Н.Энхбаярын дэмжигчид ордны баруун талд цугларчээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Н.Энхбаярын дэмжигчид ордны баруун талд цугларчээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.22-нд нийтлэгдсэн

Н.Энхбаярын дэмжигчид ордны баруун талд цугларчээ

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяраас Авлигатай тэмцэх газар тайлбар авахаар түүнийг удаа дараа дууджээ. Гэвч тэр АТГ-т очоогүй байна. Улмаар түүнийг АТГ-ынхан төрийн ордноор хайсан гэж эх сурвалж мэдээллээ. Мөн МАХН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга асан Г.Шийлэгдамбын хэрэг дээр ажиллаж буй мөрдөн байцаагч Н.Энхбаярыг албадан байцаахаар болсон гэх мэдээлэл байна. Уг асуудлыг эсэргүүцсэн МАХН-ын зарим гишүүд, дэмжигчид яг одоо Төрийн ордны баруун хаалган дээр цугларчээ. Учир нь, Н.Энхбаяр Төрийн ордонд, Шадар сайд Ц.Оюунбаатарын өрөөнд өмгөөлөгчийн хамт байгаа аж.

Н.ЭРДЭНЭ

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Дэмжигчид дотод З.Баянсэлэнгэ байна уу. 2016-03-22 103.9.90.130

Дэмжигчид дотод З.Баянсэлэнгэ байна уу...

зочин 2016-03-22 43.242.242.59

дэмжигчид цуглав гэсэн чинь арваадхан хүн л байна шүү дээ хөөрхий.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.225

МАНАЙ СҮЛЖЭЭ Ч ГАЙГҮЙ ШҮҮ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-22 202.70.44.146

Намбарын хүү Энхбаяраа монгол улсын иргэн мөн л юм бол иргэний үүргээ биелүүлж очиж мэдүүлгээ өг л дөө чи ийм л ёс зүйгүй дурак даа тэгээд шадар болно гэж үхчихгээд байдаг ийм хүнээр шадар болговол монголчуудыг ***** юм байна

Зочин 2016-03-22 202.70.44.146

Намбарын хүү Энхбаяраа монгол улсын иргэн мөн л юм бол иргэний үүргээ биелүүлж очиж мэдүүлгээ өг л дөө чи ийм л ёс зүйгүй дурак даа тэгээд шадар болно гэж үхчихгээд байдаг ийм хүнээр шадар болговол монголчуудыг ***** юм байна

Зочин 2016-03-22 202.70.44.146

Намбарын хүү Энхбаяраа монгол улсын иргэн мөн л юм бол иргэний үүргээ биелүүлж очиж мэдүүлгээ өг л дөө чи ийм л ёс зүйгүй дурак даа тэгээд шадар болно гэж үхчихгээд байдаг ийм хүнээр шадар болговол монголчуудыг ***** юм байна

zochin 2016-03-22 59.153.112.79

ish huurhii dee ene heden hugshchuuld heden tugrug ugsun yum bh daa esvel nuguu ***** doloogchdiinh ni ah duu aaw eej yum bol uu Yamar yum nii jagsaal bhaw dee Heden emgen uvgunuudiig bas uiluulj bgaad multrah argaa bodoj bgaa bh daa Dald ardoggui bosoo oroolon yumaa Jinhene ard tumnii neriig barigch luivarchin shuu dee

Elbegdorj 2016-03-22 76.107.96.25

Enkhbayariig shorond hiihgui bol bi uuruu balrah geed baina. Yadahdaa minii umchlultei Uhaahudgiig ulsiin medeld avna gej solioroh yum.Ireh jil erunhiilugchuusuu buuhaasaa umnu ene hunii ucriig olohgui bol shunu ch untaj chadahaa bailaa. Yadaj baihad buhiin ordond buh uzej baihad Enkhbayar orj ireed minii us bur urviij bosoj ireed teriig ni TV-eer mongol dayar uzuuleed.Hetsuu bainaa, huuhduud mini.

temuujin 2016-03-22 202.9.41.251

Дэмжигч гэнэ ээ, хахаха, хэдэн өвгөн эмгэн авгай нар л байна шд. 20 хүрч байгаа юм уу, Иймхэн дэмжигчтэй үлдсэн бол ахиад шорондоо заларч дээ.

Зочин 2016-03-22 182.160.34.79

Энэ намбарын дэнхэр ***** одоо болиосой...алуулах нь дутаад байгаа майх даа...

Зочин 2016-03-22 202.9.42.2

Эдний буруу гэж юу байхав дээ. Хороон дарга нь МАХН-ын тавьсан хүн. Түүнээс амьжиргаандаа заримдаа халамжийн жаахан нүүрс, түлээ, гэх мэт юм авдаг. Хариуг нь барих хэрэгтэй ш дээ. Түүнээс эдний хувьд улс төржөөд байх юмгүй байх оо.

Зочин 2016-03-22 182.160.35.107

сонгуулиас өмнө бариад сонгуулийн дараа гарга. тэгэхгүй бол ардчилсан хүн балрана

Зочин 2016-03-22 122.201.25.46

Барьж хийчихээд сонгуульдана даа

Зочин 2016-03-22 182.160.34.79

Чааваас даа....зайлуул...хэдэн майжийсан юм зогсоочихож...

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.232

МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР НЭГДЭГТҮН!

Batov 2016-03-22 202.70.46.239

Саяхан 2016 онд Н.Энхбаяр өөрийгөө авилгач гэдгээ "Цензургүй яриа"-аар өөрөө батлан хэлсэн шүү дээ. "Намаа ялуулахын тулд 2000 онд бизнес эрхлэгчдийг түшсэн. Өөрөөр яаж байсан юм. Нам мөнгөгүй, улс мөнгөгүй байсан үе" гэж хэлсэн. Энэ нь түүнийг авилгач гэдгийг батлах байх. Гэтэл 2009 оны ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр баруун аймгуудад тохиосон зудаар "өөрийн мөнгөөрөө ард түмэндээ тус дэмжлэг үзүүлж байна" гэж баахан шоудсаныг бид мартаагүй л байна.Яаж ийм их мөнгөтэй болсоныг би мэдэхгүй. Төрийн өндөр албан тушаалд байхаараа цалингаа хуримтлуусан юм болов уу. Мунхаг би бодоход үнэхээр энэ хүн Монгол улсынхаа төлөө, МАХН-ын төлөө чин шударга /хэлж байгаа шигээ/ зүтгэсэн бол би дэмжмээр байна. Гэвч би итгэхгүй байна.

zochin 2016-03-22 182.251.243.1

enhbayar guai eeree harin huulia hamgiin sain merdmeer bish uu 5 duudad ochihgui baih chin zev zuil uu ard tumen taniig zev bna gejiin uu sonin ymaa

Зочин 2016-03-22 150.129.143.63

KKKK 21 hun l demjij bna da

иргэн 2016-03-22 59.153.113.125

Би Энхбаярыг дэмжиж байгаа. Харин МАН-тай нэгдэнэ гэдэгийг,ихэд эсэргүүцэж байна. Өнөөх МАНАН-тай.............?

Зочин 2016-03-22 172.58.145.140

yu hiih gej bgaa n medegdehgui heden goliison yumnuud baih yum haqshaand hashchihsan havaariin mal shig yumnuud yadaj loozon tuuz gomdoloo baridag bgaa daa ugui bol tumpen savaaa barij garaad nudej duu chimee ghargaj zagsdag bgaa daa

Зочин 2016-03-22 103.57.94.128

ЭНЭ МУУ МАЛНУУД ХЭНИЙГ ӨМӨӨРЧ БАЙГААГАА МЭДЭХ Ч ҮГҮЙ ӨӨРИЙН ГЭСЭН ТОЛГОЙГҮЙ ХҮМҮҮС. УДАХГҮЙ НААД ЭНХБАЯР НОВШИЙГ ЧИНЬ ШОРОНД ХАТААГААД ӨГӨХӨӨР ТА НАРЫН ЯАХЫГ ЧИНЬ ХАРЬЯ.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.215

ТЭГЭЭД ҮЗ ДЭЭ! МУУСАЙН ХУЛГАНУУД МУУРЫН САХЛААР ИХ ОРОЛДОЖ БАЙХ ШИВ!

Зочин 2016-03-22 103.57.93.23

ENKHBAYARYN OIMSYG DAKHIN GOZOLZUULAKH KHEREGTEY < TUR ULSYNKHAA KHUULI DURMEND ZAKHIRAGDDAGUY DURAK WE ?

зочин 2016-03-22 103.229.121.152

Бичиг гардуулахыг яаж ийм хурдан мэдэж байнаа аан.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.214

БИД БОЛ 1-Р ЭГНЭЭНИЙХЭН. БИДЭНД АЛДАХ ЮМ ҮГҮЙ! БИДНИЙ АРД БИДНИЙ ҮР ХҮҮХЭД, АХ ДҮҮС, АЧ ЗЭЭ НАР НҮД ЦАВЧИЛГҮЙ ХАРЖ БАЙГАА! БИД ОЛУУЛАА! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.214

ШООВУУМААН АА! ХОРВООГ ЧИНИЙ НҮДЭЭР ХАРАХ АЛБАГҮЙ! БИД ӨӨРСДӨӨ НҮДТЭЙ ТОЛГОЙТОЙ ЧИХТЭЙ! ХАРЖ БАЙНА СОНСОЖ БАЙНА БОДОЖ БАЙНА! ГҮЙЦЭЭ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ЭРХ МЭДЭЛ ҮГҮЙ ЭД ХӨРӨНГӨ ҮГҮЙ ЭНЭ ЭРИЙГ ДАРЖ ЧАДАХГҮЙ Л БАЙГАА БИЗ ДЭЭ!

showman 2016-03-22 104.59.120.41

тугийин дор жагс л гэх юм, туг нь тэгээд юу юм бэ дээ, авилгал хээл хахууль, хууль бусаар баяжих, монгол улсын хуулийг уландаа гишгэх, доорх хүмүүсээ албан тушаалаар шантаажилж мөнгө олуулах, ямар ч хамаагүй сандал ширээ олж суух, нөхдөө нэг удаа хэрэглээд хаях гэх мэт хүний хуншгүй үйлдэлтэй, богинохон бодолтой, хувиа хичээгч энэ өчүүхэн эрийг бүү дагагтун. Хагарч үхтлээ цусалсан мөнгөө идээд л гэдсээ илээд хэвтэж баайхгүй юугаа хийж ингэж явдгийн, төрөлхийн хонзонч зан нь өш хонзон авахыг шаардаад зүээр суулгадаггүй байх л дээ, дэргэд нь хорчин шулам нь бас хатгаад бдаг биз

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.214

МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР НЭГДЭГТҮН!

Зочин 2016-03-22 59.153.113.156

Hutsoo pisda mini.

Зочин 2016-03-22 150.129.143.63

Tsaadh chin avsan avilgaasaa hediig n uguh uym be tentsuu hauvaaval davai Petya demjie kkkk

erka 2016-03-22 182.160.41.243

uhej baihdaa taarsan ELBEGDORJ ih tenegtej bnaa chi udahgui alingaa aldaad shorond umuu shoroond buluulna da chnii mongold gai tarisan bagdaagui shuu odooch gai bolood gadni hural hiine geed ediin zasgaa ulam hymraagaad ybj baigaa shuu naad ACEM gedeg huraliig chni delhiin bayn ornuud eh orondoo hiilgeh durgui baidag ih mongo shaardsan ymarch ashigui geed teghed ene muu ELBEGEE neeh saindaa olj ireed hiilgej baigaa um shig hutsah um erthen ene delhiigees zailaad ogooch

Зочин 2016-03-22 67.190.174.54

Zailuuldaa, chi yugaa medehev dee.

Зочин 2016-03-22 202.9.40.244

Enhbayar odoo boliyo. Uildel chin hen gedgiig chin haruulaad baina sh dee. Shoronruugaa yavaach ee.

Зочин 2016-03-22 59.153.113.25

Мэдрэл минь чи шорон орон гэж мэдэхгуй байж биу ***** за малаа.

Зочин 2016-03-22 103.57.95.223

муусайн ***** долоогчид өөрсдөд нь ямар ашиг ирнэ гэж ингэж мэдрэлтэж зогсож бгаа болдоо.Тархиа зад угаалгасан муу новшнууд Энхбаяраа дагаад зайлцгаа.Тэр нус Эрдэнэжамьяан нь энэ малууддаа хэдэн цаас өгсөндөө

Зочин 2016-03-22 146.185.31.218

энэ хэдэн зөнөгүүдэд хэдэн төгрөг өгч явуулсан чааваас. махн гэдэг 4 үсэгтэйгээ энхбаяр зайлаад өгөөсэй.

Зочин 2016-03-22 59.153.113.25

Чи муу шээс зонож ухэхгуй хаашаа зайлах юм гологдол оо.

Зочин 2016-03-22 59.153.87.18

Zunug shaasan heden kommunist uvgotsuul baina sht chaavaas

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

РАВДАН ҮНЭН ХЭЛЖЭЭ

АСУУЛТ 2016-03-22 202.179.27.27

АРАВДАН АЛЬ НЬ ВЭ?

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

nenhbayar hugshchuuliig yaaj huurah argaa sain meddeg hun yum. Uuriinhuu namin hend ch hereggui odon teraagaad l, nuguuduul ni terend ni huurtaad l chaavaas gej

Зочин 2016-03-22 150.129.141.224

HETSUUDEE UR HOICHIINHAA IREEDUIG BODDOGGUI NEGMUU UHDEL AVILGALCHIIG DEMJEED AHIAD ULS ORNOO TONUULAH TIIM L UHAAN NI URUUDCHIHSAN HUMUUS!!! ZALUUCHUUD ETSEG EH EMEE UVUUDUU HELEHGUI BOL AHIAD L ENE HEDEN KOMMUNIST LUIVARCHIDIIG SONGOH BHSHUU.... 25 JIL TURD BSAN HENCH BSAN ODOO BITGII L AHIJ SONGOOROI!!!!!!!!

Зочин 2016-03-22 150.129.141.224

HETSUUDEE UR HOICHIINHAA IREEDUIG BODDOGGUI NEGMUU UHDEL AVILGALCHIIG DEMJEED AHIAD ULS ORNOO TONUULAH TIIM L UHAAN NI URUUDCHIHSAN HUMUUS!!! ZALUUCHUUD ETSEG EH EMEE UVUUDUU HELEHGUI BOL AHIAD L ENE HEDEN KOMMUNIST LUIVARCHIDIIG SONGOH BHSHUU.... 25 JIL TURD BSAN HENCH BSAN ODOO BITGII L AHIJ SONGOOROI!!!!!!!!

Зочин 2016-03-22 150.129.141.224

HETSUUDEE UR HOICHIINHAA IREEDUIG BODDOGGUI NEGMUU UHDEL AVILGALCHIIG DEMJEED AHIAD ULS ORNOO TONUULAH TIIM L UHAAN NI URUUDCHIHSAN HUMUUS!!! ZALUUCHUUD ETSEG EH EMEE UVUUDUU HELEHGUI BOL AHIAD L ENE HEDEN KOMMUNIST LUIVARCHIDIIG SONGOH BHSHUU.... 25 JIL TURD BSAN HENCH BSAN ODOO BITGII L AHIJ SONGOOROI!!!!!!!!

zochin 2016-03-22 119.40.97.94

elbegdorj odoo boliochee ingeh tusam ner hud chin ulam dooshilj bgaa shuu odoo Mongoliin ard tumend yu hiisenee bod ih oriig yaj tawij zartsuulsanaa bod eh ornii min gazar shoroog hend ogsonoo sana ard tumen teneg bish har tsagaaniig yalgahtaigaa bna shuu

зайлуул даа 2016-03-22 112.72.11.124

баахан хөгшчүүл

Bayanselengechuud 2016-03-22 150.129.141.110

Ingeed umuuruud dagaad jaahan dalbaganaad l bayanselenge, enhjargal feed gudamjnaas tur ruu baahan avgai nar ordog

asd 2016-03-22 103.57.93.174

Huurhi duu MAXH iin delta huchin .. uruvdmuur ch umdaa ene humuus ... .. Eldegdorj ch uruvdultei ... Enhbayar bur ch uruvdultei

Зочин 2016-03-22 203.169.50.172

З.Энхболд: Цагдаагийн даргыг хэн томилдог вэ, Ерөнхий сайд. Прокурорыг хэн томилдог вэ, Ерөнхийлөгч. Шүүгчийг хэн томилдог вэ, Ерөнхийлөгч. Тэгэхээр хүчний байгууллага юуны төлөө, хэний заавраар ажиллаж байна? Та нар хариул

Зочин 2016-03-22 147.46.237.202

Албин чөтгөрийн ***** албан тушаал горьдсон хэдэн юм иржээ чааваас юм олдох уу?

aa 2016-03-22 202.21.106.135

chamaig tooh horhoi ch bhgui

Батэрдэнэ 2016-03-22 202.9.41.247

Намбарын хүүд ахин туслахгүй бол нам нь ирэх сонгуулиар суудал авахад хэцүүхэн болж байна. Тус болох ганц арга нь ахиж оймсыг нь гозолзуулах.

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.219

ЭНХБАЯРЫГ БАРИХ САНААТАЙ ЮМ УУ? ЯАСАН ГЭЖ? ГҮЭЭ ТЭГЭЭД БАРИАЧ ДЭЭ! ХОРИОЧ ДЭЭ! ТА НАР ЯМАР СУРААГҮЙ БИШ! ТЭР МӨЧӨӨС ЧИНЬ ЭХЛЭЭД МАНАЙ ЭНХБАЯР "ЦОВДЛОГДСОН ПРОМЕТЕЙ" БОЛОН ХУВИРЧ МОНГОЛЧУУДЫН ШҮТЭЭН БОЛНОО ГЭДГИЙГ ТООЦООЛООРОЙ ДОО! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Зочин 2016-03-22 182.160.32.177

элбэгээ батхүү хоёр намын байранд нь санаархаад байгаа гэж саяхаөн нийтлэл гарсан. үнэн байх магадлалтай боллоо.

Зочин 2016-03-22 182.160.38.39

АН ыхан Элбэгдорж батхуу шившгээ тарьж байна даа Улс торийн зорилгоор гэдэг нь тодорхой л байна ш дээ Хандив авилгаа ч ялгахгуй Тэр Эрдэнэтийнхэний ууж идэж байгаа тухай оноодор сайтуудаар гарлаа Хэдэн зуун саяар нь тараажээ Тэрийг шалгаач

Зочин 2016-03-22 49.0.160.92

Oi gutchihlaa ene ovgon uls toroos zailaachee

Зочин 2016-03-22 103.26.195.66

өдрийн хэдийг өгч байгаа вэ? хаана очих вэ? хариу.

ARD AYUSH 2016-03-22 112.72.11.67

ENE LUIVARCHIN YAGAAD XUULID ZAXIRAGDAXGUI ZUGATAAD BGAA YUM BE. YUNAASAA AIGAAD BGAA YUM BOL. MASH TOM NO-TOI NI ILERXII BNA.

Зочин 2016-03-22 103.57.95.99

Энхбаяр Баттулга хоерыг улс төрийн зорилгоор оролдоод байх шиг байна. Энэ хоер хамтарч тэмцвэл ард олон дэмжинэ

Намнан 2016-03-22 202.126.89.246

Энхбаяраа. Монгол улсаар тоглохоо, хүмүүсийн сэтгэл зүйгээр тоглохоо боль. Нэг их ухаантан царайлах хэрэггүй. Хийсэн үйлийхээ үр, үйл лайг үүрээд ард түмнийг амар байлгаж үз.

Намнан 2016-03-22 202.126.89.246

Энхбаяраа. Монгол улсаар тоглохоо, хүмүүсийн сэтгэл зүйгээр тоглохоо боль. Нэг их ухаантан царайлах хэрэггүй. Хийсэн үйлийхээ үр, үйл лайг үүрээд ард түмнийг амар байлгаж үз.

Намнан 2016-03-22 202.126.89.246

Энхбаяраа. Монгол улсаар тоглохоо, хүмүүсийн сэтгэл зүйгээр тоглохоо боль. Нэг их ухаантан царайлах хэрэггүй. Хийсэн үйлийхээ үр, үйл лайг үүрээд ард түмнийг амар байлгаж үз.

Зочин 2016-03-22 103.229.121.192

РАВДАН БЭЛТГЭЛТЭЙ БАЙГАА ДУЛААН ХУВЦАСАА ӨМСӨӨД ГЭДСЭЭ ЦЭВЭРЛЭЧИХСЭН ГЭНЭ, ДАРГА АА

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

Энхбаярыг барахгүй ээ, тэр бол жинхэнэ улстөрч

Зочин 2016-03-22 59.153.113.156

Enhbayar bol adgiin *****.

Зочин 2016-03-22 103.229.121.113

ЭНХБАЯРТАЙ ГАЗАР ХЭРҮҮЛИЙН БУЗАРТАЙ

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

Энхбаяргүйгээр сонгууль явуулах, Энхбаяргүй улстөр хийх нь тун чухал байгаа юм байна даа?! Яагаад,,? Тэр маш том ашиг сонирхолд маш том тээг садаа болоод байгаа нь харагдаж байна. Тэгэх тусам ЭНХБАЯРыг дэмжих юм шүү, тэрнийг байхгүй байх хэдэн жилд Улс шиг хөгжөөд Хүн шиг амьдарсан билүү.?! Төр нь хямралаас гарч Түмэн ядуурлаас ангижирсан билүү !!!

saran 2016-03-22 112.72.12.20

oyunbaatar guai ta eruul mendiin saidiin ajilaa hiine uu

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

та хувийн эрүүл мэнддээ сайтар анхаарна уу

Зочин 2016-03-22 202.131.252.213

РАВДАН БАС ДУЛААН ХУВЦСАА БЭЛДЭЭД ХАЖУУД НЬ ОЧИЖ БӨГСИЙГ НЬ ДОЛООХДОО БЭЛДДЭЭ.

Зочин 2016-03-22 202.170.94.229

Hii gargaal baih yum daa ene ATG/Tsagdaa nar. Ajil hiivel duustal, davs hiivel uustal gedeg ug baidag daa. Yu ch chadahgui yum.

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

засгийг огцруулаачээ. одоо хариугүй хожимдлоо шд. засгийг дахин эмхлэн байгуулж санаачилгыг гартаа авч хөдлөөчээ. харсаар суугаад намтайгаа , гишүүдтэйгээ, даргатайгаа салхинд хийслээ шд.

Зочин 2016-03-22 202.170.94.229

Enkhbayaryg shuuj ugoochee... Goe udor irne gedegt naidaj baina.

Зочин 2016-03-22 203.91.118.70

Чаддаг юм бол тэр С.Баяр, М.Энхболдыгоо шалгаач, мүүний тэргүүн пастор Ц.Элбэгдоржийгоо шалгаач.

Зочин 2016-03-22 202.21.116.99

Улс төрөөс зайлдаггүй нэг хүн байх юм аа. Энэ хүн үр ач нартайгаа үлдсэн хэд хоногоо аз жаргалтай өнгөрүүлэх ээ бодохгүй. Яагаад улс төртэй зууралдаад байдаг байна аа би ойлгохгүй юм тэнд юу байдын

elii balainuud 2016-03-22 203.91.112.242

Elentsegee hiij zogsoo hiih ajilgui elii balainuud we...Uhsen elentsegeeree demjigchid mongo ogj magadgui l gej zogsoo biz

Зочин 2016-03-22 112.72.9.86

иш хөөрхий минь дээ. Энэ дэмжигчдийг ээ. Их л үнэнч юм аа янд нь..

hHAH 2016-03-22 202.21.96.158

Ter utsaar yarij bgaa huuhen zaluu 2 hulsuur baahan ajilgui hugshchuul tsugluulaal...

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.228

БИД БЭЛТГЭЛТЭЙ БАЙГОО! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!