Н.Энхбаярыг АТГ-ынхан хайжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Н.Энхбаярыг АТГ-ынхан хайжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.22-нд нийтлэгдсэн

Н.Энхбаярыг АТГ-ынхан хайжээ

МАХН-ын гишүүд ээлж дарааллан намын даргаа мөнгө санхүүгийн асуудалтай холбогдуулж телевизээр ярилцлага өгөх болсон.

Иймд Н.Энхбаярыг энэ хэрэгт холбогдуулан шалгаж эхэлсэн талаар МАХН-ын нарийн бичгийн дарга Э.Эрдэнэжамьян хэлсэн байдаг. Тодруулбал тэрээр  “Зууны мэдээ” үндэсний мэдээллийн төвд хэвлэлийн хурал хийхдээ “АТГ-т залилангийн хэрэг үүсгүүлчихээд Л.Цог  гэрчийн мэдүүлэг өгч байгаа нь урвагч” хэмээсэн.

Харин өнөөдөр МАХН-ын дарга Н.Энхбаярыг Төрийн ордонд байхад нь АТГ-ын холбогдох албаны хүмүүс түүний араас Төрийн ордонд иржээ. Одоогоор баривчлаад авч явсан эсэх нь тодорхойгүй байна.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

зочин 2016-03-22 202.9.40.205

АТГын зарим тодорхой ажилтнууд юмны цаад учрыг ойлгохгүй хүнлэг бус хандсан байгааг мэднэ.Удахгүй та нарын хаана байхыг заах тул нүглээ эртнээс наманчилж байхгүй бол нийгмийн хог дээр гарав даа

Зочин 2016-03-22 203.91.112.198

Энхбаярыг сонгочихоод орой дээрээ залмаар л байна, даанч Цолмон гэдэг нь зүгээр л хойд Солонгосын хорлонтой удирдагчаас харгис. Эмэгтэй хүн чинь эрх мэдэлд хүрэхээр илүү харгис байдаг юм билээ дээ.

Зочин 2016-03-22 78.250.54.213

Та нар битгий АВИЛГАЛТАЙ ТЭМЦЭХ ГАЗАР руу дайраа. Улс төрчид рүүгээ анхаарлаа хандуул.Бүх асуудал наад нөхдүүд чинь байгаа юм наад нөхдүүд чинь албан тушаалгүй бол хэн ч биш шүү дээ!

Зочин 2016-03-22 78.250.54.213

Та нар битгий АВИЛГАЛТАЙ ТЭМЦЭХ ГАЗАР руу дайраа. Улс төрчид рүүгээ анхаарлаа хандуул.Бүх асуудал наад нөхдүүд чинь байгаа юм наад нөхдүүд чинь албан тушаалгүй бол хэн ч биш шүү дээ!

Зочин 2016-03-22 78.250.54.213

Энэ хүн одоо монголын төрд тийм их хэрэгтэй хүн юм уу?Зөндөө л албан тушаал хашиж байхдаа хийгээгүй байж одоо хийнэ гэж хэлж байгаа юм уу?Бусад ерөнхийлөгчид нь болоод л тус тусынхаа амьдралыг хөөгөөд л байх юм. Шүүх цагдаа дуудахаар зугтаад байдаг нь ямар учиртай нөхөр вэ? Сүүлдээ шадар сайд гээч нөхөр нь өрөөндөө нуудаг боллоо. Ямар нэг асуудалгүй бол МАХН бүгдээрээ очоод мэдүүлгээ өгчихөөч дээ.

Зочин 2016-03-22 78.250.54.213

Энэ хүн одоо монголын төрд тийм их хэрэгтэй хүн юм уу?Зөндөө л албан тушаал хашиж байхдаа хийгээгүй байж одоо хийнэ гэж хэлж байгаа юм уу?Бусад ерөнхийлөгчид нь болоод л тус тусынхаа амьдралыг хөөгөөд л байх юм. Шүүх цагдаа дуудахаар зугтаад байдаг нь ямар учиртай нөхөр вэ? Сүүлдээ шадар сайд гээч нөхөр нь өрөөндөө нуудаг боллоо. Ямар нэг асуудалгүй бол МАХН бүгдээрээ очоод мэдүүлгээ өгчихөөч дээ.

Зочин 2016-03-22 78.250.54.213

Энэ хүн одоо монголын төрд тийм их хэрэгтэй хүн юм уу?Зөндөө л албан тушаал хашиж байхдаа хийгээгүй байж одоо хийнэ гэж хэлж байгаа юм уу?Бусад ерөнхийлөгчид нь болоод л тус тусынхаа амьдралыг хөөгөөд л байх юм. Шүүх цагдаа дуудахаар зугтаад байдаг нь ямар учиртай нөхөр вэ? Сүүлдээ шадар сайд гээч нөхөр нь өрөөндөө нуудаг боллоо. Ямар нэг асуудалгүй бол МАХН бүгдээрээ очоод мэдүүлгээ өгчихөөч дээ.

Зочин 2016-03-22 103.229.121.158

Ikh hotsrogdson hun. Yaaj odoogiin hogjil, ireeduin hogjiliig oilgoh yum be. Maxn nuursee zaraad 60 terbum dollar bosgono genee. Gol hozor ni gej baigaa. Getel nuursee bugdiig ni shavhaad usreed 370 orchim saya dollar bolno. Orond ni gunzgii angal uusne. Mongoliin gazar nutag oiriin 20 jil dotor uhmel tsol bolno. Usgui bolj irgenii dain degdene.

Зочин 2016-03-22 59.153.113.213

улс төрд орохгүй л бол амьдрах арга байхгүй байгаа юм байх даа, Ичихгүй л дайраад байх юм. дэмжээд байдаг хүмүүсийг огт ойлгохгүй юм даа

Зочин 2016-03-22 150.129.141.70

АТГ захиалгат аллага, захиалгат гэмт хэргийн газар болсон эртнээс тодорхой болсон. БИД эргээд тооцоо хийх цаг ойртож байгаа шүү!!!

Д.Ганхуяг 99116570 2016-03-22 203.194.118.64

10 тэрбум ам.далларын өрнөөс салгасан Энхбаярыг шоронд хийж, шонд дүүжилдэг юм байж. 22 тэрбум ам.долларын өрөнд унагаснуудыг яах болж байна.????

Зочин 2016-03-22 103.10.23.119

Eronhilogsh toroos torson ter bumtanguudaa tsewerleh wodolgvi ym shigee ard tvmen shin elgeeree hevtel bna shvv dee yagad ard tvmnihee vgig sonsdoggvi dvli tor be

Зочин 2016-03-22 103.10.23.119

ATГ Enhwayartai hootsoldoj toglohos oor hiih ajilgvi ymuu oor shalgah terbumtanuud zondoo bna shv dee

Зочин 2016-03-22 183.81.171.135

нэгнийгээ муулах тийм сайхан бишээ эх орон гэж боддог жинхэнэ үхэж чадах хүн хэд болдоо монголд

дондор 2016-03-22 122.201.31.250

АТГ захиалгаар ажиллаж байгаа нь илт байна шоо

дэндэр 2016-03-22 112.72.11.113

АТГ хийх өөр ажилгүй элбэгдорж гэж эрлийзийн захиалгаар л явдаг бууны ноход одоо болиоч ичээч

Уншигч 2016-03-22 203.169.50.172

Нэг хүний араас хэдэн жил хөөцөлдөж байгаа АТГ болон түүний хамсаатнууд яасан завтай хүмүүс вэ? Аргагүй л Энхбаяр хүчтэй, мэдлэгтэй, чадварлаг хүн юмдаа. Бас тэдний бүх но-г мэдэж байгаа болохоор Ээбий намнах гээд барахгүй л байгаа байхгүй юу.

ЗОЧИН 2016-03-22 59.153.113.218

ОЧООД ТЭР МЭДҮҮЛГИЙГ ӨГЧИХВӨЛ ЯАДАГ ЮМ ДАНДАА АРААСАА ХӨӨЛГӨЖ СИНСААЦИ ДЭГДЭЭЖ БАЙХ НЬ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ ӨӨРТ НЬ ХЭРЭГТЭЙ БАЙХДАА тИТЭМ ҮГ БИЧВЭЛ ТӨРИЙН ӨНДӨРЛӨГТ ГАРЧ МӨНГӨ ИДСЭНЭЭС ХАМААГҮЙ БАГА Л ЮМ БАЙНА Л ДАА ТЭГЭЭД Л ..............

Зочин 2016-03-22 49.0.160.181

A.X.A geed tanin medehuin nevtruulgeer asuuj baina Mongoliin Ulsiin suulchiin hatan hen be gesen: Dondogdulam gej hariultal bishee tegsen daraagiin hun Tsolmon getel hariult zuv baina

Амар 2016-03-22 202.170.80.25

Энхбаяр одоо Багабанди шиг Титэм үгээ бичээд хэвтэж болдоггүй л юм байх даа. зайлуул. Но байна даа

АМРААД ЗҮГЭЭР БАЙЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ БАЙХДАА 2016-03-22 202.131.230.162

БҮХ ӨНДӨРЛӨГТ ГАРЧ ҮЗСЭН ОДОО ЗҮГЭЭР Л ЗҮЛГЭН ДЭЭР ГЭРЭЭ БАРИАД АМАРЧ БОЛДОГГҮЙ ШАЛТГААН БАЙГАА ЮМААДАА ЯНЗ НЬ

Зочин 2016-03-22 202.179.31.61

osh honzon

Бат 2016-03-22 202.179.27.163

Хүчтэй ухаантай цогтой Монгол эрээр оролдоод та нар хөл доор хөглөрөх хог шороо л болно биз хаа холддог юм атг-ийн тайрдсан эрхтэнтэй шившигийн зараал боолууд.

ХЭХЭ 2016-03-22 202.5.195.125

ЭНХБАЯРЫН ОЙМСЫГ ГОЗОЛЗУУЛ АААХАХАХХА

Зочин 2016-03-22 49.0.204.186

та БИ хүн муутай юм байна гэж өөрийгөө бодож яв .

Зочин 2016-03-22 49.0.204.186

Намын дарга нар минь удирдах зөвлөл дээрээ мөнгө төгрөг л ярьж болдоггүй юм байна шүү дээ уул нь аль ч намд мөнгө хэрэгтэй даан сонгууль ойртсон үед...

ХЭХЭ 2016-03-22 202.5.195.125

ЭНХБАЯР ЦОЛМОН АВГАЙТАЙГАА ХОЁУЛ ШОРОН ШАА!!!!!!

Зочин 2016-03-22 182.160.34.17

ЗАХИАЛЫГЧ ЖООМЫГ ИЛЧЛЭХ ЁСТОЙ

зочин 2016-03-22 43.242.242.59

энэ аалзыг нэг мөсөн дарах хэрэгтэй

алгаа 2016-03-22 122.201.22.32

Одоо шударга сонгуулийг хийх хэрэгтэй. Манай ерөнхийлөгч хүн баривчилдгаа зогсоох хэрэгтэй

ХЭХЭХЭ 2016-03-22 202.5.195.125

АЛГААГ ШОРОНД ХИЙСНИЙ ДАРАА ЭНХБАЯР ШОРОН ШААХНЭЭДЭЭ АААХАХАХХА

Зочин 2016-03-22 122.201.22.32

хүнийг ингэж хэлмэгдүүлдэг цаг өнгөрсөн.

Зочин 2016-03-22 112.72.6.30

РАВДАН! ТВ ӨМНӨ УЙЛАХ ЦАГ ЧИНЬ БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ? УДВАЛ, АХ ЧИНЬ ЧАМАЙГ ХЭРЭГЭЙГ ЦАГТ ГАРЧ ИРСЭНГҮЙ ГЭЭД ХӨСӨР ХАЯНА ДАА

ахахаха 2016-03-22 202.179.10.150

Энэ нэг балай юм эртхэн очооч,энүүний урд ямар ажил эрхлэж байсан нь:үйлдсэн гэмт хэргээ өнөөдөр шалгуулахад огт нөлөөлөхгүй шүүдээ,хөлөө гозолзуулах гээгүй юм бол хөлөөрөө яваад очиход яадаг байнаа,энэ луйварчныг одоо хэн ч тоохгүй,гөлөөг гэх нь холгүй болсон шүүдээ,өөрөөө өөрийгөө тийм болгосон болохоор юу гэх билээ.

Зочин 2016-03-22 202.21.106.112

Эртхэн очоочээ ,бас л оймсоо гозолзуулах нь.

ардчилсан захиалагч 2016-03-22 182.160.35.107

Зурагтаар уйлаач

Зочин 2016-03-22 112.138.35.55

ELBEGDORJIN BOGS DOLOOGCHID ODOO BOLIYOOO

Зочин 2016-03-22 103.229.121.192

Зурагтаар уйлаач Равдаан чамайг харж өрөвдье

зочин 2016-03-22 103.23.51.1

Энэ авилгатай тэмцэх газар гэж ...Судалгаа хийгээд ,аль л хүний адаг, хүн муутай, удам муутай хогийн шааруудыг бодлогоор авдгийм шиг байгаам, цусандаа, удмандаа ,муу үйлэнд улангассан хогийн шааруудын үе ,удам дамжсан муу үйлийн сүнснүүд.

Зочин 2016-03-22 103.26.193.173

Ene Elbegdorj gej uls ornoo urund oruulaad ursuldugchiduu namnaad archaagui er bn daa

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

МАНЫХАН ЧАЦГАНУУД АЛИНГАА АЛДАЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА АНТАЙ НИЙЛЭЭД ЭЭЛЖИЛЭЭД ТӨР БАРИХ ЮМ БОДООД БАЙГАА БОЛТОЙ ЮМ ГЭНЭН Л БАЙНА ДАА ТА НАРЫГ Ч ГЭСЭН УДАХХГҮЙ АВИЛГАЧ БОЛГООД АЧААД ЯВНА ХАРААРАЙ МАНЫ МАНГАРУУД АА

Зочин 2016-03-22 49.0.205.76

МАН-ыг муулах гэж энэ хүн мөн яадваа.

Зочин 2016-03-22 122.201.22.79

НАРИЙН ДЭЭРЭЭ ӨНГӨН ТАЛДАА ЭЛБЭГДОРЖ БАЙГАА МЭТ БОЛОВЧ ЦААНА НЬ НЯМДОРЖ.БАЯР.ХҮРЭЛСҮХ БАТҮҮЛ ДОРЛИГЖАВ ГЭЭД АЛЬ ОЛИГГҮЙ НОВШНУУД Л БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ ОДОО МӨН ЗАЛУУ ОЛИГАРХУУДАА ТАРХИДААД СОДБИЛЭГ.Ж.ЭНХБАЯР ГЭЭД Л БАЙНА ДАА БАЙНА ЭНХБАЯРЫГ СОНГУУЛЬД УНАГАСАН ХҮМҮҮС НЬ МАН ӨӨРСДӨӨ ШҮҮ ДЭЭ ЗАЛГУУЛААД БАТЭРДЭНЭ ААВАРГЫГ МӨН СОНГУУЛИАР УНАГАСАН АРВИН АРГАА БАРААД АН - Д ОРЖ БАЙХ ВЭ ДЭЭ МАН ЫХАН

РАВДАН 2016-03-22 202.70.46.228

НУСЦЭГ ЭМЭЭН ХАНДАЛТАА ИХЭСГЭХ САНААТАЙ ГАДААД, ДОТООД, ЭДИЙН ЗАСГИЙН, МЭДЭЭНҮҮД ДЭЭР РАВДАН НАМАЙГ ИХ ӨДЖИЙНАА! ШАР МЭДЭЭН ДЭЭРЭЭ ЭНХБАЯРЫН ТУХАЙ ҮНЭН ХУДАЛ НЬ ҮЛ МЭДЭГДЭХ ЮМ БИЧЧИХЭЭД БИ ТҮҮНД БИЧЭЭД СУУЖ БАЙХ ЮМ ГЭНЭЭ!!!! ТА НАР НЭЭРЭНГЭЭСЭЭ ҮНЭНГЭЭСЭЭ ЯДАРЧЭЭ ТЭЭ? РАВДАН ЭНХБАЯР 2-Г МЭРЖ ЗУЛГААЖ АМИА ЗОГООДОГ БОЛЖЭЭ! ЯДАРСАН Ч АМЬТАНГУУД БОЛ ДОО!

Зочин 2016-03-22 122.201.31.250

За энэ ч яахав, харин Сайханбилэг боловсон тойруу замаар компаниудаас авилга нэхээдэхсэн гэж байгаа. Энэ чинь юу болж байна.? Мөнгө нэхсэн нь үнэн биз дээ.?

Зочин 2016-03-22 182.160.38.132

энхбаяр жастин каплатай яал уу?

РАВДАН 2016-03-22 124.158.78.119

ИШ МУУ АХ МИНЬ. ТА НАР ЯАХ ГЭЭД АХААР МИНЬ ОРОЛДООД БАЙГААН, МИНИЙ АХ, МИНИЙ АХЫН НАМ ЯАЧИХСИЙН. ЯАГААД ИНГЭЖ ХАНДААД БАЙГААН. МИНИЙ СЭДХИЛ ҮНЭХЭЭР УРАГДАЖ ЭМТЭРЧ БАЙНА. БИ УЙЛМААР БАЙНА. АХ МИНЬ ХӨӨРХИЙ ДӨӨ АВИЛГА Л АВАА БИЗ. ЯАСАН СҮРТЭЙН БЭ

Зочин 2016-03-22 182.160.38.132

хийсэншд. 10 тэрбум долларын их өрийг тэгэлсэн. мянганы зам тавьсан. гэтэл та нар яасан? 25 тэрбум долларын өрөнд орууллаа?юу хийн? шээдэг гүүр хийсэн

Зочин 2016-03-22 85.96.74.198

энэ мал өр тэглүүлээ юү.угаасаа урьд нь тохирчихсон байсийм

74 2016-03-22 202.126.89.246

Энхбаяр аа танайхан УИХ-д 74-үүлээ байхдаа юу ч хийж чадаагүй байж одоо яаж чадах вэ. Одоо боль доо.

mongol 2016-03-22 202.9.40.247

Elbegdorjtonguudiin shees ni goojij b naaa kkkkk

TURIIN ORDONDUUDAA? 2016-03-22 202.179.27.230

harin tiim. araichdee turiin ordon bur tsagdaa sergiilehiin baitsaalt avdag uruu yu?. yamar helmegdel huchirheglel bgaan haragdaj bnashdee. Enkhbayar chini helmegdsen yum bishu odo bodson chini?

Зочин 2016-03-22 103.26.194.254

Toriin zuultand nasaaraa yavah bolj dee. Odoo yaya gehev. Hun hulhidaj, mungu ugaaj, reketledeg huniig huuliinhan tolgoig ni ileed baih uu. Za yamai daa, gutal oimsoo omsood yavj baigaa ni. Mongoliin shoron duuren boloh nee

piij 2016-03-22 182.160.38.110

elbegdorjoo Achit Inkht zesiin uildveree, Rio-s ochnoon saya $ avsnaa, mongold solongoschuudaas ogson mungiig hussanaa heleed ATG ruu gee ooroo ochoochee shivshig min

piij 2016-03-22 182.160.38.110

elbegdorjoo Achit Inkht zesiin uildveree, Rio-s ochnoon saya $ avsnaa, mongold solongoschuudaas ogson mungiig hussanaa heleed ATG ruu gee ooroo ochoochee shivshig min

piij 2016-03-22 182.160.38.110

yoo termuu ATG-n tsagdaa nar yu yum bee boliochee ta nar zahiakgiin hulgaicguud!!! enxbayariin tolgoig guitsexguidee mongold guitsex xun baihgui aixtarhun. ATG unexeer allergy hudulguj bainaa,huduunii zaxialgiin tsagdaa nar xaxaxa

zochin 2016-03-22 103.229.122.17

enxbayr unxeer l aldsan daa byartai uedee ebiig nugaslaagui daraa daraagiin ueiin tord bolon erenxiilogch bolson xumuus byartai uedee ursuldugchoo shuud l tsaash n xaruulax xeregtei ym baina shuu tegexgui bol xojim amaa bariad ch oroitdog ym baina

Зочин 2016-03-22 103.26.192.154

монголд буруу л жишиг тогтож байна даа. үүнээс хойш түүнээш цааш ерөнхийлөгч болсон хүн шүүх, атг, прокуроруудыг өөрийн өс хонзонгоо авах хэрэгсэл болгодог болох юм байна. уг нь МУ ерөнхийлөгч бол эв нэгдэлийн илэрхийлэл ард түмний илч ч билүү их гоё тодорхойлолттой байсансан. эбий бол новшийн юм их хийж байна даа. хэзээ ер өмнөх ерөнхийлөгч нар шүүхийг тэр аяар нь өөрчилж байлаа даа. Үндсэн хуулиас ерөнхийлөгчийн энэ эрхүүдийг хасвал таарна. тэртээ тэргүй парламентын засагтай оронд их хурал нь бүх асуудлаа шийдэж байг. Өө бас гадаадын хулгайчдыг уучилдаг гэх мэт хогийн юм их хийж байна.

Зочин 2016-03-22 112.72.12.11

SURJGENEHEE L BOLCHILDOO. MONGOLD GANTS AVILGAL AVSAN NI ENH BAYAR YUM BN MEDEJ AVLAA. ODOO BOLOO SHDEE

Зочин 2016-03-22 202.170.94.229

Zasarshgui hund urshool bitgii uzuul gedeg huuli gargadag ch boloosoi.

зочин 2016-03-22 103.229.121.9

Элбэгдорж үнэхээр муу хүн юм.Өөрөө ч гэсэн цэвэр хүн биш шүү дээ.

АВААЖЯВ НААДАХАА 2016-03-22 202.179.27.131

АВИЛГА АВАХАА Л БОЛЬЧИХОЛ ДООО, ЗАСРАХГҮЙ ГАР ЮМААА

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

ЭНЭ ЗҮГЭЭР Л ЭЛБЭГДОРЖЫН ЭЭЛЖИТ ӨДӨӨН ХАТГАЛГА, ШАНТААЖ ИРЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ. "ЯАГААД ҮГЭНД ОРОХГҮЙ БАЙНАА ХОХЬЧИНЬ ШҮҮ , ЧАМАЙГ ЯААВАЛ Ч ЯААЖ Ч ЧАДНА ШҮҮ , ОДООХОНДОО ЧИ МИНИЙ ГАРТ БАЙГАА ШҮҮ " ГЭСЭН Л ЗАНАЛХИЙЛЭЛ. СОНГУУЛЬ Ч ОЙРТЛОО ДАРАМТ Ч БҮҮР ИХСЭНЭ. ОДОО ЭНХБАЯР ЧАНГА Л ҮЗЭЛЦЭХГҮЙ БОЛ ЭЛБЭГДОРЖ ХУЛГАНА БАРЬЖ БАЙГАА МУУР ШИГ Л ХӨӨРХИЙ ЭНХБАЯРААР ТОГЛОЖ ГАРНА.

Зочин 2016-03-22 182.160.37.63

энэ муу энхбаяр онгоцоор ном зөөж хэрэг хийгээ биз дээ. ямар манай элбэгдорж шиг гадны гэмгүй 200 хан тэрбумын хэрэгтэн жастин каплаг өршөөсөн өчүүхэн хэрэг хийсэн биш.ямар батүүл өвөө шиг хүүтэйгээ нийлж 50хан тэрбум доллар идсэн биш. онгоцоор ном зөөж байсан том ноцтой хэрэг шүү

Зочин 2016-03-22 103.23.51.2

наад нөхөр чинь бүр бүтэлгүи нөхөр болж таарлаа.мөнгө төгрөгиин асуудал баинга гаргана.дээрээс нь төр засагиин ажил бужигнуулна.өөриинх нь үед бии болсон МАН МАХН н хоёр нэг баихдаа энэ улсыг сүирүүлсэн. дэлхиид баихгүи оюутолгоин ордыг зүгээр гадныханд өгч хахууль авсан. тэр асуудлуудыг нь шалгаад хуулиин хариуцлагыг нь хүлээлгэх нь зөв юм баина даа. элбэгдорж шоу хиичихээд дараа нь өршөөсөн нь буруу баина. элбэгдорж ингэж улсаа төрөө хуулиа гошгоруулахаа зогсоож огцороочээ.

Зочин 2016-03-22 124.158.109.62

энэ муу хүн яагаад хулгай хийж авилгал авч шүүхээр ял авчихаад тэгээд ордоноор тэнээд хүүхдээ Монгол банкинд ажиллууллаад бас сайд томилоод байдаг юм бэ далд хий ялаа эдэл хүүхдээ өөрөө тэжээ нам бүү тэжээлгэ

Зочин 2016-03-22 150.129.142.53

байх ёстой газар руу нь аваач. тэндээ хүн дарамтлаад мөнгө нэхээд хэвтэж байг.

Зочин 2016-03-22 113.34.244.99

Baih ystoi gazar ni l bailga nad hunee.

irgen 2016-03-22 202.21.117.178

ene hun ordond tuhlah hereggui namiinhaa bairand baih estoi biz dee