Абэ Шинзо худал мэдэгдэл хийсэндээ уучлалт гуйжээ | News.MN

Абэ Шинзо худал мэдэгдэл хийсэндээ уучлалт гуйжээ

Абэ Шинзо худал мэдэгдэл хийсэндээ уучлалт гуйжээ

Абэ Шинзо худал мэдэгдэл хийсэндээ уучлалт гуйжээ

Японы Ерөнхий сайд асан Абэ Шинзо өчигдөр (2020.12.25) парламентын комиссын хуралдаанд үг хэлэх үеэрээ ард иргэдээсээ хүлцэл өчжээ. Тэрбээр “Би худал мэдээлэл хийсэндээ гүнээ харамсаж, ард түмнээсээ уучлалт хүсч байна. Би хэлсэн үгээ засч, бодит байдалд нийцүүлэх болно. Ийм зөрчил гарсныг би үнэхээр мэдээгүй ч бүх зүйлийн хариуцлагыг хүлээх болно” гэж мэдэгджээ.

Уг хэргийг тодруулбал, Японы эрх баригч Либерал-Ардчилсан намын дэмжигчдэд зориулсан хүлээн авалт зохион байгуулахдаа сонгуулийн хуулийг зөрчсөн байж болзошгүй гэж Прокурорын газар үзэж, түүнээс мэдүүлэг авахаа мэдэгдсэн билээ.

Японы Засгийн газар нь энэхүү арга хэмжээг 1952 оноос хойш жил бүр сакура цэцэглэх үеэр зохион байгуулдаг уламжлалтай. Уг арга хэмжээнд Япон дахь гадаадын дипломат төлөөлөгчийн газрын дарга нар, урлаг, соёл, спорт, шинжлэх ухаан, хэвлэл мэдээллийн салбарын нэр хүндтэй хүмүүсийг урьдаг.

Абэ Шинзогийн экс нарийн бичгийг Прокурорын газраас дээрх арга хэмжээнд зориулсан 40 сая иенийн санхүүжилтийг хэрхэн зарцуулсныг тодруулахаар байцааж байгаа юм. Тэрбээр 2013-2019 онд Абэгийн дэмжигчдэд зориулан Токиогийн зочид буудалд хүлээн авалт зохион байгуулахдаа экс Ерөнхий сайдын сангаас ямар нэгэн баримт бүрдүүлэлгүйгээр дээрх мөнгийг зарцуулсан нь асуудал үүсгээд байгаа билээ.

Абэгийн экс нарийн бичиг 14 сая иенийг зочдын тасалбарт, найман саяыг нь үдэшлэгийн бусад зардалд зарцуулсан гэсэн боловч албан ёсны тайланд дурдаагүй байна. Мөн үлдсэн 18 сая иенийг юунд зарцуулсан нь тодорхойгүй байгаа аж.

Тухайн үед Абэ Шинзо ийм зорилгоор сангаас мөнгө гаргаагүй гэж хэд хэдэн удаа мэдэгдэж байсан юм. Японд ийм төрлийн арга хэмжээнд ирж буй зочдын төлбөрийг төлөх нь сонгогчдыг худалдан авахыг завдсан үйлдэлд тооцогдож, сонгуулийн хуульд харшилдаг. Хэрэв буруутай нь нотлогдвол тав хүртэл жилээр хорих ял оноох, эсвэл нэг сая иенийн торгууль ногдуулдаг байна.

Эх сурвалж: AL JAZEERA

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зоч 2020-12-26 139.5.219.210

Хүрэлсүх, Сумьяабазар 2 бол ширээнийхээ ард ташаагаа тулчихаад л "даналзаад" байнуу гэхээс буруу үйлдэлдээ уучлалт эрнэ гэж ёстой байхгүй байхааа!

Avatar

Зочин 2020-12-26 139.5.219.210

Манай Ерөнхий сайд Хүрэлсүх, хотын дарга Сумьяабазар 2-оос ийм ёс зүй гарах боловуу?! т ий

Avatar

Зочин 2020-12-26 192.82.72.68

Магтуулсан хүүхэн хуримдаа гэдэг шиг. Япончуудыг мундаг соёлтой энэ тэр гээд мангтаад байдаг нь шал худлаа. Хүн л юм чинь мөнгө цагаан, нүд улаан…Явсаар явсаар один чёрт….

Avatar

Зочин 2020-12-26 64.119.26.108

Жудаг мудаг гэх мэт хариуцлага тооцох боломжгүй гудамжны үг хэллэг бүү хэрэглээд бай. Албан үг хэллэг тодорхой байх ёстой. Тийм эсвэл үгүй Тайлбар тавих боломж олгоод байна. Нүүдэлчидийн үг үйлдэл орчин үед улс төрд тохирохгүй. Тэд яг өнөөдөр нүүх ёстой биш хэзээ ч нүүж магадгүй нүүхгүй ч байж магалгүй. Хэнч үүнийг буруутан болгож ял зэм өгөхгүй. Маргааш гээд суугаад байж чадна. Хөдөлмөрийн хувиар байхгүй. Эрчүүд худлаа адуугаа эрлээ гээд гэрээсээ ажлаас дайждаг. Эхнэр нь ч дайжхид нь дурта

Avatar

Зочин 2020-12-26 64.119.18.13

Манай улс төрчдийн хувьд бол ёстой яршиг л байна гэхээр асуудал байна даа! Манай Ер. өаайдыг яг ийм асуудлаар буруутгавал "Би яасийм? Юун сүртэй юм? Би сохор зоос ч хувьдаа аваагүй юм чинь бүх юм хууль ёсоор болсон" гээд л мэтгэлзэж гарах байх даа??!!!

Avatar

Zochin 2020-12-26 202.131.225.197

Soyoltoi, yos zuitei uls undesten iimel bh ymdaaa!!! Tegtel manai shudraga nertei hulih hurandaa Khurelsug Ikh Tenger nair naadam hiigeel yavjil baidag =!!!

Avatar

Зочин 2020-12-26 192.82.68.246

Соёлтой хүмүүжил сайтай улс төрчид манай улсын улстөрчид эсэргээрээ тэрбумаар нь луйвардчихаад шорондоо явж хариуцлага хүлээхгүй

Avatar

Зочин 2020-12-26 66.181.161.114

Yadaj hiragana kataganagaa surchaad hutsatsgaa moyachuudaa

Avatar

1 2020-12-26 192.82.77.152

Ёс зүйтэй ард түмэн ондоо 2.Манайд 2том намын сонгуулийн санхүүжилт

Avatar

Зочин 2020-12-26 122.201.22.27

Моголын улс төрд харвардад сурсанаасаа илүү японд сурсан хүмүүсээ тавьж ажиллуулмаар юм байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-26 213.142.96.106

18 saya iem chin USD 1800 bolj bna shtee humuusee. Japan bol uneheer rasarhai mundag uls shuu. Uneheer shutehees yahav. Haryn manaih esregeeree terbum terbumaaraa husaad baigaadaa

Avatar

зочин 2020-12-26 202.179.26.192

160000 USD

Avatar

зочин 2020-12-26 124.45.96.219

Япон улс хуультай, төртэй, засагтай, ёс жудагтай, шударга, сайхан юмаа. Монгол улсад ийм жишиг, хуулиа дээдлэх ёс, ард иргэдээс уучлал хүсэх, ичих зэрэг ёс зүйн наад захын зүйлс хурдан бий болоосой.

Avatar

атаархаж сууна 2020-12-26 64.119.16.154

Манай улс төрч гэдэг эрхэмүүд йм жудагтай болох болтугай! Тэр үед миний Монгол хөгжинө.

Avatar

Хяналт Зөв Хүн Холбоо 2020-12-26 193.218.118.241

Төрөөс мөнгө хуссан хэнбуйгай ч буцааж өгөх ёстой, би 1.7 тэрбумын хадгаламжаа өгнөө төрдөө Хүрэлээ рөнхи сайд нь

Avatar

123456 2020-12-26 49.0.212.165

Жудаг гэдэг чинь энэ

Avatar

Зочин 2020-12-26 202.131.226.66

yamar mundag yum be manai uls turchid ingedeg boloosoi uuchlalt guij bna hariuclagaa bvren hvleene. 18 say yeinii tuluu ard irgedees uuchlalt guij bna . tegsen manaih yu ve heden terbumaar ni shaachaad ta nar yah gej namaig songosiin bi chadaj bna chadku neg ni chacga tsarailaad yav gedeg yamar ih yalgaa ve.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж