Н.Энхбаярыг Ц.Цолмон, З.Баянсэлэнгэ нар батлан даажээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Н.Энхбаярыг Ц.Цолмон, З.Баянсэлэнгэ нар батлан даажээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.23-нд нийтлэгдсэн

Н.Энхбаярыг Ц.Цолмон, З.Баянсэлэнгэ нар батлан даажээ

Авлигатай тэмцэх газрын байцаагчид өчигдөр /2016.03.22/ МАХН-ын дарга Н.Энхбаярыг Төрийн ордонд байх үед байгаа газарт нь очиж мэдүүлэг авъя гэсэн утгатай албан бичгийг аваачиж өгсөн билээ. Үүнтэй холбоотойгоор өнөөдөр АТГ-аас сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийсэн юм.

Энэ үеэр АТГ-ын хэвлэл, олон нийттэй харилцах ажилтан Т.Мөнхтунгалаг "Өчигдөр буюу 2016 оны гуравдугаар сарын 22-ны өдөр АТГ-ын Төрийн ордонд нэвтрэх эрх бүхий байцаагчид иргэн Н.Энхбаярыг Төрийн ордонд байхад нь очиж, албан бичиг аваачиж өгсөн. Энэ талаар буруу ташаа мэдээллийг зориудаар тарааж байгаатай холбогдуулан өнөөдөр мэдээлэл хийж байна” гэсэн юм.

Иргэн Н.Энхбаяр нь Эрүүгийн хуулийн 133.1, 148.4-т заасан гэмт хэрэгт сэжигтнээр тооцогдон шалгагдаж байгаа. Эрүүгийн хэрэгт шалгагдаж байгаагийн хувьд хуулийн байгууллага дуудсан цагт хүрэлцэн ирэх үүрэгтэй гэдгийг АТГ-аас тайлбарлалаа. Тус газраас өнөөдрийг хүртэл  Н.Энхбаярт нийт таван удаа зарлан дуудах хуудас хүргүүлжээ.  Улмаар АТГ-ынхан Эрүүгийн байцаан шийтгэх хуульд заасан мөрдөн байцаалтын ажиллагааг шуурхай явуулах үүднээс сэжигтэн Н.Энхбаярт байцаалт өгөх албан бичиг аваачиж өгсөн байна.

Мөн АТГ-аас МАХН-ын дарга Н.Энхбаярт бусдын батлан даалтад өгөх, таслан сэргийлэх арга хэмжээ авчээ. Учир нь, Батлан хамгаалахын сайд Ц.Цолмон, Барилга хот байгуулалтын сайд З.Баянсэлэнгэ нар иргэн Н.Энхбаярыг дуудсан цагт хариуцан ирүүлж байх үүргийг бичгээр авсан байна. Харин АТГ-ынхан Шадар сайд Ц.Оюунбаатарын өрөөнд дайрж орсон гэх мэдээлэлд АТГ-ын хэвлэл, олон нийттэй харилцах ажилтан Т.Мөнхтунгалаг “Дайрч орсон асуудал байхгүй. Төрийн ордонд нэвтрэх эрх бүхий байцаагчид иргэн Н.Энхбаярт Монгол Улсын Эрүүгийн Байцаан Шийтгэх Хуульд заасны дагуу мөрдөн байцаалтын ажиллагааг шуурхай явуулах зорилгоор мөрдөн байцаагч түүний байгаа болон товлосон газарт очиж уулзах саналыг хүргүүлсэн. Авлигатай Тэмцэх Газрын зүгээс хууль биелүүлэхийн тулд боломжит бүхий л байдлаар ажиллаж байна” гэсэн хариултыг өгсөн юм.

Д.УУДАМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

мөам 2016-03-23 43.242.242.38

та ийм байдалтай байж эх орондоо , ард түмэндээ хайртай болж жүжиглээд хэрэггүй Тэгж л их ард түмэн улс эх орондоо хайртай юм бол дуудсан цагт нь очиж байцаалт өгөх хэрэгтэй биз дээ. Хэрвээ та гэм зэмгүй байсан бол байцаалт өгөх тусам таньд сайн биз дээ( Үнэн мөнөө хэлж ) Энэ байдлаараа та бол эх орон ард түмнээ хайрлах байтугай хүндэлдэг ч үгүй тэгээд бас та бол ямар нэгэн хэрэг хийсэн гэдэг нь илт харагдаж байна

ба 2016-03-23 43.242.242.38

Энхбаяр гуай Та яасан их эрх дархтай хуулиас дээгүүр толгойтой хүн бэ Таны энэ байдал чинь хуулийг уландаа гишгэхийг уриалж ,өөрөө ийм замбраагүй байдлыг бий болгосноо батлан харуулж байна . Энэ мэдээллийн оронд" Энхбаяр дуудсан цагт нь очиж мэдүүлэг өгч иргэнийхээ үүргийг биелүүлжээ"гэсэн байвал бид таниар бахархаж таны талд зогсох байлаа . Энэ дуудлага байцаалтыг хэрэгтэй бол хэнээс ч хэзээ ч авах нь төрийн өөрийнх үүрэг, ажил шүү дээ Таныг ямар хүн байсныг энэ бүгдээс чинь харж ард түмэн одоо улам бүр оилгох болно

Элбэгдоржид 2016-03-23 180.235.177.166

Сайн ч муу ч монгол төрийн тэргүүн байсан хүнийг ингэж үнэн худал нь тогтоогддоггүй хэрэгт өчнөөн жил зовоож байгаа жишгийг элбэгдорж та тогтоосон . Одоо өөрөө буухаараа ийм байдалд орвол жирийн явдал болох байх. Иргэн бид монгол төрөө дээдэлдэг хүндэлдэг ёс жаягаа хэвээр хадгалмаар байна. Ерөнхийлөгч байсан хүнийгээ ямар ч айдас ичгүүр хүндлэлгүйгээр хөлийг нь гозолзуулаад чирээд явдаг ёс суртахуунгүй муухай нийгмийг бид сонгоогүй. Төрийн минь сүлд гэж ерөөдөг ард түмнийг тэр жишгээр нь амьдруулах үүргийг та нар хүлээх ёстой.

zochin 2016-03-23 122.201.31.129

bvh nasaar ni horisonch bagdana ene hvniig

zochin 2016-03-23 122.201.31.129

eniig odoo hairlahiin baihgvi huuli heregjvvl jiriin irgen ingesen bol ali hediin horigdson

зочин 2016-03-23 202.9.42.5

Сиигалдамба Цог нараас мөнгө авсан үгүйг асуух гээд гүйцэхгүй байгаа юмаа даа

ИРГЭН 2016-03-23 103.26.194.30

Төрийн зартай авлигач, эрүүгийн хүнд гэмт хэрэгтэн ганц Энхбаяр л улсаар тоглоод чадчих юмаа.....АТГ ийм новшийн өмнө битгий жижгэрээч дээ.....Аль байгаа газарт нь очиж байцаалт авна ч гэх шиг....Энэ хогийн НОВШ шоронд байхдаа үхчихсэн бол өнөөгийн улс төр арай ч ийм болохүй байсан байх шүү...

Зочин 2016-03-23 202.179.27.157

Чи хүнийг ингэж дормжлох хэн бэ? Бичсэн зүйлийг чинь харвал чи өөрөө хэн болох нь тодорхой байна даа " Гутамшиг минь "

ИРГЭН 2016-03-23 103.26.194.30

Рецедив гэмт хэрэгтэн Энхбаярыг чи хичнээн өмөөрсөн ч тэр ял нүглээ үүрэх л болно доо, харж л байгаарай хар долдой минь.......

Зочин 2016-03-23 203.194.114.75

Нүүрсний Гансүх. 37 тэрбумын татвараас ерөнхийлөгчин ивээлээр чөлөөлөгдсөн америкийн иргэн, одоо ид яригдаж байгаа төмөр замын олон зуун сая долларын дэргэд Энхбаярын ойр зуурын алдаа юу ч биш.Энд ганцхан улс төрийн зорилго байна

Зочин 2016-03-23 103.26.193.214

БҮТЭН 9 ЖИЛ ШАЛГАЛАА БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ ЭБЭЭ

zochin 2016-03-23 50.141.221.26

ene khun ooroo bolokhgyi bainaa ner nuuree ch barlaa

Зочин 2016-03-23 103.10.20.34

Олигтойхон шиг баримт гаргаач Баримтгүй бол хүн хэлмэгдүүлэх хэрэггүй

Элбэг 2016-03-23 202.170.71.163

Ингэж байгаад барих гэж байгаа юм. Тэгэхгүй бол МАНАН-д маш аюултай.

МОНГОЛ УЛСЫН НЭРИЙН ӨМНӨӨС БИЧЛЭЭ 2016-03-23 103.57.93.150

МАШ ИХ ЮМ ИДСЭН УУСАН НОТЛОГДОХ ГЭЭД ОЧИЖ ЧАДАХГҮЙ ЗУГТААГААД ЯАЖ ИЙГЭЭД СОНГУУЛИАР ӨӨР НАМ ГАРААД ИРВЭЛ ЦАГААЧИХ ГЭЭД МУУ АМЬСГАА ЧИНЬ ЭМГЭН ЦО ТОЙГОО НИЙЛЭЭД ГҮЭ МӨН ИХ ТЭСЧ БАЙНАА МОНГОЛЫН ХУУЛЬ ЯДУУ ХҮНДЭЭ ХАТУУ ЧАДУУ ХҮНДЭЭ ДЭНДҮҮ ЗӨӨЛӨН БОЛОХООР АВИЛГАЧИД ИНГЭЖ ДАВАРЧ БАЙГАА ЮМ

Зочин 2016-03-23 59.153.114.138

Хузуугуйгийхэн битгий солиор

Энхбаярт 2016-03-23 202.9.41.46

Монголын ард түмний дунд намчирхлыг гааруулсан, авилгын загалмайлсан эцэг балиар хогийн Энхбаяраа чи зайлаач ээ!!! Гэртэа мөрөөрөө байхгүй бас давраад улс төр энэ тэр гээд... Одоогийн энэ эмх замбараагүй, албан тушаалын наймааг хөгшин төгцөг та эхлүүлсэн, энийг чинь хөгшин залуугүй мэднэ. Нийгмээрэа мэднэ зм юу!!!!!! Өнгөрсөн сонгууль шиг Баянсэлэнгэ Баасанхүү нар шиг азаар УИХ-ыг гишүүн болж магадгүй, Оюунбаатар шиг сайд болж магадгүй гэж баяссан гарууд тойрон хүрээлээд өмгөөлж байгаа дүр эсгээд байгаа... БИТГИЙ ГОРЬДОО ШЕЗОТОНГУУДЫН НАМ МАХН

РАВДАН 2016-03-23 202.70.46.209

ТА НАР ЭНХБАЯРЫГ ӨАРАХ УУ ? БАРАХГҮЙ ШДЭЭ!

Puujee 2016-03-23 182.160.40.211

Xaramsaltai bainaa.elbegdorjoo boliochee.chi ooroo yu xiilee.unexeer gutmaart yumaa

Зочин 2016-03-23 112.72.15.234

Хууль Монгол улсын иргэн бүрт тэгш үйлчлэх ёстой. Хууль хяналтынхан иргэн Энхбаярын жишгээр бусдад нь яг ижилхэн хандах шаардлагатай болж байна... Дурын иргэн барьцах, заргалдахад шүүх яаж шийдэх болж байна.

oyunkhorol naiz ni hu 2016-03-23 1.180.221.114

chi enkhturuu bolio oo. chi uhne ee za

Зочин 2016-03-23 1.180.221.114

Enkhtur uu ichee, yaaj amidrana aa chi, bainga shovgor avna aa chi....

Зочин 2016-03-23 1.180.221.114

Enkhtur uu ichee, yaaj amidrana aa chi, bainga shovgor avna aa chi....

Зочин 2016-03-23 1.180.221.114

Enkhturuu boli oo, gulug uu, chi dendej bna aa, chini orootsoldson huuhniig ehnert chini helne za. bat shuu, ok uu, chi bol pakt duuren, hunii gar huluu za. Zavhan gulug nuu

Зочин 2016-03-23 122.201.22.79

ЗОХИОМОЛ ХЭРЭГ ҮҮСГЭЭД БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ ТҮМЭН ОЛОН ДҮЛИЙ СОХОР БИШШҮҮ ДЭЭ ЭНХБАЯР МЯТРАШГҮЙ ЗОРИГТОН МОНГОЛЫН УЛС ТӨРЧИДӨӨС ИНГЭЭД УЛС ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ДУУГАРААД БАЙХ УЛС ТӨРЧ ЭНХБАЯРААС ӨӨР АЛГА ДАА МАХН,ЭНХБАЯР ТОМРОХ БОЛНО АРД ТҮМЭН ДАГААД ЯЛАХ БОЛНО

РАВДАН 2016-03-23 150.129.142.66

РАВДАН! ТВ ӨМНӨ УЙЛАХ ЦАГ ЧИНЬ БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ? УДВАЛ, АХ ЧИНЬ ЧАМАЙГ ХЭРЭГТЭЙ ЦАГТ ГАРЧ ИРСЭНГҮЙ ГЭЭД ХӨСӨР ХАЯНА ДАА

Zochin 2016-03-23 103.26.194.154

Odoo yug ni shalgah geed bgiin bolmoor yum

Зочин 2016-03-23 163.172.129.70

ulsaa hugjuulj ushuuguu awtsgaaya !@#

Зочин 2016-03-23 193.90.12.87

yum hj l chadah hun shdee ashiglaachee ene huniig. Yun elbegdorj ter huzuugui hujaatai haritsuulahgui shu */@

Зочин 2016-03-23 93.115.95.202

ih uriig hen teglej hen ni ih ur tawij bn da ard tumen teneg bish ? + "

Зочин 2016-03-23 212.7.217.32

mongol uls tasarhai hugjinuu ghdee elbegdorj l law hugjuulj chadahgui @#$

Зочин 2016-03-23 93.115.95.207

ulsaa hugjuulye l de enhbayartai notsoldood bh yum hiih ajilgui yum uu ene hun yamar gem hiisen yum ulsaa hugjuulj chadahgui bol ajlaa uguuchee enhbayara amjilt shu ?><

Зочин 2016-03-23 93.115.95.207

ulsaa hugjuulye l de enhbayartai notsoldood bh yum hiih ajilgui yum uu ene hun yamar gem hiisen yum ulsaa hugjuulj chadahgui bol ajlaa uguuchee enhbayara amjilt shu ?><

Зочин 2016-03-23 89.187.144.122

elbegdorj uhwel taarna

Зочин 2016-03-23 103.57.93.23

ENE KHOGIIN ER ODOO ZAIOLAASAI . LALARAA GEJI

ахахаха 2016-03-23 202.179.10.150

Л.ГАНСҮХ,Н.ЭНХБАЯР хоёрт хууль яагаад ийм ялгавартай хандаж байна,дуудсан цагт нь очоод мэдүүлгээ өгөөд байсан Л.Гансүхийг болохоор хорьсоор байгаад ял өгөөд ялтан болгож чадаад байдаг,Н.Энхбаярыг нь болохоор төдөн удаа дуудсан ирээгүй гээд жагсаалт гаргаж нийтэд зарлаад сууж байдаг,энэ чинь ариун явдал мөн үү?шудрага ёс мөн үү?сэжигтэн этгээд мөрдөн байцаалтанд дуудаад и рэхгүй бол энэ тухай жагсаалт хөтлөөд олон түмэнд орон даяар зарлаад байж бай гэсэн заалт ямар хуулийн аль зүйл ангид байдаг болсон хэрэг вэ?Энхбаярт муудаа би ингэж бичээгүй,түүний эрх бусдын эрхээр хязгаарлагдах учиртай болохоор л би хуулийг битгий гууль болгоосой гэсэндээ л шал шал хийж байна,ТӨР ТӨМӨР НҮҮРТЭЙ гэж хэн нэг нь уулга алдсан ч үг бишшүүдээ,төрийн нэр хүндийг бүү унагаасай билээ.

bnhju 2016-03-23 112.72.12.5

Dabarcan abilgaching hechneen guidag uym be.Duudaad irehgui bol ochoodbaribchildag uym bish uu.Huulia bieluuleech

Зочин 2016-03-23 122.201.22.79

Ингэж тэнэгтэж байхаар сонгуулиас өмнө зайлаад өгөөч дээ гээд л гуйна биздээ үхэр монголчуудыг маллаад байгас бүхнийг нь хамаад цөмийн хаягдалд булж орхих гэээд байхад гээд л

Зочин 2016-03-23 202.21.106.111

ОДОО ЭЛБЭГДОРЖ ИЧЭХГҮЙ ШУУД ЭХ ОРНООС НЬ ХӨӨЖ БАЙГААН БАЙНА ШД. ГАДАГШАА ЯВАХ ЭРХИЙГ НЬ ХААГААГҮЙ Ч ГЭХ ШИГ. ЭНЭ ИХ ИЧИХГҮЙ МҮҮНЧИН ГАР ШҮҮ.

Зочин 2016-03-23 202.179.18.194

Хаана тэгэж байна?

Зочин 2016-03-23 202.179.18.194

Гадагшаа явах эрхийг нь хаагаагүй гэж хаана бичсэн байна вэ?

Зочин 2016-03-23 202.21.110.186

Хууль хүчнийхэн арчаагүй юм, хууль журам нь байдаг бол түүнийгээ хэрэглээч. Намайг ингэсэн бол үхтэл зодоод шорнд аваачиж хийгээд мартсан байгаадаа

Зочин 2016-03-23 202.21.106.128

ene tur samarddag hund tumur nuuree haruulaachee. Arai l dendlee

Зочин 2016-03-23 59.153.114.70

Хоть чинь

Зочин 2016-03-23 103.229.122.41

Иргэн Энхбаяраас мэдуулэг авч чадахгуй байгаа юм уу? Ямар ч их зугатдаг шилийн сайн эр вэ, еренхийлэгч-хулгайчтай ямарч хэцуу юм бэ

Зочин 2016-03-23 59.153.114.70

Манай Энхбаяр жижигхэн Монгол улс байтугай дэлхийг удирдсан ч чадна

Boldko 2016-03-23 202.126.91.100

Tegj Delxiig avilgald jivuulj buzarlaad yaax ve! Odoo Enxbayar mongo tatdag bolson bain.

Зочин 2016-03-23 59.153.114.70

Чи Юндэн гоогоо Энхбаярыг биш хузуугуй ЭЛбэгдоржоо ухуул дээ

111111 2016-03-23 203.91.119.163

Наад нэг юмаа бариад хорьчхооч дээ... Зөвхөн мэдүүлэг өгөхөөс татгалзаж, зугтаж байгаа үүлдэл нь 30 хоног саатуулах үндэслэл болно ш дээ... Чадахгүй юм бол комисар гуай жорлондоо очиж чаддаг юмаа хий... Амьсгаанууд вэ?

ИРГЭН 2016-03-23 103.26.194.30

Төрийн зартай авлигач, эрүүгийн хүнд гэмт хэрэгтэн ганц Энхбаяр л улсаар тоглоод чадчих юмаа.....Энэ хогийн НОВШ шоронд байхдаа үхчихсэн бол өнөөгийн улс төр арай ч ийм болохүй байсан байх шүү...

ghghghg 2016-03-23 202.179.10.150

Төр төр биш болждээ,өрөвдмөөрч ичмээр ч юм,энэ арчаагүй байдлаа ингэж олонд сурталчилахдаа ч сэтгэл нь зөвдгүй юм байхдаа,таван удаа зарлан дуудах өгөөд байцаалтанд очоогүй хүнийг одоо л сонсож байна,дээр үед есөн эрүү давсан хүн гэж байсан юм гэнэлээ,тэрэн шиг нэртэйгээр нь мөрдөн байцаалтыг даваж гарсан хүн гэж дархлаад,энэ хүнийг цаашид хуулийн байгууллага шалгахгүй гэж зарлавал таарах болждээ,ийм арчаагүй байдлаас болоод өнөөдөр зарим нэг дэргэдийн хүмүүс нь ямар их даварч томорч АТГ-ийг буруутгаж байнаа,буруу юм буруугаар л дуусдаг,анхнаасаа ялаа эдлээд байж байсан ялтаныг яах гэж толгойг нь илэж ял завшуулсан хэрэг вэ?Энхбаярын эрх бусдын эрхээр хязгаарлагдах нь ардчилалын мөн чанар л юм бол ял авсанаасаа хойш дахин өдүүлсэн гэмт хэрэгт нь тохирох ялыг нь өгөөд нийгмээс зайлуулах хэрэгтэй,АТГ-ч гэсэн төдөн удаа дуудаад ирээгүй гэж жагсаалт гаргаад сууж байхаар ирдгүй хүнийг ирүүлдэг эрх үүргийнхээ дагуу зорих арга хэмжээгээ авалдаа,энэ чинь олон түмний эрх ашиг хуулийн шаардлага шүүдээ.

Зочин 2016-03-23 202.9.40.86

Арай дэндүү юм .Ганц Энхбаяраар хичнээн оролдох гэсэн юм, Өөр ажил байдаггүй юм уу?Энхбаяраас хэдэн зуу илүү авилгалчид захаас аваад л дүүрэн байгаа биздээ.Тэднмйг яагаад оролддоггүй юм бэ? Олон түмэн минь МАХН -ын төлөө саналаа өгөцгөөе,

From USA 2016-03-23 103.57.93.101

Хүчний байгуулгаар далимдуулан хүн дарамталахгүй шүү.Шудрага байж,эр хүн шиг үзэж чадахгүй байж болих хэрэгтэй.

zochin 2016-03-23 182.251.243.1

irgen enhbayar gehiin teged haa bgaa gazar chin ochij meduuleg avna gehiin er oilgohgui bna yagaad!!!!!!!!!!!.......IRGEN hun buriig tegvel adilhan handaj baigarai ta nar ATГ !!!!!!!!!

ЗОЧИН 2016-03-23 103.229.122.115

ЭНХБАЯРТ ХУУЛЬ ҮЙЛЧИЛДЭГГҮЙГ МЭДДЭГГҮЙ ЮМ УУ?

