэж хичээж болох юм

Зочин 2016-03-23 122.201.31.250

-Эдийн засгаа хямралаас -Эх орноо өрнөөс -Иргэдээ ядуурлаас -Төрөө дампуурлаас аварна гэдэг МАН-ын чадах ажил биш

Зочин 2016-03-23 59.153.115.176

Энэ коммет бичсэн улс мэддэггуй юм уу, бэлнээр тараасан монгоноос их монгийг Оорсдоо кармалсаныг

уулын өвгөн 2016-03-23 202.131.228.20

Монголын Төр, Засаг мөнхийн өртэй байж ирсэнг миний хүү одоо мэдэж байгаа юмуу. Юун боолхой юм бэ. Уул санаандаа өргүй Засаг авахаар зүүдлээд байна уу.

Зочин 2016-03-23 202.72.246.34

ЭНЭ БАЛАЙ ЮМНУУД МОНГОЛЫГ БҮР 70 ЖИЛ УДИРДАХДАА ИЙМ ХӨГЖИЛГҮЙ БОЛГОЧИХООД ЮУ ХУДЛАА ЯРИАД ТЭНЭГДЭЭД БАЙНАА. ТА НАР 2016 ОНД БҮРЧ БУДАА БОЛОХ БОЛНО. ТА НАРТ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ИТГЭХГҮЙ. МЭЛХИЙ ЭНХБОЛД ҮРГЭЛЖ ХУДЛАА ЯРЬЖ ПОПОУЛИЗМ ХИЙХ ЮМ ДАА.

Зочин 2016-03-23 202.72.246.34

ЭНЭ БАЛАЙ ЮМНУУД МОНГОЛЫГ БҮР 70 ЖИЛ УДИРДАХДАА ИЙМ ХӨГЖИЛГҮЙ БОЛГОЧИХООД ЮУ ХУДЛАА ЯРИАД ТЭНЭГДЭЭД БАЙНАА. ТА НАР 2016 ОНД БҮРЧ БУДАА БОЛОХ БОЛНО. ТА НАРТ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ИТГЭХГҮЙ. МЭЛХИЙ ЭНХБОЛД ҮРГЭЛЖ ХУДЛАА ЯРЬЖ ПОПОУЛИЗМ ХИЙХ ЮМ ДАА.

Зочин 2016-03-23 202.72.246.34

ЭНЭ БАЛАЙ ЮМНУУД МОНГОЛЫГ БҮР 70 ЖИЛ УДИРДАХДАА ИЙМ ХӨГЖИЛГҮЙ БОЛГОЧИХООД ЮУ ХУДЛАА ЯРИАД ТЭНЭГДЭЭД БАЙНАА. ТА НАР 2016 ОНД БҮРЧ БУДАА БОЛОХ БОЛНО. ТА НАРТ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ИТГЭХГҮЙ. МЭЛХИЙ ЭНХБОЛД ҮРГЭЛЖ ХУДЛАА ЯРЬЖ ПОПОУЛИЗМ ХИЙХ ЮМ ДАА.

daagi 2016-03-23 202.21.117.2

Жинхэнэ популизм хийх гэж байна даа МАН

Зочин 2016-03-23 202.9.42.1

Соц-н үед Ман засаг барьж байхдаа иргэдээ ялгаварлан гадуурхаж арын хаалгатай ах дүү нь дарга торго л бол байранд орж их дээд сургуульд сурдаг өндөр алба хашдаг байсан, дараа нөгөө зулганууд нь өсөж том болоод улсын мөнгийг хулгайлах газрын наймаа хийх, алдан тушаал худалдах авилга хээл хахуулийг цэцэглүүлэн хөгжүүлэх зэрэг ажлуудаа хийхийн тулд ард түмэнд мөнгө амлаж тараасаар байгаад улс орноо ийм байдалд оруулснаа яагаад ярихгүй байна.Томоохон төлөөлөгдийн нэг нь М.Энхболд өөрөө шүү дээ. Энэ хулгайчийг Сүх жанжны хөшөөний өмнө талд сөхрүүлэн суулгаж байгаад толгойг нь тас цавчвал таарна.

Зочин 2016-03-23 103.242.46.162

Татвар төлөгчдийн 7 тэрбумаар барьсан ордонд түрээсийн бизнесээр баян тансаг амьдарч бгаа намынхан ард түмнээ ойлгохуу? Ганцхан газар 23 тэрбумын үнэ хүрлээшдэ. ЭНЭ намынхан хэдэн зуун тэрбумын газрыг луйвардаж төдийн хэмжээний мөнгийг зам барилга сургууль эмнэлэгт зориулах мөнгийг идчихээд хээв нэг тархиа угаалгасан хуучин нийгмийн хүмүүсдээ итгээд яваад байхийм

Enxbold 2016-03-23 122.201.31.29

Унэндээ ард тумэн бас азтай юм. ман энэ онуудад засаг барьсан бол хийсэн ажилгуй л байх байсан.та нар ядаж 2012 онд нисэхийн замыг тавьсан бол бид баярлах итгэх л байсанда.дэндуу хоосон улс да .

Зочин 2016-03-23 43.242.243.40

Доорх хөлсний сэтгэгдэл бичигчид больвол зүгээрсэн. Өөрсдөө идэж хагартал баяжсанаас ард түмэндээ тараасан нь дээр бусуу. Тухайн үед иргэдийн худалдан авах чадвар ямар сайн байсан одоо ямар болсон байна.

Цалин хөлсний гарын авлага ном 2016-03-23 150.129.143.152

Төрийн болон дотоод аудитын ажилтнууд, хүний нөөцийн менежерүүд, цалин хөлсний нягтлан бодогч нар, хуулийн зөвлөх нарт зориулсан "Төрийн албаны цалин хөлсний талаарх 108 асуулт, 108 хариулт" гэсэн гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

М.Энхболд гэж нөхөр байгаа нь АН-ын аз. 2016-03-23 49.173.8.35

АН үргэлж азгүй үед засаг барьж ирсэн, энэ удаа,М.Энхболд гэж нөхөр байгаа нь АН-ын аз.

4-н тэр бум доллороор юу хийж болох вэ? 2016-03-23 49.173.8.35

М.Энхболдоо 2008-2012 онд МАН хэдэн тэрбум доллор бэлнээр тараасан бэ? 4-н тэрбум доллор бэлнээр тараасан. Тэр 4-н тэрбум доллороор юу хийж болох байсан бэ? МАН-ын толгой нь жаахан ажиллсан бол, МАН ямар хуурамч амлалт өгч сураагүй юм биш, аргаж байгаад бэлнээр тараалгүй Монголд хэрэгтэй байгаа том том төслүүдэд зарцуулсан бол, МАН одоо хэлэх үгтэй маадгар сууж байх байсан байх. Зөвхөн бэлнээр тараасан нь 4-н тэрбум доллор, цаана нь үнэхээр зарцуулсан, идсэн уусан гээд тооцвол маш их доллор гарна. Ийм их доллороор юу ч хийж чадаагүй улсууд, 2017 оноос улам хүндэрнэ гэсэн прогнозтой байхад, бүр ч юу ч хийж чадахгүй. Ер нв 2021 оноос л гайгүй болж магадгүй гэсэн урьдчилсан таамаг байгаа.

4-н тэр бум доллороор юу хийж болох вэ? 2016-03-23 49.173.8.35

М.Энхболдоо 2008-2012 онд МАН хэдэн тэрбум доллор бэлнээр тараасан бэ? 4-н тэрбум доллор бэлнээр тараасан. Тэр 4-н тэрбум доллороор юу хийж болох байсан бэ? МАН-ын толгой нь жаахан ажиллсан бол, МАН ямар хуурамч амлалт өгч сураагүй юм биш, аргаж байгаад бэлнээр тараалгүй Монголд хэрэгтэй байгаа том том төслүүдэд зарцуулсан бол, МАН одоо хэлэх үгтэй маадгар сууж байх байсан байх. Зөвхөн бэлнээр тараасан нь 4-н тэрбум доллор, цаана нь үнэхээр зарцуулсан, идсэн уусан гээд тооцвол маш их доллор гарна.

Zochin 2016-03-23 59.153.114.173

Mahan tolgoi mini khol ochij khutsaa.....

М.Энхболдоо 2008-2012 онд МАН хэдэн тэрбум доллор 2016-03-23 49.173.8.35

М.Энхболдоо 2008-2012 онд МАН хэдэн тэрбум доллор бэлнээр тараасан бэ? 4-н тэрбум доллор бэлнээр тараасан.

Азаар 17% өсөлттэй байхад юу ч хийж чадаагүй. 2016-03-23 49.173.8.35

МАН бол үүлэн чөлөний нар шиг азаар 17% өсөлттэй байхад юу ч хийж чадаагүй. 4-н тэрбум доллор зүгээр тараагаад бас болоогүй дээр нь Таван толгой, Оюу толгой, Эрднэтээс баахан мөнгө зээлээр бүгдийг нь бэлнээр тараачихан улсууд, одоо дэлхий даяраа хямарч байхад ёстой МАН одоо бол бүр юу ч хийж чадахгүй.

М.ЭНХБОЛДОД 2016-03-23 59.153.114.252

2016 ОНЫ СОНГУУЛЬД АН ЯЛАГДАХ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛСООН! ГЭХДЭЭ Ц. НЯМДОРЖ ХЭЛСЭН ШУУ!!! ТАНЫ УЙЛДЛЭЭС УНЭМЛЭХУЙ ОЛОН БОЛОХ УУ, олон л СУУДАЛ АВАХ УУ ГЭДЭГ НЬ!!!! УЧИР ИЙМЭЭС МАН+МАХН = ЭВСЭЛ ЕЕРЕЕР ГАРЦ БАЙХГУЙ ЭЭ, ЭНХБОЛДОО ХАТУУ Ч ГЭСЭН УНЭН УГ!

pkxny 2016-03-23 59.153.85.97

ман-хан юу гэнэ монголоо аврах цаг ирлээ гэнэ үү арай буруу сонсоогүй баигаа даа ман,махн-ны зүсээ хувиргасан луйварчид одоо аврай юу

xaxaxa 2016-03-23 202.179.25.181

хөөрхий минь ийм ч намын дарга байх гэж ..... том нам гээд байгаа

ахахаха 2016-03-23 202.179.10.150

Зөвөө зөв,тэр жил ТӨРӨӨ ХЯМРАЛААС ТҮМНЭЭ ЯДУУРЛААС гаргачихсан,одоо төрөө дампуурлаас,эх ороноо өөрсдийнхөө тавьсан өрнөөс гаргах гэж байгаа юм байна дэмжинээ

ахахаха 2016-03-23 202.179.10.150

Олон мянган иргэдийнхээ цус нулимсанд гадныхантай нийлэж гараа угааж үйлдсэн их нүгэлийнхээ төлөө ард иргэдээсээ эхлээд уучлалт гуйчих,түүнийхээ дараа том том юмаа ярилдаа,та бүхэнд ажлын амжилт хүсье.