Хотын дарга уриалга гаргалаа | News.MN

Хотын дарга уриалга гаргалаа

Хотын дарга уриалга гаргалаа

Хотын дарга уриалга гаргалаа

Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар “Хүүхдийн төлөө фонд”-ыг сэргээн байгуулах тогтоол гаргасан. Энэ хүрээнд Хүүхдийн номын сан, хүүхдийн театр, хүүхэд, залуучуудын соёл, спортын цогцолборууд зэрэг хүүхэд залуучуудын хөгжлийг дэмжих байгууллагуудыг шинээр барихад зарцуулах санхүүжилтийн эх үүсвэрт нийслэлийн харьяа төрийн албан хаагчдыг нэг өдрийн цалингаа Хүүхдийн төлөө фондод хандивлахыг уриалж, өөрөө нэгдэж буйгаа Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазар илэрхийллээ.

Мөн энэхүү тогтоолыг үндэслэн Хүүхдийн төлөө фондод хөрөнгө хуримтлуулах тоглолтын үеэр тэрээр Хүүхдийн фондын үйл ажиллагааг дэмжин Чингэлтэй дүүргийн 5-р хорооны 11000 квадрат метр газрын асуудлыг шийдвэрлэн, батламжийг Соёлын Сайд С.Чулуунд гардуулан өгсөн юм.

МАХН-ын Төв Хороо, БНМАУ-ын Сайд нарын Зөвлөлийн тогтоолоор 1972 онд Хүүхдийн төлөө фонд олон нийтийн санг байгуулсан түүхтэй. Тухайн үед нийслэлийн удирдлага Хүүхдийн төлөө фондтой хамтран ажиллаж, жил бүрийн нийтийн субботникийг зохион байгуулах, хүүхэд багачуудын эрүүл аюулгүй орчныг бий болгох, хүүхдийн төлөө цогцлоосон бүтээн байгуулалтуудын цэвэр цэмцгэр, соёлч боловсон орчин, ашиглалтыг хангах зэрэг ажлыг өдөр тутам хийж гүйцэтгэж ирсэн түүхэн уламжлалтай.

НЗДТГ-ын Хэвлэл мэдээлэлтэй харилцах хэлтэс

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-31 66.181.161.81

Би хотын даргыг 2021 онд архичны асуудалтай гэр бүл,ажилгүй алхайн хэвтэгчидтэй ажиллаж амжилтанд хүргэнэ гэж уриалга гаргаасай гэж их хүсэж захиж байсан даан ч тэгсэнгүй.Одоо бол иргэдээ ажил хийлгэж сургах том зорилтыг нийслэлээс эхлээд хэрэгжүүлж үлгэр дууриа болмоор байна.дэлэг

Avatar

иргэн 2020-12-31 202.21.109.48

Эхлээд Долгорсүрэнгийнхэн "ЛУЙВАРДАЖ АВСАН УЛСЫН ЦИРКЭЭ"….УЛС нь буцаагаад өгчих өө……

Тэгээд Сумъяабаазаг хотын захиргааны ажилчидын мөнгийг авахыг оролд….. Хэн ч Мөнгө өгөхгүй…… Филатова…Цэдэнпил хоёрт долигнодог хүмүүс алга болж цөөрч байгаа шүү………

Найрамдал зуслангаа улсынх болгож орхи….
Юун хандив …Батсүмбэрт.. "Өнчин хүүхдийн сургуульд улсаас ..хотоос ИХ мөнгө төсөвлөж өгөөч….. Тэр олон үнэтэй машинн.. " Хотын даргын өрөөний Хаалга."…… хэнтэй өр

Avatar

Ойлгохгүй бна 2020-12-31 202.126.89.197

Театрт тоглох жүжиг нь бгаа юу? Одоо байр байхгүй болохоор жүжиг тоглохгүй, бхгүй бгаад бна уу? Номбн сан бхгүй болохоор л ном уншихгүй бна уу? Байр, газар л хүүхдэд хэрэгтэй байгаад бна уу? Өөр хүүхдийн төлөө үнэхээр хийчих юм алга уу? Мөнгө л дутаад бна уу?

Avatar

ИРгэнжав 2020-12-31 192.82.73.64

Хүүхдийн ордон хэний өмч болсон бэ???? хулгайч ууд аа

Avatar

Зочин 2020-12-31 64.119.20.156

Төрийн болон захиргааны байгууллага хандив өгөх, бүр захирамж гаргаж өгөх хориотой баймаар, хуулиа мэддэггүй манагарууд юм,

Avatar

зочин багш 2020-12-31 202.9.40.73

Хүүхдийн гэсэн нэртэй болгоныг өөрсдөө тухайлбал ,энэ Сумъяабазарын дүү гээд л авч өөрийн хөрөнгө болгочихоод одоо бас Монголын ард түмэн биднээр дахиад мөнгө босгуулах гэж уриалж байгаа ухаантай юм уу даа,
Хүүхдийн гэсэн нэртэй зөндөө барилга байгууламж байсан…. За, идүүлсэн бут ургаж идсэн эрүү хувхайрдаг юм даа,
Өөдрөг байцгаая !
Шинэ оны мэнд !

Avatar

Зочин 2020-12-31 192.82.72.28

Энэ зайлаагүй байсаар байгаа юм уу? Ширэн нүүрэлсэн дурак

Avatar

Зочин 2020-12-31 202.126.90.160

Өөрөө эхлээд циркээ өгөө дуракаа.

Avatar

Филатова 2020-12-31 66.181.188.235

Хуучин нийгэмдээ тавтай морил үхрүүд ээ.

Avatar

zochin 2020-12-31 66.181.161.46

hol horioni juram zorchij bga yum bishu,tegeed urlgiinhan,aimar yumn …maskgui,ard tumneere togloj bgani taalagdahgui bn,shine jiliin mendchilgech gesn,humusig turhisn,orsdo jurmaa zorchlo zorchlo

Avatar

иргэн 2020-12-31 202.179.26.88

Хотын дарга Хэний Тэрбум Төг-өөр Хандив өргөчихөв, Мануусын Татварын мөнгыг хандив өргөчихсөн үү, эсвэл Өөрөөсөө гаргаад өгсөн үү,

Avatar

Аанхаа 2020-12-31 103.26.195.158

Тэр үедээ аманд орсон оо хэлж. Одоо уриалсан болжээ

Avatar

Unshigch 2020-12-31 202.21.107.81

Hol horiotoi bfaa ene ued iim ajil zohino baiguilj bgaa n tuiliin buruu bolj bn.

Avatar

Зочин 2020-12-31 66.181.161.73

kuutsaj bai g*** min ter michidmaagiinhaa hoshnogo ruu guriliin mod zoogood ooriinhoo boojgoia saa bandiaa

Avatar

Зочин 2020-12-31 66.181.188.34

Өөрөө юу өгсөн хүн бэ?

Avatar

Зочин 2020-12-31 192.82.73.103

Хуухэд залуусын соелын тев одооч яаж ашиглах ухаанаа олохгуй турээсийн байр болгоод бг ахиад л шоу безнэс амьдрал гэж нэг иймэрхуу эргэлт л гэжуу

Avatar

irgen 2020-12-31 66.181.190.103

Ene arai dendene ee Yahaaraa ene tur zasgiin erh barij bga ulsad iim sanaa turdug bn aa Tsag ue yamar bga bilee boddogui yum bolov uu tolgoi ni buuer yaj ergeheereeb ingedeg bn aa
arai denduu

Avatar

Зочин 2020-12-31 64.119.18.36

dagz2

Avatar

Илл 2020-12-31 202.126.90.152

Мөнгө иддэг нэг фондтой болж байгаа юм байна

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-31 192.82.69.193

Одоо больцгоо. Хүүхдийн нэр барьж мөнгө босгож, мөнгө хүүлэх гэж байгаадаа ичихгүй байна уу. Монголд нэг орос авгай байсан. Одоо болоо юм биш үү.

Avatar

Sumtai 2020-12-31 66.181.161.44

Hoshin erguu dagz ve haha

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж