Путин “Sputnik V” вакциныг хийлгэхээ мэдэгджээ | News.MN

Путин “Sputnik V” вакциныг хийлгэхээ мэдэгджээ

COVID-19

Путин “Sputnik V” вакциныг хийлгэхээ мэдэгджээ

Путин “Sputnik V” вакциныг хийлгэхээ мэдэгджээ

ОХУцын Ерөнхийлөгч Владимир Путин өөрийн улсын эрдэмтдийн бүтээсэн covid-19-ийн эсрэг “Sputnik V” вакциныг хийлгэхээр болсон тухай Кремлийн хэвлэлийн төлөөлөгч Дмитрий Песков өчигдөр /2020.12.27/ мэдэгджээ.

Тэрбээр “Ерөнхийлөгч Путин тун удахгүй вакцин хийлгэхээ мэдэгдсэн. Тэр вакцин албан ёсоор баталгаажихыг хүлээж байсан юм” хэмээн тус улсын төрийн төв телевиз “Rossiya 1” сувагт ярьжээ.

ОХУ нь Гамалейн судалгаан хүрээлэнгийн эрдэмтдийн бүтээсэн “Sputnik V” вакциныг дотооддоо хэрэглэхийг зөвшөөрч, энэ сарын эхээр иргэдээ вакцинжуулалтад хамруулж эхэлсэн билээ.

Путины  хувьд наймдугаар сард өөрийн улсын эрдэмтдийн боловсруулсан вакциныг маш үр дүнтэй, аюулгүй хэмээгээд вакцин бэлэн болмогц хийлгэнэ хэмээн мэдэгдэж байв. Түүний охидын нэг “Sputnik V” вакцины туршилдат оролцож, ямар нэгэн хариу урвал илрээгүй талаар тус улсын хэвлэлүүд мэдээлж байсан билээ. “Sputnik V” вакцин нь covid-19-ийн эсрэг 92 хувийн үр дүн үзүүлснийг тус улсын эрх баригчид мэдэгдэж байсан юм.

Эх сурвалж: GUARDIAN, REUTERS

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2020-12-28 202.179.31.254

Хятад хог шавхруунуудыг устгах хэрэгтэй тэд Монголыг залгина.

Avatar

Зочин 2020-12-28 146.115.161.230

Америкийн pfeizer лаг оросын спутник миа гэж хэн хаанаас яг мэдээд байна. Америктаа бол америкчууд өөрсдөө шинэ вакциныг тариулахгүй гээд зүтгээд байх юм. Америкчуудад итгэхүү их мэдэхүүдэд итгэх үү

Avatar

зочин 2020-12-28 66.181.161.110

Чекистүүдэд итгэж болно гэж үү ?.

Avatar

Чи юу юм бэ? 2020-12-28 192.82.72.213

Тэгээд чамд итгэх болж байна уу, лaлap аа?

Avatar

Зочин 2020-12-28 192.82.72.174

Оросын шинжлэх ухаан үнэхээр том юмаа!! Хичнээн ядарсанч янжууртайгаа л байгаам бн!

Avatar

зочин 2020-12-28 66.181.161.78

орос вакцин гэж худал шаагаад Амёрик вакцин тариулна оросууд нэгэндээ итгэдэг юм уу ха ха

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.57.94.104

cham teneg hvn haan bnaa.orosuud harin ch amerikd ogt itgedegui ch dee..

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.161.72

Бүрэн баталгаажих цаг хугацааг хүлээсэн биз Одоо цаг нь болсон эрдэмтэд нь ч зөвлөө би з

Avatar

Зочин 2020-12-28 139.5.219.42

Ха ха ха… хэн энэ нохойд итгэх вэ? Тойрон хүрээлэгчид, дагалдагчид нь ч итгэдэггүй. Яг л хажуунаас нь хэрхэн худал хуурмаг, хуйвалдаан заль мэх, аллага хүчирхийллийн зарчимаар шийдвэр гаргаж ажилладагыг нь харж байдаг тул…. Зүгээр л глюкоз л тариулах байх. Мэдээж камерын өмнө. Тэгээд хэн түүнийг нь спутник-V гэдгийг нь мэдэх юм. Энд тэнд ард олны дунд явж, асуудал шийдэж, "мэргэн" заавар зөвлөгөө өгч, оновчтой шийдвэр гаргаж байгаа мэт бичлэг их сурталддаг. Гэтэл тэр нь дандаа павилионд

Avatar

Зочин 2020-12-28 139.5.219.42

хийсэн, тогтмол хэдэн ФСБ-ын ажилтан, энгийн тариачин ажилчин уурхайчин гэрийн эзэгтэйн дүрд хувираад л, шүтэн биширсэн жүжиг тоглоод байдаг нь илчлэгдээд шившиг болж байсан. "Удмуртын путин" нэртэй арай онигордуу, арай илүү товгор шанаатай орлон тоглогчоо ихэвчлэн олон нийтийн өмнө гаргадаг. Түүнийг нь оросууд андахаа байсан. Үнэ цэнэгүй золиосны орлон тоглогч нь тул эрсдэлтэй гэсэн үедээ ашигладаг, гэж гадаад дотоодгүй мэддэг болсон….

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.161.72

Хаха тэгээд чамд итгэх ёстой юу тээ ХАХАХА Чи хэн юм бэ ? Тэр хэн бэ ????

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.57.94.104

estoi goy heljee.hen ch vl medeh hurliiz ch dee..harin putin bol aguu oros oroniig 2000 ond l avarsan daa.. iim hvniig cham shig gar yu gej soliorood diilehgui dee..

Avatar