MMC зээлээ төлж чадахгүй болсноо зарлав | News.MN

MMC зээлээ төлж чадахгүй болсноо зарлав

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.23-нд нийтлэгдсэн

MMC зээлээ төлж чадахгүй болсноо зарлав

Тавантолгойн Ухаахудагийн коксжих нүүрсний уурхайд үйл ажиллагаа явуулдаг “Энержи Ресурс” буюу Mongolian Mining Corporation зах зээл муудсаны улмаас зээлийн төлбөрөө хийж чадахгүй байж болзошгүй хэмээн хэвлэлүүдээр мэдээлэх болсон билээ. Тэгвэл өнөөдөр тус компани BNP Paribas болон ICBC /Industrial and Commercial Bank of China/-аас авсан зээл болон 600 сая ам.долларын бондын хүүгийн төлбөрийг цаг хугацаанд нь барагдуулах боломжгүй болсноо албан ёсоор мэдээллээ.

Mongolian Mining Corporation компанийн хувьд зээлдүүлэгч нартайгаа зээлийн нөхцөлийг эргэн харж, төлбөрийн хугацааг хойшлуулах талаар яриа хэлэлцээр хийж байгаа билээ. Гэвч ямар нэгэн тохиролцоонд хараахан хүрээгүй байна.

Коксжих нүүрсний компаниуд АНУ-д хэд хэдээрээ дампуурлаа зарлаад байгаа юм. Харин Монголын цорын ганц угаасан коксжих нүүрс борлуулдаг, жишиг болсон компани ийнхүү зээлийн төлбөрөө хугацаанд нь төлж чадахгүй болсноо зарлалаа.

Одоогийн байдлаар тус компанийн хувьцаа Хонконгийн хөрөнгийн бирж дээр 4.35%-иар буурч 0.044 хонконг доллар болоод байна.

Б.ТӨГС

ЭХ СУРВАЛЖ: WWW.MONGOLIANMININGJOURNAL.COM

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-23 202.131.252.217

ОДОО НҮҮРСНИЙ ҮНЭ УНАЖ БАЙГАА ЭНЭ ҮЕД МАНАЙХАН ТАМЫН ТОГООНЫ ҮЛГЭРЭЭРЭЭ ШИНЭЭР БАЯЖУУЛАХ ҮЙЛДВЭР ДАГУУЛААД ХОТ, СУРГУУЛЬ, ЦЭЦЭРЛЭГ ГЭЭД ЦОГЦООР НЬ БОСГОЖ БАЙСАН НЭГ КОМПАНИЙГАА ХӨЛӨӨС НЬ ТАТАН УНАГАЛАА. 5 ТОЛГОЙГ АВСАН БОЛ ӨРӨНД ӨГӨХ БАЙСАН ЮМ ӨГӨӨГҮЙ НЬ БОЛЖ БАТТУЛГА, З. ЭНХБОЛД 2 УХААНТАЙ Л ГЭНЭ. ХАРИН Ч ЭСРЭГЭЭРЭЭ НЭГ Ч МОНГОЛ КОМПАНИЙГАА ДАМПУУРАХААС СЭРГИЙЛЖ НЭГЭНТ ЭХЛҮҮЛСЭН АЖЛЫГ НЬ ДЭМЖЭЭД 5 ТОЛГОЙГОО ӨГЧИХСӨН БОЛ 1 КОМПАНИ ДАГААД ОЛОН ЗАЛУУЧУУД АЖИЛЛАЖ ЭХЭЛЖ БАЙСАН АМЬДРАЛАА ЦОГЦЛООЖ БАЙСАН ӨМНӨГОВИЙН НЭГ ШИНЭ ХОТ СҮЙРЛЭЭС АВРАГДАХ БАЙСАН ЮМ ШИГ. ОДОО ЯАХАВ ДЭЭ МУУЛСААР БАЙГААД ЯАНГААСААР БАЙГААД ТӨМӨР ЗАМЫГ НЬ Ч ТАВИУЛААГҮЙ, НҮҮРСНИЙ ҮНЭ ӨНДӨР БАЙХ ҮЕИЙГ АШИГЛААГҮЙ ОДОО Ч МӨН ХӨЛӨӨС НЬ ЧАНГААСААР АРД ИРГЭДЭД АЙМШГИЙН КОМПАНИ БАЙСАН ГЭСЭЭР БАЙГААД ДАМПУУРУУЛЖ САНАА НЬ АМАРЛАА. ХЭН ХОЖИХ ВЭ? ЖИНХЭНЭ МОНГОЛ ТАМЫН ТОГООНЫ ҮЛГЭР. ЯМАР АРД ТҮМЭН БАЙНА ТИЙМ ТӨР ЗАСАГ БАЙНА ГЭЖ... АРД ТҮМЭН Л ХОХИРНО.

baagii 2016-03-23 122.201.22.64

ene ih uriig uls uur deeree avaad shuud utgaar ni hudaldaad avchij boldoggui yum bhdaa...mongolchuud tegvel ene ih buteen baiguulaltaa ur ashigtai tsaash zalgamjlaad ajilluualaad yvah yumsan..

End olon yum hutsatsgaakhaa boliwol yasiin!!! 2016-03-23 202.70.38.29

ene olon yum yariad baigaa uls oorsdoo neg ch buteen baiguulalt hiih bolon ogt sonsoch uzeegui ulas baigaadaa!!! ankhnaasaa l bid khediig hoorond yas hayaj zodolduulakh bodlogoor yawj irsen!!! Ukhsen elentsegiin 1072 khuwitsaa zugeer goshigoruulj bkhgui yu !! Algaa tosood baidag setgekhuitei khumuus olon bolkhoor ta nariig ashiglakhad amarkhan ! khen hyatadiin compani geed baigaan!!! khen batlakhiin kheterkhii tulshrakh yumaa!!!

Зочин 2016-03-23 112.72.11.67

Таван Толгойн тендерт үхэн хатан шунаад байсан нь ийм учиртай байжээ. Энэ их өрөө барагдуулах гэсэн жүжиг, энэ хэдэн олигархиуд, ханаж цаддаггүй төрөөс төрсөн тэрбумтангууд улс орны минь баялгыг самарч дуусч байж ханах юм байхдаа. Өртэй байж ашигтай ажиллаж байгаа гэж тендерт ялдаг, ялчаад ажлыг эхлүүлэхгүй болхоор өртэй болоод дампуурлаа зарладаг юмуу, бизнесийн ёс зүйтэй баймаар юм.

Зочин 2016-03-23 202.131.252.217

ОДОО НҮҮРСНИЙ ҮНЭ УНАЖ БАЙГАА ЭНЭ ҮЕД МАНАЙХАН ТАМЫН ТОГООНЫ ҮЛГЭРЭЭРЭЭ ШИНЭЭР БАЯЖУУЛАХ ҮЙЛДВЭР ДАГУУЛААД ХОТ, СУРГУУЛЬ, ЦЭЦЭРЛЭГ ГЭЭД ЦОГЦООР НЬ БОСГОЖ БАЙСАН НЭГ КОМПАНИЙГАА ХӨЛӨӨС НЬ ТАТАН УНАГАЛАА. 5 ТОЛГОЙГ АВСАН БОЛ ӨРӨНД ӨГӨХ БАЙСАН ЮМ ӨГӨӨГҮЙ НЬ БОЛЖ БАТТУЛГА, З. ЭНХБОЛД 2 УХААНТАЙ Л ГЭНЭ. ХАРИН Ч ЭСРЭГЭЭРЭЭ НЭГ Ч МОНГОЛ КОМПАНИЙГАА ДАМПУУРАХААС СЭРГИЙЛЖ НЭГЭНТ ЭХЛҮҮЛСЭН АЖЛЫГ НЬ ДЭМЖЭЭД 5 ТОЛГОЙГОО ӨГЧИХСӨН БОЛ 1 КОМПАНИ ДАГААД ОЛОН ЗАЛУУЧУУД АЖИЛЛАЖ ЭХЭЛЖ БАЙСАН АМЬДРАЛАА ЦОГЦЛООЖ БАЙСАН ӨМНӨГОВИЙН НЭГ ШИНЭ ХОТ СҮЙРЛЭЭС АВРАГДАХ БАЙСАН ЮМ ШИГ. ОДОО ЯАХАВ ДЭЭ МУУЛСААР БАЙГААД ЯАНГААСААР БАЙГААД ТӨМӨР ЗАМЫГ НЬ Ч ТАВИУЛААГҮЙ, НҮҮРСНИЙ ҮНЭ ӨНДӨР БАЙХ ҮЕИЙГ АШИГЛААГҮЙ ОДОО Ч МӨН ХӨЛӨӨС НЬ ЧАНГААСААР АРД ИРГЭДЭД АЙМШГИЙН КОМПАНИ БАЙСАН ГЭСЭЭР БАЙГААД ДАМПУУРУУЛЖ САНАА НЬ АМАРЛАА.

ЗОЧИН 2016-03-23 103.11.192.34

Энэ хямрал зарим талаараа их хэрэгтэй юм байна. Бүх идээ бээр нь хагарч эхлэж байна. Ингэж доройтож байж ард түмэн ч ойлгож эхлэж байх шиг байна. Төрийн өндөр дээд албан тушаалтан хэдхэн гэр бүлийн хувийн бизнес дампуураа л биз. Юманд хэмжээ хязгаар гэж байдаг юм. Ард түмнээ боддоггүй хүмүүсийг тэнгэр ниргэж байгаа нь тэр. Зүгээрээ бүсээ чангалаад зөв замаар урагшаа явах л хэрэгтэй.

ЗОЧИН 2016-03-23 103.11.192.34

ГАНЦААРАА ИДСЭН ГАХАЙ ТАРГАЛДАГГҮЙ ГЭДЭГ ҮЛГЭР. БУРУУ ЗАМААР БУДАА ТЭЭВЭЛ БУЦӨХДӨӨ ШОРОО ТЭЭНЭ. БУСДАД НЬ СУРГАМЖ БОЛОГ. НҮҮРСЧИДИЙН НАМЫНХНЫ ОЛИХООГҮЙ БАЙДАЛ

mongol uhaan 2016-03-23 124.158.109.62

Өр, зээлээ сайн тооцож чадахгүй байгаа бол дампуурах хэрэгтэй. Тэр их зээл, өр хаашаа орсон байх вэ. Удирдаж чадаргүй хүмүүс байна ш дээ. Эрдэнэтийн үйлдвэр хэл амтай ч гэсэн болоод л байна.

bi mongol 2016-03-23 202.55.183.174

***** chine gedegiin mongoliig hytdad uguh gesen shunaltanuud danpurlaa zarlaad zailaasai bid udahgui uliinhaa ezen ni bolnoo ene olgarhuudiig bugdiig zailuulj bgaad

Зочин 2016-03-23 122.201.20.195

700 тэрбумыг Улсад төвлөрүүлж чадсан компанийг арай ч дээ л болгож байна. Ийм тохиолдол монголд гарч байгаагүй. Хийж чадаж байгаа нэгийгээ харуулдаж тэгшлэв. Бас булшлав. Нэг монгол хүн хоосон хонов.

Зочин 2016-03-23 202.9.41.168

хичнээн их хөгжил авчрах хичнээн залуучууд хүмүүсийг тэжээх том комранийн тухай иийм таагүй мэдээ дуулж байгаадйй маш их харамсаж байна.Төр хэтэрхий их оролдож саалийн үнээгээ хэвтүүлж авч санаа нь амрах байх.Хэн хохирох юм.Ард иргэд бид л хохироно.Баахан өр өр өр тавичихаад янз бүрийн сугалаа урамшуулал гэдэг заль мэхээр ард түмний талханд нь хүртэл татвар нэмж тавьчихаад бид нээр үүрүүлж төлүүлж эхэлж бай на.Дээр нь гайгүй том гэсэн комраниудаа дампууруулаад.Тэрэнд нь юу ч мэдэхгүй тэнэгүүд нь баярлаж хөөрөөд өрөвдөлтэй байна Монгол компани дампуурах гэж байхад баярлаж байгааг нь ээ. үнхээр өрөвдөлтэй Эдийн засгийг ийм болгосон хариуцлагаа АН-ын популист улстөрчид үүрэх ёстой. ММС ийм бдалтай, Мобиком 50% цомхотгоно гэж бн, АХлтайн хүдэр, МАК бүгд дампуурлын ирмэгт... Хувийн хэвшилд үйл ажиллагаа явуулах орон зай алга. МГЛ-оор дүүрэн ажилгүй хүмүүс...

Зочин 2016-03-23 202.70.38.18

heleed yu gehev

Зочин 2016-03-23 112.72.11.103

Ard tumniig orond orulchad odoo tatvarin mongor uls toluu. Ene airi dendnee

Зочин 2016-03-23 43.242.243.112

Одоо ер нь Монгол улсад сэхэх боломж байхгүй л болвуу даа.Хаа сайгүй ажилгүйдэл архидалт гэмт хэрэг ядуурал өдрөөс өдөрт нэмэгдэж өдөрт хичнээн хувийн хэвшлүүд дампуурч байгааг бид мэдэхгүй.Анхнаасаа л буруу бодлоготой явсан болхоор одоо ямар ч нэмэргүй боллоо доо.Хойтон 17онд бондын өр төлөөд эхлэнэ.Энэ үед ер нь юу болох вэ??Монгол улс дампуурлаа зарлахаас өөр аргагүй байдалд хүрлээ.Хараал идсэн мөрийн хөтөлбөр хар амиа бодсон хэдхэн улс төрчдөөс болж бүхэл бүтэн улс дампуурлын ирмэгт ирлээ.Яаж энэ бүхнээс гарж сэхэх юм бэ???Бидний ирээдүй үнэхээр хүнд байна шүү

Зочин 2016-03-23 184.188.140.11

жонхуу баттулгаас болж Монголын нүүрс үнс ингээд хог боллоо доо, харин энэ хооронд хойд хөрш маань овоо хэдэн доллартай болж нэлээдгүй хэмжээний нүүрс Хятад руу гаргаж амжлаа.....

zochin 2016-03-23 49.0.186.88

Өмөөрөөд байгаа хүмүүс хэдэн тэрбумыг аваад албаар дампуурлаа зарлаж одоо тэгээд эх орны минь газар шороо харийханы гарт орж байна гэдэгийг мэддэггүй юм уу

zochin 2016-03-23 49.0.186.88

Өмөөрөөд байгаа хүмүүс хэдэн тэрбумыг аваад албаар дампуурлаа зарлаж одоо тэгээд эх орны минь газар шороо харийханы гарт орж байна гэдэгийг мэддэггүй юм уу

zochin 2016-03-23 49.0.186.88

Буянгийн Жагаа үнэн хэлж байжээ. https://www.youtube.com/watch?v=fJzNh6sw9AA энэ бичлэгийг үзээд эрэгцүүлж нэгийг бодоорой

зочин 2016-03-23 103.26.193.148

хичнээн их хөгжил авчрах хичнээн залуучууд хүмүүсийг тэжээх том комранийн тухай иийм таагүй мэдээ дуулж байгаадйй маш их харамсаж байна.Төр хэтэрхий их оролдож саалийн үнээгээ хэвтүүлж авч санаа нь амрах байх.Хэн хохирох юм.Ард иргэд бид л хохироно.Баахан өр өр өр тавичихаад янз бүрийн сугалаа урамшуулал гэдэг заль мэхээр ард түмний талханд нь хүртэл татвар нэмж тавьчихаад бид нээр үүрүүлж төлүүлж эхэлж бай на.Дээр нь гайгүй том гэсэн комраниудаа дампууруулаад.Тэрэнд нь юу ч мэдэхгүй тэнэгүүд нь баярлаж хөөрөөд өрөвдөлтэй байна

zochin 2016-03-23 49.0.186.88

Өмөөрөөд байгаа хүмүүс хэдэн тэрбумыг аваад албаар дампуурлаа зарлаж одоо тэгээд эх орны минь газар шороо харийханы гарт орж байна гэдэгийг мэддэггүй юм уу

сүх 2016-03-23 103.229.177.50

ӨРМӨНД ХАХАХ гэж энэ дээ, монголчуудыг америк-хүнсэнд-донтуулж байгаа компани

Зочин 2016-03-23 202.9.40.130

Манай малнууд Монгол компани дампуурах гэж байхад баярлаж байгааг нь ээ. үнхээр өрөвдөлтэй үхэр сүрэг бүгд ядуу байвал л аз жаргалтай байж мэдэх мулгуу ард түмэн шүү

