АТГ-аас Н.Энхбаярт албан бичиг аваачиж өгчээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

АТГ-аас Н.Энхбаярт албан бичиг аваачиж өгчээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.22-нд нийтлэгдсэн

АТГ-аас Н.Энхбаярт албан бичиг аваачиж өгчээ

Авлигатай тэмцэх газраас Төрийн ордонд гүйцэтгэх ажиллагаа явуулж, МАХН-ын дарга Н.Энхбаярыг баривчлахаар завдсан гэх мэдээллийн мөрөөр тус газрын Хэвлэл, олон нийттэй харилцах ажилтан Т.Мөнхтунгалагаас тодруулав. 

-Авлигатай тэмцэх газар Төрийн ордонд гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан гэх мэдээлэл байна. Зарим эх сурвалж МАХН-ын дарга Н.Энхбаярыг баривчилсан гэж мэдээлж байна. Энэ үнэн үү? 

-Авлигатай тэмцэх газраас Төрийн ордонд ямар нэгэн гүйцэтгэх ажиллагаа явуулаагүй. Сэжигтэн Н.Энхбаяр өнөөдрийг хүртэлх хугацаанд мөрдөн байцаалтад хүрэлцэн ирж, мэдүүлгээ өгөхгүй байгаа. Авлигатай тэмцэх газраас Н.Энхбаярт нийт 5 удаа зарлан дуудах хуудас хүргүүлсэн. Эрүүгийн байцаан шийтгэх хуульд заасан мөрдөн байцаалтын ажиллагааг шуурхай явуулах үүднээс сэжигтэн Н.Энхбаярт өнөөдөр Авлигатай тэмцэх газрын мөрдөн байцаагчид албан бичиг аваачиж өгсөн. 

-Албан бичиг нь ямар агуулгатай вэ? Яагаад мөрдөн байцаагч нар албан бичиг аваачиж өгөх болов? Албан бичгээ МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр өөрөө авсан уу? 

-Албан бичигт таны байгаа газарт Авлигатай тэмцэх газрын мөрдөн байцаагчид очиж мэдүүлэг авъя гэж дурдсан. Хуулийн байгууллагын үйл ажиллагаанд хүндэтгэлтэй хандаж, мөрдөн байцаалтын ажиллагааг шуурхай явуулах зорилгоор байцаан шийтгэх ажиллагаанд оролцуулах тухай хүсэлтийг албан ёсоор албан тоотоор түүнд хүргүүлсэн. Албан бичгийг Монгол Улсын Шадар сайдын уулзалтын өрөөнд сэжигтэн Н.Энхбаяр өөрөө гардан авсан. Сэжигтэн Н.Энхбаярыг батлан даалтад авсан нэр бүхий албан тушаалтнууд хуулиар хүлээсэн хариуцлагаа мөн биелүүлэхгүй байгаа. Авлигатай тэмцэх газрын зүгээс хууль биелүүлэхийн тулд боломжит бүхий л байдлаар ажиллаж байна. 

Д.УУДАМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ЦАХИАГИЙН ЭЛБЭГДОРЖ 2016-03-22 202.179.24.231

ХУУЛЬ ДУУДАХАД ЗАНГИАГААН ЗҮҮГЭЭД ГУТЛААН ҮДЭЭД ОЧИК КЭРЭГТЭЙ... ЭСВЭЛ ХУУЛЬ ЧАМ ДЭЭР ӨӨРӨӨН ОЧНО.

kk 2016-03-22 202.9.40.249

РАВДАН-тай нийлж Энхбаярыг хамгаалнаа. Баянсэлэнгэ, Баасанхүү 2 шиг их хуралд суучих ч юм билүү. Азхүүг Ёозхүүгээр... биздээ. РАВДАН чи шүү, чиний дараа би шүү...

Зочин 2016-03-22 182.160.1.225

Ер нь бол хучний байгуулгыг улс торд ашиглаж болохгуй л дээ. Манайд ийм хууль байдаггуй юм шиг бна. Байсан ч туунийгээ морддоггуй юм бна. Энхбаярын асуудал бол шууд улс тор гэдэг нь хэнд ч ойлгомжтой бна ш дээ. Уг нь бол улс тор бол жудагтай хумуусийн хийдэг ажил юм шиг ээ.Энхбаяр цагтаа жудаггуй явсан байх. Одоо туунээс хариугаа авч байгаа байх. Ийм байдлаар монгол урагш явахгуй л дээ. Жудаг хэрэгтэй !!!

ахаха 2016-03-22 202.179.10.150

Нохойн толгойг ширээн дээр тавихад шороон дээр өнхөрнө гэж хуучны үг байдаг,энэ гэмт хэрэгтэнд ингэж нялцагнаад бэмбэгнээд байх хэрэг юу байна,одоо тэр Оюунбаатар гэж нөхөр ямар их хэл ам гаргаж орон даяар элдвийн мэдээлэл тарааж байна харав уу?зүгээр л барьж авчраад хорьчих,Энхбаяр бол жирийн л нэг сэжигтэн,ял завшсан этгээд шүүдээ,дуудаад ирэхгүй юм энэ тэр гэж үглэж дуулаж байхаар авчирч далд хийчихээд хэрэгтэй үедээ гаргаж байцаачихаад хэрэгээ шалгахад хугацаа алдахгүй амар биздээ,хууль ч ингэж л зааж байгаа шүүдээ,хуулийн өмнө бид бүгэд адил тэгш эрхтэй шигээ бас үүрэгтэй,энэ үүргээ биелүүлэхгүй бол яадаг билээ-тэр л журмаараа байлдаа.

зочин 2016-03-22 43.242.242.59

монгол улсын хуулийг уландаа гишгэдэг энэ муу лалрын ялтанг төрийн ордонд битгий оруулаач.тэр шоронд нь аваачаад хийлдээ.бодвол бас л сая доллар нэхээд явж байгаа байлгүй.

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

АТГ ҮНЭН Ч ЯРИАД БАЙГАА ЮМ УУ ХУДЛАА Ч ЯРИАД БАЙГАА ЮМ УУ ХЭН БАТЛАХ ЮМ БЭ ЕР НЬГҮТГЭДЭГ Л ГАЗАР ШҮҮ ДЭЭ

Зочин 2016-03-22 99.234.64.62

Энхбаяр жаахан барьцаж сурмаар юмаа, АТГ Баярцогттой очьё гээч дээ

Зочин 2016-03-22 202.131.247.12

Xun bur xuuliin emne tegsh erxtei gesen yasan be

Нэг л бишээ 2016-03-22 103.9.90.230

Монголд явагдаж байгаа үйл явдал нэг л бишээ. Энхбаяр буруутай л байх. Гэхдээ ганц Энхбаяртай л ноцолдоод байх. Ингэж байгаад нэгмөсөн цааш Монголын идээ бээр, улс-төр бизнесийн бүлэглэл рүү орох гэж байгаа бол болж л байна. Ганц Энхбаяр, ганц МАХН биш, харин энэ хоёроор дамжуулан МАН, АН, түүний бүлэглэлүүд рүү орох гэж л ингэж байгаа юм болов уу даа. Энхбаяраар дамжуулаад Ямар ч бизнес, хөдөлмөр эрхлээгүй мөртлөө 1 сая доллар мартах хэмжээнд хүрсэн Баярцогт мэтийг онилж байгаа бол болж л байна. Түүнээс биш ганц Энхбаяр, МАХН-р оролдоод байвал Монголчууд дэмжих юм болов уу даа, эцэстээ улс орон тогтворгүй байдалд орж ч магад.

Зочин 2016-03-22 182.160.35.107

жастин каплад батүүлд баярцогтод насанбаярт пасторт нь хэзээ аваачиж өгөх вэ? монгол эрийг л ноолоод байх юм энэ илжиг царайтууд

ннн 2016-03-22 122.201.25.46

Сонгуулийн өмнө оймсдоно.

ATG-d 2016-03-22 182.160.41.82

Ta nar jiriin irgen bsn bol yaah bsn bee? Odoo UIH gishuun, namiin darga deer yaagaad shiiregneed bn vee? Huuli tegsh uilchildeg biz dee?

Зочин 2016-03-22 202.9.41.82

Oimsdooch

Зочин 2016-03-22 103.26.194.254

Gemt hun gelbelzene. Oims gutal huvtsastai baigaa deeree ochooch.

Үүл нүүж цахилгаан бадарна 2016-03-22 103.57.92.190

Бат-Үүл намынхаа санхүүжилтийг нийслэлийн тендерээс зохицуулж байгаа шүү дээ. наад Энхбаяраа та нар зүгээр орхичихож болохгүй юм уу

Зочин 2016-03-22 122.201.21.118

Энхбаярыг оролдох тусам рейтинг өсөөд байгаа юм биш үү.

Зочин 2016-03-22 89.204.139.16

ЭНЭ БАЛИН ХАМАРТЫГ ЗYГЭЭР ТООХГYЙ ХАЯЧИХААЧ ДЭЭ!!! ИНГЭХ ТУСАМ НЬ Л ЭНЭ ЛУЙВАРЧИН НЬ НЭЭХ ХЭЛМЭГДСЭН ГАР БОЛЖ ЖYЖИГЛЭЭД УЛАМ ООДРООД БАЙНА Ш ДЭЭ ГАХАЙ ЧИНЬ!!!!!!!

Зочин 2016-03-22 202.131.252.213

Монголыг Энхбаяр л аварна. Зуу наслаг. Улс төрөөс бүү гараг.

Zochin 2016-03-22 129.236.228.185

Chi bichsen yumaa unshaad shalgaj l baigaa, Enkhbayariiin ***** yamar amttai bn

Зочин 2016-03-22 150.129.143.63

Yadargaatai uym Ene Enhbayar nehel dagal bolgoj baihaar ochood asuusan asuultand n hariulchihaj boldoggui yum bh da Daraa n barichihlaa horichihloo geed buun gomdol bolno do dalduuraa bol salaavch gargaad l suuj bh Naana bol burahan tsarailchihaad

Зочин 2016-03-22 112.138.35.55

ELBEGEE TARBAGAA CHAMD OOR HIIH AJIL ALGA YY NOVSHOO YHEJ DALD OROOCH

Зочин 2016-03-22 67.190.174.54

teneg hun iim l yum bichdeg yum bna.

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ОЧИРБАТ ШИГ БАГАБАНДИ ШИГ ГАДНЫ КОМПАНИД ЗӨВЛӨӨД ЧИМЭЭ АНИРГҮЙ ЯВБАЛ ЯВНА ШҮҮ ДЭЭ

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ХУУЛИА САЙН СУДАЛ ХОРООНЫ ӨНДӨР НАСТАНН Г

-r horoonii undur nastaN 2016-03-22 202.9.40.70

NADIIG TA NARIIG DUUDAHAD TABAn udaa hureltsen oshoogyi bol unuudur nadiig baribshlah baisan huuliig hun byrt tesh yilshleh heregtei .naad irgen N.Enh-bajariig huuliin daguu taslan sergiileh arga hemlee absh murduh ajlaa hii .tsagaan zahtai hun ,huduugiin irgen neg ni mungu,nuguuni mungu hulgai hiisen adilhan hulgaish mun .huulishid shudraga ajillaarai Irged ta nariig harl bn.

Зочин 2016-03-22 202.5.206.181

Жирийн иргэнийг бол нэг дуудаад ирэхгүй бол албадан авчирна шүү дээ. Энхбаярыг болохоор яагаад араас гуйж очдийн бэ. Тэгш байдал хаана байнаа. Монголын төр ямар ***** хүчгүй болцийн бэээ. Даанч дээ хэлэх ч үг алга

Зочин 2016-03-22 103.26.193.167

Enkhbayar gej hynees aigaad yhlee. Argagyi l mundag lider um daa.

ойлголт 2016-03-22 202.9.41.114

Энхбаяраар оролдох тусам түүний нэр хүнд ард түмний дунд хичнээн өсч байна вэ. Ардын баатар боллоо.

Зочин 2016-03-22 103.23.51.1

Энхбаяр мандтугай, Элээд0рж сөнөтүгэй.

Зочин 2016-03-22 67.190.174.54

chi heden nastai ve?

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ЭНХБАЯРЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА ТЭР ХӨТӨЛБӨРИЙГ НЬ ДЭМЖИЖ ХӨГЖИЦГӨӨЕ МАХН ТОМРОХ БОЛНО

Зочин 2016-03-22 103.229.121.192

тэр хөтөлбөр гэж ямар хөтөлбөр авилга авахн уу өөрүү

Зочин 2016-03-22 67.190.174.54

nAAD HUN CHINE 5 TOLGOIG 60 Terbumaar zaraad yum hiie geed baigaa ni gazar nutagaa zarya gedegtei yag adil .Tegeed ch ene Barteriin arga hotsrogdson arga.

Зочин 2016-03-22 103.57.92.176

ene hun odoo zugeer l amarldaa...urshuuluu uur yaalgah geed bgaan be..

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ҮНЭНДЭЭ ЭНХБАЯР ЮУГААР ДУТСАН ГЭЖ ЭНЭ БҮХНИЙ ТӨЛӨӨ ЯВНА БЭЭ ОЮУТОЛГОЙГ.ТТ-Г НОЁН УУЛЫГ БҮГДИЙГ НЬ БҮРЭН БҮТНЭЭР НЬ ХҮЛЭЭЛГЭН ӨГЧ ЦӨМИЙН ХАЯГДЛЫН ЭСРЭГ ТЭМЦЭХ ЯМЭР ШААРДЛАГА БАЙСАН ЮМ БЭ МОНГОЛ ТҮМНЭЭ ГЭХ ССЭТГЭЛ НЬ ОГШООД Л ОДООГООРОО Л ТЭМЦЭЖ БАЙНА МАХН ТОМРОХ БОЛНО ХАРААРАЙ НУЛИМАХ ТУСАМ НЬ ӨНГӨ ОРОХ БОЛНО МАН БОЛ ХУДЛАА ГАРУУД ШҮҮ

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

АЛЬ Ч НАМ ХАНДИВААР САНХҮҮЖИЖ БАЙГААГ ХҮН БОЛГОН Л МЭДЭЖ БАЙГАА МАН ТЭГЭЭД ЯАЖ САНХҮҮЖИДЭГ ЮМ БЭ АН МӨН ИЖИЛ НОМТОЙБАЯР ХҮРЭЛСҮҮХЭД ХАЙРЦАГТАЙ НЭГ ТЭР БУ ТӨГРӨГ БАРИАД ОРЖ БАЙХАД ШАЛГАХ НЬ ЯАСАН ЮМ БЭ ЕР НЬ ЭНЭ БҮХНИЙГ МАНЫ САНААЧЛАГААР ХИЙЖ БАЙГАА ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ ЭВСЭНЭ ГЭЖ СОНГОГЧИДЫН АНХААРЛЫГ НЭГЭН ЗҮГТ ХАНДУУЛЖ БАЙГААД Л ДӨХӨӨД ИРЭХЭЭР НЬ МУРИАД Л ЯВЧИХ БОЛОВ УУ ГЭСЭН ХАР БУУЖ БАЙНА МАНАНГААС ХҮНИЙ САНААНД ОРОМГҮЙ ЮМ ГАРНА Л ДАА

Зочин 2016-03-22 67.190.174.54

Handiv avah huulia neg harchih.Belen mungu av gej haana ch baihgyi. Belen mungu gerchgyi avna gedeg avilga avch bna gesen ug.Tegeed ch huvi hun 1 say,alban baiguullaga 10 sayaas deeshgyi gej baigaa.

Зочин 2016-03-22 112.72.11.124

manuu dundad garaltai irged enhbarig dayaraa esergvvtcoj bn.

Зочин 2016-03-22 150.129.143.63

Ugui aa Manu bas dundad o Manuu demjijiinaa

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.215

ГЭМГҮЙ ХҮН ИЙМ ИХ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ БАЙДАГ ЮМ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-22 202.21.106.151

Энхбаяр ер нь сенсаац дэгээх санаатай мэдсээр бж шадар сайдынхаа ороонд орж нуугдаад ордоны гадаа алиа салбадайнуудаа цуглуулж олны анхааралд орж оорийгээ оровдуулэх арга хэрэглээд бгаа юм бна даа. Идэж ууж завшиж олон тумний тархийг угааж албан тушаал эрх мэдэлд хурэх нь энэ босоо ороолонгийн гол зорилго Тэгж чадахгуй бол шоронд орох гээд бгаа юм биш уу

Зочин 2016-03-22 49.0.161.160

enhbayar gedeg hun ih medeltei yuma buten mongol ulsiin shuuh hurtel diilehgui baina shu

Зочин 2016-03-22 122.201.22.48

ENE ODOO ZUGEER L GERTEE SUUJ BAIJ CHADDAGUIEE HANAJ TSADDAGGUI 1 AMITAN BAINAA ODOO ENE UVGUNIIG HARAHAAR OGUULAAD BAINA

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.214

ЭНХБАЯРЫГ ҮНЭНДЭЭ ОРОЛДООД БАРАХ УУ? ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

uher zochin 2016-03-22 103.57.93.218

МҮҮН ЧИНЬ ТАРВАГА ЭНХБАЯРЫГ БҮРЭН НАМНАХ ЮМ БАЙНА ЛДАА

Muusain guilgachid 2016-03-22 131.234.61.25

Chadaltai idej chadalgui ni guilgachid tsarailj jun ni baasan daa owol utaandaa oorsdoo ur huuhdee horduulj owchnii uur bolj baigaa yum daa. Hohichine dee muu guilgachid mini. Enhbayar darga chadaj baina. Hen ene hun shig 3 yam, Tow bank, ontsgoi baidal geh met 5 baiguulagiig saaj, shah aa hiij amidarch chadaj baigaa be ???? muu guilgachid mini baastai bogsiig dolooj baiwal baasniihaa helterhiinees tsatsaj boloh l yum

Зочин 2016-03-22 59.153.114.42

Enhbauar zugeer ocnood l meduulgee ogcnoocn, tumen amitni doog tohuu bolj uygaa hiinee

Зочин 2016-03-22 112.72.11.105

zuv manangin esreg temcbel yadgiig ni vzvvleed ug

Зочин 2016-03-22 64.113.32.29

Цагдаагийн даргийг хэн томилдог уу- Ерөнхий сайд, прокурорыг хэн томилдог уу-Ерөнхийлөгч, шүүгчийг хэн томилдог уу –Ерөнхийлөгч ajiltnuudda darga uureg ogdog dargad tomilson hun n uureg ogdog, Ingeed bodohleer AN-iinhan ene hergiin tsaana bn

зочин 2016-03-22 49.0.132.119

яасан нөгөө тахарыг алба чинь юугаа хийгээд байгаа юм

Зочин 2016-03-22 64.113.32.29

Ene AN-d ern eh oronoo bodoh setgel baidgiimuu? Ulsdaa yum hiie gesen hun bolgoniig ochij amiig n taglah geed baih yum

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

21 тэрбум долларыг бонд болгоод цавччихсан АНархистуудыг шалгах болоогүй юу, АТГ аа?

zochin 2016-03-22 202.179.26.238

odoo bolio.

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

АТГ-аас газарчин М.Энхболдод албан бичиг аваачиж өгсөн үү?

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

Каплаг суллан явуулж, улсад 35 тэрбум төгрөгийн хохирол учруулсан хэргийг АТГ яагаад шалгахгүй байна вэ?

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

Пастор Элбэгдорж Баярыг одоо болтол шалгахгүй байгаа нь юуг хэлнэ вэ?

Зочин 2016-03-22 193.90.12.89

ATG-iin tsaad sanaa n yamar ch argaar hamaagui Enhbayrt hils hereg tohoh zorilgotoi bn.

Зочин 2016-03-22 103.57.95.223

хэнийг нь болохоор шууд баривчилдаг хэнийг нь болохоор байгаа газар нь очиж мэдүүлэг авдаг юм бэ.АТГ болиёоо.Хуулийн өмнө бүгд тэгш эрхтэй шүү

Зочин 2016-03-22 122.201.24.107

Жирийн иргэнийг болохоор гэрт дайрч орж ирээд нэгжлэг хийж хамаг юмыг нь урвуулж хаячихаад гэрч болох хүнийг шууд баривчлаад аваад явчихдаг л юм байна лээ шдээ, АТГ-ынхан!!! Энхбаярын өмнө ингэж бөхөлзөж байгаа бол жирийн иргэнд ч адилхан хандаж бай та нар!!! Зарлан дуудахад ирэхгүй бол шууд албадан ирүүлэх хуультай, гэтэл та нар яагаад хуулиа биелүүлэхгүй байгаа юм бэ?????!!!!!

Зочин 2016-03-22 180.235.177.159

ЗА УРД НЬ ГЭРТ НЬ ДАЙРЧ ОРООД Л АВААД ЯВАА БИЗДЭЭ. ОДОО ДАХИАД ТЭГВЭЛ САМУУН ДЭГДЭХ БАЙЛГҮЙ. ЭЛБЭГТ МЭДРЭМЖ БАЙДАГ БОЛ ОДОО БОЛИМООР ЮМ ДАА.

Зочин 2016-03-22 212.68.41.83

ENHBAYR JENKO 2SHIG ULS ORNOO HOGJUULEH ZORILT BODLOGO YARISAN HUN HEN BAINA ??? TIIM YUM YARISAN HUNEE L BARIJ HORIH GEED ULAIRCH BAINA, ENE 2HUND UUNEES OOR HIISEN GEM BAIHGUI, TAIVAN AJLIIG N HIILGE

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ИРЭХ СОНГУУЛИАР МАХН ТОМРОХ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛХООР ОДОО Л ХАЙРЦАГЛАЖ АВАХГҮЙ БОЛ МАНАН ХЭЦҮҮДЭХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ ШҮҮ ДЭЭ МАХН-Н ХӨТӨЛБӨРИЙГ ДЭМЖИЦГЭЭЕ МАХН ТОМРОХ БОЛНО

bewrt 2016-03-22 112.72.12.7

ene hulgaich nar dabarch bna shuud bariach.enhbayar,jenko 2 gej nobshnuudiig uynd ingej guidiin huulia bieluulj baribchil

zochin 2016-03-22 103.229.122.17

enxbayrtai temtsex gazar uurgee l guitsetgej baina

Зочин 2016-03-22 77.247.181.162

ELBEGDORJ ODO BOLIOCHEE

Зочин 2016-03-22 37.220.35.202

ATG -G HEN SHALGAH VEE ???

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

СОЛОНГОС ӨВГӨНИЙ ҮРИЙН ШИНГЭНЭЭР ХООЛЛОДОГ ХҮНЭЭС САЙН ЗҮЙЛ ХҮЛЭЭГЭЭД ИРЭХ ҮҮ?

Зочин 2016-03-22 180.235.177.159

ЧИ ЯАЖ МЭДЭЖ БАЙНАА КК. ӨӨРӨӨ УРД НЬ ХООЛЛООД ҮЗСЭН ЮМУУ.

