Дотоодын халдвараас шалтгаалж 2021 оны нислэгийг товлоно | News.MN

Дотоодын халдвараас шалтгаалж 2021 оны нислэгийг товлоно

Дотоодын халдвараас шалтгаалж 2021 оны нислэгийг товлоно

Дотоодын халдвараас шалтгаалж 2021 оны нислэгийг товлоно

Улсын Онцгой комиссын шийдвэрийн дагуу 2020 оны нэгдүгээр сараас арванхоёрдугаар сарын 21-нийг хүртэл 111 удаагийн тусгай үүргийн нислэг үйлдэн 21092, газраар ОХУ, БНХАУ-аас хилийн боомтоор 6.637 буюу нийт 27729 иргэнээ тус тус татан аваад байгаа билээ.

Тусгай үүргийн нислэгээр татан авсан 21092 иргэний 3373 нь бага насны хүүхэдтэй гэр бүл, 2013 нь эрүүл мэндийн шалтгаантай иргэн, 2278 нь өндөр настан, 627 нь жирэмсэн, 861 нь энхийг сахиулагч, 11940 нь санхүүгийн хүндрэл болон хүндэтгэн үзэх бусад шалтгаантай иргэд байжээ. Уг нь арванхоёрдугаар сарын 25-нд Сөүл-Улаанбаатар чиглэлд тусгай үүргийн нислэг үйлдэх байсан ч дотоодын халдварын нөхцөл байдалтай холбоотойгоор дээрх нислэгийг цуцалсан бөгөөд ирэх нэгдүгээр сард хийхээр төлөвлөж буй.  

Цаашид ч тусгай үүргийн нислэгийг зогсоохгүй, үе шаттайгаар үргэлжлүүлнэ гэж Засгийн газар, Улсын онцгой комиссынхон онцолж байна. Ерөнхийдөө Covid-19-ийн нөхцөл байдлаас шалтгаалж 2021 онд хийх нислэгийн товыг тодорхой болгох юм. Гадаадаас эх орондоо ирэх хүсэлт гаргасан болон Монгол Улсаас гадаад руу явахыг хүссэн иргэдийн өргөдөл Шуурхай штабт ихээр ирж байгаа аж. Ямартай ч БНСУ болон Европ тивд байгаа иргэдээ авчрах зорилгоор Франкфурт рүү  нислэг үйлдэх урьдчилсан мэдээтэй байна.

Товчхондоо гадаадаас эх орондоо ирж буй иргэдийн тоо нэмэгдэж, тусгаарлах байрны хүрэлцээ хомс байгаа нь нууц биш. Гадаадын улс орнуудаас ирж буй иргэдийг дор хаяж 21 хоног тусгаарлаж байгаа. Тусгаарлалтад буй хүмүүс эмнэлгийн хяналтаас гарч амжаагүй байхад иргэдээ татан авчирсаар байгаа нь ёстой л саваа бэлдээгүй байж саалиа бэлдэхийн үлгэр болж байна гэвэл нэг их буруудахгүй болов уу.

Эрүүл мэндийн яамнаас “Улаанбаатар хотод халдвар голомтлон бүртгэгдэж байгаа энэ үед гаднаас халдвартай иргэдийг зөөвөрлөх нь эрсдэлийг нэмэгдүүлж байна. Халдвартай хүмүүсийн тоо нэмэгдэх тусам хүн амын дунд халдвар тарах магадлал ихэснэ. Дотоодын халдварын голомтыг хязгаарлан цомхотгож,  хяналтад авах гэж хичээж байгаа энэ үед тусгай үүргийн нислэг үйлдээд байвал цаашид байдал хүндэрнэ” гэдгийг учирлаж буй юм.

2020 оны нэгдүгээр сараас хойш 110 тусгаарлан ажиглах байр үйл ажиллагаа явуулж байсан бол өнөөдрийн байдлаар улсын хэмжээнд ердөө 43 ажиглан тусгаарлах байр үйл ажиллагаа явуулж байна.

Дотоодод халдвар тархахаас өмнө зочид буудлууд үнэ хөлсөө голж, ажилчид нь хүүхдүүдээ сургууль, цэцэрлэгт нь зөөх учраас 21 хоног тусгаарлагдаж чадахгүй зэрэг бусад тодорхойгүй шалтгааны улмаас цөөрсөөр ийнхүү 43-д хүрчээ. Улсын хэмжээнд өчигдөр (2020.12.29)-ийн байдлаар Covid-19-ийн нийт батлагдсан тохиолдол 1175 болсны 702 нь дотоодынх.

Энэ эрчээрээ дотоодын халдвар 1000-д хүрч, нийт батлагдсан тохиолдол сая дөхвөл яах вэ. Халдварын нөхцөл байдал одоо ч амаргүй, үндэсний хэмжээнд яригдахуйц асуудал болчихоод байхад гадаадаас иргэдээ татан авсаар байвал тусгаарлах байрны хүрэлцээ төдийгүй гурван сая хүнд эмч, эмнэлгийн ажилчид хүрэлцэх үү гэсэн асуудал үүсэх билээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ganbaa 2020-12-30 180.149.93.98

Shal hudlaa dugnelt hiisen baina. Gadaadaas tusgai uurgiin nislegeer irsen humuusees haldvar hamgiin baga ilerch baigaa. Zochid buudald 2 huniig hamtad ny tusgaarlahad neg oroond odort 100000 togrognii hols tolno gesen ug. Manai gaigui buudluud ch iim ashig olj chadahgui shuu dee. Deer ny mash ondor unetei nislegeer uilchluulj MIAT-iig davhar demjij baigaa.

Avatar

Иргэн 2020-12-30 204.14.73.133

Чи ковид тусаж үх.

Avatar

Иргэн 2020-12-30 204.14.73.133

Ковид гэдэг вирус байдгийг, байгааг түүнээс болж тахал гарч хүн үхдэг, ихээр үхдэгийг дарга цэрэг нар, иргэд бид бүгдээр мэддэг болсон!!!
Тэгээд энэ заваан өвчинг тараахгүй байхад л анхааран Засаг төр өргөн хэмжээгээр хөл хорио тогтоож байгааг ч ойлгож байна. Гэхдээ одоо энэ вирусээс яаж салах вэ ???
Монголчуудаа вакцинжуулахаас өөр салах ямар ч арга байхгүй шүү дээ.
Засаг төр яагаад вакцинжуулах асуудлаа ярихгүй хийхгүй байна аа.
Ерөнхий сайдаа ажилаа хийгээч !!!

Avatar

Зочин 2020-12-30 150.129.143.115

Хилээр орж гарах гэсэн хүмүүсийн эрхийг эдлүүлэхийн тулд улсаараа жирийн ард иргэд бүх эрхээ хасуулж дээр нь халдвар авчих вий гэсэн айдастай байх зөв үү дотоод асуудлаа бүрэн шийдсэний дараа хүнээ оруулж болдоггүй юм уу Алдсан том алдаагаа дахиж давтахгүй гэсэн баталгаа байхгүй шүү дээ олон баяр дуустал хөл хориотой байсан нь дээр байхаа

Avatar

Зочин 2020-12-30 204.14.73.133

Ковид гэдэг вирус байдгийг, байгааг түүнээс болж тахал гарч хүн үхдэг, ихээр үхдэгийг дарга цэрэг нар, иргэд бид бүгдээр мэддэг болсон!!!
Тэгээд энэ заваан өвчинг тараахгүй байхад л анхааран Засаг төр өргөн хэмжээгээр хөл хорио тогтоож байгааг ч ойлгож байна. Гэхдээ одоо энэ вирусээс яаж салах вэ ???
Монголчуудаа вакцинжуулахаас өөр салах ямар ч арга байхгүй шүү дээ.
Засаг төр яагаад вакцинжуулах асуудлаа ярихгүй хийхгүй байна аа.
Ерөнхий сайдаа ажилаа хийгээч !!!

Avatar

2021 2020-12-30 67.81.184.102

Hedhen hunee avch chadahgui ymar archaagui tor be
Odoo oroitson,amia bodogsod mini oorsdiigoo avarch uz
2021 Mongoliig mini orshoog

Avatar

Зочин 2020-12-30 202.126.90.131

Түргэн дэлгэрдэг шинэ халварыг хөтлөөд ороод ирэхвийдээ.Эрх биш анхаарах байгаа.Манайхан ч бас л хэнэггүй шүү! Эх орондоо ирэлгүй яах вэ?

Avatar

Зочин 2020-12-30 96.90.231.205

Монгол хүн хэр үнэ цэнэтэйв гэдгийг мэдрүүлж байна даа манай төр засаг. Гадаадад ажилгүй, гэр оронгүй, өвдөж зовоход дээшээ тэнгэр хол, доошоо газар хатуу санагдах үе хэнд ч гарч болно. Тэднийгээ бодооч

Avatar

Zochin 2020-12-30 46.224.12.195

Mash hetsuu orond amidardag end corona garsan nodnin jiliin 3saraas l butsah huseltee tawisaar bur suuldee hetsuu blood 2nisleg damjaad turkt irsen tegtei turk ruu nisleggui geed 3sar horogdood baij l bna .1sariin umnu ailaasaa garch buudald shiljlee huuhedtei. Yadaj bhad turkt corona ih yumaa.Odoo bol mongoldoo uwchin gaigui boltol yostoi guriihees uur arga alga.Holnogdoh baiguullagiud sain ajillaj bgaa..Shine ondoo coronagui saihan bolhiig husiy

Avatar

Зочин 2020-12-30 64.119.20.8

Бүтэн жил болж байхад нутагтаа ирж чадахгүй байгаа нутаг нэгтнүүд маань өрөвдөлтэй. Төр засаг маань ч өрөвдөлтэй. Иргэдийнхээ төлөө хариуцлага хүлээнэ гэж ямбыг нь авсан дарга нар маань өрөвдөх сэтгэл гэдэг юмтай л байх даа.

Avatar

Зочин 2020-12-30 66.181.178.143

Бараг нислэг бурээс 1-ээс 2 хун халдвартай гарч байна.Мутацад орсон шинэ вирус энэ замаар орж ирэх боломжтой.Онгоцонд суухын омнох шинжилгээнд тавидаг хяналт байгаа хэвээрээ юу?

Avatar

Зочин 2020-12-30 192.82.78.248

Солонгосоос хvн авчрахын тулд Франкфурт руу нислэг vйлдэнэ гэнvv.Улсын онцгой комисс тэнэгтэхээ боль!

Avatar

Зочин 2020-12-30 202.21.98.238

DOTOODIIN NUHTSUL BAIDAL SAIJIRTAL TUSGAI NISLEGEE BOLIH HEREGTEI. ULSAARAA UVDUUD, UHEED EHELVEL EMZEGHEN ERUUL MENDIIN SALBAR MAANI NURAAD SUIREED UGNU SHUU!!! HAMGIIN EHLEED ERUUL MEND, ONTSGOI BAIDAL, TSAGDAA, MERGEJLIIN HYANALT, HIL HAMGAALAL, TEEVER, ERCHIM HUCH, UUL UURHAI ZEREG AMIN CHUHAL SALBARIIN AJILTNUUDAA BUREN VAKTSINJUULJ ERSDLIIN ZERGEE HULTSEH HEMJEEND BAILGAJ BJ TUSGAI NISLEGUUDEE HEREGJUULEH SHAARDLAGATAI!!!

Avatar

Иргэг 2020-12-30 204.14.73.133

Ковид гэдэг вирус байдгийг, байгааг түүнээс болж тахал гарч хүн үхдэг, ихээр үхдэгийг дарга цэрэг нар, иргэд бид бүгдээр мэддэг болсон!!!
Тэгээд энэ заваан өвчинг тараахгүй байхад л анхааран Засаг төр өргөн хэмжээгээр хөл хорио тогтоож байгааг ч ойлгож байна. Гэхдээ одоо энэ вирусээс яаж салах вэ ???
Монголчуудаа вакцинжуулахаас өөр салах ямар ч арга байхгүй шүү дээ.
Засаг төр яагаад вакцинжуулах асуудлаа ярихгүй хийхгүй байна аа.
Ерөнхий сайдаа ажилаа хийгээч !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж