Нийслэлд хөл хориог гуравдугаар сар дуустал сунгах санал гаргажээ | News.MN

Нийслэлд хөл хориог гуравдугаар сар дуустал сунгах санал гаргажээ

Нийслэлд хөл хориог гуравдугаар сар дуустал сунгах санал гаргажээ

Нийслэлд хөл хориог гуравдугаар сар дуустал сунгах санал гаргажээ
Улсын онцгой комиссын хурал өчигдөр /2020.12.27/ цахим хэлбэрээр хуралдаж, СОVID-19-ийн нөхцөл байдал, бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн хугацаанд хийсэн ажил, аймгуудад тогтоосон өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн хугацааг сунгах зэрэг асуудлыг хэлэлцэж, тодорхой шийдвэрүүдийг гаргасан билээ.
Энэ үеэр Эрүүл мэндийн яамнаас нийслэлд тогтоосон хөл хориог үргэлжлүүлэн 2021 оны гуравдугаар сарын 31-ныг хүртэл сунгах саналыг оруулсан байна.  Нийслэлд тогтоосон бүх нийтийн хатуу хөл хорио 2021 оны нэгдүгээр сарын 6-нд дуусна. Тиймээс энэхүү хугацааг дуусгавар болохоос өмнө халдварын тархалтын нөхцөл байдлаас хамаарч  Эрүүл мэндийн яамнаас гаргасан дээрх саналыг  дахин УОК-ын хуралдаанаар хэлэлцэх юм байна.
Сүүлийн хэдэн өдрүүдэд нийслэлд  Баянзүрх дүүргийн эмнэлгээс бусад голомтуудад халдвар нэмж илрээгүй. Өчигдөр /2020.12.27/ ЭМЯ-ны 11:00 цагийн мэдээллээр Баянзүрх дүүргийн нэгдсэн эмнэлгээс нэмж 38 хүн халдвар авснаар нийслэлд халдвар авсан хүний тоо  330 болов.
СОVID-19 -ийн дэгдэлтийн үед нийслэлийн хэмжээнд тандалт  судалгаа  хийж, шуурхай хариу арга хэмжээ авах, голомтыг цомхотгож, халдваргүйжүүлэх чиг үүрэг бүхий 36 тандалт, шуурхай хариу, арга хэмжээний баг 200 гаруй хүний бүрэлдэхүүнтэйгээр ажиллаж байна.  2020 оны арванэгдүгээр сарын 11-нээс арванхоёрдугаар сарын 25-ны хооронд нийт 26595 өрхийн 37611 хүн, 108 байгууллагын 9568  хүнийг тус тус тандалт судалгаанд хамруулсан байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ТэнэглэлТэнэглэл
31
БурууБуруу
19
ЗөвЗөв
9
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

91 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2020-12-28 150.129.142.210

ZOVOO naidvartai ni deer shuu dee!!!

Avatar

mfst 2020-12-28 202.126.89.186

wetvjj

Avatar

b 2020-12-28 66.181.189.242

ene medee ygad ikon.mn deer bhgu bn?

Avatar

Зочин 2020-12-28 139.5.219.115

Банк, банк бусын зээлүүдийг минь улсаас тэглээд өгчихвөл хэдий л бол хэдий хугацаагаар гэртээ дуугүй байя, амлая🙏.
Зүгээр л хэлсийн кк.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.178.160

Хувь лизинтэй, гэрээс ажиллаж бгаа нэртэй цалингүй үнэхээр хэцүү бн !!!!

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.46.143

Содоваторыг зайлуулая

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.55.188.110

zailuulaad corono alga boljihuu

Avatar

Munhuu 2020-12-28 202.126.89.185

Эрүүл мэндийн яамны новшнууд аа та нарын арчаагүй байдалаас болж ажилгүй орлогогүй болж зовж байна.Битгий солиор сунгана гэж байхгүй шүү.Сунгавал хангалттай мөнгө өг

Avatar

zailtsan EMY llruud 2020-12-28 66.181.185.183

yu shagad bga pizdanud be. oorsdo ovchin aldchad odo bid nar omnoos chine horigdoj ediin zasag ed horongooroo hohirood horigdood bj bhu. davartsan har pizdanuud yume ene EMY gej…

Avatar

Дорж 2020-12-28 66.181.161.68

Үх гэж байгаам байналдаа

Avatar

main Kamf 2020-12-28 202.126.89.186

? What!

Avatar

Бат 2020-12-28 66.181.161.68

Згр л ийм хүмүүсээр удирдуулж байгаадаа харамсаж байна

Avatar

1 2020-12-28 66.181.161.76

yag vnen

Avatar

j 2020-12-28 202.55.188.36

Sunga sunga, odoo herhevch sulruulj blohgui.

Avatar

Zochin 2020-12-28 64.119.21.158

Ooroo haana ajilladag hun be? Sanhuu ntr chin zugeer gej uu? Iim olon udaagiin horiog ediin zasag teaehgui , hamag aj ahui negjhuvi humuus dampuuraad hoosrood duuslaa. Eshul toriin alband ajulladag yum u? Eshul yanz buriin halamj tetgever avdag hun uu ?

Avatar

gg 2020-12-28 66.181.161.93

z**l ******n min chi tgj gertee hatan uh aj amidral hetsuudle l*****a

Avatar

.монгол хүү 2020-12-28 69.251.251.84

улс орноо аж ахуй нэгж. ард түмнийхээ амжиргаа, ажил хөдөлмөрийг бүр бүрмөсөн сүйрүүлж унагачихаад түүний дараа одоо хорио тавигдсан гэх гээд байгаа юм уу хүрэлсүхээ ЗГ-н тани, та нарын дунд бизнес хийж өөрөө хөдөлмөрлөж байсан нэгж хүн алга аргагүй л дээ хожим нь коронавирусийн нөхцөл руу бүх бурууг чихнэ хариуцлага хүлээхгүй болно гэж бодож байгаа бол үгүй дээ эсрэгээрээ муугийн түүх болж үлдэнэ ээ одоо ч бараг муугийн жишиг түүх болж байнадаа 2 сар! 2сар,! 2сар!

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.185.39

ЗГ ААНэгжүүдийн ажилчин ажилтнуудын цалинг энэ хугацаанд бүрэн олгох бол болж л байна
Тэгэхгүй бол хөл хорио энэ тэр хамаагүй ажил албаа үргэлжлүүльe фашист ЗГыг огцруулья

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.212.118.56

Та нар хөшигний цаанаас ,нүүрээ нуучихаад,ямар ч хариуцлага хүлээхгүйдээ дулдуйдан, нийгмийг үймүүлж самуун ,буруу бусармаг зүйлд бүү турхир.Энэ халдвар нийтэд тархвал ядуу буурай манай орны хувьд ямар аймшигтай хор хөнөөл авчрахыг та нар сайн мэдэж байгаа ч цаанаа бүхнийг хорлох санаа агуулаад л байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.185.183

h*** muu huukin holsnii b*** doloogch l** mine

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.90.63

Зүгээр коронатайгаа эвлрээд амьдрая яршиг

Avatar

Энхүүш 2020-12-28 202.126.90.55

Зайл зайл, хороондоо өргөдөл гаргаж эмзэг бүлэг, нэн ядуу өрх айл-н тоонд орлоо

Avatar

Иргэн 2020-12-28 66.181.178.24

Юун 3 сараар хориог сунгах вэ.Жижиг үйлдвэрлэл борлуулалт эрхэлдэг хүмүүс, ихэнх иргэд орлогогүй болж байгааг анхаарья. Ер нь дэлхийн ихэнх орнууд иргэдээ вакцинжуулаад эхэлчихсэн байна шүү дээ.УОК Содбаатар аа вакцин авч вакцинжуулах ажлаа эхлээч ээ. Хамгийн сайн вакцин сонгоно ч гэх шиг сайд дарга болгон мэдэмхийрч сунжирч мэдэх байгаа учраас ЗГ УОК шийдээд вакцинаа сонгоод шинэ оны 1-р сараас вакцинжуулах ажлаа эхлэе. Энэ талаар бид бас л хоцорч байна.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.40.123

Эргүү тэнэг ацнууд.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.183.211

Corona Mongold baitugai delhiid ch duusahgui tiimees buh uilchilgeenii tuvuu nee! Busad ornoos yadaj suralts!

Avatar

Очин 2020-12-28 103.212.119.131

Та нарын хариуцлагагүй үйлдлийг бид хариуцах юм уу .нөхөн олговор авъя ард түмннэээн нэгдцгээё даварсан төр

Avatar

https://ikon.mn/n/230p 2020-12-28 202.131.245.243

ЭМЯ-ны хэлтсийн дарга Д.Нарангэрэл:

"ЭМЯ-наас хөл хориог нэгдүгээр сарын 6-наас хойш сунгах эсэх саналыг одоогоор УОК-т гаргаагүй байгаа"

Avatar

Зочин 2020-12-28 124.158.81.51

Тэглээ ч дахиад сунгаж л таараа ш дээ. Тэнэг юмнууд хөл хорио хөл хорио гэхээс өөр юм мэдэхгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.179.27.149

ОДОО МАРГААШ БӨӨН ВИРУС ИЛЭРЭЭД НАМ ш*** ВИЙ ДЭЭ. ГАДУУР БАЙДАЛ ЭНД ТЭНД ИЛРЭЭД ЭВГҮЙ БГААМ БИШ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-12-28 124.158.81.51

Энэ вирус чинь ер нь шинэ төрлийн томуу ш дээ. Айгаад байх зүйл байхгүй. Тэр Испаний томуу, эсвэл цагаан цэцэг өвчнөөр хэдэн зуун сая хүмүүс үхэж байсан энэ муу корона чинь хажууд нь юу ч биш. Худлаа мэдээллээр дэлхий даяар хүмүүсийг айлгаад байдаг гэтэл бодит байдал дээр корона туссан ихэнх хүмүүс энгийн ханиад томуу хүрсэн юм шиг л зүгээр байгаа. Монголд ч ялгаагүй ихэнх өвдсөн хүмүүсийн биеийн байдал зүгээр байгаа.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.179.27.149

ЗА АРД ИРГЭД ХОРИОГОО ТАВ ГЭЖ БАЙГААД ВИРУСЭЭ ДАХИН АЛДСАН. ОДОО ХОРИОГОО ТАВИБАЛ ДАХИАД ЗАД ШААНА Л ДА. ИЙМ ҮЕД ХОРИОГОО ТАВИАД ХОЖИМДСОН ХОЙНО НЬ НИРГЭВ ГЭГЧЭЭР Л ЮМ БОЛОХ ВИЙ. ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН АЖИЛТАНУУД ӨВЧИНӨӨ МЭДЭЭД, ДАРЖ ХЯЗГААРЛАЖ ЧАДАХГҮЙГЭЭГЭЭ МЭДЭЭД БАЙНА. ИНГЭЖ БАЙГААД ВАКЦИН ХИЙХ ГАНЦ Л АРГА БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-12-28 64.119.21.158

Ard irged horiogoo tavi geher ed nar taviad tegeed aldsan geed baigaa yum u. Suuldee buruugaa ard irged ruugee buhah nee. Ongorson 11 sar sur tsarailad yi hiisiin ? Yu beldsiin? Oligtoi tolovloj beldsen bol yu hiihee medeed ingej archaaguitehgui bh bsiin. Ongorson 11 sar yu ch hiigeegui yu ch beldeegui zugeer l hii surjignej oorsdiigoo l magtaad baisan bizdee. Odoo baigaa baidlaa har. Oligtoo shiidver ntr gargaad zov zohion baiguulad yavsan bol arai ch iim bhgui. Ongorson 11 sar yu hiisen be?

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.161.125

gutsdag muu gulgaichuud.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.161.31

биднииг хашин цагдаж байгаад баяжиж байна замын үүдэд ачааг саатуулж гааль хэмх монжлоо 2 сая хагасын ханшииг 9 болгосон жимс ногооны үнээ хар гаалиин дарга бол сү батболдын хамаатан хүрэлсүхиин хүн орой нь мөнгөө хуваадаг гэнэ архи спирт зөөж байна шагиин архи гучаас дөчин мянга өдөрт зөвхөн дарга нарын машин гарна ганц боомт ажиллуулж чадах нам с онгоё

Avatar

Зочин 2020-12-28 192.82.73.167

Ene zasag yum hiij chadahgui n oilgomjtoi bolloo. Odoo vaccine-d naidahaas oor arga alga. Bas business hiichehgui l bol.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.176.25

ДАРГА САЙД . УИХ гишүүд төсвөөс цалингаа нэмэлт УРАМШУУЛАЛТАЙ АВЧИХНА. ТАТВАР ТӨЛӨГЧИД ЖИРИЙН АЖИЛЧИД ТҮЦ Р АМЖИРГААГАА ЗАЛГУУЛДАГ ХЭДЭН ЗУУН МЯНГАН ИРГЭД ЯАХ БОЛЖ БАЙНА. АРАЙ БАЛМАД ТЭНЭГ ГЭХЭД БАГАДМААР ШИЙДВЭР БАЙНА ШҮҮ. . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.47.10

Эд нарыг ингэж эргүүдэж байх хооронд хотод гадаа хүйтэнг тэсэхгүй хүмүүс хөлдөж бээрч үхлээ штээ. Хүйтэн коммунистууд чадах юм нь хорих, эсвэл хавгай халамж

Avatar

зочин 2020-12-28 202.9.47.10

Ёстой хуцна байгаа. Энэ хүмүүс чинь ажил амьдрал, орлогоо олох ёстой юм байгаа биздээ.

Avatar

Зочин 2020-12-28 64.119.18.13

Баянзүрхийн эмнлэгэт гарсан голомт нь гадуур тархсан халдвар шүү дээ!! Гадуур чөлөөтэй явж байсан хүн эмнэлэгт хэвтээд л илэрсэн болохоос эмнэлгээс халдвар аваагүй гэсэн биз дээ? Тэгэхээр гадуур халдвар байж л байгаа гэсэн үг л дээ!! Тиймээс хөл хориог сулрууж хэрхэвч болохгүй. Харин 2021 оны төсөвт суулгасан тэвчиж болох олон тэрбумын зардлаа иргэддээ тэтгэмж болгон өгөх хэрэгтэй байна!!! Эс тэгвээс хүмүүс хэцүүдлээ!!! Тэглээ гээд хориог суллавал бүр тэрнээс эс байх юм болно шүү!!!

Avatar

С 2020-12-28 66.181.189.235

УДАХГҮЙ ЦАГААН САР БОЛНО. ИЙМД НИЙСЛЭЛЭД ХӨЛ ХОРИОГ 3 САРЫН 1 ХҮРТЭЛ СУНГАХ НЬ ЗӨВ ШҮҮ. ДАХИАД Л АЛДАНА ШҮҮ. НЭГ МӨР УРТХАН ХӨЛ ХОРИОД ЭНЭ ВИРУСЭЭ ХЯЗГААРЛАЖ АВААРАЙ ЗАСАГ ГУАЙ

Avatar

Дарга нар аа 2020-12-28 66.181.188.20

ИРГЭД ТАРААГААД БАЙГАА ЮМ БАЙХГҮЙ БАЙНА ДАА. ЭМНЭЛЭГИЙН БАЙГУУЛЛАГУУДЫНХАА АЖИЛТАН АЛБАН ХААГЧДЫНХАА ЁС СУРТАХУУН, ДОТООД ХЯНАЛТАД АНХААРАХ, ОНЦГОЙ АНХААРАХ ЦАГ НЬ ИРЖЭЭ ГЭДГИЙГ Л МЭД, МЭДЭР ДЭЭ

Avatar

Зохиож бичихээ боль 2020-12-28 217.138.194.66

ЭМЯ нь 11 цагийн мэдээгээр хэлэхдээ одоогоор хөл хориог сунгах санал гаргаагүй гэсэн. Худлаа мэдээлэл оруулахаа боль. 14 хоног хөл хорио тавьсанаас хойш дөнгөж 5 хоног өнгөрч байхад юу гэж одоогоор 3-р сарын 31-нийг дуустал санал оруулахав дээ. Гэхдээ бол хөл хориог сунгах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.177.107

Улаанбаатар хотод тогтоосон хатуу хөл хориог зөөлрүүлж өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлж сургууль, цэцэрлэг, спорт урлаг, тоглоомын газруудаас бусад газруудыг дэглэм журмаа сайн бариад ажиллууах хэрэгтэй байна. Амьдрал зогсохгүй тул хүмүүсээ бага ч гэсэн орлоготой байх нөхцлийг хангах нь зөв. Төсвөөс цалинждаг хүмүүсээс бусад нь мөлхөх нь байна шүү

Avatar

иргэн 2020-12-28 66.181.190.23

Өлссөн улсууд яаж ч магадгүй

Avatar

6 sar duustal hatuu hori 2020-12-28 202.21.108.15

yun 3n sar ve 6n sariig duustal hatuu hul horiogoo sunga.dahiad 2 jil hul horio togtooj baij tahal ymuvchniig ylna shuu.tuunees tsaash dahij 3n jil undurjuulsen belen baidald bj burmusun darah bolno.yun 3han sar ve 3n jileer horionii asuudal yrigdana shuu.gertee ulsuh bol heseg humuusiin asuudal tahal uvchin gedeg undestnii asuudal shuu.odoo hamgiin chuhal ediin zasag bol eruul mend ymaa

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.176.149

Uuu ergyy guchii bnshd Ene. Yanaaa. Iiim l Mal sdakuud mongold amidrgd gj bodohoooor l bj suuj gazar oldhgy bachuurch yhchih gd bhiii. Ymar medrel s** vee chi.!!!

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.179.21

МАНгарууд угаасаа л хорьж цагдахаас өөр арга мэдэхгүй ш дээ,

Avatar

Зочин 2020-12-28 203.91.115.38

Ахмадууд минь тэтгэвэр нэртэй 350 мянгаар гол зогоож байна Одоо гишүүд сайд дарга албан хаагчид бүгдээрээ энэ хүнд үeд 3 сарын хугацаанд 350 мянгын цалин авцгаая Ахмадууд минь болоод байхад адилхан л болох байлгүй

Avatar

з 2020-12-28 64.119.26.55

хатуу хөл хорио тавьж байж л энэ өвчнийг ялна өөр арга байхгүй монгол хүн бүр нэг юмыг сайн ойлгох хэрэгтэй бид цөөхүүлээ эдийн засгийн чадавхи муу тиймээс энэ өвчинг зөнд нь орхивол их хохирол амсч үр дагавар нь аюултай байх болно бид бусад орнууд шиг баян 30 40сая 300 400 сая биш шү дээ түр зуурийн бэрхшээлийг эв нэгдэлтэйгээр даван гарах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.185.39

Хуцаа чи төрийн албаны л******д сул ЦАЛИН аваад дээрээс нь л*****н цагдаа нар орон сууц хүртэл аваад УОК Цагдаа Онцгой байдал короногооо мөнгө хийхээ боль тарган хурандаа нараа та нараас бусад нь турж үхлээ

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.9.46.25

yu hucnam be

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.131.249.14

ene bol etssiin bolomjich bj magadgvi baixdaa

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.21.108.184

тэсэхгүйшдээ

Avatar

Зочин 2020-12-28 192.82.73.228

Dain bolj baisan bol bas tesehgui ee geed suuj baihuu. Hun yg amindaa tulhaar yug ch tesdeg ym shuu

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.72.242.141

Төсвөөс цалинждаг бүх хүнийг бас цалингүй болговол шударга ч юм уу. Хувь хувьсгалгүй адилхан орлогогүй болно бизонцгой нөхцлөөр ажиллаж байгаа хүмүүс л орлоготой үлдэх нь дээ

Avatar

иргэн б-э 2020-12-28 98.248.172.123

гэж байх уу үгүй юу бодох л хэрэгтэй.
аажилгүйдлийн даатгалын үйлчилгээг хэрэгжүүлэх / тэтгэмжгүй бол ажилгүйдлийн тэтгэмж олгох гэх мэт өөр олон арга хэмжээг нэмж авах
7 Хөл хориог үр дүнтэй зохион байгуулж гарах зайлшгүй зардлыг зарцуулан богино хугацаанд тархалтыг дарж авах нь зүйтэй дээ. Сонгуулийн үеийн ард түмэнд зарласаж байсан хайр ивээлээ одоо гаргаач дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.72.242.141

Хүмүүсээ үнэгүй тэжээхгүй бол тийм нөхцөлд ямар ч орлогогүй л болох юм байна даа. 3 сар хөдөлгөөнгүй байснаас болж зүрх судасны өвчлөл ихсэж өөр төрлийн эрсдэл учирна. Халдварлахгүй л юм даа

Avatar

иргэн б-э 2020-12-28 98.248.172.123

1. Хөл хориог 3-р сарын 1 хүртэл сунгах
2. УИХ-ын тойргийн 280 сая -г танаж иргэдэд олгох
3. Бүх нийтийн шинжилгээг хөл хориотой үед толгой дараалан чанартай авч халдварын тархалтыг найдвартай тогтоох
4. Ингэж чадвал хөл хориог боломжтой хэмжээнд нь зогсоож ажил эрхлэлтийг сэргээх
5. Төрийн албан хаагчдын ажилгүй үеийн цалинг бүтэн олгохыг хязгаарлаж ялгавартай тогтоох: ажиллаж байгаа байдал гэх зэргээр
6 аливаа даатгалын сангуудын учрыг олох / нэн яаралтай : хөл хориотой үеийн даатгалын үйчлэл

Avatar

УИХ-н гишүүд жил бүр авдаг 280 саяаасаа сайн дураараа ТАТГАЛЗ 2020-12-28 66.181.191.20

Хатуу хөл хорионд 2021 онд нутагт ажиллах боломжгүй

Ийм учраас УИХ-н гишүүд жил бүр авдаг 280 сая төгрөгнөөсөө ТАТГАЛЗ

250 ТЭРБУМ төгрөг хэмнэж ажилгүй орлогогүй иргэддээ зориул

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.182.195

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ СУНГАЖ БАЙЖ ТАХЛААС САЛАХГҮЙ БОЛ ЦААШДАА УЖГИРСАН ЮМ БОЛНО ШҮҮ

Avatar

ИРГЭН 2020-12-28 202.9.46.1

УИХ-Н ГИШҮҮД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, САЙД НАР ЦАЛИНГҮЙ АЖИЛЛАЦГАА…………….УРЛАГ СОЁЛ, СПОРТ, АМРАЛТ ЦЭНГҮҮНЭЭС БУСАД БҮХ ҮЙЛЧИЛГЭЭГ НЭЭ……..

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.88.173

Улсаараа дампуурна гэсэн үг хэн ч ажил хийхгүй бол. ЭМЯ зөвхөн өөрсдийгөө бодож байна.

Avatar

Zochin 2020-12-28 64.119.18.137

Odoo naad jujigee bolio, yun 3 sar hurtel horigdoj, bugd hudulguunii dutagdald orood kovidoos busa duvchnuur hiarah nuhtsul uuseed bn. Dasan zohitsood yvhaas aragui

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.90.85

Арай ч хатуу хөл хорио биш байлгүй дээ. 3 сар сул цалин өгөх ямар ч хувийн компани байхгүй. Тэгвэл энэ улс шууд дампуурна. Эсвэл бослого гаргана

Avatar

Зочин 2020-12-28 139.5.219.169

Хоолны мөнгө өгөөчээ

Avatar

ТӨР УИХ-н ГИШҮҮН БҮРД ЖИЛ БҮР ӨГДӨГ 280 САЯАС ЭХЛЭЭД БҮХ ЗАРДЛАА ТАНА 2020-12-28 66.181.191.20

Хатуу хөл хориог сунга. Бүх зардлаа тана.

Тухайлбал. ОРОН НУТАГТ АЖИЛЛАХ БОЛОМЖГҮЙ БАЙХАД ГИШҮҮН БҮРД 280 САЯ ТӨГРӨГ ӨГЧ ЯАХ ЮМ БЭ ???

Улс орон Ард түмнээ АВАР !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.26.195.136

zov

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.88.169

сунгаад ажлаа хийхгүй бол бахь байдгаараа байна ш дээ. Сунгахын оронд бүх нийтээр нь РСR шинжилгээнд толгой дараалан яаралтай хамруулах хэрэгтэй. Тэгэхгүй бол тэнд энд гэж муур хулгана болсоор байтал тарж гүйцлээ.

Avatar

Zochin 2020-12-28 122.201.31.194

Hague hul horiogoo horizon shig hori!!! Uuh ch bish bulchirhai ch bish gedeg shig Ingej oromdood hereggui. Hen durtai ni gaduur yavaad l baina sh dee. Hudlaa surjigneh hereggui. Tanil taldaa ene QR geech yumaa uguud nuguuduul ni udur shunugui gaduur yavj baina sh dee.

Avatar

Зөв зөв. Өөр гарц байхгүй 2020-12-28 66.181.191.20

УБ-т хүн амынх талаас илүү хувь нь амьдардаг. Цөөхөн 3 сая гаруйхан хүн амтай Монголыг хатуу хөл хорио л аварна.

Төр зардлаа ТАНА. УИХ-н гишүүн бүрт жил бүр өгдөг 280 саяыг хас. Хөл хорионд тэд орон нутагт ажиллах боломжгүй.

Бусад хасаж болох бүх зардлаа ХАС. Иргэдийн амьжиргааг ДЭМЖ. Хатуу хөл хорио л аварна.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.55.188.33

Turiin albanii tsaling tegleed huviin hevshild l uguud yavchikh

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.10.21.52

Юм л бол ОГЦРУУЛ ХАЛ СОЛЬ гэх юм Одоо цаг нь биш шинэ хүн шинэ ажил шинэ баг бүрдүүлэх …энэ бүхэнд цаг хугацаа орно ХУГАЦАА АЛДАНА .алдаа оноо байна гэж үзэж байгаа бол хэдүүлээ тал талаас нь ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ санал бодлоо хэлээд бичээд явцгаая Ямар ч байсан АРД ИРГЭДИЙН САНАЛ БОДОЛ дээшээ хүрнэ

Avatar

УИХ-гишүүдийн юм хийдэггүй 250 тэрбумаас танаж өрх бүрт нөхөн төлбөр олго 2020-12-28 64.119.22.220

Одоо болноо нэг бол сар бүр нөхөн төлбөр өг. Аль хэдийн тэг зогсолт хийгээд 11-н сарын 11-с 12-р сарын 14 хүртэл 33 хоногт бариад авах боломж хангалттай байсан. Маш муу ажиллаж байж иргэд рүү бурууг чихдэг одоо болно.

Avatar

с 2020-12-28 66.181.161.9

юү гэж хуцаад байгаа юм бэ. Юун 3 сар

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.94.99

УОК,ЗГ огцорвол таарна. Хорих бол хамгийн эцсийн арга. Асуудлыг зев шийдэж чадахгуй бна!!!

Avatar

Ихэнх хэвлэл мэдээлэл худалдагдаж МАН-н бөгсийг долоодог 2020-12-28 64.119.22.220

Ямарч оновчгүй хэдэн шийдвэр гаргагчтай. тэрийгээ дэмжүүлээд бичүүлж байдаг хөлсний бичээч нартай новшнууд одоо болно. Тэр зүгээр цалингаа аваад сууж байгаа төрийн албан хаагчдынхаа цалинг зогсоо

Avatar

dd 2020-12-28 64.119.27.177

za yostoi mai shu. huviinhan ulsuj uhne

Avatar

Аль эрт дотоодын халдварыг зогсоох боломж байсан 2020-12-28 64.119.22.220

11-н сарын 11-с тэг зогсолт хийгээд 1 сая төгрөгөө өгөөд 12-р сарын 14 болгосон бол одоо дотоодын халдвар байхгүй болсон байгаа. 2-н хооронд ажиллаж баахан чирэгдэл үүсгэж ажил хийхгүй байгаа төрийн албан хаагчдад зүгээр цалин өгч байгааг болиулах хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2020-12-28 66.181.180.109

Ажилгүйдлийн даатгал төлсөн хорионд сууж буй хүнд улсаас цалингийн 50 хувийг өгөх хэрэгтэй. Төрийн албан хаагчид цалингаа бүрэн авч буй нь зохимжгүй.

Avatar

Болд.Т 2020-12-28 122.201.31.17

Дэлхийн бүх улс хатуу хол хорио тавьж байж халдварыг барьж байгаа.
Монгол улс тархалтыг бага дээр дарж авахгүй бол ихэссэн тохиолдолд тогтоох эмнэлгийн болон эдийн засгийн чадавхи байхгүй.
3 сар хол хорио тавьж байж халдварыг зогсоох боломжтой.

Avatar

Эмүжин 2020-12-28 64.119.19.95

Сунгах нь зөв өө. Маш зөв. ЭМ салбар чадлаараа л ажиллаж байна. Дийлдэхгүй байш дээ. УОК, Цагдаа хүчний байгуулагууд, МХБ бүгд л хичээж байнаа. Харин ард иргэд ухамсартай байгаа. Хааяа цөөхөн хүнийг эм тооцвол Бүгд хамтдаа л ялна. Эд нарынхаа хийж байгаа ажилд дэм тус болох хэрэгтэй дээ. .

Avatar

Зочин 2020-12-28 66.181.185.39

Төрийн албан хаагчид муу ажиллаж байгаатай холбоотой нийтээр нь хорьж цагдлаа боллоо энэ байдлаараа хөл хорио тогтоогоод юу ч өөрчлөгдөхгүй бараг 2 сар сар хорилоо дээрдсэн юм алга
УОК эмнэлэг цагдаагийнхан овоо мөнгө хийж зарим нь бүр орон сууц шагнал урамшуулал боллоо Хүрэлсүх Содбаатар 2 огцрох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.89.195

Хариуцлага ярих цаг болжээ.Содбаатар,Мөнхсайхан нарыг ОГЦРУУЛ

Avatar

Зочин 2020-12-28 103.10.21.52

Сунгах нь зөв Хотынхоо агаарыг нэг ариутгаж болдоггүй юм уу ХОТЫН ДАРГАА….Хотын бүх ажиллаж байгаа ААН өөрсдийн орчин тойрноо дээд зэргээр ариутгах үүрэг өгөөч ээ Гудамж талбай орц хонгил автобус болон буудлуудыг том том байшин барилгын эздүүд өөрсдийн обектоо ариутгах үүрэг өгөөч ээ …САЙН АРИУТГАЛ ХАЛДВАР ТАРХАХ ЭРСДЛИЙГ ТОДОРХОЙ ХУВИАР БУУРУУЛНА ШҮҮ ДЭЭ эцэст нь МОНГОЛЧУУД МИНЬ АМЬ АМИА БОДОЖ ГЭРТЭЭ БАЙГААРАЙ …ТАНЫ ЭРҮҮЛ МЭНД ТАНЫ ГАРТ ….БҮГДЭД НЬ ЭРҮҮЛ ЭНХИЙГ ХҮСЬЕ

Avatar

Ккк 2020-12-28 192.82.77.111

АЦ МИНЬ АГААР АРИУТГАНА ГЭЖ ЯМАР ЮМ БДАГИЙН

Avatar

ДАМПУУРЧ ДУУСЛАА 2020-12-28 59.153.87.7

МӨНГӨ ӨГӨӨ, ДАРХЛАА ДЭМЖИХ ЖИМС, ВИТАМИН АВМААР БДГ, ДАРХЛААГҮЙ БОЛЛОООО

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.21.108.39

Энэ ч ёстой тэнэгрэлийн дээд шатанд гарсан хэрэг болох бизээ

Avatar

Bata 2020-12-28 64.119.18.49

Сунгах нь зөв өө зөв. . Харин төрийн албан хаагчдийн цалинг тэглээд зардлаа хэмнэх хэрэгтэй. Тэгэхээр ёуншах нь зөв гээд ыайгаа хүмүүсийн хэд нь дуугай болохыг мэдмээр байна.

Avatar

Зочин 2020-12-28 202.126.89.238

Ёстой хуцна биз

Avatar