Зочин 2016-03-23 203.91.115.39

БАЯРЛААД БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙГ ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ. УЛСАД ТОП-5 д ҮРГЭЛЖ БАГТДАГ ТОМООХОЙН ТАТВАР ТӨЛӨГЧӨӨ АЛДАЖ МАГАДГҮЙ БОЛЧООД БАЙХАД ЮУНД БАЯРЛААД, ДООРОО ҮСЧЭЭД БАЙДАГ ЮМ БОЛОО. НЭГ АЖ АХУЙ НЭГЖИЙН АРД ЯМАР ОЛОН ГЭР БҮЛ, АЙЛ ӨРХ БАЙГААГ ЭХЛЭЭД БОДОЖ ҮЗЭЭЧ. ХЭН НЭГНЭЭС ДУТУУ ХАГАС СОНССОН ЗҮЙЛЭЭРЭЭ ИНГЭЖ БИЧИЖ БОЛОХГҮЙ БАЙХАА. ЖААХАН ЮМ УНШ, СУДАЛ, ТЭГЭЭД ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ХҮНЭЭС ХУУЛАХ, ХҮНИЙГ ДУУРАЙХ БИШ... ӨӨРИЙНХӨӨ БОДЛООР ЮМ БИЧИЖ ҮЗ ГЭЖ ХЭЛМЭЭР БАЙНА...

Зочин 2016-03-23 122.201.22.79

Юм хийж чадахгүй сэтгэл нь ханахгүй л байна даа Ухаахудаг хангалттай биш үү бирдүүд юм даа ммс

Zochin 2016-03-23 89.82.89.190

Delhii dayaaraa nuurs hog bolood baihad odoo yahav dee tegehdee odjargal bol mongoliin nomer neg biznesman gedegtei hench margahgui chuu m*****

Зочин 2016-03-23 202.179.31.125

tytаргагүй шүү захирлууд нь буг чатгар шүтээд зүгээр уул усаа шүтээд явна өиз ха ха ха

Зочин 2016-03-23 59.153.113.247

Energy Resources босоод ирнэ.Нөхцөл байдал үргэлж ийм муу байхгүй.Харин Женкогийн шалаар нэг унасан нэр хүнд дахиж босож ирж чадахгүй.

Зочин 2016-03-23 59.153.113.247

Үндсэндээ төрдөө дарамтлуулсаар байгаад таарлаа даа өнгөрсөн хугацаанд.Төр ч гэж хэдхэн нөхдүүд.

Зочин 2016-03-23 103.26.195.199

400 сая тонн нүүрс үнэгүй өгсөн, шунаж ТТ-г тэр чигээр нь залгих гэж байгаад дампуурав.

Зочин 2016-03-23 202.131.225.91

ийм том татвар төлөгч дампуурах хүмүүст харамсалтай л мэдээ баймаар. баярласан хүмүүс байгаад байх шиг. ядаж л ах дүүс дотор чинь тэнд ажиллаж байгаа, холбоотой дам дэмээр нь явж байсан хүмүүс байгаа л байх даа. монгол гэдэг айл ажил хийж овоо мөнгө олдог нэг дажгүй хүүгээ ажилгүй болгочихлоо. амьдрал нь лав дээшлэхгүй л байх

Зочин 2016-03-23 49.0.186.88

https://www.youtube.com/watch?v=fJzNh6sw9AA eniig zaawal uz

Зоч 2016-03-23 93.115.95.207

Ухаа худагт очиж үзсэн. үнэхээр маш том хөрөнгө оруулалт хийгдсэн, мундаг түвшний уурхай байна лээ. олон хүнийг ажилтай байлгаж, өчнөөн татьвар төлж байгаа компани шүү дээ. төр мөн ч их саад хийлээ дээ энэ компанийн ажилд

Oogii 2016-03-23 109.74.151.149

Эдийн засгийг ийм болгосон хариуцлагаа АН-ын популист улстөрчид үүрэх ёстой. ММС ийм бдалтай, Мобиком 50% цомхотгоно гэж бн, АХлтайн хүдэр, МАК бүгд дампуурлын ирмэгт... Хувийн хэвшилд үйл ажиллагаа явуулах орон зай алга. МГЛ-оор дүүрэн ажилгүй хүмүүс...

Зочин 2016-03-23 202.70.38.18

ER dampuurlaa zarlal aa. Odoo Battulga ta unenee huleegeed idsen munguu gargah yum bishuu?

Зочин 2016-03-23 202.21.106.136

би лав их баяртай байна. өөхөнд хахах гэж энэ дээ. өөх өгсөн хүнтэй өглөө босоод заргалдав гэж одоо нүүрсээ үнэгүй өгсөн монголчууд буруудахгүйн байгаа биз дээ. идэж чаддаг, ашиглаж чаддаг, шингээж чаддаг байж баялагт шунах хэрэгтэйг мэдүүлж өглөө. энэ дампуурлаа гээд байдал муудна гээд байгааг юу гэж ч ойлгомоор юм бэ дээ хэхэ.

Зочин 2016-03-23 122.201.20.195

Чам шиг баагийд юу гэж хэлж ойлгуулахаа ч мэдэхээ байлаа. Үнэхээр ДҮП юм даа. Дараа нь ойлгох ухаан заяагаасай л гэж хүсье

Зочин 2016-03-23 203.91.115.39

ЧИНИЙ БОДОЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ЮМЫГ ХИЙГЭЭД, ӨДИЙ ЗЭРЭГТЭЙ АВЧ ЯВАН, МАШ ОЛОН АЙЛ ӨРХИЙГ ХООЛТОЙ НЬ ЗАЛГУУЛЖ ЯВАА ЮМ ШҮҮ ДЭЭ... ЧАМ МЭТИЙГ 00-оо ЦЭВЭРЛЭЖ БАЙХАД УЛСДАА ТЭРГҮҮЛЭХ ГРУПП БОЛООД ЯВЖ БАЙСАН ЮМ, ЦААШДАА Ч ЯВАХ БОЛНО... ТӨМСГӨН ТАРХИТАЙ ЮМАА

x 2016-03-23 103.57.95.162

Jenco jinhene ekh orondoo hairtai hun yum bna gej haragdlaa mmc umhii ur zeelee mongol ulsad shahah gej baisan ni unen l yum bna

Зочин 2016-03-23 202.21.106.136

яг үнэн. баахан өр тэврүүлэх гэж байсан байна шд. ёстой баллах байжээ.

P 2016-03-23 91.219.236.232

Gants unench shudargaar ajilladag, olon ulsiin jishigiin compania ad uzej, havchij gatsaasaar bgaad dampuuruulchlaa. Ataach Jenkogiin olon jiliin horlon suitgeh ajillagaanii l ur dun shu de.

Turuu 2016-03-23 162.247.72.200

Одоо бүр л олон хүн ажилгүй болно. Татвар ч гэж нүдний гэм болох биз, хэн татвар төлөх юм бэ, бүгд шил шилээ хараад дампуурах нь. Архичид олширч, ажилтай хүн нүдний гэм болж байна даа. Эдийн засгаа өөд нь татаач ээ төр засгийнхааан... хэтэрч байгаам биш үү

Bataa 2016-03-23 119.40.97.94

Хулгайч Женко, Бэлтрэг Зи нарын хийж байгаа ажил, олон сайхан залуучуудыг ажилуулж бсан газар да.

Зочин 2016-03-23 202.70.46.20

Монголыг хэдхэн олигархуудын тусламжтай дотор нь хагаралдуулсаар байгаад байсан газар нь буцаагаад аваад ирвээ гэж..

АСУУЛТ 2016-03-23 202.21.106.136

ММС-ИЙН ЗЭЭЛИЙН ӨРИЙГ МОНГОЛ ТӨР, МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ТӨЛӨХГҮЙ БИЗ ДЭЭ. ХУВЬЦААГ НЬ ЭЗЭМШИГЧ УЛС ТӨРЧИД МОНГОЛЫН ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ӨРИЙГ ХАРИУЦУУЛАХ ГЭЭД БАЙГАА ГЭСЭН ҮНЭН ҮҮ?

Зочин Анхаа 2016-03-23 158.130.0.242

Чоорт энэ АН ч бүр эдийн засгаар тоглоод дууслаа дөө. Нээлттэ хувьцаат компани болохоор ингээд зарлаж байна. Цаана нь зарлахгүй ч гэсэн дампуурч байгаа Алтайн хүдэр, МАК энэ тэр гээд байнаа бйана. Төр хамаг юманд оролцож гацаадгаа больчооч. Хувийн компануидаа ажилууллаач аа. Одоо хэн татвар төлж, хэн биднийг тэжээх юм????

Иргэн 2016-03-23 158.130.0.242

Энержи Ресурс улсад 700 гаруй тэрбумын татвар төлсөн байна лээ. Том компаниуд нь дампуурч байхад баяраладаг монгол хүн бас байнаа??? Эдийн засаг бүр л хүндэрнэ шүү дээ. Өчнөөн хүн ажилгүй болно, маньо мэтэд нь ажил бүр нүдний гэм болно. Ажилгүй,% орлогогүй хүмүүс гэдэг чинь эдийн засгийн хямралын гол индикатор

zOCHIN 2016-03-23 192.99.41.217

Ediin zasgiin hamag l yum gatsaadag Z.Enkhbold, Jenko, Uyanga terguutnuudiin gai daa. Ediin zasag elgeeree mulhuj baina. Populistudu, gatsaagchdiin hen n hariutslaga huleej baigaa yum?

D 2016-03-23 121.45.218.162

Jenco tumur zam barih ajiliig ni bulaan avch, tag zogsoosnoor dampuurlaa daa¬

EEEEEEEEEEEEEEEEE 2016-03-23 202.9.41.57

Хятадуудаа гэж аргагүй л айхтар улсууд юмдаа. Зээл өгнө дампууруулна Үнэгүй нүүрсний ордтой болно. Одоо энэ 600 сая доллорынхоо төлөөсөнд хэдэн тэрбум доллороор тоологдох нөөцийг маань бүгдийг нь Хятадууд өөрсдөө орж ирээд үнэгүй ховх сорх эрхээр төрийг дарамталж байгаад авна авна. Хятадуудын ойрийн 40 жилдээ мангас шиг ханаж цадашгүй олон үйлдвэрүүдээ Монголын нүүрсээр л хангана ш дээ . ҮНЭН ҮМХИЙ НАРИЙН АРГАТАЙ УЛС ЮМ АА!! ПСПА ЮМА ҮХЭР МОНГОЛЧУУД БАС Л МОЛИГДУУЛЧЛАА ШДЭЭЭЭ!!!

Зочин 2016-03-23 89.163.220.14

Улсын саалийн 5 том үнээний нэг нь ийм болчлоо. Саалийн үнээгээ алж идчээд баярладаг хүн байдгиймуу тэнэг эх орончид оо

zochin 2016-03-23 103.229.122.17

jenko unxeer l ex oronch xun ym daa ed nar taban tolgoig buxleer n abch urund ogax gej baisan baina. muusain olgirxuud ard tumnii omchiig xulgai xiisen shuu odoo talbaigaa xuraaj ab

Ogi 2016-03-23 112.72.8.106

Asuudal n Nokia zah zeelees business platform oorchlogdood oorsdoos hamaarahgui togloomnoos garsan, nuursnii business haa saigui tegj bna, tatvariin tomoohon heseg burduulj baylag buteedeg compania odoo muulaad hunshgui zagnahaa boli.

Зочин 2016-03-23 202.179.17.191

battulga unen iig heljee, odoo buh unen todorch baina daa

Зочин 2016-03-23 43.228.129.24

таван толгой бүхэлдээ л хог болсон гэсэн үг

tt 2016-03-23 202.9.40.57

ene bol jenkogiin hiisen ajil.

ugly 2016-03-23 202.21.113.58

Hooe dampuursan gol shaltgaan ni delhii dayaraa tuuhii ed tuunii dotor nuursnii une unasan ni gol shaltgaan ni sh dee.