ЗОЧИН 2016-03-23 103.229.122.115

ЭНХБАЯР=АВИЛГА

РАВДАН 2016-03-23 103.26.195.223

ЖИРИЙН ИРГЭН ЭНХБАЯР ТА МОНГОЛ УЛСЫН ХУУЛЬ ДҮРМИЙГ ХҮНДЭТГЭНЭ ШҮҮ!

Зочин 2016-03-23 202.179.27.163

ГЭТГ Ганцхан Энхбаяртай Тэмцэх Газрыхан төрөөс цалин авна элбэгдоржоос шагнал бас бус юм авна АН-ийханд биеэ үнэлнэ гэсэн мөртлөө ганц Энхбаярыг 7 жил янз бүрээр тамлаж хэлмэгдүүлж дарамтлах гээд үзээд байдаг чаддаггүй ажлаа үнэхээр муу хийж байна шүү. Эд нар ийм захиалагч шигээ ***** амьтад юмуу цаадах нь тийм цогтой шазруун Монгол юмуу

Зочин 2016-03-23 59.153.114.70

Манай ах дуу хамаатан садан, найз нар нийлээд 500 гаруй хумуус МАХН-д саналаа огно

зочин 2016-03-23 103.229.121.9

Элбэгдорж одоо болимоор юм.Даварч байна ш дээ.Угаасаа АТГ чинь Элбэгдожийн хувийн компани шиг ажилладаг гээ биз дээ.

zochin 2016-03-23 43.242.240.190

Энэ Цолмон юу вэ? Олон нам дамжсан. Одоо энэ даргадаа долдигнохгүй бол болохгүй гээд л гүйж явах шиг байна. БХЯ -ыг самарч самарч одоо нутгийнхаа 2 хүнийг генерал болгосон. Хүний үнэргүй новшийг зайлуулах хэрэгтэй.

Зочин 2016-03-23 124.158.78.4

Ганц хүнээр хичнээн жил оролдох юм бэ? Өөр хийх ажил байдаггүй юм уу? Мөнгө бол заавал ул мөрөө үлдээдэг. Хэрэв идэж ууж бултуулсан мөнгө байгаа бол хөөгөөд илрүүлэх хангалттай хугацаа өнгөрлөө. Дэлхий хавтгай болсон. Нотлож чадахгүй бол болиочээ. Ял өглөө шоронд нь суулаа их бага ч гэсэн одоо тэгээд өөр яах гэсэн юм бэ? Ийм хууль эрх зүйн тогтолцоотой иргэний ардчилсан нийгэм байгуулна гэж юу байх вэ дээ. Нөгөө шүүх хуулийн шинэчлэл хаана яаж хэрэгжээд байна? Энэ бол хүн бүхэнтэй хамаатай асуудал.

Зочин 2016-03-23 202.170.80.25

Хулгайчыг үхсэнээ хамгаалдын новшоооооооооо

Анхаа 2016-03-23 59.153.113.174

Наад муу авилгачаа шууд щоронд хийгээчээ. Даварсан муу буриадын шээс. Жирийн иргэн ингэсэн бол одоо шоронд л сууж байгаа шvv дээ. Энхбаяр одоо бvр даварч байна. Дандаа л авилгалын хэрэгт холбогдох юм. Яасан балайр хvн бэ

Зочин 2016-03-23 202.170.94.229

ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮНД ХУУЛЬ ҮЙЛЧИЛДЭГГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ.

Зочин 2016-03-23 182.160.38.88

Садам Хуссейнээс цөмийн ***** илэрүүлдэг шиг л юм болоод байна даа янз нь.

Зочин 2016-03-23 182.160.38.88

Мөрдөн байцаагч энхбаярын байгаа гэзэр очиж уулзаж гэсэн санал юм уу.Мөрдөн байцаагч нь энхбаяр шиг ойлгогдож байна.

Зочин 2016-03-23 122.201.21.118

Хөөрхийдөө энэ муу Энхбаярыг яах нь вэ дээ Өрөвдчихлөө байна Сонгуульд ерөөсөө МАХН-ын төлөө саналаа өгнөө

АРСЛАН 2016-03-23 202.70.42.98

ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭЖ ЁСТОЙ ШУНАЛ НЬ ШУЛАМ, УХААН НЬ УУТТАЙ МӨНГӨ, ХЭЛ ЯРИА НЬ ПАЛ ПҮЛ ГЭЖ ХУДЛАА ШААСАН ТҮЙ-9 ГЭДЭГ УЯТАЙ ЖИЖИГ ХАВТАЙ, ЗУУНЫ МЭДЭЭ ГЭДЭГ ЗУУХАНД ТҮЛЭЭ АСААДАГ СОНИНЦОРТОЙ, ХОТЫН ТӨВД ТӨРӨӨС ЛУЙВАРДАЖ АВСАН ШИЛЭН, ТООСГОН, ЦЭЭМЭНТЭН АМААРУУДТАЙ БРИГАДЫН ТӨВИЙН САМПИН БААДАГНАЖ БҮСЭНДЭЭ ЗАНГИДСАН ХИРТЭЙ ЦУУ ЯМБУУ БҮСЭЛСЭН МАНГАС ТӨРХТЭЙ НҮҮРТЭЙ, МААЖИГ БҮДҮҮН ШАР АВГАЙТАЙ, АВГАЙ НЬ АРАГАА ЯАЙЖИЙТАЛ СУУЖ ШИМИЙН АРХИ ГУДАРСАН, ЦАГТАА БИДНУУС БҮГД СЭХЭЭТЭН БАЙСАН ГЭЖ БҮТЛЭРДЭГ ЯМАРЧ БОЛОВСРОЛГҮЙ ЦЭЭЖЭЭ ДЭЛДЭЖ, СУМЫН ЦАГДААГААС ДУУДХААР ЗУТААД ХЭЭРЭЭР ГЭР ХИЙЖ ЯВЧДАГ, АЙЛЫН ХОТТОЙ ХОНИНООС ХУЛГАЙ ШААЖ ХҮНСЭЭ БАЗААДАГ ИЙМ Л НЭГЭН ҮҮД ХААЛГА МУУТАЙ, НУТГИЙН ЗОН ОЛОНД НЭР МУУ, САНАА МУУ ЯВАН ХАТДАГ САРХИНАГАН ХАМАРТАЙ ГОРЗГОР ШАР ӨВГӨН ҮХЭЖ ДАЛД ОРОХГҮЙ Л ЯВАХ ЮМ ДАА.

Зочин 2016-03-23 202.21.106.136

заа чи нээх хаяа хатгаж айл явж, айраг архи хувааж цуслаж явсан биш яаж мэджуугаа юм. өчигдөрийн ноён өнөөдөр хөөгдөж явахад нь л чулуу нүүлгэх баатар болох гэсиймуу.

чи 2016-03-23 202.9.42.2

долоон жил Н.Энхбаярыг мөрдлөө. та нар илэрүүлсэн чинь хаан байна юу ч олж илрүүлэгүй байж яагаад одоо ингээд байдаг юм вэ? хэрэгтэн болгох гээд яадцан юмнууд. Бүхэл бүтэн долоон жил мөрдөж буй АТГ энэ асудлыг шийдэж чадахгүй арчаагүй байншдээ ингэж байхаар АТГ татан буугдах хэрэгтэй

Зочин 2016-03-23 182.160.34.79

Энэ нүдний булай үхэж далд ороосой...

иргэн 2016-03-23 202.179.26.199

Ялгавартай ханддагаа болио.Иргэн учир иргэнд яаж хандаж баривчилдаг билээ түүншигээ л хандааж.Шударга л байлдаа АТГ-хаан.Шударга л байлдаа АН-хаан.Энгийн иргэдийг болохоор шөнөөөр баривчилдаг Энхбаярыг яагаад баривчилж болохгүй байгаа гэж.

Зочин 2016-03-23 59.153.114.130

""мөрдөн байцаагч таны байгаа болон товлосон газарт"" гэсэн хэсэг нь торийн яам тамгын газрийн албан бичиг гэхэд хэцүү л юм байна. Энэ мэт албан хаагчидтай яаж шүү их ажлыг амжуулах нь ойлгомгүй байна даа.

Зочин 2016-03-23 182.160.0.17

UN investigator duudsan ch irehguieeee

ХЭХЭ 2016-03-23 202.5.195.125

ЭНХБАЯРЫГ БАРИВЧЛААЧЭЭ БАРЬЖ ХОРИОЧ ГИЧИЙ ПИЗДААГ

Иргэн 2016-03-23 202.70.33.22

Энхбаяр адилхан иргэний статустай байхад яах гэж долигноод араас нь хөөцөлдөөд байгаа юм бэ? энэ хүн бусдаас давуу эрхтэй гэж үү АТГ сүртэй баривчилгаа хийдэг биз дээ. Өөр хүн байсан бол яаж сүр хүчийг үзүүлж байгаа бол доо, битгий ингэж олон түмний нүдэн дээр ялгавартай хандаж нэр нүүрээ бараад байгаач ээ, ийм байдал чинь та нарын нэр хүндийг унагааж элдэв хардлаганд оруулж байна ш дээ

зочин 2016-03-23 43.242.242.59

хэзээ ч цаддаггүй гуйлгачин сэтгэлгээтэй энэ хүнийг монголын улс төрөөс хол байлгахгүй бол энхбаярын шунал юунд ч хүргэж мэднэ.