Э 2016-03-22 93.26.185.106

ЭЛБЭГДОРЖ ХҮНИЙ МАХАНД ЯМАР ХАНЖ ЦАДХАА БОЛИСОН ЮМ БЭ??? ХУРДАН ҮХЭЖ ДАЛД ОРВОЛ ТААРНА

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

МАНЫХАН МАШ МУУХАЙ ЮМ ХИЙЖ БАЙНА

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

ЭНЭ МИНИЙ БОДЛООР МАН БОЛООД АН ХАМТРАН МАХН ЭНХБАЯРЫН ЭСРЭГ ХИЙЖ БАЙГАА АЖИЛЛАГАА ҮНЭНДЭЭ МАН ЭНХБАЯРЫГ Ч БАТЭРДЭНИЙГ Ч ГЭСЭН АН-АЙ НИЙЛЖ УНАГАСАН ОДОО ӨӨРСДӨӨ ГҮЙЦЭД ЯЛАХГҮЙ ГЭДЭГ НЬ ХАРАГДААД БАЙГАА БОЛХООР ЗАМААСАА ЗАЙЛУУЛЖ ОЛОНХИ БОЛНО ГЭЖ МУГЙДЛАХ СОНГОЛТ ХАРЬЦАНГУЙ ОЛОН БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ АРВИН ГИШҮҮН СОНГУУЛИАР МАНААС ШИДСЭН ЧУЛУУГ ДАВЖ ГАРААД ШУУД АН-Д ОРСОН БАЙДАГ МУУГААР БОДООД МАХН СОНГУУЛЬД ОРОЛЦОХ БОЛОМЖГҮЙ БОЛДОГ ЮМ АА ГЭХЭД АНЫГ БИ Л ХУВЬДАА ДЭМЖИНЭ ЯГ АРВИН ШИГ

Зочин 2016-03-22 103.57.93.182

enhbayaraar dahin dahin oroldohoo bolimoor yum

Зочин 2016-03-22 37.0.127.44

Ardchilsan namiinhan ene ulsiig bur samarch duusahnee

ZOCHIN 2016-03-22 103.229.121.9

ELBEGDORJIIN HIIJ BGAA AJIL

ФАКТ 2016-03-22 202.21.106.150

З.ЭНХБОЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД НАРЫГ НЭГ КОМПАНИД ҮЙЛЧИЛДЭГ ГЭЭД ШУУД ФАКТ ДЭЛГЭЧИХЛЭЭ ШД. ОДОО ЯААХЫН ФАКТ Л БОЛ ФАКТ ШД. ОДОО ҮҮНИЙГ ХЭН ШАЛГАХ ВЭ? ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД НАРЫГ ГЭМТ ХЭРЭГТЭН ГЭЭД ИЛЧИЛЧИХЛЭЭ ШД. АН-ЫН НАМЫН ДАРГА, УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ДАРГА ХҮН ХАРИУЦЛАГАТАЙГААР МЭДЭГДЧИХЛЭЭ. ЭНЭ ХҮМҮҮС ҮҮРЭГТ АЖЛАА ХИЙХ ЁС СУРТАХУУН БАЙНА УУ?

ИРГЭН 2016-03-22 122.201.31.135

Монгол улс тэр чигээрээ Энхбаяр гэгч нэг муу гэмт хэрэгтний атганд орчихсон байгаа нь үнэхээр ЭМГЭНЭЛ юм даа.....Даанч дээ, хэлэх ч үг олдохгүй юм.......

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

нөгөөдүүл нь бүр долоон доор гэмт хэрэгтнүүд байхгүй юу

Зочин 2016-03-22 37.48.80.101

Тэр гадаад нөхөр татвараас угтаад улсад онц их хохирол учруулхад элбэгдорж гар бариад л явуулсан. Энийг хэн шалгах вэ ??? баярцогтийн асуудлыг яагаад хэн ч ярихгүй байна ???

Зочин 2016-03-22 202.179.18.194

Мэдүүлэг авах сүүлийн оролдлого юм байна. Энэ үед татгалзвал шинэ зүйл нэмэгдэх юм. Мөрдөн байцаалтаас санаатайгаар зайлсхийх гэх зүйл.

Зочин 2016-03-22 158.69.192.220

Enhbayriin shunal gene u??? ELbegdorjiin shunal bish yum bishu? Ardchilsan namaa yamar ch argaar hamaagui heden suudal avhuulaad, ulsiin mungu, uul uurhain horongo oruulaltiig amandaa hiih gej baigaa bus uu ???

Зочин 2016-03-22 203.194.118.45

Энхбаярын шунал ханадаггүй эээ Одоо болиосой доо зовж амьдарч байна даа

Зочин 2016-03-22 37.48.80.101

ZUGEER SHUDARGA ORSOLDOOD , HIISEN AJILAARAA URALDAAD, ARD TUMNEEREE DUGNUULEED BAIJ BOLOHGUI BAINA UU ??? ARDCHILSAN NAMIINHAAN IIM YAVUURGUI BALIAR ARGA HEREGLEHEE BOLIOCH

Зочин 2016-03-22 49.0.161.160

хулгайч энхбаярыг аргадаад байх юмгүй шууд баривчлаад аваачаад хийчихээч, хулгайчтай ингэж зууралдаад нялганаад байх хэрэг байхгүй.

дайсан 2016-03-22 202.21.106.150

энхбаяр бол одоо үнэхээр айчихсан байгаа. сонгуулийн өмнө дахиад л хэрэг тохож сонгогдох эрхийг нь. сонгуульд намаа удирдаж орох эрхийг нь хасчихаж магадгүй боллоо гэдгийг одоо л яг ойлгож байгаа. энхбаяр өөрөө тэнэг байсаан. үүнд тэр өөрөө л буруутай. өрсөлдөгчөө дутуу үнэлсэн, өөрийг нь оролдохгүй орхино гэж дэмий найдсан. улстөр л бол улстөр. ямарч өршөөлгүй шд. чимээгүйхэн явж байгаад сонгууль болгочихоё гэж хүүхэд шиг бодсон. гэвч өрсөлдөгч нь түүнийг нэг шөнө ч мартаагүй мартаагүйгээр барахгүй байнга өөрийг нь мөрдөж байсан байж таараа. одоо энхбаярт шаанс байгаа үгүйгээ тэр өөрөө л шийднэ. ухарч үхэхүү дайраад үхэхүү ялахуу гэдгээ тэр шийдэх биз. өрсөлдөгч нь түүнийг амьтай голтой ахиад сэргэхээр үлдээнэ гэдэг бол харин худлаа шүү. тэр тэгж өөртөө булш ухах гэнэн тэнэг биш. энхбаяраас өөр бусад өрсөлдөгч нь ч тэр түүнийг хэн дутуу үнэлж дутуу ***** эргээд өөрийг чинь жинхэнэ агнана гэдгийг битгий март.

Зочин 2016-03-22 89.234.157.254

Songuuli dohood orsoldogchidoo diilehgui bolood irehleeree oort baigaa yuma ashiglaj baina daa . . . zugeer baigaa Enhbayriig barih geed l , odo araas n Battulgiiga oroldood ehellee. ene AN-iinhan butehguine

Энхбаяржав 2016-03-22 182.160.32.141

Ер нь бол хучний байгуулгыг улс торд ашиглаж болохгуй л дээ. Манайд ийм хууль байдаггуй юм шиг бна. Байсан ч туунийгээ морддоггуй юм бна. Энхбаярын асуудал бол шууд улс тор гэдэг нь хэнд ч ойлгомжтой бна ш дээ. Уг нь бол улс тор бол жудагтай хумуусийн хийдэг ажил юм шиг ээ.

зочин 2016-03-22 59.153.87.44

АТГ ЭЛБЭГДОРЖИЙН БУУНЫ НОХОД ЗАЙЛЧИХБАЛ ЯАСИЙН БЭ. ХУДЛАА НИЙГЭМД СЕНСАЦИ ДЭГДЭЭДЭГ НААД АРГА ЧИНЬ ХУУЧИРСАН.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.219

ЭНХБАЯР БОЛ МОНГОЛ "ДАНКО" ЮМ! ТЭР ГАРЦЫГ ГЭРЭЛТҮҮЛСЭН! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-22 103.10.23.242

РАВДАН ГЭЖ ЭРГҮҮ МАЛ НЭРТЭЙГЭЭР НЬ энхбаяртайгаа ХАМТ ЗҮТГЭЭЧ ЭРГҮҮ ХОГ

Зочин 2016-03-22 176.10.104.243

Bayartsogtiin hergiig yagaad shalgahgui baina ??? end hen hariult ogoh ve? Enhbayriig l noolood baih yum naad ulig bolson jujigee boliod ogooch

from Dorj 2016-03-22 43.242.243.50

to mister Elbegdorj Ts "To be hewing down a bough on which you are stting"

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

муур хулганыг нэг бариал нэг тавиад л нэг базаал , амьдаар нь тоглож байгаатай адил л болж байна. дасгаж дасгаж байгаал сонгуулийн өмнө нэг л гусах биз.

ригэн 2016-03-22 103.229.120.92

Энхбаяр саяхан зурагтаар ярилцлага өгсөн. Их ойлгомжтой, энгийн ярьсан. Түүнээс болж барих л гэж байгаа нь ойлгомжтой. Одоо больчих л доо. Хоорондоо муудалцаад бусад улсын хоол болно.

Зочин 2016-03-22 79.172.193.32

erh barigchid odoo boliochee. enhbayriig l muu hun bolgoj haragduulah geed bur uzej tarah yumaa??? ugaasa ter nuurschdiin nam n zahialaad YUM HIICHIHEJ CHADAH NAM-aa darj avah geed baina !!! ard tumen teneg bish shu bugd harj oilgoj baina

Зочин 2016-03-22 103.57.93.182

enhbayariig ulstoriin zorilgoor oroldoj bna

Зочин 2016-03-22 94.242.246.24

АН Энэ тавилттай жүжигээ хэзээ болих вэ? Хөгжил ярьсан хүн нь дайсан болдог юмуу ???

Зочин 2016-03-22 202.179.18.194

Манайхан жоохон сүртэй юм биш үү. Уулзахаар очиход нь баривчлах гэж байна гэж цуу тараад. Зүгээр л мэдүүлэг ш дээ.

Badamjunai 2016-03-22 150.129.143.113

Enhbayar bol mongoliin neg nomeriin avilgach chuu dee.Yaraltai barij horih heregtei.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.219

ЗАСАГ ОГЦРОХ АСУУДАЛ БОЛ ЕРДӨӨ Л СЕНСААЦ! ЭНЭ АРГЫГ СОНГУУЛИЙН ӨМНӨХӨН Л ХЭРЭГЛЭВЭЛ ҮР ДҮНТЭЙ! ОЛОН ТҮМНИЙ САНАА БОДЛЫГ УДИРДАН ЗАЛНА ГЭДЭГ Ч УРЛАГ ШҮҮ! ХЭРВЭЭ ОДОО ЭНХБАЯР БАРИВЧЛАГДАХ ЮМ БОЛ ТЭРЭЭР ЖИНХЭНЭЭСЭЭ "ЦОВДЛОГДСОН ПРОМЕТЕЙ" БОЛОХ БОЛНО! ШУДАРГА ЦЭЦЭН ФЕМИДАГИЙН СОД МЭРГЭН ХҮҮ ГЭЭД Л ЭХЭЛДЭГ ДЭЭ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

ДЭЭД ШҮҮХЭД ХҮСЭЛТ 2016-03-22 202.179.24.209

ХҮН НАМЫГ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ НЬ СОНГУУЛЬ ӨНГӨРТӨЛ ТҮДГЭЛЗҮҮЛЖ ӨГНӨ ҮҮ.

Зочин 2016-03-22 43.242.241.26

Iim huchgui tur bh gej, sain ch muu ch mongol uls orshin togtnoj bgaa tsagt shuuhiin shiidver uilchleh yostoi unuudur 100.000 tugrug hulgailsan irgend tur tumur nuuree haruulj chaddag murtluu 100 100 sayar ni idsen Enhbayart metiin ulmiid ochij unaad bn ve?

Зочин 2016-03-22 43.242.243.50

Өөр хийх ажилгүй юм шиг Н.Энхбаярын араас л хуйлраад байх юм Одоо 2016 оны УИХ-ын сонгуулийн өмнө Н.Энхбаярыг барьж хорих гэж байгаа юм байна Хэрэв ийм акци хийвэл АН ,МАН хоюул улс төрийн тавцагнаас арчигдана Н.Энхбаярын нэр хүнд Монголчуудын тун өндөр байгаа Эрх баригчид түүнийг арай Николай Чаущеску шиг буудчихаж чадахгүй байгаа юм

Зочин 2016-03-22 112.72.11.103

manan d yagaad huuli vilchlehgvi bn. esvel ard tvmen vilchlvvleed uguhvv

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

дарамтлах шиг болж байгаан шүү. энхбаяр одоо улстөрийн тэмцэл явуулж чадахуу. аль эрт Уянгыг засгийг огцруулах гарын үсэг дөнгөж цуглуулж эхэлж байхад л Элбэгдорж Энхбаярын төмсөгийг базчихаж. түүнээс хойш бага багаар ахиулсаар байгаад одоо хөдөлж чадахаа байсан юм байна. ууг нь ааль эрт Уянгын үгэнд ороод энэ засгийг нь огцруулаад ЗИ-тэй цуг шинэ засаг байгуулсан бол өнөөдөр эдийн засаг нь ч дампууралгүй, элдэв шантаажинд дарлуулалгүй бэрс гарчихсан байх байлаа.

Зочин 2016-03-22 202.170.94.229

ATG sanuulga ugson n deer shdee. Ene hun HAAN yumuu? Zaan ch bish l baih

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.219

ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

IRGEN 2016-03-22 112.72.11.67

ENE LUIVARCHIN YAGAAD XUULID ZAXIRAGDAXGUI ZUGATAAD BGAA YUM BE. YUNAASAA AIGAAD BGAA YUM BOL. MASH TOM NO-TOI NI ILERXII BNA.

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

Энхбаяргүйгээр сонгууль явуулах, Энхбаяргүй улстөр хийх нь тун чухал байгаа юм байна даа?! Яагаад,,? Тэр маш том ашиг сонирхолд маш том тээг садаа болоод байгаа нь харагдаж байна. Тэгэх тусам ЭНХБАЯРыг дэмжих юм шүү

Зочин 2016-03-22 103.229.121.192

Женко Энхбаяр 2-ыг цувуулж бариарай. Та нарт их эсэргүүцэл ирнэ шүү. Иргэд бид АТГ-ыг дэмжиж байна.

Зочин 2016-03-22 202.179.18.194

Тиймээ гоё хэлж байна.

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

Чаддаг юм бол тэр С.Баяр, М.Энхболдыгоо хууль биелүүлэхийн тулд шалгаач, мүүний тэргүүн пастор Ц.Элбэгдоржийгоо шалгаач.

зочин 2016-03-22 103.26.195.52

Тайлбар хэн бичээд байгаа нь ойлгомжтой харагдана. Хүн амын ихэнх нь хэн хэн хэргээ, идсэн ууснаа ямар аргаар хайцайлах, нуух оролдлого хийж буйг мэдэх байх аа даа.