10 сая төгрөгийн торгуульд өршөөл үзүүлэх хууль өргөн барина | News.MN

10 сая төгрөгийн торгуульд өршөөл үзүүлэх хууль өргөн барина

10 сая төгрөгийн торгуульд өршөөл үзүүлэх хууль өргөн барина

10 сая төгрөгийн торгуульд өршөөл үзүүлэх хууль өргөн барина

"Зөрчлийн тухай хуулиар шийтгэгдсэн иргэн, хуулийн этгээдэд өршөөл үзүүлэх тухай" хуулийн төслийг УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж өргөн барих талаар өнөөдөр /2020.12.28 / мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр уг хуулийн төслийн талаар хэлэхдээ  "2017 оны долдугаар сарын 1-нээс хэрэгжиж эхэлсэн Зөрчлийн тухай хуулиар давхардсан тоогоор 4 сая иргэн 650 тэрбум орчим төгрөгөөр торгуулсан мэдээлэл байна. Тэгэхээр энэ хууль бол төсвийн цоорхойг нөхөх хүртэлх хэмжээний өндөр торгуультай, ард иргэдийг хохироосон, иргэдийн амьдралд хүндээр тусах хууль болчихоод байна. Өнөөдөр цар тахалтай үед иргэдийн орлого буурсан энэ үед өршөөлийн тухай хууль нэн шаардлагатай гэж миний бие үзэж байгаа. Орон нутгийн дарга нар жирийн алба хаагч, цагдаа нараар иргэдийг торгох төлөвлөгөөг гүйцэтгэдэг ийм дарамт дор байна.

Тиймээс энэ хуулийг өргөн барьснаар ойрын хугацаанд Зөрчлийн тухай хуулиар шийтгэгдэх болон шалгагдаж байгаа иргэдийг өршөөх юм. 1 сая хүнд хуулийн үйлчлэл хүрнэ гэсэн тооцооллыг гаргасан.

Иргэд болон ААН-үүдийн 10 хүртэлх сая төгрөгийн торгуулиас чөлөөлөх боломжтой юм. Харин 10-аас дээш сая төгрөгийн торгуультай тохиолдолд энэ хуульд хамаарагдахгүй. Өнөөдөр 1 сая төгрөгийн торгуультай иргэд торгуулаа төлж чадаагүйгээс Зөрчлийн хэргээр Эрүүгийн хуулиар  тэнсэн харгалзах ял аваад явж байна. Энэ хуульд баривчлах шийтгэл, иргэд, ААН-ийг 10 сая хүртэлх торгуулийг чөлөөлөх заалтуудыг оруулсан" гэлээ.

Зөрчлийн торгуулийн ихэнх нь замын хөдөлгөөний зөрчил эзэлдэг байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-28 122.201.31.248

Ховдын ард түмэн минь энэ элий балай нөхөрийг эргүүлэн татах арга чарга байна уу бодооч…

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.212.116.225

өртэй зээлтэй бол өршөөнө шагчидын торгуулийг тэглэнэ

Avatar

зочин 2020-12-28 49.0.218.81

Ноднин зээлтэй хүмүүс хожиж,зээлгүй нь хохирсон одоо дүрэм зөрчөөд торгуулиа төлдөггүй нь хожиж, дүрэм зөрчөөгүй, зөрчсөн ч торгуулиа төлсөн нь хохирох нь дээ.Энэ хууль дүрмийг бүр ойлгохоо байлаа. Дүрэм журам тоодоггүй танхай нөхдүүдийг л улам өөгшүүлж байна даа.Улс орноо мөхөж сөнөх там руу залаад байх шиг санагдаж байна.
.

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.212.116.225

хууль мөрдөхөө боль гэсэн үг үү???дүрэмээр яахав дураараа даьхи гэжүү ??хариуцлага хүлээхээ үүрэг хүлээхээ боль гэж үү?тэгж болохгүй л болуудаа.

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.14.36.6

bagtaagaad zurchuud baihuudaa

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.179.24.154

энэ амьтан хэний зараалаар яваа юм бол доо

Avatar

Зочин 2020-12-28 192.82.67.158

УИХ-ын гишүүд хариуцлагүй иргэдийг ингэж өөгшүүлж болохгүй. Иргэд чинь тэжээвэр, үг сонсдоггүй одоо дээр нь хариуцлага хүлээх чадваргүй, хууль мөрддөггүй боллоо. ингэх ёстой юм бол ТА НАР ХУУЛЬ ГАРГАХ ХЭРЭГГҮЙ ЮМ БНА. УИХурлаа тараацгаа.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.46.71

poproh geed yadchihiim. zavsart n ooriinhoo 100 saya torguuliig argalah yum hiisen l bgaa

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.183.22

Хэрэв торгуулиа төлдөггүй жолооч нарт өршөөл үзүүлэх юм бол торгуулиа төлсөн жолооч нарын мөнгийг буцааж өг. Шударга байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.183.22

Болиоч ээ. Гавьяа байгуулаад торгуулаагүй биз дээ. Ялангуяа замын хөдөлгөөний зөрчлийн торгуулийг өршөөж болохгүй. Дүрэм зөрчөөд, түгжрэл үүсгээд яваа жолооч нарыг харахад голдуу олон торгуультай хүмүүс байдаг. Өнгөрсөн жилийн хотын төвд бүсчлэл тогтоож түгжрэл бууруулах асуудлыг эсэргүүцсэн хүмүүс олон торгуулиа төлөөгүй, дүрэм зөрчдөг жолооч нар голдуу байсан. Төлөхгүй юм чинь гээд 1-р эгнээгээр дандаа явдаг хүнийг би мэднэ. Одоо тийм хүмүүсийг өөгшүүлэх өршөөх юм яриад байна. Хэрэв торгуулиа

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.40.228

Хууль зөрчсөн хүнийг өршөөгөөд байх юм бол хууль гаргахын хэрэг юу байгаа юм. Та нар буруу үйлдлийг битгий өөгшүүлээд хааж хамгаалаад бай. Өөрсдөө их буруу явдалтай улсууд учир хууль зөрчдөг нөхдүүдэд их хайртай байх нь аргагүй. Гэхдээ шударга ёс гэж нэг юм байдаг. Ийм ажлаас өөр улс орон ард түмэндээ хэрэгтэй зүйл санаачилж хий гэж зөвлөе.

Avatar

Зочин 2020-12-28 64.119.23.125

hurdan zailaacnee Pyrevdorj

Avatar

n**** 2020-12-28 66.181.161.97

Xarin xurdan tolyylex xeregtei. Zorchil xereg buuraxgyi baigaagiin neg tim shaltgaan ni ene shyy dee

Avatar

Болд 2020-12-28 192.82.75.44

Ямар үхэж хэвтсэн хуульчид гэж ийм юм сэтгэдэг байна ааааааа

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.176.56

Тэглэдэг юм бол торгоод яахийн бас төлөөд ч яахийн тийм үү үгүй бүр торгуулийн хуулиар ч яахийн дураараа дургицгаая

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.55.188.37

Ёстой үнэн !!!

Avatar

зочин 2020-12-28 66.181.188.146

торгуулийг тэглэх нь зөв. хоосон хүмүүсийн хоёр чихийг цуглуулах гээ юу. ардчилсан нам ганц зөв дуугарлаа. ман-ын мангарууд унагачихгүй бол

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.182.92

БҮҮ ТЭНЭГТ .

Avatar

Зочин 2020-12-28 192.82.76.117

Маш зөв. Ийм шийдвэр манын мангаруудаас лав гарахгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.182.150

Чамайг хэн ч торгууль тэглээд аль гэж шаардаагүй.. Попчин минь сайн хүн болох гэсний хэрэггүй дээ. Улсаа хорлоод яах вэ хө

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-28 64.119.21.27

Энэ 2 нам улстөр хийнэ гэдгийг улсаа уралдаж хорлоно гэж ойлгодог

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.21.108.240

Иргэд нь ядуу байх юм бол юу ч авдаггүй, ямар ч татвар төлөгддөггүй, хоосон байдаг. Тийм учраас хөгжлийг хүний төлөө хийх үү, хөгжлийн төлөө хүн амьдрах уу гэдэг асуудал.

Avatar

Уншигч 2020-12-28 150.129.142.51

Хууль дүрмээ чанд сахиулж мөрдүүлэхгүй байсан юм бол яах гэж санаачилж, хэлэлцүүлж баталдаг юм.

Avatar

гах гах 2020-12-28 202.21.124.17

эргүү идда нарын гэм нүгэлийг ариусгагч нэг бурхан шинээр мэндлэхээр шийдэж дээ

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.187.228

барьцаалах юм бишгүйдээ гарна тэхлээр хууль журам суларана ялангуяа согтуурах ундаа хэрэглэсэн бол аваарь осол гаргаагүй ч байсан зохих арга хэмжжээг авах л хэрэгтэй.яадаг ч байсан энэ хорио цээрийн үед бүүрч чанга байх хэрэгтэй .

Avatar

Зочин 2020-12-28 64.119.23.125

Pyrevdorj hyyliin tygssyn surguul baihgyi baij huuli bicne gej yu baihavdee

Avatar

Сутай хайрхан 2020-12-28 202.9.46.50

Хогийн н**ш юм байна

Avatar

зочин 2020-12-28 66.181.181.198

 Новшийн попчин.одоо бүр хийсэн хэргээ хүртэл хариуцах хүнгүй болох нь уу.үүнээс илүү улс орноо хорлох гэж байх уу.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.161.65

Ene neeree buyantai huu shuu nudee olson huuli sanaachillah ym

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.191.41

Xuuliig guil bolgoh gej yyniig xeldeg dee.Zorchil gargasan l bol shiitgej baij zorchol arilnaa.Ovchin dalimduulj ner oloh oroldlogoo AN-n tenegyyd boliochee!!!!!

Avatar

Монгол 2020-12-28 192.82.73.12

Энэ одоо улс оронд тийм чухал асуудал уу??? Өөрөө хууль дээдлэх ёстой улсуудын нэг нь байж хууль зөрчигчдийг зөвтгөөд явж болж байгаа юм болов уу энэ Монгол??? Түүний оронд согтуу жолоо барьсан жолоочийн машиныг 30 хоног хураах тухай хууль оруулж ирвэл яасан юм???

Avatar

зочин 2020-12-28 202.21.117.98

Энэ гишүүн иргэдийг мангар тэнэг гэж доромжлоод байгаа юмуу. Хууль биелүүлэхгүй бол нийгэмд ямарч шударга ёс тогтохгүй. Ийм байдлыг уриалаад байгаа ийм УИХ-ын гишүүнтэй байгаад харамсмаар. Ховдынхон ямар байлай нөхрийг сонгосон юм бэ.

Avatar

нйигмийг эрүүлжүүлэгч 2020-12-28 202.21.117.98

сэтгэгдэл бичээд орохгүй бна. ИЙМ АРДЧИЛСАН НЙИГЭМ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМУУ

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.179.21

Мэдрэлтхээ болиосой. Торгууль төлдөг хүн байхгүй болно. Төлсөн нь хохирно.

Avatar

Пүрэвдорж-д 2020-12-28 192.82.70.100

Чиний дөвчигнөх яахав. Цаана чинь танай нам гэж нэг юм байна уу? АН холион бантан болчихоод байгаа юм биш үү?

Avatar

нйигмийг эрүүлжүүлэгч 2020-12-28 202.21.117.98

энэ ардчилсанд намынханд иргэдэд таалагдахын тулд юу ч хийж, хэлэх нь хамаагүй улс орон хөгжихгүй байх, эдийн засаг доройтох нь хамаагүй гэж боддог юм шиг. Зөрчлийн хуульд хэдийгээр засч сайжруулах зүйл байгаа ч энэ санаачилсан гэх хуулиар , хүчирхийлэл үйлдэж, архи ууж, агсам тавьж, замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчиж ер нь хүн бүр дур зоргоороо авирлаж болохыг хүлээн зөвшөөр гэсэн утга агуулагдаж байна. Ийм юм яриад уриалаад байхаар чинь юм мэддэг, учир шалтгааныг ойлгодогхүмүүс дэмжихгүй бна. Мэдэ

Avatar

huuk 2020-12-28 64.119.27.177

oo yostoi demjij bna. irged tuildaj bna.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.46.184

НӨАТ-аа тэглэх багасгах гарц хаагаач.Барааны үнэ 10% буурвал иргэдэд л хэрэгтэй,ААН-үүдч нэг дарамтаас гарна.Хэрэггүй юм дууриаж далдагнахаа боль.Татвараар л төсвөө бүрдүүлэх нөхцлийг бүрдүүлээч.Нүх цоорхой дарамт хайж гаргахаа боль.

Avatar

Зочин 2020-12-28 122.201.21.51

Хуцдаг халтар вэ? Ингэж мөрөөрөө шударга амьдарч байгаа иргэдииг доромжлохгүй шүү!! Төлөх ёстой үүрэгтэй бол төлөөд чадахгүй нь хойшлуулах л заалт хий!!!

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-28 192.82.72.68

Одоо больлоо. Шалдаа унасан шалдан АН олон түмнээс нэр хүнд олж авах гэж ёстой жомоо а**х гээд гэрээ шатаан гээч юм болох нь. Одоо бүр цаашлаад хууль журам зөрчсөн нөхдүүдийг улаш өөгшүүүлж балайрх нь энэ. Дараа нь, бүх хоригдлуудыг суулла гэнэ, дараа нь Монгол улсыг ямарч хууль журамгүй улс болго гэнэ, аливаа юманд хэмжээ хязгаар гэж байдаг юм шүү, Мангаа Пүү. УИХ-д улиран сонгогдсон гэхэд ядаж жаал ухаан суудаггүй юм ууу Айлын адгийн авгай шиг хаа явсан газар хэрүүл хийгээд авж байдаг нөхөр

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.182.92

ЭНЭ ОДОО БОЛЬ ДҮРДЭЭ ИТГЭЧИХСЭН ШОУЧИН БЭ? ОРОН ГАРАН ГАР УУ ДАА.

Avatar

zochin 2020-12-28 66.181.176.100

UURIINKH NI KHAMAARAL BUKHII TORGUULITAY OLON NOKHOD BAYGAA YUM BAYKH DAA

Avatar