ХЭХЭХЭХ 2016-03-23 202.5.195.125

ҮНЭН ҮНЭН ҮНЭН ҮГ АЛТ

РАВДАН 2016-03-23 202.70.46.233

ЭТГ-АА ТА НАР АЖИЛГҮЙ ЮМ УУ ЭСХҮЛ АЖИЛ ХИЙСЭН БОЛЖ ХАРАГДАХ ГЭЭД БАЙГААМУУ? ЗАА ЯАХАВ ЯАХАВ ЦАГ ЧИНЬ ДУУСАЖ БАЙГАА НЬ САЙХАН ЮМ ДАА! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-23 202.131.252.209

er ni ingej bolohgui. heterhii neg taliig bariad muu l bol enhbayaraar shou hiij baidagaa boli doo. ene hun muu hun baisan ch gesen odoo hangalttai.

Зочин 2016-03-23 112.72.11.111

mongolin baylagin 98 huviig ezemshij bgaa manangin olgarhi 200 ger bvl shunaltai yu. tedni esreg temtcel urnvvlsen enhbayr shunaltai yu.

Зочин 2016-03-23 202.179.24.155

Энхбаяр гэж ядаргаатай хүн байнаа, улс төрөөс зайлаад өгөөсэй, улс орныг дэндүү муухай болгож байна шүү.

Зочин 2016-03-23 43.242.241.151

Шунал ихтэй энэ хүн улс төрөөс холдвол яасан юм бэ?

Зочин 2016-03-23 79.227.161.184

ЗӨВ. ХУУЛЬ АЭРЭГЖИХ ЁСТОЙ

ИРГЭН 2016-03-23 103.26.194.30

Төрийн хүнд гэмт хэрэгтэн ганц Энхбаяр л улсаар тоглоод чадчих юмаа.....Энэ ***** шоронд байхдаа үхчихсэн бол өнөөгийн улс төр арай ч ийм болохүй байсан байх шүү....

Зочин 2016-03-23 43.242.243.50

Одоо больчихвол яасан юм бэ Н.Энхбаяр гуайг 2009 оноос хойш буюу ажлаа өгсөнөөс хойш 8 жил мөрдөн мөшгөж шорон гянданд хүртэл суулаглаа

батаа 2016-03-23 202.9.40.203

шалгаж тодоруулах шаардлага байгаа болохоор тэгж байна шүү дэээ мэдүүлэг өгяихөд яагаад болдоггүй юм

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалтын номууд 2016-03-23 150.129.143.152

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэдэд зориулсан Зөвлөгөө ном, мөн Сорилгын хураамж тестийн ном (2016 оны) Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Зөвлөгөө номны үнэ нь 5000 төгрөг, Сорилгын хураамж тестийн ном нь 15000 төгрөг гэнэ.Мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэн эхлээд Зөвлөгөө номыг судлаад, дараа нь Сорилгын хураамжид орсон тестүүд дээр ажиллавал гүн бат мэдлэгтэй болж, шалгалтаа амжилттай өгөх магадлалтай гэнэ.

Зочин 2016-03-23 202.9.42.3

Мөнхбаясгалан шиг Женкогийн өмнөөс намайг барь энэ тэр. АТГ ямар хүнийг нь ингээд л чацга царайлаал гуйгаад байх жирийн иргэнийг бол хоб

РАВДАН 2016-03-23 202.131.252.213

МАНАЙ ДАРГЫГ БИТГИЙ ОРОЛД. НАМАЙГ ӨМНӨӨС ШОРОНД ХИЙ. МИНИЙ ДАРГА ТҮМ БУМ НАСЛАГ. БООЛ БИ ҮХВЭЛ ТААРНА.

Зочин 2016-03-23 202.179.2.58

байгаа газар нь өөрсдөө гүйж очиж аргадаж юм асууна гэж юу байсан юм бэ бусадтай адил дуудсан газар нь очиж идэж ууснаа тайлбарлах хэрэгтэй биз дээ иргэн энхбаяр гуай