дампуур***** 2016-03-23 202.21.106.136

Монголын ард түмэн ТТолгойн ордынхоо хамгийн охьтой шимтэй хэсэг УХАА ХУДАГ-аа үнэгүй өгсөн. үнэгүй өгсөн ч ашиглаж чадсангүй усанд автуулаад хог болгочихлоо. тэгээд ашиглаж чадахгүй хэвтэж дахиад ТТ-г бүхэлд нь шуналтаад байх чинь ер нь Оджаргал гуай та ер нь эрүүл хүн үү? ирваа хүн үү?

Зочин 2016-03-23 202.179.24.195

чи өөрөө мундаг юм бол ОДжаргалын дайтай ажилаач

zochin 2016-03-23 202.70.38.18

Chaavas da. ohi shimteig ugsun gj henese sonschod iim yum biched bdag bn aa. 5-n tolgoin ord gazrin neg bulan l bgam sh d. mongol ard tvmnii tarhiig ovoo ugaasan yum bn da en pop-ud

аюул 2016-03-23 202.21.106.136

нүүрсний намынхан дампуурах дөхөхөөрөө галзуурдаг юм байна. аргагүй л дээ. одоо зээлийн төлбөрөө Монгол Төрөөр төлүүлэх гээд чичэрч байгаа нь л хамгийн их аюул.

Зочин 2016-03-23 113.34.244.99

MCS-g omoorod bgag oilgohgui um. Oorsdoo ersdelee tootsoj chadagui bj odoo yu yrih uu. Bas hen negen ochod dampuuruuulchihsan uu te? Shaltgaan ni tuuhii edin unin untalt oor yu ch bish. Hun hereerei temee tengeerei gdg de. Bidni omchoor tuilj bhdaa Bagtsaa zambaraatai zeel avahgui de.

Зочин 2016-03-23 203.91.115.39

МУУЛААД БАЙГАА ЧАМАЙГ ОЙЛГОХГҮЙ ЮМ. ЭНД ТЭНД ЮМ БИЧИХДЭЭ ЖААХАН ЮМ УНШИЖ БАЙ, ХҮНЭЭС СОНССОН ЗҮЙЛ ДЭЭРЭЭ ӨӨРИЙНХӨӨ УТГАГҮЙ БОДЛОО НЭМЭЭД БИЧЭЭД ЯВДАГ БОЛОЛТОЙ. ЭНЕРЖИ РЕСУРС БУЮУ УХАА ХУДАГ УУРХАЙД ЧИНИЙ ЯМАР Ч ХӨРӨНГӨ БАЙХ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. ХАРИН ЧАМАЙГ ӨМЧТЭЙ БОЛГОЖ ӨГСӨН БАЙХ ШҮҮ...

zochin 2016-03-23 202.70.38.18

yadaj l tatvar tulugchiin munguur tetgever halamj avdag gdge meddeggvi l yum bh da

Зочин 2016-03-23 122.201.28.7

эднийг шүүмжлээд байгаа бусдууд эд нар шиг нээлттэй байж чадах уу?

Зочин 2016-03-23 122.201.28.7

эднийг шүүмжлээд байгаа бусдууд эд нар шиг нээлттэй байж чадах уу?

Зочин 2016-03-23 122.201.28.7

эднийг шүүмжлээд байгаа бусдууд эд нар шиг нээлттэй байж чадах уу?

Zochin 2016-03-23 103.11.192.70

Eruul saruul business orchin Mongold ogt baihgui baigaagiin tod tomruun jishee. Amidraldaa hun tsalinjuulj uzeegui, business-iin talaar yamar ch medleggui humuusiin balgaar hairan company suireed duuslaadaa.

Зочин 2016-03-23 45.63.126.19

Амьдрах гээд зүтгэж байна, юм хийх гэж үзэж байна. Хайран байна. Даанч одоо нийгмийн шаар, залхуу арчаагүй иргэд маань шоолж дооглож, доромжилж эхэлнэ.

Зочин 2016-03-23 203.194.114.66

За тээр иргэд минь харж байгаа биз. Оджаргал ***** Сайханбилэг Энхсайхан нарт хуйвалдаж ард түмний өмч 5 толгойг өөртөө ашигтайгаар зарж чадаагүй болохоор дампуурч эхэлж байгааг.

zochin 2016-03-23 202.70.38.18

tavan tolgoi n nvvrse sorchilood 2 dahin baga vneer zarj bhad ashigtai ajilla bn gj vzeh v

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж